Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Håb for spænding ? (Toby
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Håb for spænding ? (Toby
Toby- Advanced Beginner (Rank 7)
- Antal indlæg : 159
Gæst- Gæst
nej det regner jeg heller ikke med xD... det skal nok blive sjovt xD
ja han har fået besked //
Gæst- Gæst
håber man så at der er! ... xD //
Gæst- Gæst
En ung mand kom gående hurtigt ned af gaden, hans brune hår sad lidt uglet og de mørkebrune øjne så søgende rundt efter et eller andet, Davy var den unge fyrs navn og normal var han ikke han var nederst i dettes lands orden fordi han var slave og ikke helt normal slave men en animagus, Davy sukke tungt imens han gik med hurtige skridt videre ned af gaden og så søgende rundt*hvor er du herre*tænkte han, han ville bare ønske at han var dæmon eller noget stækker end animagus for han ku intet stille op mod sin herre han var jo en blanding af to stærke racer, folk så efter ham nå han passerede dem nogle med hånlige blikke og andre med følende blikke imens nogle ikke engang så på ham, han sukke tungt for dette liv han nu havde var hårdt og ikke noget for ham, han forstod faktisk ikke hvorfor hans herre havde købt ham men måske var det fordi han havde en stærk evne som ku skabe og bruge vand men Davy selv kendte ikke til den selvom den havde redet hans liv en gang.
Gæst- Gæst
Akane så vredt efter toby og tog tøjet på i det hun fik rejst sig langsomt op og kiggede ned af de stramme jeans blå med hvid kalk ligende farve shorts af hendes på... og hun havde en hvid stram top på for oven. Hun så rundt og tog en sort jakke eller cardigan over sine arme og gik stille ned af trapperne? den forfærdelige ! Toby det hun ville nu var at finde badeværelset! det dumme badeværelse og så komme væk bagefter. Hun listede ud på badeværelset helt i skræk over vis hun sku se toby igen og smækkede døren i og låste den, mens hun stille fumlede tøjet af sig selv igen med stadig rystende hænder, og hun trak vejret temmelig hyppigt, mens hun fik tændt selveste bruseren og mærkede de små dråber berør hendes arme når det ramte brusebadets ende. Hun gik ind under det og lukkede øjenne i det, det kærtegnede hendes krop, og nærmest rensede den igen for blod og hva der ellers var af ting. Hun huskede tydligt følsen af Toby inde i sig.. Hun gik ned i knæ og tåre kom frem, den følse og så.... så kom han osse oppe i hende. Hun turde slet ikke tænke på hva der ku ha været sket vis det ikke var fordi, hun ikke ku blive gravid generaldt på grund af hendes race og så skifte i selveste stofferne i hendes krop?, det var noget med fødslen at gøre?, så sku hun først indtage menneskeblod før hun ku blive gravid?. Hun så undrende rundt og hamrede mod væggene med knytttede næver"forbandet monster !? jeg hader dig!" hun sukkede og slukkede vandet i det hun tog et håndklæde om sig og så nervøs ud af døren... hun kiggede rundt og sagde"Ha...hallo" hun syntes at høre nogen unde for bruseren. Hun tændte den stille igen og kiggede rundt uden for døren og lukkede den så igen efter sig og smed håndklædet og ville til at gå ind under den igen?... vis der ingen var udenfor døren eller noget.
Gæst- Gæst
Davy sad inde på sit lille værelse med en lille blok i hånden, han kørte en blyant hen over papiret og man ku begyndte at se nogle lidt sjuskede bogstaver som begyndte at dukke op på det før blanke papir, han sukke let hvorefter han smed blokken på gulvet og lag sig ned på den lille seng imens han så op på loftet*hvad nu*tænkte han hvorefter han lukke øjne for at slappe lidt af, dog havde han på fornemmelsen af at der nok snart ville ske noget, han vidste ikke noget om djævlen i huset men det var måske også godt da han enligt var bange for de væsner, han faldt langsomt ind i en dyb seng hvorefter man ku hørere en let snorken fra ham
.
Gæst- Gæst
/Tobys tur x'D vi venter toby :P //
Gæst- Gæst
Igen lyste hans øjne i en uigenkendelig farve, han trådte med faste skridt over til Davy "hvad skriver du" hans stemme var lusket dog stadig kold. Blokken blev samlet op og han betragtede det Davy havde skrevet, "skynd dig op til hende" hvæste han og smed blokken fra sig og gik ud af døren "og jeg hader at vendte" lød det koldt og hårdt fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Akane vendte sig helt skrækslagen om og sagde"AH!? ... jeg" hun kiggede på Davy og pustet langsomt ud og grinte lidt og sagde mens hun roede fjoget i sit lange nødde brune hår"haha du altså ikke så skræmmende som toby men jeg stikker af og ingen! skal forhindre mig i det, som om jeg bange for dig!? du kan intet gør mig, du kan end ikke rør mig dit ... animagus ting noget" hun viste små hugtands ligende tænder, dog nuttet og ikke vampyr drabelig. men hun kunne skam bide. Hun tog fat udfordrende i håndtaget og trak det ned i det hun hev døren mod sig selv og løb ud af døren og mod den store låge, hun ville væk, stikke af, det lange nødde brune hår flagrede efter hende og de grønne dådyr øjne glinsede smukt som en tropeskov ville ha gjordt, hun så helt glad ud, kun få meter væk fra porten.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
katten var lidt større end en tiger, og vingerne var foldet ind, "gå ned og få styr på det ik?" sagde han roligt og kløede den bag øret. De røde øjne lyste, og katten forsvandt ind i skakten "godt" sagde han og grinte kort, porten var jo låst.
Kort tid efter dukkede katten op foran Akane med en høj hvæsen, som klart tegn på at hun ikke kom forbi uden at blive skadet meget!.
Den så kort Davy an, men gad ikke at koncentrere sig om ham nu.
Hun rejste sig langsomt og så rundt og kiggede så på Davy og katten i det hun gik ned i knæ og sagde"Nej slip mig så ud jeg intet indespæret dyr, jeg ingen hjerne død slave!" hun tog sig til hovedet i det hun krøb sig sammen og sådan sad hun i flere minutter..... hun rokkede sig ikke ud af stedet, hun ville ikke indenfor igen, selv regnen blandet sig langsomt og lod det øse ned... hun mærket det mod sin skind og tårene faldt nu sammen med rfegn dråberne og blodet mellem hendes finger der prøvede at stoppe det lange bidmærkes udspytten af hendes dyrbare smukke og dejlige blod. Hun så stille rundt og strøg nogen tåre væk med den blodige hånd og tog sig igen til den venstre arm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Toby grinte for sig selv, og hans øjne lyste atter op i den ubeskrivelige farve.
"AKANE, DAVY.... KOM HER HEN!" lød det koldt og hårdt, han havde ingen medlidenhed med hende, "NU" tilføjede han og ventede utålmodigt på dem... *hun skal nok lære at adlyde* tænkte han og rejste sig, ide katten kom til syne "dygtig" sagde han kærligt og nussede den, "hvad synes du om slaverne?..." katten så lidt fornærmet ud,men åbenbart fortalte den toby noget... "sååå ham kan du bedst li som rev?.... og pigen kan du ikke li?... når hun kommer til at lystre så kan du sikkert" han nussede atter katten og den forsvandt atter.
På trods af at man ikke kunne se hans øjne så kunne man mærke at han kiggede på dem, og han var bestemt ikke glad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ikke just Davy, men din indsats var god nok" han så lidt på Akane og klemte endnu hårdere "ta ved lære fra Davy, det kan hjælpe dig lidt. Jo mere tillid jo mere frihed" han gjorde det nu umuligt for hende at trække vejret hvilket skulle understrege hans ord. "og mærk dig mine ord, døden vil være fantastisk for dig hvis du ikke gør som der bliver sagt"
Endelig slap han hende så luften atter kunne finde vej til hendes lunger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Spænding (Ailince)
» Spænding søges!
» Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3
» just another day //Toby//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives