Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sunny- freddy=privat x3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sunny- freddy=privat x3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sunny- freddy=privat x3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sunny- freddy=privat x3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sunny- freddy=privat x3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sunny- freddy=privat x3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sunny- freddy=privat x3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sunny- freddy=privat x3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sunny- freddy=privat x3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sunny- freddy=privat x3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sunny- freddy=privat x3

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 1:24

Omgivelser: Få mennesker, men de fleste af de få er på den anden side af stranden.
Sted: Stranden La Plage.
Tid: Tidlig eftermiddag.
Vejr: Solen er let fremme.
Dato: 4. august.

Solen skinnede let hen over den hvide sand strand, som der lå så yndefuldt op af den grønne skov. Man kunne dog mærke at man var ved det store gennemsigtige hav, som der havde fået en marine blå farve, som der matchede med himlen. En luftig vind, blæste blidt omkrig, på den hvide strand, som der var helt unik, og smuk. Men midt på stranden stod der en smuk ung pige, der let var påklædt i en sort bikini, som der let var bundet ude i siderne, omme på ryggen og bag nakken. Man kunne let se hendes fine hvide porcelæn hud, da solen ramte den. Men hun så ikke alt for bleg ud, men bare sådan naturlig bleg ud, selvom det var en smule unaturligt at være bleg på den måde. Hendes brune krøllede hår hang ned af hendes ryg og skuldre. Det var Cathy, som der var den pige. Men Cathy var ikke bare et menneske, nej hun var skam en vampyr, men en som der ikke bare hele tiden tænkte på blod. Men hun var vidst mere sådan en som der kunne være hård, og snerrede, og enormt kærlig. Men det kom jo an på hvem man var sammen med. Hvis det var en eller anden dystre, træls en,som der blot var ude på at genere, gav hun ikke bare sådan op nej..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 1:34

Freddy gik hen langs stranden med sine hænder begravet ned på sine sorte stramme jeans, imens at hans brune gyldne øjne hvilede på sandet som han gik på og traskede af sted imens at han nød vejret som det var, et svagt smil var fremme på hans læber, af og til kiggede han ned af sig selv, uden at han præcist vidste hvorfor, han havde trukket sin hætte hue op over hovedet, en hættetrøje som var hvid og havde blå striber på sig, inden under hættetrøjen havde han en grøn T-shirt på, hvor Batman's logo var på. Normalt når en dreng havde hvidt hår, så havde han blå øjne, men det havde Freddy ikke nej. Hans hår var lidt pjusket i bag i, men ellers var det fladt. Og det sad perfekt efter hans egen mening. Han var en spinkel og ukendt dreng som gik i sin egen verden. Mystisk at han også var i sin rigtige skikkelse, han plejede altid at være forvandlet til sin kat skikkelse af en animagus, selvom han kun var en halv- animagus og halv ild dæmon. Et suk undslap fra hans læber, ikke fordi han var trist eller noget, han trak vejret dybt imens at han fortsatte med at gå uden at have ligget mærke til andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 1:36

//OMG! x3 Faldt i søvn foran computeren xD Må virkelig være træt så tror jeg logger nu og svare imorgen xD Ja sorry men kan ikke svare særlig kreativt hvis jeg halvsover x3
Natnat! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 1:37

//Okay.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:04


Cathy betragtede let vandet mens et svagt suk, slap væk fra hendes let lyserøde læber. Men efter et par minutters søgen, på vandet trak hun let hendes luftige, grå T-shirt over hovedet. Men selve trøjen var ikke blot kun grå, nej.. Der var en lilla skrift som der let ødelagde det grå. Eller nej det ødelagde nok ikke, men hvad kunne man nu kalde det? Men selve de ord som skriften lavede, var ”Smile to the world!” men det var nu ikke fordi hun bare smilede af ingen ting. Sådan var det bare med hende, hun blev ikke let forelsket, osv… Man skulle virkelig være noget specielt, eller hvad man nu kunne sige. Men sådan var det, og det var der ingen der skulle lave om på. Nok om det. Hun trak i et par cowboy shorts, som der var få slidemærker, på. Så trak hun hendes taske over ryggen, og begyndte langsomt at gå hen af strandkanten. Den anden vej imod den dreng hun endnu ikke havde set. Men skridt for skridt kiggede hun ned i sandet, og på alle de muslingeskaller, som der lå bredt i sandet. Men kort tid efter var gå turen ikke så fredelig. Hun stødte hårdt ind i et eller andet. Hun kiggede op, og mødte så en smuk, drengs blik. ”Ups… Undskyld, jeg så dig ikke” sagde hun med hendes blide stemme, som der nærmest bare passede perfekt til hende. De brune øjne skinnede let, idet de mange solstråler ramte dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:23

Freddy havde som sagt gået i sin egen verden og uden at han vidste af det væltede han ned at sidde på røven, da den ukendte pige stødte ind i ham. "Årh.." mumlede han og tog sig til hovedet med sin ene hånd. *Jeg skulle have forvandlet mig* tænkte han og kiggede letter forlegent ned af sig selv, imens at han mærkede en svag varme i sine kinder, han rømmede sig en anelse, "Jeg undskylder også.. gik i min egen verden" sagde han og undslap et lille grin, inden at han rejste sig op og rettede lidt på sit tøj, før at han kiggede på skikkelsen, også pigen som han ikke kendte. "Ehm.. hej" sagde han letter fortumlet imens at han førte sin ene hånd om bag nakken og kløede sig lidt i sine nakkehår. Et skævt smil dukkede frem på hans læber, imens at han så på hende, "Frederik.. også kaldt Freddy" præsenterede han sig imens at han rakte sin frie hånd imod hende, lagde samtidig sit hoved en smule på skrå, da hans brune øjne hvilede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:47


Cathy kiggede let ind i hans brune øjne, hun slog dog hurtigt blikket væk. ”Nej du skal ikke undskylde, okay? Man skal have lov til at være i sin egen verden engang imellem” sagde hun og kiggede på ham. Man kunne let se en svag, meget svag rød farve hen over hendes kinder. Det var nu ikke så tit en svag rødmen kom til syne hen over en vampyrs kinder, men det gjorde der denne gang. ”Æhmm.. Ja, Øhh.. Hej” sagde hun og smilede let til den dreng der stod foran hende. Hendes mørkebrune øjne, skinnede let igen, da en af de få solstråler ramte dem. Hun lukkede kort øjnene, inden det skarpe lys fjernede sig. ”Mhmm.. Ja Øhmm.. Jeg er Cathy, Cathy Lá Fo'nt, men du kan bare kalde mig og det du finder dig passende” sagde hun og nikkede let, i det hun let lod hendes, kolde, hånd let berøre hans i et håndtryk. Men hendes hånd var ikke bare kold, nej den føltes også skrøbelig som porcelæn. Hun kiggede kort ned i det hvide sand. Man kunne let høre havets brusen, og det det lunkne vand, berørte let noget af det tørre sand. Men det blev vådt når vandet havde rørt det. Hun så let op på den såkaldte Freddy, ”Mhmm… Hvad laver du Øhmm.. Hernede helt alene ???”spurgte hun let, og kiggede så igen op på ham med de store smuke mørkebrune øjne. Hendes hår faldt let ned over hendes skuldere og krøllede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:57

En lille fnisen undslap fra hans strube, "Glad for at du forstår det" sagde han hentydet med at nogen godt kunne gå i sin egen verden engang imellem, at man direkte havde lov til det, hvilket også var rigtigt. Inden han trak sin hånd til sig, fik han kuldegysninger over at han mærkede hvor kold hendes hånd var, han havde ikke i sinde troet at hun var så kold, han havde mere troet, at hendes temperatur var lige som hans, idet at Freddy kom med et indskydende spørgsmål før at hun snakkede videre, "Hvorfor er du så kold?", han fugtede let sine læber, imens at han kiggede på hende, idet at han så lidt ned af sig selv, imens at han lod sin tanker glide rundt, *Kunne hun være en vampyr?* tænkte han og bed sig hårdt i underlæben, med et lille ryst på hovedet, *Nej.. det kan ikke være sandt at sådan en smuk pige.. er død i forvejen.. også..?* tænkte han og sank en lille klump imens at han så, så lidt afventende på hende. Et lille smil plantede sig på hans læber, imens at han betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:20

Cathy så let op på ham, ”Mhmm.. Jeg går så tit i in egen verden, og drømmer og alt hvad man nu ikke har og man ønsker” sagde hun med et lille forsigtigt smil. Det var en af de smil man ikke så, så tit hos hende. Eller nærmere man så næsten aldrig smil fra hende. Men smilet stoppede da han spurgte hende hvorfor hun var kold, som is. Hun kiggede ned i jorden. Hun var ikke en af dem som der lige frem var stolt over at være en vampyr. ”Jeg, æhm.. du må ikke hade mig, for jeg vil dig intet ondt, og jeg lover at holde mig væk fra dit B-blod” sagde hun stille, mens hun let så ned i sandet. Men hun fik kun fremstammet ordet `blod´. ”Jeg er en vampyr” mumlede hun næsten utydeligt. ”Vil du love ikke at afsky mig?” spurgte hun da hun fik øjenkontakt med ham igen. Hendes mørke brune øjne skinnede let, igen, mens hun kort lukkede øjnene, da solstrålerne ramte dem. Hun havde i forvejen ikke det bedste sy i solskin, men kunne se alt klart i mørket. Et svagt suk passerede hendes læber, idet hun igen åbnede øjnene. Hun bed sig diskret i underlæben, men de en smule skarpe tænder. Men de var ikke så skarpe lige nu, det ville de først blive når hun blev tørstig. Men det ville man også tydeligt kunne se, for hendes øjne, ville skinne rødt, rødt som det klareste blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:29

Freddy smilede svagt, hun var den første vampyr han havde mødt, "Hvis det var.. så var jeg løbet min vej for længst" forsikrede han, hende om og prikkede til hende drilsk i siden på hendes mave, han fniste lidt, inden at han rømmede sig lidt og kiggede ind i hendes øjne, "Jeg stoler på dig" sagde han så og smilede bredt, så man kunne skimte nogle af hans tænder, "Det passer med at vampyrer har et unikt og smukt udseende.." mumlede han og lod sin tunge glide ud at slikke ved sit ene stykke metal i sit snakebite.
Han rystede dernæst kort på hovedet og kiggede igen lidt ned af sig selv, "Er du kilden?" spurgte han lige pludselig, da han så op på hende igen og prikkede til hendes mave omkring ved midten, selvom han vidste at hun var en vampyr, så var han allerede kommet i drille humør, han stolede jo på hende, og derfor var han overhovedet ikke bange, han betragtede hende som en af sin egen race. "Btw.. jeg er en halv- animagus og halv ild dæmon" tilføjede han hurtigt med et lille grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:04


Cathy fniste let da han prikkede hende i siden af maven. ”Nu begynder du vil ikke at prøve at charmere mig vel???” spurgte hun drilsk da han sagde det med udseende. Hun fik en af hendes forsigtige varme smil frem hen over de let lyserøde læber. ”Ja lidt for meget endda” sagde hun og fik ige den meget svage rødlige farve hen over hendes kindben. Hun mærkede hvordan hans finger berørte hendes mave, og det fik hendes for engang skyld til at grine. Hun væltede let bagover og landede i det let fugtige hvide sand. Hun smilede igen let og forsigtigt ”Hvordan gør du det??? Altså får mig til at smile og grine igen???” spurgte hun blidt i det, hun lod hendes overkropfalde bagover så hun landede i det bløde fugtige sand, det gav kun et lille bump fra sig.
Hun bed sig let i underlæben, og så så på ham med de mørke brune øjne. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og kiggede så på ham. ”Mhmm.. Det er egenligt rart” sagde hun og hentydede til at hun kunne smile igen. ”Nåårh.. Vil du ikke ligge her sammen med mig, eller foretrækker du ligefrem at sidde ovenpå mig???” spurgte hun med et forsigtigt smil…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:13

Freddy kiggede på hende, "Det er en af mine evner?" sagde han for sjov med et lille grin imens at han blev mere glad, efter at hun begyndte at grine, uden at svare hende, lagde han sig forsigtigt ned på hende og smilede skævt, "Det så vist ud til at virke, med at charmere dig" sagde han og undslap et lille fnis. "Jeg troede ikke at vampyrer kunne være ude i solen" hviskede han og lod sine brune øjne hvile på hendes.
Men Freddy kendte heller ikke så meget til vampyrer, så. "Mhm.. er det her for tæt?" spurgte han stille og bed sig diskret i læben. Imens at han betragtede hende.. Freddy håbede ikke på at han vejede for meget for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:28

Cathy kiggede let på ham, med de store mørkebrune øjne. ”Mhmm… du ville ligge på mig, det er da okay” hviskede hun lettere drillede da han lige havde lagt sig ned over hende. Et svagt smil bredte sig hen over hendes let lyserøde læber. ”Måske blev jeg måske ikke” sagde hun en smule drilsk, og strøg ham blidt over kinden. Cathy fjernede let noget af hendes hår som der havde forvildet sig hen over hendes læber. Hun lod det let falde ned til det andet hår. Hun smilede blidt til ham, ”Kun hvis du syndes det er for tæt, Freddy” sagde hun med et lille smil. Hun kunne let mærke hans brystkasse mod hendes. Hun smilede forsigtigt til ham. ”Nååårh.. Ja, det må jo for resten være en af dine evner” sagde hun og hetydede til det han havde sagt for lang tid siden, altså `Det er en af mine evner´ og så havde han fniset. Hun bed sig lidt hårdt i underlæben, med de let skarpe tænder. Hun kiggede let på ham, og slap så let hendes læbe. Hun lod hendes mund være lukket, så man ikke kunne se noget af hendes hugtænder. Men de var jo ikke til syne lige nu men man kunne godt se lidt at de var skarpere end normalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:43

Han lukkede sine øjne lidt da hun strøg ham over kinden, "Nej.. syntes ikke det er for tæt" sagde han stille med et charmerende smil, imens at han fortsat med at kigge på hende, han fniste lidt, "Ellers.. så ved jeg ikke rigtig hvad der for dig til at grine" svarede han og prikkede drilsk til hendes kind, idet at han sendte et uskyldigt smil. Freddy lagde sit hoved en smule på skrå, inden at han langsomt lod sine læber ramme hendes, "Uhm.. undskyld" mumlede han, når han snakkede, berørte hans læber hendes og han kiggede dernæst væk, imens at han kiggede ned i jorden og studerede det lidt, og mærkede hvordan hans kinder blev røde, da han mærkede varmen stige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:58

Cathy kiggede blidt på ham, ”Næææh.. det får mig næsten til at mærke din kropsvarme” sagde hun blidt, og hentydede til det med at ligge tæt. Men kort tid efter mærkede hunn noget røre hendes læber. Det var sgu ham der kyssede hende? Det havde hun aldrig nogen sinde prøvet før. Så hun stivnede i hele kroppen, også da han snakkede, hvor han læber hele tiden, nærmest lukkede sig om hende. Da de var lidt længere væk fra hinandens, læber kiggede hun på ham med store øjne. ”Æhmm.. Tak, tror jeg” sagde hu lidt små forvirret, og mærkede varmen stige i hendes kinder. Men ikke nok med det fik de en lidt tydeligere rød lig farve Hun vvar stadig sådan lidt paf over at han lige havde kysset hende. Det var jo også hendes første kys, og bare i det hele taget, føltes det lidt underligt. Men sådan skulle det vel være. ”Nåårh..Øhmm.. Hvad skal vi Øhmm.. nu????” spurgte hun for at komme ind på et eller andet emne, så det ikke blev akavet mellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 20:27

Freddy trillede sig ned fra hende så han lå ved siden af hende, "Det ved jeg ikke" mumlede han med sit blik rettet på himlen *Hvad fanden har du gjort Freddy?!* tænkte han letter irriteret på sig selv, han lukkede sine øjne og der gik ikke lang tid før at han forvandlede sig til en kat, eller rettere sagt en katte killing, han miavede dernæst og kiggede op på hende, efter at han havde stillet sig op på sine poter, det var det positive, at være halv animagus, så kunne han gemme sig på den måde. Næsten hele pelsen på ham var sort, udover ved hans ansigt, hvor farverne brun og hvid gik ind i hinanden, ved imellem han øjne og videre ned af hans hals. Hans hale bevægede sig lidt imens at han kiggede på hende med sine mørke brune og dybe øjne, hans øjenfarve var blevet mørkere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 20:38

Cathy rystede kort på hovedet da hun så den lille kattekilling, ”Sød skikkelse du har dig der, men du er sødere som menneske” sagde hun og strøg ham blidt over hovedet. Hun fik sat sig op og børstede let sandet af hendes hår. ”Mhmm.. Nåårh.. Freddy du kan komme med hjem til mig, for jeg stinker og smager af saltvand, så, jeg bliver nok nød til at tage et bad eller sådan noget” sagde hun med et lille smil. Hun rejste sig op, ”Kom så lille mis” mumlede hun og samlede hendes taske op, og ventede på at han ville trippe med hende.
Hun kiggede på ham med hendes smukke mørke brune øjne. ”Mhmm..” mumlede hun let, og ventede på at han ville komme, med. Hun bed sig hårdt i underlæben, og strøg sig let gennem det brunkrøllede hår igen. Det var ved at blive en dårlig vane at gøre det. Ja, måske en meget dårlig vane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 20:51

Freddy lagde sin pote hen over sin snude, og miavede, inden at han begyndte at gå efter hende, og tænkte lidt over om han skulle vende sig tilbage til sit rigtige jeg. Men han fandt det sjovt at hun kaldte ham for en lille mis. *Argh* tænkte han, da han mærkede hvor svært det lidt var for ham da han gik i sandet med sine små poter, han lukkede sine øjne igen og der gik et stykke tid før at han blev til sit rigtige jeg, som katte killing havde han det lidt svært med at gå i sandet, det var som om at hans små poter sank ned i sandet. "Sikker på at du vil have jeg kommer med hjem til dig?" spurgte han stille, men en smule nysgerrigt. Han bed sig let i underlæben, og fulgte med hende så godt han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:02


Cathy vendte sig blidt om da han spurgte om noget, men et lille forsigtigt smil var bredt hen over hende læber. Da han kom op ved siden af hende, gik hun i hans tempo, ”Mhmm.. Selvfølgelig vil jeg gerne have dig med, hvis du har lyst vel og mærke” sagde hun med et lille smil. ”Meget gerne endda” sagde hun med et lille smil. ”Mhmm.. Du må da også gerne gå med i bad hvis du vil det” sagde hun drilsk, og blinkede sødt og forsigtigt til ham. ”Mhmm..” mumlede hun let, idet hun kiggede på ham. ”Men vi kan også gå et andet sted hen hvis ømm.. det er? Jeg vil bare gerne ikke smage af saltvand, eller hvad man nu kan sige. Jeg tror nemlig at jeg smager af saltvad. Hun bed sig hårdt i underlæben, og kiggede hen på ham med de mørke brune øjne. Hun lod let hendes blik betragte ham. Han var nu egentlig ret sød. Rent faktisk meget sød også den måde han rødmede på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:15

Freddy så på hende med et hævet bryn, han vidste ærlig talt ikke hvad han skulle sige til det, han vidste jo ikke om det var 100% for sjov eller om det var alvorligt. Han bed sig lidt i underlæben og fniste. "Vi kan godt tage.. hjem til dig, har ikke andre.. uhm idéer" sagde han så stille med et smil imens at han fortsatte med at gå ved siden af hende, Freddy kunne jo ikke tilbyde at de tog hjem til ham, da han ikke havde noget hjem. Og rigtigt så havde han heller ikke andre idéer som ellers hvor de kunne tage hen, andet end hjem til hende, "Undskyld.. at jeg ødelagde det hele med kysset.." sagde han forsigtigt, imens at han kiggede lidt skiftende på hende og på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:21

Cathy kiggede på ham, ”Mhmm.. du ødelagde bestemt ikke noget det var mig! Jeg blev geret og panisk, fordi det var mit første kys, og jeg har aldrig nogen sinde haft sådan sommerfugle i maven. Men jeg kunne godt lide det” sagde hun og en svag rødlig, eller måske mere lyserød farve bredte sig hen over hendes kinder. ”Men lige før overvejede jeg og at kysse dig” sagde hun en smule utydeligt og en anelse flovt. Hun bed sig hårdt i underlæben, idet hun vendte blikket ned mod jorden. Hvorfor i al verden sagde hun lige det??? Ja, det anede hun virkelig ikke. Men det var jo ærlig snak. Men det var vel også godt nok. ”Mhmm.. ” mumlede hun let og vendte igen blikket ned mod jorden, da hun var en smule flov over lige at have været så ærlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:31

"Hvis du vil.. må du gerne" mumlede han med et svagt smil imens at han kiggede på hende og han syntes at det klædte hende at rødme, selvom hun var en vampyr, ville han faktisk gerne kysse med hende.. Freddy ville gerne lære hende bedre at kende, og han mærkede nogle små sommerfugle i maven, tænk hvis han måske var ved at få et lille crush på en vampyr? Han smilede skævt, imens at han var lidt nervøs og alligevel spændt på hvad hun ville gøre og om hvad hun ville svare til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:41


Cathy prøvede at lade være med at rødme igen, ”Mhmm… Ja, men Æhmm.. Jeg kan jo ikke finde ud af det” sagde hun og smilede en smule flovt i det hun let og nervøst pillede ved en hår tot. Hun havde dog læst alle mulige pige blade med `kysse-artikler osv..´ men det betød dog ikke at man kunne finde ud af det. Hun kiggede let på ham, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun kiggede let på ham, ”Nåårh.. Øhmm… ” mumlede hun slovt før en svag rødmen brød frem. Hun gik bare videre, ”Mhmm.. Lejligheden ligger der” mumlede hun let og pegedelet på en af vinduerne, på anden sal. Hun smilede blidt ”Håber ikke du har højdeskræk, Freddy” sagde hun en smule drilsk. Og tog let hans hånd og hev ham med hen til blokken. Hun hev ham med op af trapperne, og åbnede blidt døren, og da han var gået ind, tog hun let rundt om hans nakke, og lænte sig ind mod ham. Hun lagde sit hoved lidt på skrå så deres næser ikke ville ramme hinandens, og så lukkede hun blidt øjnene, få sekunder før hun lod hendes læber ramme hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:49

"Øhm, nej det er jeg ikke..." nåede han lige at sige før at hun kyssede ham.. og havde ført sine hænder op omkring hans nakke? Freddy lagde sine arme ned omkring hendes talje og lukkede sine øjne lidt, kiggede på hende ud af øjenkrogen og masserede blidt hendes læber, inden at han gengældte kysset blidt, egentlig blev han ved.. med at kysse hende, utroligt at hun sagde at hun var dårlig til det? Han syntes at hun var god til det og faktisk så.. var hun også hans første kys. Imens rødmede han svagt da han mærkede varmen i sine kinder, han havde ikke regnet med dette ville ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 21:59

Cathy, mærkede hvordan han gengældte kysset. Hun smilede nærmest, men pludselig skete der det at hendes syle spidse hugtænder kom til syne.. Hun nåede at puffe ham et godt stykke væk, så hendes instinkter ikke ville tage over. ”Undskyld” hviskede hun og holdte sig for munden. Hendes øjne var næsten helt blanke. ”Jeg vil ikkke skade dig” hviskede hun let og lod sig glide ned af væggen, med hendes hånd foran munden. Hun fjernede blidt hendes hænder. Og så kunne man let se spidserne, på de sylespidse hugtænder. Spidserne, sad let ud over hendes læbe, men hun lukkede hurtigt læberne rundt om hendes tænder. De forsvandt langsomt ind igen. ”Undskyld jeg er ked af det, med hugtænderne, ” sagde hun og kiggede på ham med de mørkebrune øjne. Hun fik let rejst sig op, og smilede forsigtigt til ham. En ting hun aldrig nogen sinde ville var at skade ham begrund af hendes dumme lange hugtænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum