Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Håb for spænding ? (Toby - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Håb for spænding ? (Toby

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Håb for spænding ? (Toby - Page 3 Empty Sv: Håb for spænding ? (Toby

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 2:02

Akane så undrende på toby og kraglede bagud og mærket hans blod på kinden. Hun rejste sig hurtigt op og løb hurtigt ud af døren og op på sit værelse og smadret døren i hurtigere end nogen sinde før og trak hurtigt skabet ud og fik trukket bukser på men ikke top. Hun hørte nogen op af trapperne og var bange . Hun mærket stille hendes hoved gøre ondt og hendes hjerte komme helt ude af rytme. Hun ville flygte men kunne ikke./(Mangler dine respons til at skrive mere xD)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 15:18

Toby kom efter hende og denne gang så det ikke ud til at han vidste hvem hun var, og heller ikke hvem han selv var.
han havde glemt det han havde sagt og gik nu kun efter blodet. Et ondt grin kom fra ham og han åbnede døren med et brag.
"der er du" kom det fra ham og hans hovede var lænet let på skrå. i løbet af ingen tid stod han foran hende og tog fat om hendes hals og tvang hende til at flytte hovedet så hendes hals var blodet.
han slikkede kort hendes hals og kørte en hånd op langs siden på hende, og lod den stanse ved hendes bryst.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 16:29

Akane mærket et sus af frygt nærmest opsluge hendes marv og ben, da døren blev nærmest sparket op. Hendes hår rejste sig i nakken, og en vis form for ubehag var i hendes mund. Hun vendte sig med stor ubehag om og betragtede Toby der nu stod foran hende, før hun kunne nå at få føderne med sig og stikke af.
Hun mærket hans ånde mod hendes pirrende skin, og hendes læber rystede let, af hendes chok og ubehag ved dette. Da hånden gled som en slanges krop op af hendes jomfruelige krop, gøs hun og lukket øjnene i ren og skær rædsel for hva hans urene tanker mund havde tænkt sig at bruge hendes krop som, dog håbede hun inderligt at de kun var efter det blodlige og ej det kødlige af hende.
"Toby stop!" hun prøvede at skubbe ham væk med alt hendes kraft i kroppen, og de dådyriske øjne der skindte så smarad grønne, var nu rettet mod Toby. Hun rystede let over den slanke, formellem, feminine lille spinkle dog smukke pige krop, der var så uskyldig i udseende og så nænsom for berøring. Hun havde let adskilte pinke læber og hendes åndedræt var hurtigt og brystet bevægede sig hurtigere frem og tilbage"Stop... jeg ber dig" hun lukkede let øjnene igen og ventet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 16:45

Han nød vært et gys der kom fra hende, og det var som om det var en anden end Toby der befandt sig i hans krop.
Han satte tænderne i hendes hals og sugede hendes velduftende blod i sig, alt imens hans hånd begynde at masere hendes bryst.
et halvtkvalt ondt grin kom fra ham og fik det hele til at virke mere 'væmmeligt'.
den venlige og kærlige Toby som hun havde sat og snakket med var på uforklarlig vis væk, og et uhyre var blevet skabt.
hånden der tvang hendes hovede til at flytte sig så han bedre kunne komme til, strammede grebet så hun med sikkerhed ikke ville kunne rive sig løs bare sådan lige.

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 16:50

Akane skrig højt af smerte, hun mærket tænderne borde sig igennem hendes bare skind, de var sylespidse og hun ku mærke hvert et eneste lille sug han tog. Hun skælvede i hele kroppen, og mærket den mærkelige blanding af ubehag, væmmelse, nydelse, og smerte. Hun prøvede at skubbe sig fra ham men jo mere hun nærmest strid i mod jo mere gjorde det ondt og hev i hendes igennem bidte hals. Hun skrig let"Arghh!!! AHHHH!!! Slip... Ahh" hun lukket øjnene hurtigt i da hånden sådan massergede hende, det var første gang hun blev berørt på den måde. Hun rødmede let over kindbene, der så smukt var tydlige, og hendes åndedræt var en blanding af smerteskrig og halvt stønnende lyde?, eller nærmere vejrtrækninger. Hun ku ikke få ham til at slippe, hendes krop blev mere slap i det. "Stop Toby stop! jeg vil ikke arhhh!" de grønne øjne betragtede ham og en lille tåre slap blidt ned af hendes kind, hun ku mærke de stramme finger om sit uskyldige dog smukke bryst, og hendes krop der var så uberørt var nu blevet berørt så intimt..."Slip ! HJÆLP! HJÆÆÆLP!" hun skubbede ham så hårdt hun kunne men fik intet resultat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 17:32

Skriget gjorde på underlig vis 'toby' bedre tilpas. Han havde efterhånden drukket en hel del af hendes blod som nu nok ville gøre hende en hel del svagere, grinet fortsatte og der kom en vis form for psykopatisme over dette grin. "skrig det du vil... ingen hører dig, og lige nu er Toby væk" hvislede han mens han fortsat drak af hendes kostelige blod.
Han lod hånden køre om bag på hendes ryg hvor den kort fumlede med at få hendes top op, dog tog det ikke lang tid før den var bundet op. og den falde til jorden da han havde gjort det samme i nakken . Hånden blev atter placeret på hendes bryst hvor den atter begyndte at masere.
Hvis han fortsatte med at drikke ville hun snart være så svag at hun ikke længere ville kunne gøre modstand, hvilket passede ham fint.

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 17:39

Akane mærket stille sit blod blive suget i ham, og hun mærket ? en mærkelig følse aldrig mærket før*mit blod... jeg... arh.. jeg bliver svagere... nej! jeg må ikke blive svagere* tænkte hun mens hun stille ku mærke bene let ryste dog ikke til at se, men hun rystede skam fordi hun mærket blodet forsvinde, og hendes hjerte slog hurtigere for at pumpe mere og mere blod rundt i hendes krop?, der så forsvarsløs blev drænet af denne magtfulde vampyr der ville tag hendes blod, hun håbede stadig han ikke havde andet i tankerne.
Da hånden stille fumlede omme bagved hendes ryg, røg en glasklar tåre ned af hendes smukke rødmende kind og landet let over hendes bryst. "stop.... stop! så.. lad mig være!" hun ku ikke få ham væk, hendes finger nærmest strøg over Tobys spændte og stærke krop, hva skulle hun dog gøre, dette var umuligt at slippe ud fra?. Hun skælvede let indtil hun mærket sit bryst igen blive berørt, en mærkelig... følse mellem bene dukket op, men hun nærmest vidste hva det var, hun var blevet tændt af dette berørelsesri, trods hendes foragt for hvem det var der rørte hende, dog... ku hun intet gøre.."slip mig!" hendes læber fik de langsomme flydende ord ud af hendes mund, og hun blev helt svag i det, hun var halv bleg indtil.. hun nærmest gik ned i knæ, men havde dog ikke mulighed for det, fordi toby holdte fast i hende.. dog.. brugte hun sine sidste kræfter på at få sit ben op og nærmest sparkede knæet op efter et speciel punkt ved en fyr!... hans dick.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 18:06

Han grinte ondt og var for så vidt ligeglad med hvad hun sagde og gjorde. Han smilte koldt ved hendes tanke og drak blot videre ”der er ikke noget du kan gøre ved det” sagde han lumskt og koldt til hende..Hans hånd stoppede ikke hans fortagende, tværtimod blev det han gjorde gjort hårdere.
Hans muskler var spændte og de forsøg hun gjorde for at få ham væk var forgæves.
”jeg tror ikke lige du er i den rigtige stilling til at fortælle mig hvad jeg skal gøre og hvad jeg ikke skal” hvislede han, og fortsatte med at drikke.
Han smilte kort da han hørte hendes støn og vidste udmærket hvad der var sket.
En dyb knoren kom fra ham da hun sparkede ham, og han tog hurtigt en sug mere af hendes blod ide han gav slip og bankede hende ind i vægen. ”ikke smart” kom det fra ham hvor han atter satte tænderne i hendes hals, for denne gang blot at give hende smerte, tjo også også for at drikke lidt.
hvorpå han slæbte hende over til sengen.

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 18:10

Akane mærket sit blod så småt forsvinde og sagde"stop! jeg ... jeg ender med at dø vis du drikkere mere" hun havde allerede mistet over 1 liter snart.." hun hev lidt efter vejret, i det hun mærket hånden stramme sig mere om hendes bryst skrig hun yderligere og rev i hans hånd nærmest til blods med hendes negle for at få ham til at slippe, men det værste var dog da han slog hende ind i muren. Hun mærket stille sit hoved gør ondt, og der hvor hendes hoved havde været var der lidt blod. Hun så lettere sløret rundt og mærket da han endnu en gang hev i hende"dit forbandet sadistiske svin! slip mig så, jeg ikke nogen dukke og især ikke din! jeg ingens" hun rev ham over brystet med neglene hårdt og mærket så blodet stille løbe fra det lettere randende hals sår. Hun gjorde alt for at være ved bevistheden..."Jeg skal dræbe dig skal jeg ! bare vent ligeså snart du slipper mig og jeg har fået mine kræfter tilbage dræber jeg dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 18:18

Toby himlede med øjende over hende og han hvæste lidt da hun rev i hans hånd ”det var også planen lille skat” kom det ondt fra ham han bed hende igen og sugede en del blod ud nok endnu en litter. Hvorefter han igen valgte at stoppe sit bid. Han smed hende i sengen og smilte ondt ide han satte sig på hende og igen satte tænderne i hendes hals for endnu engang at drikke, mere for at gøre hende svag, ikke fordi han var så sulten mere. Han knorede ondt da hun kradsede ham dog blødte det kun i kort tid inden at sårende unormalt hurtigt begyndte at vokse sammen. Han lod den hånd der før havde været ved hendes bryst glide ned til hendes underliv hvor han havde løsnet hendes bukser og masserede hendes underliv med 2 fingre, dog udenpå trusserne… endnu.

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 18:24

Akane skrig højt og mærket blodet fra hans mund dryppe på hendes krop og den rene hud af hendes, da han slap hendes hals igen, og hun ku mærke hvordan hendes hjerte rytme blev langsommere... ville han dræbe hende og så lade hende lægge der til at dø... drak han endnu en littere... ville hun helt sikkert ikke ku kæmpe mere og dø.. hun lå helt stille nu og ku ikke mere kæmpe i mod, hendes hår lå blidt spredt ud smukt bølgende og flot, det nærmest bølgede sig med det smukke dog blodige lagn nu, og hun lå der med lidt blode ud af munden, fordi hun havde bidt sin underlæbe til blods af smerte.
De Grønne uskyldige dådyr øjne betragtede den onde vampyr der var så magtfuld nu, der lå overbøjet over hende"vi...vil.. jeg dø nu" hun mærket hans finger mod et sted, et sted ingen andre havde rørt hende... det mest dyrebare ved en pige var for hende, hendes krop og sjæl... han havde hendes krop allerede, ville han nu eje hendes sjæl?... ved at dræbe hende..
hun mærket vådheden og den varme der på en måde kom over hans berørelse og hun ku ikke lade vær med at sammen klemme sine øjne (lukke dem hårdt) og stille bide tænderne sammen for ikke at lave små mærkelige lyde"MMHhhh... Årh" hun kom til at stønne let og blidt ud mellem de fine læber da han sådan lod fingerne gnide op af de hvide smukke trusser.. "s...s.stop..." hun løftet let sin ene hånd(højre) for at prøve at skubbe hans arm væk..

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 18:38

han satte endnu engang tænderne i hende og drak denne gang kun en smugle af hendes blod. han grinte og så ondt på hende, på trods af at hun ikke kunne se det... "det ved jeg ikke helt... men husk på at det er mig der bestemmer... det bedste af det er, når Toby får kroppen tilbage, kan han ikke huske noget, så hvis han ser at han har dræbt dig, tjaa så har han det nok ikke så godt " grinte han koldt. han brugte den anden hånd til at ta hendes bukser af med, mens den (højre) hånd fortsat masserede hendes underliv.
Da han havde fået hendes bukser af tog han også hendes trusser af, og kom de to fingre der før havde masseret, op i hendes underlig.
han grinte ondt og lagde sig halvt oven i hende dog så hans hånd stadig kunne komme til

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 18:43

Akane åbnet øjnene og sagde"nej stop så! jeg vil ikke dø, jeg kan aldrig dø overfor ..." hun løb pludselig tør for ord og luft, det var som om hun ikke ku holde til at tale så meget mere på grund af blodtabet, hendes hjerte slog så langsomt og prøvede virkelig at gør alt for at holde hende i live. Hun skulle slappe af vis hun sku ha chance for at overleve dette.
Hun mærket tårene presse på men holdte dem inde og prøvede at gør alt for han ikke sku tag hends bukser af hende men hun ku ikke undgå det.
Hun tog med de kræfter hun havde fat i sengelagnet og sagde"stop... jeg ber dig!" hun bed tænderne sammen og spærrede øjnene meget op da fingerne pludselig blev stukket op i hende, og et højt skingert skrig kom frem, hvilket man tydlig ku høre på at hun var jomfru, mens hun var så våd at det næsten løb hende hen af bene af. Hun var så flov over hele situationen? og så forsvarsløs..
Hun mærket smerten og den mærkelige nydelse ved hans fingers berørelse der inde.
Hun mærket kulden fra hans finger og sagde"jeg ber dig stop!" hun bed tænderne sammen og små støn af smerte og nydelse gennemtrængede hendes sammenbidte tænder.."Mmh... åh..... mmhh....." hun svedte let, og var meget bleg.. og hun trak vejret utrolig langsomt... blot mere blod væk fra hendes krop og så ville hun dø, især vis han tog et stort sug.. men han pirrede hende, hun led ... hun mærket den kulde i sig, og hvordan svagheden var som et tungt tæppe over hende, forsvarsløs og bange... uskyldig men ej så meget mere..

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 18:55

"jeg troede at vi havde fundet ud af dette... du er ikke i den rette position til at sige hvad jeg skal" kom det fra ham, og endnu en finger kom ind i hende. Han brugte den frie hånd til at få sine egne bukser af, hvilket hun nu nok ikke var så glad for at se. skriget fik han til at føle sig hævet over hende, og det gjorde ham blot bedre tilpas.
"du kan be' lige så pænt du vil... jeg stopper ikke" kom det ondt fra ham.
han havde hurtigt fået sine bukser af, og fordi han lagde så tæt op af hende kunne hun måske mærke at hans lem var stiv.
han slikkede hende på halsen der hvor han havde bidt og blodet stoppede med at komme..
han smilte af hendes støn "så vidt jeg kan gøre er du ikke enig med din krop... " kom det fra ham, han kørte hurtigt med fingrene, bare for at pirre hende lidt

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 18:59

Akane skrig højt igen og prøvede at skubbe den liderlige Toby af og sagde"skrid så af mig dit liderlige svin" hun bed sig hårdt fat i hans hals da han lænte sig ned mod hende for at slikke hende på halsen. Hun mærket dog... det stive lem af hans nær hendes ben da de strøg sådan let op af hende, og hun mærket hvordan hun blev varmere og mere våd, hun stønnede lidt nu faktisk og lukket øjnene af skam og flovhed over den måde han fik hende til at reagere på"jeg tilhøre ikke dig... og vil aldrig komme til det" hun lukket øjnene mere nu og små lange støn kom fra hende"Mmh! ...." hun slikkede sig let om læberne og ku høre de våde lyde fra hendes underliv... "du bestemmer ikke over mig, og vil aldrig komme til det, og når toby bliver normal" hun så død alvorlig og såret ud"så vil du aldrig komme til at mærke min krop IGEN!"... hun så virkelig vred ud nu ... Hendes grønne øjne var som en slanges nu, de var virkelig dyriske at se på, og hun viste let tænder

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Søn 12 Dec 2010 - 19:07

"tak for komplementet" kom det ligegyldigt fra ham, det rørte ham ikke det mindste, da hun med ham var den eneste respons hun fik at endnu en finger kom op i hende.Han smilte ondt og lagde hovet let på skrå... "skal jeg nu bide dig igen ?" kom det fra ham. "ikke endnu... men det kommer du nu nok til" lød det fra ham. Han fik underbukserne halvvejs af, tog hurtigt sine fingre ud og pressede hans lem op i hende, hvor han i starten rykkede roligt.
"toby kommer ikke tilbage lige forløblig" kom det fra ham... "og vi får se hvem der har ret" kom det fra ham. og han begyndte at rygge hurtigere og hårde.
han bed hende igen og sugede en smugle blod, dog ikke meget, bare sådan at hun ikke havde kræfter til at gøre den mindste modstand.

Toby

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 19:15

Akane så lammet på ham og sagde"nej stop!" hun mærket ham stille buksere med noget nær hendes? lår, og havde den mest grummeste fornemmelse nede i maven, hva pønsede han på...*nej.. han må ikke jeg vil ikke, min uskyld... nej!...* Hun ville til at skubbe til ham i det hun mærket hans lem komme op i hende... bryde hendes jomfru hinde, fordi da smerten kom ovenlig igennem måtte han ha ramt den. Hun bed sig hårdt i underlæben og skrig så rigtig højt og tåre strømmede stille fra de glasklare øjne af hendes... de dådyriske øjne så virkelig såret og uskyldige ud nu, misbrugt var hun, dette var som at svine noget helligt til.
Hun skrig højt hver gang han kom hårdt op i hende"få den ud af mig! ... ahhh" hun mærket han sugede igen og ku intet gør andet end at lægge og holde ved lagnet, og mærke sin spinkle krop få dette store lem op i sig, det fyldte så meget, hun nærmest følte hun sprækkede forneden, selv om hun ikke gjorde det, dog kom der lidt blod med fordi hun jo var jomfru. Hun græd stille og sagde med stor sorg i stemmen"jeg vil ikke tilhøre dig, jeg... jeg vil ikke..." hun lukket øjnene for at ønske sig langt væk, hun var så forsvarsløs, og hendes bryster følgede let den rykkende bevægelse da han tog hende hårde, og hun skrig smerten ud samt nydelsen der blandet sig med den spiddende smerte. Hun åbnede øjnene og så på Toby der havde pumpende muskler man ku se der var spændt til det yderste næsten, og hans hænder var nærmest over alt på hende, som tilhørte hun ham nu... hendes krop var nærmest inprintet med ham.... "ARHH!" hun bed smerten i sig igen og mærket så stille nydelsen i det og væmmede sig, ved sig selv, hvordan kunne hun nyde dette!?... han ... han brugte hende jo... "ÅRH!"..et hurtigt støn slap hendes læber nærmest som et sidste åndedræt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 13 Dec 2010 - 16:15

"jeg stopper når jeg selv vil" kom det fra ham. Han smilte ondt til hende, ide han strøg hende over håret. "see så slemt var det heller ikke" hans stemme var kold og hvislende, og ondskaben kunne klart høres i den. De skrig der kom fra hende så ud til at more ham kosteligt, og selv de bedårende og smukke dådyrs øjne kunne få ham til at fortryde hans fortagende, eller til at få ham til at føle den mindste form for skyld. Han grinte kort og nappede hende blidt i øret, hvorefter han flere gange kyssede hende på munden, så hendes skrig ikke rigtigt kunne komme ud.
"det er lidt sent at sige det, du er min" kom det skummelt fra ham. "eller skal jeg også bide dig ?" kom det trugene og ondt bag efter.
Han rykkede endnu engang hårde og hurtigere, for at pirre hende, men også fordi han selv nød det?.

Toby

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 20:08

Akane skrig højt og mærket så de varme fugtige læber mod sine, og han havde på en måde ret? var hun hans nu, ville hun forevigt tilhøre ham... nej blot fordi han havde hendes krop nu havde han intet mærke i hende, dog kun i errindring... men ikke i hud eller noget"nej du må ikke bide MIG!" hun så flovt væk og de markante smukke markerede kindben blev let røde så det så helt rouge ud?. Hun rømmede sig let og så Toby frygtende i øjnene og prøvede at skubbe ham væk dog... hendes krop reagerede ikke rigtig.
Hendes støn kom ud igen mellem de spredte læber der let åbnede hendes smukke mund"Årh" hun bed sig let i underlæben og stønnede virkelig uskyldigt og de blanke grønne forføriske dådyr øjne betragtede ham igen nu, dog som var hun utrolig sensuel og fræk. Hun berørte let hans kind og mærket hans lem helt oppe i sig, hun ku ikke lade vær med at stønne af den store kæp der hamrede nærmere op i hende, og de svulmende muskler mod hendes varme hotte krop, der let gled op af hans brystkasse. Hendes bryster fulgte takt mens hun prøvede at lade vær med at stønne men kunne ikke. Hun lukkede øjnene og rødmede mere nu og sagde"jeg vil aldrig være din kun min krop er det nu, men bagefter vil jeg stikke af og aldrig ha et eneste mærke efter dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 13 Dec 2010 - 20:54

han grinte ondt til hende, og af og til undslap der også en knorende form for støn fra ham. Det morede ham kosteligt at hun åbenbart var bange for at blive bidt, hvilket hun nu nok ikke skulle ha udvist så stor angst for, da han elskede at pirre og 'drille' folk. "jammen dog, og hvorfor så ikke?" kom det koldt fra ham. han slikkede atter hendes hals, og nogle få gange bed han hende, han drak hverken blod eller forgiftede hende. Han gjorde det blot for at pirre hende og indhylde hende mere eller mindre i skræk.
Hun kunne ikke se hans øjne, hvilket gjorde det til en sjov fornemmelse da hun ikke vidste præcis om hun faktisk så ham i øjende eller ej, dog kom der en underlig form for lys ud af hans øjne, hvor man ikke rigtigt kunne bestemme farven på det.
han smilte endnu engang over hendes støn "se du nyder det faktisk, måske ikke sygisk men fysisk" kom det let hånligt og drillende.
han masserede atter hendes ene bryst, hvilket nok ikke ville gøre hende bedre tilpas. "stikke af ?... tror du selv du kan få lov til det?... og hvis det skulle lykkeds så jo jeg har efterladt mig et mærke, du kan ikke se det men mærke det, og du vil altid kunne huske hvad jeg gjorde" sagde han ondt" men hvis du gerne vil ha et mærke som du kan se" kom det fra ham, den hånd der ikke var optaget (højre) blev gloende rød og han lod 2 fingre glide halvdelen af vejen ned af hendes venstre side hvorefter han skrev Ts, med faktisk flotte snoede bogstaver "sådan Tobys slave" grinte han ondt. Det ville nok gøre ufatteligt ondt da det jo var et brændemærke som ikke ville kunne slettes igen

Toby

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:06

Akane så på ham og skrig højt i det han bed hende igen. Hun mærket tårene glide ned af hendes kinder og hun prøvede at skubbe ham væk og slå ham af sig, men hun ku ikke få ham af, hvorfor! ku hun ikke få ham væk når hun så inderligt ønskede ham væk.
Hendes finger rystede let i det hun lukket øjnene og sagde"nej jeg ... årh.... nyder det mmhh ikke" hun stak ham en flad el.ler sku til det men så mærket hun en direkte ulidelig smerte hun ikke vidste hvor kom fra andet end tobys ... finger.
hun mærket det brænde ind i hendes skind, og hun ville for evigt være mærket for denne dag!.
Hun lukket øjnene let... ikke frivilligt men på tvang af hendes krop, forsvars metode, den vidste hun ville dø af smerte så den lod hende faldehen i en lang besvimelse for at få hende til at overleve dette levende helved Toby gjorde mod hende, hun hørte dog inden... de hvislende ord, det stive lem der hamrede op i hende. Hun skrig(inderligt højt og skingert nærmest sindsygt og et chokeret og hurtigt skrig) højt inden og hendes krop blev helt stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Ons 15 Dec 2010 - 18:08

Han frydede sig over hendes rædsel. Hans øjne havde ikke lyst sådan før, der var noget skræmmende og uhyggeligt over ham, og noget forkert. Et eller andet der ikke havde været der før, noget som fjernede charmen og al den venlighed der før havde været ved hans smil, og hans øjne, som man ganskevidst ikke kunne se men fornemme.
"du nyder det og man kan se og høre det" kom det ondt og koldt fra ham. Han grinte koldt, og nu kunne man finde hvad der var galt, der var noget psykopatisk i hans stemme, noget ingen havde hørt før, eller det var længe siden.
kort efter hun var besvimet kom han. og han trak sit ud af hende.
han efterlod hende 'døende' i sengen, og låste omhyggeligt døren efter sig, da han havde fået tøj på.

Toby

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 21:25

Akane vågnede efter nogen timer og kiggede stille rundt, hun havde lidt blod ned af lårene inderlårene, og hun huskede tydligt nu igen hvad der var sket, hun tog sig hurtigt til hovedet og havde hånden mod panden, i det hunbegyndte at ryste og hendes tåre kom frem som små perler der ville trøste hende og gøre hende ren igen, men...

der var ikke nok tåre til at ranse det
der var sket med hendes krop og sjæl

Akane rystede let i det hun trak bene op til sig i det blodige lagn der for læn gst var størknede, og lidt af lagnet var nærmest størknede til hendes lidt klistrede hals, hvor der var spor efter voldeligheden der havde fået fat i hendes sårbare og følsomme hud, der så skrøbeligt var blevet revet og bidt i. Hun så stille og nervøst rundt for ikke at sige hun var skræmt halvt til døde. Hun ku ingen gang rejse sig op eller turde, hun sad sådan indtil morgen stille kom frem igen, og natten var forsvundet. Hun så ud mod vinduerne der stille var sejlet af, men der hvor hun havde lavêt hul med sinelange klør ku man se lys, sollys, dejlig friskhed og lys. Hun elskede lys og alt det gode, og at være spæret inde? eller blot i dette hus befinde sig var et helved, hun var nøgen, og hendes tøj flået til ugenkendelighed?.
Heldigvis havde hun mere og det var ikke sådan noget porno slave tøj hun havde men smukt stolheds kvinde feminin tøj.
hun rejste sig langsomt op rystende og vaklende gik hun hen til skabet og snøftet lidt i mens iddet hun ledte efter noget tøj.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Ons 22 Dec 2010 - 1:01

Toby havde tilbragt vindtetiden med at spekulere, og med at 'snakke' med sin kat. Han havde på ingen måde fortrudt sine handlinger og gerninger imod hende. Men det var jo også kun den side af ham... den side hun kendte bedst havde ikke fået lov til at komme frem endnu, hvilket passede fint.
Katten begyndte at lovre som tegn på at Akane var vågnet.
Han smilte ondt for sig selv om gik op mod værelset, ide han åbnede øjende lyste hans øjne igen i en uigenkendelig farve, som tegn på at den 'gamle' toby stadig ikke var kommet tilbage. "jammen godaften, min nye slave" grinte han ondt og så på hende. "du kan godt glemme alt om at flygte, mærket jeg har givet dig, giver mig nogle fordele, fx. at jeg kan mærke din tilstedeværelse, og lidt omvendt. og at du er endnu mere sårbar over for mine flammer end før" hans stemme var kold og skræmmende.
"hold dig til reglerne og det vil være meget nemmere for os begge to..." han lod døren stå ben og begyndte at gå... "Davy, min anden slave vil komme og fortælle dig lidt om reglerne, og ... å dig til at føle dig lidt bedre tilpas end du ser ud til nu" sagde han koldt og forsvandt ud af syne.

//er det ok hvis Davy joiner? //

Toby

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 1:09

//Ja det helt iorden men så syntes jeg han skal være efter dig ^^ og så mig efter ham,
Toby Davy, Mig.) xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: