Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Free? //manda// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Free? //manda// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Free? //manda// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Free? //manda// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Free? //manda// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Free? //manda// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Free? //manda// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Free? //manda// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Free? //manda// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Free? //manda// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Free? //manda//

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:06

han kiggede roligt på hende. Han sukkede let og løftede hende op. Han satte hende på sit skød, "Det er ikk fordi jeg ikk vil med dig, men du dør ikk af at lave lidt for det..." sagde han roligt og rakte tunge af hende. Han så at hun blev til rose. Han aede hende blidt på hovedet, "Det er bare fordi hun tror jeg hellere ville have sex med dig end hende."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:08

Rose grinte stille "nah hun ved jeg ikke vil have sex.....vent lige...hvad er det i har lavet" hun begyndte at kigge på sig selv "argh...red altså du har bare ikke haft sex med ham vel"`hun rejste sig op og kiggede på sin krop, undersøgte den som var der en sygdom på den men da hun intet kunne se eller føle slappede hun lidt af "pyyh... nå men, hun ved jeg ikke ville have sex med dig og før da jeg sagde det var det faktisk ret der fik mig til det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:12

han grined elet og kiggede på hende, "Bare rolig, det var kun hende der prøvede at få mig til det." sagde han roligt og kiggede på hende. "jeg har intet gjort dig." sagde han med et smil.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:23

Rose smilte stille "hmm tror hun blev ked af det fordi du er en af de første hun rigtig har åbnet sig overfor men, ja det er ikke så tit folk acceptere den side af os" hun sukkede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:26

Han kiggede undrende, "åbnet sig? Hvordan? Ved at ville have sex med mig?" spurgte han undrende. Han satte hovedet på skrå, han vidste godt hvordan det var at åbne sig, men det dér var da en ny måde.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:28

Rose smilte stille "hihi, hun er ikke så vant til at være nogen så hun åbner sig bare på den eneste måde hun faktisk kender... " hun sukkede lidt "hmm, det er underligt jeg ved det godt, men gib hende lidt tid, så tør hun lidt mere at åbne sig som sig selv vel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:31

Han kiggede på hende, han lyttede roligt til hende. Han sukked elet og kløede sig på hovedet. "Du vil gerne have jeg bliver venner med Red, vil du ikk?" spurgte han roligt og kiggede på hende, Han smilede let. "Jeg skal nok prøve det så."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:34

Rose sukkede lidt "jeg vil ikke have du bliver venner med hende, fordi jeg vil have det... men fordi du selv vil lære hende at kende" hun smilte venligt "hihi, så prøver jeg at få hende frem igen i stedet for" der gik faktisk et stykke tid og øjnene skiftede igen "...hey..rose, nej jeg vil ikke ud" hun sukkede dybt og så så mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:35

Han smiled elet, "Det er ok. sagde han og strakte sig lidt. Han kiggede på hende og så øjnene skifte. Han vinkede lidt til hende. "hej igen Red." smilede han let. "Hvordan går det?" spurgte han. Han fik hende til at sætte sig på hans skød.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:37

red kiggede lidt væk "hmm fint vel, gider bare ikke være her lige nu men rose vil ikke skifte tilbage" hun sukkede lidt og rødmede over at han satte hende på hans skød "hvorfor vil du have jeg sidder her" sagde hun så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:41

Han aede hendes hoved blidt og smilede opmuntrende. Han sukked elet og trak på skuldrene, "Fordi jeg vil?" sagde han roligt og kiggede på hende. "Jeg må hvad jeg vil." smilede han let til hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:45

Red rejste sig op "godt så må jeg også hvad jeg vil og jeg vil ikke være i nærheden af dig lige nu" hun begyndte stille at gå men sine hænder ned i lommen "så jeg lidt ligeglad med hvad du gør" hun fortsatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:47

Han rejste sig. Han løb hen til hende. Han smilede let, "hvis du er ligeglad, så fint..." smilede han let. Han tog blidt på hende og slikkede hendes hals. "SÅ gør jeg hvad jeg vil..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:49

Red spærrede øjnene op i det hun følte hans tunge mod hendes hals ".....uhm" var det eneste hun kunne sige, hun nød det mere end det ved øret så lige nu stod hun bare helt stille med lidt åben mund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:50

Han smilede. Han fik dem ned at sidde og havde hende mellem sine ben. Han tog lidt hårdt på hende og slikkede videre på hendes hals. "Er du stadig ligeglad?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:53

Red var helt mundlam da hun så ham ind i øjnene , dog gik der lidt tid og hun kom til sig selv "jeg...vil ikke!" råbte hun så og gav ham faktisk en lussing. Red ville aldrig sådan noget når hun var i dårligt humør for så var det slet ikke sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 17:55

Han faldt ned at ligge da hun slog ham. Hun havde slået meget hårdt til. Han satte sig op igen og lagde en hånd på sin kind. Hans ene øje var lukket. Han kiggede på hende og sukkede let. "DU kunne bare have sagt du ikk ville, så havde jeg stoppet..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 17:58

man kunne sagtens se i hendes øjne at hun var bange, og det var egentlig et sjældent syn man ville se i hendes øjne. "undskyld" sagde hun så stille og kiggede ned "er ked af jeg slog dig, for var virkelig ikke meningen" hun havde ikke lyst til at kigge på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 18:00

Han kiggede på hende. Han aed ehendes hoved blidt. Hans kind var blevet vildt rød, men han så ikk ud til at være påvirket. Han smilede opmuntrende. "Slap nu af, det er ok at gøre noget når man er bange." sagde han roligt og kiggede på hende. Han fik hende til at kigge på ham, "Slap af."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 18:02

red sukkede lidt "jeg er ikke vant til at være sammen med nogen, undskyld" hun så ind i hans øjne og sukkede så igen "men jeg håber at du kan acceptere det lidt indtil at jeg faktisk lære at være ven med nogen" hun foldede sig lidt sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 18:15

DEt begyndte stille at sne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:17

Han smilede let til hende. Han nikkede roligt og kiggede. "jeg accepterer det..." smilede han let. "Det er ok at du ikk er vant til venner og jeg vil accepterer at du skal vænne dig til det." smilede han. Han strakte sig lidt og gned sin kind. Han bed sig i læben. Den brændte og sviede lidt pga lussingen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:21

Red så på hans kind og sukkede så lidt "hmm" hun lænede sig frem mod ham og kyssede hans kind blidt "håber det hjælper for det har jeg altid fået at vide kys hjælper på smerter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Manda Fre 3 Dec 2010 - 19:24

Han lukkede det ene øje lidt hårdt i da hun kyssede hans kind. Han kiggede på hende. "Det er på børn, de tror det hjælper og derfor gør det ogs."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:26

red smilte stille "så må du bare tro lidt mere" hun skulle til at røre hans kind men lod så være "hmm jeg var bange før men regner ikke med at dit tilbud stadig står ved" sagde hun og så på ham "heh, kan jeg godt forstå"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Free? //manda// - Page 4 Empty Sv: Free? //manda//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum