Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Park (=Izabella=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Park (=Izabella=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:03

Han rystede på hovedet og så ned på sine egne fødder hvor han lukkede øjnene "Hvis jeg var et sejlskib på det åbne hav,
var hun vinden, der tog mig hjem.
Hvis jeg var en kornmark,
var hun sommerregn, der endelig kom igen.
Og hvis jeg var en storby,
var hun energien, der gav mig liv og lys nu.
Og hvis jeg var 7 år igen,
var hun sneen, der faldt uden for mit vindue." han sang roligt og så på hende det var hende han sang om han forstod det bare ikke hvorfor havde hun flippet på ham deres første halv skænderi og det var kun få timer siden de havde mødtes

https://www.youtube.com/watch?v=mzcyI-RBG1M


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:09

Iza rystede på hovedt med et smil og satte sig på hans skød og lænede sig op af ham.
"Unskyld... jeg havde bare ikke regnet med at du ville bide mig..." sagde hun og gav ham et stille kys på kinden. Hun rejste sig hurtigt op igen. Hun kom i tanke om hvor sur hendes far havde været når han så at hun som lille havde siddet i hans trone og ville ikke have at Deamon skulle blive sur på hende over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:19

Han nød virkeligt at hun sad på hans skød og så undrende på hende da hun flyttede sig "hvad er der" spurgte han undrende mens han fortsat så på hende og smilede roligt og så fortsat på hende han tog blidt hendes hånd og hev hende hen og sidde på hans skød igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:24

Iza smilte gernert. "Da jeg stadig boede hjemme blev min far stik hamrende tosset på mig jeg bare som så meget kiggede på hans trone, eller bare så meget som at tænke på at tænke på at se på den." hun stille og puttede sig ind til ham og nød hans nærvær.
"Men selvføglig skulle jeg en dag sidde og lege i den... jeg legede dronning" hun grinte af sig selv. "Og han kom ind og jeg blev skældt ud i flere uger efter!" hun lagde hovedt på hans skulder og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:31

"det ville aldrig ske med mig Iza" sagde han roligt og nussede hendes side "det jo osse din trone jeg kan godt flytte mig så du kan lege dronning" sagde han dumt mens han smilede og nussede hende videre "eller rettere du er jo dronning for jeg håber sandelig at alt det her betyder at vi er kommet sammen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:38

Iza så på ham med store øjne. "Mener du det?... ikke det med at jeg må lege dronning" hun grinte "Men det andet? det med at vi er sammen?" hun lignede en lille pige der fik den barbie, som hun ønskede sig, i julegave. Hun lagde en hånd på hver side af hans ansigt og kyssede ham. "Men jeg vil lige lege dronning med en ting." hun grinte "Jeg vil have noget nyt tøj... Som IKKE er gået i stykker!" hun grinte og skævede til hendes tøg som han havde bidt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:42

Han smilede roligt "du må få lige præcis hvad du vil" sagde han roligt og tog en pose guld op og gav hende den "med den pose ville du kunne købe et helt hus" sagde han roligt "men du skal bare købe tøj jeg flytter ikke ud herfra" sagde han smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:48

Iza så på posen og rystede på hovedt. "Ja da, jeg går da bare ud og lader min fars spioner fører mig hen til ham, og så endda uden tøj på?! kunne du ikke få en eller anden til at købe det?" det første hun sagde var ironisk, men det sidste hun sagde var meget bedende.
"Kom nu Deamon... ville du seriøst lade mig gå på åben gade kun iført det her tæppe?" hun smilte lidt og kyssede ham på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:54

Han knipsede hvorefter nogle folk kom ind de hev hende ind mellem dem hvorefter de begyndte at lave tæppet om til en kjole som hun kunne have på ud og handle "jeg går med" sagde han roligt med et smil mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:58

Iza så ned af sig selv. "Wauw! det kunne jeg godt vænne mig til" hun grinte stille og tog hans hånd. "Du viser vej ud herfra." sagde hun og så sig om. Hun ville aldrig lære at finde rundt i det store område. Hun så skiftevis på ham og på kjolen. *Det jo helt fantasisk at de bare lige kunne lave en kjole* tænkte hun og så ned på den igen. "Hmm... jeg kunne godt lide tæppet" sagde hun og lo stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:22

Han tog hendes hånd med et smil og førte hende af sted udenfor med et smil derefter helt ud for bjerget hvor han brugte sin natur kræft og 2 heste kom "du kan vel ride ikk" spurgte han men lod hende ikke svare før han havde skubbet hende op og sidde på hesten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:33

"Ja da? jeg kan godt ride." hun smilrte og nussede hesten. "Hva hedder den?" spurgte hun stille. Hun kunne godt lide at give ting navne, fks. havde hun et træ i nærheden af hendes gamle hjem ved navn Melanie. Hun følte sig lidt skør over det, men når man har været alene omkring 200 år så er det lidt rart at give ting navne. Hun smilte og så på Deamon. Hun ventede på at han satte sig op på sin, at han svarede hende og på at han ville ride så de kunne komme afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:39

Han hoppede op på sin egen hest "harís" sagde han og hestene red af sted med dem sammen "den her" han bankede på den han sad på "hedder storm" sagde han "og den du sidder på er ny og jeg tror jeg vil kalde den Bella" sagde han smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 19:06

//Net gik//

Iza red elegant efter ham. "Bella..." hviskede hun. "Det er et smukt navn... Min mor kaldte mig det altid." hun smilte til Deamon og red helt tæt op af ham og hans hest. Hun tog hans ene hånd og gav den et klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:15

Han smilede glad mens han nussede hendes hånd og red hurtigt "bella axix" sagde han hvorefter bella så ud til at nikke før hun lavede et pludselig hop så Iza faldt af Deamon hev hende ind og fik hende hele vejen rundt og sidde bag ham mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:20

Iza grinede og lagde armne om ham for at holde sig fast. "Du skør..." hviskede hun i hans øre og kyssede ham på kinden. Hun lagde hovedt tilbage og lo. Hun følte sig lykkelig, lige nu sammen med ham. Hendes arme holdt godt fast på ham. Da hun havde grinet lidt kyssede hun ham stille på halsen og knugede sig ind til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 20:11

Han smilede og stoppede lige ved skovkanten hvorefter han hoppede ned og hjalp hende ned med et smil hvorefter han tog hendes hånd og flettede fingre med hende hvorefter han begyndte at gå af sted mod centeret som dog var rimelig langt væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 21:25

Iza gav hans hånd et glem og gav så slip på hans hånd hvorefter hun forsvandt for at dukke op bag ham og sprang op på hans ryg. "Jeg orker ikke at gå." hun klukkede stille og kyssede Deamon i nakken. "Vil du ikke nok bære mig, oh du store stærke kong Deamon, min egen?" sagde hun med en forførende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:02

Han smilede roligt mens han så på hende med et glad smil hvorefter han begyndte at nusse hendes kind blidt før han kyssede hendes hage og begyndte at gå med hende på ryggen ind i centeret og hen mod tøj afdelingen med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 19:03

Iza grinte og hoppede ned af hans ryg da de nåede dame-tøj-afdelingen og tog hans hånd.
"Deamon? hvor meget må jeg bruge?" spurgte hun med et smil og gav hans hånd et klem. "Altså skal jeg bare købe det nådvendige eller må jeg købe hvad jeg lyster?" hun smilte og kyssede ham på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 19:16

Han smilede "hvad du lyster" sagde han roligt "vis" understregede han "jeg må bestemme et sæt undertøj" sagde han smilende mens han så på hende og ventede på hendes svar med et roligt smil før han gav hendes hånd et klem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 19:20

"Okay... Du må bestemme et sæt tøj, og jeg må købe hvad jeg lyster." Hun smilte til ham og klukkede "Er du til salg?" spurgte hun så og kyssede ham på kinden. "Nå... Øøøhmmm... lad mig se... du starter med at vælge et sæt okay?" hun så på ham og ventede på at se hvad han ville vælge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 19:29

Han grinte roligt med "nej jeg er ikke til salg men du har vundet mig" sagde han roligt hvorefter han gik hen til en butik med sexet dameundertøj med et smil og fandt et par som han gik ind og købte og kom ud igen med det under armen med et smil

Park (=Izabella=privat) - Page 3 7283_m

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 19:33

Da Deamon kom tilbage smilte Iza stille til ham og kyssede ham hurtigt. "Jeg tår ikke se den, ikke når du har købt det" sagde hun drillende og trak ham så med hen for at stå og kigge på tøj. Hun holdte en masse op for sig og så sig i spejlet. Hun stog med en kort top, som var nedringet og man kunne se navvlen på personen der havde den på, maniqeingen (Staves?). Hun fandt hurtigt et par hot pans og trak toppen og shortsne med ind i omklædnings rummet og prøvede det. Da hun kom ud havde hun tøjet på og så sig stadig lidt i spejlet. "Hvad synes du?" spurgte hun så og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 19:34

//Tår=tør... xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Park (=Izabella=privat) - Page 3 Empty Sv: Park (=Izabella=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum