Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 15 af 25 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:10

Hun kiggede undrende på ham og græd stadig fra øjnene. Hun kiggede på ham, "Men... Men hvorfor..." sagde hun med rystende stemme. Hun satte sig op og krøllede sig lidt sammen. Hvorfor skal jeg ud af den? Hvorfor vil du så gerne have det? Fordi du gerne vil dø, er det det?" hun kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:27

Han sukkede og satte sig op "du må hellere få den hele historie" hviskede han og svang sig hen og stå på sengekanten "jeg har fået problemer jeg har kun 2 slaver og den ene har jeg lovet at slippe løs så medmindre jeg finder 2 slaver mere inde for den næste uge så er jeg død" hviskede han svagt "og det vil jeg ikke have du skal udsættes for" sagde han "derfor vil jeg have dig fri så du glemmer alt om mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:30

Det gav et sæt i hende og hun kiggede på ham. "Ne-nej! Der må være en løsning!" hun peb lavt og kiggede på ham. "Kan du ikk give afkald på din dæmon måske?! Bare et eller andet, Kaia... Kaia vil lide, hun vil lide mindst lige så meget som mig." sagde hun stille og kiggede ned. "Kan du ikk bare tvinge to til at blive dine slaver og så sige det kun er indtil du har fået to der gerne vil! Gad Kaia måske ikk!? Kan man virkelig ikk få hende til at skrive under!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:35

Han sukkede vredt nu "nej" sagde han hårdt hvorefter han gik ud af værelset og af sted mod døren uden et ord mere før han tog fat i døren og så bagud kort hvorefter han åbnede den og gik langsomt ned af trapperne ude foran hende mens han gik trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:38

Hun rejste sig og løb efter ham, hun løb hen foran ham og lagde sine hænder på hans brystkasse. "Zero...! D-du må ikk gå...!" sagde hun og kiggede ham i øjnene. "Bliv nu... Det er sent, du må være træt..." sagde hun stille og holdte lidt fast i hans trøje. Hun kiggede ned, "Vil du ikk nok... Du trænger til at snakke med en, jeg kan se det på dig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:42

Han sukkede "nej det er ikke snak jeg har brug for det er sex" hviskede han trist før han tvang sig fri fra hende og så på hende "du er min slave jeg burde tvinge dig til alt muligt som jeg bare ville" hviskede han og rystede på hovedet mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:45

Hun kiggede op på ham, "Men Zero... Sådan er du ikk mere... DU er blevet en edre person efter du har mødt Kaia." smilede hun. "Jeg ved godt du nok kendte hende før mig, men jeg tror faktisk det er hende der gør du er sødere." smilede hun og kiggede på ham. Hun satte hovedet lidt på skrå, "Du kan tvinge mig, men du føler dig lidt skyldig over det, gør du ikk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:47

Han sukkede og gik forbi hende "det er præcis det som er grunden til at jeg ikke kan" hviskede han roligt "vis jeg ikke giver dig ordre forsvinder kontrakten osse" sagde han trist mens han gik videre væk derfra og ud af hele bolig ejendommen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:52

Hun løb efter ham igen og kiggede på ham, hun tog hans hånd. "FInt så giv mig en ordre! Jeg vil ikk have du dør og sådan er det bare!" sagde hun bestemt. "Hvis du har venner ville de ikk lade dig dø. Jeg vil ikk tillade du dør, om jeg så var nødt til at gøre det her med dig tre gange for at du kunne holde dig selv i live så gjorde jeg det! Jeg vil ikk miste en ven, sådan er det bare." hun kiggede fast på ham og holdte lidt hårdt fast i hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:01

Han sukkede dør han vente sig om og begyndte at gå tilbage hvor han gik ind i hendes lejlighed igen hvor han satte sig og ventede på hun selv kom igen det øjeblik hun kom ind sukkede han og sagde "luk døren efter dig" han så på hende roligt "og klæd dig af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:07

Hun kiggede stille på ham og fulgte efter ham. Hun lukkede døren som han sagde og kiggede ned. "Hvor meget?" spurgte hun forsigtigt og tog sin trøje af. Hun krøllede sin krop lidt sammen da hun kun stod i undertøj. Der var rimelig koldt i rummet. Hun kiggede på ham, hun håbede ikk han ville tvinge hende til at give ham blow igen. Han kunne sagtens give hende ordre, men den ordre... Bare han ville spare hende for den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:15

Han så på hende "ven dig rundt" sagde han roligt mens han ventede på hun gjorder det "buk dig så frem og smæk dig selv på røven" sagde han roligt mens han ventede på hun gjorder det med et smil "derefter skal du tage dine trusser ned" han gjorder kort med et lille knips hvorefter rummet blev varmt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:17

Hun kiggede på ham og bed sig i læben. Hun rødmede da han sagde hun skulle smække sig selv, "De-det er d underligt!" sagde hun lidt uroligt. Hun bed sig lidt hårder ei læben og vendte sig om. Hun bukkede sig ned og lukkede øjnene lidt hårdt i. Hun smækkede sig selv forsigtigt på røven. Det var bare FOR UNDERLIGT! HUn lukkede øjnene lidt hårdt i da hun skulle tage dem ned. Hun var ikk særlig tændt over det, hun kunne ikk li den måde hun selv skulle smække sig på. Det var det mest underlige hun havde prøvet indtil videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:21

Han rejste sig og gik om bag hende hvorefter han gik på knæ og lod sin tunge glide op af hendes underliv før han pressede en finger ind i hendes underliv smilende før han begyndte at slikke mere og hurtigere mens han ventede på hendes reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:24

Det gav et lille sæt i hende og hun lukkede øjnene lidt hårdt i. Hun stønnede en smule da han stak en finger op i hende. Hun mærkede hans tunge og stønnede mere da det gik hurtigere. Hun mærkede hendes ben snart gav efter fordi det gjorde hende slap i underkroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:26

Han smilede roligt og rejste sig op hvorefter han tog sin p'k frem og satte sig ned "sæt dig ned på den" sagde han roligt mens han ventede "men ikke med dit underliv" han så fortsat på hende og ventede roligt på hun gjorder som han sagde "ingen brok"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:29

Hun kiggede på ham og gik hen til ham. Hun skulle til at sætte sig inden han sagde det. Det gav et sæt i hende og hun faldte ned at sidde med et ump, hun kiggede skrætm på ham. "Hva-hva sk-al de-det-det-det bety-ty-de..." spurgte han og rystede kraftigt. Hun frygtede det væreste lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:48

Hendes hukommelse begyndte langsomt at slette hvorefter han smilede og ventede på at hun gik igang mens han tænkte på om hvor lang tid det ville tage dog mente han ikke røven han mente mere hendes bryster men ville ikke fortælle hende det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:51

Hun peb og rejste sig. Hun kom vaklende hen til ham og satte sig op på ham. Hun rystede meget og holdte lidt fast om ham. Lidt hårdt fordi hun var så bange. Hun fik den på plads ved sin røv og peb da hun mærkede den. Hun begyndte at græde, men kunne ikk få sig selv til at presse sig ned til den. Hun peb, men fik til sidst presset en lille smule ned. Hun græd uendeligt meget og rystede vildt overalt. Hun græd en smule højt og holdte hårdt om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:57

Han tog fat i hendes lår og løftede hende op "du burde tænke mere over hvad du gør" sagde han roligt "jeg havde intet sagt om anal" han prikkede til hendes bryster "jeg mente du skulle bruge dine bryster" han så på hende "slap helt af jeg ville aldrig be dig om anal"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:01

HUn kiggede skræmt på ham og troede han ville tvinge hende ned. Hun græd og kiggede på ham. Hun smilede en smule selvom hun stadig græd. Hun krammede ham en smule hårdt og hendes krop rystede stadig. Hun kunne ikk sige noget, hun var bare for lettet over han ikk ville gøre det. Men hun var bare så bange for det at hun ikk kunne tænke over det. Hun satte sig ned på gulvet og stoppede op, "Hv... Hvordan gør man?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:05

"du presser dine bryster om min p'k og køre dem op og ned over den" sagde han roligt mens han lænede sig en smule tilbage og så på hendes nøgne krop "du skal ornanere imens" sagde han roligt mens han ventede på at hun gik igang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:07

Hun kiggede undrende på ham, Hvordan skal jeg kunne presse dem om den og onanere på samme tid?" sagde hun som en undskyldning for at vinde lidt tid til at samle en fatning. Hun bed sig i læben og lænede sig lidt frem så hun kunne presse sine bryster om den. Hun kiggede lidt væk og fik dem op og ned. Det var vildt ubehageligt! Men hun kunne ikk sige noget til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:13

Han bukkede sig frem og satte en dildo med en sugekop på jorden lige ved hendes underliv hvorefter han lænede sig tilbage og ventede på at hun gik igang med et roligt smil mens han så på hende roligt med et smil mens han nussede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:17

HUn kiggede med et chok på den og derefter på ham. "Hv-hvorfor har du sådan en ting på dig!?" hun mærkede den ved sit underliv og pressede sig forsigtigt ned i den. Hun rystede lidt og et anstregende støn gik igennem hende. Hun peb en smule og kiggede på ham inden hun fortsatte med sin bryster. Hun drejede hovedet væk da han aede hendes kind. Hun var ikk glad for at han tvang hende til så meget på én gang... Men hun havde vel ogs selv bedt om det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 15 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 15 af 25 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum