Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone on the graveyard, or? //Vari//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:24

Ai grinte sødt da han gjorde det "forventer du virkelig at der kommer et lig op bare fordi du tramper på dens grav eller noget?" hun rejste sig og gik hen til ham...faktsik ville hun gerne se om der kom et lig op og angreb men hun var bange for det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:13

"Nej... Ikke rigtig... Men jeg forventer lige akkurat at der IKKE Kommer et lig op, fordi jeg satte ild til graven dernede... Så vi skal lige..." Han lagde en arm på hendes skulder og trådte et skridt væk fra graven.
Langsomt faldt grav jorden lidt ned i det og lavede en lille fordybning af hvor der ville ha været en Kiste. "Se... Det var derfor jeg var sikker" sagde han og smilte bare lidt mens han fjernede sin hånd fra hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:37

Ai så på ham med store spørgsmålstegns øjne... og rødmede svagt da han lagde armen om hendes skulder "ehm... ja ok?" hun kiggede på det der skete og kiggede så på fordybningen "haha...sejt egentlig..." hun smilte til ham og gik et skridt derhen for at kigge nærmere... nok mere dumdristigt end sikekrhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:43

Vari grinte bare lidt over det. "Jeg blev jo bare nød til at sikre mig at han ikke rejste sig op" sagde han og nikkede imod Gravstenen hvor der fint stod Daishi Le Glore som hans navn... "Eller... Jeg tror da det er et mande navn" sagde han og smilte bare over det til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:07

Ai sad ved fordybningen og kiggede ned i det "såeh.. hvem er han eller hun for den sags skyld..." hun smilte lidt for sig selv og så så på ham "en du kendte? eller noget" Ai rakte stille sin hånd ned i fordybningen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:10

"Jeg tror nok jeg slog ham ihjel..." sagde Vari og trådte hen til gravstenen ved siden af. Navnet var nærmest ældet væk og kunne slet ikke læses. Et smil dukkede op på Varis læber... "Ja... Det er det sgu" sagde han og grinte lidt over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:13

Ai tog sin hånd op igen da der var koldt dernede "hmm... det var... ubehageligt" hun rejste sig op med ryggen mod fordybningen og kiggede så på ham igen, hun smilte venligt til ham og sukkede lidt "men hygge at du dræbte ham eller hende..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:17

Han kiggede over på hende og undrede sig lidt over hvordan hun havde reageret. "Hvad pokker mener du med Hygge? Jeg troede at eftersom Barishan var din Kinda far at du så ikke mente sådan noget" sagde han stadig sådan lidt forvirret over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:19

Ai smilte lidt men det forsvandt hurtigt "hmm... undskyld men han fortæller mig ikke så meget om hvad han laver og vil slet ikke vise mig det... men det var lige det eneste jeg kunne finde på at sige..og jeg har ikke lyst til at være trist over en død person jeg ikke kendte" hun sukekde lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:24

Vari kiggede på hende og underede sig lidt over det... Han havde troede at Barishan ville fortælle hende ligeud hvad det var han lavede, men det kunne jo være for at beskytte hende... Men Vari kunne jo godt finde på ødelægge det hele... "Okay" sagde han så... Anede ikke hvad han ellers skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:26

Ai smilte venligt "men jeg er lidt ligeglad egentlig... jeg ved bare han dræber folk der er onde mod andre... for det meste vampyrer men hans mærkelige sværd ting... zalzur eller noget..." hun kiggede på ham "men hvorfor skulle han også fortælle mig ting...?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:35

"Så hans sværd kan nogle underlige ting?" spurgte han hende og lød lidt nysgerrig over det. Han ville altid gerne have noget viden om nogle forskellige ting... Og viden om mulige modstander, specielt Barishan der vil være en farlig modstander hvis det kom til det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:38

Ai så på ham "hmm..jeg tror ikke jeg skal sige mere.... det lyder nemlig som om du bruger mig til at kende hans svagheder og styker... men for at være ærlig kender jeg dem ikke rigtigt...udover jeg er en af hans svagheder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:42

"Bare rolig... Jeg kunne ikke finde på at bruge dig imod ham... Medmindre han var en af mine større fjender... Hvilket han ikke er..." Sagde han og lavede et ligegyldigt skuldertræk. "Det er bare vanens magt... Intet mindre" forklarede han hende og hentydede til hans næsten uendelige strøm af nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:05

Ai kiggede stille på ham "hmm... men i er fjender ik?" sagde hun så og gik hen ved siden af ham "det er nok jeg behøver at vide...." hun så ham ind i øjnene og smilte venligt "heh... men jeg er lidt ligeglad... tror ikke du kunne finde på at skade mig selvom i var fjender eller ej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:09

"Fordi jeg har mødt dig på kirkegården?" Spurgte han og grinte over det. Det var da utroligt. "Bare fordi du har mødt mig og kendt mig i..." Han stoppede og kiggede op på himlen hvor han hurtigt aflæste den... Selvom der var lidt tåge. "3 timer, så tror du at jeg kender dig godt nok til ikke at slå dig ihjel?" spurgte han og grinte stadig lidt.
"Men nej... Vi er ikke fjender" sagde han og kiggede bare hende i øjne med sine mørke øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:11

Ai smilte venligt "hmm...nope aner slet ikke hvem du er...og jeg tror heller ikke jeg ville bryde mig om at dø lige nu" hun fniste sødt og og så på ham med varme øjne "...ved kun du er en sortelver, hedder Vari, og er lidt mærkelig... men hvem er ikke det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:18

"Ja... Og jeg har slået folk ihjel der ved mindre end det end dig... Og mere" sagde han bare og det var tydeligt at han mente det i sine lettere følelses kolde øjne. Vari viste sjældent sine følelser direkte... Og når han gjorde døde folk tit rundt om ham.
"Men Barishan og jeg skal have en Trænings kamp om ikke så lang tid" sagde han og smilte bare over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:20

Ai så på ham "hmm...Dem du har dræbt er fortid og tæller ikke mere... og nok er jeg et menneske og derfor jeg nok ser på det sådan men... Man dør hvert sekundt tiden flyver afsted... den eneste grund til man stadig lever i fortiden er at man husker det og har følelser i det... ligemeget hvilken det er...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:29

"Jeg har ikke så mange følelser i fortiden... Jeg husker bare mange ting" sagde han og kiggede bare på hende med et lille grin. "Så derfor må du jo gerne tro sådan, men det gør det ikke rigtigt" sagde han og grinte så bare lidt over det.
"Tilgengæld ved jeg heller ikke så meget om dig" sagde han og nikkede lidt over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:31

Ai smilte venligt og lavede et peace med sin venstre hånd "hehe... kan godt være du ikke ved så meget om mig... men du finder nok ud af det hurtigere end jeg finder ud af noget om dig... ikk?" hun blinkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:36

"Korrekt" sagde han og grinte så bare lidt. Vari havde en vane med at finde ud af de mest underlige ting ved at spørge rundt... Ligesom da han skulle møde Ma'lakel.
"Så næste gang vi mødes ved jeg nok lidt flere ting om dig" sagde han med et lille smil over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:42

Ai smilte stille "ja det gør du nok...men tager det som et vi ses senere ikk?"hun så på ham med et varmt og venligt smil og bukekde så for ham "jeg må nok også se at komme hjemad hr..."
hun smilte venligt for sa at bevæge sig hen mod udgangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:45

Vari knipsede endnu engang og de sorte ild kugler blussede op igen så de nemmere kunne ses efter den store pause. "Ja... Det gør vi vel" sagde han og drejede selv rundt på sin hæl med et hurtigt vrid.
"Vi ses bare" sagde han og begyndte at gå ind i tåge banken og forsvandt fuldstændig... Det hele der var tilbage efter ham, var de sorte ild kugler.


//Out xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone on the graveyard, or? //Vari// - Page 3 Empty Sv: Alone on the graveyard, or? //Vari//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum