Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Regndråbernes dans.... - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Regndråbernes dans....

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Regndråbernes dans.... - Page 5 Empty Sv: Regndråbernes dans....

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:22

Rea grinte lidt og lagde metal dimsene ned ved bordet. Hun knyttede hånden og vandet som havde siddet på hende lavede sig om til en boble af vand over hendes hånd. "Sådan gør man det.. så du behøver ikke undskylde" sagde hun med et muntert smil og lod boblen falde ned i håndvasken. Hun klappede let i sine hænder og vendte tilbage til bordet hun lagde forsigtigt metal dimserne ned i hvert hul. "Okay skal vi prøve?" spurgte hun med et smil og nikkede hen mod Ti'Chan

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Mr. Ting Man 16 Aug 2010 - 19:26

Hun smilede og prøvede at sige det hun ville sige "Må jeg prøve at hammer i den.. Jeg har aldrig brugt sådan en hammer.... Men vi kan sige, du sømmer de to metal dimser til og jeg sømmer de andre metal dimser til" sagde hun og syntes det lød kvit og smilede stort. Hun hentede hammeren og sømmene.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:33

hun nikkede. "Så kan du også tage de to i den ene ende og så tager jeg dem i denne her ende" sagde hun klogt og smilede muntert da hun tog sømmene og en skruetrækker og sømmene metal dimserne fast hvorefter hun tog en hammer og begyndte at banke den ene jernstang ned i bordet. De havde to af vært ting så de kunne lave det på samme tid. Hun smilede mens hun slog hammeren ned i på stangen. "Det føles nu meget godt at slå på noget" sagde hun lidt fjoget og grinte let..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 16 Aug 2010 - 19:36

Hun lo med "Ja.. Men i dag er jeg ikke vred, så jeg slår ikke hårdt" fnisede hun og bankede fem gange, så var den ene stang færdig. Hun hammerede den anden "Jeg tænkte på noget. Hvor mange mm vand er der derude..?" spurgte hun lidt og tænkte på når solen nu engang varmede igen, kunne de jo begynde at sælge.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:17

Hun smilede og skulle til at hamre den næste fast. "Øhh.. jeg er ikke helt sikker.." svarede hun med et tænkende skævt smil og så ud af vinduet hvor det stadig regnede. "Men jeg kan måske godt få det til at stoppe med at regne her.." fortsatte hun som et forslag og så tilbage på Ti'Chan. "Men det vil selvfølgelig tage rimelig meget af min energi" sluttede hun og så på bordet med det samme skæve smil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 19 Aug 2010 - 16:13

Hun nikkede og forstod hende "Vi skal jo ikke være trætte. Nu skal vi jo bygge vores butik op. Ingen ved jo at vi har brugt magi" sagde hun muntre og hamrede den sidste i og så sig om. Leen stod bare på gulvet og vuggede lidt "Faktisk.. Så syntes jeg det er hyggeligt at være i et hus... Altså sammen med en, og havde lidt selskab" røg det ud af hende og hun så ned.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:28

Hun nikkede med et smil og tørrede sveden af hendes pande. Hun betragtede hende mens hun talte og så undrende på hende. "Ja, jeg er helt enig!" sagde hun med et smil og så sig omkring i huset. Det var da meget yndigt og hyggeligt! Hun kom i tanke om noget og så hurtigt tilbage på Ti'Chan som om hun havde glemt noget. "Nåår jo.. Du ved.. øhh.. måske kunne jeg bo her i en kort tid.. jeg har været rundt i hele huset og der er nogle værelse som vi sikkert ikke skal bruge til butikken ovenpå.." Sagde hun spørgende og lagde hovedet en smule bedende på skrå. "Altså ser du.. jeg bor lige i øjeblikket hos min bror.. men jeg skal ikke trænge mig på alt for længe, så måske kunne jeg bo her i en periode..?" forklarede hun færdigt og satte sig ned og så på Ti'Chan mens hun ventede på hendes svar. *Hvor mon Ti'Chan bor?* tænkte hun undrende da hun mindede sig om hun ikke havde spurgt om det før..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:54

Hun smilede "Hør.. Det er tip top i orden.. Men først skal vi lige finde ud af hvem har boet her, eller om den er til salg. Også kan du bo her. Men tehe sjovt at du bor her hvor vores butik er" sagde hun og smilede strålende "Jeg syntes det er en god ide.." sagde hun mildt *Jeg er også glad hvor jeg bor, i Domkirken* tænkte hun og smilede lidt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:05

Hun smilede stort og nikkede. "Jep, det lyder fint!" sagde hun og grinte let. SÅ havde hun da fundet et sted at bo, og et arbejde af en slags. Hun smilede og lagde hovedet på skrå mens hun så på Ti'Chan "Hvor bor du egentlig?" spurgte hun nysgerrigt og så på deres bor det nu godt kunne komme op og stå..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 22 Aug 2010 - 20:41

Hun lod som om hun tænkte sig om "Uhm jeg bor ikke sådan.. Men jeg sover i en Domkirke. Altså, uhm jeg måtte bo der for præsten, som havde boet i domkirken. Men han døde, og hans sjæl talte til mig, og sagde jeg måtte sove der" sagde hun og smilede muntre "Han var også en sjov præst" fnisede hun og så lidt tilbage, da hun kom hertil.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:17

Hun lyttede mens hun så smilende på hende og nikkede roligt. "Okay, det gør mig ondt omkring han er død.. men det lyder da meget fint!" sagde hun med et venligt smil og tog fat i den ene borplade kant. Hun ville rejse bordet op og se om det virkede. Hun smilede til TiChan og nikkede. "Giver du en hånd?" spurgte hun med et stort fjoget smil og løftede i den ene side af bordet..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 17:05

Hun trippede hen til den ande side af bordet og hjalp til "Selvfølgelig vil jeg det" sagde hun med et smil og løftede bordet. Den stod perfekt, lige på stedet. "Jeg tænkte, at borde kunne stå ved vinduet, så folk kunne se is figurene. Men de figure, er jo noget specielt. For de smelter ikke, de kan holde længe" sagde hun og sprang op i luften og lavede en kæmpe High-Five i luften.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:22

Hun klappede let i hænderne da de havde rejst det op og nikkede mens hun så hen mod vinduet. "Ja det kunne da lyde som en rigtig god idé!" sagde hun muntert med et stort smil og hoppede og og lavede som svar en high'five i luften og ramte hendes hånd med et lille klap lyd. Hun smilede og tog fat i enden igen. "Skal vi så have rykket det hen under vinduet og så komme igang med at sætte figurende på plads?" spurgte hun og så ventende på Ti'Chan med et smil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 17:38

Hun nikkede "God ide. Men bagefter skal vi lige give figurene en ekstra omgang, så vi er sikker på de ikke smelter. Så bliver de jo til glas, eller måske diamant" udbrød hun og så med store øjne. Man kunne nærmest se hendes gyldne brune øjne blive til Yen tegn, og en gyldne aura kom omkring hende. Penge glad, det var hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:40

Rea grinte let og nikkede. "Jop jop lad os nu se!" sagde hun med en latter og samlede bordet op igen og løftede det sammen med Ti'Chan hen under vinduet. De stillede det og hun så rundt i rummet med et smil. "Hvor er posen med figurende egentlig henne?" spurgte hun og så spørgende hen på Ti'Chan med et fjoget undrende smil på læberne..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 17:44

Hun så tæntksom ud "Oven på da.." Sagde hun og hoppeden fornøjet mod trappen til ovenpå. Og der lå de, hun var ikke en gang noget helt op, før hun kunne se den sækkene. Hun gik hen til de frem sække og rysede lidt i dem. De her var Is terninger. Hun rystede den næste sæk, endnu flere isterninger. Tredje gang er jo lykkens gang, så hun rystede den tredje sæk. Der var de. Hun løftede dem og gik nede under "Her er i så." sagde hun med et smil.

Mr. Ting

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 17:45

//skal spise, ses sener//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:50

Hun nikkede langsomt mens hun fulgte Ti'Chan med øjnene. hun ventede spændt på hun skulle komme ned med dem så de kunne begynde og klappede let i hænderne da hun kom ned af trappen igen. "Way to go!" smilede hun og rakte en knytnæve op i vejret som skulle hvis 'så starter vi' Hun gik hen til Ti'Chan og ventede muntert til hun kunne få fingrende ned på isefigurende og stille dem frem på bordert..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 18:43

Hun så på hende og smilede "Lad os give dem en omgang til" sagde hun "Du laver is, imens jeg bare puster på det, så det kan fryse helt til. Så bliver det jo perfekt" sagde hun og smilede muntre. Hun klappede lidt hænderne, fordi det var rimeligt koldt at bære sækken, når der var is på den. Derfor klappede hun hendes hænder varme.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:42

Hun nikkede bestemt og rettede hendes håndfalder mod posen hun koncentrerede sig og en frosen is kom ud af hendes hænder og ramte posen. Men ikke selve posen hun gjorde sig umage så det kun var det inde i den der blev påvirket. Hun så ventende på TI'Chan mens hun smilede muntert og så ned på deres værk..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 26 Aug 2010 - 21:01

Hun pustede mod sækken. Den kølige luft om igennem sækken, og ind til is figurene. Så det frøs endnu mere fast. Hun pustede uden at trække vejret (faktisk så hun lidt blå ud i hoved) Men så holdte hun endelig en pause, inden hun pustede igen. Det virkede som om det var ok "Så tror jeg det er klaret, skal vi se hvordan de ser ud..?" spurgte hun og begynde at åbne sækken.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:23

Hun begyndte så småt at svede lidt men ikke så meget. Hun betragtede smilende TiChan og grinte let da hun blev blå. Men stadig var hun lidt bekymret for om hun ville miste vejret helt. Hun smilede stort til hendes da hun holde pausen og nikkede kort efter. "Jo lad os tjekke" sagde hun med et muntert smil og lod hænderne falde på plads ned langs siderne da hun stoppede med at ise dem..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 28 Aug 2010 - 15:06

Hun åbnede sækken og så de skinnende is figurer som var helt i glas formet. Og når man følte på dem, var det bare som om man rørte ved en diamant "Woow fedt. Prøv lige at se dem, de er flotte" udbrød hun og smilede begejstret.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:00

Rea kastede lidt med sine hænder og tog derefter fat i en is figur. Så skindende og ren den så ud Hun lod øjnene se tættere på figuren og smilede stort. "De er da helt fantastiske!" sagde hun overrasket og muntert mens hun løftede den op i lyset. "Skal vi ikke få dem stillet frem og derefter se på ejeren af det her hus?" spurgte hun efter hun forsigtigt stillede hendes figur på bordet henne ved vinduet Hun så smilende på den og nikkede bestemt med hænderne i siderene og så hen på Ti'Chan med et fjoget stort grin...

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 1 Sep 2010 - 19:07

Hun smilede "Jo... Lad os gå i gang, jeg butter lige isterningerne i et køligt sted, måske en køleskab, hvis der er nogen" mumlede hun og stillede tre is figure på bordet og gik op igen. HUn hentede sækkene og gik ned. Heldigvis var der en køleskab, men den var slukket. Hun tænkte den og ventede lidt, inden hun buttede alle is terninger ned. "Så er det bare med at finde ud af at huset er forladt, og om du må bo her" sagde hun muntre og så på Reani

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum