Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone on the graveyard, or? //Vari//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:13

"Jeg venter bare på at lignene vil springe op og angribe mig" sagde han og kiggede bare på hende med et grin. Det var delvist sandt, eftersom han kendte nogle væsner der kunne nekromanti.
"Men ja... Du har ret" sagde han bare og kiggede bare på hende i et kort sekund, før han igen vendte bilkket mod jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:16

Ai kiggede rundt på gravstenen "det vil ikke ske vil det vil...?" Ai var ufattelige bange for zombier og sådan noget på film så hvis det skete i virkeligheden... ville hun nok dø af skræk "sådan noget findes slet ikke gør det vil" Ais krop rystede stille af skræk
hun bed sig stille i læben i nervøsitet og skræk for at der skulle komme nogle lig op af jorden...specielt sådan som tågen lå på jorden så man ikke ville kunne se det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:21

Vari smilte lidt over det. Det var tydeligt at se at hun mente det... At hun var skræmt fra vid og sans bare af tanken over det. "Bare rolig... Hvis det alligevle ville ske, ville jeg alligevel bare kun få mig noget træning ved at hugge dem i smadder" Sagde han og kiggede bare på hende med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:25

Ai var stadig bange selvom han sagde det der "men stadig... jeg kan altså ikke slås hvis det var og min guardian er her ikke til at beskytte mig lige nu jo... og tror ikke at hvis der kom nogen kunne du beskytte mig...vel?" hun så nervøst på ham og klemte sine hænder... da hun var færdig med at snakke bed hun sig i læben igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:32

"Guardin?" spurgte han og kiggede på hende med et løftet øjenbryn som tydeligt viste hans spørgende ansigt.
"Hvad pokker mener du med det?" spurgte han og kiggede bare på hende med det samme spørgende ansigt... Det lod til at han havde glemt alt om at kigge på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:35

Ai smilte lidt "Guardian er en der har valgt at beskytte mig med sit liv af en eller anden grund... og samtidig er han min adoptiv far... så ja" hun grinte stille og så på ham "jeg forstod det heller ikke helt først gang jeg hørte det ord" hun glemte helt det med ligene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:18

"Er han en god kæmper?" spurgte Vari og kunne mærke Kampgejsten hurtigt løfte sig inde i ham da han tænkte over hvordan denne 'Guardian' ville reagere hvis han slog hende ihjel her og nu...
Men... Hun skulle ikke miste livet, bare fordi Vari han var nød til at få stillet sin kampgale sult... Hun havde sikkert stadig for meget at leve for...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:24

Ai så på ham "hmm det ved jeg ikke.... du må vel bare prøve at gøre ham vred på en måde så finder du ud af det" hun smilte venligt til ham "men hvordan ved jeg ikke helt... heh... men han er aspara og ville sikkert angribe dig hvis jeg kom til skade eller blev kidnappet af dig eller noget" hun grinte stille ved tanken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:27

"Ja... Det kunne jeg godt tænke mig eftersom han er en Guardian..." sagde han og genoptog sin stirren imod jorden. Hendes ord havde dog vækket nogle tanker i hovedet på ham og han kunne ikke tænke på meget andet end en kamp...
Ret irriterende faktisk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:38

Ai smilte stille "brug for hjælp eller noget..." hun grinte sødt af ham da han kiggede mod jorden igen "du er ikke god til at tænke på sådan noget, er du vel?" hun satte sig ned på en gravsten og tænkte "du kunne lade som om du kidnappede mig.... og så sende ham et brev og sige at han skal besejre dig for at få mig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:45

"Stå lige stille" sagde Vari lidt åndssvagt eftersom hun sad ned.
Han trådte helt hen til hende og snuste dybt ind med næsen... Menneske duften var meget kraftig over hende, men der var nu noget andet over hende... En anden duft som han havde oplevet på nogle andre...
"Hvor længe siden er det du sidst var sammen med din Guardian?" Spurgte han bare med lukket øjne og ventede på svaret, mens han langsomt skilte duftene fra hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:54

Ai kiggede på ham og sys det var lidt akavet det han gjorde og sagde "ehm... hvad..." sagde hun så og undrede sig over det han gjorde... og af spørgsmålet "...ehm... ikke længe siden...hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:57

"Din Guardian skulle vel aldrig hedde Barishan... Vel?" spurgte han og åbnede øjne og trådte så et skridt tilbage så hun kunne få mere luft til sig selv.
Det var da underligt at Vari havde mødt, nu 2, andre som ikke var Barishan, som duftede af Barishan. "Og han har et sværd..." fortsatte han mens han bare kiggede på hende mens han ventede svaret fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:02

Ai så forbløffet på ham "Ja Barishan og Zulzara eller hvad det nu hed" hun grinte sødt for sig selv og så på ham "det var altså sejt at du kunne finde ud af det på den måde der" hun rejste sig op "men hvorfor ville du vide det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:04

"Fordi at jeg endnu ikke vil have en grund til at have Barishans vrede rettet imod mig" sagde han ligeud og kiggede så bare på hende.
"Jeg har bare en udemærket lugtesans... Eller en fornemmelse for tingene... Jeg forbinder det bare til min næse" sagde han og grinte lidt over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:43

Ai smilte venligt og tog sin jakke helt på "Såeh... du vil bare møde ham"
hun begyndte at gå men da hun kom et par meter væk fra ham stoppede hun op "jeg kan slet ikke huske vejen" hun sukkede dybt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 19:09

Vari kiggede bare på hende og rystede så bare på hovedet med et stort grin. "Nej nej... Jeg har allerede en aftale med ham" sagde han og grinte bare stadig.
Han gik hen om bag hende og knipsede så en enkelt gang. Knipset var faktisk bare for syns skyld... Sorte ildkugler begyndte at vise sig rundt omkring i tågen.
"Følger du dem, finder du udgangen" sagde han og smilte bare til hende. Der var selvfølgelig ingen grund til at hun skulle stole på ham, men han fortalte faktisk sandheden nu... Underligt nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 19:11

Ai smilte stort "haha sejt... men hvis du ikke skal hjem til ham for at møde ham nu... så kan jeg jo lige så godt blive her lidt" Hun satte sig hedn på en gravsten igen "desuden vil jeg gerne lige finde ud af om der virkelig kommer lig op af disse grave" hun smilte venligt nu og så så på det han lige havde lavet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 9:47

Han kiggede bare på hende og rystede grinende på hovedet af hende. Han kunne dog godt forstå hende... Det kunne også forklare hvorfor han ikke selv var gået endnu. "Ja... Det lyder også som en god grund til at blive her" sagde han og grinte bare videre over det.
Lidt efter begyndte han at genoptage sin stirren ned i jorden-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 14:21

Ai grinte sødt over tanken med blev aligevel skræmt for hvad nu hvis der kom lig op af jorden?? uh... det gør i hendes krop og løb koldt ned ad ryggen... "Vari..hvis der nu kommer nogen lig... gider du så angribe dem for mig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 12:51

"Ja... Men jeg kan muligvis blive ramt af blodrus..." sagde han og kiggede bare på hende med et ligeud blik. Det var sket før... Vari gik nærmest i en zone hvor han angreb alt med en puls eller der lavede en bevægelse...
"Og hvis jeg gør det... så skal du flygte... Hurtigt" sagde han bare ligeud og kiggede stadig direkte på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 12:55

Ai så på ham "hm.. ok jeg skal nok flygte..." hun sukkede lidt og kiggede væk, mod nogle andre gravstene længere hen men så mod himlen... "...men jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt...med at flygte eller slås..." hun så stadig ikke på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:04

Vari kiggede stadig bare længe på hende... "Lad mig gætte... Du har aldrig set en Sort elver i et blodræs?" spurgte han og kiggede længe på hende. Vari havde selv set det og vidste derfor hvor farligt det ville være...
"Tro mig når jeg siger det her... Du skal aldrig nogensinde være i nærheden af en sort elver i Blodræs" sagde han bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:09

Ai fik et smil på læben "jeg har aldrig set en sortelever før jeg så dig..." saagde hun så stille og kiggede mod ham "men jeg tror dig... hvis du får et...blodrus..eller hvad du nu kaldte det...så skal jeg nok forsvinde..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:13

Han grinte lidt. "Mange tak for det" sagde han så bare og kiggede svagt ned påjorden og stampede lidt på en grav... Han anede ikke selv hvorfor, men efter han havde stået og stampede sådan lidt hoppede han tilbage og kiggede ventende på den.


//Skal logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 2 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum