Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Håb for spænding ? (Toby - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Håb for spænding ? (Toby

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Håb for spænding ? (Toby - Page 2 Empty Sv: Håb for spænding ? (Toby

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 16:57

Toby så længe på skrædderen , og på hende. Hun var åbenbart ikke van til at se nogle arbejde så hurtigt, men det var der nu nok gode grunde til. Han gik hen til hende da hun havde fået den sorte kjole på "den er langt fra så pæn som den der bærer den" sagde han roligt og charmerende. Han så lidt på skrædderen. "han er hurtig af to grunde, 1 han er ikke et menneske, men ligner et, og to han er overbetalt" sagde han med et let koldt dog charmerende smil og skrædderen fortsatte hurtigt sit arbejde... "bare rolig James hun er heller ikke menneske" mumlede han til den ældre herre der nikkede og straks så mere rolig ud. "når du har fået dit tøj skal vi så ikke ta en tur i poolen, jeg regner med at han laver et par bikinier"

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:02

Hun smilede og sagde"Jo det lyder dejligt!" hun smilede og så undrende på james og tænkte*ikke menneske... hm? væsen som os der kan man bare se?* hun rødmede let over hun skulle ha en bikini på foran toby men det var heller ikke så galt, altså hva ku der ske ved en tur i poolen? med en anden fyr, hun boede jo med ham og det var ikke som om der var noget imellem dem altså noget intenst eller flirtende selv om Toby dog smilede chamerende og kom med komplimanger? så var det vel blot hans form for gæstus og venlighed?. Hun strøg håret til siden og satte det let i en blød hestehale og sagde"Så? skal vi smutte hen til poolen ?" hun fik nogen bikinier hun kunne prøve

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 17:10

"fint" sagde han roligt, han smilte kort over hendes tanke, *som om vi er de eneste her i di morga der ikke er mennesker* tænkte han og smilte for sig selv *hun bliver overrasket*. han så lidt rundt og lænte hovedet en smugle på skrå "indendørs eller udendørs?" sagde han roligt og charmerende, mens han langsomt gik ned af trappen igen. Han så roligt rundt da han var kommet ned for foden af trappen "indendørs til højre, udendørs og havet til venstre" sagde han charmerende og vendte sig om for kort at betragte hende.

Toby

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:21

Håb for spænding ? (Toby - Page 2 337 Bikinien)

Akane stod der lidt og kiggede de mange bikinier igennem og sagde"Jeg smutter lige hurtigt op og prøver dem alle, men i mens kan du are gå ind i det varme pool bassing du har indenfor, fordi det begyndt at blive lidt køligt udenfor kan jeg se" hun smilede kært til ham og havde hovedet let på skrå og løb så oven på for at prøve de mange bikinier og fandt til sidst en hun syntes så virkelig nuttet ud og var virkelig flot lavet, tænk at han havde lavet dem helt selv?. Hun tog den på og satte den ovenlig på sig og bandt den i siderne, ved hoften og omme på ryggen med bikiniens overdel. Hun smilede for sig selv og gik så hurtigt neden under og gik så ind i rummet og rødmede let over de markerede kindben og sagde"sååå hva syntes du toby?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 17:40

Han nikkede kort og var i løbet af ingen tid forsvundet ud af en af de mange døre. da hun kom var han allerrede nede i poolen og havde selv skiftet til badebukser...
Han smilte charmerende til hende og nikkede så. "meget smuk" sagde han roligt... "nååå du mener bekinien!... ja den er også pæn" sagde han en smugle drilskt dog stadig charmerende.
Han svømmede hen til kanten og lænte hovedet let på skrå, "kommer du i?" spurgte han roligt. først nu kunne man se hans meget veltrænede krop, som var fyldt med muskler, men på en underlig måde så han meget spinkel ud, som om der ikke var andet på ham end muskler, men det så egentligt meget god ud. han svømmede atter ud på mitten af poolen og ventede der.

Toby

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:51

AKane smilede og sagde"tak" hun så undrende på ham og tog sig for munden og grinte let da han sådan sagde årh bikinien!. Hun smilede til ham da hånden faldt ned på plads igen ved hendes side hvor den ligesom hørte hjemme og sagde"hvor er du egenlig nuttet Toby og du er ... Wauw virkelig trænet?" hun så undrende på ham og gik ned i vandet og rødmede i det hun så lidt flovt ned i vandet og sagde"altså ikke trænet som i grim men som i virkelig flot og ... og tiltrækkende trænet" hun strøg en hårlok til side bagved øret og grinte let i det hun smilede kært til ham og svømmede lidt ud mod ham og sagde"Så hva skal vi lave nu?" hun grinte let og prikkede ham blidt på skuldren og sagde"du er den" hun dykkede så bagefter hurtigt under vandet og svømmede hen mod den anden ende

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 17:59

"og du griner jo også sødt" sagde han let drilskt og charmerende. han så lidt på hende og nikkede kort med et lavt grin da hun sagde han var tiltrækkende. "mange tak" sagde han roligt og charmerende. "et eller andet skal man jo finde på at lave, så jeg træner... " hmmm ..." sagde han, mere nåede han jo ikke før hun prikkede ham *det kan man vel godt* tænkte han og dykkede efter hende, han lukkede øjende hårdt i men kunne stadig godt finde hende, han greb fat om hendes ankel og lod den anden hånd glide op af hendes krop til den fandt hendes skulder, hvorefter han trak hende op "du er den" sagde han roligt og charmerende, han holdt fortsat øjnende hårdt lukket, men svømmede lidt væk fra hende.

Toby

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 18:06

Hun mærkede da han tog fat i hendes ankel og nærmest fik hende op dog os tog hende, altså fik prikket til hende. Hun kunne ikke lade vær med at smile og Hun så undrende på ham men svømmede så efter ham med et let smil over læberne og fik fanget ham til sidst dog havde de begge hovederne over vandet nu. Hun grinte let og sagde"Fanget" hun blinkede til ham da hun slap ham og sagde"så? du træner meget eller hva ? Toby" hun bed sig let i underlæben og svømmede lidt rundt om ham og stoppede så foran ham og smilede kært mens hun stille strøg håret til siden over sin skuldre og sagde"mmmhhh"

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 18:15

Han smilte og holdt øjende lukket, han dykkede kort under vandet og fik sit pandehår foran øjende igen så andre ikke kunne se hans øjne. "nå... hmmm" sagde han roligt da hun havde fanget ham. "ja jeg træner en del... hvorfor?" spurgte han roligt. han så længe på hende... "hvornår er du egentligt kommet her til... og hvorfor?" spurgte han charmerende og svømmede over mod en form for vandfald hvor man kunne sidde ned og var skjult af vandfaldet. "kom" sagde han roligt. *hmmm jeg skal lige vide lidt om hende* tænkte han og smilte kort for sig selv

Toby

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 18:28

Hun rødmede let og sagde"tjaaa jeg er rejst fra rom hele vejen her til men jeg er ikke født i rom, jeg aner faktisk ikke hvor jeg egenlig kommer fra for at være helt ærlig" hun bed sig let i underlæben og svømmede med ham der hen og så lidt mod ham og sagde"Hvorfor har du dine øjne lukket" hun bed tænderne sammen da hun kom der ind fordi hun havde vist revet sig lidt på kanten. Hun så lidt på sin skuldre, nå kun en lille rift?. Hun smilede og sagde"Jeg tog her til fordi jeg havde hørt om alle disse væsner her og troede jeg ville kunne finde nogen som mig eller blot finde andre der havde det som mig med evner ikke at kunne styre dem elelr ensomhed af og til?, men jeg fandt vist meget mere end jeg har ku klare" hun roede sig let i håret og grinte lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 18:33

"det var et stykke" sagde han roligt og så lidt på hende, han smilte kort "meget hyggeligt, jeg er heller ikke helt sikker på hvor jeg kommer fra, det er der vist mange der ikke gør" sagde han let charmerende. Det smil han havde haft på læberne forsvandt lige så hurtigt som det var kommet da hun kom med sit spørgsmål. "fordi du ikke må se dem" sagde han kort.
Han snuste kort og kunne dufte an smugle af hendes blod, det var ikke meget men kraftigt nok til at få hans hjørnetænder til at vokse, han slikkede sig kort om munden men bed hurtigt tænderne sammen i håb om at hun ikke havde set noget.
"du vil finde ud af at der er mange der ikke helt har styr på kræfterne" sagde han hurtigt og bed tænderne hårdt sammen.

Toby

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 18:40

Akane sukket og sagde"altså jeg havde hørt fra nogen af det mest tiltrukne blod var noget der hed en aspara men indtil videre har jeg slet ikke mødt en aspara men mødt andre der syntes om hver deres blod ? og ikke nok med det så jeg blevet angrebet 2 gange af to vampyr hver race ? og de ku li hver deres? men... hva er du egenlig for et væsen ? Toby" hun så undrende på ham og strøg sig let over skuldren og så lidt på blodet og sagde"Øhm? måske burde jeg gå op og få det vasket af?" hun grinte let og sagde" ved mindre det iorden der kommer rødt blod i dit pool vand hah..." hun skulle lige til at svømme væk fra den dejlige vandfald hule der var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 18:47

"asperaer har fantastisk blod, ligesom djævle" mumlede han og holdt sig for næsen, "det smager næsten lige godt" hans stemme var nærmest en væsen, og hans stemme var kold som is. "jeg er en bidt dæmon" sagde han og rykkede langsomt tættere på hende, "vampyrer kan li vær deres blod, og noget tilfredsstiller dem mere end andet!, fx, er djævleblod noget af det bedste blod som jeg kan spise , ud over aspara" han tog hånden ned fra næsen og hev vejret ind, et ondt smil kom frem på hans læber "når sådan en som mig lugter sådan noget godt blod, kan man ikke styrer sig og ved ikke hvad man gør" han for på hende, og tvang hende til at strække sin hals hvorefter han satte sine spidse tænder i hendes hals, og begyndte at drikke.

Toby

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 18:53

Akane så undrende på ham og sagde"kan de? er det derfor at vampyr er så vilde med mit blod, at de nærmest jagter mig ?" hun så lidt undrende på ham og ku bedre forstå hvorfor de to vampyr hun var stødt ind i nærmest havde jagtet hende til blods for at smage på hendes blod?. Hun rystede let på hovedet og så undrende på Toby i det hun så hans tænder og sagde"Nej .... toby nej!" hun mærket ham tage fat og prøvede at skube ham væk med alt hva hun ku. Hun mærket hans tænder trænge igennem hendes hals og skrig højt i det hun mærkede han ville til at suge det til sig, trak hun sig bagud selv om hun slog hovedet ind i væggen og dykkede hurtigt under ham og mod trappen og fik sig hevet hurtigt op og løb ud der fra og oven på til sit værelse. Måske ville han ikke følge efter men føle sig skyldig?. Hun blodte fra halsen ldit meget fordi han havde været ved at suge det i sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Fre 19 Nov 2010 - 21:45

"ja sikkert" svarede han i en hvæsen.
Han tog sig ikke et sekund af hvad hun sagde, men fortsatte hvad han var startet på. Han grinte koldt da hun skreg og grinet blev højere og mere ondt og koldt da hun stak af "nåå skal vi lege?" lød den kolde og mørke stemme bag hende og han stod næsten med det samme bag hende. "vi havde det lige så hyggeligt..." sagde han koldt og greb hendes håndled og pressede hende op mod muren, mens han snuste til hendes hår og slikkede roligt hendes hals af. "delikat" grinte han koldt og slikkede sig om munden, mens han overvejede om han skulle bide hende i halsen igen eller drille hende i døden ved at bide hende flere steder, og bare lade hende forbløde... men ville det ikke være et spild af blod?

Toby

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 0:52

Akane skrig højt og prøvede at komme fri og mærket ham snuse til sit hår og skrig højt i det hun prøvede at vride sig mere og mere fri men det hjalp ikke han var en vampyr med umenneskelig styrke og hun... hun var intet i forhold til ham. Hun sukket og sagde"slip mig jeg ikke delikat! jeg argh!!" hun mærket en vis stikken i sin hals da han sådan slikkede over det og bed tænderne hårdt sammen og hendes grønne dådyr øjne var fuld af skræk og rædsel over hans hurtige forvandling fra sød til skræmmende og ond!: HUn prøvede alt hun ku for at komme fri men mærket hvordan hendes flamme inden i stille slukkede sig selv og gik ned i knæ og sagde"SLip mig så" hun prøvede..... Hendes bryster var klemt op af muren, og hun mærket flisernes kulde mod sin spinkle dog formede krop, mens vandet dryppede ned af hendes krop og omfavnede den næsten nøgne Akane.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Lør 20 Nov 2010 - 1:07

han grinte ondt "joo du er yderst delikat" sagde han koldt... "lad os lege lidt!" sagde han ondt. og tryggede en kode på en lille monitor på vægen "alle vinduer og døre er låst du kan ikke komme ud, lad mig så se hvad du gør" grinte han ondt... "jeg elsker at lege" sagde han ondt og koldt... "jeg er ikke den samme når jeg først lugter delikat blod... min lille ven... og løb så løb for dit liv" grinte han ondt "lad legen BEGYNDE"

Toby

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 1:14

Akane vendte sig hårdt om og sparkede mod Toby så han var nød til at gå tilbage og i det han ville gøre dette løb hun for sit liv oven på og kiggede rundt og prøvede at gøre alt for at komme ud. Hun sparkede og banket på alt og løb så ud på toilettet og låste døren alt hun ku og kiggede rundt og slog løs på vinduet der, men da hun ikke ku komme fri sparkede hun døren ned vis han sku stå uden for den og løb hurtigt ned i køkkenet og fandt hurtigt! en kniv frem og kiggede rundt og sagde"jeg ikke et BYTTE! jeg ingen delikatesse eller dukke jeg ! er farligere end du tror!" hun så nervøs rundt med de eksotiske dådyr øjne i helt smarad grøn som nærmest lyste med indre glød til at overleve og lavet et glimt i hendes øjne af suvivole instinkt. Hun løb hurtigt fra køkkenet og prøvede at gør alt for at komme ud men ku ikke. Hun fik sine lange negle af titanium og bordet dem hårdt ind i metallet og lavede et stort hul men kun til at hun ku få armen ud af. Hun prøvede at bøje metallet mere men forgæves.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Lør 20 Nov 2010 - 1:22

"nourrr lille pige..." sagde han ondt og fulgte hende lydløst over alt, hele tiden kunne hans stemme høres men han kunne ikke ses... "jooo du er et bytte, og jeg tror ikke på at du er farlig, for du vil at ikke skade søde toby der har givet dig et hjem vel???... ham der gav dig tøj og noget at drikke? hvis du skader mig skader du den toby!" sagde den kolde og mørke stemme, det var som om toby aldrig havde været der, at der kun var dette 'monster' tilbage.
Han hoppede ned foran hende, "buh" skreg han og hindrede hende i at ødelægge døren mere.

Toby

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 1:28

Hun skrig højt og neglene trak sig tilbage til katte ligende manicure og hun trak sig hurtigt tilbage og sagde"stop så! jeg ikke legetøj!" hun sprang på Toby i det hun ridset ham 4 lange streger hen af hans kind og sprang hurtigt af ham som en kat ville ha gjordt og løb så hen af den gang hvor tobys værelse var og kom så endelig der ind og stod op af døren helt med hjertet oppe i halsen, mens de grønne øjne ledte efter et flugt sted. Hun skyndte sig under sengen og holdte sig for halsens sted der var åben og så for mund og næse og slappede fuldstændigt af , dog havde hun smurt blod på væggene mange steder så han ikke ville ku lugte hvor hun bestemt var!. Hun lå der skrækslagen og ventet, ville han blive ved med at jage hende. Hendes bikini var så småt ved at være gået op, hun ville finde noget tøj og stikke af!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Lør 20 Nov 2010 - 1:36

"lige nu er du legetøj" sagde han ondt og grinte blot da hun skar ham, han å direkte ud i luften og hans øjne var matte, selvom hun ikke kunne se det ville hun nu nok kunne fornemme det. EN mørk dyster knoren kom fra ham og et skrig koldere end is lød fra ham, så skingert at ruderne til at vibrere, så koldt skingert og smertefyldt, at det ville få en hver til at føle et stik i hjertet, og for dem der ikke var helt godt til at holde facaden ville man nok også græde. "MØJDYR!" skreg han... man kunne ikke helt vide hvem han sagde det til da han bare skreg op mod loftet.
Hvad Akane nok ikke havde lagt mærke til var nok at under selv samme seng lagde katten, den meget mystiske kat, med vinger som var yderst stor. en dyb, farlig, og utilpas knoren kom fra katten som tegn på at hvis hun ikke flyttede sig inden for nanosekunder ville hun komme alvorligt til skade.

Toby

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 1:40

Akane så mod katten og lukket øjnene og fik en lang hale, sin djævelske hale kom frem og hun fik lidt reptil agtige øjne og hun gjorde sine negle længere og så på katten med et alvorligt blik der sagde at vis den ikke stoppede ville hun flænse den hurtigere end den anede. Hun kiggede rundt og trak sig hurtigt ud fra sengen og gemte sig inde i skabet og tog hurtigt noget over sig og hørte ham råbe nu og stivnede. Hun havde det skidt, hun lod sin hale komme ind igen hurtigt og lod neglene blive lange igen og ventet, han ville finde hende og hun rystede allerede. Hun anede ikke hva hun skulle gøre!?. Hva sku man dog gøre i sådan en situation som denne!. Hun var på randen til at græde, ville han dræbe hende!?, nej hun ville ikke dø men hellere dø end at være fange for ham her i dette dumme hus... måske ville han blive normal? på et punkt... eller måske ikke. Alle de tanker i hendes hoved... hun gik ned i knæ og tog sig til hovedet og rystede

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Lør 20 Nov 2010 - 1:47

Katten stoppede ikke sin knoren men den blev højere, og da hun endelig flyttede sig kravlede den ud fra sengen og løb ud til sin herre. "hvor er han henne Satina? hvor" lød en kold stemme, der mere lød som tobys stemme end før. Men der var noget galt, havde han ikke sagt han?.
Toby så ikke længere Akane, men en som han aldrig ville se igen, en han havde dræbt, en der havde tortureret ham lige så længe han kunne huske.
Et monster værre end noget andet i hans øjne. noget så grusomt, så hæsligt at det vakte alle de dårlige minder i hans tilværelse, og dem var der mange at, de 4 snit med kniven udløste det hele. Pludselig kom alle sårende på hans ryg, arme og ben tilbage. Det så ud som ar fra piske og knive, enkelt steder sad der stadig nogle glasskår i.
Han flåede døren op ind til sit værelse "jeg ved godt hvor du er din usling!"

Toby

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 1:52

Akane så undrende på ham og tænkte*Hva i??* hun bed sig let i underlæben og trådte ud fra skabet og fløj på Toby og råbte"Fanget dit ! DIT UHYRE!" hun fik ham nedlagt så godt hun ku og holdte kniven mod hans strube og så død alvorlig ud og sagde"læg stille ellers ryger halsen af Forstået!" hun så død alvorlig ud i øjnene og hun havde grønne flammende øjne næsten.
Hun anede ikke hva der skete, hun vidste ikke mere hva hun sku sige. Hun så bare på toby hun troede der var venlig og sød. Hun sad med et ben på hver side af ham og kniven truende mod hans strube og rettet hovedet helt mod hans og så ham dybt i øjnene og sagde"Hvem er du.. og hvorfor angreb du mig! sig sandheden!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Lør 20 Nov 2010 - 2:00

Skriget kom igen, denne gang kortere end før. "jeg er træt af dig, jeg er træt af dine straffalser, dine ordre, det at du tror at du bestemmer alt og kan tillade dig at behandle os som dyr!"skreg han "jeg troede jeg havde dræbt dig en gang! men du forsvinder bare aldrig!" skreg han og fik hurtigt taget kniven fra hende. "nu holder du kæft imens jeg ser lyset forlade dine øjne!" sagde han koldt. "jeg hader dig!, en mørk rød sort agtig væske trillede ned af hans ene kind og lanede på hendes , han stod hævet over hende, det eneste han kunne se var den person han hadede mest i verdenen. Han kunne ikke se Akane

Toby

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: