Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Free? //manda// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Free? //manda// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Free? //manda// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Free? //manda// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Free? //manda// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Free? //manda// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Free? //manda// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Free? //manda// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Free? //manda// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Free? //manda// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Free? //manda//

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:05

Han kiggede på hende. Han forstod ikk. Han smilede let og stod ved hende igen. Han fik hende til at læne sig mere op af træet. 2Tror du jeg vil gå?" spurgte han roligt og smilede til hede. "Men er der noget jeg burde vide om dig?" smilede han let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:08

Rose sukkede lidt "jeg har 2 personligheder som kompineres dog også, men også er vidt forskellige, men jeg acceptere ikke engang selv min vampyr side... jeg hader den" hun sukkede dybt og så på ham "jeg er ked af at jeg hader mig selv men sådan er det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:11

Han kiggede på hende, "Sådan er det ogs med mig. Jeg er Manda nu og så hedder min anden personlighed Black." han pegede på sit gule øje. "Det gule er hans." sagde han opgivende og strakte sig lidt. Han kløede sig på hovedet, "Jeg er heller ikk så vild med Black, men sådan er det jo." sagde han. "Jeg accepterer det fordi andre kan accepterer mig med den personlighed."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:13

Rose sukkede lidt "de fleste hader min anden personlighed fordi hun bare går amok på manglen af blod" hun sukkede lidt og så på ham "men jeg ved ikke hvad hun hedder egentlig, normalt tror jeg bare hun hedder rose også, men hvad skulle hun så hedde?" hun så ind i hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:20

Han kiggede på hende, han smilede let og aede hede på hovedet. "Du kan da kalde hende noget der passer til hende. " sagde han og kiggede på hende. Han tænkte sig om og bed sig lidt i læben. "Kald hende noget pænt alligevel..." grinede han let og aede hende blidt på hovedet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:22

Rose gyldne øje blev den dominerende farve og hun fik et lidt mere ondt smil, flirtende smil "hvad med at du" i det hun sagde du lagde hun sind hånd mod hans bryst "finder på et navn til lille mig? måske over en fræk aftale" hun blinkede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:24

Han kiggede på hende, "Rose?" spurgte han undrende. Nej... Det var ikk hende. Han kiggede roligt på hende og tog blidt hendes hånd væk fra sin brystkasse. "Jeg skal da ikk bestemme hvad du hedder."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:27

Rose smilte stille "hah jeg beder dig bare om nogle ideer så" hun lagde hovedet lidt på skrå "eller vil du hellere have den søde pige igen?" sagde hun så og så ind i hans øjne, dog lagde hun sine hænder over kors for at lukke sig lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:29

Han kiggede på hende. Han sukkede let, "Ami, Dia, Red, Kannell, Tsubaki..." sukkede han let. "Hvad ved jeg. Vær kreativ, du vælger jo selv navnet." sagde han roligt og aed ehende blidt på hovdet. "Sød pige? Det må I selv om, jeg vil da gerne lærer jer begge at kende." smiled ehan roligt. Han prikkede hende på kinden.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:33

Rose smilte stille "hehe, det lyder dejligt med red" hun smilte stille "så kan jeg ehm, vi måske også lære Black at kende" sagde hun så og lod sig glide ned at sidde i det han prikkede hende på kinden "hihi, jeg er dog lidt ligeglad med om du siger ja eller nej for jeg skal nok få ham ud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:34

Han kiggede på hende, "glem det..." sagde han roligt. "black kommer ikk frem." sagde han og satte sig ved hende. Han kiggede på hende, "Hvordan vil du få ham frem?" spurgte han roligt og kiggede på hende. Han smilede let, han troede ikk rigtigt på at hun ville kunne få Black ud af ham..
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:38

Red smilte stille "hihi... jeg ved stadig ikke hvordan jeg skal få ham frem men hvis du ikke vil have det så må det vil blive et mindre hemmeligheds fuldt forsøg" hun smilte stille og tog fat i hans ene hånd for at køre det op til sin kind "ved du hvad jeg sys, jeg sys vi skulle lege" hun væltede ham ned at ligge og kravlede sig så hen over ham så hun lå på alle 4 over ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:41

Han kiggede på hende, han grinede let. "held og lykke med det..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han aede hendes kind blidt da han rørte den pga hende. Han lå stille og kiggede på hende, han var ganske rolig selvom hun nok var ude på noget... Han vidste ikk om det var seksuelt eller et forsøg på at få Black frem.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:43

Red smilte stille "hihi, jeg er lidt ligeglad med om han kommer frem eller ej, men jeg keder mig og rose giver mig aldrig lov til at have det sjovt, så nu vil jeg lege lidt" hun slikkede ham op af halsen og op til øret hvor hun bed ham blidt i øreflippen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:47

Han kiggede på hende. Han nikkede roligt, "Okay..." sagde han bare og kiggede på hende. Han åbnede munden og knyttede hænderne lidt da hun slikkede hans hals. Han bed sig i læben, "Ikk halsen... Ellers falder jeg om...!" sagde han. Han rødmede lidt da hun bed ham i øreflippen. Han lukkede det ene øje og drejede hovedet til den ene side. Sådan hun havde nemmere fat i øret på ham. Han ville ikk have det gjorde ondt hvis han drejede det til den anden side.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 21:51

Red stoppede lidt og så på ham "hihi, jeg fandt lige noget du rigtig godt kunne lide" hun kyssede ham stille på kinden og bed ham så lidt i øret igen, samtidig førte hun sin ene hånd op under hans bluse hvor hun så lige så stille nussede hans mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 21:57

Han kiggede på hende, 2Ne-nej jeg..." han rødmede lidt mere end sidst da hun bed ham i øret igen. Han åbnede munden lidt. Han fik ulve ører og hale af det. Han bed sig i læben. *Pokkers ogs...!* tænkte han lidt surt. Han kiggede på hende, han mærkede hendes hånd under sin trøje og han åbnede munden lidt. Han løftede overkroppen lidt. Man kunne mærke hans hud var anderledes et sted. Han havde et ar der gik igennem hans venstre side af brystkassen og igennem maven ned til højre side af det øverste på hans hofte.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 22:01

Red smilte sødt og så ham ind i øjnene "årh du behøver ikke lyve for mig søde, jeg tror godt jeg kan gennemskue dig alligevel" i mens hun snakkede brugte hun den anden hånd til at nusse ham bag øret med den anden hånd hun ikke brugte
"hihi, du har også et ar" sagde hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 22:05

Han kiggede stille på hende. Han bed sig i læben og blev liggende. Han mærkede hun nussede ham bag øret og han lukkede øjnene. Hans hale logrede lidt ude i spidsen. Han nikkede som svar, "Ja... Jeg har et ar...2 sagde han stille. Han lagde hovedet lidt itl rette, han slappede altid rimelig meget af når man aede ham bag ulve øret.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 22:10

Red smilte frækt til ham før han lukkede ørene "hvor er du bare en dejlig lille hund" sagde hun så og kyssede ham stille før hun tog sin jakke og sin t-shirt af så hun så kun sad i bh foran ham "jeg har et ar her" hun vendte sig om så hun havde ryggen til ham hvor han så kunne se et ar der gik i en bue ned af hele ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 22:13

Han kiggede på hende da hun ville vise ham aret. Han nikkede lidt, "Jeg har ogs et på ryggen..." sagde han roligt. "Langs rygsøjlen." sagde han og kiggede på det. Hvorfor ville hun nu ogs til at gøre ham seksuelt ophidset? Han kunne mærke han fik lyst, men hun havde rørt hans hals, så han var lammet i noget tid. Hans hals var noget af det mest følsomme på hele hans krop. Den mest blide berøring kunne gøre de største skader.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 22:16

Red smilte stille "hihi, ved du hvorfor jeg gerne vil noget med dig" hun vendte sig om igen og så på ham "du tænder mig så meget"
hun lagde sig ind over ham igen og bed ham blidt i ulveøret "hihi, og ved du hvad det betyder" hun smilte frækt til ham og bed ham lidt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Tors 2 Dec 2010 - 22:20

Han rysted epå hovedet, "nej..." sagde han stille. Han kiggede på hende da hun svarede. Han knyttede hænderne lidt. "men hvorfor tænder jeg dig? Fordi vores øjne får ogs til at ligne hinanden bare de er i det modsatte øje?" spurgte han undrende. Han mærkede hun bed ham i ulveøret. Han peb lavt og gav et lille støn fra sig over det. Hans ulveøre var ogs lidt ølsomme, men det var ikk særlig meget. "Nej... Hvad betyder det...?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 15:32

Red grinte sødt da han sagde det med øjnene "hehe, nej det er vist ikke derfor, men nok mere dit dyre instinkt som jeg dufter i dit blod" sagde hun så og lagde hovedet på skrå "det betyder at jeg gerne vil have dig lige meget hvad jeg skal gøre for at få det jeg vil have"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 15:56

Han kiggede på hende, han bed sig i læben. Han drejede hohvedet til den ene side og kiggede ud i luften. Han kiggede på hende, "Mit dyre instinkt?" sukkede han let. Han stoppede op, 2Lige meget hvad!? Men du kan ikk få mig, sådan er det bare Red..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 2 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum