Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Free? //manda// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Free? //manda// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Free? //manda// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Free? //manda// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Free? //manda// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Free? //manda// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Free? //manda// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Free? //manda// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Free? //manda// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Free? //manda// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Free? //manda//

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 15:58

Red så på ham "hmm... du er bange for jeg mener kæreste noget er du ikke?" hun rejste sig op "nu mente jeg nu bare sex..." hun begyndte stille at gå "men ok, det må du selvom, men jeg kender dine svagheder nu, min lille ulv" hun bukkede sig ned efter sin jakke og tog den på for så at gå videre "vi ses senere lille ulv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:03

Han kiggede på hende, hun havde jo sådan set ret... Han satte sig op efter noget tid. Han rejste sig forsigtigt og løb hen til hende. Han tog fat i hendes håndled, "Du... skal ikk flygte!" råbte han lidt og kiggede på hende. Hun vidste hans svagheder, eller ihvertfald nogle af dem. Han holdte godt fast i hendes håndled. "Jeg hedder Manda, ikk ulv."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:05

Red vendte sig om og så på ham, hun så ikke ud som om det gjorde ondt det ved håndledet, og hun havde bare et ligeså koldt blik nu som hun plejede over for de fleste væsner. "hmm jeg prøver ikke at flygte og lad dog være med at råbe, det er ret så irriterende når man står lige ved siden af dig og sagtens kan høre dig alligevel"
hun rullede sine øjne lidt

//sry nettet gik bare i går //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:11

Han kiggede på hende, han slap hendes håndled og sukkede let. Han aede hende blidt på hovedet. Han bed sig i læben og sukkede igen. Han lagde armene blidt over kors og kiggede på hende, "Jeg gider bare ikk at du skal til at gå..." sagde han stille. "Desuden vil jeg gerne vide hvorfor du gik efter mig? Ville du bare finde nogle svagheder fra mig?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:14

Red så på ham igen "hmm... jeg ved det ikke, instinkter vel" hun sukkede lidt "jeg fandt bare nogle svagheder ved det tilfælde at jeg gjorde noget på dig som jeg ved jeg godt ville kunne lide, og så nød du det faktisk, og ja, jeg kan også godt lide at blive bidt i ørerene, dog kan jeg også lide det i halsen" hun smilte venligt til ham "jeg skal nok lade være med at fortælle det til nogen manda"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:19

Han kiggede på hende og sukkede let, "Min krop har jo trods alt nogen ømme punkter som andre." sagde han. Han aed ehende på hovedet igen og smilede let. Han grinede lidt og lagde sine hænder på hendes kinder. Han fik hende til at dreje hovedet til den ene side og nappede hendes øre med læberne.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:21

Red lod ham dreje sit hoved og rødmede så i det han nappede hendes øre. "....uhm...de.." hun endte med at lukke øjnene a ren nydelse for det var så længe siden nogen havde gjort det på hende at det bare væltede ud i ren nydelse xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:25

Han kiggede på hende, han slap hendes øre og grinede let. Han tog sine hænder til sig. "De... Hvad?" spurgte han med et smil og aede hendes kind blidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:27

red rødmede en del "det var....dejligt" hun havde stadig lukkede øjne og hendes kinder var helt røde, samtidig kunne man se et lille sødt smil der hang på hendes læber "det var rigtig dejligt..." hviskede hun så igen lidt efter samtidig med hun åbnede sine øjne og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:29

Han kiggede roligt på hende, "Du er den første jeg ser der går helt hen i nydelse af et nap i øret." sagde han opgivende og grinede let. Han aede hendes kind igen. Han kyssede hende blidt på panden. Han satte sig ned og strakte sig lidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:33

Red rødmede og skjulte så sit ansigt efter kysset "uhm... jeg har ikke fået et nap siden 1867 tror jeg det var" hun kiggede lidt ned og sukkede så før hun faldt ned at sidde ved siden af ham "det er 143 år siden" hun så ham ind i øjnene "tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:35

Han kiggede på hede, "Tja det er jo lidt lang tid siden." sagde han og grined elet. "Jeg bliver normalt aet og sådan noget.2 sagde han roligt og kiggede på hende. Han satte hoevdet på skrå, "For hvad?" spurgte han roligt og kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:37

Red smilte stille "hvad tror du?" sagde hun så og rørte ved sit øre, selvfølgelig sagde hun tak for det lille nap, og faktisk ønskede hun at han gjorde det igen uhm hvor var det dejligt... det må han gerne gøre flere gange... hun rødmede lidt "hvorfor måtte jeg ikk gå?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:40

Han kiggede på hende. Han smilede let og aed ehendes hoved blidt. "Det var da så lidt." grinede han let. Han sad stille og kiggede på hende. "Ville bare ikk føle mig alene..." mumlede han og krøllede sig lidt sammen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:41

Red lagde sig ned og lagde hovedet på hans skød for at slappe af "hmm, du vil ikke have nogen skal have dig men du vil ikke være alene" hun sukkede lidt opgivende "du er alts besværlig, men ok" hun lukkede stille øjnene "hmm,,,, bor du nogen steder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:44

Han kiggede på hende, han aede hende på hovedet. "Jeg er et mysterium, jeg ved det godt." smilede han let til hende. Han grinede lidt, "Tak, tror jeg?" han kiggede på hende. 2Jeg bor der hvor naturen er blød." sagde han roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:46

Red smilte stille "så vi to...eller jeg finder nogle nye venner som jeg overnatter hos nogen gange..." hun nød at han kærtegnede hende, det var nemlig rigtig dejligt for hende "uhm... men jeg skal snart skaffe en lejlighed med et køleskab til mine bloddonor poser det går ikke at de ligger og rådner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:48

Han kiggede på hende, han grinede let. "Har du overvejet arbejde?" spurgte han roligt og kiggede på hende. Han stoppede med at ae hende. Han sukkede let, "Nej det gør det jo ikk.."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:49

Red så på ham "hmm... hvis det er må du når jeg har fundet en lejlighed, godt få lov at overnatte der hvis du vil... men kun hvis jeg må bide dig i ørerne" i virkeligheden hentydede hun også til at have lidt sex med ham, men hun ville ikke sige det direkte for det kunne være rart hvis hun havde en bofælle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:51

Han grinede let og kiggede på hende, "Tak for tilbuddet, men jeg vil hellere lade dig vænne dig til dit hjem før jeg kommer på besøg nogen gange..." sagde han roligt. Han gned sit ee ulve ører og kiggede på hende. "Det går nok, jeg gør nok mere modstand næste gang end denne."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:53

red smilte frækt og satte sig op hvorefter hun så fik ham ned at ligge med hende ovenpå igen "er du sikker på det" hun bevægede sit hoved tættere på hans og om til hans øre hvor hun så nappede lidt i mod det,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:54

Han mærkede hun fik ham ned at ligge igen. Han drejede hovedet til den ene side. Han mærkede hun nappede hans øre. Han kiggede på hende. Han smilede let. Han fik dem vendt om så hun lå på jorden og han var ovenpå hende. Han smielde let og tog blidt fat i begge hendes håndled. "Ja, det er jeg."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:56

red rødmede lidt da hun lå nedenunder ham "hihi, jeg noget da at nappe dit øre" hun så ham ind i øjnene og lod ham bare holde hende fast "heh, hvad vil du nu gøre" sagde hun så årh please gør et eller andet sexet tænkte hun lige så stille og lukkede sine øjne i nogle korte sekunder før hun åbnede dem igen og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 16:58

Han kiggede på hende, han smilede elt. "Jeg vil intet gøre." sagde han roligt. "Hvis du vil have noget, så må du vel selv arbejde for det?" grined ehan let og slap hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:01

Red sukkede lidt "hmm.. så vil jeg ikke have noget vel" i det han slap satte hun sig op og kravlede lidt tilbage "jeg hader at arbejde for noget når det lige så godt kunne være noget man fik... men når du ikke vil gøre noget betyder det jo bare du ikke gider sådan noget med mig" hun sukkede lidt "måske du bare skulle være venner med rose i stedet for..."
det gyldne øje blev mere mat og det blå det dominerende klare øje igen "uhm... hvad sagde du til hende som kunne gøre hende så trist" sagde rose så for hun kunne føle at red var lidt ked da hun ville skifte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 3 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum