Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
Gæst- Gæst
"Det er aldrig en god ide at gemme sig for menneskeheden, selvom vi sulter efter dem, og ikke ser anden udvej. Det er hvad jeg har gjord i flere hundrede år, og det er somom at jeg bare har spildt de tohundrede år." Han rystede lidt på skuldrene, og kiggede rundt.
"Det kan gøre en lidt nervøs, når man begynder at kunne lugte, at der fx er enogtyve Aspara'er, toogtredve mennesker og femten Engle i lokalet lige nu.. Og så to ud over os som er vampyrer.." Han kiggede lidt rundt i lokalet imens han sagde det. "Men man lære bare at ignorere fristelserne. Er ikke så svært som man måske ville tro." Han smilede ned på Robin igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja. Men de holder sig nok til deres eget, som vi også gør.. De kan garanteret også godt lugte os.." Han grinte lidt lumskt, og kiggede omkring.
Gæst- Gæst
"De kan bare vente sig, hvis de prøver på noget," lo Robin og tog Belafonts hånd. Hun dansede tæt op ad ham, i takt til musikken.
Duften af mennesker var stadig svær at modstå, men Robin holdte det ud.
Gæst- Gæst
"Tror nok de skal kunne holde sig for sigselv.. Er elev og mester.. Som os..." Han grinede med et bredt smil. "Men dog ikke engang tæt på det samme som os..." Han strøg sin hånd kærligt op af hendes ryg, og ned igen.
Gæst- Gæst
"Mester og elev..." Robin fnyste, men dansede videre, "det er ne lidt..." hun tænkte, selvom hun inderst inde kendte svaret, "... klassisk, at kalde os." hun vendte sig om mod Belafont og lagde armene omkring hans hals, men bevægede hoften itakt med musikken.
Gæst- Gæst
"Mæske.. Men jeg af alle mennesker.. Er klassisks..." Han grinede og løftede hans ene øjnbryn drilskt. "Er i det helle taget meget gammeldags.. Men det vil du nok finde ud af.." Han smilede og fortsatte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er jeg glad for min kære.. Ved ikke hvad jeg har gjordt for at fortjene dig... Jeg forbandede dig ligefrem... Det ville de fleste have hadet mig for, og ikke forstået mit grundlag.." Han smilede, og kiggede op på Dj'en, håbede han ville spille noget han kunne følge lidt mere med på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er rigtigt.. Der er ingen grunde til, at vi ikke skulle føljes ad, på vorese meget lange vej..." Han smilte lidt bredere, og bevægede hans hoved helt ned til Robins, så deres næser rørtes..
Gæst- Gæst
"Hvis du ikke vil have mig, så sig det nu." hun tvang sig helt tæt, ind til Belafont, så deres læber mødtes, hurtigt, i et enkelt kys.
Robin fjernede sine læber fra Belafont's og kiggede. "Vil du have mig?" og når det var sagt mente hun, at hun aldrig ville elske nogen anden, end Belafont. Og det gjaldt hele hendes liv.
Gæst- Gæst
"Det vil jeg Robin.. Du fuldener det der har været tomt i lang tid.. Jeg vil have at vores vej følges..." Sagde han, og lagde en blid hånd på hendes baghovede. han trak så blidt hendes hoved til sig, og kyssede hende dybt og kærligt. Dennegang ikke med lumske bagtanker. Bar et dybt, blødt og langt kys, hvis ikke han blev stoppet.
Gæst- Gæst
Musikken blev endnu en gang ændret. Men Belafont og Robin blev stående, i et kys.
Gæst- Gæst
"Den vej vi træder, som hvad vi er nu. Er ikke enkelt, og fri for fare.. Der vil være folk som vil prøve at blokere os.. Og de fleste af tiderne vil være mørke. Da det er der jeg lever.. Der jeg høre hjemme.." Sagde Belafont, stadigt smilende. "Er du sikker på at du er klar til at følge den vej?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg elsker dig Robin.. Håber at min vej bliver lang, så længe du er ved min side..." Han smilede bredt, og kyssede hendes hals kærligt.
Gæst- Gæst
*Bid mig hvis du lyster...* tænkte hun.
"Min levevej vil kun blive med dig," sagde Robin, og gv Belafont's hånd et klem.
Gæst- Gæst
"Bide er ikke alt jeg tænker på.. Min kære Robin." Sagde han med et bredt smil, inden han forsøgte at dreje hendes mund til ham, og kysse hende blidt og kærligt på munden
Gæst- Gæst
"Min elskede..." sagde hun og aede hans kind. "Jeg vil gøre alt for dig." hun dreede sit hoved, så hun ramte hans blik og hendes mund, Belafont's.
Gæst- Gæst
"Alt hvad jeg vil have er din kærlighed Robin.. Og den har du allerede vidst mig.. Jeg vil ikke be dig om mere." Han smilere bredt igen.
Gæst- Gæst
"Jeg vil give dig min kærlighed," sagde hun og kyssede ham på venstre kind, da hun rykkede sin læbe. "Jeg vil give dig min krop," sagde hun og kyssede hans venstre kind, "og jeg vil give dig mig, i det hele taget." hun afsluttede med et blidt kys, som hun ikke lige gav slip på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
» skoven ingen [miofie - privat emne]
» Ingen ting at lave? ~ Mr. Whicky (Privat)
» At skifte race giver ingen mening, medmindre du lærer livets karma. - Vlad {Privat}
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips