Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 8 af 16 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:36

Kajika smilede og berørte let hans dejlige hånd der strøg over hendes pande. Hun berørte hans dejlige hånd med sine læber i et blidt kys da den strøg anden gang forbi hendes pande og hun smilede i det hun mærkede hans dejlige blik og han delede sin drøm med hende. Hun kunne ikke lade vær med at se virkelig nysgerrig og alvorlig ud på samme tid der fik hende til at se yderst nuttet ud mens hun intet rigtig forstod af alt dette dog.. han ville være nær hende. Hun nikkede stille og sagde med lettere mellem rum"ja.. ja det vil være mig en ære" hun smilede glad til ham og mærkede selveste varmen stige op i hende mens hun stille satte sig op og betragtede så lazarus og sagde"så er du okay..." hun hentydet til alt det der var sket og hvor paf han så ud"du havde ikke behøves at give mig noget af dit dejlige blod" hun satte let forførende flydende stemme ved dejlige blod... for at han skulle vide hun skam altid havde elsket det og ment det var det bedste blod i verden.
Det var så stor en glæde at måtte få lov til blot at smage det. Hun satte bene ud over siden i det hun tog sig til den svedige pande og let ved brystet var hun os"Måske burde jeg smutte i bad" hun lod et grin slippe fra struben og ud mellem de adskilte rosa pinke læber af hendes der så silkebløde ud, i det hun rejste sig op med dette uskyldige blik på lazarus og sagde"vil du vente her ude på mig?? eller... går du?" hun kiggede lidt på ham dog for første gang sagde hun ikke at han skulle gå ud? fra hendes værelse i mens hun gik i bad...
Dog måtte han stadig ikke komme med i bad eller se hende nøgen vis han fik nogen af disse perverse tanker... og Kajika ville dog stadig inderst inde mene at ja... lazarus var en pervert.. hehe det image ville han vist aldrig miste.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 8 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:49

Lazarus kiggede på hende og fnøs der han læste i hendes tanker at hun syntes han var en perv. Lazarus rystede på hovedet ’’ Jeg venter bare her Kajika ’’. Lazarus smed sig i hendes seng og lukkede sine øjne. Han tænkte på hvordan han ville styre Di Morga. Ikke nok med det så vidste han at hans Fader ville blive stolt hvis det lykkes for ham. Faktisk var han ligeglad med at hans Fader var stolt af ham. Ikke nok med det så havde Lazarus det faktisk godt her. Han havde tænkt sig at blive og styre Di Morga indefra. Han lå og smilede over alle de onde ting han ville udføre i sin post som hersker over Di Morga. Men målet var ikke nået i nu. Han mente også han havde arbejdet hårdt nok i dag. Det var på tide at slappe af lidt med Kajika. Det var som havde de fået et bedre bånd. Det var nok fordi det havde lykkes for Kajika at få Lazarus til at åbne sig. Han kunne ikke lade ære med at grine en smule da han igen tænkte over hvordan hun havde låst ham inde på rektorens kontor. Hvordan hun havde lokket ham i en fælde. Hun var god til at lokke. Men han ville være mere på vagt overfor hendes drilske natur i fremtiden. Det var en side af hende han kunne lide. Faktisk kunne han lide alle hendes sider. Men det ville han ikke fortælle hende. Dog kunne hun sikkert regne det ud eftersom han havde spurgt om hun ville side ved hans side på tronen. Lazarus havde aldrig troet han ville finde en person han faktisk havde lyst til at dele noget med. Men det havde han nu en gang. Han lyttede til hvornår Kajika var færdig med hendes bad. Han lå med lukkede øjne og hans hænder bag hans hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:02

Kajika smilede over at mærke vandet glide ned af den nøgne krop af hendes og mærke det kærtegne hendes krop mens hun let trak vejret og hjerte rytmen af hendes var normal og rolig, afslappende på hende og hendes krop endelig i balance igen?, det virkede virkelig anderledes, det havde gjordt det hele den ene lille tur til skolen havde simpelthen gjordt så hende og Lazarus var tættere på hinanden og det gjorde hende glad, det var dejligt at de var så tæt forbundet men han stadig var som da de først mødtes og kunne være ond og alt dette? dog var den koldhed overfor hende væk og det gjorde hende legesyg og glad.
Hun tog håndklæde om den våde glinsende krop af hendes og gik let ind i soveværelset igen med håret sat op med håndklæde om det os og kiggende på lazarus mens hun havde håndklæde der gik hende til over barmen og til lårenes midte.
Hun betragtede ham lidt og grinte så i det hun sagde drilsk"hey sovetryne nu skal du ikke falde i søvn på min seng så bliver jeg blot nød til at lægge oven på dig, eftersom du lægger på mit ynglings sted i sengen" hun smilede da hun nærmede sig skabet og åbnede det og fandt undertøj frem og så et par hotpants at sove i og en tshirt"så har du været ude og jage i dag egenlig?" hun vendte sig stille om mod ham, i det hun smilede... og bed sig let i underlæben og sagde"såååå hvordan ser jeg egenlig ud efter et bad" hun stillede sig lettere sensuelt op af siden af sit skab med armene bagved sig og brystet let skudt frem af skønt hun havde håndklæde på og blidt bene krydset forneden... og så hendes krop glinsende fra månens lys der skindte igennem vinduet og lyste hende op. med de isblå dådyr rettet uskyldigt og rent mod Lazarus dog med et sensuelt og lumsk smil over læberne...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:16

Lazarus åbnede let sine øjne og kiggede op og ned af hende. Lazarus smilede drilsk ’’ Du ser ikke værst ud af et menneske at være.. Pas du hellere på det håndklæde ikke falder med ’’. Lazarus lå og så på hende finde hendes tøj frem. Han flyttede sig ikke fra sengen og blev liggende. Han vidste hun havde en eller anden plan. Det kunne han se på hende. Han kunne ikke lade være med at grine en smule ’’ Hvad er der med det lumske smil ’’. Lazarus lå stadigvæk med hænderne bag hovedet. Lazarus slikkede sig om munden og sagde med en drilsk stemme ’’ Jeg flytter mig ikke.. Jeg ligger lige så godt ’’. Lazarus rakte tunge og sagde forførende ’’ Du kan jo prøve at flytte mig.. Men jeg må advare.. Det kan godt være at jeg bider ’’. Lazarus kunne lugte hendes menneske lugt og det var som slog det ham hele tiden at hun var et menneske. Det var som om hun var en lækker bøf. Dog kunne han alligevel se hvor godt hun så ud. Dog kunne han ikke lade være med at tænke over hvor meget svære han ville have de hvis hun havde været en Vampyr. Hun ville have lettere ved at udføre sine små lege på ham. Dog var det vel godt nok hun ikke kunne det i nu. Han kiggede på hendes krop og hvordan den glinsede i måne lyset. Han kunne ikke komme over hvor loyal hun var. Det var det bedste han vidste. Loyalitet. Det var også derfor han i starten havde fået stor respekt for hende. Lige meget hvad han gjorde så udviste hun en ubrydelig loyalitet. Det var dejligt at vide der var sådan en person. Lazarus kiggede på hende og undrede sig over hvad hendes næste træk ville være. Han kunne godt lide når hun var i hendes lumske og drilske humør. Det var altid tegn på det nok skulle blive spændende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:30

Kajika smilede i det hun jo var blevet set helt nøgen foran? lazarus så hun smilede over hele ansigtet i det hun grinte sødt og sagde"nåårh der er skam intet med det smil" hun grinte let og slikkede sig om læberne i det hun stille tog en blodrød skjorte på i stedet, eller nærmere lille kåbe der havde ærmer der stoppede ved hendes albuer og så var den i silke kold dejlig silke, der havde den smukke mørke blodrøde farve skindende og sensuel farve. Kajika havde os spurgt den gang hvad lazarus farve var, hun havde til ballet før han havde sagt noget? sagt sort eller rød kjole, fordi hun vidste at endten var det lazarus der var til rød og hans bror til sort eller omvendt?.
Kajika smilede i det hun gjorde så hendes bryster ikke var til at se kun lidt og hendes mave var helt blottet og glinsende, samt kåben stoppede lige under hendes bagdel så hendes trusser var skam os blottet, de var rød med sort fronse kant.
Hun smilede og tog håndklædet væk fra sit hvid platinske hår som lazarus os havde og slikkede sig let med den jordbær røde tunge over de rosa pinke læber af hendes så de var let fugtede og glinsende nu os, i det de uskyldige dådyr isblå øjne let glimtede i skæret fra månen i det hun blidt kravlede hen over det blodrøde silkelagn på sengen og nærmede sig langsomt Lazarus i det hun hviskede i hans øre"så må du jo bide, fordi... jeg bider skam os fra mig" hun slikkede ham blidt op af halsen og lod spidsen af tungen stoppe ved det øverste af hans øre i det hun blidt med de perle hvide tænder gav ham et lille nip i øret yderst foroven og smilede så frækt i det hun satte sig på sine knæ og med armene mellem bene af sig og så yderst sensuel og forførisk ud mens de isblå øjne så milde og snu ud...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:43

Lazarus kiggede på hende og betragtede hende. Hans yndlingsfarve var rød. Han syntes der var underligt at et menneske kunne have denne effekt på ham. Normalt ville han bare have flået hende i stykker. Men ikke Kajika. Hun havde en selvsikkerhed og charme. Da hun kravlede over imod ham smilede ham. Han vidste hun havde en eller anden plan. Da hun lænede sig ned og bed ham i øret grinede han ondt og åbnede sin mund og lagde hans hugtænder på hendes hals som om han skulle til at bide hende. Men han fjernede dem igen og kiggede på hende da hun satte sig op. Han lå stadigvæk med sine arme bag hovedet og så afslappet og rolig ud. Lazarus lod sine øjne indtage hvert eneste af hendes sensuelle bevægelse. Lazarus slikkede sig drilsk om munden og grinede svagt og sagde så ’’ Jeg falder ikke for det der.. Jeg ved du har en eller anden lumsk og drilsk plan.. Den vil ikke virke på mig.. Jeg lader mig ikke snyde igen ’’ Han sagde det på en udfordrende måde. Lazarus lå bare stille. Han ville se hvad hun ville gøre. Indtil nu havde han kunne lide hendes dyriske og sensuelle være måde. Men det var ikke lokkende nok. Lugten af menneske ramte igen hans næse. Lazarus fnøs og sagde med en drillende stemme ’’ Tror du at et menneske kan frembringe nogen reaktion i mig.. Nok er du det smukkeste menneske og mest forførende.. Men du lugter af svaghed og dødelighed.. Det er ikke en god lugt lille Kajika ’’. Lazarus grinede hånligt og rakte tunge af hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:49

Kajika smilede i det hun lukkede øjnene og grinte svagt da han sådan nærmest legede sugemalle på hendes hals dog slap han jo hurtigt igen men stadig det var en virkelig sjov følelse der dog ikke ville forsvinde med det samme fra hendes krop og hals?. Hun så undrende på ham og sagde"Nååårh jeg ville se hvor langt du kunne gå før du ville dufte min menneskelig og jeg har ingen drilske planer i baghovedet i dag desværre, der ikke nok til at arbejde med lige inde for dette her område dog vis du så gerne vil have min seng" hun hoppede ned af sengen og smilede drilsk i det han havde rakt tunge rakte hun flabet og drilsk tunge til ham i det hun hviskede da hun gik ud af døren dog så han kunne høre det"så snupper jeg blot herrens seng" hun løb ned til hans dør og åbnede den i det hun smilede over at se den vildt store dejlige seng fri og lagde sig så i den og sagde"mmmhhh himmelsk" hun vidste dog Lazarus sikkert ville blive sur, men sengen var dejlig og Lazarus brugte den næsten aldrig andet end til at slappe af på jo?, han sjov jo nærmest aldrig så vidt hun havde set.
Hun sukkede let og lod øjnene glide blidt i, i mens hun lagde blidt i midten af sengen og følte sig stærkere og meget mere magtfuld... dog havde det altid undret Kajika.. var Lazarus mund jomfru?... eller havde han været ligesom Casanova med at kunne forføre alle og enhver af piger og så tage dem med hjem og lade sine hænder udforske deres kroppe... dog kun vampyriske væsner... men stadig*Hmm er han mund jomfru??*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:54

Lazarus grinede lidt da hun begyndte at løbe. Han rejste sig langsomt op og rystede på hovedet * Hun har godt nok meget energi *. Lazarus begav sig langsomt ud på gangen og begyndte med elegante og sikre skridt at gå ned mod sit værelse for at se om Kajika virkelig kunne finde på at ligge sig i hans seng. Lazarus hørte hendes tanker i det han gik ind på værelset. Lazarus kunne ikke lade være med at bryde ud i grin. Han stod og grinede og rystede på hovedet ’’ Kajika.. Du er sjov.. Jeg er næsten 3000 år gammel… Jeg har været sammen med.. Min del af kvinder… Dog kun Vampyr kvinder ’’. Lazarus satte sine arme over kors og gav hende en koldt blik ’’ Men hvor vover du at ligge dig i min seng.. Tror du at du kan slippe ustraffet fra det ’’. Lazarus smilede drilsk og ondt. Han kørte hånden gennem hans hvide hår. ’’ Du skal selv finde på din straf.. Finder du ikke på en god nok straf.. Så lader jeg dig ikke forlade dette lokale før du har fundet ud af en acceptabel straf ’’. Lazarus gik langsomt hen til sengen og kiggede ned på hende. Han havde et drilsk og forførende smil på hans læber. Lazarus stod med hænderne i lommerne på sin frakke. Hans blik kørte op og ned af hende gang på gang. Lazarus vidste hun nok skulle finde på en god straf. Det var som havde de en ligge leg om hvem der først ville give efter for den anden. Der var en tiltrækning mellem dem. Lazarus følte det i hvert fald sådan. Lazarus kiggede mod døren og med et stod han foran den. Han lukkede og låste den. Der var ingen vinduer. Det var det eneste sted Kajika kunne komme ud af. Han havde fanget hende. Det ville være sjovt at se hvilken straf hun fandt på. Lazarus glædede sig faktisk til at høre hvad hun fandt på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 10:43

Kajika så undrende mod den grinende Lazarus og lagde let hovedet på skrå i alt hendes undrende og sagde så"Hvad skal det betyde det er grin??" hun havde store øjne rettet mod Lazarus uskyldigt og sagde"sig mig lige... så du er ikke jomfru.. øv der gjorde du skam mig helt skuffet, jeg havde ellers fundet det perfekte at drille dig med" Hun betragtede Lazarus lettere chokerende i det han sagde dette med det kolde blik rettet mod hende og hun så uskyldigt væk i det hun hev dynen let op til sig og holdte om det tynde lagn og sagde"jeg... jeg ville blot mærke det... og ja troede jeg lidt" hun så helt panisk ud i det han låste døren og hun hoppede op og sagde"nej!? Herre!" hun sukkede let og satte sig på sengen da han stillede sig foran døren"jeg.. straf jeg kan ikke finde på en straf.. hvad.. hvad med at jeg en hel uge tager dig med hen på skolen? måske.. ville det være noget for dig, eller... anden straf ville være at være din ydmyge slave i en hel dag altså 24 timer og jeg gjorde alt du sagde uden indvendinger... så længe de var retfærdige" hun rakte blidt tunge af ham og smilede så frækt i det hun sagde"Mere kan jeg ikke lige finde på i øjeblikket" hun ville end ikke i nærheden af at snakke om sex som betaling for at må slippe ud.. ?. Hun så let på Lazarus og lod sit blik glide op og ned af ham, hvor så han dog bare godt ud.. hun havde lyst til at mærke ham ligesom i sine drømme men turde ikke at indrømme det for sig selv eller ham.
Hun rystede let over hænderne af bare nervøsitet over om det hun havde fundet på var godt nok"eller personlig ... tj..tjener eller slave for dig.. i en uge..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 15:02

Lazarus grinede og rystede på hovedet. Han var en smule overrasket over hendes reaktion. Dog positivt da dette viste hun stadigvæk havde stor respekt for ham. Lazarus satte en hånd på sit hage og stod med et tænkende blik. ’’Hmm.. Personlig slave i en uge.. Tjener i en uge.. Tage mig med hen på din skole i den uge.. Hmm ’’. Lazarus smilede ondt og kiggede på hende med et drilsk blik ’’ Her er dine valgmuligheder.. Jeg tager med dig i skole i morgen og så fortæller du alle jeg har været i seng med dig ’’ Lazarus grinede lumsk ’’ Eller så skal du finde måder at underholde mig på hele dagen i morgen efter du kommer hjem fra skole… Og det er dig der skal finde på måder ikke mig ’’. Lazarus satte et ben mod døren og kørte en hånd langsomt gennem hans hår. Han betragtede Kajika med hans øjne. Da han læste hendes tanker smilede han ’’ Du kan jo selvfølgelig også be mig om det du i virkeligheden brænder efter.. Jeg kan læse det i dine tanker.. Du syntes jeg ser godt ud.. Hvorfor benægte hvad du virkelig ønsker ’’. Lazarus slikkede sig om munden. Han syntes det her var sjovt. Se hvordan hun lå som et skræmt dådyr i sengen. Hvordan det må en måde faktisk var et dejligt syn. Han havde efterhånden læst nok i Kajika’s tanker til at vide hun begærede ham. Det kunne han altid bruge til at drille hende, pirre hende. Hun havde jo vundet udfordringen over på skolen. Men her var det ham der herskede. Her var det ham der havde overtaget. Lazarus mørkerøde tiltrækkende øjne fulgte hver eneste af hendes bevægelser. Han havde et ondt og drilsk smil på hans læber i det han afventede et svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 15:24

Kajika så på Lazarus og sagde"jamen jeg... jeg ikke sjov jeg kan ikke finde på måder at underholde dem, jeg blot som mad for dig og du ville aldrig være tilfreds Lazarus" hun vendte sig blik skamfuldt til den anden side i det hun saggde"jeg lyver ikke for mine kamarater eller andre... vis jeg skulle sige jeg havde været i seng med dig skulle det være... for at.. at jeg havde" Hun så lettere chokeret på ham da han sagde dette med at hun blot kunne be ham om at gøre det med hende dog rødmede hun i hele ansigtet og sagde"nej! aldrig??" hun så temmelig paf ud og rejste sig op i det hun sagde"fint så kommer du med mig i skole imorgen.. igen men... men jeg siger det kun til pigerne og så kan du selv blære dig overfor drengene men det os denne ene gang vi ikke sammen eller noget som helst okay" hun så let væk og sagde"må jeg så komme ud, jeg skal jo i skole i morgen, så... jeg må hellere få noget søvn" hun smilede lumsk til ham og sagde"men du kan bare vente dig i morgen... jeg skal nok få dig til at fortryde du var sådan eller vent" hun smilede glad og sagde"jeg kan os blot sove i din seng" hun grinte og gik tilbage efter at ha smækket døren i vis Lazarus havde åbnet det.
og så lagde hun sig ellers igen i hans dejlige seng og smilede for sig selv i det hun blidt lukkede øjnene i og sagde"mmmhhhh så blød"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 15:33

Lazarus grinede ondt da hun gik med på hans ide. Han slikkede sig let om munden og kørte en hånd gennem hans hår. Dette var en sejr for ham. Han virkede overrasket over at Kajika lagde sig tilbage i hans seng. Hun var modig. Men det var vist på tide at drille hende. Se hvor langt han kunne pirre hende. Lazarus gik langsomt over imod sengen uden at have låst døren op. Da han stod foran sengen smilede han ondt. Der var en lumsk blik i hans øjne. ’’Hvis du bliver liggende i min seng vil jeg tage det på den forkerte måde.. Ingen kvinde ligger i min seng uden de har fået tilladelse af mig.. Tør du virkelig se hvad der sker hvis du bliver liggende ’’. Lazarus smilede drilsk igen og kørte en hånd ind under dynen langsomt. Han tog fat i hendes ben og begyndte langsomt at kravle op til hende. Det var på tide at se hvor meget hun turde lege med på denne leg eller om hun bare bluffede. Han var ligeglad hvilken en af dele det var. Begge dele skulle nok blive sjovt på den ene måde eller den anden. Lazarus bevægede sig langsomt og elegant mod hende som en tiger der bevægede sig over imod dens bytte. Lazarus mørkerøde øjne prøvede at fange Kajika’s blik. Han virkede selvsikker som han plejede. Men det var alligevel ikke helt som det plejede. Normalt gjorde han sådan når han jagede et bytte. Men det var ikke som om han ville bide eller påføre hende smerte og pinsel. Lazarus bevægede sig langsomt så han kunne se hendes reaktion og lade hende løbe hvis det var det hun ville. Dog ville hun ikke nå langt. Døren var jo låst. Dette var sjovt i Lazarus øjne og det var til at se på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 15:41

Kajika så let mod Lazarus med hendes isblå dådyr øjne, mens hendes bløde hud mærkede silken mod sig og mærket en slags lykkelig følelse inden i sig over at lægge her på det fine silke der var en konge værdig eller en dronning, mens hun lyttede til lazarus ord faldt hendes øjne blidt i og øjenvipperne i kuld sort farve var blot at se, der foldede sig smukke og lange over øjenlågene mens hun mærkede at Lazarus nærmede sig hende?.
"Jamen det tør jeg skam godt, jeg ikke bange for dig Lazarus" Hun vendte sig dog hurtigt om på ryggen i det hun mærkede ham tage blidt fat om hendes ben og hun trak det hurtigt til sig da hun så ham glide hen over silkelagnet mens hendes hår let strøg hende langsomt ned af skuldrene, og lyste op i mørkets skær med månens blålige måne lys.
Kajika bed sig i underlæben og lukkede øjene i det hun stille tænkte over hvor vidt hun skulle fjerne sig eller ikke, dog fangede Lazarus blik hendes da hun endelig åbnede øjnene og hun så yderst sensuelt på ham nu og hun kunne næsten ikke bevæge sin krop?, hun lystede ikke at komme væk fra ham men tættere, dog var hun yderst nervøs og pinlig berørt over denne trænge situation han pålagde hende i?, det gav et stort dilemma inde i hende mellem hendes krops længsler og hendes hjerte og hjernes mening om hvor vidt dette var forkert at give sig hen til...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 15:51

Lazarus kravlede hen så han lå over hende. Han kiggede ned på hende. Han var forundret over hun ikke havde løbet sin vej som hun plejede at gøre. Han smilede lumsk igen imens han kiggede hende direkte i øjnene ’’ Det undrer mig du ikke flygter.. Men så igen.. Jeg kan læse i dine tanker at det i virkeligheden er det her du ønsker.. Jeg har altid vidst du var tiltrukket af ondskab.. Af det dystre monster jeg i virkeligheden er.. Jeg havde dog ikke troet du ville ære så loyal.. Men selv jeg kan blive positivt overrasket... Så du har endelig givet op med at kæmpe imod hvad du føler.. I mennesker er svage.. Det bliver en god dag når du bliver mit Child.. Du vil for alvor føle mit blod.. Ikke som der du var halvblods.. du vil for alvor vide hvad det vil sige at være en af nattens engle.. Ikke nok med det.. Vi vil for evigt være forbundet.. Du vil atter hungre efter blodets bittersøde smag… Du vil atter se verden med nye øjne.. Du vil se Verden med samme blik som mig.. Du vil endelig forstå mig bedre.. Du vil blive en del af mig.. Og selv nu hvor du er menneske.. Der kan du ikke modstå mig.. Vi er allerede forbundet Kajika.. Du føler det inden i gør du ikke.. eg er det væsen der altid har været meningen du skulle give din troskab og loyalitet til.. Giv ind til den følelse ’’. Lazarus lå og stirrede på hende. Kulden fra hans krop var ikke så stor da hun lå under den varme dyne. Hans læber var ikke langt fra hendes i det han snakkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 15:59

Kajika betragtede Lazarus med længsle i hendes øjne mens hun ville blot rør ved ham, blot rør hans kolde krop et sekundt, og mærke dens kulde fryse hendes varme finger næsten til is, som når man rørte en isterning, dog ville hun tø denne isterning op mere og mere, indtil den ikke var så kold som før, indtil kulden ville forsvinde og der kun ville være det drikkelige vel tempraturiske kolde vand tilbage i ens varme hånd og så drikke af det. Hun strakte let de smalle lange smukke finger med de yderst flotte glinsende negle der var helt blanke og gennemsigtige som alle negle var dog hendes så mere plejede ud og mere fint formede. Hun berørte let Lazarus brystkasse uden at sige et eneste ord, mens hendes hånd blidt berørte hans bryst og lod den stryge op mod hans hals i det hun pludselig ud af det blå satte sine læber mod hans ikke fordi hun rigtig var ? i besiddelse af sin egen handling men hun gjorde det. Hun berørte hans læber med sine fyldige silkebløde læber der strøg sig let over Lazarus læber en enkelt gang som var det et kys fra en der ville dø og dette ville være det sidste minde så meget følelse og længsle var der i dette præcise kys til lazarus. dog slap hun hurtigt i det hun rykkede sig tæt op af selveste sengens store pynte kant, ved toppen og så yderst chokeret på Lazarus mens de fine finger på højre hånd fik lov til at placere sig foran hendes læber mens det så ud til at kajikas blik fra frosset til is. Hun anede ikke hvorfor hun så pludseligt havde kysset ham og hun kunne ikke få et ord frem mere, dog løb hun heller ikke, men hun ville ha givet ham ret i alt dog... ikke det med hendes længsle og følsen af at de allerede var forbundet.
Hun anede ikke hvordan Lazarus ville reagere på grund af dette her?, om han ville straffe hende, bide hende?, eller hvad han ville gøre..."j..j..u..und..undskyld.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:13

Lazarus mærkede da hun kyssede ham og rørte ved ham. Han kiggede da hun flyttede sig. Han kunne ikke helt kaste følelsen af han havde kysset med sit måltid. Dog havde han gjort det. Lazarus grinede da hun sad oppe af sengegæret. Han lavede en lyn hurtig bevægelse og sad nu med sit hoved lige foran hendes igen. Han pressede sig op imod hende så kun blev presset up imod sengegæret. Han kunne mærke hendes varme. Hvordan hendes hjertebanken og vejrtrækning fik hende til at bevæge sig når hun træk vejret. Han havde intet. Han træk ikke vejret og hans hjerte slog ikke. Han kiggede på hende med hans mørkerøde øjne. Han lagde langsomt en hånd på hendes lår med en blød bevægelse og tog fat i hendes hår med den anden hånd og rev hendes hoved tilbage så hendes hals blev blottet. Dog rev han ikke så hårdt at det ville gøre meget ondt. Mere en pirrende smerte. Lazarus kiggede på hendes hals ’’ Undskyld.. Det er et ord for svage.. Et man kun siger når man har gjort noget man fortrød.. Man skal aldrig fortryde ens handlinger.. Det er disse handlinger der viser hvem man i virkeligheden er ’’. Lazarus huskede hvordan han selv havde sagt undskyld til hende. Hvordan for første gang i lang tid havde han faktisk fortrudt han havde gjort noget. Det var ikke noget mange kunne få ham til. Normalt stod han inde for alt han gjorde også selv når han ikke havde kontrol over sig selv. Lazarus satte blidt sine læber på hendes hals. Han mærkede hvordan hendes halspulsåre pumpede. Han vidste hun ville tro han ville bide hende. Det var også det der var meningen. I stedet for kyssede han blidt hendes hals og fjernede sit greb om hendes hals og kiggede hende bare direkte ind i hendes øjne igen. Der var et svagt smil på hans læber imens han bare kiggede på hende i den stilhed der var. Han bevægede sig overhovedet ikke i dette øjeblik der føltes som lang tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:22

Man skulle tro han kun gjorde dette for at tirre hende?, eftersom hun lige havde revet sig væk fra ham yderst hurtigt for netop at glemme denne følelse af nærhed fra ham og hun skælvede let over kroppen af ren følelse ? en slags nydelse over at ha været så tæt på ham. Hun anede ikke om hun fortrød denne handling inderligt eller blot ville have at Lazarus troede hun fortrød den?, hun plejede aldrig at sige undskyld for sine handlinger, næsten aldrig, fordi et undskyld i hendes mund var som et stort nederlag hver evig eneste gang og det ville skam ikke være godt for hendes psyke.. dog... "jeg.. jeg mente det" hun så let væk fra ham i det hendes hjerte slog hurtigere nu da han tog fat i hendes hår og hun gav en let piven fra sig"aahh" i det hun mærkede hans kolde finger mod hendes hals og hun lukkede øjnene fortrydende i det hans læber ramte hendes hals"slip mig?!" hun mærkede en vis utilfredshed og rystede nu mere over kroppen dog hurtigt da han trak sig væk uden at ha bidt så hun yderst chokeret på ham og sagde"hva...??" hun lagde hovedet let på skrå i mens hun ikke kunne forstå hvorfor... han ikke havde bidt hende"hvorfor? bed du mig ikke, jeg gjorde noget yderst frastødende ved dig, jeg kyssede dig, vampyr og menneske burde slet ikke være så tæt forbundet.." hun så skamfuldt væk mens hun blidt samlede sine hænder og mærkede dem folde sig sammen og lukkede blot øjnene og lod let sine læber berør de foldede hænder... af hendes...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 18:07

Lazarus kiggede på hende. Han sad stille og roligt og kiggede på hende. Efter lidt tid rystede han på hovedet ’’ Det gør ikke noget ’’. Lazarus rejste sig fra sengen. Han kunne mærke hvordan han langsomt begyndte at blive sulten. Han så på hendes puls der pumpede ’’ Du bliver jo mit Child, mon Dronning.. Det gør det acceptabelt.. Havde det ikke været sådan.. Så havde jeg flået dig i småstykker ’’. Lazarus gik over og låste døren op. Lazarus kiggede over sin skulder med et ondt smil på hans læber ’’ Men næste gang jeg finder dig i min seng.. Så er det lige meget hvor meget du kæmper imod.. Så vil du finde ud af hvorfor jeg grinede over dine tanker ’’. Lazarus åbnede døren og stillede sig i døråbningen og sagde med en neutral stemme ’’ Men du må sove godt.. Det bliver en sjov dag i morgen.. I skolen.. Jeg glæder mig til at se hvordan alle på skolen reagere når du fortæller dem det.. Det bliver endnu en sejr for mig.. Dejligt ’’. Lazarus grinede ondt og sejrsfuldt. Han aktiverede sin hurtigheds evne og med et blik af øjet var han væk. Lazarus satte sig i stuen. Han sov aldrig. Han blev aldrig træt. Lazarus fik en tjener til at komme med et glas blod så han kunne få stillet sin tørst. Lazarus tømte glasset. Havde hun givet efter. Så havde der sket ting og sager, men det gjorde hun ikke. Dog ville han prøve at forføre hende i skolen igen. Han mente selv det nok skulle lykkes for ham. Men nu måtte han samle kræfter og drikke en masse blod hvis han skulle være i nærheden af alle de mennesker igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 19:50

Kajika så undrende på Lazarus og tænkte*Hmm ha ha.. grine over mine tanker den snuft* hun fnøs let i det hun satte sig op og kiggede på ham da han åbnede døren og sagde"jeg ikke bange for dig sir Lazarus og hvad der er bedre i nu så slap jeg skam ud her fra uden nogen som helst straf vis de har opdaget det haha!" hun grinte i det hun gik hen til døren med elegante og triumferende skridt, fordi ja? Lazarus havde skam åbnet døren uden hun nogen straf fik og hun kunne blot gå nu som hun ville, hun havde gjordt det hun ville, hendes plan var gået perfekt, dog ville hun aldrig fortælle om den til en fjende men overfor Lazarus som pral ville det være forfriskende tilfredstillende!. kajika stoppede dog brat op foran ham og hørte på det han sagde og tænkte*nej dumme dumme .. argh!? kajika hvorfor skulle du os lige prale før du var nået ud!???.. din argh for pokker* hun så flovt væk og tænkte over dette her og var virkelig flov berørt over at gå ind i sin seng og skulle lægge og så næste morgen gå rundt og lade som om hun havde mistet sin mødom.... dette ville ikke være rart, dog ingen ville vel opdage hun løg ved mindre nogen ville "duske" hende som Lazarus så smukt havde udtalt..
Kajika gik stille ind i sin seng og lagde sig som sagt til hun næste morgen vågnede og ikke tog morgen mad men ventede på skolen, i dag var der festival og hun havde vist med vilje glemt at fortælle Lazarus der kom flere mennesker, en anden skole og skulle konkurrer mod dem i svømning, løb, baseball, tennis og så et par løb til sidst, hvor 2 specielle blev valgt til at en løb 200 meter og så gav en stav videre til sin partner som så løb de sidste 100 meter...
Hun så stille rundt i det hun var iført disse shorts der var små dog luftige og ikke vildt tæt siddende og så tshirt, dog havde hun os almindelig nederdel og skjorte med, fordi det ville blive varmt i dag og hun skulle os tjekke til de boder der var, hvor man kunne prøve forskellige ting, som fange fisk, og prøve at skyde og alt sådan noget lidt tivoli agtig...
Kajika så stille på Lazarus og sagde"årh ja det vores store sportsfestival i dag.. jeg tror jeg glemte at nævne det" hun smilede lumsk og gik så ud af døren med halskæden om sig og en taske i sort over skuldren og sagde"Kommer du"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 0:49

Lazarus stod sjovt nok i idræts tøj. Det var som om han allerede vidste det. Han havde nogle lange sorte shorts med tribal symboler på. Han havde også en sort stramtsiddende tshirt hvor der stod ~Dead End~ med blodrød skrift. Lazarus smilede overlegent ’’ Jeg tillod mig at sende video kamera billederne af dig der sad i din røde frække silke kjole over på mig i går hvis du husker, til alle drengene.. Jeg huskede at tilføje at de kunne tænke sig til resten.. ikke nok med det så spurgte jeg Joey hvad der ville ske i morgen.. han var så venlig at informere mig ’’. Lazarus var altid forberedt. Han var meget svær at snyde med det samme to gange. Han havde troet at Kajika havde regnet ud at han havde gået Drengenes E-mails og telefon numre. Men da han så hendes snu smil og hun troet hun havde snydt ham igen grinede Lazarus triumferende. Lazarus hår var sat op på samme måde som sidst. ’’ Du fortalte mig ikke sidst at det var idræts dag.. Så jeg blev enig med mig selv om jeg hellere måtte være forberedt på du ville snyde mig.. Jeg fik også Joey til at sige til de andre at jeg skulle følges med dig til festivalen bagefter.. Er jeg ikke smart ’’. Lazarus sendte Kajika et ~Denne gang fik du mig ikke~ blik. Ikke nok med det så virkede han yderst tilfreds med hans lille kamera stunt. Lazarus havde sin ring på og han kiggede på Kajika i det han åbnede døren og trådte udenfor. Selv om ringen beskyttede ham mod solen. Så var det ikke til at vende sig til. Dog var han glad for Kajika havde givet ham ringen. Da de kom udenfor grinede Lazarus ’’ Det med Kamera billederne til drengene.. Det er din straf ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 1:06

Kajika så temmelig chokeret på Lazarus i det hun stoppede op foran ham og sagde"Hvorfor... du? det... jeg.. øhm er der noget jeg er gået glip af?" hun så undrende på ham i det han sagde det med video kamera billederne af hende og at hun sad i sin frække røde silke kjole oven på ham..... Hun så temmelig chokeret ud og kunne slet ikke trække vejret i det hun besvimede i et sekundt og butleren greb hende dog hurtigt vis da ikke Lazarus gjorde det???. i det hun vågnede hurtigt igen og sagde"AH! det gjorde du bare ikke du bare for meget GRRR!!! vis det sandt så skal du få så mange tæsk at .. at grr!" hun vendte kinden mod ham og gik hurtigt forbi ham og sagde"HVAD!??,... jeg skal ihvertfald ikke følges med sådan en pervers 2 g´er som dig! du på størrelse med dem og dit ego og personlighed er ligesom dem, du pervers og snusket og jeg vil aldrig tilgive dig for dette her, der mistede du lige hele min respekt og ... jeg vil aldrig lade dig forføre mig nogen sinde igen, GAME OVER LAZARUS!" hun gik i forvejen og tog halskæden på da hun var gået ud af døren i det varulvene stod nær hende men sukkede. Hun så vredt rundt og de veg hurtigt "Ja og alle vil få afvide hvilket dårligt dusk du var!? vis du har sagt vi var i seng sådan er det, og det er din straf og jeg skal gøre denne her dag til et helved for dig !" hun så vredt væk fra ham og løb igennem skoven og endte foran skolen og så let over sin skuldre*ingen laza at se.. tsk! godt.., det lige godt det samme.. HMF!*..
hun gik stille indenfor på skolen hvor der var morgen mad samlet og alle fyrene stirrede på hende os pigerne og hun mærkede de dømmende blikke og tog hurtigt en juice og stillede sig udenfor og sukkede let.. hun følte sig nøgen foran dem og så flovt ned mod fliserne og tog en tår aaf sin juice i det Will kom ved hendes side og sneg en arm blidt om hende og krammede hende ind til sig og sagde"så prinsesse.. rolig, jeg stoler ikke på disse billeder skønt du ser drøn godt ud... så må de være løgn, du ikke hans prinsesse.. du da min lille prinsesse " kajika grinte sødt og sagde"du fjollet Will" han mente det ikke som hun var hans pige men blot at han ville passe på hende og skatte hende højt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 1:19

Lazarus havde grebet Kajika i det hun besvimede. Da hun blev sur og gik grinede Lazarus ondt. Han bevægede sig med sin Vampyr hurtigt over til skolen så han kom før hende. Han fortalte Drengene hvor dårlig Kajika havde været i sengen og at da de var færdige så havde han afvist hende. Hvordan hun sikkert ville sige det modsatte. Lazarus havde nu drengene i sin hule hånd. Ikke nok med det så kunne pigerne lide ham. De skulle nok falde for ham lige meget hvad når han skruede charmen på. Målet var at gøre Kajika sur. Så sur hun ville indse det var lige meget hvor sur hun blev så elskede hun ham. Så ville Lazarus måske fortælle at han bare løj fordi han vidste hun ville sige det samme om ham. Men lige nu skulle hun ikke have overhånden. Hvis hun ville sprede sådanne rygter kunne han gøre det samme mod hende. Da Kajika kom op på skolen stod trådte Lazarus ud fra et lokale og smilede ondt og kiggede på hende. Han gik forbi hende i det han koldt sagde ’’ Kom så gutter.. Vi skal gøre klar til at vinde det her.. Man skal jo være god til noget.. Selv om det ikke gælder for Kajika ’’. Lazarus skulede ondt til Will i det han gik forbi ham. Drengene fulgte efter Lazarus og grinede af Kajika. Legen var begyndt. Denne gang var det en ond leg. Men Lazarus mente hun selv havde startet det. Hun skulle vide hun ikke skulle sprede rygter om ham. Selv ikke hvis han bare skulle være en menneske. Han skulle nok finde en måde at vinde på. Men han havde lovet ikke at bruge Vampyr evner når de var på skolen sammen. Det var også derfor han kun havde brugt dem til at nå hen til skolen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 1:27

Men kajika havde intet sagt til nogen, hun ville end ikke snakke om det der skulle ligne hendes hidtil største skandale nogen sinde siden skolen brændt ned og blev bygget op igen og dermed blev den største og mest populær skole indenfor nye kultur og blandet racer.. altså virkelig blandet racer... Kajika sukkede let i det hun tog sig til panden... Kajika så vredt mod Lazarus og sagde"dit dumme perverse svin!" hun blev dog holdt for læberne blidt af Will i det han tog blidt om Kajika og sagde"tag dig ikke af ham og hans slæng.. du burde virkelig ikke ses med sådan en skidt fyr Kajika.." Kajika så stille op mod Will og sagde"ja.. du har ret.. kom skal vi til at gøre os klar til svømning mod de andre hold, selv om du først er på bagefter med drengene? kan du så ikke komme og heppe på mig?" hun smilede sødt og Will nikkede og nussede hende blidt i håret i det der gik noget tid og han sad ved det store svømme bassing udenfor og de alle var klar af pigerne 3 fra den skole kajika var på og 3 fra den anden den første var kajika til at prøve, og Will heppede på hende og smilede i det hun var færdig rakte han en hånd til hende og hun tog blidt i mod den og sagde"tak Will jeg kunne ikke ha klaret det uden dig... vil du med hen og have lidt at spise og se på boderne blive stillet op inden du skal på?" Will nikkede og tog blidt om kajika og kajika tog om Wills liv og gik stille ved hans side, hun fandt trøst i hans godhed og charme samt sølv hvide hår ikke hvidt nej... sølv farvet. Hun smilede og sagde"så dejligt endelig at være fri for at høre på alle mulige" pigerne havde fået respekt for kajika igen i det hun havde grædt foran dem og hun ikke havde nævnt noget om Lazarus eller hende i sengen blot sagt de rygter som Lazarus havde og at hun havde givet sit hjerte og mødom til ham og så var han så led ved hende...
Pigerne var så småt begyndt selv at hade Lazarus for hans ondskab mod Kajika der stod for at være den mest hjælpsomme og sødeste pige på hele skolen!. Hun så stille på Will mens de sad på en bænk og fik en sandwish og grinte og kiggede rundt på dem der arbejdet og smilede til hinanden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 1:45

De 3 bøller der i starten havde gået efter Lazarus så Will sidde med Kajika og snakke. De gik og væltede Will ned fra stolen og løftede ham op. Der samlede sig en masse piger og drenge da de nu troede at Will skulle tæskes. Lazarus trådte frem og trådte ind imellem Will og de 3 bøller. Lazarus stod køligt og roligt. Han sagde med en stille og rolig stemme på en meget cool måde ’’ Gå.. Hvis i ved hvad der er klogt ’’. De 3 bøller fnøs og gik deres vej. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår og satte cool hans hænder i lommerne på hans shorts og gik sin vej. Folk klappede af Lazarus og klappede ham på skulderen da han gik. Da han nåede væk sikrede han sig at ingen kiggede. De 3 bøller kom frem. Lazarus stak dem 1000kr hver og sagde ’’ Godt gået ’’. Lazarus var rig. Han brugte alt for at sikre sit image. Nu mente folk han var en helt. Han havde reddet Will. Den person det var klart Lazarus hadede. Det gjorde ham sikkert elsket af pigerne igen. Ingen der var ond ville redde sin ærkefjende. Nu skulle Lazarus bare vinde i basket. Lazarus ville ikke svømme. Han ville ikke vinde for meget. Han ville ikke vise han var god til så meget. Hvilket man jo var når man havde livet i næsten 3000 år. Han stillede sig dog i hjørnet af svømmehallen og kiggede på Will svømme. Bagefter gik han over og sagde så alle kunne høre det ’’ Vi kan jo ikke have du kommer til skade.. Du er vores stjernesvømmer. Lazarus gik forbi Will på hans kolde ~bad boy~ måde imens han kørte hånden gennem sit hår. Lazarus vidste hvordan man skulle vinde folks hjerter. Han skulle jo en dag være Konge over Italien hvis ikke også Di Morga.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 1:56

Kajika så lettere sur ud i det hun sagde"Hold dig væk fra ham Lazarus!" hun tog blidt om Will og sagde"will er du okay" hun tog blidt om ham og hjalp ham hen nær svømmehallen og slap ham så da han skulle ind. Will smilede sødt og sagde"tak jika du er virkelig en prinsesse" han smilede i det Kajika så Lazarus gik hun vredt mod ham da han var langt nok væk fra alle og med det samme tog hun hårdt fat i ham og stak ham sådan en lussing i det hun så vredt og ked på ham med råbende ord"Dit forbandet møgdyr!?, du har ødelagt alt for mig, du har ødelagt mit rygte, den respekt jeg havde her, du har næsten gjordt mig til en porno model!? en der lever af at sælge sin krop!, jeg hader dig så inderligt, du kan glemme alt jeg har sagt jeg vil intet ha noget med dig at gøre mere overhovedet, og nu det ikke så dejligt at være menneske mere du har ødelagt alle mine glæder ved at være det!, jeg kan ikke vente til den dag døden igen får et tag i mig og jeg for fred for at se på dit hæslige ansigt!" hun slap ham vredt og sagde"Jeg vidste ikke du ville dele mig med alle sådan, og ikke nok med det så hold Will ude af dette, han er tusind gange mere hæderlig og mere galant end du nogen sinde vil blive i mine øjne... farvel lazarus.. jeg forlader skolen fra med i dag!" hun gik vredt væk fra svømmehallen med tårene dryppende ned fra øjnene, vredt op mod rektorens kontor for at melde sig ud af skolen.. hun ville ikke gå der mere.. det smertede hende for meget nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 16 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum