Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Håb for spænding ? (Toby
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Håb for spænding ? (Toby
De blev slæbt ned i en kælder hvor, et utroligt antal af lemlæstelses maskiner var. "godt hør godt efter!" sagde han koldt. Endelig slap han Akane som højest sandsynligt havde fået mange slag af at blive slæbt ned af de mange trapper. "jeg ved ikke så meget om mig selv som min søster med det her ved jeg" han holdt en kold pause hvor han tillod dem at komme sig over chokket. Der stank af blod og luften var tyk af død. "disse maskiner blev brugt mod mig, og det var denne grund til at denne side blev vækket på mig. Det er ikke så længe siden ´jeg kom... når jeg er sådan her skal i kalde mig herre... alt andet er uacceptabels ! forstået?" de sidste ord blev nærmest spyttet ud. "jeg har direkte adgang til jeres sind, og kan derfor mærke hvor i er, hvad i tænker og lidt hvad i føler. I kan mærke hvor jeg er... så det er yderst dumt at flygte" han så ekstra på Akane så han var sikker på at hun forstod. "det mærke i har kan jeg sende ild igennem, det giver en utrolig smerte, og jo større mærket er jo større kan smerten blive" han smilte ondt da han havde lavet et længere mærke på Akane. "nogle spørgsmål?" hvæste han.
Toby- Advanced Beginner (Rank 7)
- Antal indlæg : 159
Gæst- Gæst
Toby- Advanced Beginner (Rank 7)
- Antal indlæg : 159
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Spænding (Ailince)
» Spænding søges!
» Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3
» just another day //Toby//