Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music is life (Cheshire-Privat)

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 21:13

"Så skal du altså også fortælle hvad det var du ville sige før..." Mumlede han og smilte en smule. Hvor irriterende... det havde jo bare gjort ham mere nyskerrig end han allerede var. Han bed lidt i sin underlæbe og lukkede øjnene. Nu han tænkte over det havde han ikke rigtig lyst til at fortælle om noget fra sin fortid... men siden Chez nu havde fortalt så meget selv, kunne det da godt være at han kunne finde en af de bedre minder fra da han var lille. Måske kunne han fortælle en smule om Nanny og Mie, som nok havde været dem der betød mest i hans lille, usle liv! "Der er ikke så meget at fortælle..." mumlede han så, da han havde tænkt en smule over det. Hans liv var faktisk ret så kedeligt...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 5 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 21:55

"hmm, måske senere " sagde Chez med et skævt smøret smil, man kunne se han faktisk sagde 'måske senere' for at irritere Star. Han ville jo gerne se alle sider af Star; glad, sur, ked af det, jaloux, super glad, normal og barnlige side, hvilke ville sige alle sider som er mulige at se (i know jeg mangler nogle men det var dem jeg kunne komme på xD) for så følte han at han kende ham bedere. "Jeg er ligeglad med om det er kedeligt, jeg vil stadig gerne høre det for det er spændene for mig" sagde Chez imens han så op på Stars grå-blå øjne fra hvor han lå. "be om? " spurte han igen og gav Star hunde øjnene hvilke mere ville få folk til at grine over det ynkelige ansigts udtryk end at give efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 22:09

"Eij... kom nu? Så får du lov til at spørge mig om lige hvad du vil, og jeg skal svare sandt!" Han åbnede øjnene og smilede ned til ham. Han prøvede at lade vær med at grine, da han pludselig lavede hunde-øjne... det virkede da også en smule, men man kunne tydeligt se hvor meget han prøvede at skjule det. "Det der virker ikke!" Grinte han og så op, hvorefter han lukkede øjnene igen.
"Kom nu. Hvorfor vil du ikke sige det?" Star tog hånden op og lagde den over Chez' øjne, hvorefter han så ned på ham igen. "Så pinligt kan det da ikke være, vel?" Han smilte lidt, selvom Chez nok alligevel ikke kunne se det. "Jeg slíkker på dig, hvis du ikke siger det!" Han stemme var truende, men samtidig kunne man høre at han prøvede på ikke at grine for meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 17:02

Først svarede han ikke, han lod sig bare hvile hans hovede på Star imens han lyttede. Chez sukkede da Star begyndte at grine over hans såkalde 'hunde øjne' det var ikke første gang, men det var overraskende at star kunne holde masken , well i hver fald noget af tiden.
Da star tog hånden over imod Chez, lukkede han det ene øje langsomt af normal reaktion. "jo der er pinligt " sagde han med en stædig barnlig stemme "jeg er ikke bange for dig, for jeg gør bare gengæld >.> " selvføllig var han mere barnlige side kommet frem. "og vis du ikke fortæller mig noget om din fortid kilder jeg dig indtil du dør, nu har jeg advaret dig ! "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:52

"Kom nu...?" Han tog fat i Chez' ene skulder og skubbede ham op så han tvang ham om på ryggen, på sengen, hvorefter Star lagde sig ovenpå ham med albuerne trykket ned i madrassen på hver side af Chez' hovede. "Jeg lover ikke at sige det til nogen... desuden... ville du ikke turde at kilde mig til døde!" Starlet smilede til Chez mens han så ham i øjnene. Det var faktisk ret rart rigtigt at kunne se hans ansigt uden at skulle passe på øjenkontakten, selvom det var noget han var så vant til. "Og jeg mener det jeg sagde om at slikke på dig...Sig det så, her er jo alligevel kun mig!"

//Kort... I know T__T//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:10

//skam dig xD//

Chez kom med en overrasket "waaar" lyd i de sekundter han blev vældet og pludselig lå på ryggen. Det gik lidt hurtigt så der gik et par sekunder før han fandt ud af at Star havde taget fat i hans skulder og vældet ham til siden.
"skal vi væde? jeg tør godt kilde dig til døde " sagde Chez med et smøret smil og fingrene var allerede på vej over til Star's ribben for at kilde ham. Han rakte tunge "du kan jo prøve at tvinge det ud af mig "

//urg du smitter -__- nu skriver jeg kort //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:31

Starlet satte sig op... stadig oven på Chez selvfølgelig, stirrede på ham med hovedet let på skrå og med et tænkende blik. "Men det er jo syndt for mig hvis jeg bliver kildet til døde..." Han smilte lidt og rettede hovedet op igen. "Og jeg vil selvfølgelig ikke tvinge dig til at sige det, hvis du ikke vil." Han lod hånden glide ind under Chez' trøje og lod sine fingre let og elegant glide op af hans lyse hud. "Jeg... sidder bare helt stille,og så kan det jo være at du lige pludselig har lyst til at fortælle det..." Han sukkede og blev ved med at pirre Chez' hud. Det var selvfølgelig for at få ham til at sige noget og hvis det ikke virkede fik han idet mindste Chez' reaktion at se. Hvis han da havde tænkt sig at reagere overhoved!

//*Skammer sig* >__<''//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:52

"hm? jeg kan vel godt se at det er syndt , men jeg er en meget meget ond person " sagde han og begyndte at kilde Star eller det ville han vis ikke at Star var begyndt at tag hænderne inden under hans bluse. Han rødmede og tog hurtigt hænderne op til munden i stedet for at kilde Star.
Star's fingre var kølige og selvom Star ikke rigtig bevægede fingrene, holde Chez sig for munden for ikke at grine, han var jo følsom i det område , alsår mave og hals området. Det var meningen at Chez skulle kilde Star men det blev åbenbart omvendt , det var ikke sikkert at Star faktisk vidste at det kildede, men det ville han nok finde ud af. "du er en ond person " mumlede han inde bagfra hans hænder som skjule hans grin og røde ansigt. "okay, okay , jeg skal nok sige det "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:06

Star smilede, næsten stolt da han så Chez' ansigt. Hvor sødt... han grinede lidt selv og mumlede lavt: "Yeah... selvfølgelig er jeg ond!" Han smilede sukkersødt til ham mens han blev ved med at "kilde" ham. "Dit svage punkt..." Mumlede han så , men han stoppede så snart Chez havde sagt at han ville fortælle det.
"Jeg venter...?" Han satte armene over kors mens han stirrede afventende på ham. Han havde ingen idé om hvad det var han ikke ville fortælle... han var jo bare Star, hvad kunne der være farligt ved ham? Det var jo ikke sådan han han med det samme løb ud og fortalte det til hele verden. Han kunne godt holde på en hemmelighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:30

Et par få gange kom der et grin frem, som han ellers prøvede at skjule i hans hænder. Flere gange holde han verjet for at kvæle grinet hvilke ikke gik så godt xD "ja det er mit ømme punkt " sagde han med 'så-lad-være-med-at-kilde-mig' stemmen. Han tog en dyb lettet indånding da Star stoppede. "hvordan skal jeg forklare det? hvad var det ordet var? nå ja trykhed " forklarede Chez, det var enlig ikke en hemmelighed, men Star var den eneste han følte sig tryk omkring. Ja eneste, Chez følte sig heller ikke engang tryk i blandt Cloud eller Diva og specielt ikke fremmede men Star var anderledes. Måske var det fordi Star var den eneste som havde 'accepteret' ham som han var. Han var glad for at have ham som en ven. "tiilfreds?" spurte Chez imens han trak Star langsomt ned til sig. Han var enlig et par cm. fra at ramme Star's læber, men rykkede så ansigtet lidt til højre i sidste øjeblik og knuede så Star ind til sig i et kram. Chez ene hånd begyndte at kilde Star som hans egen hævn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:46

"Tryghed?" Mumlede Star lavt og betragtede Chez med et spørgende blik. Det var da ikke specielt pinligt, efter hans mening, men hvad så? Det var rart at få at vide at han følte sig tryg, når han var sammen med Starlet. "Jeg føler mig også tryg når jeg er med dig." Han trak på skuldrende og smilede til ham, da han pludselig blev trukket ned imod Chez. Han havde ikke rigtigt opfattet hvad det skete, før han mærkede Chez' arme omkring sig hvorefter Chez begyndte at kilde ham.
"Mmm... s-stop!" Han prøvede at holde latteren tilbage, mens han prøvede at vikle sig ud af Chez' greb. "Jeg mener det! Chez!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:59

Det var måske ikke pinlige ord for Star, men for Chez, som aldrig havde sagt det eller haft en nær ven før, var det. "du er heller ikke rigtig klog, jeg er jo meget meget ond " de ord lod dog lidt ironiske. Indtil videre havde han ikke være ondt imod nogle.. udover dem på hans arbejde MEN det er en anden sag. "så let slipper du ikke <_< " sagde Chez og blev selvføllig ved, han ville havde sin hævn fra før.
"mennn jeg kan også gøre noget andet " sagde han og gav slip på ham. Da Star satte sig på igen, smed Chez en hvid pude på ham. Ikke hård så det gjorder ondt, men hårdt nok til at man kunne mærke det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 21:24

"Chez! Hvis du ikke stopper så slår jeg!" Han grinte lidt igen, prøvede at skubbe Chez' hænder væk, men uden held. Han trak vejret hurtigt, da Chez endelig stoppede, og satte sig så op igen. "Idiot!" Grinte han, men fik pluselig smidt en pude i hovedet. "Helt ærligt!" Han holdte puden ind til sig mens han så på Chez og lagde hovedet lidt på skrå.
"Hader du mig virkeligt så meget at du smider en hel pude på mig! Du er virkelig ond!" Star smilede drillende til Chez og lagde sig oven på ham igen, lå så også oven på puden, da han stadig holdte på den. Han vidste godt at hvis Chez ville, gjorde han et, eller andet for at gi' igen, men så kunne han jo bare komme an...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:01

"du kan slå hvis du tør " sagde chez og rakte tunge. Han grinte selv da Star sagde idiot med latter i stemmen. "i know, jeg er en onddd person , men jeg hader dig ikke men jeg kan bare godt lide at drille dig "
Rigtig nok han kunne gi' igen vis han ville og siden at han var kommet i hans barnlige humør ville han selvføllig gerne give igen.
"Hey, you little.. " sagde han og skulle til at kilde Star igen da det bankede på døren og Cloud gik ind "kan i ikke være lidt mere stille? jeg kan høre jer helt nede i kælderen " sagde Cloud imens han rullede øjne og lavede den der 'Yeeezz' lyd, som vis man var blevet godt træt af noget xD. Han gik dog hurtigt igen uden at sige mere eller vente på svaret. Chez nikkede og var stille indtil døren lukkede sig efter Cloud og bagefter, begyndte han at kilde Star igen "payback time"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 18:42

"Ej... hvis jeg slår dig, begynder du bare at græde... og det vil jeg ikke ha'." Han smilte drillende til ham og lænede sig ind over ham, men stoppede så pludselig op, da han hørte nogen komme ind af døren. En svag rosa farve blussede op i hans kinder og da Cloud var gået ud igen dækkede Star ansigtet med sine hænder og lagde sig så igen på Chez. "Ej, hvor pinligt..." Nåede han at hviske før Chez begyndte at kilde ham igen og han prøvede at holde grinet tilbage. "Che-ez..." Mumlede han og vred sig kort for at få hans hænder væk. "Stop."

//Så... ukreativ T____T//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 21:02

//ja og du smitter -___- //

"hmmm måske begynder jeg at græde, måske ikke man finder aldrig ud af det vis man ikke prøver, ikke fordi jeg siger at du skal slå mig, for det vil jeg helst undgå" sagde han med et smil på læben
Man kunne mærke på Cloud at, han tøvede før han sagde noget som om han ikke helt kunne finde ud af hvad de havde gang i. "Pinligt? måske en smule, men nu skal jeg nok gøre så du tænker på noget andet " sagde han imens han stadig kildede Star. Han så ikke nogle grund til at stoppe da han selv synes det var sjovt. "jeg stopper når du griner," sagde han drillene og blev selvføllig ved, han ville jo stadig gerne se alle sider af Star.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 21:50

"Jeg har ikke tænkt mig at slå dig... ihvertfald ikke hvis du stopper!" Han fjernede sine hænder fra sit ansigt og tog fat i Chez' håndled. Han havde selvfølgelig stadig ansigtet gemt i Chez' skulder. Den rosa farve på hans ellers så blege kinder var der stadig og det havde han ikke lyst til at vise frem. "Ha-ha. Så nu har jeg grint, stopper du så?" Det var et ret så tydeligt, falskt grin, han havde kommet med. Men han var ikke rigtig i sådan et humør længere. Star pressede Chez' hænder op over hans hovede og bøjede sig ind over ham. "Hvis du ikke stopper, er jeg jo nød til at give igen, ved du nok..." Han lod sin pegefinger, på den hånd han ikke brugte til at holde Chez, glide ned fra Chez' hage og hele vejen ned til hans brystkasse, mens et tilfreds smil spillede på hans tynde, blege læber. "Det vil du jo ikke ha'... vil du vel?"

//Sorry~ T____T//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 18:08

//gør ikke noget xD /

"hey husk , man må ikke slå" sagde Chez til hans forsvar, selvom det nok ikke kunne bruges til noget. Han lag mærke til noget 'mærkeligt' da Star havde gemt hans ansigt i hans skuldre dog kunne Chez jo stadig mærke varmen fra ansigtet."Star? dit ansigt er varm, enden har du feber eller så.. " er smil brede sig på hans blege smalle læber "Må jeg se sit ansigt?" spurte han så, da han jo ikke selv kunne tvinge Star til at rette sig op, da star holde hans hænder.
"ha-ha er ikke godt , hvilke du allerede burde vide" sagde han og løb enlig.. en smule skuffet? men han kunne ikke tvinge et grin ud af ham. Da Star lod hans finger glide fra hagen ned til brystkassen, kom det en halv kvalt lyd fra Chez. Det var ham som prøvede at holde hans latter tilbage, ved at holde verjet. Det var jo den eneste måde at han kunne stoppe latteren fra at nå ud af kroppen.
"nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej " blev Chez ved med at sig og var allerede blevet rød i hovedet, hvilke var en blanding af rødme og luftmanglen fra før , da han holde verjet. "j-jeg gir op "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 15:01

Der formede sig et nærmere tilfreds smil på Star's læber idet han lænede sig ned mod ham og løsnede grebet han havde om Chez' håndled. "Du kan ikke give op nu... det er jo min tur til at give igen..." Han hviskede lavt til ham, som var han bange for at andre skulle høre det. Det var nok mere fordi Starlet ikke kunne lade være med at smile når Chez rødmede. "Så... hvordan vil du helst straffes, Chez?" Han smilede til ham imens han kom længere og længere ned imod ham, for tilsidst at sætte sin pande mod hans. "Du får helt selv lov til at bestemme..." Han grinte kort og lavt imens han så på ham, afventede hans svar, hvis han da fik et... det kunne godt være... Han gav slip på hans håndled og lod sine hænder ligge oppe ved hans, så han selv kunne bestemme om han ville skubbe Star væk, hvis det var... så det var hans eget valg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:57

"Eh? men det er ikke sjovt, jeg vil ikke straffes " sagde Chez og pustede hans kinder op som et lille barn. Enlig havde han ikke et problem med det, så længe det var Star, var det okay. "Hmmmm Totur eller totur hvad skal jeg vælge " sagde Chez ironisk og kunne alligevel ikke lade være med at smile. Først løsnede han gebet og efter noget tid gav Star slip på Chez hænder, men han skubbede ham ikke væk, for hvorfor ville han skubbe Star væk? "Men du for nu lov til at vælge " sagde han da Star lag sin pande imod hans. "for vis jeg vælger bliver det ikke en straf og så ender jeg bare med at kilde dig igen" grinte han "eller jeg kunne også gøre noget andet " mumlede han og bed Star i øret selvføllig uden tænder. Han bed kun med læberne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:03

"Jeg kunne da aldrig finde på at toturere dig... ihvertfald ikke forfærdeligt meget." Star smilte og satte en finger mod Chez' ene kind. "Og jeg spurgte faktisk for at være høflig... så du er selv udenom d-..." Hans kinder blussede op, da Chez bed fat i hans øre og han satte begge hænder foran sin mund. "Mhm... S-... hold op! Jeg mener det, det-..." Han lukkede øjnene hårdt i og bed tænderne sammen. Han var ret følsom nogen steder på kroppen... Chez havde nok allerede opdaget at øret var ét af dem, hvilket næsten var værere end at blive kildet. Chez skulle ikke ha' den ære... at finde endu ét af de små punkter man let kunne komme til at ramme på stakkels Star. "Ond..." Lød det svagt fra ham. Han begyndte langsomt at give efter, og en let kuldegysning skød igennem ham, idet han slappede af i kroppen. "Du er en ond person, Chez... ved du det?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:14

"du var selv udenom det " sagde Chez med en tilfreds stemme og rakte tunge imens han grinte.
"hmm, jeg havde ikke troet at øret var en af dine svagepunkter men man lære jo noget nyt hver dag og om jeg ved at jeg er ond? selvføllig jeg sagde det jo tidliger jeg er en meget ond person " sagde han med et tilfreds/drillene smil som næsten ville være irriterene at kigge på i for langtid.
Chez kiggede studerene på Star, først kiggede han på Stars røde ansigt men bagefter lod han tænkene blikket falde på øret igen. Vis øret var et af hans svage punkter , måtte der jo være flere. "hmm" sagde han mest til sig selv og kunne ikke bedstemme sig for hvor han skulle begynde for t finde et af hans andre svage punkter.
Han kunne jo bare starte med halsen da det var tættest på udover øret. Så Chez pustede en kold luft på Star's hals til at starte med, for at se hvordan han reagerede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:10

"Vel var jeg ej! Det var jo mig der skulle give igen... og jeg har ingen svage punkter... nogen steder kilder det bare mere, end normalt!" Han tog sig rødmende til øret og gned det kort for at få den kildende fornemmelse væk. "Og, bare så du ved det: Så er det ikke særlig rart at du griner af mig..." Han åbnede øjnene og så op på Chez, som pludselig havde fået et lettere tænkende udtryk i ansigtet. "Du gør det ik!" Nåede han lige at sige før Chez pustede og ramte Star's hals. Star tog en dyb indånding og lod endu en kuldegysning skyde igennem hans spinkle krop. "Hvis du ikke snart stopper så... gør jeg... øhm...noget!" Han lod sine fingre glide hen over sin hals og så tænkende væk. Helt ærligt vidste han ikke hvad han kunne gøre, men han fandt nok på noget, hvis Chez blev ved med at være umulig!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:18

"Det må du undskylde, kan ikke lade være med grine, når du har sådan et sødt ansigtsudtryk, desuden var du for langsom, du kunne have fået din hævn men det er desværrer for sent nu" sagde han og grinte svagt, imens han rystede på hovedet over Star's dårlige undskyldning, om at det ikke var hans svagepunkt men at det bare kilede mere end andre steder.
Han lod mærke til alle Star's reaktioner: hvad han sagde , hvad han gjorder og hans udtryk.
"det har du også sagt før, jeg siger det sådan her: jeg er ikke bange for dig, du kan bare komme an" sagde han og lag hans pande imod Stars. Det føltes som om at Chez havde feber, men han var bare utrolig varm ligesom resten af hans krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:36

"Det var jo fordi jeg var så venlig at give dig et valg! Desuden.. er det aldrig for sent at give igen..." Et lumskt smil kom frem på Stars tynde, blege læber idet Chez satte sin pande mod hans. "Heh..." Lød det lavt fra ham, hvorefter han satte en hånd på hver side af Chez' hovede for at holde ham fast og pressede så sine læber imod hans. Og... det var nok den bedste måde Star kunne give igen på. Noget han faktisk vidste en smule om... selvom det var hans første kys... og så var det enda et stjålet ét af slagsen. Men, det var da bedre end ingenting. Han havde ikke vidst hvad han skulle gøre, så han handlede bare hurtigt og dette var hvad han fik ud af det. Chez havde lov til at blive sur hvis han ville, Star ville ikke bebrejde ham, hvis det var, selvom han ikke troede at Chez ville blive forfærdeligt sur på ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum