Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En nat i skoven ( Malfurion)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: En nat i skoven ( Malfurion)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.... frygter virkeligt ild, mere end noget andet... men i vise ting, glemmer mig det" sagde hun og så mod ham med rolige øjne "Når man måde en med smerter i øjne, glemmer jeg min frygt, selvom " hun så mod den... hendes øjne rystede helt og hendes krop med , hun lukkede øjne "Man må klare sig , selv mod sin frygt"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gled en figner over hans øjenlåg da han lukkede det "det glæder mig du føler dig tryg , virkelig ... så kan jeg gøre noget" hun lagde armene omkring ham og lagde ham indtil sig , så han kunne hørere hendes hjerteslag og vejrtrækninger , men os hendes bryst . og hun bare ikke så meget tøj
"du kan altid kom til mig, er altid i skoven ... vis det er .. kom og find mig okay" hun lagde hovedet mod hans hår... hun opførte sig som om de kendt hinanden meget
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun lod ham blive indtil sig , så han kunne mærkede hendes krop og varm "Hey Malurion " sagde hun da han ikke sagde noget, han lå der bare
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Melinia kunne ikke lad være med at grinede, hun havde et blidt grin
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Melinia så han gik rundt og flyttede nu enlig sin tøjre , hun blodet , fra et sår som en af bjørne havde givet hende, hun så mod ham og smilede blidt så han ikke opdaget det hun begyndte at rense sit sår og skær lidt ansigt og smilede mod træet *Awww* sagde hun
Hun smilede for sig selv
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Melinia smilede kærligt til ham "det okay, jeg valger her med at være her for dig og kun dig" sagde hun og lagde en hånden på hans skuldre og så mod månelyset "Hvor er her smukt enligt" hendes øjne glittede i månelyset lige som vandet gjorder, øjen farverne var utrolig særlig , klar blå ..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så , det helt okay" sagde hun og lod ham mærkede hendes krop , hendes varme og dufte hendes duft, hun smilede *måske er dette os godt for mig* tænkt hun , men sagde det os meget lavt, hun mærkede hans tryghed igennem hans armene
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Malfurion, the Blackhearted. //Neon//
» nattens hemmeligheder -Malfurion
» Bored Time //Malfurion//
» Alene en aften -Malfurion