Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sølvglitter //Sean//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Sølvglitter //Sean//
"Fint nok...Fint nok" han så lidt p åhende, dette ville snart glide ud på et sidesport fordi de ikke forstod eller stolede nok p åhinanden.Og fordi der var en underlig forandring i skoven. Det hele gik ham på.
"Men siden du ikke gider sige sandheden ser jeg ingen grund til vi følges længere" og så, uden et ord mere, drejede han om og gik tilbage den vej de lige var kommet fra. Han begravede sine hænder i lommerne på sin jakke og så ned mod jorden, men var stadig opmærksom på omgivelserne omkring sig. og på om hun var blevet sur og ville angribe ham bagfra. Men han regnede ikke helt med det. Eller hvad? Han var trods alt et bloddyr! Et skide bloddyr! Hvorfor havde han troet de kunne føre en almindelig samtale? Hvordan kunne han vide at alt hun havde sagt ikke bare var løgn alt sammen? Man kunne ikke stole på nogen, ikke engang for en kort stund. En pludselig tristhed erstattede hans pludselige vrede og irritation.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du hverken fortryder det eller er rigtig ked af det, det er nogen jeg konstatere, ret mig vis jeg tager fejl, du har lige sagt du gjorde det med vilje mod mig" sagde han
"OG endda uden jeg har gjort dig noget, hvorfor?" han lagde armene over kors og holdt sig tilbage, han havde været tæt på at overfalde med en kaskade af ord, om hvor træt han var over alle hemmelighederne, alt der skal holdes skjul, den evige mistro, mistillid og alt det andet der nu var. men han holdt det som sagt tilbage.
Det ragede faktisk ikke hende hvordan han havde det. Og hun var sikkert også langt fra interesseret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han knurrede, her prøvede man at snakke roligt og så bliver man næsten spyttet i hovedet til svar. Gad han svare hende? Gad han spilde sin tid på at snakke til en vrede der normalt aldrig lyttede? Hans erfaring var at når folk var vrede, sure, rasende, hørte de ikke andet end hvad deres vrede sagde til dem, de kunne ikke tage imod den andens sætninger og faktisk komme til fornuft...Eller hvad det nu blev kaldt. Så hjalp det overhoved at prøve? Han sukkede igen, følte sig igen rolig, vente sig og gik.
"Gider ikke skændes med dig, vi bliver alligevel aldrig enig" sagde han som svar. Så måtte hun dømme ham som hun ville. Men ja, han havde været i byen, han vidste hvad skete og alt det der. Men han gemte sig aldrig, han stod altid frem som han var og det irriterede ham at folk ikke havde samme mod. Hvad gjorde i sit navn måtte man også stå til ansvar for, ikke gemme sig bag et andet.
Igen blev han trist over ensomheden og mangel på...at kunne stole på en. Ikke fordi bloddyret havde været den han ville betro sig til...men alligevel.
Gæst- Gæst
Hun prøvede ikke at forklare det, og hun prøvede ikke at forsvare sig. Det var hendes eget rod, og hun ville tage det. Kort overvejede hun, om han temperament kunne række til vold. Hun ville helst ikke slå på ham. Bestemt ikke nu. 'Undskyld'. Tanken flagrede rundt i hovedet, men hun rankede ryggen og så ham ind i øjnene. Hun ville ikke skamme sig. Hun ville bare gerne snakke.
Gæst- Gæst
Han svarede ikke med det samme, vis han overhovedet ville svare? At han stoppede op måtte være svar nok. Hvad var det? Hun var vred? Men også...nsæten bange for at han gik...Nej ikke bange, men bare...ja, et eller andet han ikke orkede at sætte ord på.
"Jeg ved det ikke, jeg ved bare jeg ikke orker at skændes, diskutere, være uenig eller hvilket ord der nu dækker det...Det er over det hele og jeg gider ikke spilde min tid på det mere, jeg er bare træt af at folk ikke engang kan give mig deres rigtige navn. hvordan kan jeg vide at noget som helst du har sagt til mig et rigtigt? Du har sikkert bare holdt mig for nar og more dig over mig når jeg vender ryggen til...Og det orker jeg heller ikke" ja, han var træt. Ufattelig træt.
Gæst- Gæst
Den sidste rest a situationsfornemmelse og fornuft sagde til hende, at nu ikke var tidspunktet til at bryde ud i manisk latter. Frustreret latter. Og for en gangs skyld hørte hun efter fornuften, og sagde ikke mere, men stirrede fast op i hans øjne. Han var en smule højere end hende, og hans mørke øjne slugte hende i et øjeblik, men hun sænkede ikke blikket. Ville han ikke forstå det, bare sådan lidt?
Gæst- Gæst
"Fint, vis mig dit skur" sagde han så, mest for at vide hun ikke kun talte med løgnens tunge, mest fordi han vidste hun ikke var glad for det, men vis hun virkelig ønskede hans selskab, måtte hun gøre noget for det. Og netop fordi hun ikke brød sig om det ville han.
Han lod armene glide ned langs siden og ventede bare på hun viste vej, han ar ligeglad om besvarede spørgsmål med tavshed. Vis det var det der skulle til for hun ikke løg over for ham. Så var han tilfreds.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nogle af at nedfaldende grannåle stak ham under fødderne, men ikke så det gjorde alt for ondt, de fleste knækkede under hans vægt og da han var van til at gå med bare fødder havde han hård hud til at modtage dem.
Gæst- Gæst
Jorden pressede imod hendes knæ. Hun havde ikke mærket dem ryste, før hun sad lamslået og stirrede på flammehavet. Hvad hvis hun var vågnet senere og var fanget? Hun ænsede ikke Sean. Hun så ikke flammerne. Det var de røde hår der havde hendes opmærksomhed.
Gæst- Gæst
Han stod en lille meter bag hende og så på det, overrasket men også betaget af det faktisk ret flotte syn. Han vidste der var et godt stykke hjem til ham, så hans hjem ville kun være i fare vis det bredte sig til en skovbrand, men det virkede ikke som en mulighed. Men man vidste aldrig.
Først nu ramte tanken ham, om at det var et hjem der var forsvundet, og de ting der var inde i det, var forsvundet og havde sikkert rystet den vampyr der sad foran ham. På knæ. Lettere chokeret, overrasket og...ja, han havde ikke meget styr på hvilke følelser elelr reaktioner der måtte løbe igennem en på dette tidspunkt...Kun...en...gang....
Han sank og så op mod himlen, lukkede øjnene. Ville ikke tænke på det, ville...ikke...tænke...på det....
*Sean! Løb den anden vej!...SEAN!* Stemmen rungede i hans hovedet og begrund af hans lille sygdom åbnede han øjnene og så sig forvirret omkring, endtil virkeligheden igen kom til ham. Han lænede sig op af det nærmeste grantræ og stirrede nu tomt på ilden.
Gæst- Gæst
Hun så kort på Sean, og hun fik lyst til at råbe ham ind i hovedet. Der stod han, og så bare ligegyldigt på hendes hjem der flammede op. "Er du glad nu?" Hun gik langsomt fordi ham, og gnubbede kinden med hånden, for at få asken væk. Chokket skulle nok komme senere. Hun satte kursen mod søen. Mod vandet. Måske instinkt. Hun så sig ikke tilbage, for hun vidste ikke hvorfor hun burde. Hvis Sean troede på hende kom han med. Hvis ikke, havde hun nok at tænke over allerede. Hånden blev ved med at gnubbe hendes kind, selvom asked for længst var væk. Hun følte sig tilsmudset og uren.
Gæst- Gæst
"Glad?! Over hvad dog?! synd dit lille lorte skur brændte ned, men vis du tror det er min skyld!!!" han kunne mærke voldeligheden komme op i sig, når han var vred manglede han ord og tit kom det ud i vold i stedet. Men han ville ikke, lige meget HVOR meget han så ønskede at se hende lide, istedet vente ham om igen og forsvandt ind mellem træerne inden hun kunne, vis hun overhovedet ville, sige noget. Det var anden gang de skændes...Nej, man skændes kun med folk man holdte af, så det var bare anden gang de var uenige, en hård diskussion eller hvad folk nu ville kalde det! Det måtte jo bare være et tegn til hvad han også uden mærket vidste, han skulle være gået fra hende for længe siden. Han satte ubevidst kursen mod sin egen hytte som lå en god lille times gåtur derfra.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor fanden bliver du så sur på mig, vis det ikke er fordi du tror jeg er skyld i det? Hvordan skulle jeg også kunne være skyld idet? Jeg var sammen med dig!" af ren frustration hamrede han hånden ind i det nærmeste træ for at komme af med noget af ham. Hans hud flækkede og blodet løb ned af hans fingre og dryppede ned p åjorden. Men han var ligeglad, mærkede ikke engang smerten. Hans øjne havde skiftet fra bare at være mørke til helt sorte.
Hvorfor var kvinder så...SÅ FIRKANTET! De troede altid de forstod det hele og at de altid havde ret, kunne ikke tåle vis man gik imod dem, så lavede de bare deres egen umulige sandhed. Også en grund til han aldrig hvad fundet sig en, det og fordi han bare generelt var eneboer.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Aha, hvorfor bliver du så sur på mig?" han lagde armene over kors og lænede sig op af det nærmeste træ mens han så på hende. Det var ikke hans skyld, det viste han godt, men det hun havde sagt...eller reageret vel mere, havde i hans hovedet betydet at hun havde anklaget ham. Hvorfor spildte han enlig sin tid på dette pjat? Når de endelig blev enig om dette emne ville det næste bare dukke op og så kunne de være uenige igen, som en ond cirkel.
//Undskyld, min krea er lidt død lige nu^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han trak p åskuldrene
"SKal jeg gå?" spurgte han, for ham lød det som om hun gerne ville have til gå, sådan som hun spurgte hvad han ville, han ville ikke noget.
Men han måtte hellere lige spørge, hun var vist ikke meget for at blive misforstået, især ikke lige nu. Det her var i teorien åndssvagt, han overvejede om hun ikke også overvejede bare at gå ver til sit. Men så ville dette stå lidt..uopklaret over deres hoveder. Han vidste ikke med hende, men han kunne sagtens bruge det næste døgns tid på at overvejede det her, tænke det igennem og om en mulig slutning. Eller noget.
Gæst- Gæst
Da tegnene på vrede forlod ham, begyndte hendes spændte nerver langsomt at slappe af igen. Hun opfattede ikke flere tegn på fare, og hun lænede sig svagt op mod et træ. "Jeg kan ikke helt følge med dig. Hvad tænker du?"
Gæst- Gæst
"Mine tanker er nok lidt for kompliceret til en uforstående" og lidt for private. Men det sagde han ikke, i stedet trak han lidt på smilebåndet for at vise hende at det ikke var ondt ment.
Der var en del ting der gik hende på og han havde fornemmelsen af selv at være svær. Men han vidste ikke hvorfor. Enden var det en evne han havde, var god til, ellers også var det noget noget andet. Han vidste ikke selv at han led af skizofreni, og han vidste faktisk heller ikke om de humørsvingninger hørte til under skizofreni.
Han rettede sig o pfra træet og rystede sig let for at holde gang i blodomløbet, han begyndte at savne sin varme seng hjemme i hytten.
Gæst- Gæst
//Dammit, min krea eksisterer heller ikke lige nu :s//
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Applause ? (Sean)
» Solnedgang... Sean
» Dear god help me // Sean- privat //
» Let me Finish >> Sean Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet