Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Free? //manda// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Free? //manda// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Free? //manda// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Free? //manda// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Free? //manda// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Free? //manda// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Free? //manda// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Free? //manda// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Free? //manda// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Free? //manda// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Free? //manda//

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:30

Han trak sit hoved lidt itlbage da hun ville røre hans kind. Han sukkede let og kiggede på hende, "Hvilket tilbud? Jeg gjorde bare noget, hvis du vil noget så må du selv gøre det..." sagde han opgivende og lagde sig ned. "jeg har mistet lysten til at gøre det..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:34

Red sukkede lidt "ja det havde jeg regnet ud" sagde hun så "hmm jeg burde vel bare gå nu så, håber du har det ok med at være alene lidt" hun sukkede igen og gik så væk derfra med hænderne i lommerne igen hvorfor er jeg så svag i nærheden af ham,jeg kan ikke tænke klart, ikke forstå hvad det er jeg gør hun mærkede sneen mod hendes hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:38

Han sukked elet og blev siddende, "Er det virkelig så slemt at gøre noget for at jeg fik lyst?" spurgte han undrende og kiggede efter hende. Han kløed sig på hovedet, "Du behøvede ikk gøre særlig meget, bare en smule så havde jeg vel nok lyst..." han lagde sig ned og kiggede på sneen der ramte hans ansigt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:40

red stoppede op og så mod ham "det kan jeg ikke finde ud af, gjorde jeg jo heller ikke sidst... der gjorde du det selv" hun gik lidt tilbage til ham og sukkede så lidt "fint, prøver vel" red begyndte faktisk at strippe foran ham, og hun gjorde det egentlig ret godt. Hun var både sexet, sød og mystisk på samme tid da hun stod der og strippede foran ham samtidig med at sneen ramte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:43

Han smilede let, "Du gjorde det da rimelig godt da du lå på mig?" smiled ehan. Han så hun begyndte at... strippe!? Han rødmede lidt og kiggede på hende. Han rejste sig og gik hen til hende, "Du kan da ikk strippe! Du vil fryse ihjel inden der skete noget." sagde han og aede hendes kind blidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:49

hun ignorerede faktisk bare det han sagde og blev færdig, så hun stod helt nøgen før ham "du bestemmer så om jeg skal fryse videre eller få varmen på en måde" sagde hun så stille og krammede sig stille ind til ham "i want you"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:52

Han kiggede på hende. Han bed sig i læben. Han satte sig ned med hende på sig. Han krammede hende ind til sig og holdte godt om hende. Han følte ikk han kunne være bekendt at gøre noget når hun bare stod fuldkommen nøgen i den kolde sne.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:54

red smilte stille "jeg har det fint og fryser ikke særlig meget" hun så på ham og smilte stille "heh, jeg ved godt det er underligt, men jeg fryser ikke lige nu" hun nød at han holdte om hende, hun lagde stille sit hoved på hans skulder og slappede af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:56

Han kiggede på hende. Han bed sig i l æben. Han kiggede op og ned af hende. Var hun ikk flov over bare at smide tøjet foran ham? Han sukkede let, han følte det dumt at skuffe hende og hans instinkt ville nok hellere end gerne gøre det. Han tog blidt på hende og slikkede hende på halsen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:01

Red smilte lidt "u behøver ikke, jeg ville bare bevise for dig hvad jeg var villig til at gøre for dig, selv hvis du bad mig om det"
hendes krop var faktisk ret så perfekt, pga hendes elver side, faste runde og ok store bryster, en pæn slank talje, en fin lille rund numse, og den silkeblødeste hud. Det eneste der ødelagde det var sådan set at hendes ryg var skadet med det ar
"uhm" hun nød at han slikkede hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:03

Han trykked ehende lidt på brysterne og slikekde hende lidt op af halsen og tæt under øret. Han kiggede på hende, "Det er ogs dit valg hvad du er villig til..." smiled ehan let. Han tog blidt fat i hendes brystvoret og trykkede dem lidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:06

red fik undsluppet et lille støn fra sine læber hvor hun så rødmede derefter....
hun lod sig faktisk falde ned at ligge på jorden og hev ham lidt med "det er dejligt... ulv" sagde hun stille, hun kunne godt lide at kalde ham ulv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:08

Han kiggede på hende, han slap hende ikk selvom hun faldt ned at ligge. Han kom trods alt med. Han rullede lidt på hendes brystvorter og smilede til hende. "Det er da godt..." sagde han og slikkede hende på halsen. Han stoppede lidt, "hvorfor kalder du mig egetlig ulv?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:10

Red rødmede lidt "hmm... jeg... undskyld" hun satte sig op og sukkede så lidt "var ikke meningen jeg skulle" hun kiggede lidt ned og kravlede så hen til sit tøj og begyndte at tage det på "jeg ødelagde det så en del lige der"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:15

Han kiggede på hende, han sukkede let og kravlede hen til hende. Han t og på hende igen, "Det er da lige meget. Du kan ikk undgå det nu..." sagde han og nappede hende blidt i øret. Han fik sine ben lidt om hende. "Bare slap af og nyd det, du behøver ikk snakke."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:16

Red rødmede en del da han tog fat i hende bagfra, lige nu havde hun jo noget at tage trusser og t-shirt på men intet andet, ikke engang bh
"uhm...men jeg troede at jeg ødelagde det ved at kalde dig ulv" hun så på ham med lidt overraskede øjne, men holdte sig så for munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:22

Han smilede let og slikked esig halvt om munden. "Du akn ikk ødelægge mit instinkt..." sagde han roligt og slikked ehende på halsen. Han tog lidt hårdere på hende. "Kun for dig selv, men ikk for mig."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:24

Red nød det og begyndte stille at stønne stille "det....er....dejligt" hun lod sig falde ligge ned og så mod hans øjne "hvor er det dejligt det her" hun smilte sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:29

Han kiggede roligt på hende. Han fik hende lagt på ryggen og fik spredt hendes ben. Han lagde sit skridt tæt på hendes underliv og pressede det lidt. Han tog på hende igen og smilede.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:32

red rødmede stille og lukkede sine øjne lidt og krammede ham ind til sig "uh..." hun stønnede stille fordi de var så dejligt og hun var begyndt at blive våd dernede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:34

Han kiggede på hende, han slap hende og aede hendes kind blidt. Han kyssed ehende på den anden. "Skal du ikk sige noget?" smiled ehan drillende. Han lagde en hånd ned og aede hende på underlivet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:37

red rødmede stille "nej du lukkede endelig munden på mig jo" hun smilte sødt til ham og kyssede stille hans næse tip "hihi..." hun lagde sin hånd mod hans kind "håber bare selv du kan lide det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:39

Han kiggede roligt på hende. Han trykkede sine fingre på hendes underliv og kiggede roligt på hende. "Det er da ok, det er altid lidt kedelig i starten. Men det bliver jo sjovere med tiden..." miled ehan let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 20:41

red smilte frækt "årh, du vil måske hellere have jeg red dig" sagde hun så og kyssede hans næse tip igen "vil bare gerne tilfredstille dig" sagde hun så og blinkede stille til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 20:42

Han kiggede på hende, "Hvis du selv vil ridde, så må du da gerne+" sagde han roligt. Han grinede let og lagde armene om hende. Han fik dem drejet så hun lå på ham. "Du behøver ikk kun at gøre det jeg vil have."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 5 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum