Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music is life (Cheshire-Privat)

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 19:46

Et lettet smil brede sig på hans smalle blege læber og han nikkede "alsår du behøver ikke undskylde jeg ville nok ha reageret værre end dig, det er jo ikke bare en lille hemmelighed, der er bare jeg er ikke van til at snakke om det til folk der ikke allerede ved det " forklarede Chez og lag også armene om Star imens han knuede Star blidt ind til ham uden at klemme luften ud af ham. "Nej , jeg er stadig idioten her , det var en selvisk tankegang ikke at fortælle dig det her i starten, men jeg lover dig, nu er der ikke flere hemmeligheder " forklarede han og man kunne godt høre den lettet glæde, i hans stemme. Han var glad for at Star kende til hans race men endnu mere glad for at Starlet ikke længere var sur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 20:12

"Nej, lad nu være... jeg skulle ikke havde kigget i din dagbog til at begynde med... du burdte være den som skældte ud på mig." Han klemte lidt usikkert til og lænede sig lidt mere op af ham. Det var irriterende at Chez var så sød... han glemte at tænke på sig selv, glemte at tænke på hvordan det ville påvirke ham. Han trak sig en smule tilbage, åbnede øjnene og stirrede ind i Chez's, hvilket han ikke havde gjort før. Han undgik at se ind i folks bebrejdene øjne, så billedet sad fast i hans hovede... desuden... havde han én eller anden svaghed for øjne. Han bevægede sig tættere på Chez, så deres læber kun var et par millimeter fra hinanden. Han bevarede stadig øjenkontakten, slap den ikke en eneste gang. "Det er mig der er idioten." Hviskede han svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 20:40

"Jeg kan ikke blive sur, det burde du vide desuden vil jeg aldrig bliver sur over at du finder ud af sandheden jeg mener, jeg ville jo ha' fortalt dig det for eller senere. " forklarede han imens han grinte og løstede grebet om Star da han trak sig lidt tilbage. Pludselig kiggede Star Chez direkte ind i øjnene, han havde ikke noget imod det da det ikke var ubehaligt og derfor sad stille. Star havde vist grå-blå øjne , men hans hjerne fokuserede ikke på øjnene men på munde, Star var så tæt på at han kunne høre og mærke star's åndedræt. Chez havde lyst til at læne sig frem imod Star's læber men lod være i frygt for hvordan Star ville reagere. Et svagt smil kom frem på hans læber så han i det mindste reagerede på en eller anden måde i stedet for at stene som han lige havde gjordt "nej jeg er idiorten, desuden har du allerede sagt før at jeg er en idiot " sagde han og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 20:56

"Det var jo fordi, jeg var sur!" Starlet trak sig en smule tilbage, så de ikke var så tæt på hinanden som de var før. Han var stadig lænet ind over ham, med hænderne ned i madrassen så hans arme begyndte at ryste lidt. "...Så det gælder ikke." Mumlede han. Øjenkontakten var der stadig, nu flakkede Starlets øjne bare en gang imellem... fokuserede på noget andet, for derefter at vende tilbage og fokusere på Chez's ansigt, hans øjne... hans mund. Star tillod sig at lade et lille uskyldigt smil vise sig på hans blege, tynde læber. "Og jeg sagde det først!" Der var en lille, barnlig tone i hans svage stemme idet han sagde det. Hmm... Selv sådan én som Star havde vist en barnlig side i sig, hvem skulla ha' troet det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:13

"fint fint, men jeg syndes stadig ikke at du er en idiot du havde jo alt ret til det " sagde han og sukkede. Han mærkede Star's hænder begyndte at rysdte og en bekymret mine brede sig i ham. Måske også fordi Stars blik faklede lidt rundt "hvorfor er det nu du normalt ikke kan lide at kigge folk i øjnene?" spurte han. han vidste det ikke var alle Star kiggede i øjnene.

Chez lavede store øjne (O.O) da Star viste hans mere barnlige side. Han lag hurtig hans pande imod Star's "er du syg? " spurte han alligvel med en ironisk stemme. Der var stadig utrolig stille i huset, som om Star go Chez var de eneste, de andre var jo nede i kælderen da de hadet sollys.

//krea lake -___- gome//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:29

Starlet så i lang tid på Chez, hans lille smil forsvandt og et suk kunne høres fra ham, da han endelig var kommet op med et passende svar; "Folk... ser på mig på den bebrejdende måde... som om jeg har gjort et-eller-andet utilgiveligt... deres blikke hænger fast i mit hovede og...gør mig bange...det samme gælder for de personer som jeg... 'tager mig af'." Han trak en enkel, lille gang på skuldrene og skulle til at vende blikket væk, da han mærkede Chez's pande mod sin.
"Mhm..." Mumlede han stille og smilte en lille smule igen, og han klemte øjnene en smule sammen. "Nej... jeg er ikke syg..." Sagde han stille og roligt mens han betragtede Chez's ansigt. Nu han tænkte over det var det nok første gang han havde set rigtigt på ham, siden de havde mødt hinanden.

//Gør da ingenting ;D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:55

"der er folk som ser ned på andre, men det er ikke alle jeg har aldrig set ned på nogen, og for mig har du ikke gjordt noget utilgiveligt. " forklarede han med en alvorlig stemme, det var jo alvorligt vis man troede at alle så på en på den måde Star beskrivede. Det undrede ham ikke at Star normalt ikke så andre i øjnene.
"godt, selv den mægtige Star har en barnlig side " sagde Chez mere lettet og lod sig falde ned på sengen med et bump så han igen lå ned. " starrrrrrr drop dit arbejde, jeg vil ikke ha de 'skader' dig eller er for voldsomme.." sagde han med en barnlig stemme men vidste enlig godt at selvom Chez sagde det ville Star nok alligevel ikke holde op. Han lag armene om Star og trak ham ned til sig, så han kunne gi Star et ordenligt kram, chez gemte hans hovede i Star's skulder imens han lukkede øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 22:10

Starlet sukkede lavt, da Chez nævnte det med hans arbejde. Det var jo ikke noget han var blevet tvunget til, han gjorde det af egen fri vilje, og han ville nok blive ved indtil han til sidst blev træt af det. "Chez... de 'skader' mig ikke, eller noget... det er ihvertfald ikke deres hensigt, desuden er det også for min egen skyld jeg gør det." Mumlede han svagt, hvorefter han blev trukket ned af Chez. Han lå så tæt på... næsten ovenpå ham. Starlet lukkede øjnene og lod sine fingre glide igennem Chez's hår, med forsigtige og lette bevægelser, indtil hans ejet åndedrag pludselig blev dybere og langsommere. Han sov. Han var faldet i søvn i Chez's arme og lå nu helt stille mens hans brystkasse stille gik op og ned, idet luften nåede hans lunger. Helt stille og rolig. Han lignede næsten et lille barn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 14:11

Han kommenterede ikke noget, af det han sagde om hans arbejde. Det eneste han sagde var "mh" som mest var et tegn på at han stadig lyttede. Pludselig lå Star stille og hans verjtrækkning var blevet lidt dybere. "Star?" spurte chez, da han fandt ud af at Star var faldet i søvn.
Et smil man ikke havde set før var på Chez læber, et glad men samtidig fredfyldt smil. Chez lod hans fingre køre igennem star's hår. Det var blødt og ikke særlig uglet og han var også varm. Han så så fredfyldt ud, så rolig.. "Det er derfor jeg hader mennesker " mumlede han så lavt at det var uhørligt, han knuede igen blidt, Star ind til sig og lag hovedet i hans skuldre. Chez havde en stor svaghed for mennesker og det irriterede ham dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 14:41

Star skubbede sig en smule op og lod fingrene søge op af Chez's krop... i søvne selvfølgelig, Starlet bevægede sig ret meget når han sov, hvilket Chez nok ville opdage på et tidspunkt. "Chez...?" mumlede han lavt og lod sin vejrtrækning knække en enkel gang. Han åbnede øjnene en smule og trykkede sig ind mod ham, før han lukkede øjnene igen. Han kunne lide at ligge sådan... lytte til Chez, mærke ham. Sjovt nok, når man tænkte på at Star ikke kunne lide berørring fra andre mennesker... Det var anderledes med Chez... ham stolede han på, selvom han åbenbart havde så mange hemmeligheder. Star tog en dyb indåning og lukkede armene rundt om den muligvis, sovende Chez.

//Krea-lack >o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 14:02

Der var stadig duften af nyvasket tøj over Chez som lå stille, så stille at Star nok ville tro at han sov, men nej. Han kunne ikke sove, han var ikke engang særlig træt lige nu. Han tænkte på at han enlig var meget svag , at holde hemmeligheder for dem han holder af, det fik ham til at følte sig selvisk. Han var bange for at blive afvist , sådan har han enlig altid været.
Men han blev afbrudt i hans tanker da Star pludselig sagde hans navn. Var han stadig vågen? eller snakkede han i søvne? Han lukkede øjnene og lod som om han sov da Star bevægede sig men han fandt ud af at Star kun trykkede sig ind til Chez og lag armene om ham, så han åbnede øjnene igen bagefter, han havde ikke lyst til at snakke men det var kun fordi han ikke vidste hvad han skulle sige. Det var et rent held at Star stadig ville lade Chez kramme ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 19:53

Efter et par små minutter åbnede Starlet langsomt øjnene, så nærmere forvirret ud indtil han kort rystede på hovedet og kom tilbage til virkeligheden. Det hele så lidt tåget ud, men han vidste dog stadig hvor han var. Han trak armene til sig og lod fingrene finde vej op til Chez's ansigt. "Jeg kan ikke sove mere..." Mumlede han svagt og lod fingrene glide hen over Chez's læber. Han vidste faktisk ikke engang om Chez var vågen, eller ej... nå... han fandt nok ud af det, hvis han svarede...

//Kreeeeeeaaa~ :I//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 20:08

//du smitter damit =.= //

Chez var utrolig nok ved at falde i søvn ikke fordi han var træt det var mere fordi vis han lå ned i for langtid blev han automatisk halv træt. Han havde lukket øjnet det eneste som viste at han stadig var vågen var at det gav et stort sæt i ham da Star's fingre ramte hans hals, han var kilden/følsom ved hals omådet.
Han åbnede øjnene og kiggede på Star. Han lag hånden på Star's hovede "godmorgen, så burde vi nok stå op i stedet for at ligge her " sagde Chez med hans normale glade stemme samt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 20:31

Starlet satte sig halvt op, på albuen og så ned på Chez med halv-åbne øjne. "Det har du nok ret i..." Mumlede han lavt, og strakte sig, hvorefter han gabte lavt. Han havde egentlig ikke lyst til at rejse sig, han var stadig træt men kunne ikke sove. Han smilte lidt til Chez, lagde sig så på maven og hev lidt i hans arm.
"Mit hovede gør ondt..." Mumlede han lavt og sukkede så. Chez kunne godt nok ikke gøre så meget ved det, men det kunne da også være ligemeget. Han smilte så en smule igen og lagde hovedet en smule på skrå. "Har du nogen anelse om hvad klokken er?"

//Sorry -__-''//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:01

Han fulgte Star med blikket da han løftede sig op, men i et kort sekundt virkede hans blik anderledes, blikket virkede som, en blanding imellem fortrydelse og frygt. Som vis han nu var bekymret over noget, men lige så hurtigt blikket var kommet, forsvandt det igen bag et smil som man næsten altid ser på ham.
"jeg har nogle hovedepins piller nede i køkknet , vil du ha dem? og du må vel også begynde at være lidt sulten" sagde han imens han satte sig op. "klokken? hmm 12:00 ca. " Chez havde rejst sig op og kiggede rundt på gulvet efter hans bluse som han smed på gulvet igår og fandt den så krøllet sammen over i et hjørne hvor der var et stort ur for enden af lokalet som sagde tik tak, igen og igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:16

"Nej tak, jeg kan ikke lide at sluge piller... desuden føler jeg mig syg hvis jeg gør." Han grinte meget kort og satte sig så på sengekanten og stirrede ellers bare ned på sine bare ben, uden rigtigt at sige mere. Han var egentlig ikke rigtig sulten, han plejede ikke at spise særlig meget derhjemme... ikke fordi han havde én, eller anden spise-forstyrrelse, eller sådan noget, sådan var han vel bare.
"Hey, Chez? Spiser vampyre egentlig?" Han så hen på ham med et spørgende blik. Hvis vampyre både var døde og levende, behøvede de vel ikke at spise noget. Mennesker spiste jo for at holde sig i live, så han kunne ikke se hvorfor vampyre overhoved skulle spise noget som helst, selvom de jo teoretisk set drak... det var godt nok blod, men det var jo stadig væske...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:42

"kan du ikke sluge piller?" gentog han og nikkede så, så var der jo ikke så meget at gøre end at håbe på at hovedepinen snart ville forsvinde. "nej, eller vi kan godt, men det gør ondt at sluge og det smager.. ja hæsligt for at sige det mildt. " forklarede han og gøs ved tanken. Men de havde alligevel mad i køleskabet men det var mest for at virke som normale mennesker, så andre ikke ville finde dem mærkelige. Desuden ville gæster nok også have noget mad. "dog kan vi f.eks drikke te eller andet uden at det er ubehaligt, alt flydene går men fast føde? nej "
Chez tog hans skjorte på og åbnede vinduet så der kunne komme lidt frisk luft ind i rummet. " er du tørstig? " spurte han. "og vis der er andet du vil vide så bare spørg "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:56

"Nej tak..." Mumlede han lavt. Han kunne ikke lide at spørge om ting og sager, han følte bare at han var til besvær... han var alligevel ikke specielt tørstig. "Hmm... gjorde det ondt?" Han lagde hovedet en smule på skrå mens han betragtede Chez. "...Altså... at blive bidt?" Han bed sig lidt i underlæben. Han vidste ikke utrolig meget om "magiske væsner" og alt sådan noget, så han kunne da lige så godt spørge...også for at få en samtale igang, selvom det ikke rigtig så ud til at virke.
Hvor var det nu han havde lagt sine bukser... Starlet fik et nærmere tænkende udtryk i ansigtet. Hvor irriterende... der var alt for mange ting at tænke på på samme tid. Det var sikkert det, som var skyld i hans hovedpine!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 21:17

"hvor er mine bukser når man har brug for dem" mumlede Chez irriteret og tog hånden op til baghovedet imens han kiggede rundt i rummet. "Om det gør ondt? nej ikke bidet, det er faktisk lidt afslappende da du jo kun vil bliver træt af det hurtige blodtab. Du bliver selvføllig ikke til en vampyr 3 sekundter efter du er blevet bidt, det tag tid ca. 1-2 dage før prosessen er fuldført. Bidet gjorder ikke ondt men det gjorder giften. Du for en gift ind i dig som dræber alle dine organger og ændre din krop's nærrings kilde samt dine tænder selvføllig. Men man glemmer hurtig smerten når prosessen er færdig " sagde Chez og fandt endelig hans bukser som han havde smidt op på klædeskabet.
"hvad angår vores føde, vi 'spiser' 2-3 gange om ugen i den her familie, og husk ikke alle vampyr ofre dør, eller bliver forvandlet om til nogen som os, tænk på os som en myg med superkræfter " forklarede han og grinte.
"og nej vi er ikke som dem i bøgerne eller film, f.eks. vi har intet imod kors det er kun vie vand og i mit tilfælde sølv som skade og en pæl i gennem vores hjerter er alsår ikke den eneste måde vi kan dø på, vi kan også blive dræbt ved at blive f.eks. kørt ned vi har bare en større sansynlighed for at overleve"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 15:51

"Så... I er en slags anti-mennesker?" Mumlede han og nikkede svagt. Det var næsten for meget på én gang. Chez... en vampyr. Og så stod han og fortalte om det, som om det var det mest normale i hele verden... Starlet lagde sig ned på sengen igen, stadig med benene ud over kanten. Han sagde ikke noget men stirrede bare ud i luften i den tid det tog ham at få alle de informationer ind i hovedet.
"Chez? Har sådan nogen som dig et hjerte?" Han spurgte lavt og forsigtigt og så ikke på Chez mens han spurgte, men så bare ud i luften. Han ville ikke gøre Chez sur, eller ked af det ved at spørge om sådan noget, han var jo bare nyskerrig...eller...
Star ukkede kort øjnene mens han ventede på at høre Chez' svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 16:06

"kan man godt sige, jeg ser os dog som kæmpe myg med superkrafter " forklarede Chez med ironi i stemmen og grinte. Han snakkede jo om det som om det var normalt da han jo havde været vampyr i længere tid end menneske.
Han kiggede undrene på Star da han spurte om Chez havde et hjerte. Han tænkte sig kort om og gik igen over til Star, som lå ned. Han satte sit ene knæ på sengen og lænde sig lidt ind over ham for at få fat i hans hånd, som han så satte på hans bryst. Det var meget svagt men det var der stadig, hjerte slaget. "De eneste organer som virker er hjertet , maven og hjernen " forklarede han og alt som nyrre og lever var der ikke længere eller jo men de virkede ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 16:34

Starlet åbnede hurtigt øjnene igen, da han mærkede Chez tage fat om sin hånd, for derefter at sætte den ved hans brystkasse. Han kunne mærke den svage banken derfra og var helt stille, mens han stirrede på Chez, så ind i hans øjne rettere sagt.
Han var død, og så alligevel ikke... hjertet var der jo, han mærkede det selv. "Kan i så også... føle?" Spurgte han, meget lavt. Siden hjertet stadig bankede burdte han jo kunne føle, på én eller anden måde, ikke?

//Kort svar T-T Sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 16:49

"umm ja de fleste kan, men.. de andre vampyre mister deres evne til at have følser overhovede. Det skete for Diva hun har ikke nogle følser tilbage, heldigvis var jeg ikke en af dem. " sagde han med en meget lettet stemme og trak sig så tilbage imens at han gav slip på Star's hånd.
"sååå, ja vampyre kan føle men jeg tror ikke det er helt på den samme måde som mennesker føler, siden vi er forskællige steder i fødekæden, vampyre tænker lidt anderledes "
"jeg tænker ikke som dem well, jeg er jo også fejl produceret , jeg er ikke en helt normal vampyr , jeg tænker stadig som et menneske og jeg kan ikke se mennesker eller andre væsner som føde , jeg gætter en del af mig aldrig forlod menneskeheden " han lød ikke ked af det men en smule glad for at han stadig havde sine menneske tanker tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:40

Star greb fat i Chez' hånd, da han skulle til at give slip og trak ham en smule ned imod sig. "Hvad føler du så nu?" Spurgte han lavt mens han betragtede ham med sine store blå/grå, tomme øjne. "Tell me.." Han lagde hovedet lidt på skrå og smilte en smule. "Jeg vil gerne vide mere om dig Chez. Selvom jeg allerede ved så meget." Han grinte kort og lavt mens han ventede på at han svarede ham. Chez var en af de mærkeligste personer han nogensinde havde mødt, en meget speciel ven han havde fået på ikke så lang tid. Det var nok derfor han holdte så meget af ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 20:37

Han lukkede sin egen hånd om Star's hånd og lod sig selv blive trukket tilbage igen så han igen var over Star. Chez kiggede ham i øjnene og satte hovedet lidt på skrå "hvad jeg føler? Glæde og også... well nevermind ,hvad med dig? " spurte han da han pludselig tænkte på at Star nok vidste mere om ham, end han vidste om Star. Chez lag hovedet på Star's brystkasse. Han lyttede og kunne høre hjertet , det var en af de lyde som gjorder ham rolig, hjertebanken betød liv.
"jeg vil også gerne vide mere om dig, såååå fortæl mig en historie om din fortid ” sagde han imens han grinte. Det lød underligt men han brød sig ikke om selv at stille et spørgsmål af gangen, da han var lidt nervøs for at han måske kom til at spørger om noget han ikke burde ha' spurt om. Derfor spurte Chez på den her måde for så kunne Star selv vælge hvad han ville fortælle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music is life (Cheshire-Privat) - Page 4 Empty Sv: Music is life (Cheshire-Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum