Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
"Du er virkerlig smuk Robin.. Har jeg fortalt dig det?" Sagde han, med det samme smil på læberne, imens han stadigt fulgte efter og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke.." sagde hun stille, da Belafont spurgte. Mørket omkring dem gjorde Robin godt tilpas, og månen fik hendes blege hud til at lyse op i det vandte mørke. Hun kiggede blot på Belafont, med et forsigtigt smil.
Gæst- Gæst
"Det har jeg i så falde nu." Sagde han med et smil, og bukkede sig ned for at kysse hende blidt. Efter han havde kysset hende blev han ved med at kigge på hende, og strøg hans venstre hånds fingre blidt over Robins kind.
"Din hud stråler i månens lys nu.. Som det eneste lys der er tilbage for mig.. Det eneste håb jeg ville have, for at se bedre tider.. Det ser jeg tydeligt nu.." Sagde han, og blev ved med at smile. Han lagde sin hånd blidt på hendes kind, og kyssede hende inderlidt igen. Denne gang i længere tid, og med lukkede øjne, for at nyde det.
Gæst- Gæst
Robin kyssede blidt Belafont tilbage og nød det vist ligeså meget som Belafont selv og nød, at det kun var de to nu, her i mørket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er jo ikke hel vampyr," sagde Robin, lidt spørgende, "er mit blod så ... mere tiltrækkende for dig?" Robin ventede spændt på svar.
Gæst- Gæst
"Elskede.. Du er en blanding af min races blod.. Og blod fra den race, vi elsker mest.. At du faldt for mig.. Er det bedste der er sket for mig, igennem mit lange, kolde og tomme liv.." Sagde han med et elskende smil, og kyssede hendes hals igen, og kiggede på Robin, nærmest spørgende.
Gæst- Gæst
"Jeg er nu også glad for, at du fandt mig, jeg havde aldrig regnet med, at skulle komme i et forhold med en krage." hun lo og så bileldet af Belafont - i hans krageform. Det var første gang hun nogensinde havde set ham og virkelig set en vampyr for hendes egne øjne.
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke en Krage.. Jeg er en Ravn.. Meget være.." Smilte lidt lumskt, og bevæge langsomt sin mund til hendes hals. Han åbnede munden og blottede hans tænder, hvor to af hans øverste hjørne tænder langsomt voksede, men kom ikke helt ud. Han væsede lavt og dog også blidt, inden han langsomt sank sine tænder ind i Robins hals. Han lukkede øjnende, og drak meget langsomt fra Robin. Han lagde en hånd blidt og kærligt på hendes kind, og en arm omkring hendes talje, og holdt hende dominant ind til sig. Han drak meget langsomt, som så gjorde han bed i længere tid, men tog så endelig hans tænder ud. Han kyssede såret, og slikkede det blod han ikke havde fået med, med spidsen af hans tunge. Han smilte så bredt til Robin..
"Krager hakker.. Ravne.. Bider.." Sagde han med et bredt smil, og gjorde hans læber rene, inden han kyssede hende blidt og kærligt. "Det.. Var et ja.." Sagde han uden at fjerne sine læber fra hendes, og grinede lavt en enkelt gang.
Gæst- Gæst
"Krage... Ravn..." Robin smilte lidt for sig selv. Hun smilte større, da svaret på hendes spørgsmål, blev et ... ja. Hun åbnede stille, da Belafont begyndte at kysse hende. Hun mærkede imens hvordan sårene på hendes hals healede helt.
Robin lagde straks armene om Belafont igen og stilte sig helt ind til ham. Hun kyssede ham, som om man skulle tro, at det var sidste gang de nogensinde ville ses - hvilket selvfølgelig ikke var rigtigt.
Gæst- Gæst
"Jeg elsker dig Robin.. Jeg vil aldrig vige fra din side. Så længe at du vil have mig." hviskede han med sit ansigt tæt ved hendes. Hans normalt kolde tomme øjne, lyste nørmest, så lyst at sorte øjne kunne.
Gæst- Gæst
"Virkelig, jeg er ikke det værd." sagde hun stille, mente det virkelig... men hun kunne ikke lade være med at smile, da han sagde, at han elskede hende.
"Det er mig der elsker dig, overalt på denne klode. Og det er mig, der aldrig nogensinde vil forlade din side." Robin's blik var stadig mod Belafont's mørke øjne, mærkede en form for gåsehud - han gjorde hende tilpas, på en måde, andre ikke havde gjort det før.
Gæst- Gæst
"Så lad os sørge for, at vi aldrig bliver revet fra hindandens side. Lad os sørge for at vi for evigt bliver ved hindanen.. Lad os leve det liv som vi vil.." Sagde han, stadigt med en lav stemme, da deres ansigter stadigt var tæt, og han holdt sine læber ganske tæt på hendes.Han strøg en hånd op af hendes ryg, og lod stadigt den anden vile ved hendes talje. Hans øjne holdt den samme gnist som de havde haft, siden han mødte Robin.
Gæst- Gæst
"Du blænder mig med dine ord..." sagde hun og satte sine læber blidt mod hans, et kort sekund, "men jeg vil være beæret over at leve med dig." hendes øjne strålede af lykke, noget de gjorde, hver gang hun var i nærheden af Belafont.
Gæst- Gæst
"Jeg elsker dig Robin.." Sagde han stille, og smilede varmt, imens han stadigt kiggede ind i Robins smukke øjne.
Gæst- Gæst
"Jeg elsker også dig." hendes stemme var nu blid, samtidig mørk på en smuk måde.. hendes øjne lyste af kærlighed og kunne fornemme, hvor meget Belafont holdte af hende. Men han anede vist ikke, hvor meget HUN holdt af HAM... meget mere end nogen skulle tro.
Gæst- Gæst
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
» skoven ingen [miofie - privat emne]
» Ingen ting at lave? ~ Mr. Whicky (Privat)
» At skifte race giver ingen mening, medmindre du lærer livets karma. - Vlad {Privat}
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips