Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Music is life (Cheshire-Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Music is life (Cheshire-Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kom nu. Hvorfor vil du ikke sige det?" Star tog hånden op og lagde den over Chez' øjne, hvorefter han så ned på ham igen. "Så pinligt kan det da ikke være, vel?" Han smilte lidt, selvom Chez nok alligevel ikke kunne se det. "Jeg slíkker på dig, hvis du ikke siger det!" Han stemme var truende, men samtidig kunne man høre at han prøvede på ikke at grine for meget.
Gæst- Gæst
Da star tog hånden over imod Chez, lukkede han det ene øje langsomt af normal reaktion. "jo der er pinligt " sagde han med en stædig barnlig stemme "jeg er ikke bange for dig, for jeg gør bare gengæld >.> " selvføllig var han mere barnlige side kommet frem. "og vis du ikke fortæller mig noget om din fortid kilder jeg dig indtil du dør, nu har jeg advaret dig ! "
Gæst- Gæst
//Kort... I know T__T//
Gæst- Gæst
Chez kom med en overrasket "waaar" lyd i de sekundter han blev vældet og pludselig lå på ryggen. Det gik lidt hurtigt så der gik et par sekunder før han fandt ud af at Star havde taget fat i hans skulder og vældet ham til siden.
"skal vi væde? jeg tør godt kilde dig til døde " sagde Chez med et smøret smil og fingrene var allerede på vej over til Star's ribben for at kilde ham. Han rakte tunge "du kan jo prøve at tvinge det ud af mig "
//urg du smitter -__- nu skriver jeg kort //
Gæst- Gæst
//*Skammer sig* >__<''//
Gæst- Gæst
Star's fingre var kølige og selvom Star ikke rigtig bevægede fingrene, holde Chez sig for munden for ikke at grine, han var jo følsom i det område , alsår mave og hals området. Det var meningen at Chez skulle kilde Star men det blev åbenbart omvendt , det var ikke sikkert at Star faktisk vidste at det kildede, men det ville han nok finde ud af. "du er en ond person " mumlede han inde bagfra hans hænder som skjule hans grin og røde ansigt. "okay, okay , jeg skal nok sige det "
Gæst- Gæst
"Jeg venter...?" Han satte armene over kors mens han stirrede afventende på ham. Han havde ingen idé om hvad det var han ikke ville fortælle... han var jo bare Star, hvad kunne der være farligt ved ham? Det var jo ikke sådan han han med det samme løb ud og fortalte det til hele verden. Han kunne godt holde på en hemmelighed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mmm... s-stop!" Han prøvede at holde latteren tilbage, mens han prøvede at vikle sig ud af Chez' greb. "Jeg mener det! Chez!"
Gæst- Gæst
"mennn jeg kan også gøre noget andet " sagde han og gav slip på ham. Da Star satte sig på igen, smed Chez en hvid pude på ham. Ikke hård så det gjorder ondt, men hårdt nok til at man kunne mærke det.
Gæst- Gæst
"Hader du mig virkeligt så meget at du smider en hel pude på mig! Du er virkelig ond!" Star smilede drillende til Chez og lagde sig oven på ham igen, lå så også oven på puden, da han stadig holdte på den. Han vidste godt at hvis Chez ville, gjorde han et, eller andet for at gi' igen, men så kunne han jo bare komme an...
Gæst- Gæst
Rigtig nok han kunne gi' igen vis han ville og siden at han var kommet i hans barnlige humør ville han selvføllig gerne give igen.
"Hey, you little.. " sagde han og skulle til at kilde Star igen da det bankede på døren og Cloud gik ind "kan i ikke være lidt mere stille? jeg kan høre jer helt nede i kælderen " sagde Cloud imens han rullede øjne og lavede den der 'Yeeezz' lyd, som vis man var blevet godt træt af noget xD. Han gik dog hurtigt igen uden at sige mere eller vente på svaret. Chez nikkede og var stille indtil døren lukkede sig efter Cloud og bagefter, begyndte han at kilde Star igen "payback time"
Gæst- Gæst
//Så... ukreativ T____T//
Gæst- Gæst
"hmmm måske begynder jeg at græde, måske ikke man finder aldrig ud af det vis man ikke prøver, ikke fordi jeg siger at du skal slå mig, for det vil jeg helst undgå" sagde han med et smil på læben
Man kunne mærke på Cloud at, han tøvede før han sagde noget som om han ikke helt kunne finde ud af hvad de havde gang i. "Pinligt? måske en smule, men nu skal jeg nok gøre så du tænker på noget andet " sagde han imens han stadig kildede Star. Han så ikke nogle grund til at stoppe da han selv synes det var sjovt. "jeg stopper når du griner," sagde han drillene og blev selvføllig ved, han ville jo stadig gerne se alle sider af Star.
Gæst- Gæst
//Sorry~ T____T//
Gæst- Gæst
"hey husk , man må ikke slå" sagde Chez til hans forsvar, selvom det nok ikke kunne bruges til noget. Han lag mærke til noget 'mærkeligt' da Star havde gemt hans ansigt i hans skuldre dog kunne Chez jo stadig mærke varmen fra ansigtet."Star? dit ansigt er varm, enden har du feber eller så.. " er smil brede sig på hans blege smalle læber "Må jeg se sit ansigt?" spurte han så, da han jo ikke selv kunne tvinge Star til at rette sig op, da star holde hans hænder.
"ha-ha er ikke godt , hvilke du allerede burde vide" sagde han og løb enlig.. en smule skuffet? men han kunne ikke tvinge et grin ud af ham. Da Star lod hans finger glide fra hagen ned til brystkassen, kom det en halv kvalt lyd fra Chez. Det var ham som prøvede at holde hans latter tilbage, ved at holde verjet. Det var jo den eneste måde at han kunne stoppe latteren fra at nå ud af kroppen.
"nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej " blev Chez ved med at sig og var allerede blevet rød i hovedet, hvilke var en blanding af rødme og luftmanglen fra før , da han holde verjet. "j-jeg gir op "
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hmm, jeg havde ikke troet at øret var en af dine svagepunkter men man lære jo noget nyt hver dag og om jeg ved at jeg er ond? selvføllig jeg sagde det jo tidliger jeg er en meget ond person " sagde han med et tilfreds/drillene smil som næsten ville være irriterene at kigge på i for langtid.
Chez kiggede studerene på Star, først kiggede han på Stars røde ansigt men bagefter lod han tænkene blikket falde på øret igen. Vis øret var et af hans svage punkter , måtte der jo være flere. "hmm" sagde han mest til sig selv og kunne ikke bedstemme sig for hvor han skulle begynde for t finde et af hans andre svage punkter.
Han kunne jo bare starte med halsen da det var tættest på udover øret. Så Chez pustede en kold luft på Star's hals til at starte med, for at se hvordan han reagerede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lod mærke til alle Star's reaktioner: hvad han sagde , hvad han gjorder og hans udtryk.
"det har du også sagt før, jeg siger det sådan her: jeg er ikke bange for dig, du kan bare komme an" sagde han og lag hans pande imod Stars. Det føltes som om at Chez havde feber, men han var bare utrolig varm ligesom resten af hans krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» The summer belongs to us - Cheshire-privat
» en mørk aften i byen Cheshire(privat)
» fanget og faret vild-eller ikke--Cheshire-privat
» Music and lonelyness //Keith = Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift