Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never say never :/: Logan - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never say never :/: Logan

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 1:05

Noir havde oplevet utrolig meget modgang i sit liv men det havde aldrig ændret hende hun havde aldrig sagt hendes liv var elendigt fordi det syntes hun ikke det var, hun var glad for de minder hun havde fra sin barndom og øjenfarven på grund af det der skete med hende var os fin nok?, hun elskede livet og dens smukke landskaber og hemmeligheder samt de folk der havde deres helt egen personlighed eller historie ligesom Logan havde sin egen historie?.
Hun kunne ikke fatte han ville ha taklet hende før og nu var han så sød men det var nok hans virkelig side der skindte igennem nu og ikke den der forsvars side mere.
Hun smilede lidt i søvne af at drømme om alt muligt og os af at tænke på Logan og hun lige havde mødt ham i det hun få timer efter da solen endnu en gang var ved at vågne op åbnede hun øjnene og betragtede Logan"godmorgen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 1:25

Logan kørte en hånd over sit angsit for at vågne, kort efter så han på sit ur klokken var 10:25 han gabte kort og så så på Noir.
"godmorgen søster" sagde logan og smilte til hende, han havde sovet som en sten, han plejede eller flere gange at vågne om natten med mareridt om hans tid i Irak som soldat, han troede selv at det var den periode der gjorde ham til Logan, den Logan som havde to sider, dræber siden hvor han vil gøre alt for at beskytte sig selv og venner/familie også den Logan der var her nu, den glade,søde og rare Logan som elsker og holder af sine nærmeste.
"sovet godt?" sagde logan og satte sig op og brugte puden som et slags ryglæn.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 1:29

Noir nikkede træt i det hun rykkede stille tættere på Logan og tog så om hans arm med hendes højre arm og lagde sit hovede mod hans brystkasse og lukkede så stille øjnene fordi hun stadig var så træt som hun nu var hvilket heller ikke ville ? få nogen til at undre sig fordi hun var virkelig træt det var der ingen der kunne sige nej til vis de så hende.
Hun sov virkelig længe normalt men det var nok os fordi der ikke rigtig var noget der skete midt på dagen for hende når hun skulle i skole og sådan.
Noir åbnede let øjnene i det hun for op af sengen i det, det jo var mandag!"OMG! ARH!" hun skyndte sig hen til sit skab i det hun fandt sorte leggins frem og tog dem hurtigt på og så et miniskirt en flagrende nederdel i hvid og så tog hun en hvid skjorte på uden over og så en slags trøje ? der havde en V skæring ned så hun havde plads til et feminint slips.
Hun skyndte sig hurtigt at tage sko på og så flovt mod Logan i det han jo sikkert havde set hende i mens hun klædte om dog håbede hun han havde set den anden vej i det hun tog sin taske og sagde"undskyld jeg straks tilbage efter skole!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 14:55

Logan åbnede øjnene, idet hun nærmest råbte op, i ren refleks trak han sin pistol under puden og pegede rundt "hvad sker der? Og hvorfor skifter du tøj" sagde Logan og kiggede væk idet, det gik op for ham at hun faktisk skiftede tøj, "forklar mig lige hvorfor du skal have andet tøj på? og findes der overhovedet en skole her? er de ikke alle blevet smadret eller sådan noget?" sagde Logan og gned sig i øjnene, han var så træt at han ikke selv kunne tro det.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 15:52

Noir så let mod Logan i det hun sagde"Nej jeg skal i skole ses" hun skyndte sig ud af døren og så var hun væk og han havde huset for sig selv og der var ingen nøgle så han stod for at passe hendes hus indtil hun kom hjem? fordi han kunne jo ikke gå der fra fordi han ikke kunne låse det ude fra?.
Noir kom hjem nogen timer efter med et smil på læben og iført den lille nederdel og trak så stille om til afslappede bukser og en tshirt dog ikke foran Logan det ville hun aldrig gøre igen? sådan skifte tøj i samme rum som ham undtagen han havde ikke set hende jo så det var egenlig ikke rigtig noget at lægge mere vægt i?.
Hun smilede til Logan i det hun sagde"jeg havde helt glemt jeg sku i skole det må du altså virkelig undskylde" hun roede sig flovt i håret i det hun smilede tilbage til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 22:00

Logan lå stadig i sengen, og sov i det hun begynde at snakke åbnede han øjnene og så på hende.
Han var stadig træt og gned sig i øjnene, hans skulder føltes øm, det var vel en god ting, når man regner med at han kunne mærke skulderen, og at nerverne ikke var totalt ødelagt men var intakte.
"hvad er klokken? For jeg tror ikke jeg plejer at sove så sent, men man ligger herre godt i din seng" sagde Logan efter fulgt af et smil.c
han satte sig op, tog pistolen fra under puden, tog magasinet ud, lagde magasinet tilbage i sin lomme og lagde pistolen tilbage i bunken med våben, Logan lagde sig tilbage i sengen og så på hende.
"haft en god dag? Eller har den gået af lort til?" sagde Logan og smilte til hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 20:40

Noir satte sig i sin senge afdeling kunne man vel kalde det på den anden halvdel og smilede til Logan der så ud til at nyde hendes seng i fuldedrag og sagde med dette her søde uskyldige smil på læberne"Jeg har skam sovet formidabelt så bare rolig det har gået helt fint fordi jeg har fået sovet ovenlig ud og ja det er en virkelig dejlig seng den er lavet i eroupa" hun grinte let og betragtede Logan lidt undrende og bed sig så i underlæben og sagde"Hmmm så hvad har du lavet hele dagen egenlig blot ligger og sovet skønt jeg godt kan forstå vis det er det eneste du har lavet siden din arm jo" hun rømmede sig let og bed sig i underlæben mens hun fik et lille suk frem og lukkede så øjnene lidt og sagde"hvor ville jeg ønske nogen gange man oplevede lidt romantik?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Tors 24 Feb 2011 - 21:15

"sover det meste, jeg får aldrig sovet helt ud, uden jeg vågner og har mareridt efter min tur i Irak, ikke en nat før nu har jeg ikke kunne sove uden at vågne minimum 2-3 gange fuldstændig svedig, det er så slemt nogle gange, at jeg finder mig selv med en kniv i hånden når jeg vågner" sagde Logan og så på hende.
"romantik, ikke så sjovt, det vil du ikke prøve, ikke sjovt på nogle måder, du håber på kærlighed, men ender op med et kæmpemæssigt sår i dit hjerte, aldrig stol på andre end dig selv, du ved aldrig hvornår at de kan vende sig og stikke dig i ryggen" sagde Logan og så på hende.
"Jeg ved godt jeg gør noget andet, men jeg tager risikoen at stole på dig, fordi jeg føler at du ikke kan finde på det" Sagde Logan og smilte
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 21:38

Noir så på ham og sagde"Nej det vil jeg aldrig!? jeg vil passe på dig os Logan og gøre alt for du ikke skal dø eller ende en.... en dag i kørestol fordi du er for meget beskadiget, jeg vil gør alt enda sælge min sjæl til underverden vis det kunne gøre så du aldrig ville lide igen og aldrig kunne komme til skade" Hun s¨flovt på ham og en tåre randte ned af hendes kind i det hun bed sig let i underlæben og gemte sig hurtigt under selveste en dyne af hendes egne og lå blot der nede under og prøvede at få tåren til at stoppe da den endelig gjorde det kom hun let op og så på Logan igen og sagde"men... men jeg har aldrig fået et kys før eller noget ... jeg ville ønske jeg kunne prøve at kysse en ? eller blot du ved forelske mig i en og mærke den følse af overvældende glæde og lykke man får?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Tors 24 Feb 2011 - 23:53

"er du okay?" sagde Logan idet han så en tåre trille ned af hendes kind... Er du okay? Holdt kæft et dumt spørgsmål, godt spurgte logan godt spurgt.
"hvorfor har du aldrig oplevet en forelskelse? Du var hvad 17? Du burde have oplevet en, og har du aldrig kysset en før sådan seriøst? Hvorfor ikke ? Du er jo både en sød og utrolig smuk ung kvinde, drengene burde være efter dig hele tiden" sagde Logan og satte sig tættere på hende , han smilte stille.
"og det er ikke bare noget jeg siger til alle piger, det her siger jeg fordi jeg mener det, du er virkelig en sød, smuk og virkelig betænksom ung kvinde, altså se mig, du skyder mig og slæber mig tilbage til DIT eget hjem, du lod mig ikke ligge i vejkanten, men hjalp mig selvom jeg i princippet kunne gøre dig ondt" sagde logan og krammede hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 23:57

Noir strøg let tåren væk og satte sig op i det hun så på Logan og nikkede stille og sagde"jah jeg ved det" hun rømmede sig let og prøvede at holde tårene tilbage og sagde"Nej jeg har aldrig kysset en fyr sådan andet end... end et hva kalder man det ? tante kys du ved blot et hurtigt på læberne, jeg har aldrig oplevet et kys som i film eller noget, et kys der vare længere end 1 sekundt" hun sukkede stille men rødmede så i hele ansigtet i det hun mærkede Logans arme om sig og sagde"l...L...Logan!? hvad " hun grinte lidt og sagde"Hvad laver du? jeg overlever bare rolig, det betyder vel heller ikke så meget når man ikke har prøvet det hva?" hun grinte lidt og rødmede så mere nu og tog dynen over sig og mumlede lød det til dog kunne man stadig høre hende"Men ... undskyld alt det jeg gjorde altså skød dig og blot løb i skole i dag"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Søn 27 Feb 2011 - 18:35

Logan begynde at grine "jeg krammede dig? plejer man ikke at gøre det, når folk græder? eller er det noget gammeldags?" sagde Logan og så på hende.
"Hey det er fint nok forstået? du behøver ikke at have dårlig samvittighed over det, er jeg død? har du dræbt mig? for jeg er rimelig sikker på at jeg stadig lever, og at det nok skal hele, og til sidst så er kuglen jo ude så der kan ikke gå betændelse i det, ikke hav dårlig samvittighed forstået?" sagde Logan og smilte til hende.
Han lagde sig ned på sengen og så op i loftet, "hvorfor tror du ikke på der findes vampyrer? Er det fordi mennesker stadig tror at der ikke findes 'fantasi dyr' og at de lever i en lykkelig verden?" sagde Logan og så på hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan - Page 3 Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum