Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Never say never :/: Logan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Never say never :/: Logan
Hun kunne ikke fatte han ville ha taklet hende før og nu var han så sød men det var nok hans virkelig side der skindte igennem nu og ikke den der forsvars side mere.
Hun smilede lidt i søvne af at drømme om alt muligt og os af at tænke på Logan og hun lige havde mødt ham i det hun få timer efter da solen endnu en gang var ved at vågne op åbnede hun øjnene og betragtede Logan"godmorgen"
Gæst- Gæst
"godmorgen søster" sagde logan og smilte til hende, han havde sovet som en sten, han plejede eller flere gange at vågne om natten med mareridt om hans tid i Irak som soldat, han troede selv at det var den periode der gjorde ham til Logan, den Logan som havde to sider, dræber siden hvor han vil gøre alt for at beskytte sig selv og venner/familie også den Logan der var her nu, den glade,søde og rare Logan som elsker og holder af sine nærmeste.
"sovet godt?" sagde logan og satte sig op og brugte puden som et slags ryglæn.
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Hun sov virkelig længe normalt men det var nok os fordi der ikke rigtig var noget der skete midt på dagen for hende når hun skulle i skole og sådan.
Noir åbnede let øjnene i det hun for op af sengen i det, det jo var mandag!"OMG! ARH!" hun skyndte sig hen til sit skab i det hun fandt sorte leggins frem og tog dem hurtigt på og så et miniskirt en flagrende nederdel i hvid og så tog hun en hvid skjorte på uden over og så en slags trøje ? der havde en V skæring ned så hun havde plads til et feminint slips.
Hun skyndte sig hurtigt at tage sko på og så flovt mod Logan i det han jo sikkert havde set hende i mens hun klædte om dog håbede hun han havde set den anden vej i det hun tog sin taske og sagde"undskyld jeg straks tilbage efter skole!"
Gæst- Gæst
Noir kom hjem nogen timer efter med et smil på læben og iført den lille nederdel og trak så stille om til afslappede bukser og en tshirt dog ikke foran Logan det ville hun aldrig gøre igen? sådan skifte tøj i samme rum som ham undtagen han havde ikke set hende jo så det var egenlig ikke rigtig noget at lægge mere vægt i?.
Hun smilede til Logan i det hun sagde"jeg havde helt glemt jeg sku i skole det må du altså virkelig undskylde" hun roede sig flovt i håret i det hun smilede tilbage til ham
Gæst- Gæst
Han var stadig træt og gned sig i øjnene, hans skulder føltes øm, det var vel en god ting, når man regner med at han kunne mærke skulderen, og at nerverne ikke var totalt ødelagt men var intakte.
"hvad er klokken? For jeg tror ikke jeg plejer at sove så sent, men man ligger herre godt i din seng" sagde Logan efter fulgt af et smil.c
han satte sig op, tog pistolen fra under puden, tog magasinet ud, lagde magasinet tilbage i sin lomme og lagde pistolen tilbage i bunken med våben, Logan lagde sig tilbage i sengen og så på hende.
"haft en god dag? Eller har den gået af lort til?" sagde Logan og smilte til hende
Gæst- Gæst
"romantik, ikke så sjovt, det vil du ikke prøve, ikke sjovt på nogle måder, du håber på kærlighed, men ender op med et kæmpemæssigt sår i dit hjerte, aldrig stol på andre end dig selv, du ved aldrig hvornår at de kan vende sig og stikke dig i ryggen" sagde Logan og så på hende.
"Jeg ved godt jeg gør noget andet, men jeg tager risikoen at stole på dig, fordi jeg føler at du ikke kan finde på det" Sagde Logan og smilte
Gæst- Gæst
"hvorfor har du aldrig oplevet en forelskelse? Du var hvad 17? Du burde have oplevet en, og har du aldrig kysset en før sådan seriøst? Hvorfor ikke ? Du er jo både en sød og utrolig smuk ung kvinde, drengene burde være efter dig hele tiden" sagde Logan og satte sig tættere på hende , han smilte stille.
"og det er ikke bare noget jeg siger til alle piger, det her siger jeg fordi jeg mener det, du er virkelig en sød, smuk og virkelig betænksom ung kvinde, altså se mig, du skyder mig og slæber mig tilbage til DIT eget hjem, du lod mig ikke ligge i vejkanten, men hjalp mig selvom jeg i princippet kunne gøre dig ondt" sagde logan og krammede hende.
Gæst- Gæst
"Hey det er fint nok forstået? du behøver ikke at have dårlig samvittighed over det, er jeg død? har du dræbt mig? for jeg er rimelig sikker på at jeg stadig lever, og at det nok skal hele, og til sidst så er kuglen jo ude så der kan ikke gå betændelse i det, ikke hav dårlig samvittighed forstået?" sagde Logan og smilte til hende.
Han lagde sig ned på sengen og så op i loftet, "hvorfor tror du ikke på der findes vampyrer? Er det fordi mennesker stadig tror at der ikke findes 'fantasi dyr' og at de lever i en lykkelig verden?" sagde Logan og så på hende
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» A little bit of nature - Logan
» A vamp!? ~ Logan
» Let me show you what i can do! //logan//
» little... little silly boy ::::: LOgan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline