Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sin nye kone (Zelia=privat)

Side 2 af 11 Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:08

Zelia tog hans hånd og nikkede. "Hvis jeg kunne... Det var jo det jeg mente med at mit liv blev taget fra mig." hviskede hun og klemte hans hånd. "Killer..." hviskede hun og klemte sig ind til ham. "Men jeg klarer mig nok..." sagde hun uden følelser.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:31

Han så på hende lidt trist "Zelia jeg ville ønske vi kunne for din skyld" hviskede han svagt mens han tog hendes hånd i hans og flettede fingre med hende "vi kan jo altid prøve" spurgte han ikke for hans skyld men for hendes skyld han var ligeglad med hans lyster han ville bare give hende et håb om det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:34

"Killer." sagde hun og rystede på hovedt med et smil. "jeg har ikke forandret mig de sidste 4-5 år. Tror du at jeg pludslig kan forandre mig så meget at jeg kan blive gravid, og! blive ved med at forandre mig i 10 måndeder." Hun rystede sørgligt på hovedt og puttede sig ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:30

"nej jeg kan se hvad du mener" sagde han roligt mens han så hende i øjnene med et blidt smil mens han tænkte på om der mon overhovedet var nogen chance for at hendes drøm om at blive gravid kunne ske eller ej "hvad med at adoptere en" spurgte han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:39

"Det har jeg tænkt på. men medmindre at det skal ligne barnet er min mor i stedet for omvendt." sagde hun lavt og lukkede øjne og tog Killers hånd op for at kysse den.
"Jeg ville bare gerne... men bare det at være sammen med dig er godt nok for mig" sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:52

Han smilede roligt mens han så hende i øjnene med et blidt og kærligt blik før han kyssede hende på munden for at vise hende hvor meget han elskede hende mens han så hende i øjnene "elsker dig" hviskede han da han havde sluppet hendes læber mens han flettede sine fingre ind i hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:56

Zelia kyssede ham igen og krammede ham. Hun rejste sig stille. "vil du med ind i stuen eller vil du have noget at drikke eller spise?" spurgte hun og rakte hånden frem for at hjælpe ham op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 19:32

"noget at drikke lyder tilbydende" sagde han roligt mens han rejste sig op og smilede stadig

//krea svigt-.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 18:48

Hun gik hen imod køkkenet og stalte sig i hjørnet af køkkenbordet. "Vand, Sodavand, Alkohol eller skal du på jagt?" spurgte hun lavt og så ned i gulvet. Hun tænkte meget lige nu. Hun tænkte på ting hun ikke ville have at han skulle læse/høre, det var også derfor at hun så ned i jorden, for at undgå øjenkontakt da hun vidste at han ville kunne gennemrode hendes hjerne ved et enkelt blik ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Sep 2010 - 19:16

Zelia så på hende trist over at hun ikke ville se på han udemærket klar over hvorfor hun ikke ville og enig med hende over at det nok var bedst de ikke så på hinanden lige nu så han valgte jagt "jeg smutter på jagt skat så kan du få lov til at tænke i fred en times tid okay" spurgte han og rejste sig op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 9:58

Zelia så ud af vinduet. "Okay..." hviskede hun og bed sig i læben. "Men inden du går..." Hun vendte sig om mod ham og gik hen til ham. Hun lagde armne om ham, kyssede ham kort, og gav ham et kram. "Du behøver ikke gå... medmindre du føler du skal... ej jeg mener bare... Hvis du vil kan vi gå afsted sammen? eller... nej det op til dig." Hun kiggede ham i øjne og smilte et skævt, og næsten ægte, smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:41

"du virker bare så trist skat jeg behøver ikke at gå men du ser ud til at have brug for lidt tid alene for dig selv" sagde han roligt og så hende i øjnene "elsker dig" hviskede han og kyssede hende roligt hvorefter han ventede på at høre hvad hun sagde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:48

Zelia knugede sig ind til ham med hovedt mod hans bryst. "Killer... " hviskede hun. "Jeg er okay... Helt seriøst. Bare gå hvis du trænger til at jage. Jeg kan godt vente. " Hun så op på ham og smilte skævt. Hun lagde hovedt mod hans bryst igen og hviskede "Killer... Jeg elsker også dig... derfor skal du bare gå hvis du har brug for det. Jeg har ventet længe og jeg kan blive ved med at vente. Bare rolig... Jeg går ingen steder." hun så ikke op på ham men holdte sig bare ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:51

Han lagde armene om hende "jeg har ikke brug for at jage skat kun vis du gerne vil være alene ellers vil jeg kun være sammen med dig" hviskede han og tog hendes ene hånd op så han kunne se om hun stadig havde sin ring på med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:55

Zelia så gernert op på ham. "Bliv." hviskede hun og så på ringen. Hun flyttede blikket og så på ham igen. Hun sagde ikke et ord men hendes øjne afslørede alle hendes føelser for ham, føelser der ikke kunne beskrives med ord. Hun stalte sig på tær og kyssede ham. Hun skubbede til ham og lo. Hun gik igennem huset og håbede han ville gå med. "Du har jo ikke set hele huset endnu!" griner hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:57

Han smilede roligt mens han fulgte efter hende han tog hendes hånd så han bedre kunne følge efter "rolig skat" sagde han smilende og så rundt "det er virkelig hyggeligt her kunne jeg godt bo eller osse kunne jeg gøre mit rum større" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:02

Zelia viste ham rundt og stoppede op da de kom til stuen. Hun kyssede ham stille på kinden og derefter på munden. "Har du fundet ud af noget med et hus?" hviskede hun. Hun ville ikke bo i den lille træhytte. Hun ville have at de havde et hus sammen. Et som de havde købt specielt til dem. Hun syntes selv det var lidt fjollet men på en eller anden måde gav det mening for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:06

Han smilede og fandt en akitektur frem over et hus "om nogle måneder er der et meget stort flot hus som er færdig og jeg har købt det" sagde han og gav hende tegningerne "men vi skal bo et andet sted imens" sagde han "det er igang med at blive lavet et sted hvor der ikke er så meget sol vil jeg hurtig sige"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:09

Zelia så på tegningen. "Det er... ubeskriveligt." hun stirrede med store og glade øjne på ham. "Killer!" hun lagde armne om ham og kyssede ham.
Da hun havde kysset ham krammer hun ham. "Tusind Tusind tak! åh... du er helt fantastisk killer! jeg fatter ikke jeg har kunnet leve uden dig!" hun var helt over vældet. Men hun vidste faktisk ikke hvordan hun havde kunnet leve uden ham, eller hun kan ikke komme i tanke om at hun havde levet sådan et dejligt liv før hun mødte ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:14

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 Luksus_huse

Glemte lige at sætte billedet ind^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:18

//Ja ja.. det okay ^^ //

Zelia så på tegningen. "Det er... ubeskriveligt." hun stirrede med store og glade øjne på ham. "Killer!" hun lagde armne om ham og kyssede ham.
Da hun havde kysset ham krammer hun ham. "Tusind Tusind tak! åh... du er helt fantastisk killer! jeg fatter ikke jeg har kunnet leve uden dig!" hun var helt over vældet. Men hun vidste faktisk ikke hvordan hun havde kunnet leve uden ham, eller hun kan ikke komme i tanke om at hun havde levet sådan et dejligt liv før hun mødte ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:26

Han smilede roligt "det eller dette" han fandt endnu en tegning frem "dette hus er færdig så vis du vil have det kan vi flytte ind allerede imorgen" sagde han smilende mens han så på hende og ventede på hendes svar mens han kyssede hendes hals

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 2 Ne01_497x280

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:31

Zelia kyssede ham på kinden. Hun nød hans nærvær. "Men Skath... det er så åbent det her." hun kiggede på dem begge. "Det er de begge to. om sommeren eller når det er lyst, så skal vi gemme os i skyggen inde i huset... De er smukke men..." hun så op på ham og lagde hovedt på hans skulder. *Jeg elsker dig Killer... og jeg vil ikke tage nogle changer med at være så tæt på solen... jeg kunne miste dig...* hun tænkte det hun ikke kunne få sagt fordi det gjorde så ondt at sige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:36

"rolig skat" sagde han smilende og fandt et kort frem af hele Di Morga og pegede på en bjerg cirkel som det hed det var et sted hvor bjergene omringede stedet "her er det der er en times sol om dagen på dette sted og der vokser nogle af de smukkeste nat blomster" sagde han smilende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:41

Zelia så skiftevis på ham og parpirende. "Det lille der." sagde hun så til sidst og pegede på den tegning han havde givet hende med det færdig lavet hus. "Det skal jo ikke være monster stort. Der skal jo kun være os to." Hun lød ret glad indtil det sidste hun sagde. Hun prøvede at gemme sorgen men hvis man lyttede efter var den ikke svær at finde i hendes stemme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 11 Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum