Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En nat i skoven ( Malfurion)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:41

Hun fik et chok "Malfurion" sagde hun og så ned på ham , hun vidste ikke hvad hun skulle gøre , hans ord , havde stoppede .... hun mærkede sit hjerte slog hurtigere og hurtigere, det gjorder ondt , hun så mod ham "Hvad forventer du jeg skal gøre" en tår faldt ned ....
hun så på hans ansigt og sukkede "jeg forlader dig ikke, det lover jeg" hun så på ham, men det var ikke på den måde han vil ha det, han vil ha hende ... hun ment bare hun vil være der for ham , hendes blik var blidt *kan jeg virkelig , elskede ham *... hendes hjerte var stadig lukket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:46

"Du bliver nød til at undskylde mig et øjeblik.." sagde han og hentede sin store sorte jakke. (Den på Avartar) og tog den på. Han lukkede øjnene kort og jakken blev langsomt til to store sorte vinger. Han fløj op i luften og landede på en gren, højt oppe i trætoppene. *Hvad har du gang i Malfurion..?* tænkte han for sig selv. *Du mister din styrke hvis du bliver ved med at tænke positivt.. desuden.. så har du en vulkan at passe på derhjemme.. men.. hun er bare.. så fantastisk..* Han tænkte længe men besluttede sig så endelig. Dog blev han lidt længere tid deroppe for at være helt sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:49

Melinia smilede sit blide smil "det bedste vi ikke er sammen, vi bliver begge svag ved det" hun smilede kærligt til ham "Bare rolige , jeg vil kun være her for dig" sagde hun og vendte ryggen til hun gik hen til sit telte og forsætte med at gå , en tår faldt nu *Så du fald for ham, dygtigt pige* tænkt hun mens hun grinede , hun gik stod ved sit telt nu og sætte sig ved bålet "vi ses nok igen "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:53

Han kiggede mod horisonten, mod Island. Egentlig længtes han ikke efter at komme tilbage.. men det var nu alligevel som om han savnede det. Han fløj lidt længere op i luften og lavede et styrtdyk ned I søen hvorefter han hoppede op på land og smed sin jakke fra sig igen. Han satte sig hen foran bålet og kiggede ind i den varme flamme. "Jeg tager ikke væk fra dig.." sagde han stille og rettede sit blik mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:56

hun havde ikke forvente han sad der da hun kiggede op , hun fik et chok "men det er bedste sådan" sagde hun og så på ham, hun var ved at give ind, vis hun ikke havde det , men de vil ikke bare lige havde et så kaldt kæreste forhold, mere elsker eller noget i den stil , hun så mod ham "jeg er her altid, så du må godt tag tilbage til island, de har vel brug for dig" sagde hun og smilede sødt til ham , men os kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:01

"Du har ret.. De har brug for en hersker.. Hvis jeg skulle træde tilbage ville jeg blive nød til at gøre ved en ung dreng hvad den gamle hersker gjorde mod mig.. Det kan jeg ikke" sagde han og nikkede stille for sig selv. "På samme tid har jeg ikke lyst til at forlade dig.. Jeg har glemt hvor træls det er at være forelsket" sukkede han og rystede blidt på hovedet af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:07

Melinia tog en ting frem fra sin lommen , en halskæde , men noget i hun tog hans hånd og smilede "den her, kan du altid finde mig, når du har behøv for at se mig" sagde hun og så mod hans hånd, hun mærkede sit hjerte slog hurtigere igen "og med den, giver jeg op" hun så mod ham med blide øjne "er forelsket i dig" sagde hun , men meget kærlige orde "men betyder ikke vi er kærester , men bare at jeg elsker dig okay" hun kyssede hans kind "så tag hjem til Island og herske "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:11

Han tog halskæden på og lænede sig ind over hende for at kysse hendes læber så blidt og forsigtigt han kunne. "Okay så, jeg tager hjem og leder mit folk med fornyet energi, jeg kommer og besøger dig så tit som muligt, okay?.." spurgte han og kiggede på hende med et kærligt blik. "Oh, og forresten, hvis du vil finde mig skal du bare følge dit hjerte" sagde han og smilede varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:15

hun lagde sin panden mod hans og smilede "skal jeg nok vis det er" hun kyssede hans læber igen , men denne gang blidt "så må jeg vis heller stoppede med det" sagde hun og så mod hans vinger, de var stadig fremme , utrolig smukke var de i hendes øjen "du er utrolig smuk, med vinger på" sagde hun og rejste sig op "vil du havde noget mad med på rejsen , eller klar du dig" spurgte hun og gik hen til telte og så efter nogle ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:18

"Jeg klare mig, der er et hospital på vejen" sagde han og smilede varmt, han baskede drilsk med vingerne så hun blev ramt af lidt vind bagfra. "Jeg bruger næsten aldrig mine vinger.. Jeg kan bedre lide at vandre" sagde han og grinede halvkvalt. Han rejste sig langsomt op og stod nu på sine ben, han så ret så magtfuld ud som han stod der med sine store udstrakte vinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:24

hun så på ham "okay" sagde hun og rejste sig og gik hentil ham , hun lagde armene om hans hals og hviskede "men de klæder dig, gør så du ser mere magtfuld ud" sagde hun og lod sin kind være mod hans , hun nyd hans varmende , som han havde og hans duft , hun lagde sin rejsekappe ned i hans kappe uden han opdaget det "pas på dig selv" sagde hun så og kyssede hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:27

"Det lover jeg dig" sagde han imens en ring af flammer begynte at formere sig over hans hovede, de blev langsomt sorte og formede en krone af sorte flammer. "Du skal også passe på dig selv min elskede" sagde han og nussede hendes hofte blidt. "Jeg har ikke lyst til at miste dig.." hviskede han så.
//Smutter i seng nu, bare svar, så svare jeg imorgen ^^ Ses, og godnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 23:31

"du mister mig ikke, er her altid" sagde hun og aede hans kind kærligt, hun mærkede hans hånden mod sin hofte
Melinia kyssede hans læber lidt heftigt "nu hæver du på mig" sagde hun drillende og gik et skridt bagud så han kunne flyve væk, hun tog hans hånden og skriv . Love you , i den ... hun smilede kærligt til ham "vi ses Malfurion"

//natnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat i skoven ( Malfurion) - Page 5 Empty Sv: En nat i skoven ( Malfurion)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum