Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 12 af 25 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:46

//okay så spring frem til det^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 17:43

//I det her emne?oo' Øhm, hvor lang tid skal der så være gået?>.<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 20:02

/ja og det bestemmer du^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 20:37

//Øhm... Vi siger nogle 3-4 uger, fordi hun skulle have sit værelse ordnet igen...xD

Keela gik rundt og kiggede på sit værelse, efter lang tid havde hun endelig sakffet sig en seng igen. Hun havde været nødt til at skaffe sig et ekstra arbejde for at kunne få det. Men nu havde hun fået sin seng og havde sagt op til det. Hun manglede alt andet nu, sine skabe. Hun var tilfreds med at hendes tøj ikk var inde i værelset! Hun kiggede ned og bed sig lidt i læben. "Måske jeg burde besøge ham..." mumlede hun stille og nikkede. Hendes værelse så helt normalt ud, det manglede dog kun de ting. Hun sukkede let og gik ud af rummet. Hun lukkede alle vinduer og låste sine døre. Hun åbnede vinduet til udenfor og forvandlede sig til en ørn. Hun kiggede bagud og begyndte så at flyve. Hun var oppe i bjergene på kort tid og landede let i nærheden af hans villa. Hun gik resten af vejen og tøvede med at banke på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 20:49

Han sad ude på balkonen lænene i en sol stol mens han så på stjernerne det var sent meget endda mens han bare så på det med roligt blik "tja så er det i overmorgen jeg har i hvert fald ingen chance for at møde Keela igen" hviskede han trist før han begyndte at nynne en sang

https://www.youtube.com/watch?v=hgRj_sq9coQ&NR=1

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 20:53

Hun kiggede op på balkonen, hun kunne høre ham. Hun knyttede hænderne lidt hårdt og kunne mærke hun havde lyst til at gå op og skælde ham ud. Han havde ødelagt et helt rum, det hun havde mest kært... Men han fik den jo lavet igen. Hun havde ladet den blive derhjemme, hun tog den aldrig på fordi hun frygtede at ville tabe den eller nogen tog den fra hende. Hun kiggede på døren og bankede forsigtigt på. Hun mærkede sin krop ryste lidt og kiggede ned.

//Neij! Jeg elsker omkvædet i den sang! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 13:49

Zero rejste sig op da han hørte banken og gik derhen hvorefter han åbnede døren roligt da han så Keela stivnede han hvorefter han forsvandt i en røgsky om bag hende kom han frem igen hvorefter han så på hende bagfra "hvorfor er du her" spurgte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:05

Hun stoppede op og stod stille, hun var stoppet med at ryste og kiggede tomt ud i luften. "Jeg..." hun bed sig i læben. "Jeg ved det ikk... Jeg har lyst til at skælde dig ud... Men hvad godt kunne det gøre? Desuden er du min ven... Jeg kan ikk være vred på en i for lang tid. Havde bare ikk tid fordi jeg var nødt til at spare op til at få mit værelse ordnet..." mumlede hun stille og knyttede hænderne lidt. Hun kiggede bagud og på ham, "Vil du tvinge mig ud af kontrakten igen? Du lovede du ikk ville..." mumlede hun. Hun ville sikre sig han ikk ville tvinge hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:08

"nej jeg vil ej" sagde han roligt "og hvor har du dummet dig" sagde han kort og gik forbi hende ind i sin villa hvorefter han satte sig i en stol "jeg sendte dig en check nok penge til at lave hele dit værelse om som den måde du ville have det den sendte jeg allerede dagen efter jeg gjorder det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:11

Hun gik med ind og lukkede døren, hun gik hen til ham og gav ham et brev. "Og her er de... Jeg kan ikk tage imod penge... Sådan er jeg bare ikk..." sagde hun stille og kiggede på ham. "Skal du til at gøre som din lejemorder? Sige at jeg lige kan vove at aflevere dem, give dem til en anden eller smide de væk?" spurgte hun opgivende. Hun vidste ikk om han havde hørt noget om det. Men hun kunne sagtens huske hun ikk måtte gøre andet end at beholde den. "Jeg kan ikk tage imod dem..." sagde hun stille og bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:17

"jo du kan det er erstatningspenge du bruger hvad du har brug for og kommer tilbage med resten vis det skulle være" sagde han og gav hende brevet igen "jeg er ligeglad med hvad du siger Keela gør det nu bare erstatningspenge er faktisk en forpligtelse at give dig efter jeg ødelagde dit værelse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:21

Hun bed sig i læben, "Men jeg kan da ikk... Hvad hvis jeg kommer til at købe noget der faktisk var dyrere end det rigtige bare fordi jeg godt kunne li det...!" sagde hun lidt bange. Hun ville ikk bruge de penge fordi hun var bange for at bruge dem alle. Hun vidste der var flere end det hele kostede. "Desuden har jeg skaffet mig en seng og værelset er blevet ordnet, der mangler kun skabe og sådan. SÅ det er faktisk ikk nødvendigt!" smilede hun let og rakte den til ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:25

Han sukkede og rejste sig "jeg har intet valg" sagde han roligt og lukkede øjnene "Keela dette er en ordre som din herre udfylder du den ikke slipper du fri" sagde han hårdt "brug så mange af de penge du vil jeg er ligeglad om jeg får halvdelen tilbage eller ingen af dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:29

Hun kiggede på ham og bed sig i læben, hun kiggede ned. "Ok..." sagde hun stille og lagde den i sin lomme. Hun kiggede på ham og gik hen til ham. Hun lagde sit hoved ind til hans brystkasse og håede han ville holde om hende. Hun ville bare have et lille kram. Hun nussede sit hoved til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:33

Han så roligt ned på hende før han flyttede sig "jeg havde håbet på du ikke ville have fulgt den ordre" sagde han trist før han satte sig ned på en trappe "hvor længe siden er det vi sidst sås?" spurgte han men lod hende ikke svare "28 dage nu det vil sige at der er 2 dage tilbage før vi skal igen" hviskede han meget trist mens han så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:42

Hun kiggede på ham og satte sig med et bump, hun sukkede let. "Du ved jeg ikk vil ud af den kontrakt. Uanset hvad så er vi venner Zero..." smilede hun roligt og kiggede på han. Hun tænkte sig lidt om, "nogle uger..." sagde hun og tænkte sig om. Hun nikkede, "Det kan nok passe med 28 dage." sagde hun blot. "Og? Jeg synes jeg klarede det fint sidste gang. Men du kommer jo aldrig og besøger mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:46

"nej selvfølgelig gjorder jeg ikke det i disse uger indtil for 5 minutter siden troede jeg slet ikke du ville se mig igen" sagde han trist hvorefter han rejste sig op og gik hen til døren han tog sin jakke på samt et halstørklæde hvorefter han vinkede hende med sig "kom lad os smutte hjem til dig og så kan vi lige smutte forbi og købe de sidste ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:50

Hun kiggede efter ham, hun rejste sig og løb hen til ham. Hun tog sine sko på igen og kiggede på ham. "Hvor..." hun stoppede da han faktisk svarede inden hun fik spurgt. Hun kiggede undrende, "Men hvad skal vi hjemme ved mig?" hun rødmede lidt og rystede på hovedet. "Ne-nej det er ok! Skal nok selv få dem købt! Desuden skal jeg jo have dem samlet sammen så de ikk fylder for meget med det samme." smilede hun let og kiggede på ham. "Du behøver ikk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:56

Han smilede roligt "jo kom nu Keela jeg lejer en minilastbil" sagde han og gik af sted uden at lytte til hans svar han havde bestemt sig sådan var det han smilede roligt og gik ned til hans motorcykel hvorefter han satte sig på den og ventede på hun kom

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Bmw-motorcykel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:59

Hun kiggede på ham, "Me-men...!" hun bed sig i læben og gik kun med ham. Hun stoppede op og kiggede på den. "Har du en motorcykel!?" hun havde aldrig set en så tæt på. Hun løb nysgerrigt hen og kiggede på den. Hun så han satte sig op på den, "Skal du ikk have hjelm på?" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 15:09

Han grinte "Keela jeg er en dæmon for pokker da jeg kunne falde ud over Mounteverest og stadig overleve" sagde han roligt med et smil hvorefter han tog en hjelm frem til hende "kom så så køre vi en tur hen til et lejefirma" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 15:11

Hun rødmede og kiggede ned, "Ja, men derfor kunne du jo alligevel have en på..." sagde hun lidt surt og barnligt. Hun kiggede på hjelmen og rømmede sig. Hun tog den dog på og satte sig op bag ham. Hun tog armene rundt om ham og holdte lidt godt fast i hans trøje. Hun havde aldrig siddet bagpå så hun var lidt bange for at hun måske kunne miste balancen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 15:36

Han smilede roligt før hans ild kræfter lagde sig som reb om hende før han gassede op og styrtede af sted i en fart med et smil mens han grinte og kørte på et hjul lidt før han kørte normalt igen og bare styrtede af sted i en fart med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 15:47

Hun skreg lavt da han kørte på et hjul. Hun nærmest knuste ham, hun var vildt bange for at falde af. Især fordi hun aldrig havde prøvet det før. Hun knugede sig ind til ham så godt hun kunne med hjelmen på hovedet. Hendes krop rystede en smule, hun kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:45

Han smilede roligt mens han kørte videre før han stoppede ude foran IDEmøbler mens han smilede og steg af motorcyklen og tog hendes hånd hvorefter han hjalp hende ned af motorcyklen hvorefter han begyndte at gå af sted ind i IDEmøbler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 12 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 25 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum