Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sunny- freddy=privat x3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sunny- freddy=privat x3
Sted: Stranden La Plage.
Tid: Tidlig eftermiddag.
Vejr: Solen er let fremme.
Dato: 4. august.
Solen skinnede let hen over den hvide sand strand, som der lå så yndefuldt op af den grønne skov. Man kunne dog mærke at man var ved det store gennemsigtige hav, som der havde fået en marine blå farve, som der matchede med himlen. En luftig vind, blæste blidt omkrig, på den hvide strand, som der var helt unik, og smuk. Men midt på stranden stod der en smuk ung pige, der let var påklædt i en sort bikini, som der let var bundet ude i siderne, omme på ryggen og bag nakken. Man kunne let se hendes fine hvide porcelæn hud, da solen ramte den. Men hun så ikke alt for bleg ud, men bare sådan naturlig bleg ud, selvom det var en smule unaturligt at være bleg på den måde. Hendes brune krøllede hår hang ned af hendes ryg og skuldre. Det var Cathy, som der var den pige. Men Cathy var ikke bare et menneske, nej hun var skam en vampyr, men en som der ikke bare hele tiden tænkte på blod. Men hun var vidst mere sådan en som der kunne være hård, og snerrede, og enormt kærlig. Men det kom jo an på hvem man var sammen med. Hvis det var en eller anden dystre, træls en,som der blot var ude på at genere, gav hun ikke bare sådan op nej..
Gæst- Gæst
Sv: Sunny- freddy=privat x3
Gæst- Gæst
Natnat! xD
Gæst- Gæst
Cathy betragtede let vandet mens et svagt suk, slap væk fra hendes let lyserøde læber. Men efter et par minutters søgen, på vandet trak hun let hendes luftige, grå T-shirt over hovedet. Men selve trøjen var ikke blot kun grå, nej.. Der var en lilla skrift som der let ødelagde det grå. Eller nej det ødelagde nok ikke, men hvad kunne man nu kalde det? Men selve de ord som skriften lavede, var ”Smile to the world!” men det var nu ikke fordi hun bare smilede af ingen ting. Sådan var det bare med hende, hun blev ikke let forelsket, osv… Man skulle virkelig være noget specielt, eller hvad man nu kunne sige. Men sådan var det, og det var der ingen der skulle lave om på. Nok om det. Hun trak i et par cowboy shorts, som der var få slidemærker, på. Så trak hun hendes taske over ryggen, og begyndte langsomt at gå hen af strandkanten. Den anden vej imod den dreng hun endnu ikke havde set. Men skridt for skridt kiggede hun ned i sandet, og på alle de muslingeskaller, som der lå bredt i sandet. Men kort tid efter var gå turen ikke så fredelig. Hun stødte hårdt ind i et eller andet. Hun kiggede op, og mødte så en smuk, drengs blik. ”Ups… Undskyld, jeg så dig ikke” sagde hun med hendes blide stemme, som der nærmest bare passede perfekt til hende. De brune øjne skinnede let, idet de mange solstråler ramte dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cathy kiggede let ind i hans brune øjne, hun slog dog hurtigt blikket væk. ”Nej du skal ikke undskylde, okay? Man skal have lov til at være i sin egen verden engang imellem” sagde hun og kiggede på ham. Man kunne let se en svag, meget svag rød farve hen over hendes kinder. Det var nu ikke så tit en svag rødmen kom til syne hen over en vampyrs kinder, men det gjorde der denne gang. ”Æhmm.. Ja, Øhh.. Hej” sagde hun og smilede let til den dreng der stod foran hende. Hendes mørkebrune øjne, skinnede let igen, da en af de få solstråler ramte dem. Hun lukkede kort øjnene, inden det skarpe lys fjernede sig. ”Mhmm.. Ja Øhmm.. Jeg er Cathy, Cathy Lá Fo'nt, men du kan bare kalde mig og det du finder dig passende” sagde hun og nikkede let, i det hun let lod hendes, kolde, hånd let berøre hans i et håndtryk. Men hendes hånd var ikke bare kold, nej den føltes også skrøbelig som porcelæn. Hun kiggede kort ned i det hvide sand. Man kunne let høre havets brusen, og det det lunkne vand, berørte let noget af det tørre sand. Men det blev vådt når vandet havde rørt det. Hun så let op på den såkaldte Freddy, ”Mhmm… Hvad laver du Øhmm.. Hernede helt alene ???”spurgte hun let, og kiggede så igen op på ham med de store smuke mørkebrune øjne. Hendes hår faldt let ned over hendes skuldere og krøllede let.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede dernæst kort på hovedet og kiggede igen lidt ned af sig selv, "Er du kilden?" spurgte han lige pludselig, da han så op på hende igen og prikkede til hendes mave omkring ved midten, selvom han vidste at hun var en vampyr, så var han allerede kommet i drille humør, han stolede jo på hende, og derfor var han overhovedet ikke bange, han betragtede hende som en af sin egen race. "Btw.. jeg er en halv- animagus og halv ild dæmon" tilføjede han hurtigt med et lille grin.
Gæst- Gæst
Cathy fniste let da han prikkede hende i siden af maven. ”Nu begynder du vil ikke at prøve at charmere mig vel???” spurgte hun drilsk da han sagde det med udseende. Hun fik en af hendes forsigtige varme smil frem hen over de let lyserøde læber. ”Ja lidt for meget endda” sagde hun og fik ige den meget svage rødlige farve hen over hendes kindben. Hun mærkede hvordan hans finger berørte hendes mave, og det fik hendes for engang skyld til at grine. Hun væltede let bagover og landede i det let fugtige hvide sand. Hun smilede igen let og forsigtigt ”Hvordan gør du det??? Altså får mig til at smile og grine igen???” spurgte hun blidt i det, hun lod hendes overkropfalde bagover så hun landede i det bløde fugtige sand, det gav kun et lille bump fra sig.
Hun bed sig let i underlæben, og så så på ham med de mørke brune øjne. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og kiggede så på ham. ”Mhmm.. Det er egenligt rart” sagde hun og hentydede til at hun kunne smile igen. ”Nåårh.. Vil du ikke ligge her sammen med mig, eller foretrækker du ligefrem at sidde ovenpå mig???” spurgte hun med et forsigtigt smil…
Gæst- Gæst
Men Freddy kendte heller ikke så meget til vampyrer, så. "Mhm.. er det her for tæt?" spurgte han stille og bed sig diskret i læben. Imens at han betragtede hende.. Freddy håbede ikke på at han vejede for meget for hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham med hendes smukke mørke brune øjne. ”Mhmm..” mumlede hun let, og ventede på at han ville komme, med. Hun bed sig hårdt i underlæben, og strøg sig let gennem det brunkrøllede hår igen. Det var ved at blive en dårlig vane at gøre det. Ja, måske en meget dårlig vane.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cathy vendte sig blidt om da han spurgte om noget, men et lille forsigtigt smil var bredt hen over hende læber. Da han kom op ved siden af hende, gik hun i hans tempo, ”Mhmm.. Selvfølgelig vil jeg gerne have dig med, hvis du har lyst vel og mærke” sagde hun med et lille smil. ”Meget gerne endda” sagde hun med et lille smil. ”Mhmm.. Du må da også gerne gå med i bad hvis du vil det” sagde hun drilsk, og blinkede sødt og forsigtigt til ham. ”Mhmm..” mumlede hun let, idet hun kiggede på ham. ”Men vi kan også gå et andet sted hen hvis ømm.. det er? Jeg vil bare gerne ikke smage af saltvand, eller hvad man nu kan sige. Jeg tror nemlig at jeg smager af saltvad. Hun bed sig hårdt i underlæben, og kiggede hen på ham med de mørke brune øjne. Hun lod let hendes blik betragte ham. Han var nu egentlig ret sød. Rent faktisk meget sød også den måde han rødmede på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cathy prøvede at lade være med at rødme igen, ”Mhmm… Ja, men Æhmm.. Jeg kan jo ikke finde ud af det” sagde hun og smilede en smule flovt i det hun let og nervøst pillede ved en hår tot. Hun havde dog læst alle mulige pige blade med `kysse-artikler osv..´ men det betød dog ikke at man kunne finde ud af det. Hun kiggede let på ham, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun kiggede let på ham, ”Nåårh.. Øhmm… ” mumlede hun slovt før en svag rødmen brød frem. Hun gik bare videre, ”Mhmm.. Lejligheden ligger der” mumlede hun let og pegedelet på en af vinduerne, på anden sal. Hun smilede blidt ”Håber ikke du har højdeskræk, Freddy” sagde hun en smule drilsk. Og tog let hans hånd og hev ham med hen til blokken. Hun hev ham med op af trapperne, og åbnede blidt døren, og da han var gået ind, tog hun let rundt om hans nakke, og lænte sig ind mod ham. Hun lagde sit hoved lidt på skrå så deres næser ikke ville ramme hinandens, og så lukkede hun blidt øjnene, få sekunder før hun lod hendes læber ramme hans.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Cold-, but Sunny
» Sunny.. (Andy)
» Tom aften - Freddy
» One, two, Freddy's coming for you...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa