Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 5 af 25 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 13:49

Zero smilede roligt og åbnede blidt øjnene "tja man må jo prøve" sagde han roligt og nussede hendes røv der hvor han havde smækket mens han så på hende før han nussede hendes kind blidt "undskyld det igår" sagde han trist mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 13:55

Hun kiggede med et opgivende smil og aede hans hoved. "Ja det har man vel." hun mærkede hans hånd nusse hendes røv. Hun rødmede lidt igen og kiggede på ham. Hun rystede på hovedet, "Du havde al den ret til det." sagde hun roligt. Hun lagde hovedet på hans brystkasse igen. "Men jeg holder mit løfte, bare lad mig være klar på det inden du gør det næste gang. Ok?" hun kiggede på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 13:57

Han så ned "jeg kan altså ikke li at se dig græde over noget jeg gør" hviskede han trist før han så helt væk fra hende dog mærkede han sin p'k halv rejse sig fordi han nussede hendes røv men tog sig ikke af det han var faktisk rimelig ligeglad med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:02

Hun kiggede roligt på ham og smilede let, hun aede hans kinder og fik ham til at kigge hende i øjnene. "Zero... Tag det nu roligt, det er tilgivet ok? Jeg kan ikk hade en for noget de prøver at hjælpe mig med." smilede hun og ville gerne kramme ham or at trøste ham lidt mere. Men han sagde sidste gang hun ikk skulle, så hun ville ikk irritere ham. "Jeg er glad or at have en ven som dig, og nogle gange gør venner hinanden kede af det eller noget. Det sker, men venner tilgiver hinanden." smilede hun glad og nussede sig lidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:17

Zero så på hende roligt igen "du har jo slet ikke nogle lyster Keela" sagde han og lagde sig til rette på siden mens han stadig så på hende "du bliver dårligt nok tændt når jeg er i nærheden jeg kan ikke hjælpe nogen som jeg ikke tænder" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:21

Hun kiggede roligt på hende, "Skulle jeg da blive tændt af bare at kigge på dig?" spurgte hun roligt og smilede let. Hun kunne ikk undgå at grine lidt. Hun satte sig op og kiggede på ham. Hun aede hans hoved blidt og ned til hans kind. "Det er jo kun fordi jeg er bange for det, men for at være ærlig er jeg mere rolig på det... Det kan godt være du ikk synes det, men jeg har været langt mere ange end jeg er nu." sagde hun roligt og smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:24

Han satte sig op og så på hende lidt mens han tænkte sig om "ja det rigtig når jeg tænker mig om" sagde han tænkende "da jeg tvang dig til at skrive under blev du bange bare jeg rørte din hals" han så på hende og smilede roligt "om det var seksuelt eller kærligt det var ligemeget" han smilede og hev hende blidt ned og ligge og lagde sig roligt over hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:30

Hun nikkede og kiggede på ham, "Ja nemlig." sagde hun roligt og kiggede på ham. Hun mærkede blidt på sin hals, "Men nu er jeg jo mere rolig." sagde hun stille og rødmede lidt da han lagde hende ned og var over hende. Hun kiggede på ham og holdte op med at rødme. "Hvad nu?" spurgte hun roligt, men havde dog en anelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:32

Zero smilede roligt "min slags undskyldning for alt det igår en hel time nu hvor du helt igennem selv må bestemme hvad jeg skal gøre imod dig som du godt kan li" sagde han roligt mens han ventede på at få af vide hvad han skulle gøre hvorefter han knipsede og et timeglas af ild kom frem som ville springe når den time var gået selvfølgelig ikke meget kun et lille bang så man vidste nu var tiden gået

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:35

Hun kiggede på ham og tænkte sig om, "Me-men jeg ved da ikk hvad du skal...!" hun bed sig i læben og tænkte sig godt om. "Øhm... Gør noget blidt, noget du tror jeg vil kunne li? Hva ved jeg?" sagde hun opgivende. Hun havde ingen ideer til hvad hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:36

Han smilede og bukkede sig ned og begyndte blidt at kysse hendes hals mens han lagde en hånd på hendes mave og begyndte blidt at nusse den samtidig mens han smilede "du siger bare til" hviskede han roligt mens han ventede på hvad hun sagde til det han gjorder nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:42

Hun drejede sit hoved en smule til den ene side da han kyssede hendes hals blidt. Det var meget behageligt og hun nikkede blot, "Det er fint..." sagde hun roligt og smilede lidt. Det var dejligt behageligt for hende og hun ville bare nyde det så længe hun havde den 'magt' der var i hendes hænder. Det var kun i en time, men det var ogs bedre end ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:44

Keela smilede roligt "vend dig rundt søde vis du vil være så sød" sagde han roligt og ventede til hun gjorder det hvorefter han satte sig på hendes røv med et ben på hver side af hende og begyndte at give hende massage på ryggen og skuldrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:47

Hun kiggede på ham og nikkede lidt. Hun var en smule urolig over det, men vendte sig om. Hun lå på maven og rystede en smule da han satte sig på hendes røv. Hun mrkede han gav hende massage og tog sine skuldre op til sit hoved da han rørte hendes skuldre. "Nej det kilder!" sagde hun og havde allerede fået gåse hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:49

Han smilede roligt mens han masserede videre på ryggen med lidt hårdere hænder så det nogle gange sagde knæk og en hurtig behagelig følelse kom de gange hvor det sagde knæk mens han fortsatte med at massere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:51

Hun tog sig ikk af at hendes ryg sagde knæk, hun nød altid når den sagde knæk da det løsnede meget på hende nogle gange. Hun lukkede øjnene og nød det roligt. Han var lidt hård med hænderne, men det var behageligt uanset hvad. Hun kunne næsten falde i søvn, men nægtede at gøre det. Hun kiggede på ham lidt efter og smilede glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:53

Han smilede roligt og tænkte lidt han ville prøve noget han tog sin p'k frem fra sin lynlås på bukserne og placerede den på hendes ryg mens han masserede videre og kørte nogle gangen sin p'k lidt op af hende bare for at se hvordan hun reagerede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 14:56

Det gav et lille sæt i hende og hun knyttede hænderne en smule. Men hun sagde intet og blev rolig med tiden. Hun kiggede på puden hendes hoved hvilede på og lå stille. Det hun rygtede mest var at den var så tæt på hendes røv, fordi hun ikk kunne klare anal. Hun bed sig i læben, "Du... Du er for tæt på mit... med den..." hun kunne ikk sige ordet da det gjorde for ondt blot at tænke på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:00

Zero så ned kort og kom så i tanke om hvad det var "når undskyld" sagde han og lagde den væk igen "bedre" spurgte han og masserede hende videre det eneste han ville det var at se hendes reaktion og vis han var heldig tænde hende lidt indtil videre havde han gjort noget useksuelt for at behage hende han havde regnet med noget mere seksuelt eftersom hun jo efter hvad hun selv sagde gerne ville have hjælp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:04

Hun nikkede roligt og smilede let, "Ja..." sagde hun. Hun kiggede på ham, "Du... Du må gerne gøre noget du selv vil... are ikk noget du ved jeg ikk kan klare med det samme." sagde hun roligt og kiggede på ham. Hun mærkede sit hjerte slå en smule hårdt, da hun var nervøs for at se hvad han ville gøre. Hun ville ikk sige han skulle gøre noget seksuelt, fordi hun ikk ville føle sig pervers eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:20

Zero smilede roligt før han begyndte at kysse hende ned af ryggen og kort på hendes røv før han vente hende om og kyssede hende kort på underlivet og videre op af hendes mave helt op til hendes bryster som han slikkede på ude på tøjet og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:24

Hun nød det lidt indtil han kyssede hendes røv, hun knyttede hænderne lidt og lod sig vende. Hun kiggede på ham og rødmede lidt da han kyssede hendes underliv. Hun var rolig af at han kyssede hendes mave og kiggede på ham da han slikkede hendes bryster på tøjet. Hun rødmede meget og drejede hovedet til den ene side, hun følte det var lidt pinligt. Men sagde intet, det var behageligt på sin egen måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:26

Han tog på hendes andet bryst med et smil før han så op på hende og kom op og flyttede hendes hoved hen til hans hvorefter han kyssede hende på munden og hev langsomt hendes tøj af så hun var i bar overkrop mens han ventede på hendes reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:31

Hun stønnede lavt og nød det, hun kiggede på ham og mærkede hans læber på sine. Hun lå stille før hun begyndte at kysse igen. Hun slap kysset så han havde nemmere ved det. Hun var overrasket over at hun samarbejdede med ham, men hun ville ikk indrømme noget. Hun kiggede på ham og drejede hovedet til den ene side. Hun følte sig en smule pinlig berørt, men rødmede ikk det mindste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 15:33

Han hev hendes BH af som det sidste han åbnede den roligt og Bh'en lige præcis over hendes bryster så han kunne se på dem før han smilede og begyndte at kysse ned af hendes krop igen hvorefter han begyndte at hive hendes resterende tøj af så hun var helt nøgen før han spredte hendes ben og så direkte på hendes underliv for 2 ting gøre hende pinligt berørt og tænde hende mange tændte ved bare at kigge på deres underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 5 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 25 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum