Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sunny- freddy=privat x3

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:23

Freddy nikkede forsigtigt. Inden at han vidste af det, udstødte han et højt skrig, da han mærkede hendes hugtænder bore sig ind i hans hud, imens at han mærkede hvordan hans blod strømmede rundt i kroppen, og det at hans hjerte begyndte at slog langsommere og langsommere end det normalt plejede. Freddy's hånd som holdte håndklædet oppe, slap grebet og han tog fat i hendes trøje med begge sine hænder, imens at han muligvis også begyndte at blive bleg i huden, han strammede grebet på hendes trøje, men med tiden kunne han også mærke hvordan han blev svag i kroppen.. hvor hans greb om hendes trøje også blev slap. "Argh!" mumlede han efter at han ikke kunne skrige, fordi hendes hånd var foran hans mund, og han begyndte ihærdigt at suge noget af hendes blod efter at han havde bidt sig fast, en underlig følelse i munden..?! Noget som var ved at vokse? Han begyndte at vride sig lidt, havde det lidt svært med at ligge stille, da det gjorde så ondt, han lukkede sine øjne, imens at han fortsatte med at suge hendes blod til sig, uden lige at svare hende.. det var lidt svært for ham at gøre lige på sådan et tidspunkt som dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:37

Cathy smilede blidt, og kiggede på ham, ”Freddy, Freddy??? Du bliver nød til at lytte til mig nu! Jeg dør hvis ikke du slipper min hånd nu eller inden for t30 sekunder. Find din selvkontrol, og kæmp imod tørsten” hviskede hun ind i hans øre. Hun bed smerten i sig, for han tænder begyndte at vokse, og blive skarpere. ”Arrrg! SLIP NU” skreg hun af smerte og mærkede giften fra hans spidse tænder. Hun kunne ikke holde smerten ud. Selvom den ikke var så slem som hans. Hun faldt sammen oven på ham. Men da hun faldt fik hun hendes hånd trukket til sig. Hun landede ved siden af ham, og var blegere end normalt. Hun kom lidt til sig selv, efter hun kunne mærke at giften ikke bredte sig hun åbnede let hendes øjne, og så det blodige tæppe de nu lå på. Hun satte sig let over ham i det hun let berørte hans hud. Den var isende kold lige som hendes. Hun smilede blidt af hendes værk, men hendes øjne og kinder var stadig våde, og skinnede stadig. ”Freddy?” hviskede hun let for hun ville høre om han var ved bevidst hed, eller om han sov. Hun kørte let en finger hen over de små huller i hans hals. Hun kiggede blidt på ham. ”Du er smuk” hviskede hun blidt og så på hans `nye´ udseende, han skinnede og var mere elegant osv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 10:58

Freddy åbnede sine øjne lige så stille og kiggede på hende, med et skævt smil, hans hjerte bankede ikke så meget mere som det før gjorde, det var helt underligt, samtidig kunne han mærke at hans tænder var vokset ud, han lod sin tunge lide hen og berøre en af sine hugtænder, inden at han svarede hende, "Jeg er ikke så smuk som dig" sagde han roligt og smilede, imens at han betragtede hende. Lagde sine arme omkring hende og væltede dem pludselig rundt i sengen, så hun lå nederst med ham over sig. Stillede sine hænder ned på hver sin side af hendes ansigt og kiggede hende ind i øjnene, han lænede sig dernæst ned og kyssede blidt hendes læber, bed sig fast i hendes underlæbe, dog ikke for hårdt og kiggede op på hende med et uskyldigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:33

Cathy hørte has stemme og fik igen ro i sindet. ”Jo, meget endda” hviskede hun blidt og mærkede hans arme der tog om hende, og trillede dem om. Hun fniste let d hun kiggede ham ind i øjnene, og mærkede hans læber ramme hendes. Hun mærkede derefter ha skarpe tænder, mod hendes bløde læbe. Hey nu skal du ikke dræne mig for blod” sagde hun drillede. Hendes øjne var blevet ild røde og skinnede let. Hun kyssede ham blidt tilbage inden hun bed ham let i læben. Da hun slap hans læber, lod hun let hendes tunge glide hen over de få bloddråber der gled ned af hans læbe. ”Mhmm.. Du smager godt” sagde hun drilsk… ”Æhmm… Skal du ikke have noget tøj på???”Spurgte hun og rødmede i kinder, da hun lagde mærke til at håndklædet ikke sad så godt fast igen. Hun smilede til ham, og kiggede blidt på ham. ”Mhmmm.. Er du ikke tørstig Freddy???” spurgte hun blidt og mærkede selv tørsten. Hun var egentlig meget tørstig nu hvor hun sådan tænkte på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:19

Freddy så på hende, inden at han kiggede ned af sig selv og han nikkede kort, sukkede da lydløst, inden at han kravlede ned af hende, og videre hen til sengekanten, hvor han rejste sig op, hvorefter at han gik ud på badeværelest og lukkede døren efter sig, uden at sige noget eller at svare hende, han fjernede så håndklædet og lod det falde ned på gulvet, inden at han tog sit undertøj på og sit tøj. Han gik så hen til døren, tog fat i håndtaget og åbnede døren hvor han trådte ud, døren lukkede i efter ham, "Nej.. bare tag ud at jage... jeg skal alligevel tilbage.. til mit liv?" sagde han stille med et skævt smil, han ville ikke rigitg tage imod tilbudet om at bo hos hende, idet at han begyndte at gå ud fra værelse, men han stoppede dog op da han stod i døren. fordi han ikke kunne huske hvorhenne udgangen var. "Vil du vise vej?" spurgte han og kiggede på hende over skulderen, han vidste ikke hvorfor at han lige opførte sig som han gjorde, eller jo det vidste han godt inderst inde, det ville han bare ikke indrømme for hverken ham selv eller Cathy.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:30

Hun styrtede hen foran Freddy, "Du skal bestemt ingen steder! Jeg har brug for dig, for jeg elsker dig, og du er den eneste som der kan få mig til at smile, " hviskede hun. ”Hvis det var fordi du skulle tage tøj, på, så var det bare fordi jeg var bange for at du Æhmm.. Ville have..” mumlede hun og sank en klump. ”Og det troede jeg og det var jeg bare ikke lige klar til og undskyld! Ikke forlad mig nu! Det kan du gøre når jeg bliver gammel og grå” sagde hun og kiggede på ham, med de blodrøde øjne. ”Og nej, jeg vil ikke jage, ikke uden dig” sagde hun bestemt. Hun sukkede lydløst idet hun kiggede på ham, ”Du bor her også nu det var aftalen! Og Jeg tvinger dig ikke til det men du skal vide at det er det jeg ønsker” sagde hun og kiggede på ham med bedede øjne. 2Du må ikke forlade mig nu” hviskede hun blidt. Hendes verden ville falde fra hinanden hvis han virkelig forlod hende nu. Hun havde for første gang følt kærlighed, og glæde. Men hvis han ikke ville være her, kunne hun jo ikke stoppe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:42

Freddy lagde sit hoved på skrå, og kiggede på hende, efter at hun kom hen foran ham, "Jeg forlader dig ikke.. skal bare have lidt frisk luft" sagde han og trak svagt på skulderen, "Jeg kommer tilbage.. efter at du har været ude at jage.." mumlede han og kiggede lidt skiftevis på hende og så ned i gulvet. "Jeg tænkte for stærkt.. jeg ehm.." tilføjede han skubbede hende blidt til den ene side, så han kunne gå forbi hende, han følte at det hele var akavet lige nu og han måtte bare lige udenfor, han så sig omkring, og kunne så godt efterhånden huske hvor udgangen var, han gik dernæst hen til døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:54

Cathy mærkede hvordan hun blev puffet til side, med et svagt suk gik hun hen mod vinduet, og kiggede ud. Hun smed let hendes armbånd på jorden, inde hun elegant åbnede, det og sprang ud derfra. Hun begyndte let at løbe efter hun var landet. Hun løb hen mod skoven, og styrtede derind. Hun mærkede hvordan hendes instinkter tog over, og hun opførte sig som et sulten dyr. Hun jagtede en af de store stolte kronhjorte som der sprang rundt inde i den grønne skov. Hun styrede uden om alle det store egetræer, og sprang til sidst på det store dyr, som der døde da hun drak dets blod. Hun mærkede hvordan den brændende fornemmelse i halsen gik, væk, efter hun havde suget alt væsken ud af dette uskyldige dyr. Men hun skulle lære at leve med det. Altså at så ihjel, for tørsten. Hendes øjne, fik den almindelige mørke brune farve, som der var varm idet. Hun smilede blidt for sig selv, men drog et suk, da hun gik hjem ad. Hendes `natkjole´ var let slidt op, og revnet et par steder. Hun traskede let hen mod det åbne vindue som der var temmelig højt oppe. Hun tog let fat i tagrenden og kravlede op af den, og endte med hendes fingre på hendes vindues karm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 20:02

Freddy kunne mærke at dette ikke var det rigtige han havde haft gang i med at han havde kysset med Cathy, han lukkede døren i efter sig, ville han stikke af? Det vidste han ikke rigtig. Han vidste bare ingenting for øjeblikket og ville bare væk. Han skyndte sig væk fra hendes hjem.. og mærkede hvor hurtigt han egentlig kunne løbe før hvor det var han ikke var en vampyr, "Undskyld Cathy.." mumlede han imens at han havde sat retningen mod skoven og videre hen til legepladsen hvor han derefter ville finde et sted, hvor han kunne opholde sig, hm, måske finde en menneske familie, og dræbe dem, derefter overtage deres hus?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 20:09

Cathy sukkede blidt da hun åbnede døren og så at han ikke var der. Tårerne væltede frem hen over de marmor hvide kinder idet hun smækkede døren så hårdt i hun kunne. Hun havde lyst til at smadre noget lige nu, og det kunne man høre at hun gjorde. Hun hev et skide spejl ned af væggen og kylede det ned i gulvet, så skårene, splintens. Hun mærkede hvordan smerten borede sig inde i hendes hjerte. Hun stirrede på de knuste skår der lå over alt. Hun mærkede vreden boble, mest lige nu havde hun lyst til at dræbe et eller andet, som hende selv. Bare for at føle smerten. Hun stirrede ud af vinduet, til sidst og så, så let på de mennesker der gik der. Hun ville give alt for et andet liv. Hun lod let hendes hånd hvile på vindues karmen, som der let knækkede da hun kom til at mase den. Den væltede også ned på jorden, med et stort brag som man tydeligt ville kunne høre, langt derfra. Hun havde mest af alt bare lyst til at smadre alt. Hun tog en pude fra sofaen og bed i den, for ikke at bide sig til blods. Hun bed så hårdt at fjerne, fløj ud fra den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 20:24

Freddy stoppede op et stykke væk fra hendes hjem. Slog sine arme omkring sig imens at han kiggede stift ned mod jorden. Det hele havde gået alt for hurtigt? Alt. Og han mærkede vreden inde i sig, over at det havde gået så stærkt. *Flot Freddy..!! Nu hader hun dig!* tænkte han letter irriteret og satte sig ned i hug. Lagde sine arme ned på hver sit lår, imens at han studerede jorden. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, om han skulle bevæge sig videre eller gå tilbage til hende? Inderst inde havde han følelser for hende, Freddy elskede hende højt, men det føltes bare akavet alligevel. Freddy rejste sig så op efter et stykke tid.. han ville da prøve at se hvad der ville ske.. hvis han kom inden for hendes åsyn igen, han kiggede sig omkring, for at se om der var nogle blomster et sted, han fik øje på nogle roser, sorte roser som han gik hen til og plukkede en op fra jorden, et lydløst suk undslap fra hans læber, og han forsvandt fra stedet, hvor han løb så hurtigt han kunne op til Cathy igen.. hvor han dukkede op foran hendes dør til hendes hjem. Freddy kiggede lidt ned af sig selv, imens at han holdte rosen i sin ene hånd og hejste så sin frie hånd og bankede på døren med den frie hånd. "Cathy?" spurgte han med en anelse høj stemme. Så hun kunne høre ham.. han sank en klump og var lidt nervøs for hvad der ville ske. Også dog alligevel ikke. Han havde da fortjent en lussing eller to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 20:37

Cathy trak vejret mere eller mindre normalt igen, efter der lå fjer over det hele. Hun lagde sig på gulvet. Hun var sådan set lige glad, med at hun lå i alle de skarpe skår, og de bløde fjer. Da hun hørte nogle nærme sig hendes hoved dør tog hun let om en af de enormt skarpe skår. Som der let skar ind i hendes hud. Men hun gjorde det blt, or at hun ikke skulle hoppe på vedkomne som der stod udenfor. Men da hun hørte hans stemme, magtede hun ikke at gå ud og åbne. Hendes øjne havde dog stadig den mørke brune varme farve, men dog med et skimt af rødt i, fordi hun kunne dufte sig eget blod. Hun havde det sådan, hvis han ville ind måtte han puffe til døren så den væltede efter hun havde klappet den i var den blevet temmelig løs. Hun lukkede blidt øjnene, og slap så det skide stykke spejl som der nu havde skåret hul i hendes hånd. Hun nød at hendes vrede var ved at dampe af, men nu skulle han passe lidt på med hvad han gjorde, for hun havde styrken til at hive hovedet af ham hvis hun ville. Hun smilede blidt, i det, hun let slikkede noget af hendes blod af hendes hånd, inden hu n igen lagde den ved siden af sig. Hun mærkede hvordan smerten igen borede hende ind i hjertet. Hun tog igen rundt om skåret som om det var, det eneste som der kunne redde hende. Hun klemte bare hånden fast rundt om det. Hun havde mest lyst til at skrige af smerte, men det hjalp på hjertet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 20:51

"CATHY!" råbte han af længsel og flere gange i træk. Da han fik færden af hendes lugt af blod i næsen. Han kunne regne ud at hun var ved at skade sig selv. Han begyndte at banke hårdt på døren, "STOP MED DET DU HAR GANG I!" råbte han, imens lød hans stemme lidt hvæs da han råbte, og havde det som om at der var et stort hul i hans hjerte, han havde været en idiot det vidste han godt, men han havde jo en forklaring på hans underlige opførsel. Han elskede stadigvæk Cathy og det var hende, som han ville leve sammen med, ellers ville han slet ikke have i tankerne om at blive forvandlet om til en vampyr, alt hvad han havde gjort, var for hendes skyld. Han bankede så hårdt til døren at den væltede ned på jorden. Han gik et skridt tilbage, da han blev lidt forskrækket over det, men han fik så øje på Cathy og hævede i det ene bryn, "Hvad fanden har du gang i?!" spurgte han vredt og dukkede hurtigt op ved hende, hvor han tog sine arme omkring hende og løftede hende op fra gulvet, væk fra fjernene og glasskårene. Hvor han så smed hende hen i sofaen, efter at han havde smidt rosen på gulvet, han satte sig op på hendes mave og fangede hendes hænder, lagde dem hen over hendes hoved. "Vil du sige mig hvad du havde gang i?" spurgte han vredt. Imens at han gjorde alt for at hun ikke kunne komme fri fra hans greb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 21:18

Cathy hørte døren blev kylet på jorden, idet han slog til den. Det gav et sæt i hende, da han dukkede op ved sien af hende og løftede hende, halvt op. Men da hun blev smidt ned i sofaen, udstødte hun et svagt ùfff´. Hun mærkede hvordan han holdte så godt ved hende, at hun ikke kunne bevæge sig. Og hvordan han satte sig på hendes mave. ”Jeg… Jeg fik bare ” mumlede hun og slog blikket væk. ”Smerten væk” hviskede hun som en tilføjelse. Hun mærkede hvordan hun blev nød til at give slip på hendes glasskår og det faldt ned på sofaen, ved siden af dem. Hun mærkede hvordan blodet, bare flød ud af den flænge hun havde inde i hånden. ”Undskyld..” mumlede hun næsten utydeligt, da hun let så op i hans øjne, og slog så blikket væk igen, for ikke at komme til at græde. Hun hadede at græde det var bare en pinsel efter hendes egen mening. Hun lukkede let hånden sammen om såret, så blodet ikke ville flyde konstant ned af hendes arm. Hun pressede såret, så det ikke ville bløde så slemt igen. Eller nærmere, pressede hun fingrene mod såret. Hun pustede let til en fjer som der sad ved mundvigen af hende. Hun havde også et par få fjer i håret. Hun kiggede til sidst op på ham, ”Undskyld” hviskede hun let igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 21:26

Freddy lod sine øjne hvile på hende og slap grebet om hendes hænder, imens at han stadig sad på hendes mave, "..Du skal ikke undskylde" mumlede han og kiggede ned af sig selv, før at han tog blidt fat i hendes ene hånd, den hånd som havde fået et sår, fra et glasskår, "Selvom jeg er et fjols.. skal du ikke skade dig selv" sagde han køligt og lænede sig lidt ned, lod sin tunge glide ud for at slikke på hendes sår, beherskede sig imens, han stoppede med at slikke efter et stykke tid da det værste blod var fjernet, hvor han med sin frie hånd rev noget af sin trøje, fra sit ene ærme, og han bandt stoffet omkring hendes hånd, som en forbinding. "Lov mig at du ikke gør det igen.." mumlede han imens at han kiggede på hende, "Jeg.. det er mig der skal undskylde, tænkte ikke klart", hviskede han og slap forsigtigt hendes hånd, "Jeg elsker dig stadig.. og kunne aldrig finde på et udnytte dig eller at såre dig.. er virkelig ked af det".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 21:40

Cathy sukkede lidt da han slap hendes hænder. ”Du er ikke et fjols, og jov, hvis det er det je har behov for bliver jeg nok nød til det” mumlede hun let idet, hun så op på ham. Og mærkede hvordan hans tunge slikkede hendes blod væk. Det fik en svag rødmen til at brede sig hen over hendes marmor hvide kinder. Hun smilede blidt til ham, ”Du skulle ikke have ødelagt din trøje” mumlede hun let, før hun let på ham. ”Men tak alligevel” sagde hun og smilede blidt til ham. ”Jeg var bare så ked af det, og det gjorde bare så ondt inden i..” hviskede hun og lukkede øjnene hårdt for at få minderne, væk. Hun hørte at han elskede hende? Det forstod hun ikke…. ”Elsker du mig??” spurgte hun og mærkede en lille smule glæde brede sig inden i hendes mave. ”Hvor tog du hen siden du var så hurtigt tilbage igen???” spurgte hun let, og bed sig hårdt i underlæben, imens hun kiggede på ham. Hun smilede blidt til ham idet, hun kom til at tænke på at hun ahvde siddet sådan på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:09

//out...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:09

//Hvorfor? O.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:21

//derfor//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:22

//Okay! x3 Håber vi kommer til at emne en anden gang! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:35

//måske ikke//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:47

//Okay! x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 23:14

//fedt nok at du virker så ligeglad, det her har så aldrig fundet sted. (://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 23:15

//Okay! x3 Så kan vi Evt. starte et hvis du vil lære hende af kende som `ven! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 23:16

//forget it//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sunny- freddy=privat x3 - Page 3 Empty Sv: Sunny- freddy=privat x3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum