Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never say never :/: Logan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never say never :/: Logan

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 0:17

Da hun sagde militær man forsvandt smile fra hans læbe.
"militær mand siger d jeg er ikke en militær mand, jeg er alt andet, jeg droppede ud af militæret, og så vidt jeg ved leder de stadig efter mig, det var derfor jeg flyttede til Di Morga, jeg er nærmere en kujon der gemmer sig fra resten af verden, jeg tør ikke engang srå op i mod Malakel uden at det skal være en hemlighed" sagde logan og så på hende, han tog sig tiol munden idet han sagde det sidste.
"det sidste hørte du ikke, jeg har sagt for meget, jeg skal gå nu, jeg har sagt alt for meget" sagde Logan of begynde at tage sit udstyr på igen.
"bare glem at jeg har været her det er alt for farligt for dig at vide/høre mere" sagde Logan og så på hende, det var vigtigst at der var så få som muligt der vidste at han ledte en lille modstandsbevægelse
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 0:23

Noir tog let fat i Logan i det hun sagde"nej vent... jeg kender godt til det, mig og Samuel har en slags ting vi har kørende altså! ikke flirtende eller noget sådan bevægelse måske?" hun smilede flovt og sagde"Men altså jeg kender skam til alt det der så bare rolig du kan end ikke sige nok om det fordi jeg kender det hele egentlig" hun sukkede let og satte sig igen da hun havde sluppet ham"men vis du vil gå så må du godt det er jo din beslutning" hun smilede forsigtigt til ham og kiggede stille rundt i mens hun rejste sig op og gik så hen til vinduet og kiggede stille ud af det mens hun mumlede lidt"men undskyld det før men du er jo på en måde stadig soldat så kan man vel sige?" hun så lidt på ham og sagde"hvordan har skudsåret det egentlig?.... har du det meget bedre eller .... dårligere?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 0:47

"Samuel har godt hørt om ham, min ven kendte ham inden han blev dræbt af vampyrer" sagde logan og stoppede ved døren, han tog sine våben og skudsikre vest af og stilte sig ved siden af hende.
"skudsåret? Jeg kan ikke rigtig mærke det, jeg tror det går bedre, eller også skal jeg bare have amputeret hele højre arm" sgade Logan og smilte.
"undskyld det før, man kan bare aldrig være alt for sikker når det gælder noget med modstandsbegævelsen, en lille fejl og jeg kan stå i lort til halsen, også skal jeg orøve at undgå åbenn gik mellem mine mænd og Malakels mænd, åben krig er ikke lige hvad byen har aller mest brug for lige nu" sagde Logan og smilte til hende, han prøvede på at lette stemmingen lidt.
"men bare rolig Noir jeg smutter ikke lige forløbig, så du har massere tid sammen med smukke, sjove og ultra veltrænede mig" grinte Logan, han sagde ikke det sidste for at virke selvoptaget eller noget i den retning, men han sagde det for at lette stemningen lidt mere
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 0:51

Noir grinte let og klappede ham blidt på hovedet i det hun sagde"Hmmm kunne du tænke dig noget smertestillende måske eller hmm hvad med måske ? noget at spise eller drikke? du nævner bare et eller andet og så ser jeg om vi har det nede i køleskabet og bare rolig min mor og far kommer ikke hjem før om nogen timer så der er du jo nok væk ved mindre du vil overnatte til du har det bedre så de slemme vampyr ikke kommer efter dig når du ikke er i den bedste ? stand" hun grinte let og roede lidt i sit hår i det hun stille slikkede sig om læberne og kiggede i sit skab og fandt skifte tøj til sig selv fordi hun havde fået lidt af hans blod på sig så hun måtte nok hellere skifte"jeg forstår dig forresten angående det med malakel og alt det der, men bare rolig jeg siger intet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 1:04

Logan satte sig i vindueskarmen og så på hende "ellers tak, jeg klarer mig helt fint uden smerte stillende jeg kan tænke på noget andet end smerte også vil jeg ikke kunne mærke det" sagde logan os smilte til hende.
"jeg han sagtens klare en vampyr med venstre arm, selvom jeg ikke kan sigte så godt eller for den sags skyld svinge et sværd uden højre arm, men vil du så gerne have mig sovende?" grinte logan og så på hende.
"hvordan kan det være at du bare lukker en helt fremmed ind i dit hus og tilbyder ham mad og husly? Har du tillid til fremmedede mennesker du møder? Eller er det bare de bevæbnede du stoler på?" grinte Logan og så kort ud af vinduet og så så på hende igen.
"skal jeg kigge væk mens du skifter? Eller er du lige glad?" sagde Logan og sså på hende igen
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 1:17

Hun så lidt på Logan og sagde"Jeg meget naiv ja men jeg stoler på dig og hvorfor aner jeg virkelig ikke men sådan har jeg altid været, jeg kan altid give andre en ekstra chance for at vise den de virkelig er og på den ene eller ande måde kan jeg blot se eller mærke når de ikke vil gøre mig noget og så åbner jeg mig helt for dem og så er det som nu" hun grinte let og rakte tunge til ham og sagde"det bestemmer du altså... om du vil sove her i nat? til næste dag, jeg tror ikke min mor er hjemme før i morgen alligevel jeg fik en sms for noget tid siden hende og hendes elskede fyr skal på hotel over i frankrig" hun sukkede let og grinte så i det hun tog tøjet og sagde"Nej jeg smutter i badet lige over for her" hun smilede sødt og sagde"Hvorfor troede du da du måtte se mig skifte" hun rakte tunge til ham og gik stille ud af døren og lod den stå åben og gik ind på badeværelset og tændte brusevandet og lod badeværelses døren stå på klem dog ikke så han kunne se der fra hvor han stod.
Badeværelset var meget sort hvid stil.
Hun smed langsomt sit blodige tøj i det hun gik ind under det lune vand med sin spinkle slanke formede krop og mærkede vandet langsomt kærtegne hendes nøgne krop mens hun stod der og vandet blev lidt rødt på grund af det blod hun havde fået på sig af Logan.*han ville aldrig kunne finde på at gøre mig noget det er jeg helt sikker på*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 1:44

Logan så efter hende indtil hun gik ud af væreslet, han besluttede sig for at sikre sine våben så man ikke bare kunne affyre et skud på samme måde som før.
Logan gik hen og tog sine pistoler og lagde dem i vindueskarmen han fjernede magasinerne og afsikrede dem, i det han afladte den sidste lod der en høj skinger lyd (lige som når to metaler bliver slået mod hinanden) "ups... Det lød ikke godt" sagde Logan efter fulgt af et kort grin, han gik over og lagde våbene i bunken med hans udstyr.
"ved nærmere eftertanken tror jeg, at jeg bliver her natten over, tænk hvis jeg bliver overfaldet, hvordan skal jeg kunne forsvare mig selv, med et skud hul i højre arm? Det er et meget godt spørgsmål" sagde Logan, ok højt så hun kunne høre ham ude i badet.
"Den tillid du har til fremmedet som mig, kan måske en dag koste dig livet, stol på de forkerte og man er færdig" sagde Logan i samme toneleje som før.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 1:52

Noir så let rundt i det hun satte håret op i en knold og tog håndklæde om hovedet og lod sig så få et om sin krop og gik ind på værelset med håndklæde om sig og sagde dog med en rødmen over kinderne"jeg ved det, men vis man aldrig stoler på nogen heller ikke eller åbner sig kan det skam os dræbe en" hun så let mod Logan og sagde"jeg smutter lige i noget tøj og så kommer jeg igen og finder en madrass men hvor vil du helst sove sengen eller? madrass egenlig, jeg kan os blot lægge på den ene side af sengen og du i den anden altså? det er jo en 2 personers seng? " hun så let mod selveste Logan fordi at være såret så hårdt og så lægge ubehageligt det måtte være forfærdeligt!.
Hun fandt en gstreng og så en bh og gik så ud af rummet igen og ind på badeværelset og smed sit håndklæde og trak i sit undertøj og en lidt stor tshirt i hvid og nogle stramme hotpants efter som de jo ikke skulle ud forløbig ???.
"Så? siden det ikke er helt vildt sent? er der stadig noget mad jeg kan byde dig måske eller bestille ?" hun fandt sin bærbar frem og gik på nettet men satte den dog fra sig igen så den stod der.
Hun bar sorte hotpants, en hvid tshirt der gik lidt over røven af hende og ikke var for stram"Forresten Logan? har du egenlig nogen der er dig kær? bare sådan ven eller kæreste eller noget familie måske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 2:07

Et gys gik i gennem Logan sa hun spurgte om han havde nogle kær.
"nej ingen, jeg har haft, men ser du Noir, min bedste ven blev dræbt af en flok vampyrer, jeg er flyttet hjemme fra fordi jeg med sikkerhed vil blive sendt i krig, jeg forladte alt da jeg tog hjemme fra, jeg kender knap nok byen eller for slet ikke at tale om jeg kender knap nok nogle der bor her, jeg har alt for travlt med at planlægge aktioner mod malakel" sagde logan og sukkede.
"jeg er lige glad hvor jeg sover, hvad vil være nemmest for dig? Altså jeg kan stort set sove over alt så længe jeg har en hoved pude" grinte Logan og tog sig til skud hulletz
, der var blod på hans hånd men det kunne han ikke vise Noir, hun var jo så sød over for ham lade ham overnatte og tilbyder ham mad.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 2:14

Noir grinte let og så over mod ham i det hun sagde"så det nemmet du blot deler seng med mig men hellere ikke mere end blot at dele seng med mig fjolle" hun grinte let i det hun så undrende på Logan i det hun så blodet et strejf af det så hun og sagde"logan!? bløder det igen" hun rejste sig hurtigt op og gik hen til ham og så fandt hun mere forbinding igen og sagde"skal jeg rense og skifte det igen logan? måske.... måske sy det, jeg har lært det af min papfar altså at sy lidt lange flænger og sådan fordi han er læge" hun så på selveste Logan og ventede på svar i det hun kiggede lidt på det og sagde"eller vent vi tager til hospitalet og siger det var et uheld nede ved skydebanen" hun tog ham i hånden og trak så i nogen jeans efter hun havde fået ham neden under og han fik ikke rigtig lov til at sige noget før hun havde fundet en jakke til ham og smidt over hans ryg og trak ham så med"Kom" hun smilede lidt og sagde"bare rolig slap af, jeg skal nok passe på dig til hospitalet og tilbage igen" hun havde låst døren og det hele og var nu på vej til hospitalet med Logan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 2:27

Logan nåede knap nok at reagere inden de var ude af døren.
Logan stoppede og så på hende "et jeg skal ikke på noget hospital hvor jeg skal gived dem oplysninger om mig selv eller hvor de kan få oplysninger fra databaser og to jeg går ingen steden uden mit udstyr" sagde Logan og gik hen mod døren, han var lige så stådig som et æsel når det galt sådan noget.
"Noir vil du hjælpr mig eller ikke hjælpe mig? For du hjælper mig ikke ved at sende mig på hospital for der har de brug for at vide ting om mig, og det skal de ikke vide, så ryger jeg direkte tilbage til usa hvor de vil tvinge mig i krig" sagde Logan og gik et par skridr tilbage.
"der skal bare lidt vand og sæbe til, så bløder det ikke mere, eller måske en ny omgang bandage kunne gøre underværker" sagde Logan og så på hende, han var ikke i de største smerter ever, men han kunne godt mærk at han lige havde taget et skud i skulderen
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 2:31

Noir sukkede og gik tilbage med ham og sagde"kylling jeg kender dem jeg kunne sagtens ha fået en til det uden du skulle sige noget som helst?" hun sukkede igen og gik oven på sammen med ham og fandt alt muligt frem og sagde"denne her gang lægger jeg det okay" hun så bestemt og fast ud i det hun så ham i øjnene og stille da hun havde fået det gamle af tog hun det nye på efter at ha renset det og sådan. Hun lagde et plaster foran og så lagde hun forbinding på og smilede sødt til Logan som ment at det nok skulle gå i det hun stille fik det lagt på ikke stramt eller for løst og berørte det let og det var meget mere fast i det nu, men hun havde jo os 2 hænder og han havde kun en ca og bruge fordi den anden var jo beskadiget.
"sådan der er det bedre" hun strøg let det ildrøde hår til siden i det hun bed sig let i underlæben og så lidt væk fra Logan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 22:24

"nu er jeg en kylling, fordi jeg ikke stoler på specielt mange mennesker, de eneste jeg stoler på er enten mine folk eller andre oprørs mennesker som fx samuel" sagde Logan og så på hende, han skar en frimasse idet hun havde renset det, den sved en lille smule.
"jeg er ked af jeg ikke er så naiv som dig, som tror på det gode i mennesker og håber at alle mennesker vil være søde mod hinanden, det passer bare ikke det er derfor jeg vil havde Malakel ned, fordi han har lavet en lov om man sagtens må dræbe i selvforsvar og at der næsten ikke er andre love, ingen andre love betyder at folk må gøre hvad der passer dem og det er ikke godt for nogle som ikke kan forsvare sig selv, som mig lige nu, hvis du ville kunnekunne du jo bare dræbe mig, eller udlevere mig til Malakel, jeg er sikker på han vil betale ret godt hvis man kommer med en der er modstandsmand" sagde logan of så på hende og smilte, det var noget af en situation de var havnet i.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 22:30

Noir rystede let på hovdet i det hun sagde"Jeg tror altså ikke der er noget godt i folk slet ikke overhovedet men jeg tror skam os der findes en anden side i dem eller nogen af dem" hun smilede sødt og sagde"Jeg har oplevet mange forskellige typer til ikke at være dum nok til at sige at alle har noget godt i sig det skal du slet ikke være bange for Logan" hun smilede og tjekkede forbindingen ud og fandt sådan en at spænde den fast med.
Hun smilede og sagde"sådan hvor ser du dog flot ud nu haha" hun tændte tvet over på nyhederne og så på Logan i det hun gik neden under og kom så op efter noget tid med lidt milkshake ? vanilie smag"kan du li vanilie??" hun så undrende på ham og sagde"Eller vil du slet ikke have noget for den sags skyld`?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 21 Feb 2011 - 22:43

Idet hun spurgte om han overhoved ville have noget, begynde Logan at smile, han havde som sagt nej til alt hvad hun tilbød ham.
"ellers tak, jeg er ikke specielt sulten eller tørsdig, hvis jeg blev skudt hver dag af dig, hols kæft hvor ville jeg leve godt" grinte Logan og så på tvet, der var lige kommet nyheder.
Logan så på tvet med store øjne idet de sagde noget om to modstandsgrupper den ene af en engel, Samuel, og den anden var hidtil ukendt.
"pis! Jeg er på skideren, en eller anden har sagt noget! Hvordan kan de overhovedet vide der er to og ikke kun en? Det er ikke så godt,, jeg må anskaffe mig flere våben og mere udstyr, jeg kan ikke klare en åben krig mod malakel lige nu, det er ikke godt" mumlede Logan for sig selv han havde hverken nok mænd, udstyr eller våben til at kunne klare Malakel , han kunne hvert i fald heller ikke i den her form.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 23:00

Noir tog hænderne for Logans øjne i det hun hviskede i hans øre blid"rolig.... Logan" hun smilede lidt og fjernede så hænderne igen og sagde"se intet er uforandret så bare rolig hr ukendt fordi de ved ingen gang hvem du er, det eneste du skal gøre nu er at finde dem der royale og dem der ikke er i din gruppe og så skal du finde ud af om det måske en fra samuels gruppe der har stukket dig i ryggen fordi? ingen fra din gruppe er nævnt og kun samuel er og han er det mest udbredte tale emne så der intet at frygte sådan" hun smilede til Logan og sagde"så længe du kan holde dig for øjnene lytte til omgivelserne og intet er forandret så er du i sikkerhed" hun smilede og gik ned og låste døren og vinduerne var alle lukket"Sådan der så alt låst og lukket, og ingen ved du er ved mig jo? så der masser af tænke tid" hun havde en svag rødmen fra tidligere over kinderne da han havde sagt han ville leve godt vis han blev skudt af hende hver dag siden hun passede og plejede ham så godt.
Hun redte let sengen op og gjorde den behagelig og nyt senge tøj og lagn i det hun sagde"så er det os klart til når du skal sove" hun havde givet ham 2 ekstra puder så han havde 3, en til sin arm og så bare to vis han var sådan en der elskede at putte sig til puder der ikke var for hårde eller tynde eller høje..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Tirs 22 Feb 2011 - 21:04

Logan så på hende og smilte, hun have fået beroliget ham, det var der ikke mange der kunne gøre, han var faktisk imponeret over det.
"du har sikkert ret" sagde Logan og gik hen til bunken med våben, tog en pistol, lagde et magasin i og ladte den "men bare for at være sikker, ligger den her ved siden af mig hele tiden" sagde Logan og lagde den under en af puderne.
Logan lagde sig på sengen, og så op i loftet, "har du nogle kær? du spurgte mig lige før, men jeg fik aldrig spurgt dig, om det" sagde Logan og smilte.
"hvad sker der når vi dør? bliver vi til spøgelser eller er det bare slut?" sagde Logan og så på hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 23:26

Noir grinte let og sagde"Uforandret Logan hva? men det helt iorden det gør du bare, det bedre end du ingen søvn får fordi du er nervøs og sådan" Noir så let på Logan i det hun os lagde sig ned men på den anden side af sengen jo så de havde lidt mellem rum mellem hinanden og hun lod de rav gule øjne let betragte Logan i det hun sagde"Ja min mor og papfar, og så min døde far og tja? .... ingen flere vel andet end mine veninder og venner jeg støder på nogen gange? men har fået nye og sådan så det jo dejligt så der flere at holde af og... og kæreste nej.. det har jeg ikke, har ikke haft sådan en siden jeg var ? 13-14 år egenlig" hun grinte let og sagde"Når man er 14 så glemmer man at det en fed alder egenlig men ... så når man er 17 år så husker man tydligt at 14 er egenlig en sej alder og så ærger man sig over de ting man ikke fik gjordt... " hun sukkede let og så undrende på Logan efter at ha haft lukket øjne lidt og sagde"Hm ? det ved jeg ikke.... tror man bliver spøgelse vis man har ufærdige ting? i livet... ellers kommer man vel blot op i himlen som nogen siger eller bliver genfødt i et andet menneske barn ?" hun grinte let og sagde"ved det egenlig ikke men vis du en dag finder ud af det så briff mig lige om det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Tirs 22 Feb 2011 - 23:47

"vil du heppe på mig?" sagde Logan og stirrede op i loftet.
"Jeg så et stykke papir hænge på en lygtepæl hvor der stod, at man kunne melde sig til en slags turnering. Jeg har tænkt mig at melde mig til, og hvis man kommer hele vejen kan man til sidst møde Malakel i arenaen, og hvis jeg får ham der, så skal de finde en ny konge, og hvem er bedre end den mand der dræbte ham?" sagde Logan og så op i loftet, han have tænkt over det i lang tid, om han skulle gøre det eller ej, det var et svært dilemma han stod i.
"haha det skal jeg nok, hvis jeg melder mig til turneringen kan det måske ske at jeg dør" sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 23:52

Noir rejste sig hurtigt op i det hun nærmest udbrød meget hektisk"NEJ!" hun så lettere såret på Logan og sagde"Nej stop... du ... du må ikke melde dig til den tunering! okay det må du altså ikke det vil jeg ikke se" hun så let væk i det hun stille sukkede og sagde"Jeg vil ikke se dig komme til skade Logan og der virkelig modbydelige væsner med i den for ikke at sige.... Malakel kan ingen vinde over altså ikke vis du menneske tro mig... du nød til at være et eller andet overnaturligt så" hun sukkede let i det hun lod hovedet blidt lade hendes blik se væk fra ham flov over at blande sig i hans sager, men hun ville virkelig ikke se ham dø eller høre om det, det ville tage for hårdt på hende nu når hun havde lært ham at kende"Ikke fordi jeg ikke tror du er effektiv... men vis en vampyr med overmenneskelig som usynlighed og fart kommer med eller en der kan mind fucke ens hjerne så har os menneske racen virkelig ikke en stor chance... desværre" hun sukkede stille i det hun vendte sit blik væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 0:05

Logan så på hende, han regnede faktisk med en lignende reaktion, "fint så melder jeg mig ikke, men så lov mig en ting, hvis du nogle siden er i problemer på hvilken som helst måde så tryk på den her knap" sagde logan og trak en lille sort mobil ligenende ting op af lommen hvor der var en lille sort knap i midten.
"Hvis du kommer i problemer og trykker så vil jeg være hos dig i løbet af minutter, lige meget hvor du er" sagde Logan og kastede den hen til hende.
"jeg ved godt det her lyder underligt, men jeg vil ikke have der sker dig noget, du er lige som en søster for mig, selvom vi har kendt hinanden i lidt tid, så har jeg det som om du er min lille søster" sagde Logan og så på hende, han havde aldrig haft det sådan før, han følte bare som hans og noirs skæben var flettet sammen på en eller anden måde
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 0:24

Noir så lidt undrende på den men tog i mod den fordi hun havde med garanti brug for den når hun roddet sig ind i problemer nærmest konstant så hun tog i mod den og nikkede"det skal jeg nok det loooover jeg Logan" hun rødmede let over det med søskende og roede sig i håret lidt fordi det var ikke hver dag man blev kaldt for en slags søster og så af en der så, så godt ud som Logan var det vel lidt nederen at være en søster for ham men det var helt okay, hun kendte ham jo heller ikke helt?.
Hun smilede sødt til ham i det hun sagde"okay så bror" hun blinkede drilsk til ham og lukkede let øjnene få minutter og gabte så i det hun sagde"Ååårh jeg egenlig træt? er du ikke os det?" hun så lidt hen af mod Logan i det hun smilede og sagde"OH! forresten hvordan går det med smerten og sådan fra skuddet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 0:34

"træt, søde Noir, jeg kan mærke træthed eller smerte som sagt er jeg stadig en slags militær fyr ik? Ej bare rolig skulderen mærkes fint, og træt jooh måske lidt, men det mærkes ikke, lige som såret" sagde Logan og smilte til hende.
"men hvis du er træt så læg dig til at sove, jeg skal nok prøve ikke at ødelægge dit værelse totalt" sagde Logan og smilte, han var fatisk glad, ikke bare hans sædvanlige glad, men var faktisk rigtig glad.
"tak.... Tak fordi du tage i mod senderen, du trykker på den og den vil begynde at blink rød og jeg har sådan et smart ur, at når du trykker på den vil mit blinke rødt og jo tættere på jeg kommer på dig, jo hurtigere vil den blinke" sagde Logan, det gjorde ham meget rolig at hun ville tage imod den, så hvis hun kom i problemer kunne han i det mindste hjælpe lidt.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 0:39

Noir smilede og sagde"du en virkelig dejlig slags? falsk bror Logan tak fordi du er sådan mod mig det gør mig virkelig glad" Noir havde endnu ikke mødt nogen fyre og haft noget med nogen som helst egenlig men det var nok os fordi hun virkede som den der lille pige den der? ja.... hva kunne man kalde det? slags pige der bare ikke gjorde noget forkert og sådan hun virkede ihvertfald som en lille søster til de fleste kunne man sige?.
Hun betragtede stille Logan i det hun rejste sig op og gik ud på badeværelset og trak i hotpants og en top i det hun kom ind på værelset igen og smilede til Logan før hun lagde sig under den ene af dynerne og egentlig ville hun ha været oppe og passet på Logan men det så ud til det ville blive anderledes?.
efter noget tid lå hun stille ved siden af ham dog ikke op af ham og hun sov virkelig fredfyldt og trak vejret roligt og lå bare der pjusket med rød hår og nusselig med den store dejlige varme dyne over sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 0:55

"jeg gør bare hvad jeg kan" sagde Logan, han lå bare og kiggede op i loftet ikke specielt underholdende, man han slappede af of det var vel vigtigst ik? Det mente Logan og lukkede øjnene og langde hænderne underhovedet, men skar så en grimasse da han kom til at strake højre arm og lagde den tilbage på maven.
har du nogle sinde tænkt på at faktisk, kan man gå rundt i sin lille verden og tro at alt og alle var i mod en, eller man kan gå rundt og regne med at alle frygter en, og får opbygget selv tillid på den måde" sagde Logan og så på hende.
Hun så så rolig ud, man skulle næsten ike tro at hun boede i en by der var ødelagt af krig mellem lande og indbyrdest blandt menneskene og væsnerne i byen, så fredlig som hun så ud burde ikke være muligt, det kunne Logan ikke forstå
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 2 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum