Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Music is life (Cheshire-Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Music is life (Cheshire-Privat)
Inderst inde havde han lyst til at skyde skylden på hende Diva... det var jo hendes skyld at bogen var faldet på jorden. Han trak vejret højt gennem munden. "Måske burdte jeg også gå?" Han sagde det hårdt og stift, selvom han jo ikke rigtig mente det. Lige nu havde han ikke andre end Chez.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Starlet så lidt på Chez da han nøs for derefter at falde bagover. "Måske er du allergisk, siden du nyser sådan..." Star smilte en smule og skubbede sig fremad så han kunne læne sig ind over Chez. "Og lad vær med at få mig til at smile, når jeg er sur på dig..." Starlet så væk og lagde armene over kors.
Gæst- Gæst
Han vidste ikke om rygtet var sandt, da han ikke kunne spise menneske mad. Det gjordet ondt at synke og så smagte det også ækelt i hans mund, da det jo ikke er hans rigtige føde længere. "jeg er ikke allergisk " prodesterede Chez selvom han enlig ikke vidste om han var det. Måske var han bare syg? "undskyld, men det er da berede at smile end at være sur. Desuden klær surhed dig ikke men det gør smil"
Gæst- Gæst
"Havde du ikke et gæsteværelse?" Mumlede han lavt og så på Chez ud af øjenkrogen. Han ville gerne ha' at Chez kunne se at han mente det, og ikke bare lavede sjov når det kom til den lille overraskelse som han fik...
Gæst- Gæst
"og tag dig ikke af mørket jeg har nogle gange problemer med at styre mine evner, jeg kan kontrolere skygger og hypotisere folk " forklarede Chez og kunne lige så godt fortælle det hele. han åbnede en dør til et værelse med hvide vægge, møbler laner. Næsten alt var hvidt den eneste ting der ikke var lampen.
Gæst- Gæst
Pokkers... hvis han ikke havde lavet den all-nighter havde Mie ikke låst døren og han ville ha' siddet oppe i den lille lejlighed med sin tegneblok, eller sådan noget... og ville ikke ha' stået i denne, næsten pinlige atmosfære... typisk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ehm..." Han vidste ikke hvad han skulle sige, hvor irriterende... pinlig tavshed...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da der var stille et øjeblik åbnede han øjnene en smule og så at det var Chez. Han tog en dyb indåning og trak trøjen over hovedet, før han rejste sig op og så på ham. "Har du aldrig lært at banke på?" Mumlede han og holdte trøjen ind mod sin krop, for nærmest at dække for den.
Gæst- Gæst
Så han faldt udstrakt ned på gulvet. Da han satte sig op igen tog han sig til næsen kom han havde slået i faldet. "det er jo mit hus, så jeg glemte det, undskyld " sagde Chez og rejste sig op igen "ville bare lige advare dig " forklarede han og lød enlig ikke særlig alvorlig. "Diva, lad vær med at snakke med hende eller være alene med hende hun er også en vampyr hun er dog ikke så... venlig vis du forstår. hun drikker sjældent menneske blod da hun bedst kan lide engle blod men alligevel " forklarede Chez
Gæst- Gæst
"Er du okay?" Mumlede han så, hentydet til faldet... føler vampyre egentlig? Nå, det kunne være ligemeget nu, Chez så ikke ud som om han havde slået sig utrolig meget. Starlet satte hovedet en smule på skrå og smilte en lille smule, det så godt nok lidt komisk ud. "Jeg skal ihvertfald nok passe på..." Sagde han så og nikkede kort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Starlet lagde hovedet en smule på skrå da Chez havde spurgt om han kendte til andre racer. Tsk... han troede kun at der var mennesker, han vidste ingenting om "andre racer." Han rystede kort på hovedet, en smule forvirret, dog nyskerrig. "Kun... dig." Mumlede han. En verden hvor væsner fra eventyrs bøgerne blev virkelige... det lød næsten som en bog i sig selv. Gad vide om der var andre mennesker som vidste noget om det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han vågnede tidlig morgen før Star. Mærkede han noget ligge ved siden af ham, så han åbnede langsomt hans øjne og det første han så var star's sovene ansigt.
Af normal reaktion fordi hsn fik et chok, skreg han og røg helt ind i væggen (sengen ligger jo op af væggen og Star ligger yderst så Chez 'sprang' indaf). Han havde i et kort sekundt glemt at Star var i huset. "s..star" sagde han lettet og tog e dyb indåning.
Chez var kommet til at trække hele dynen med sig da han fik et chok og Star var højst sansynlig vågnet fra før.
Gæst- Gæst
// Krea-lack ^^''//
Gæst- Gæst
"hovede pine? jeg har hovede pins piller vis det er og vis du stadig er træt så sov lidt videre " sagde han og skubbede dynen over til Starlet igen. Chez var ikke så træt han havde ikke brug for særlig mange timers søvn.
Huset var stille det eneste man kunne høre var sig selv trække verjet og så fuglene udenfor, ellers ingenting.
Gæst- Gæst
Starlet betragtede Chez i et kort stykke tid før han stille kravlede hen til ham, lænede sig ind mod ham og lagde armene om hans hals, hvorefter han pressede sig ind imod ham. "Undskyld jeg blev så sur..." Hviskede han lavt og lukkede stille øjnene. "Og undskyld at jeg råbte af dig." Tilføjede han så efter en lille pause. Det var ikke med den gode vilje at Starlet råbte, det gjorde ondt i hans hals, og han var ikke ret vant til det, når han jo altid snakkede så lavt. "Det er mig der er idioten her..."
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» The summer belongs to us - Cheshire-privat
» en mørk aften i byen Cheshire(privat)
» fanget og faret vild-eller ikke--Cheshire-privat
» Music and lonelyness //Keith = Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus