Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hate is such a strong Word(Vlad

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 Empty Sv: Hate is such a strong Word(Vlad

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 23:10

Infinity rejste sig hurtigt op og så mod ham temmelig bestemt, hun hørte hvert et ord men mærkede os hans ro?, hun så undrende på ham og sagde"Jeg vidste intet!" hun nærmest råbte det efter ham somn havde det været en knytnæve der var forsinket fordi hun var så forslået?. Hva mente han egenlig med? at hun udnyttede det?, og at de ville ses igen, hun ville aldrig dø for hans hånd... men alligevel facineret han hende, men næste gang ville hun være klar og ikke stikke af en eneste gang, næste gang ville hun være klar med alt hun havde i sin krop, især vis han ville dræbe hende for noget hun end ikke vidste hun havde gjordt forkert. Hun faldt til jorden af bare overanstrengelser da han gik der fra. Hun tog sig til halsen og hostede lidt, i det hun så lidt dobbelt, hva ville han hende os Anyway!? hun ville ikke ha bidt ham vis hun vidste det var noget en brud gjorde?. Hun så lidt rundt men fik sig trukket op og gik hen til en butik og faldt om foran, hvorefter hun blev fundet af butiks ejeren og taget indenfor og lagt og plejet lidt, så hun ikke ville helt dø... // O.o.... er emnet så slut nu ? *Snøft!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 Empty Sv: Hate is such a strong Word(Vlad

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 23:18

Vlademit fejede en hånd bag ud, og rystede på hovedet af det hun råbte af ham og så ned i jorden. Den ro, som blev påført ham.. Han nød den ikke det mindste.. Det var tortur.. Roligt ondedræt.. Roligt pumpende blod igennem kroppen... Føelser! Vladimir gik straks på jagt igen, og hvæsede af sigselv.

//Pretty much.. :) Men.. Som Vladimir sagde, er det ikke sidste gang.. Vlademir er kælinge fornærmet nu, som han er hver gang hans modstander enten udmyger ham eller.. Gør det Akane gjorde :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 Empty Sv: Hate is such a strong Word(Vlad

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 23:22

// x'D HAHAH! , hvor sjovt , stakkels Vlad, hun kunne jo ikke rigtig gør noget, men tror Akane er gået lidt i chok over at hun har gjordt noget en brud har gjordt. Men øøøøvvvv nu har jeg intet at lave o.o.. andet end at smelte ud over min bærbar indtil en vil emne med mig *summe summe summe ZzZzZz* //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 Empty Sv: Hate is such a strong Word(Vlad

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 23:26

//Hehe.. Er jeg ked af.. Men jeg fik også kun fire timers søvn i går nat, så jeg skal viiirkelig bruge noget søvn.. I nat kan jeg da sove7 timer... Heh.. Hvis altså jeg faldt i søvn for et øjeblik siden :) Men hehe, jeg syntes det er sjovt at Akane ramte det punkt. Jeg havde anset det som en svaghed, som jeg ikke ville skrive ned, fo når man gør det, så ved mennesker jo automatisk det helle når man emner... Heh.. Men hans krop slapper af når hans nakke, eller deromkring bliver bidt..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hate is such a strong Word(Vlad - Page 3 Empty Sv: Hate is such a strong Word(Vlad

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum