Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 14 af 25 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:36

Han var stoppet et godt stykke oppe af vejen for at tage sig en drink og drak roligt af den med et trist ansigt før han rejste sig op og gik ud foran det var ikke langt fra lastbilen han hørte hun kaldte og vente blikket mod hende "JA"råbte han uden at tænke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:38

Hun kiggede rundt da han svarede og så ham. "Der er du!" smilede hun glad og løb hen til ham. "Jeg troede du var gået." sagde hun let. Hun kløede sig bag hovedet. "Undskyld. Faldt nok i søvn på turen, det var ikk min mening. Du kunne da bare have vækket mig!" grinede hun let opgivende og tog hans hånd. Hun fik ham med hen til bilen igen, "Hmm..." hun tænkte sig om, "Måske skulle jeg å dem op i morgen. Det er jo ved at være sent..." hun kiggede på ham. "Hvad vil du have at spise? Jeg skal have købt lidt ind hvis du gerne vil have noget jeg ikk lige har."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:50

Han smilede roligt før han åbnede vognen "jeg bære det bare ind" sagde han roligt hvorefter han gik et skridt tilbage fra vognen "lad vær med at flippe" sagde han hvorefter Kaos skygger sorte dybe uendelige skygger kom og samlede sig som mænd hvorefter de tog en kasse hver og gik op til hendes lejlighed med dem og begyndte at sætte dem på plads som de skulle være eftersom de var lavet af Zero havde de osse Zero's hukommelse om hvordan det så ud hvorefter Zero fandt en spand maling frem som han havde købt som klonerne tog og begyndte at male i hendes værelse hvorefter Zero fandt en indkøbs pose frem "her er ingredienserne til gammel oksesteg" sagde han roligt "jeg laver"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:54

Hun kiggede på ham og nikkede blidt, hun så alle de kloner og var lidt overrasket. Hun lø op for at åbne sin lejlighed. Hun var lidt nervøs for at se dem og rødmede let. Hun kiggede på dem og så hvordan de lagde tingene hvor de plejede. "Ne-nej Zero... Det er ok! Jeg kan godt selv samle tingene og det." hun så nogle kloner begyndte at male på hendes vægge. "Det er altså ok Zero, du behøver ikk spilde din tid på mit værelse." hun så indkøbsposen og rødmede mere. Hvornår havde han købt den!? Hun kiggede ned, "Men... DU er jo min gæst... Du burde ikk lave så meget..." hun følte sig lidt genert og flov over det. Hun var ikk vant til at få hjælp, eller lignende. Hun kiggede på ham, "Du behøver virkelig ikk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 18:02

Han smilede roligt "vis du kan finde ud af gammeldags oksesteg" sagde han roligt og så på hende "så må du da godt lave det men resten klare jeg jeg ødelagde det jo" sagde han roligt og rakte hende posen med indkøbsvare "jeg købte ind da jeg hentede bilen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 18:18

HUn tænkte sig om og bed sig lidt i læben, "Nej... De-det ved jeg ikk..." sagde hun stille og kiggede ned. Nu følte hun sig skyldig. Hun kigged undskyldene på ham, "Undskyld, men jeg kan hjælpe dig så. Jeg kan ikk selv lave det. Ved ikk om der er en gammeldags måde nemlig..." sagde hun og kløede sig bag hovedet. Hun kiggede på de der lavede hendes værelse. Hun gik hen til sin seng og lagde en hånd undern puden. Hendes halskæde var der, den gjorde hun ikk fik mareridt da hun havde meget brug for den for tiden. Hun rejste sig og gik hen til den Zero der havde en indkøbspose. Hun tog hans anden hånd og førte ham ud til køkkenet. "Øhm... Hva skal du bruge?"

//Skal lige i bad, ved ikk hvor lang tid det kan tage med min arm...-.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 18:24

Han tog sig igang før han begyndte at skrive ned opskriften hvorefter han begyndte og lave mad "det tager en time" sagde han roligt hvorefter han lavede sovs hvorefter han lagde stegen ned i sovsen og lod den koge roligt mens han smilede hvorefter han lod det stå i et kvarter før han hev den op igen lagde den på bordet skar den ud og hældte sovsen i en sovseskål "så nemt er det" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 19:01

Hun rødmede og kiggede på. Hun blev ikk edt om hjælp så hun stod i døren og kiggede på. Hun ville ikk stå i vejen for ham. Hun kiggede lidt spændte på hvad det næste han ville gøre var. Hun smilede let da han var færdig og klappede lidt med hænderne, "Det er da første gang jeg ser man laver det sådan." smilede hun let og kiggede på ham. Hun rødmede ldit da hun lød lidt barnlig. Hun løb hen på sit værelse og kiggede da det meste var færdigt. Hun så at malingen stadig ikk var tør og sukkede. Hun gik hen og fik ild på hænderne hun stod lidt tæt på væggen med dem. Hun vidste nemlig ikk hvad hun skulle lave og ville lige undgå at Zero skulle se hende rødme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:15

Han var fulgt efter hende og tog hendes ene hånd "hej hvad gemmer du dig her for" spurgte han roligt med et smil mens han så hende i øjnene og hev hende lidt væk fra væggen så hun ikke ramte menneskene kom frem igen og tjekkede om det var tørt og de steder det var tørt malede de anden gang fordi det første var helt hvidt for at dække det brandte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:17

Hun kiggede på ham og rødmede. Hun rystede på hovedet, "Je-jeg gemmer mig ikk...!" sagde hun bestemt og kiggede på nogle der begyndte at male igen. Hun kiggede ned og bed sig i læben, "Du behøvede altså ikk... Jeg mener, det er ikk dit problem hvad der er sket med mit værelse." sagde hun. Hun kunne ikk li at få hjælp fordi det var så anderledes. Hun undgik øjenkontakt så godt som muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:27

"Keela det var mig der gjorder det" sagde han roligt og så på dem "har i brugt den hurtig tørrende til andet lag" spurgte han hvorefter de nikkede og han førte hende ud af rummet "bare kom her og slap helt af" sagde han og skubbede hende blidt ned og ligge på sofaen hvorefter han lagde sig bag hende med ryggen ind mod sofaryglænet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:29

"Ja, men du behøver ikk føle dig pligtet til at hjælpe! Jeg kan sagtens godt gøre det!" smilede hun og kiggede undrende da han fik hende skubbet ud af værelset. "Me-men." hun sukkede og gjorde ikk så meget modstand da han ville have hende ned at ligge. "Det går ikk Zero, du har jo lavet mad." grinede hun let og satte sig op. "Det må hellere spises inden det blir for koldt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 13:08

Han smilede roligt før endnu en kopi kom ind med en bakke som han lagde på stuebordet det var deres mad som lå på den han sad bare roligt og smilede og tog en tallerken og lagde lidt af hvert ned i den og gav hende den hvorefter han gjorder det samme og begyndte at spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 13:36

Hun kiggede på den og blev siddende. Hun bed sig i læben og begyndte roligt at spise lidt efter Zero var begyndt på det. Hun spiste ikk særlig meget, før end at hun var færdig og lagde tallerkenen på bordet. Hun kiggede ud af vinduet og så solen næsten var væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:00

Han spiste færdig og hev hende ned og ligge igen med et roligt smil hvorefter han så på hende "de er færdige med dit værelse nu lad os gå ind og lægge os" sagde han smilende før han rejste sig op og gik ind på hendes værelse og lagde sig mens han ventede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:02

Han lå med et bump og kiggede på ham, "Men skal maling ikk tørre?" spurgte hun forsigtigt og bed sig i læben. Hun så han gik og kiggede på rodet. Hun ik det samlet og lagde det ind i køkkenet før hun gik ind til sit værelse og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:04

Han smilede roligt "kom her" sagde han og bankede på pladsen ved siden af hende hvorefter han ventede på hun kom derhen hvorefter han hev hende ned og ligge og nussede hendes mave blidt mens han ventede på at hun sagde noget til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:07

Hun gik hen til ham og satte sig på kanten. Hun mærkede hvordan hun blev lagt ned og kiggede på ham. "Ze-Zero... Ikk nu..." sagde hun og mærkede hans hånd ved sin mave. Hun åndede lidt ud og drejede hovedet til den ene side. Hun kunne ikk gøre andet end at være rolig da han nussede hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:11

Han så på hende "jeg beordre sig at sprede benene" sagde han roligt mens han nussede hendes mave roligt før hans hånd kørte langsomt ned mod hendes underliv mens han ventede på hun gjorder som han sagde "derefter skal du tage min p'k frem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:15

Det gav et sæt i hende og hun kiggede på ham. "Vær sød Zero... Ikk beordre mig til ting... Jeg kan ikk li det..." mumlede hun stille og kiggede på hans hånd der var ved hendes underliv. Hendes krop rystede lidt og hun spredte benene lidt langsomt. Hun kiggede på ham og bed sig i læben. "Ikk koste rundt med mig..." mumlede hun og ventede lidt med at få hans p'k frem. Hun ville have han skulle forstå hun ikk ville blive kostet rundt med som et eller andet kæledyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:22

Han lagde en hånd på hendes kind hvorefter han så hende i øjnene "ti stille" sagde han roligt hvorefter han svagt ikke hårdt slog hendes ene kind mens han ventede på hun gik igang "når du har den fri skal du sutte den" sagde han roligt mens han ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:25

Hun kiggede bange i hans øjne. Hvad var der galt med ham? Han virkede vred... Hun kiggede væk og lagde en hånd ved hans skridt. Hun fik åbnet hans bukser og fik den frem. "Je-jeg kan ikk give dig blow Zero... Jeg tør ikk..." sagde hun lidt bange og hendes krop rystede. Hun kiggede uroligt på ham og havde et bedene udtryk i øjnene. Hun håbede han ikk ville tvinge hende, græd næsten over den frygt der begyndte at bygge sig op i hendes indre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 17:58

Han så på hende "modsigelse af mine ordre det betyder aftagelse af kontrakten" sagde han roligt hvorefter han mærkede Keela mistede noget af hendes hukommelse hvorefter han ventede på hendes svar og ventede stadig på hun besluttede sig for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:00

Hun peb lavt og kiggede på ham. Hun satte sig op og fik ham lagt ned. Hun havde hovedet ved hans p'k og græd let. Hun tog den forsigtigt i munden og fik sit hoved langsomt frem og tilbage. Hun græd vildt meget og hendes krop rystede. Hun mærkede hun begyndte at få det dårligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 18:08

Han sukkede dybt før han så ned på hende "lad bare vær" sagde han roligt og løftede hende op ved siden af ham "det var bare endnu et af mine forsøg på at gøre dig fri" hviskede han trist hvorefter han vente sig om på siden med ryggen til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 14 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 25 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum