Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Never say never :/: Logan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Never say never :/: Logan
"militær mand siger d jeg er ikke en militær mand, jeg er alt andet, jeg droppede ud af militæret, og så vidt jeg ved leder de stadig efter mig, det var derfor jeg flyttede til Di Morga, jeg er nærmere en kujon der gemmer sig fra resten af verden, jeg tør ikke engang srå op i mod Malakel uden at det skal være en hemlighed" sagde logan og så på hende, han tog sig tiol munden idet han sagde det sidste.
"det sidste hørte du ikke, jeg har sagt for meget, jeg skal gå nu, jeg har sagt alt for meget" sagde Logan of begynde at tage sit udstyr på igen.
"bare glem at jeg har været her det er alt for farligt for dig at vide/høre mere" sagde Logan og så på hende, det var vigtigst at der var så få som muligt der vidste at han ledte en lille modstandsbevægelse
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Gæst- Gæst
"skudsåret? Jeg kan ikke rigtig mærke det, jeg tror det går bedre, eller også skal jeg bare have amputeret hele højre arm" sgade Logan og smilte.
"undskyld det før, man kan bare aldrig være alt for sikker når det gælder noget med modstandsbegævelsen, en lille fejl og jeg kan stå i lort til halsen, også skal jeg orøve at undgå åbenn gik mellem mine mænd og Malakels mænd, åben krig er ikke lige hvad byen har aller mest brug for lige nu" sagde Logan og smilte til hende, han prøvede på at lette stemmingen lidt.
"men bare rolig Noir jeg smutter ikke lige forløbig, så du har massere tid sammen med smukke, sjove og ultra veltrænede mig" grinte Logan, han sagde ikke det sidste for at virke selvoptaget eller noget i den retning, men han sagde det for at lette stemningen lidt mere
Gæst- Gæst
"jeg han sagtens klare en vampyr med venstre arm, selvom jeg ikke kan sigte så godt eller for den sags skyld svinge et sværd uden højre arm, men vil du så gerne have mig sovende?" grinte logan og så på hende.
"hvordan kan det være at du bare lukker en helt fremmed ind i dit hus og tilbyder ham mad og husly? Har du tillid til fremmedede mennesker du møder? Eller er det bare de bevæbnede du stoler på?" grinte Logan og så kort ud af vinduet og så så på hende igen.
"skal jeg kigge væk mens du skifter? Eller er du lige glad?" sagde Logan og sså på hende igen
Badeværelset var meget sort hvid stil.
Hun smed langsomt sit blodige tøj i det hun gik ind under det lune vand med sin spinkle slanke formede krop og mærkede vandet langsomt kærtegne hendes nøgne krop mens hun stod der og vandet blev lidt rødt på grund af det blod hun havde fået på sig af Logan.*han ville aldrig kunne finde på at gøre mig noget det er jeg helt sikker på*
Gæst- Gæst
Logan gik hen og tog sine pistoler og lagde dem i vindueskarmen han fjernede magasinerne og afsikrede dem, i det han afladte den sidste lod der en høj skinger lyd (lige som når to metaler bliver slået mod hinanden) "ups... Det lød ikke godt" sagde Logan efter fulgt af et kort grin, han gik over og lagde våbene i bunken med hans udstyr.
"ved nærmere eftertanken tror jeg, at jeg bliver her natten over, tænk hvis jeg bliver overfaldet, hvordan skal jeg kunne forsvare mig selv, med et skud hul i højre arm? Det er et meget godt spørgsmål" sagde Logan, ok højt så hun kunne høre ham ude i badet.
"Den tillid du har til fremmedet som mig, kan måske en dag koste dig livet, stol på de forkerte og man er færdig" sagde Logan i samme toneleje som før.
Hun fandt en gstreng og så en bh og gik så ud af rummet igen og ind på badeværelset og smed sit håndklæde og trak i sit undertøj og en lidt stor tshirt i hvid og nogle stramme hotpants efter som de jo ikke skulle ud forløbig ???.
"Så? siden det ikke er helt vildt sent? er der stadig noget mad jeg kan byde dig måske eller bestille ?" hun fandt sin bærbar frem og gik på nettet men satte den dog fra sig igen så den stod der.
Hun bar sorte hotpants, en hvid tshirt der gik lidt over røven af hende og ikke var for stram"Forresten Logan? har du egenlig nogen der er dig kær? bare sådan ven eller kæreste eller noget familie måske"
Gæst- Gæst
"nej ingen, jeg har haft, men ser du Noir, min bedste ven blev dræbt af en flok vampyrer, jeg er flyttet hjemme fra fordi jeg med sikkerhed vil blive sendt i krig, jeg forladte alt da jeg tog hjemme fra, jeg kender knap nok byen eller for slet ikke at tale om jeg kender knap nok nogle der bor her, jeg har alt for travlt med at planlægge aktioner mod malakel" sagde logan og sukkede.
"jeg er lige glad hvor jeg sover, hvad vil være nemmest for dig? Altså jeg kan stort set sove over alt så længe jeg har en hoved pude" grinte Logan og tog sig til skud hulletz
, der var blod på hans hånd men det kunne han ikke vise Noir, hun var jo så sød over for ham lade ham overnatte og tilbyder ham mad.
Gæst- Gæst
Logan stoppede og så på hende "et jeg skal ikke på noget hospital hvor jeg skal gived dem oplysninger om mig selv eller hvor de kan få oplysninger fra databaser og to jeg går ingen steden uden mit udstyr" sagde Logan og gik hen mod døren, han var lige så stådig som et æsel når det galt sådan noget.
"Noir vil du hjælpr mig eller ikke hjælpe mig? For du hjælper mig ikke ved at sende mig på hospital for der har de brug for at vide ting om mig, og det skal de ikke vide, så ryger jeg direkte tilbage til usa hvor de vil tvinge mig i krig" sagde Logan og gik et par skridr tilbage.
"der skal bare lidt vand og sæbe til, så bløder det ikke mere, eller måske en ny omgang bandage kunne gøre underværker" sagde Logan og så på hende, han var ikke i de største smerter ever, men han kunne godt mærk at han lige havde taget et skud i skulderen
"sådan der er det bedre" hun strøg let det ildrøde hår til siden i det hun bed sig let i underlæben og så lidt væk fra Logan.
Gæst- Gæst
"jeg er ked af jeg ikke er så naiv som dig, som tror på det gode i mennesker og håber at alle mennesker vil være søde mod hinanden, det passer bare ikke det er derfor jeg vil havde Malakel ned, fordi han har lavet en lov om man sagtens må dræbe i selvforsvar og at der næsten ikke er andre love, ingen andre love betyder at folk må gøre hvad der passer dem og det er ikke godt for nogle som ikke kan forsvare sig selv, som mig lige nu, hvis du ville kunnekunne du jo bare dræbe mig, eller udlevere mig til Malakel, jeg er sikker på han vil betale ret godt hvis man kommer med en der er modstandsmand" sagde logan of så på hende og smilte, det var noget af en situation de var havnet i.
Hun smilede og sagde"sådan hvor ser du dog flot ud nu haha" hun tændte tvet over på nyhederne og så på Logan i det hun gik neden under og kom så op efter noget tid med lidt milkshake ? vanilie smag"kan du li vanilie??" hun så undrende på ham og sagde"Eller vil du slet ikke have noget for den sags skyld`?"
Gæst- Gæst
"ellers tak, jeg er ikke specielt sulten eller tørsdig, hvis jeg blev skudt hver dag af dig, hols kæft hvor ville jeg leve godt" grinte Logan og så på tvet, der var lige kommet nyheder.
Logan så på tvet med store øjne idet de sagde noget om to modstandsgrupper den ene af en engel, Samuel, og den anden var hidtil ukendt.
"pis! Jeg er på skideren, en eller anden har sagt noget! Hvordan kan de overhovedet vide der er to og ikke kun en? Det er ikke så godt,, jeg må anskaffe mig flere våben og mere udstyr, jeg kan ikke klare en åben krig mod malakel lige nu, det er ikke godt" mumlede Logan for sig selv han havde hverken nok mænd, udstyr eller våben til at kunne klare Malakel , han kunne hvert i fald heller ikke i den her form.
Hun redte let sengen op og gjorde den behagelig og nyt senge tøj og lagn i det hun sagde"så er det os klart til når du skal sove" hun havde givet ham 2 ekstra puder så han havde 3, en til sin arm og så bare to vis han var sådan en der elskede at putte sig til puder der ikke var for hårde eller tynde eller høje..
Gæst- Gæst
"du har sikkert ret" sagde Logan og gik hen til bunken med våben, tog en pistol, lagde et magasin i og ladte den "men bare for at være sikker, ligger den her ved siden af mig hele tiden" sagde Logan og lagde den under en af puderne.
Logan lagde sig på sengen, og så op i loftet, "har du nogle kær? du spurgte mig lige før, men jeg fik aldrig spurgt dig, om det" sagde Logan og smilte.
"hvad sker der når vi dør? bliver vi til spøgelser eller er det bare slut?" sagde Logan og så på hende
Gæst- Gæst
"Jeg så et stykke papir hænge på en lygtepæl hvor der stod, at man kunne melde sig til en slags turnering. Jeg har tænkt mig at melde mig til, og hvis man kommer hele vejen kan man til sidst møde Malakel i arenaen, og hvis jeg får ham der, så skal de finde en ny konge, og hvem er bedre end den mand der dræbte ham?" sagde Logan og så op i loftet, han have tænkt over det i lang tid, om han skulle gøre det eller ej, det var et svært dilemma han stod i.
"haha det skal jeg nok, hvis jeg melder mig til turneringen kan det måske ske at jeg dør" sagde Logan og så på hende.
Gæst- Gæst
"Hvis du kommer i problemer og trykker så vil jeg være hos dig i løbet af minutter, lige meget hvor du er" sagde Logan og kastede den hen til hende.
"jeg ved godt det her lyder underligt, men jeg vil ikke have der sker dig noget, du er lige som en søster for mig, selvom vi har kendt hinanden i lidt tid, så har jeg det som om du er min lille søster" sagde Logan og så på hende, han havde aldrig haft det sådan før, han følte bare som hans og noirs skæben var flettet sammen på en eller anden måde
Hun smilede sødt til ham i det hun sagde"okay så bror" hun blinkede drilsk til ham og lukkede let øjnene få minutter og gabte så i det hun sagde"Ååårh jeg egenlig træt? er du ikke os det?" hun så lidt hen af mod Logan i det hun smilede og sagde"OH! forresten hvordan går det med smerten og sådan fra skuddet?"
Gæst- Gæst
"men hvis du er træt så læg dig til at sove, jeg skal nok prøve ikke at ødelægge dit værelse totalt" sagde Logan og smilte, han var fatisk glad, ikke bare hans sædvanlige glad, men var faktisk rigtig glad.
"tak.... Tak fordi du tage i mod senderen, du trykker på den og den vil begynde at blink rød og jeg har sådan et smart ur, at når du trykker på den vil mit blinke rødt og jo tættere på jeg kommer på dig, jo hurtigere vil den blinke" sagde Logan, det gjorde ham meget rolig at hun ville tage imod den, så hvis hun kom i problemer kunne han i det mindste hjælpe lidt.
Hun betragtede stille Logan i det hun rejste sig op og gik ud på badeværelset og trak i hotpants og en top i det hun kom ind på værelset igen og smilede til Logan før hun lagde sig under den ene af dynerne og egentlig ville hun ha været oppe og passet på Logan men det så ud til det ville blive anderledes?.
efter noget tid lå hun stille ved siden af ham dog ikke op af ham og hun sov virkelig fredfyldt og trak vejret roligt og lå bare der pjusket med rød hår og nusselig med den store dejlige varme dyne over sig.
Gæst- Gæst
har du nogle sinde tænkt på at faktisk, kan man gå rundt i sin lille verden og tro at alt og alle var i mod en, eller man kan gå rundt og regne med at alle frygter en, og får opbygget selv tillid på den måde" sagde Logan og så på hende.
Hun så så rolig ud, man skulle næsten ike tro at hun boede i en by der var ødelagt af krig mellem lande og indbyrdest blandt menneskene og væsnerne i byen, så fredlig som hun så ud burde ikke være muligt, det kunne Logan ikke forstå
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» A little bit of nature - Logan
» A vamp!? ~ Logan
» Let me show you what i can do! //logan//
» little... little silly boy ::::: LOgan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline