Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sunny- freddy=privat x3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Sunny- freddy=privat x3
"Du kysser godt.." sagde han lavt med et lille nik, inden at han kiggede ned af sig selv og rødmede lavt, "Ehm.." mumlede han og vidste ikke hvad mere han skulle sige, han var blevet ordløs? Han bed sig hårdt i underlæben, "Har du ikke.. haft en kæreste før?" spurgte han så stille, mere eller mindre diskret, han sukkede lydløst *Flot Freddy!..* tænkte han letter irriteret, han vidste når piger.. eller kvinder hadet det når en flirt eller et forhold gik for hurtigt frem, han vidste ikke lige hvordan han skulle håndtere det hele, han vidste jo heller ikke om dette bare var en flirt eller hvad det var.. han kunne mærke at han var ved at få en svag hovedpine.. uden at han lige havde fået svar på sit spørgsmål, spurgte han, "Uhm.. må jeg gerne tage et bad?" spurgte han.
Gæst- Gæst
Hun bed sig lidt i underlæben igen, og kiggede så på ham. Hendes blik, blev dog til sidst slået ned i jorden. Hun havde det ikke så godt med det med hendes hugtænder, som der syndes at de lige skulle spolere det hele. Hun bed sig hårdt i underlæben.. ”Undskyld igen” sagde hun og sukkede blidt, før hun let pustede til en hår tot.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Freddy så sig omkring "Flot badeværelse" sagde han med et bredt smil, han nikkede kort, og mente det som han sagde,
han syntes generelt at hendes hjem var flot, af det som han havde set med sine øjne. Hvorefter at han kiggede tilbage på hende. Og kyssede hende blidt på kinden.
//Undskyld min krea >__> xD//
Gæst- Gæst
Da han trak hende helt ind til sig nussede hun ham blidt bag i nakken, og lod blidt hendes fingre berøre hans hår. ”Jeg kan også rigtig godt lide dig” hviskede hun blidt, og mærkede hans læber som der prøvede at varme hendes kulde, på hendes kind. ”Mhmm…” mumlede hun blidt og nydende, før hun let stillede sig på tær og kyssede hans pande. ”Mhmm.. Jeg kan også godt lide det” sagde hun og hentydede til hendes badeværelse. Det var bare sådan det skulle være. Hun bed sig let i læben, og så på ham. Før hun let lod hendes fingre kærtegne hans kind…
Det var da utroligt. Det føltes som at de havde kendt hinanden i mange år, fordi hun stolede på ham, for engangs skyld. ”Mhmm… vil du med??” spurgte hun blidt og hentydede til om han ville med hen i badekaret nu eller? Hun rødmede svagt og let i kinderne, før hun let lod hendes fingre flette sammen med hans. Hun smilede blidt til ham, før hun plantede et lidenskabeligt kys hen over hans læber.
//mit blev også kort soorry >.<!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det undrede ham dog at hun ikke klædte om også.. lige som ham? Tja, hun måtte jo bestemme hvad hun ville. Han bestemte ikke over hende. "Hvordan.. tænder man?" spurgte han flovt, hentydet til at tænde for vandet i badekaret. Imens at han lige før letter forlegent begyndte at glide sine hænder ned foran hans lem, for at skjule det for hende, da han var meget pinligt berørt over det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Skal snart gøre rent tror jeg -.- så hvis jeg lige pludselig ikke svare er det derfor xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cathy smilede blidt til ham, og tog let håndklædet som der kun hang svagt rundt om ham. Hun lukkede blidt øjnene, og bandt det om ham, så han ikke virkede helt nøgen. Hun smilede blidt til ham, og tog om ham inden hun lagde ham ned på den store hvide seng. Hun smilede blidt, og kyssede ham stadig. Hun lagde sig blidt over ham, med benene på hver side af ham.. ”Nåårh.. Hvor vil min prins gerne bides henne??” spurgte hun og smilede varmt til ham. Hun mærkede hvordan en svag rødmen bredte sig hen over hendes kinder, fordi hun sad på den måde, som der både kunne virke seksuel eller bare sådan noget i den stil. Hun lænte sig blidt ned mod ham og kyssede ham blidt på næsetippen. ”Mhmm…. Jeg kan bide lige der hvor du syndes” sagde hun med et lille kærligt smil.Hun lagde sig blidt ned over ham, og lagde begge arme på hver side af hans hoved. Hun smilede blidt, ”Det er dit valg” sagde hun drilsk og nussede ham let på den bare brystkasse. Hun lænte sig let ned mod ham og kyssede så hans kind. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben mens hun let nussede ham ned af brystkassen. Hun smilede lumsk. Hun ville se om hun kunne få ham til at stønne, bare for sjovs skyld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Cold-, but Sunny
» Sunny.. (Andy)
» Tom aften - Freddy
» One, two, Freddy's coming for you...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa