Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
evil things (manda)  - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
evil things (manda)  - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
evil things (manda)  - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
evil things (manda)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
evil things (manda)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
evil things (manda)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
evil things (manda)  - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
evil things (manda)  - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
evil things (manda)  - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
evil things (manda)  - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

evil things (manda)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 0:06

Hun så tænksomt på ham... "nej ikke med mindre du er en indfødt" mumlede hun. Hans støn gjorde hende af en uforklarlig grund godt tilpas. Og hun kunne ikke lade vær og slikkede ham derfor igen på halsen. Hun så en smugle undrende på ham da han pludselig lænede sig tilbage. Det lod hun dog ligge. "hmmm det er lidt underligt" mumlede hun.Hun grinte kort og sødt til det han sagde... "hmm ja det er det vel" hun lænede sig op af ham og nød faktisk at være tæt på ham... noget af hende. "du kan ikke få mig overbevist... jeg er en vandskabning" mumlede hun og så lidt på ham. Hun smilede kort over hans rødmen, det så nuttet ud! meget endda. Hun tog sig ikke rigtigt af hans sæt. hun så lidt undrende på ham da han faldt ned at ligge, hvilket forudsagde at hun også faldt. i kort tid lod hun sit hovede hvile på hans brystkasse i kort tid inden hun løftede sit hovede lidt for at se på ham. Hun smilede kort og lagde igen sit hovede på hans brystkasse. dog denne gang længere oppe. hun vendte kort sit hovede for at kysse hans hals igen, og lod nu den anden hånd kører lidt ned af hans anden side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 0:13

Han nikkede let, det gav jo mening. Men alligevel ikk, men en forbandelse var vel ogs en forbandelse. Han forstod ikk hvorfor hun fortsatte med at slikke og kysse hans hals selvom han havde bedt hende lade være. Han kiggede ud i luften, "Men hvis du er en vandskabning er jeg en blanding af en vandskabning og et monster." sagde han roligt og kiggede på hende. Han blev liggende da han faldt sammen, han kiggede på hende. Hun så ikk ud til at hade at ligge lidt på ham. Man kunne mærke han var en smule bygget, men han var ikk en med six pack bare bygget. Han hvilede hovedet igen og prøvede at bevæge kroppen, men som han havde regnet med var han lammet. Han rødmede mere da han mærkede hendes hånd ved hans side. Han lukkede øjnene lidt i og bed sig igen lidt i læben. Han kunne ikk forstå hvorfor hans krop blev lammet af kærtegn på hans hals, men den var så følsom.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 0:22

"hmm der er ikke meget mening ved det men sådan er det bare" mumlede hun. Hans støn og rødmen gjorde hende af en underlig grund godt tilpas, og eftersom han stønnede måtte det vel betyde at han godt kunne li det? Hun sukkede og rystede på hovedet "nej... for du er ik den slags blanding ! du er besværlig!" protesterede hun, dog var det også lidt sødt sagt?
hun kyssede ham enkelte gange på halsen, og lod dernæst sin højre hånd kører op langs hans side og hen på hans skulder. Hun slikkede ham igen på halsen, og nussede sig kort ind til hans hovede. han var ret så behagelig at ligge på? hendes venstre hånd kom lidt længere ned, ikke meget men lidt. Hun smilet ved hans rødmen og kyssede hans hals igen. og nussede blidt hans skulder. "hmmm vil du godt se ø'en?" spurgte hun undrende... der var ikke andet end vandfald træer søer og huse på den ø.... joo nogle enge og enkelte marker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 0:28

Han kiggede stille på hende, "Man elsker mig da for det?" smilede han uskyldigt og og kiggede roligt på hende. Han prøvede stadig at bevæge kroppen men der ville gå lidt tid. Han mærkede hans hænder begyndte at bevæge sig igen, men det stoppede hurtigt da hun kyssede ham på halsen. Han åbnede munden lidt og hans øjenlåg rystede en smule da han havde lukket dem. Han stønnede lidt igen og mærkede hans krop ogs begyndte at ryste. Han mærkede hendes hånd bevæge sig op til hans skulder. Han stønnede lidt højt da hun slikkede hans hals igen. "St-stop Anqu...!" stønnede han lavt. Han mærkede hendes anden hånd komme en smule længere ned og han rødmede automatisk mere over det. Han vidste ikk hvad han skulle gøre, om hun havde opdaget han overhovedet ikk bevægede sig selvom han sagde imod så kæmpede han ikk imod. Han håbede ikk hun ville tænke over det.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 0:38

"he he det gør man sikkert" smågrinte hun. hun så længe på ham og nussede sig lidt ind til ham. hendes venstre hånd kørte lidt længere ned og var nu lige ved siden af hans lem. Dog stoppede hun der. Hun kyssede ham et par gange på halsen og så, så igen på ham "hvad hedder den guløjede halvdel egentligt...og hvad gør han?" spurgte hun nysgerrig. hun nussede fortsat hans skulder og kyssede ham enkelte gange på halsen imens. Et lettere forførende smil spillede frem på hendes læber da hun hørte hans støn, dog gemte hun det hurtigt væk igen. Hun lænede hovedet en smugle på skrå og så lidt på ham da han bad hende stoppe. Hun stoppede med at kysse ham dog ikke med at nusse hans skulder. Hun smilede kort over hans rødmen, og rykkede sin hånd en smugle tættere på, ikke meget men lidt. Den hånd der før havde nusset hans skulder lagde hun under hagen og nu lagde hun bare og kiggede på ham. sådan da, for af og til nussede hun ham lidt med den venstre hånd, der var dog stort mellemrum imellem. "og hvorfor kan han ikke li ordet hvalp?" spurgte hun nysegerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 0:44

Han kiggede på hende, han smed hovedet i jorden med et bump igen og lukkede øjnene en anelse hårdt i. Han rødmede kraftigt over at mærke hendes hånd så tæt. Han åbnede munden og prøvede at sige noget igen, men det virkede ikk den gang. Han lukkede munden igen og hans øjne var lidt mere roligt lukkede i. "Black..." sagde han stille som svar. "Han er bare... min varulvs... personlighed..." sagde han lidt besværet. Han stønnede en smule og måtte have mellemrum for at prøve og slappe mere af så han bedre kunne tale, men det gik ikk vildt godt. Han mærkede hendes hånd kom tættere på hans lem og han drejede hovedet til den ene side. Han prøvede igen at sige noget, men ingen lyd. Han bed sig hårdt i læben og stønnede lidt, "Det er... en fornærmelse til en ulv... at kalde dem... hund eller hvalp..." sagde han stille og stønnede stadig lidt. Hans krop var lammet, men han var stadig blevet vildt tændt af det hun havde gjort. Han gjorde det ikk med vilje, men hans krop kunne ikk styre sig pga halsen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 0:56

Det var meget sødt når han rødmede i hendes øjne, men det undlod hun at sige lige nu. "hmmm black... kan man bare tale til ham? ... eller skal du ha gule øjne for at det virker?" hun smilede kort og forførende men fik dog hurtigt det smil fjernet. "såå du har to personligheder inden i dig... kan i være fremme på en gang?" hun var meget nysgerrig omkring hans anden personlighed... og ham? Det blev oftere og oftere at hendes nussede ham, og kort efter lagde hendes hånd lige oven på hans lem. Hun havde travlt med at se og lytte til ham, så hun opdagede ikke at hans lem var hård... ikke endnu.
Hun smilede vær gang han stønnede, og vidste ikke rigtigt hvorfor. Hun lænede hovedet en smugle på skrå da han drejede hovedet til den ene side men tog sig dog ikke rigtigt af det? "så hvis man vi ha ham frem skal man provokere ham ved at kalde ham hvalp?" kom det fra hende. Hun nussede nu hele tiden hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 1:00

Han nikkede let, "Han... kan godt høre, selvom jeg er fremme..." sagde han lavt og rødmede stadig. Han prøvede at slappe af i kroppen, men det var svært når den ogs var lammet og skulle komme i bevægelse igen. Han kiggede stille, "Vi har... været fremme på samme tid før..." sagde han og drejede hovedet væk igen. Han forstod ikk hvorfor hun var så interesseret i det, men hun havde vel sin egen mening om det. Han mærkede hun lagde hånden direkte og han gav et enkelt støn fra sig. Han lukkede øjnene hårdt i og bed sig i læben. Han rystede på hovedet, "no-nogle gange, kan han ogs... komme frem selv..." sagde han og kiggede på hende uden at rykke på hovedet. Han stønnede lidt højt da hun nussede hans skridt. Han rystede lidt på hovedet, "Ne-nej Anqu...!" stønnede han. "Ikk det...!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 1:11

"så han lytter til alt hvad du siger og gør???" det var vel lidt underligt. hun syntes egentligt at det var meget nuttet. Hun nussede sit hovede ind mod hans og lå næsten helt stille. "er det ikke besværligt?" mumlede hun. Hun så lidt på op ham med et tænksomt blik. "hvad lavede du før du kom her til?" kom det let forførende fra hende, dog stoppede hun sig selv i det. Hun lukkede kort øjende og smilte for sig selv da hun hørte hans støn. Hun kyssede ham ikke, eller slikkede. Men havde i stedet lagt sig sit hovede helt op mod hans. "sker det tit?" mumlede hun og så kort og undrende på ham. Hun nussede fortsat hans lem. Hun så en smugle undrende ud da han forbød hende noget... hun troede bare at hun ikke måtte provokere Black. "så snakker jeg ikke til ham" mumlede hun roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 1:17

Han rystede lidt på hovedet, "Det... det er kun... når han vil..." sagde han og prøvede at slappe af stadig. Han kunne ikk holde det ud. Det var underligt når han var fuldkommen lammet. Han løftede overkroppen lidt, men den lagde sig igen. Han kiggede på hende, "Det... er bedre end... at han tager over..." sagde han stille og kiggede rundt. Han ville gerne komme lidt væk og stoppe hende fra at røre hans lem, men han kunne intet og på en måde kunne han godt li det selvom han ikk ville. Han stønnede lavt og hev lidt efter vejret på samme tid, "Jeg... ledte efter svar... På min... fortid..." sagde han. Han lukkede øjnene. Han rystede på hovedet, "Ikk så tit..." sagde han og stønnede lidt mindre. Han mærkede stadig hendes hånd og bed sig i læben. "St-stop... Anqu..." sagde han. Han kiggede på hende, "Hvorfor... rører du mig ogs.. dér?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 1:28

"hmm så du ved ikke hvornår han lytter og hvornår han ikke gør?" mumlede hun spørgende. Hun så undrende på ham og tænkte sig kort om. og lagde derefter hovedet en smugle på skrå... hendes tankestrøm blev afbrudt af det næste han sagde, og hun fik ikke fundet et endelig svar. "hmm nå ok" hun smilede kort og så længe på ham, hun nussede fortsat hans lem. og tankestrømmen startede igen. "og du tror du kan finde de svar her i de morga?" spurgte hun undrende... hvorfor her? hun skød tanken til side "men det er bare rart at bo her?" spurgte hun roligt. Hun så lidt på ham "så jeg må ikke kalde ham køter, hvalp eller hund? " mumlede hun for sig selv. Hun smilede kort over hans støn.
Hun så undrende på ham og dernæst på sin hånd. Som hun hurtigt tog til sig. Hun bakkede et lille stykke væk fra ham, ikke særlig langt men sådan at han ikke kunne nå hende. Hun ledte efter et svar, til hans spørgsmål men fandt ikke rigtigt andet end "emmm" Hun kom pludselig i tanke om at hans lem faktisk havde været hård og bakkede en smugle mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 1:34

Han rystede på hovedet og hev lidt hårdt efter vejret. Hans peb lidt da hans krop ikk kunne klare at være så tændt. Han kiggede stille på hende. Han nikkede let, "Lyttede... til mit... instinkt..." sagde han roligt. Han åndede rimelig tungt, "Og takket... være mit instinkt... Husker jeg... meget af... min fortid..." sagde han og kom til at smile en smule ved tanken. Han havde mødt glemte personer som han så havde husket igen. Han kiggede på hende, "Det er... fint at... bo her..." sagde han roligt og lukkede øjnene. Han stønnede videre og rystede på hovedet. "He-helst ikk..." sagde han. Han slappede mere af i kroppen da hun fjernede hånden og han mærkede han faldt en smule i søvn så afslappet han blev. Han åbnede det ene øje og kiggede på hende, han smilede let. "Det er... ok... Gør dig ikk... noget..." sagde han. Han kiggede lidt på himlen, "Kan ikk... gøre noget alligevel... Min krop er lammet..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 1:45

hun så undrende på ham da han peb. Og vidste egentligt ikke hvorfor han gjorde det."vav du må så vel egentligt ha et godt instinkt" mumlede hun, og så længe på ham. "hmm det ser ud som om du kan finde det du søger efter helt uden hjælp... go dit instinkt" kom det drillende fra hende. "jeg har ikke været her i så mange dage... så det skal jeg ikke kunne sige noget om" Hun kom igen til at smile ved hans støn, det var vel egentligt underligt at gøre det men sådan var det bare? "okay så gør jeg ikke det" mumlede hun. Hun ´grinte kort og meget lavt ved hans reaktion, han sov jo næsten... havde det været så hårdt? hun skød tanken til side da hun nok egentligt ikke ville kende svaret. Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt af ham da han sagde at han var lammet. Ja det havde åbenbart været meget hårdt. Hun rykkede tættere på ham og lagde hovedet på hans mave. "emmm undskyld" mumlede hun... det var nok lidt underligt at sige undskyld for det hun havde gjort...men hun havde ingen anelse om hvad hun ellers skulle sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 1:51

Han smilede let og nikkede, "Ja men nogle gange kan det ogs tage fejl..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han prøvede at bevæge sig men kun hans fingre reagerede og det vat kun en smule. Han kiggede på hende, "Hvis du ikk har det har du så fået arbejde? Lejlighed?" spurgte han lidt bekymret. Han kunne godt se hvis hun havde lidt svært ved det i starten. Han kiggede stille på hende, han smilede opgivende og rystede på hovedet. "Du skal ikk undskylde, du vidste jo ikk..." sagde han roligt og lagde hovedet til rette. Han kiggede ud i luften, "men det er min hals, den er meget meget følsom og derfor hvis man slikker eller kysser mig or meget på halsen så et tidspunkt bliver min krop lammet i en time eller to..." sukkede han lavt. Han hadede det, men sådan var det vel. Han kiggede på hende, "Så tag det roligt, du vidste det jo ikk." smilede han opmuntrende.

//Nattenat, er mega træt... ;P
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 2:00

"men det sker vel ikke så tit eller hvad?" spurgte hun nysgerrigt. Hun så undrende på ham... hun havde lige kostet ham flere problemer og nu var han bekymret for hende! han var da utroligt! "lad og la vær med at snakke om arbejdet" mumlede hun halvknotten. "nej jeg har intet sted at sove... men jeg bryder bare ind på et hotelværelse eller noget" mumlede hun.Hun sålænge på ham da ha med det samme tilgav hende... "hvad skal man gøre for at få dig til at hade en! jeg giver dig ikke andet end problemer! og du tilgiver mig med det samme! " tonen i hendes stemme var svær at finde rundt i så man kunne ikke helt sige om det var alvorligt eller ikke. "ups" mumlede hun... "heay det kan jeg faktisk gøre noget ved!" hun satte sig om bag ved ham og lagde hans hovede i sit skød..."hvis du brokker dig så ædder jeg dig" kom det drillende fra hende. Hun trykkede på de to nervecentre der befandt sig i hans skuldre... og om ganske få sekunder ville det blive møj ubehageligt men han ville kunne rører sig i overkroppen igen...

//ok natte nat! x3skrives senere i dag xP //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 15:50

Han rystede let på hovedet, han havde kun oplevet det et par gange på de mange hundrede andre gange det var rigtigt. Han grinede let og smilede til hende, "Strip tease?" spurgte han roligt. Han sukkede let, "Du må gerne låne penge af mig? Indtil du finder et mere fornuftigt arbejde..." sukkede han let. Han hadede virkelig dem der arbejdede på det sted, den eneste måde man kunne få flere penge var at kneppe med chefen. Han havde fået det at vide af så mange og han følte ikk han ville hade hende. Han kiggede stille på hende, "Hvis du vil kan du godt være hos mig?" sagde han roligt. "Men jeg har ikk en gæsteseng, men jeg kan sagtens skaffe en." sagde han og kiggede på hende. Han vidste det ikk var den smarteste idé da hun vel ikk stolede på ham. Og på en måde var han heller ikk tryg ved det, men hans krop var lammet og alligevel angreb hun ham ikk mens chancen var der. Han grinede lidt, "Hvis man ikk ved det, kan man jo ikk gøre for det?" sagde han roligt, "Du vidste ikk jeg var så følsom ved halsen, så derfor kan jeg da ikk blive sur over det selvom du gerne må lade være med at gøre det en anden dag." sagde han let. Han blev lidt overrasket da hun lagde hans hoved på hendes skød, han kom til at smile en smule behaget og nussede hovedet en smule til ham. Han elskede at hvile hovedet på andres skød, det var hans måde at slappe godt af på. Det gav et lille sæt i ham da hun trykkede på hans nerver og han mærkede det gjorde rimelig ondt. Men han kunne ogs mærke at hans krop begyndte at kunne bevæge sig. I hvertfald overkroppen. Han bevægede hænderne og løftede armene, han kiggede lidt overrasket og smilede til hende. "Tak."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 17:26

Hun så undrende på ham, hvor vidste han det fra?!? pinligt! Hun kneb øjende sammen og undgik med vilje at se på ham. "kan vi snakke om noget andet?" mumlede hun og vendte hovedet da hun var kommet til at rødme let... det var lidt for pinligt. Hun lænede hovedet en smugle på skrå og satte sit hovede helt ned til hans så hendes næse rørte hans. Hendes øjne så meget store ud "må jeg?" spurgte hun undrende... godt nok var hans engle halvdel i en halskæde... men han opførte sig stadig som en engel! hun satte sit op igen og så tænksomt ud i luften. Hendes øjne blev endnu engang store da han tilbød at hun måtte sove hos ham... Et let grin spillede på hendes læber, hvorefter hun prikkede ham i panden "du er underlig!" kom det muntert fra hende, og nikkede derefter "det vil jeg godt... men du behøver ikke skaffe en gæsteseng! jeg finder på noget andet... og indtil videre så sover jeg bare på dit gulv ik? " hun smilte roligt til ham. hun lænede hovedet bag ud så han endnu engang ikke kunne se hendes ansigt, da hun igen kom til at rødme over det hun havde gjort. "det... det lader jeg så vær med" mumlede hun en smugle anspændt, da hun ikke ville ha at han så det. Hun så igen på ham og smilte kort da hun så at han faktisk godt kunne li at ligge sådan.... og det skyllede hun ham vist også? Hun stoppede med at trykke på hans nervecentre da han bevægede armene og hænderne "det skylder jeg dig vist" mumlede hun lavt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 17:37

Han nikkede let, "Jo, men jeg kan regne det ud af at se din reaktion over det..." sagde han da han jo trods alt vidste hvad hun tænkte. Han kiggede på hende og rødmede en smule da hun rørte hans næse med sin egen. Han kiggede på hende og nikkede let, "Ja, jeg vil hellere lade dig låne penge end at skal arbejde sådan et sted. Du kan finde et andet arbejde til langt flere penge end det skod sted." sagde han og kiggede på hende. Han smilede bestemt til hende. "Selvom jeg er underlig er det det man elsker mig for." sagde han med et let grin og kiggede på hende. Han sukkede opgivende og rystede på hovedet. "DU skal ikk sove på gulvet, så vil jeg hellere du sov i sofaen men den skal du heller ikk sove i. Man får pisse ondt i nakken af det." sagde han og kiggede roligt. Han smilede let til hende, han kunne se på hende hun følte sig lidt skyldig over at han var lammet. Han smilede og nussede hovedet mere til hende. "Det er ok har jeg sagt, når du ikk vidste det kunne du altså ikk gøre for det." sagde han og kiggede op på hende. Han aede hendes kind blidt, "Så glem det, ok?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 17:56

"humpf" mumlede hun og var en smugle irriteret på sig selv. Det var selvfølgelig en stor fordel at han vidste hvad hun tænkte på. Hun smilte kort over hans rødmen, hun havde jo kun rørt hans næse ikke andet? men det var måske sådan at han ikke kunne lide at blive rørt i hovede og nakke? men det var hun nu ikke så sikker på. "det er fint nok at jeg kan få lov at sove hos dig... du behøver ikke låne mig penge" mumlede hun. Det var nu mest fordi hun ikke ville skylde nogle noget, det kunne blive brugt imod hende... selvom hun vidste at han ikke ville gøre det så var hun stadig ikke vild med at modtage penge fra andre, når hun ikke havde gjort noget for dem. "tak" mumlede hun og smilte kort til ham. "så vil jeg hurtigst muligt finde et andet arbejde" tilføjede hun og aede kort hans kind."hmm ja det gør de vel... jeg går ud fra at du har mange venner?" hun smilte kort til ham... dog var det et skævt smil. hun så tænksomt ud i luften og smilet falmede igen "såå jeg må ikke sove på gulvet, og jeg må ikke sove på din sofa... og du kan ikke nå at få skaffet en seng før tidligst i morgen... og så køber du en bare for min skyld... det behøver du ikke!" Hun lukkede øjende og åbnede det ene øje da hans næste sætning kom, men nikkede så til ham som svar. Dog ville hun ikke glemme det, bare skjule det. "ja ja " mumlede hun og smilte kort til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Lør 5 Feb 2011 - 18:25

Han kiggede stille på hende og lod hovedet hvile ved hende. Han lukkede øjnene en smule for at hvile sig da han var blevet rimelig træt. Han lå stille, men var stadig vågen. Han ville bare ikk have øjnene åbne. "Du har da brug for penge, hvis du nu skal kunne klare dig selv skal du da ogs vide hvad man køber og du har vel ogs brug for tøj? Jeg vil ikk sige der er renter, men hvis du hjælper til hjemme hos mig og gør lidt pligter behøver du heller ikk skylde mig så meget som jeg har lånt dig?" sagde han og smilede let. "Jeg gør selvfølgelig ogs mange ting så du ikk skal gøre alt, men sådan stadig hjælpe lidt til med at gøre rent når det skal ordnes eller noget. Det dør du vel ikk af?" smilede han roligt og kiggede på hende. Han ville ikk have hun skulle låne i en bank da det kom på store renter, desuden havde han masser af penge selv. "Skulle jeg da have mange venner?" spurgte han undrende. Han kunne ikk se det, men han havde da lidt mange. Han smilede let til hende, "Du kan sove i min seng i nat, hvis det er ok med dig? Jeg har intet imod det, men hvis du finder det ubehageligt behøver du ikk." sagde han og smilede til hende, "Jeg skal da have en alligevel til hvis jeg fik gæster der skulle overnatte?" sagde han. Han satte sig en smule besværet op og prøvede at bevæge benene lidt, han sukkede da der intet skete og kiggede på hende med et let smil. "Når jeg kan gå så må vi hellere vende hjem af til mig og få sovet lidt..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 22:08

Hun strøg hans kind et par gange og smilte kort til ham. Han var ret så nuttet... lidt ligesom en hundehvalp... hun stoppede sin tanke da hun kom i tanke at det ikke var det mest venlige som man kunne kalde ham, og det ville nok ikke gøre Black så glad? "ja jeg har brug for penge... men så må jeg jo bare klare mig på den smugle som jeg har tjent... jeg vil ikke låne penge af dig... det er vel også belastende!" mumlede hun... hun var meget imod at skulle låne penge af ham "hvis jeg gør rent og andre ting hjemme hos dig... ligesom ... kalder man det en hushjælp? så vil jeg kon ha de penge jeg gør mig fortjent til" kom det hårdt fra hende. Han ville ha en del besvær med at overtale hende. "nej det gør jeg ikke" mumlede hun roligt... hun var ikke sådan rigtigt van til at gøre rent ... men vidste da godt hvad man skulle gøre. "hmm ja du er så venlig... og hjælpsom det får man da venner af gør man ikke?" spurgte hun undrende. Hun var ikke ligefrem hjælpsom, men var som tingende stod nu også ligeglad. Hun så tænkende ud i luften da han spurgte hende om hun ville sove i hans seng... men nikkede så "ja det kan jeg godt" sagde hun roligt og nikkede flere gange bekræftende. "hmm når ja, det skal du vel...og tak!" hun så lidt på hans ben og så igen på ham "hvor lang tid går der ?" spurgte hun roligt, ikke fordi hun var utålmodig, men bare lidt træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Manda Man 7 Feb 2011 - 17:06

Han kiggede stille på hende og hvilede tungt hovedet ved hende. Han følte det ikk var særlig interessant at sidde og lave ingenting. Han kiggede roligt på hende og smilede opmuntrende, "Jeg vil heller ikk låne dig et stort beløb, men låne dig indtil du har penge selv." sagde han roligt. "Du er stadig en der har behov for tøj, mad og varme. Så derfor har du ogs brug for penge." sagde han roligt og aede hendes kind blidt. "DU behøver heller ikk betale alt tilbage på én gang, måske bare sådan en 50'er pr måned. Eller mere, hvis du får god løn?" smilede han roligt. Han vidste at hun var nødt til at låne fordi hun nok var ny i byen. Så hun kunne umuligt have mange penge til noget i hvertfald den første måned. Han smilede til hende og nikkede, "Du må da gerne være min hushjælp? Men det betyder ogs at jeg ikk skal lave noget." sagde han roligt. "Altså jeg betaler dig med det samme så du har nogle penge. I hvertfald hvis du er imod at låne penge fra mig. Men jeg giver dig ikk så meget fordi jeg selv betaler for mad og lejlighed for os begge." sagde han med et opgivende smil. Han prøvede at give hende en form for undskyldning hvis hun var så meget imod at låne af ham. Han ville ikk sætte renter eller noget på, men hvis hun var imod lån var det sådan det var. Han kiggede roligt på hende, "Bare fordi man er venlig betyder det ikk man har mange venner. Jeg er god ved mine venner." sagde han og aede hendes hoved blidt. Han smilede til hende, men det forsvandt da hun spurgte hvornår han kunne gå. "Max en time... Men når jeg kan gå bare en smule så støtter jeg mig bare til noget imens vi går..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

evil things (manda)  - Page 3 Empty Sv: evil things (manda)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum