Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Music is life (Cheshire-Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Music is life (Cheshire-Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Chez lavede store øjne (O.O) da Star viste hans mere barnlige side. Han lag hurtig hans pande imod Star's "er du syg? " spurte han alligvel med en ironisk stemme. Der var stadig utrolig stille i huset, som om Star go Chez var de eneste, de andre var jo nede i kælderen da de hadet sollys.
//krea lake -___- gome//
Gæst- Gæst
"Mhm..." Mumlede han stille og smilte en lille smule igen, og han klemte øjnene en smule sammen. "Nej... jeg er ikke syg..." Sagde han stille og roligt mens han betragtede Chez's ansigt. Nu han tænkte over det var det nok første gang han havde set rigtigt på ham, siden de havde mødt hinanden.
//Gør da ingenting ;D//
Gæst- Gæst
"godt, selv den mægtige Star har en barnlig side " sagde Chez mere lettet og lod sig falde ned på sengen med et bump så han igen lå ned. " starrrrrrr drop dit arbejde, jeg vil ikke ha de 'skader' dig eller er for voldsomme.." sagde han med en barnlig stemme men vidste enlig godt at selvom Chez sagde det ville Star nok alligevel ikke holde op. Han lag armene om Star og trak ham ned til sig, så han kunne gi Star et ordenligt kram, chez gemte hans hovede i Star's skulder imens han lukkede øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et smil man ikke havde set før var på Chez læber, et glad men samtidig fredfyldt smil. Chez lod hans fingre køre igennem star's hår. Det var blødt og ikke særlig uglet og han var også varm. Han så så fredfyldt ud, så rolig.. "Det er derfor jeg hader mennesker " mumlede han så lavt at det var uhørligt, han knuede igen blidt, Star ind til sig og lag hovedet i hans skuldre. Chez havde en stor svaghed for mennesker og det irriterede ham dybt.
Gæst- Gæst
//Krea-lack >o/
Gæst- Gæst
Men han blev afbrudt i hans tanker da Star pludselig sagde hans navn. Var han stadig vågen? eller snakkede han i søvne? Han lukkede øjnene og lod som om han sov da Star bevægede sig men han fandt ud af at Star kun trykkede sig ind til Chez og lag armene om ham, så han åbnede øjnene igen bagefter, han havde ikke lyst til at snakke men det var kun fordi han ikke vidste hvad han skulle sige. Det var et rent held at Star stadig ville lade Chez kramme ham.
Gæst- Gæst
//Kreeeeeeaaa~ :I//
Gæst- Gæst
Chez var utrolig nok ved at falde i søvn ikke fordi han var træt det var mere fordi vis han lå ned i for langtid blev han automatisk halv træt. Han havde lukket øjnet det eneste som viste at han stadig var vågen var at det gav et stort sæt i ham da Star's fingre ramte hans hals, han var kilden/følsom ved hals omådet.
Han åbnede øjnene og kiggede på Star. Han lag hånden på Star's hovede "godmorgen, så burde vi nok stå op i stedet for at ligge her " sagde Chez med hans normale glade stemme samt smil.
Gæst- Gæst
"Mit hovede gør ondt..." Mumlede han lavt og sukkede så. Chez kunne godt nok ikke gøre så meget ved det, men det kunne da også være ligemeget. Han smilte så en smule igen og lagde hovedet en smule på skrå. "Har du nogen anelse om hvad klokken er?"
//Sorry -__-''//
Gæst- Gæst
"jeg har nogle hovedepins piller nede i køkknet , vil du ha dem? og du må vel også begynde at være lidt sulten" sagde han imens han satte sig op. "klokken? hmm 12:00 ca. " Chez havde rejst sig op og kiggede rundt på gulvet efter hans bluse som han smed på gulvet igår og fandt den så krøllet sammen over i et hjørne hvor der var et stort ur for enden af lokalet som sagde tik tak, igen og igen.
Gæst- Gæst
"Hey, Chez? Spiser vampyre egentlig?" Han så hen på ham med et spørgende blik. Hvis vampyre både var døde og levende, behøvede de vel ikke at spise noget. Mennesker spiste jo for at holde sig i live, så han kunne ikke se hvorfor vampyre overhoved skulle spise noget som helst, selvom de jo teoretisk set drak... det var godt nok blod, men det var jo stadig væske...
Gæst- Gæst
Chez tog hans skjorte på og åbnede vinduet så der kunne komme lidt frisk luft ind i rummet. " er du tørstig? " spurte han. "og vis der er andet du vil vide så bare spørg "
Gæst- Gæst
Hvor var det nu han havde lagt sine bukser... Starlet fik et nærmere tænkende udtryk i ansigtet. Hvor irriterende... der var alt for mange ting at tænke på på samme tid. Det var sikkert det, som var skyld i hans hovedpine!
Gæst- Gæst
"hvad angår vores føde, vi 'spiser' 2-3 gange om ugen i den her familie, og husk ikke alle vampyr ofre dør, eller bliver forvandlet om til nogen som os, tænk på os som en myg med superkræfter " forklarede han og grinte.
"og nej vi er ikke som dem i bøgerne eller film, f.eks. vi har intet imod kors det er kun vie vand og i mit tilfælde sølv som skade og en pæl i gennem vores hjerter er alsår ikke den eneste måde vi kan dø på, vi kan også blive dræbt ved at blive f.eks. kørt ned vi har bare en større sansynlighed for at overleve"
Gæst- Gæst
"Chez? Har sådan nogen som dig et hjerte?" Han spurgte lavt og forsigtigt og så ikke på Chez mens han spurgte, men så bare ud i luften. Han ville ikke gøre Chez sur, eller ked af det ved at spørge om sådan noget, han var jo bare nyskerrig...eller...
Star ukkede kort øjnene mens han ventede på at høre Chez' svar.
Gæst- Gæst
Han kiggede undrene på Star da han spurte om Chez havde et hjerte. Han tænkte sig kort om og gik igen over til Star, som lå ned. Han satte sit ene knæ på sengen og lænde sig lidt ind over ham for at få fat i hans hånd, som han så satte på hans bryst. Det var meget svagt men det var der stadig, hjerte slaget. "De eneste organer som virker er hjertet , maven og hjernen " forklarede han og alt som nyrre og lever var der ikke længere eller jo men de virkede ikke.
Gæst- Gæst
Han var død, og så alligevel ikke... hjertet var der jo, han mærkede det selv. "Kan i så også... føle?" Spurgte han, meget lavt. Siden hjertet stadig bankede burdte han jo kunne føle, på én eller anden måde, ikke?
//Kort svar T-T Sorry//
Gæst- Gæst
"sååå, ja vampyre kan føle men jeg tror ikke det er helt på den samme måde som mennesker føler, siden vi er forskællige steder i fødekæden, vampyre tænker lidt anderledes "
"jeg tænker ikke som dem well, jeg er jo også fejl produceret , jeg er ikke en helt normal vampyr , jeg tænker stadig som et menneske og jeg kan ikke se mennesker eller andre væsner som føde , jeg gætter en del af mig aldrig forlod menneskeheden " han lød ikke ked af det men en smule glad for at han stadig havde sine menneske tanker tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg vil også gerne vide mere om dig, såååå fortæl mig en historie om din fortid ” sagde han imens han grinte. Det lød underligt men han brød sig ikke om selv at stille et spørgsmål af gangen, da han var lidt nervøs for at han måske kom til at spørger om noget han ikke burde ha' spurt om. Derfor spurte Chez på den her måde for så kunne Star selv vælge hvad han ville fortælle.
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» The summer belongs to us - Cheshire-privat
» en mørk aften i byen Cheshire(privat)
» fanget og faret vild-eller ikke--Cheshire-privat
» Music and lonelyness //Keith = Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus