Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:46

Han lagde en hånd på hendes kind.
"Ja Kajika, det er mig. Sig ikke noget. Du har et trykket ribben."
Han rev et stykke stof af sin tunika og bandt det til en stor knude.
"Her. Tag den i munden. Det her kommer til at gøre ondt." sagde han bekymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:50

kajika havde stadig trods skaderne og alt det der var sket evner til at over rødme over hans blide berøring og være flov i hans selvskab fordi han var så sød ved hende nu og virkelig tog sig af hende, hun rødmede over hånden på kinden og så mega uskyldig ud og nuttede især da hun tog det stykke af hans tunika i munden han havde givet hende og bed sig fast i den og lukkede øjnene stramt mens hun havde den nuttede rødmen over kinderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:53

Han nænnede det næsten ikke, men han var nødt til at påføre hende smerte for at hjælpe hende.
Han lagde hånden på hendes mave og nussede hende mens han sagde "Slap helt af."
Så lagde han hånden på hendes ribben, og kanaliserede en smule magi igennem hans hånd. Kajikas ribben rettede sig øjeblikkeligt ud. Det var smertefuldt, men nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:56

kajika skrig af smerte og der kom lidt blod flyden ud fra hendes mundvig fordi ribenet havde flyttede sig så umenneskeligt og hurtigt at hendes krop og lunger ikke kunne følge med så da lungen havde flyttede sig tilbage hurtigt havde blodet og hjertet presset på så der kom blod op fra maven ikke alvorligt men bare lidt, der randte tåre ned af hendes kind og hun så stille mod Velarian og lå stadig der og tog stille stoffet ud og sagde"tak... velarian"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:58

Han fjernede hurtigt hånden fra hendes mave med en rødmen. Hvad havde han gang i? Hvorfor skulle han nusse hende lige der?
Han så på hende.
"Det var så lidt. Jeg troede... jeg troede du var død..." sagde han og gav hende et kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:03

hun så stille på ham flovt og rødmede os let i det hun så på ham med et lille smil og sagde"jeg.... jeg var ikke død men .... jeg ved ikke hvor jeg var men jeg ved at jeg savnede dig og Zann og ja alle mine venner og veninder og verden og dens mysteriumer Velarian.... tak fordi du reddede mig" hun tog os om ham og krammede ham blidt i det hun stille så ham i øjnene og sagde"kan du hele mine overflødige sår? jeg har det lidt mærkeligt jeg tror ikke min Magi dur nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:08

"Jeg vil forsøge" sagde han. Han var nybegynder inden for healing.
Han klarede dog Kajikas sår uden det store besvær.
Han sukkede. Hvad skulle han nu gøre? Hun blev så knust over at han sendte hende hjem...
En meget trist og dysteride begyndte at forme sig i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:17

Kajika så på ham lidt undrende efter som det lignede han havde fået en ide men han så godt nok lidt lumsk ud i forhold til hvad hun var vand til at se ham se ud og sagde stille"Er der noget galt Velarian.... noget du tænker på??" hun roede sig stille i håret, da hun satte sig stille op og tog sig til ribbene under brystet og sagde"aaargh??.... mine riben av av" de var stadig meget ømme, hun så stille på velarian men fik et trist blik og sagde"jeg tager hjem i dag.... Velarian som du sagde jeg sku"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:19

Han var lettet over at han ikke behøvede sin nye id'e alligevel. Han så på hende.
"Tak Kajika. Og undskyld jeg råbte af dig... og øh... undskyld at jeg rørte dig der..." han rødmede og vendte sig væk fra hende.
"Hvor er jeg dum." sagde han.
"Du må... hellere gå..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:25

hun sukkede stille og sagde"det lige meget jeg går her fra med det samme velarian og du behøves aldrig mere at se mig igen før du selv vil se mig" hun græd næsten og tog bene ud til siden og havde i højre fod en mørkelig følse i det hun stille pludselig da hun rejste sig op skrig og tog sig til foden den var brækket, Hun så mod Velarian med tåre og sagde"aaaaav!..... av .... aaaav" hun tog om foden og så på den og lukkede øjnene og sagde"eller måske tager jeg alligevel ikke hjem med det samme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:28

"Det... kan jeg ikke heale." sagde han. Han kunne se at den var brækket.
*Hvad skal jeg gøre?* tænkte han.
Han gik over til hende, og løftede hende op i sengen.
"Du kan ikke gå nogen steder..." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:31

kajika så overrakset på Velarian og viftede fabrilsk med armene helt misforstået og sagde"jamen ?? jamen! Velariaaaaan jeg skal jo hjem" hun så på ham lidt opgivende i det hun lod sig føre ind i hans sove værelse og holdte stadig om benet og sagde"vi skal ha bestilt en tid ved lægerne her så jeg kan få den tjekket og gips på ... velarian tror du at du kan hjælpe mig over på hospitalet??.... i morgen fordi der sket alt for meget i dag syntes jeg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:33

"Ja" sagde han og lagde hende i sengen. "Hold foden i ro. Jeg sover på sofaen...".
Han forlod værelset og gik ind i den lille stue. Så slukkede han lyset og lagde sig på sofaen.
*Hvor har jeg lyst til at gå ind til hende...* tænkte han, men han ville selvfølgelig ikke gøre det. Hvor ondt det end gjorde, så respekterede han Kajikas valg. Måske ville han en dag også kunne acceptere det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:39

hun så på ham med sine klare øjne der havde grædt i flere timer sammen lagt i dag og nikkede svagt til ham angående det med sin fod og tog om ham i et kram og sagde"godnat Velarian" hun kiggede stille rundt og tog sig til maven i det han havde lagt sig der inde sagde hun stille og dog lidt nervøst"velarian??! har du ikke noget mad jeg må smage altså.... jeg vil godt betale dig vis det er jeg bare så sulten jeg fik jo intet mad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:44

Han rejste sig op. *Dumme mig* tænkte han.
"Jo da. Det skulle jeg have tænkt på.."
Han gik ud i det lejede køkken og åbnede køleskabet. Han tog lidt forskelligt frem, og lavede hende to store sandwiches med alt muligt godt. Han tog også en flaske vand frem.
Så gik han ind til hende med det hele på en bakke.
"Værsgo" sagde han og rakte hende bakken "Og du skal intet betale."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:50

hun rødmede let over hun måske var til lidt besvær men sagde så da hun så ham helt overrasket over alt det mad der var"Wauuuuw!!!! Velarian det er helt fantastisk jeg troede bare du ville give mig en enkel mad altså ik fordi du doven eller ond men?? jeg troede du var træt med tusind tak Velarian" hun tog imod bakken på lårene og smilte sødt til ham og gav ham et blidt kram og tog vandet og drak lidt, hun så på ham og sagde"så? Velarian har du mødt nogen her i miami??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:52

"Jeg mødte en alf.. men det er også det eneste interessante." sagde han.
*Det nytter ikke at flygte mere...* tænkte han. Han satte sig på sengekanten og tog Kajikas hånd.
"Kajika. Hør på mig... Jeg tager hjem."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:56

kajika så overrasket på velarian og rødmede mega over han tog hendes hånd og sagde"Hvad mener du med at du tager hjem Velarian tager du med mig tilbage til Di morga" hun smilede sødt nu og så spændt på ham efter et svar men tænkte*sig ikke du forlader mig.... nu sig det ikke du må ikke gå jeg kan ingen gang gå!..... du må ikke gå uden mig!!! velarian jeg har brug for dig sig ikke du tager hjem i dag..*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:58

"Jeg tager hjem sammen med dig." sagde han.
Hans blik blev mørkt.
"Men mærk dig mine ord Kajika... hvis Zann nogensinde er dig utro... hvis han så meget som lægger an på en anden pige... så slår jeg ham ihjel. Og du skal ikke forsøge at standse mig, for det kan du ikke." Hans stemme var alvorlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:05

kajika nikkede forstående bange og meget meget nervøs men forstående angående hans vrede og sagde"det forstår jeg Velarian og jeg lover ikke at prøve at stoppe dig så,,... måske tror jeg" hun rødmede let og skrig af glæde da han sagde han tog med hende hjem hun tog om ham og over krammede ham og uglede blidt hans hår og sagde"årh!! hvor er jeg dog glad for at du tager med mig hjem Velarian og undskyld alt besværet jeg har været til"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:07

Han lo. "Det er ikke din skyld, fjollehoved. Men få nu noget mad ned og så må vi hellere sove bagefter."
Han smilede faktisk nu.
"En ting til... jeg er nødt til at bede dig om ikke at lade Zann tage på dig når jeg er i nærheden. Jeg ved det er underligt at kræve..."
Han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:16

hun prikkede ham nuttede og genert på næsen i det hun så ham i øjnene som et lille sødt dådyr og sagde med et smil over de smukke glatte læber"Okay velarian jeg skal nok spise og det er helt klart et løfte at det gør vi ikke i dit nærvær" hun grinte sødt og tog noget af sandwishen og sagde"uuuuuhhhm!!! Smager godt!!" hun tyggede løs på den og så rigtig nuttede og sjov ud i mens hun lå der og spiste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:21

Han smilede og prikkede hende i maven.
"Fjollede pige" sagde han.
Han strakte sig og gabte. Han var træt. Det havde været en hård dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:27

kajika så stile på velarian i mens hun grinte lidt og sagde"hvor er du selv et fjollehoved lille nuttede dig" hun grinte og prikkede ham blidt på næsen i det hun spiste den anden op og sagde"åååårh jeg het mæt nu men hvor vil du sove Velarian og husk vi skal bestille tid i morgen og du skulle vel aldrig ha nogen smarte stillende og noget forbinding inden jeg falder i søvn så jeg ikke skriger af smerte i aften vis jeg vender mig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 23:29

"Ja jeg skal da sove inde på sofaen. Jeg forbinder din fod nu."
Han fandt forbindingen frem igen, og forbandt hendes fod så blidt som muligt.
"Så.. nu skulle du kunne klare det til i morgen." han rejste sig op, så på hende og sagde "Godnat Kajika Guldhjerte."
Så gik han ind og lagde sig på sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn - Page 3 Empty Sv: Lykke og Ulykke, Fløjtespil og Savn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum