Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sin nye kone (Zelia=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)
Zelia gik rundt i huset og pakkede nogle af de sidste ting ned i kasser. De skulle jo snart flytte ud i det nye hus. Hun stod i køkkenet og pakkede nogle tallerkener som hun havde arvet engang. Hun sukkede let og smilte. Hun lod fingerene glide ned over tallerknen. Hun rystede leende på hovedt af sig selv og lagde tallerknen ind i noget avis papir og lagde det ned i en papkasse. Derefter rakte hun op efter endnu en tallerken i skabet og da hun tog den sidste ud af skabet og pakket den ned lagde hun en hånd på hendes voksende mave. Hun nussede hendes mave og smilte stille for sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede stort "skat bare vi to er sammen er vores liv perfekt og alt det andet gør det bare endnu bedre" hviskede han roligt og kyssede hendes kind "jeg elsker dig skat jeg vil give dig hvad som helst jeg ville ofre mit eget liv for dig og vores barn" hviskede han
Gæst- Gæst
Zelia smilte stille til ham. Hun kyssede ham kort og viklede sig ud af hans favntag. Hun lagde nogle ting ned i kassen og lukkede den. Zelia kunne mærke et opstød var på vej. Hun gik hurtigt hen til vasken og tog noget vand i munden og spyttede det ud igen. Hun vendte sig om mod ham. "Undskyld... opstød..." sagde hun og så ned i gulvet. Hun gik flovt hen og tog hans hånd. Hun lagde panden mod hans bryst. "Det er altså for klamt, alt det jeg har spist eller drukket kommer op igen... Adrr... vær glad for det ikke er dig" det sidste sagde hun meget lavt og hun sukkede stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ville nu mere mene at alt var perfekt" hviskede hun. Hun grinte og puffede drillende til ham og løb hen over græs arealet med nat blomsterne og så sig tilbage efter ham med et smil og hun lagde hovedt tilbage og lo. hun håbede på at han ville hoppe med på den og 'lege' med hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Undskyld.. skulle endlig spise xD //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 9 af 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
» I Skoven ved man aldrig hva der kan ske... (zelia)
» En tur i skoven... (Zelia, tar hende ikk fra dig Killer-man... :P)
» Dybt inde i skoven //Zelia//
» Fødslen endelig (Zelia=kun inviterede)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips