Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Håb for spænding ? (Toby - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Håb for spænding ? (Toby

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Håb for spænding ? (Toby - Page 4 Empty Sv: Håb for spænding ? (Toby

Indlæg af Toby Ons 22 Dec 2010 - 1:10

// ok men så er vi vist nød til at vendte til ... senere i dag xD//

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 1:14

//Noooooh... og øv... Nå men så må vi jo bare det xD!.... Men bliver da spændende at se den anden slave o.o? dog skal du ikke regne med at Akane vil blive en let slave at ha o.o... bare fordi hun er pige xD. Men så skrives vi vel senere i dag, du gir ham vel? besked //

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Ons 22 Dec 2010 - 1:16

//sådan er det lille ven xD iiih ja mega spændende ??? xP
nej det regner jeg heller ikke med xD... det skal nok blive sjovt xD
ja han har fået besked //

Toby

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 1:26

YAY så skrives vi vel bare i morgen Master x'3 og skrives logger nu så ^^ svare når jeg står op :D vis der svaret til den tid//

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Ons 22 Dec 2010 - 1:28

yep yep xD... sleep well!
håber man så at der er! ... xD //

Toby

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 22:53

// Dumme side der ikke viser hvor emnet er xD, Men davy du velkommen til at`^^ emne med os. Man kan google navnet og så kommer siden vis man ikke kan se gågaden ( google.... Håb for spænding(toby ...så kommer den frem//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Dec 2010 - 21:05

tøj: http://img.listal.com/image/426131/600full-ben-barnes.jpg

En ung mand kom gående hurtigt ned af gaden, hans brune hår sad lidt uglet og de mørkebrune øjne så søgende rundt efter et eller andet, Davy var den unge fyrs navn og normal var han ikke han var nederst i dettes lands orden fordi han var slave og ikke helt normal slave men en animagus, Davy sukke tungt imens han gik med hurtige skridt videre ned af gaden og så søgende rundt*hvor er du herre*tænkte han, han ville bare ønske at han var dæmon eller noget stækker end animagus for han ku intet stille op mod sin herre han var jo en blanding af to stærke racer, folk så efter ham nå han passerede dem nogle med hånlige blikke og andre med følende blikke imens nogle ikke engang så på ham, han sukke tungt for dette liv han nu havde var hårdt og ikke noget for ham, han forstod faktisk ikke hvorfor hans herre havde købt ham men måske var det fordi han havde en stærk evne som ku skabe og bruge vand men Davy selv kendte ikke til den selvom den havde redet hans liv en gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Dec 2010 - 21:15

/Husk ^^" , de er hjemme ved toby :P/

Akane så vredt efter toby og tog tøjet på i det hun fik rejst sig langsomt op og kiggede ned af de stramme jeans blå med hvid kalk ligende farve shorts af hendes på... og hun havde en hvid stram top på for oven. Hun så rundt og tog en sort jakke eller cardigan over sine arme og gik stille ned af trapperne? den forfærdelige ! Toby det hun ville nu var at finde badeværelset! det dumme badeværelse og så komme væk bagefter. Hun listede ud på badeværelset helt i skræk over vis hun sku se toby igen og smækkede døren i og låste den, mens hun stille fumlede tøjet af sig selv igen med stadig rystende hænder, og hun trak vejret temmelig hyppigt, mens hun fik tændt selveste bruseren og mærkede de små dråber berør hendes arme når det ramte brusebadets ende. Hun gik ind under det og lukkede øjenne i det, det kærtegnede hendes krop, og nærmest rensede den igen for blod og hva der ellers var af ting. Hun huskede tydligt følsen af Toby inde i sig.. Hun gik ned i knæ og tåre kom frem, den følse og så.... så kom han osse oppe i hende. Hun turde slet ikke tænke på hva der ku ha været sket vis det ikke var fordi, hun ikke ku blive gravid generaldt på grund af hendes race og så skifte i selveste stofferne i hendes krop?, det var noget med fødslen at gøre?, så sku hun først indtage menneskeblod før hun ku blive gravid?. Hun så undrende rundt og hamrede mod væggene med knytttede næver"forbandet monster !? jeg hader dig!" hun sukkede og slukkede vandet i det hun tog et håndklæde om sig og så nervøs ud af døren... hun kiggede rundt og sagde"Ha...hallo" hun syntes at høre nogen unde for bruseren. Hun tændte den stille igen og kiggede rundt uden for døren og lukkede den så igen efter sig og smed håndklædet og ville til at gå ind under den igen?... vis der ingen var udenfor døren eller noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 16:40

//laver svaret om//

Davy sad inde på sit lille værelse med en lille blok i hånden, han kørte en blyant hen over papiret og man ku begyndte at se nogle lidt sjuskede bogstaver som begyndte at dukke op på det før blanke papir, han sukke let hvorefter han smed blokken på gulvet og lag sig ned på den lille seng imens han så op på loftet*hvad nu*tænkte han hvorefter han lukke øjne for at slappe lidt af, dog havde han på fornemmelsen af at der nok snart ville ske noget, han vidste ikke noget om djævlen i huset men det var måske også godt da han enligt var bange for de væsner, han faldt langsomt ind i en dyb seng hvorefter man ku hørere en let snorken fra ham
.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 16:49

Akane så vredt efter toby og tog tøjet på i det hun fik rejst sig langsomt op og kiggede ned af de stramme jeans blå med hvid kalk ligende farve shorts af hendes på... og hun havde en hvid stram top på for oven. Hun så rundt og tog en sort jakke eller cardigan over sine arme og gik stille ned af trapperne? den forfærdelige ! Toby det hun ville nu var at finde badeværelset! det dumme badeværelse og så komme væk bagefter. Hun listede ud på badeværelset helt i skræk over vis hun sku se toby igen og smækkede døren i og låste den, mens hun stille fumlede tøjet af sig selv igen med stadig rystende hænder, og hun trak vejret temmelig hyppigt, mens hun fik tændt selveste bruseren og mærkede de små dråber berør hendes arme når det ramte brusebadets ende. Hun gik ind under det og lukkede øjenne i det, det kærtegnede hendes krop, og nærmest rensede den igen for blod og hva der ellers var af ting. Hun huskede tydligt følsen af Toby inde i sig.. Hun gik ned i knæ og tåre kom frem, den følse og så.... så kom han osse oppe i hende. Hun turde slet ikke tænke på hva der ku ha været sket vis det ikke var fordi, hun ikke ku blive gravid generaldt på grund af hendes race og så skifte i selveste stofferne i hendes krop?, det var noget med fødslen at gøre?, så sku hun først indtage menneskeblod før hun ku blive gravid?. Hun så undrende rundt og hamrede mod væggene med knytttede næver"forbandet monster !? jeg hader dig!" hun sukkede og slukkede vandet i det hun tog et håndklæde om sig og så nervøs ud af døren... hun kiggede rundt og sagde"Ha...hallo" hun syntes at høre nogen unde for bruseren. Hun tændte den stille igen og kiggede rundt uden for døren og lukkede den så igen efter sig og smed håndklædet og ville til at gå ind under den igen?... vis der ingen var udenfor døren eller noget.
/Tobys tur x'D vi venter toby :P //

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 17:21

Døren ind til Davy blev flået op "jeg har 'rekrutteret' en ny slave! sæt hende ind i reglerne, jeg formoder at du kan huske dem" det var tydeligt at den såkaldte 'venlige' side af ham ikke var kommet tilbage endnu "hun er nok oppe på basværelset, når du har fortalt hende reglerne så kom ned i køkkenet" hvæste han koldt.
Igen lyste hans øjne i en uigenkendelig farve, han trådte med faste skridt over til Davy "hvad skriver du" hans stemme var lusket dog stadig kold. Blokken blev samlet op og han betragtede det Davy havde skrevet, "skynd dig op til hende" hvæste han og smed blokken fra sig og gik ud af døren "og jeg hader at vendte" lød det koldt og hårdt fra ham.

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 17:24

Akane sukkede let i det hun havde været under vandet i temmelig lang tid, hun gik op igen og fandt en trøje frem i hvid og sort(som avata) og strøg sit lange hår ud og begyndte at tørre det med sit håndklæde mens hun så undrende rundt, hendes grønne øjne var nervøse i sit skær?, hun anede ikke hva hun skulle gøre måske stikke af?. Hun tog sine shorts på i jeans stof der var midt på lårene flotte og hotte, og så med den hængende trøje ned om den ene skuldre i sort skrift med grå stof uden om den sorte skrift. Hun tog nogen sko på der var flade? allstar i sort og løb ned af trapperne i det hun ville prøve at stikke af!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 17:32

//Akane ludo regel ! xP ... dig mig Davy ! xD kan du huske det ! xP //

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 17:32

Davy vågnede hurtigt op og så på sin herre hvorefter han rejste sig op fra sengen"skrev bare nogle tanker ned herre"svarede han hvorefter han hurtigt gik hen til sit skab og hev et par jeans i grå ud samt en sort skjorte og en grøn jakke hvorefter han hurtigt tog tøjet på og så over på sin herre"javel herre"svarede han kort før han bukke og smutte ud af døren, han smutte op til badeværelset men det var tomt så han fulgte en sær lugt ned af gangen og ned af trapperne, han forvandle sig om til sin smukke ræve skikkelse og løb hurtigt af sted, han stoppe op foran indgangs hallens dør og så lidt rundt før han fik øje på en kvinde, han knurrede advarende hvorefter han forvandle dig om til sig selv"slaver må ikke flygt"sag han strengt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 17:36

//OH! Shit xD ! havde helt glemt rækkefølgen *PINLIGT* just punish me O_O....... i´m baaaaaaaaaad , sorry Davy ^^"... vil ikke ske igen//

Akane vendte sig helt skrækslagen om og sagde"AH!? ... jeg" hun kiggede på Davy og pustet langsomt ud og grinte lidt og sagde mens hun roede fjoget i sit lange nødde brune hår"haha du altså ikke så skræmmende som toby men jeg stikker af og ingen! skal forhindre mig i det, som om jeg bange for dig!? du kan intet gør mig, du kan end ikke rør mig dit ... animagus ting noget" hun viste små hugtands ligende tænder, dog nuttet og ikke vampyr drabelig. men hun kunne skam bide. Hun tog fat udfordrende i håndtaget og trak det ned i det hun hev døren mod sig selv og løb ud af døren og mod den store låge, hun ville væk, stikke af, det lange nødde brune hår flagrede efter hende og de grønne dådyr øjne glinsede smukt som en tropeskov ville ha gjordt, hun så helt glad ud, kun få meter væk fra porten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 17:55

Davy så på hende hvordan havde hans herre tænt sig at Davy sku fange en djævel når han ikke rigtigt ku noget men han sku gøre noget, han så surt på hende"du blir her tøs"svarede han surt og knurrede let da hun løb*typisk*han forvandle sig hurtigt om til ræv og løb efter hende, da han kom tæt nok på kaste hans sig ind over hen de i håb om at vælte hende imens han bed sig fast i hendes arm med ræve tænder som var ret skarpe, han håbnede på at han fik hende ned på jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 19:25

Toby grinte over dette, han kunne se det hele fra køkkenet. Katten kom listende ud fra en af de mange skakter. "jammen godaften prinsesse" sagde han koldt dog alligevel kærligt, og katten spandt og gned sig op af ham.
katten var lidt større end en tiger, og vingerne var foldet ind, "gå ned og få styr på det ik?" sagde han roligt og kløede den bag øret. De røde øjne lyste, og katten forsvandt ind i skakten "godt" sagde han og grinte kort, porten var jo låst.
Kort tid efter dukkede katten op foran Akane med en høj hvæsen, som klart tegn på at hun ikke kom forbi uden at blive skadet meget!.
Den så kort Davy an, men gad ikke at koncentrere sig om ham nu.

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 19:32

Akane stoppede hårdt op i det hun så katten og lige efter..."ARH!" hun mærket Davy i hendes arm og hun faldt til jorden i det hun slog Davy af og lå der og tog sig til armen nærmest grædende dog holdte hun tårene inde og sagde"forbandet!" hun bed tænderne sammen og lå der og vred sig i smerte, hendes arm blødte og blodet gled smukt og elegant ned af hendes arm meget lokkende, mens hendes trøje og lidt af hendes bryst blev os smurt ind i blodet... hun havde brug for endnu et bad efter dette forfærdelige ! væsner.
Hun rejste sig langsomt og så rundt og kiggede så på Davy og katten i det hun gik ned i knæ og sagde"Nej slip mig så ud jeg intet indespæret dyr, jeg ingen hjerne død slave!" hun tog sig til hovedet i det hun krøb sig sammen og sådan sad hun i flere minutter..... hun rokkede sig ikke ud af stedet, hun ville ikke indenfor igen, selv regnen blandet sig langsomt og lod det øse ned... hun mærket det mod sin skind og tårene faldt nu sammen med rfegn dråberne og blodet mellem hendes finger der prøvede at stoppe det lange bidmærkes udspytten af hendes dyrbare smukke og dejlige blod. Hun så stille rundt og strøg nogen tåre væk med den blodige hånd og tog sig igen til den venstre arm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 19:54

Davy knurrede vredt da han blev skubbet af hende og lande med et bump på jorden men rejste sig hurtigt op igen, han forvandle sig hurtigt tilbage og så over på katten"tak prinsesse "sag han kort og sødt til katten hvorefter han så på kvinden med et surt blik"slaver er ikke hjerne døde"svarede han koldt og gik over og tog fat i hendes raske arm for at hun ikke sku løbe"første regl stik ikke af 2. lad katten være vis hun sover for ellers er du død 3. gør som Toby siger 4. GØR IKKE Toby sur"sag han koldt til hende"kom med eller vi bider igen"tilføj han koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 20:35

Katten knorede kort af Davy, men det var lavt. Meget feminint og stolt gik den, og forsvandt ind i en af skaktene.
Toby grinte for sig selv, og hans øjne lyste atter op i den ubeskrivelige farve.
"AKANE, DAVY.... KOM HER HEN!" lød det koldt og hårdt, han havde ingen medlidenhed med hende, "NU" tilføjede han og ventede utålmodigt på dem... *hun skal nok lære at adlyde* tænkte han og rejste sig, ide katten kom til syne "dygtig" sagde han kærligt og nussede den, "hvad synes du om slaverne?..." katten så lidt fornærmet ud,men åbenbart fortalte den toby noget... "sååå ham kan du bedst li som rev?.... og pigen kan du ikke li?... når hun kommer til at lystre så kan du sikkert" han nussede atter katten og den forsvandt atter.
På trods af at man ikke kunne se hans øjne så kunne man mærke at han kiggede på dem, og han var bestemt ikke glad.

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 20:40

Akane så vredt på Davy og rev i sin ene arm for at slippe fri"Slip mig dit klamme uhyre!? og skrid ind til din elskede volds bolle herre.... jeg skal ikke med der ind, du har skadet mig og jeg vil slet ikke høre på dig " hun vendte sig om men ku ikke holde i mod hans kræfter. Hun kom endelig indenfor døren og så vredt rundt. Hun kunne se Toby fra gangen af og hun tog skoene af og så på Davy vredt og rev sig løs fra ham og sagde"Jeg kan udemærket godt selv gå tak!" hun gik stille hen af mod Toby og sagde"hvad er dit problem!? hvorfor må jeg ikke gå, du ejer mig ikke!" hun slap sin hånd hvor blodet var insylet mellem fingerne og på håndfladen og lidt ved hånd ryggen, hendes arm var stoppet med at bløde efter tandmærkerne der havde bidt sig igennem... hun gik direkte hen til Toby og gjorde klag til at give ham en ovenlig lussing med den blodige hånd med ordene"Jeg er og bliver aldrig din!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 20:52

Davy så surt på hende at kalde Davy et uhyr var enligt ret dumt ¨da han ikke rigtigt ku gøre noget men Toby havde vidst set eller andet i man siden ham købte ham, han slap hende dog da de kom ind fordi hun selv begyndte at gå over mod ham, han var dog hurtigt hen ved hende da hun lignede en der sku til at slå, han greb fat i hends arm og trak hende lidt bag ud, han bukke kort for Toby"er de tilfreds herre"sputgt han kort og så let på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 21:13

toby så væk, og i samme nu to fat o hendes hals og hev hende helt hen til sig "hvis du ikke gør som der bliver sagt, vil jeg sørge for at helvede bliver en legeplads for dig, og at du meget hellere vil der ned end at være her!" hvislede han med en kold og ond stemme i hendes øre "er det forstået?" han klemte hårdt omkring hendes hals så hun knap nok kunne få vejret.
"ikke just Davy, men din indsats var god nok" han så lidt på Akane og klemte endnu hårdere "ta ved lære fra Davy, det kan hjælpe dig lidt. Jo mere tillid jo mere frihed" han gjorde det nu umuligt for hende at trække vejret hvilket skulle understrege hans ord. "og mærk dig mine ord, døden vil være fantastisk for dig hvis du ikke gør som der bliver sagt"
Endelig slap han hende så luften atter kunne finde vej til hendes lunger.

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 21:19

Akane så vredt på Davy og sagde"slip min hånd dit forbandet kryb! dont touch me!" hun mærket dog hurtigt efter de spydige ord var slynget ud af hendes mund... mærket hun Tobys stærke finger klemme sig om hende og hans hånd mod hendes strube i det hun så helt chokeret på ham og mærket hvordan vejret blev svært at trække. Hun tog sig til halsen og prøvede at rive hans finger væk i mens hun gispede let efter vejret. Dog da han klemte endnu hårde kom der et forkvalt skrig fra hendes strube og lidt blod ku anes ned af hendes smukke mild pink farvede læber, der langsomt lod det smukke røde blod glide ned af hendes hage og lave få pletter ned af hendes bryst. Hun skrig højt i det han slap og hun ramte jorden. Hun gispede hårdt efter vejret og hostede mens hun tog sig til halsen og nærmest rev sig ved halsen fordi hun slet ikke ku åbne det næsten... dog få sekunder efter ku hun igen trække vejret. Hun rystede let og strøg blodet fra mundvigen let væk med (højre hånden og kraglede bagud. Hun så forskræmt på Toby og så helt skræmt ud... hvad ville han med hende!? han ku få en hver anden pige, hvorfor så lige hende... Hun lukkede øjnene og tog hænderne op foran hovedet mod panden og vippede let frem og tilbage af frygt... hvorfor sku hun neden under os.... og hvad skulle der nu ske....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 21:38

Davy slap hende da Toby tog hende, han gik hen til døren og stillede sig foran den så hun ikke ku flygte, han så over på Toby og bukke let for ham"hvad nu herre?"spurgt han over efter han lage armene over kors og så køligt på hende*at flygte er dumt*tænkte han let, han vidste hvordan herren ku være og man sku ikke gøre ham sur og slet ikke når hans sure side var fremme, Davy lod tankerne køre rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum