Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 1:46

Lazarus hørte døren gå om. Han kunne lugte det var hende. Han fulgte med i hendes tanker. Han ved ikke hvorfor han fulgte så meget med i hendes tanker. Han fulgte normalt ikke så meget med i folks tanker som han gjorde i hendes. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår. Han grinede lidt for sig selv da han opdagede hun ikke havde gået at komme i skole til tiden. Det var nu også lige meget. Hun kunne jo tage i skole hele tiden. Lazarus gik langsomt op og listede sig ind på hendes værelse. Da hun kom ud af badet stod Lazarus der med et ondt smil på sine læber. Han gik over og stillede sig tæt op af hende og hviskede hende blidt i øret ’’ Med lege mener jeg.. Jeg vil torturere dig på så grusomme måder du ikke vil kunne kende dig selv bagefter.. Jeg vil ødelægge dit smukke ansigt og krop.. så tvinge dig til at se på det.. Så få dig til at drikke mit blod så du healer igen.. Så starte forfra.. Gang.. på gang.. over og over igen ’’. Lazarus slikkede hende blidt på hende hals og gik så et par skridt tilbage og grinede ondt ’’ Kajika.. Tror du virkelig jeg ville gøre noget frækt med dig når du vil tjene min latterlige lillebror.. Jeg havde faktisk overvejet om jeg ikke skulle vise dig hvad jeg var i stand til at gøre ved sådan en lille sød og fræk sag som dig.. men eftersom du jo snart er Cincero’s.. baah så gider jeg ikke ’’. Lazarus smilede ondt og slikkede sig om munden ’’ Det er ellers en skam.. Det ville have været sjovt ’’. Lazarus huede sig over den måde det måtte pine hende på. Han vidste at hun bluffede og at hun ikke havde de høje tanker om Cincero hun havde om ham. Hvis hun havde så var det ikke noget han havde opfattet. Lazarus kiggede på hende med et dyrisk blik i det han følte han havde overtaget over hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 3 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 1:56

Kajika stoppede brat op og så på Lazarus i det hun løftede det ene øjenbryn og hendes hjerte rytme var hurtigere igen nu i det hendes krop glinsede i vådhed i det han nærmede sig hende gik hun bagud helt automatisk indtil hun stod oppe af væggen med ham tæt på sig, og hun trak vejret så godt hun kunne skønt det føltes som om han tog hendes luft væk fra hende.Hun gøs over hele kroppen da han fortalte om det han ville og den måde han sagde det på, hun rystede let med bene i det hun mærket det lukkede hun øjnene og sagde"Nej stop så!" hun gav et let stønneligende lyd fra sig da han slikkede hende op af halsen og stemningen i huset tog lige en helt ny drejning i det hun blev rød i hele hovedet og sagde"n...Nej! det ville jeg aldrig tro du ville og jeg ville aldrig lade dig... dig rør min krop på den måde" hun tog sig til munden, kunne hun end ikke snakke ovenlig nu mere uden at stamme det mindste foran ham...*hvor har jeg det dog varmt lige pludseligt* hun så på Lazarus og knyttede hænderne i det hun så væk fra ham og sagde"Du kan umuligt være bedre end barishan" hun blinkede drilsk og flabet til ham i det hun så død alvorlig ud men dog intet mente med det, hun ville bare tirre ham som han tirrede hende"Ja en skam for dig, men en befrielse for mig, så skal jeg ikke se på din blodige krop hele tiden" hun vendte sig fornærmet om og sagde"hvor er min kjole skulle jeg ikke snart ha den på? det snart aften om blot en halv time? og så kommer din bror vel" hun smilede tilfredsstillende i det hun gik hen til sit skab og fandt undertøj frem dog ikke så lazarus kunne se undertøjet i det hun vendte sig om igen og sagde"har du ikke en eller anden du skal smøre hjernemasse ud på eller dig selv for den sags skyld" hun så undrende rundt og tænkte lidt*hvor lægger min skole uniform?*
Hun så spydigt på Lazarus med sine isblå dådyr øjne og sagde"Sååå må man klæde om i fred... du sagde jo jeg ikke skulle vise mig upassende og uklædt i dit nærvær " hun så let væk i det hun sagde"desuden er jeg ikke bange for dine tomme trusler angående straffe og alt muligt..." hun viftede let med hånden og sagde"tsk"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 2:11

Lazarus gik tæt op af hende og førte langsomt og blidt en finger fra hendes kind og ned af hendes hals i det han slikkede sig om munden ’’ Du finder jo aldrig ud af om jeg er bedre.. Men det virker til din krop gerne vil finde ud af det.. Jeg kan høre hvor hurtigt dit hjerte slår hver gang jeg så meget som kigger på dig.. Hvordan dine kinder rødmer bare ved at tænke på jeg rør dig ’’. Med en hurtig bevægelse tog han fat om halsen på hende igen. Det var et koldt hårdt greb. Lazarus smilede ondskabsfuldt ’’ Mine trusler er skam rigtige nok ’’. Lazarus slap hende igen og vendte ryggen til og begyndte at gå i det han grinede ’’Kjolen ligger under din seng.. Sammen med hovederne på de to mænd der prøvede at skramme dig.. Derfor så du ikke Fel i nat ’’. Lazarus stoppede i døren, stadigvæk med ryggen til. Han sagde med en kold stemme ’’ eftersom du er Cincero’s date.. Så har jeg måtte tage mig en date også.. En dejlig smuk lille sag ’’. Lazarus løftede en finger ’’ Du må hellere skynde dig.. cincero venter allerede der nede kan jeg lugte.. Ballet starter om en half time.. Lad ikke din date vente tåbelige menneske barn ’’. Lazarus grinede ondt i det han gik ned og hilste på sin lillebror. Han vidste dette nok skulle blive en sjov og underholdene aften. Dette var en aften han sent ville glemme. Hvilket drama det ville ske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 2:19

Kajika lukkede øjnene og sveden piplede ned af hendes pande i det han rørte ved hende og sagde disse ord"AH" hun mærket hans stramme finger om sin hals og åbnede let øjnenene og kneb dem sammen da hun betragtede Lazarus og vrissede let af ham i det hun sagde"s..slip mig og nej jeg vil ikke ha dig det er syns bedrag, det fordi jeg foragter dig så meget at jeg nød til at holde mit hjerte kørende ellers besvimer jeg af foragt" hun så såret til siden i det han sagde det med de to hovedet skrig hun rigtig højt og smækkede døren i efter ham i det hun tog kjolen ud der fra og betragtede den i det hun lagde den på sengen.... den var virkelig smuk og der var lange smukke dirmandt hvide øreringe til.. Hun tog dem let i og satte det platinsk hvide hår op og tog så en bh på der ikke kunne ses med stropper og så trusser i det hun iførte sig kjolen og mærket hvordan den slankede sig med hendes krop og passede perfekt. Hun gik flovt hen til spejlet i det hun så sig selv rødmede hun og berørte spejlet og sagde"jeg... jeg ser gude skøn ud, tror aldrig jeg har set så kvindelig og femini ud samt... smuk og forførende.." hun så let ned, denne kjole havde Lazarus sørget for hun fik, den var lang og smuk, slankede og figursyet med åben ryg så hendes smukke svejende ryg var blottet, og håret sat op i en fin knold med en hårlok nede i hver side dog klippede hun hårlokkerne så de var smukke og ikke så lange til hofterne men så de gik hende lige til skuldrene så hun så mere feminin ud end sporty .
Hun gik ned af trappen i det hun var smukke sorte høje stiletter og rødmede ved tanken om at mode Cincero... igen.. hun kiggede stille rundt i det han sikkert ville hade hende efter som hun var menneske men hun ville gør alt for at hævne sig på dumme dumme Lazarus der havde såret hende hårdt i nat, hun var fyldt med jealouxi... men denne nat skulle han skam sent glemme det var krig nu...
Kajika gik stille hen mod Cincero i det hun sagde"Velkommen Cincero det er lang tid siden vi sidst sås... hva?" hun smilede sofistikeret og sødt til ham i det hun smilede med dette perle smil og hendes læber var smukke røde og forførende i det, hun lignede faktisk en vampyr en yderst dannet og smuk vampyr dog var der stadig lidt menneskelighed over hende som hendes lidt brune hud kulør...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 2:36

Cincero bukkede dybt og kyssede hendes hånd blidt og sagde med sin bløde stemme ’’ Mig en ære at møde dem igen min smukke Kajika ’’. Han tog hendes hånd og gik ind i balsalen. Lazarus stod og snakkede med en sorthåret Vampyr. Hun var smuk og havde langt sort hår der gik ned til hendes hår. Hendes blege fine hud passede til den hvide kjole hun havde på. Hun kiggede mod Kajika med hendes svagt rødbrune øjne. Hvis kajika havde fået øjenkontakt med Felucia ville hun straks genkende at der var hendes øjne. Lazarus førte blidt sin hånd hen over kinden på Felucia og smilede til hende i det han kiggede hende ind i øjnene og sagde for at drille Kajika ’’ Bare rolig.. Det menneske er snart væk.. Så har vi en evighed sammen imens hun vil blive gammel og grim.. Så vil vi besøge hende imens hun ligger der gammel og grim, ved at dø.. Der vil vi grine af hende ’’. Felucia grinede. Cincero fnøs ’’ Som om jeg vil lade det ske Lazarus.. Jeg har tænkt mig at gøre hende mit Child når vi når Italien og ægte hende.. Du forstår dig ikke på sand skønhed ’’. Faktisk virkede Cincero som om han så igennem Lazarus bluff. De havde kendt hinanden i 1600 år. Cincero vidste det ville gå Lazarus på at han ville gøre kajika til hans Child. Musikken gik i gang. Lazarus begyndte at danse med Felucia. De dansede vals imens deres ansigter var helt tæt på hinandens. Cincero tog blidt fat i Kajika. Han var lige så god til at danse som Lazarus. Det var som de to par konkurrerede. Felucia for at gøre Kajika jaloux fordi hun kunne lide Lazarus og havde ham for sig selv nu. Lazarus prøvede at gøre Kajika jaloux og Cincero Prøvede at Lazarus jaoux fordi Kajika var hans nu. Det var en sand dans af drama men smuk at se på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 2:49

Kajika så på Cincero og rødmede over kinderne da han kyssede hende hånd og hun nejede let for ham og sagde"Nej æren er skam på min side Cincero" Kajika så mod Lazarus og så skamfuldt væk i det hun tog sig lidt til nakken nær halsens mærker der havde været der før fra Lazarus og hun skælvede let hen over hånden i det hun tænkte*Det havde jeg slet ikke tænkt... på at jeg blev* hun så på sig selv, en gang var hun en af de smukkeste skabninger i verden men nu...
Hun så på kjolen som Felucia bar og tænkte*er det hans ynglings farve??* hun så lidt op på sit hår der let svævede foran hende i det Cinciro havde om hende og hun rødmede i hele ansigtet da han sagde han ville ægte hende og gøre hende til sit child og på en måde gjorde det hende varm inden i, og fik et lille men dog ægte smil frem i det smilet var til Cincero for hans trøstende ord til hende og hans hengivenhed skam til hende, selv vis den mund var lumsk og falsk så elskede hun den stadig, fordi hun blev langt mærke til, hun blev berørt så det kunne mærkes næsten helt ned i hendes hjerte, det var dejligt at blive berørt igen på så blid en måde og så af en anden end hende selv og endda et mandeligt køn.
Hun smilede til Cincero og hviskede i hans øre"lad dem blot være for sig selv Cincero du er meget smukkere end din bror og en bedre danser skam også hihi, men nu har jeg heller aldrig danset med en der har to venstre fødder som din bror" hun smilede og så hånligt på Felucia og sagde"Samtidig med at man kan se igennem en hæslig hvid kjole" hun var dog lidt jaloux men det forsvandt dog da hun dansede tæt op af Cincero, hans omfavning var så dejlig og hans duft, næsten som Lazarus... dog kastet hun ikke et eneste blik hen af mod Lazarus i det hun ikke ville indrømme at hun havde et eller andet dragende mod ham og havde haft det i lang tid..
kajika sagde"så Cincero hvordan går det ellers der hjemme med din bror og søster, har de det godt?"
Man kunne se folk begyndte at kigge på Kajika og Cincero og folk begyndte så småt at snakke"""Er det virkelig et menneske, hun ligner en vampyr.. nej det skam rigtig hun er menneskelig... Cincero og hende klær hinanden hva?... er du tosset Lord Lazarus og hende klær hinanden bedre... Nej Felucia passer bedre til Lord Lazarus""" folk små diskuterede frem og tilbage... mens Kajika var i en verden af glæde for første gang i lang tid... var der endelig en der tog hende i hånden og lagde mærke til hende.. men stadig.. hvorfor kunne hun ikke glemme lazarus og hvorfor den store trang til at se hen mod ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 3:08

Da dansen stoppede klappede alle de andre Vampyrer der var til stede. Ikke nok med dette var en fest så Kajika kunne se Cincero så var det også en fest som skulle fremhæve Lazarus. Han ville have at Vampyr samfundet støttede ham i hans sag om at blive Di Morga’s Nye konge og det virkede. Lazarus var en sand leder. Hans frygtfulde aura. Måden han talte og gik på. Hans kloghed. En sand mester i dannelse. Lazarus bukkede foran de mange klappende Vampyrer. Lazarus kiggede på de Vampyrer der var kommet ’’ Det glæder mig at så mange er mødt op.. Min elskede lillebror har gjort os den ære at slutte sig til os i dag for at vise sin støtte ’’. Lazarus lavede en gestus mod Cincero. Cincero lænede sig ind til Kajika i det kan smilede og vinkede til folk ’’ Se hvordan den idiot lige har sagt jeg støtter hans sag.. Jeg kan jo ikke sige til folk jeg er her på grundt af et menneske.. Så nu bliver jeg faktisk nød til at støtte ham med soldater.. Godt vi er væk her fra i morgen smukke blomst ’’. Lazarus gjorde tegn til at festen kunne begynde. Folk begyndte at blande sig med hinanden og det virkede til at Lazarus hurtigt blev fanget i en politisk snak med nogle andre Vampyrer. Cincero kiggede på Kajika ’’ Laz.. Jeg hører rygter om han har fået nye evner.. Passer det.. Er det sandt han er ved at blive stærkere? ’’ Cincero virkede meget galant og holdt sin arm omkring Kajika som var hun hans. Mest af alt for at vise de andre Vampyrer at dette menneske var hans.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 3:16

Kajika så på Cincero og nikkede forstående i det hun så på Lazarus og tænkte*Så igoistisk af dig Laza... det typisk dig at træde på nogen der bedre.... end dig selv* hun vendte blikket væk fra Lazarus som havde hun endelig fået nok af ham som havde han sprunget den sidste snor. Hun tog blidt Cincero i hånden og hviskede i hans øre"Jeg,... vil gerne være din nu din bror ikke vil have mig, og du har altid uanset om det ægte eller ej har du vist mig venlighed og det vil jeg ikke glemme" hun så mod lazarus og tog så Cincero i hånden og sagde"skal jeg hente dig en drink Cincero" hun smilede kært til ham og sagde"2 sek så jeg hurtigt tilbage "Hun gik af sted hen til hvor fontænen med blod og glas var hvor hun blidt tog et af glassene og holdte den elegant i det hun sukkede stille da hun skuede hen til lazarus... hvor var han dog dum og igoistisk.. hvad ville han dog have hende til at sige?... at hun var hans menneske... at hun ikke ville forlade ham og at hun følgede ham fordi det kunne han godt glemme hun var ikke en af disse små ting han kunne rykke med som han ville dog afskyede hun ham slet ikke, selv om det var lidt ondt det mod Cincero men hun elskede virkelig den følelse af at han hev hende ind til sig og hun smilede og hendes hjerte begyndte så småt at banke hurtigere i det hun tænkte på det*Han trak mig ind til ham... så må han virkelig ville gøre mig til sit child... det var så behagelig en følelse.. at mærke en hånd om mit liv og en hånd i min og øjne fanget i mine mens man danser* hun rødmede i ansigtet i det hun gik hen af mod Lazarus og så Felucia og rakte kort tunge til hende og fnøs i det hun gik mod Cincero.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 3:27

Lazarus fangede Kajika’s blik da hun kiggede over imod ham. Det pinte ham at han ikke kunne høre hendes tanker. Der var for mange tanker til han kunne høre hendes og kun hendes. Lazarus snakkede kun halvhjertet med de andre Vampyrer da han ikke kunne finde ud af hvad Cincero og Kajika snakkede om. Lazarus hadede når tingene ikke gik efter hans hoved. Felucia klemte hans hånd ’’ Laz.. De spurgte om jeg var din forlovede ’’. Felucia kiggede på Lazarus med håbefulde øjne. Lazarus fjernede sit blik fra Kajika og opdagede først nu hvad den samtale han havde snakket med på havde handlet om. Først politik men nu om Felucia var hans forlovede. Lazarus blinkede lidt ’’ Nej hun er ikke min forlovede.. faktisk er jeg ikke i et romantisk forhold med nogen.. hvis i vil have mig undskyldt ’’. Lazarus gik over imod Kajika i det hun gik over imod ham. Lazarus nikkede til hende da han stod foran hende ’’ Så nu hvor du er Cincero’s… Bitch.. Hvordan har du det så.. Du er gået til at være mit menneske til at være hans lille slavetøs i Italien ’’. Lazarus var sur. Hvad mon der ville ske hvis Kajika ikke bukkede under inden aftenen var over. Så ville hun tage til Italien med Cincero. Blive hans lille Child og håne Lazarus resten af hans liv. Var Lazarus for første gang ved at tabe til hans lillebror.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 3:37

Kajika så fornærmet den anden vej i det Lazarus nærmede sig men hendes hjerte kunne ikke lyve hun var ved at besvime af bare over chokering over at han gik over hende, dette var slet ikke almindelig opførsel for Lazarus og da slet ikke da han stillede for foran hende. Kajika så skamfuldt ned i jorden og hørte på Lazarus og svarede vredt tilbage med en vis vrissen"det var dig der ville give mig væk... glem ikke det lazarus... og for det andet så det dejligt at blive sat pris på..... og for det 3 så har jeg selv valgt at gå hen og skaffe et glas til ham fordi hans ord var så berusende for mig, ikke alt ondskab er som stoffer for mig af du ved det" hun vendte sig den anden vej og sagde"angående stoffer du får sikkert ikke brug for en ny sex pille lavet af engle med din lille slut af Fel et eller andet hun ser mere end villig ud til at springe på dig og tage dig når som helst, dog tror jeg hun vil blive skuffet når hun ser udstyret" Kajika grinte hånligt til Lazarus skønt hun ville mest af alt undskylde og sige hun ville være hans men så let skulle han ikke slippe!.
Hun gik let forbi ham og lod hendes skuldre gi ham et udfordrende puf i det hun gik hen til Cincero og sagde"værsgo mr Cincero her er dit glas, det skulle stadig være yderst tilpas" hun smilede sødt og musikken begyndte småt igen for dem der ville danse mere våget og tæt samt lidt udfordrende dans. Kajika så rundt og sukkede i det hun måske var for ond mod Lazarus, men på samme tidspunkt vidste han vel os at hun blot tirrede hans indre dyriske side ved at nedgøre hans nede regioner... og hans stil af elegance blandt kvinder og omkreds.
Hun smilede til Cincero og sagde"Så hvornår tager du hjem i morgen?" ... *måske jeg kan nå at få en dans mere?... skønt jeg nu ville ønske det var Lazarus jeg dansede med blot for en stund..* hun huskede tydeligt en gang hun havde danset med ham men for tiden var de blevet mere sensuelle og mere fjendtlige samt udfordrende overfor hinanden og dramatikken hævede sig højere og højere... mellem 4 kants dramaet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 3:59

Lazarus fnøs lidt Da han hørte hendes hånlige ord. Da hun kom over til Cincero smilede han til hende som havde han vundet et stort slag over sin storebror. Cincero kyssede Kajika blidt på kinden ’’ Vi… Tager af sted lige så snart solen går ned i morgen ’’. Mere nåede han ikke at sige før Lazarus afbrød. Han kiggede på Kajika og sagde koldt ’’ Ovenpå.. Nu ’’. Cincero sagde ’’ Undskyld mig men hun ’’. Lazarus øjne lyste rødt og han holdt en finger frem foran Cincero ’’ Ja hun er din.. Fra i morgen af.. Glem ikke det.. Du er i mit hus.. Vis respekt.. Lillebror ’’. Cincero smilede sejrfuldt og trådte til siden. Et tilfreds smil viste sig på hans læber. Lazarus greb hårdt fat i Kajika og trak hende over på. Han smækkede døren bag dem. Han kiggede lidt på hende før han fnøs ’’ Jeg burde dræbe dig.. hvor vover du at lade dig selv blive hans.. Du er min.. KUN min.. du burde kende din plads ’’ Lazarus rystede på hovedet og virkede sur. Lazarus løftede en finger ’’ hvor vover du at gøre mig til grin foran de andre Vampyrer.. Jeg burde ’’. Lazarus stoppede og smadrede sin hånd gennem væggen og kiggede på hende med et blik der kunne dræbe. Han var gal nu rigtig gal. Han var ikke gal over hun havde svinet ham til. Han var gal over hun ikke havde bevist hun var hans. Men hvad havde han forventet. Lazarus havde altid planer og når de ikke gik efter hans hoved så blev han altid sur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 4:06

Kajika smilede til Cincero og sagde"Jeg overvejer virkelig at blive din Cincero du er meget bedre end din bror, du virker mere voksen og meget mere tiltrækkende end ham, jeg overrasket over du stadig finder mig spændende skønt jeg menneskelig" hun smilede stille i det hun så på Lazarus utrolig chokeret og sagde"jamen det kan du da..." hun nået ikke at sige mere før hun mærkede Lazarus hårde greb i sig og før hun vidste af det var hun oppe oven på og så streng på ham i det hun sagde"jeg gjorde dig ikke til grin det dig selv der gjorde dig til grin at gå med sådan en slut som hende tøsen fel et eller andet" hun vendte sig vredt om og var os selv utrolig vred nu i det hun sagde"du ydmygede mig tidligere i dag ved at bide mig iført min skole uniform så jeg var nød til at ranse den i virkelig virkelig! lang tid er du godt klar over det, og så kommer du her og tror jeg din!, jeg i.." hun så på ham og sagde"Du burde hvad... sig det så Oh mægtige Lord Lazarus"
Hun vendte sig om og sagde"vis du vil ha mig undskyldt jeg skal ned til min nye herre" hun ville springe Lazarus sidste bånd af tålmodighed og glæde i det han aldrig fik sin vilje i hendes spil ville hun sikkert blive straffet nu indtil hun sagde hun var hans ... eller os ville han blot gå eller sige han ikke gad ha hende alligevel.
hendes hjerte bankede og gjorde lidt ondt, fordi de ord hun sagde til ham var slet ikke sandhed overhovedet, og så man efter på hende kunne man se ren smerte over at hun sagde sådan til ham"hvorfor vil du ha mig..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 4:17

Lazarus kiggede på hende og fnøs ’’ Jeg tager hvad jeg vil have.. Du kender mig vist ikke godt gør du lille Kajika.. Jeg får altid hvad jeg vil have''. Han gik over og kiggede direkte på hende Tro mig.. Hvis jeg kunne havde jeg straffet dig.. På så mange måder at du ville tigge mig om nåde ’’. Han satte sit ansigt helt op af hendes så deres læber næsten rørtes ’’ Men det kan jeg ikke.. Aftalen var jeg ikke intet gjorde for at holde dig tilbage.. Du skulle komme tilbage af dig selv.. Så ville du stadigvæk være min.. Aftalen er ikke brudt i nu.. Jeg prøver ikke at vinde dig tilbage.. Bare at informere dig om aftalen.. Du kan godt komme ind lillebror.. Jeg ved du står og lytter ved døren ’’. Døren gik op og Cincero kom ind og smilede. Han gik let og elegant hen og tog armen rundt om Kajika og sagde hånende ’’ Det var som jeg sagde kære storebror.. Hun var ikke din og ønsker ikke at være det.. Hun vil være min så nu er hun det.. Der er intet du kan gøre klokken er 03.00.. Aftalen er slut.. Det var derfor jeg lod hende tage med dig her op.. Du tabte Lazarus ’’. Lazarus fnøs ’’ Næste gang din latterlige lille tager så tag dit eget ur med.. Jeg har sat alle urene en time foran.. Der er stadigvæk en hel time tilbage.. Jeg er altid et skridt foran dig ’’. Cinciro grinede hånligt ’’ Ermm.. det vidste jeg da godt.. erm.. Men du har tabt alligevel.. Hun vælger mig.. Taber ’’. Lazarus fnøs og kiggede på Kajika. Han havde stadigvæk sin stolthed. Han vendte sig om og begyndte at gå sin vej.

Sidst rettet af Lazarus Ons 30 Mar 2011 - 4:27, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 4:25

Kajika så væk fra ham i det hun pludselig mærkede ham tæt på sig og hun gik lidt bagud og hun mærkede næsten hans læber, de var så tæt på hendes... hun havde så meget lyst til.. nej.. det kunne hun ikke gøre. Hun vendte hovedet den anden vej i det hun bed sig i underlæben og sagde"jeg aner ikke hvad du taler om okay Lazarus" hun så flovt ned og anede virkelig ikke hvad hun skulle sige foran ham nu, han havde været så tæt på hende at hun havde mistet alle ord og hendes hjerte gjorde mere ondt end nogen sinde før så hurtigt slog hendes hjerte. Kajika så på dem begge i det hun sagde"har i vædet om mig... om hvem jeg ville vælge" hun så vredt på Cincero i det hun stak ham en lussing og sagde"Jeg ville aldrig vælge dig om så jeg ville dø ! for at sige nej" hun vendte sig om mod Lazarus og sagde"ingen af jer har vundet fordi jeg ingens, jeg pakker mine ting nu og tager af sted Laza" hun så mod Cincero og sagde"jeg troede du havde ide mindste lidt maneger til ikke at væde om en pige men nu kan jeg se du ligeså fordærvelige som din bror!" hun strøg let håret til siden i det hun gik ud fra værelset og løb ned til sit eget og lukkede så døren efter sig i det hun tog sig til hovedet men ingen tåre kom. Hun gik stille hen til sin taske i det hun åbnede den og begyndte så småt at pakke sine ting*hvad er det du gør.. bliv ... jeg ved jeg ikke vil væk.. men jeg kan ikke være i nærheden af ham, han... de blikke den måde han taler på, det for hårdt det her* hun svedte let over panden og duppede det lidt med en serviet ved hendes natbord i det hun sukkede og bed sig i underlæben og tænkte*så giv dig dog bare... du kan ikke benægte det...* hun slog hånden ind i sengens kant i det hun sagde"Auv!.." hun så på sin hånd .. den gjorde virkelig ondt dog ikke for meget. Hun rejste sig stille men værdig op og gik ud fra værelset efter at ha hældt taskens indhold ud på sengen og smidt tasken væk, i det hun gik ned af trapperne mod ballet....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 4:37

Lazarus kiggede på Cincero og grinede højlydt. Cincero fnøs men begyndte også at grine derefter. Lazarus rystede på hovedet ’’ Nå.. Jamen hun er din om en time.. Der er jo intet jeg kan gøre.. Hun valgte jo ikke mig.. Det var det hun skulle før jeg ville vinde.. hvad har du tænkt dig at gøre med hende? ’’. Cincero tog sig til sin kind og grinede færdig ’’ Jeg har tænkt mig at fremstille hende nøgen i Italien som straf for hun slog mig.. Så vil jeg dræbe hende Lazarus.. Dræbe hende og sende billederne af hendes døde lig til dig ’’. Lazarus kiggede alvorligt på Cicero og sagde med en dyster stemme ’’ Hvis du gør det.. dræber jeg dig ’’. Cincero Fnøs ’’ Jeg ved du ikke gør så meget som du gør for nogen.. Hun kan bare ikke se det.. For du lader hende ikke se det.. Men der er intet du kan gøre.. hun er snart min.. Rører du mig for hvad jeg gør med mit menneske.. Så dræber Klanen dig.. Hun er snart ikke længere under din beskyttelse.. Jeg er det du ikke er.. Sød, rar, kærlig.. Jeg lader som om hun betyder noget.. Du har tabt ’’. Lazarus hvæsede kort før han hamrede hånden igennem væggen igen. Lazarus rystede på hovedet og gik ned mod festen. Cincero gik hånligt efter. Lazarus var ligeglad. Han ville dræbe Cincero hvis han gjorde som han sagde. Men det så faktisk ud til hans snu lillebror ville vinde for første gang nogensinde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 4:47

Kajika stod der nede og snakkede med nogen og smilede i det de var vampyr så de faktisk ud til at nyde hende selvskab i det hun så Lazarus og Cincero komme ind igen til ballet så hun op mod klokken der var ikke lang tid tilbage, men... hun ville ikke væk her fra. Hun bed smerten i sig og sin stolthed især i det hun sagde"Undskyld mig et øjeblik jeg skal lige noget" hun gik stille hen af mod Cincero og Lazarus i det hun stoppede foran Lazarus og bed tænderne sammen men viste det dog ikke for Lazarus i det hun sagde med en blid stemme"Okay... du vinder... jeg.." hun sank ordene godt og grundt i det hendes dådyr isblå øjne flakkede let rundt fordi hun ikke anede hvad hun skulle gøre?.
Hun tog blidt Lazarus hånd og sagde"Lord Lazarus.. vil de tilgive mig alle mine stødende ord og give mig en straf for ulydighed og disrespekt til dem... min herre" hun slap hans hånd efter blidt at ha kysset den og så lidt ned flovt med rødmen hen af kinderne i det hun så oprigtigt på Lazarus og sendte ham et faktisk lettet smil et ægte lettet smil som var en byrde lettet fra hendes skuldre ved at sige hun var hans, hans menneske ja indtil videre var det det, eneste hun var og hentydet til i aften... og hun ville sikkert blive straffet hårdt og brutalt men... det fortjente hun skam os, hun forventede intet mindre end en hård straf med masser af blod og skrig fra hende samt skarpe ting og traumer og mareridt de fleste uger efter...
Hun så mod Cincero temmelig strengt og sagde"jeg ikke dum Cincero.." hun smilede til Lazarus og sagde de gyldne ord"det ser ud til at de vinder herre" i det hun havde sagt de ord lød uret og klokken fra loftet ringede blidt... nu var vædemålet færdig og kajika havde givet sig helt hen til Lazarus... hun kendte skam Cincero alt for godt, selv vis han kunne li hende blot lidt så var det fordi hun var Lazarus og ligeså snart hun ikke var hans mere... så var hun blot et legetøj der skulle kaseres"mig nare du ikke Cincero" hun så på Lazarus og hviskede i det hun gik forbi ham"og jeg havde aldrig i sinde at forlade dig...." hun sagde det med sådan en blidhed og sensuel stemme som overhovedet mulig.
I det hun gik hen for at snakke videre med de andre vampyr inden de snart skulle hjem af...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 5:00

Cincero sukkede og kiggede på Lazarus ’’ Du vinder hver gang.. Det er som om at du altid et skridt foran.. Som om du kan se ind i fremtiden’’. Cincero dog fat i Kajika’s hånd og kyssede den blidt og sagde med hans blide stemme ’’ Til vi ses næste gang Kajika.. Husk.. Din skønhed er ikke værdsat sammen med Lazarus.. Det vil den blive sammen med mig ’’. Cincero bukkede og gik. Lazarus klappede og gjorde tegn til festen var slut. Han geb fat i Kajika og førte hende op på hende værelse. Han lukkede døren bag dem og greb fat i hende med et smertefuldt greb. Han kiggede hende direkte ind i øjnene og kiggede hende derefter hårdt på læberne. Han havde kolde bløde læber det smagte en anelse af hans blod. Det var et kys fyldt med følelse. Han kørte blidt en hånd hen over hendes hals og hen over hele vejen ned til hendes hofte. Før kysset var stoppet lavede han en hurtig bevægelse og smed hende ned i sengen. Han kiggede på hende med hans kolde følelses kolde blik som han plejede og sagde bittert ’’ Læg dig så til at sove… Det er en skole dag i morgen og så skal ikke komme for sent ’’. Lazarus vendte sig om og gik over og dog i døren åbnede den og stillede sig i døråbningen med ryggen til hende ’’ Aldrig få mig til at tvivle på hvor jeg har dig igen.. Så vil du mærke min vrede.. Det vil du ikke ønske dig ’’. Lazarus smækkede hårdt døren efter sig. Han stod lidt ude på gangen og smilede for sig selv. Han havde aldrig hørt Cincero sukke på den måde før. Ikke nok med det så fik han også Kajika til at æde sin stolthed og tilkendegive at hun var hans. Det havde du ligefrem været en perfekt aften. Det havde ikke helt gået efter planen og hans stolthed havde fået et par knæk. Men det var det han kunne lide ved Kajika, hun var en fighter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 5:14

Kajika så rundt i det Lazarus klappede og de fleste gjorde klar til at tage hjem, dog gik hendes øjne lidt på Cincero og hun så let væk og sagde"blot jeg er nær ham og han aner min tilstede værelse... det er skam nok for mig indtil videre" hun så lidt væk dog ønskede hun lidt mere end det, dog ikke sådan noget pusse nusse noget men hun ønskede dog at Lazarus så på hende lidt mere og gjorde lidt mere ud af det når de så hinanden men før hun kunne tænke yderligere over det blev hun slæbt op til sit værelse"hey!? hvor skal vi hen... aaahh Lazarus... du gør mig ondt.. slip så??!" hun mærkede en undrende følse da de kom indenfor og han lukkede døren med sådan en hårdhed og dyrisk attitude i det hun så uskyldigt på ham og sagde"undskyld mig men hvad er der nu galt?" Hun mærkede hans hårde greb og sagde"ah slip så!" hun så flovt på ham og hendes hjerte bankede igen så hurtigt at hun kunne besvime og næsten ikke trække vejret. De Isblå dådyr øjne var betaget af Lazarus lysende røde øjne i det..."MH?!?!...". hun mærkede det endelig.. det hun sådan havde længdes efter at smage så mange gange, og dette var skam evigheder siden hun sidst havde smagt et kys, og så et med så mange forskellige følelser i som ville personen prøve at kvæle hende med det blandet med hendes oven i dog var hun mest chokeret så hun kunne ikke rigtig gengælde det??.
Hun så helt paralyseret på ham da hun endte i sengen og hendes krop rystede let af skræk mens hun knap kunne trække vejret og så blot på ham med store øjne der så yderst lammet og chokeret ud i det han sagde hun skulle sove?...
Hun hørte på de ord han sagde og satte sig stille op i det hun sagde"La... herre vent.. øhm.. tak for tideligere.. altså? dit blod" hun rødmede over hele sit ansigt og da han gik ud klædte hun om til nattøj hotpants i sort og en top i hvid i det hun lagde sig ned i sengen og tog håret løs og lod det blidt falde til sengens bløde betræk i det hun så mod døren og prøvede at lukke øjnene men hver gang hun gjorde det kom hans ansigt frem...
Hun lukkede dem ovnlig i og få minutter efter var hun i drømme land..
Hun kunne ikke fatte han havde kysset hende... dog var han voldelig stadig og det men... han kysset hende!... hendes første kys siden hendes genfødsel... det aller.., aller første kys det føltes så uvirkeligt og samtidig så guddommeligt!.
Hun vågnede få timer efter i det uret ringet og solen var stået op igen. Hun tog sin uniform frem og tog den hvide skjorte på og blaizeren der var som en jakke i kvindelig figur syning og så nederdelen og begik sig så neden under hvor alt var i mørke undtagen lysene. Hun havde håret sat op i en fletning og så virkelig vovet men dog os nuttet ud i dette outfit. Hun gik ud i køkkenet og spiste lidt morgen mad i det hun råbte"Nårh jeg tager i skole nu?? ses senere!" hun havde halskæden på i det hun ville gå ud af døren og tage i skole for at komme hjem senere på dagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 5:27

Kamp kunne høres. En Dæmon løb forbi Kajika imens han råbte ’’ hvordan er det muligt ’’. Lazarus kom til syne lidt efter. Lazarus kiggede på Dæmonen og trak en zippo lighter frem og tændte den. Han kiggede på ilden og dannede en ildkugle i sin hånd og fyrede den af imod dæmonen som faldt død til Jorden. Lazarus kiggede på sin hånd og grinede højlydt i det ilden dannede en svag pisk tilbage i lighteren. Lazarus stod og stirrede på din hånd i det han sagde med en hvis sindssyg glæde i sin stemme ’’ Magt.. Hvilken dejlig og fortryllende magt mit blod i sandhed bærer.. Jeg kan føle hvordan mine kræfter vokser dag for dag ’’. Lazarus kiggede mod Kajika der stod i sin skole uniform. Det ellers tilfredse smil forsvandt og han kiggede koldt og ondt på hende ’’ Sagde jeg ikke jeg ikke ville se dig i den uniform? ’’. Lazarus fnøs og gik langsomt over imod hende. Han stoppede og klappede hende let på hovedet ’’ Næste gang jeg ser dig i den bliver det værst for dig selv.. Vær du glad for jeg er i et godt humør i dag ’’. Lazarus grinede ondt i det han gik forbi hende. Som om det i går slet ikke var sket. Som om hun igen intet betød for ham. Men i virkeligheden havde han gjort noget som han ofte ikke gjorde. Givet hende en advarsel og nu gav han hende en ny. Det var ikke tit Lazarus gav den samme advarsel to gang i træk. Men hvordan kunne hun vide det. Cincero havde ret, Lazarus viste hende ikke hvordan han holdt hånden meget mere over hende en han gjorde ved de andre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 5:37

Kajika så helt overrasket på Lazarus og regnede med han blot mente ikke lukket uniform og sådan men den var jo lukket og det hele"jamen jeg har gang vagt i dag så jeg nød til at bære den men jeg kan vel skifte over på skolen vis det skal være?" hun så undrende på ham og skælvede let som om det igår heller ikke var sket selv om det stod klart over hende læber så skælvede hun da Lazarus rørte ved hende fordi han lød faktisk temmelig skræmmende. Hun så stille på ham og sagde"det skal ikke ske igen jeg går ba.. AH! jeg kommer forsent! undskyld men farvel Herre" hun skyndte sig ud af døren id et hun løb hen til skolen den lange vej og nået endelig hen til klassen helt smadret og forslået i det da hun havde gået igennem stien dog så hun blot lidt uglet ud intet andet.
Hun smilede og var der hele dagen på skolen indtil skolen lukkede og det var solnedgang. Hun smilede inderligt og sagde"dejligt nu..." hun så ned af sig selv og huskede tydeligt Lazarus ord i det hun tænkte *hvad skal jeg gøre!? jeg har den stadig på og kan umuligt komme indenfor hurtigt nok til ikke at blive opdaget ved mindre..* hun smilede lumsk i det hun var hjemme lidt ved 19 tiden og der kom hun skam ikke foran men hun tog skam vejen op af rankerne igen da hun vidste hendes vindu var åben. Hun smilede i det hun endelig helt uskadt nået toppen og pustet let ud og sagde"Ååårh! man det var egenlig hårde end jeg regnede med.. det var ellers sådan en god plan i mit hoved men så når man udlever den så den virkelig forfærdelig?!... nu skal jeg bare ha skiftet tøj!" hun smilede lykkelig som om intet kunne ske og gik hen til sit skab for at finde nogen almindelige bukser og en trøje der gik ned til hofterne af hende så hun intet viste overhovedet...*gad vide hvorfor han er så sur hver gang han ser mig i min skole uniform altså?? han er jo ikke den eneste der ser mig i den alle mine klasse kamarater ser mig i den eller fyrene ved elevrådet samt de andre piger....??, kan han ikke li den eller hvad* hun grinte lidt for sig selv i det hun havde fundet tøjet frem og skulle lige til at knappe sin nederdel op da hun syntes hun hørte noget... og kiggede så mod døren... frygt..*sig det løgn han... har bare ikke flugt mig vel..*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 5:49

Lazarus sad og kiggede på ringen som Kajika havde givet ham. Kunne det være så let. Ville denne ring virkelig få ham til at gå ude i solen. Han turde ikke tage chancen. Det kunne betyde hans død. Ikke nok med det. Var dette sandt ville denne ring kunne sørge for at Vampyrer ville kunne gå i solen. Det var der fordele ved. Men det var også et alt for magtfuldt stykke smykke så. Det ville være et smykke han kunne bytte for sit liv gik noget galt. Ikke nok med det han ville kunne bruge det hvis han virkelig kom i problemer. Imens han sad og tænkte kom en tjener over til ham og hviskede i hans øre ’’ Herrer… Kajika er.. Erm.. Kravlet op af planterne op til sit soveværelse ’’. Lazarus grinede en smule og rystede på hovedet før han gik oven på. Han læste hendes tanker og blev enig med dig selv i at han ville drille hende. Hun regnede på med han ville bruge ringen. Lazarus gik ind på hendes værelse i det hun var ved at skifte tøj ’’ Du har helt ret.. Jeg har fulgt efter dig ’’. Lazarus løftede en finger og gik langsomt og faretruende over imod hende ’’ Jeg burde dræbe dig for at gøre de ting du gjorde i dag ’’. Han løj bare. Men han havde det sjovt. Han vidste hun ville ryste af skræk. Det var det der var den sjove del. Lazarus nedstirrede hende og sagde koldt ’’ Knæl og undskyld din opførsel overfor din herrer.. Fortæl ham hvordan du kunne være så fræk at ødelægge de ranker hans gartner har plantet ... ’’. Lazarus grinede i det han regnede med det ville gå op for hende at han bare drillede hende. Han stillede sig op af væggen og kiggede på hende i det han nu først rigtig ville se hvor meget tøj hun havde fået på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 5:59

Kajika vendte sig let om i det hun så Lazarus skrig hun af skræk og det første hun gjorde var at tage sin hvide skjorte og dække sin overkrop der ingen Bh bar og hun var iført stadig den lille flagrende nederdel. Hun holdte armene over sin barm med den hvide skjorte under armene ved barmen for at dække ekstra så hendes mave var blottet samt resten lidt. Hun så helt lammet på Lazarus og sagde"hvordan er... årh! du læste mine tanker igen!? det altså snyd og meget ubehøvlet af du ved det herre" hun så fornærmet væk i det hun gik bagud da han sådan truet hende og sagde rystende"Jamen jeg har ... har intet gjordt? jeg har jo blot hjulpet de andre og rettet papir samt... samt gået vagt ude på gangene... j.. jeg har intet gjordt forkert..." hun rødmede meget da han kaldte hende fræk og hun kneb let øjnene sammen og lod fingerne let flette sig sammen i det hun så den anden vej og sagde tøvende"u...undskyld herre" hun så virkelig flov og uskyldig ud i det hun så op mod ham og da hun skulle lige til at knæle for ham opdagede... at han lavede sjov med hende"ÅRH! DIT UHYRE!, det burde være mig der dræbte dig for at gøre mig så flov o...." hun ville til at sige og men nået ikke langt i det hun så ned af sig selv og sagde"AH! skrup ud med dig ud ud ud!" hun vendte ryggen til ham og trak i skjorten hurtigt så den dækkede hendes bryster og der var hun igen... iført skole uniformen dog mere sjusket end før og mere nøgen i det. Hun gik hen til Lazarus og skubbede let til ham blidt og sådan ikke skubbe skubbe men et langt skub for at prøve at få ham ud af døren" gå så!?" hun stoppede dog og kiggede ned af sig selv og tænkte*årh nej....* hun slap hurtigt Lazarus og sagde"øhm... bare gå ud... vil de ikke nok Herre så bær jeg aldrig uniformen igen det lover jeg dem" hun roede sig panisk i nakken og anede ikke hvad der ville ske nu?, der var små mærker fra Lazarus negle fra aften hvor han kysssede hende og tog fat i hende blidt, dog var det ikke hårde blå mærker eller noget blot små mærker... der ville forsvinde senere sikkert?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 6:13

Lazarus så hun havde det uniformen på. Han smilede og da hun skubbede ham skubbede han hårdt tilbage så hun fløj hen i sengen og landede blødt. Lazarus gik langsomt over imod hende imens han tænkte lighteren. Han satte sin hånd foran ilten men intet skete * Jeg må have drukket alt for lidt blod… Så en slurk giver mig cirka fem minutter… Det er ikke meget.. Nok i en kamp vil jeg gå ud fra.. men slet ikke nok.. Jeg skal træne mere *. Lazarus så ikke glad ud over at han ikke længere kunne styre ilden som han ville. Lazarus fnøs og slukkede lighteren og smed den i lommen. Han slikkede sig om munden og med en lyn hurtig bevægelse sad han over Kajika og kiggede på hende med hans røde lysende øjne ’’ Sagde jeg ikke at du ikke skulle vise dig i den uniform foran mig nogensinde igen.. Du har en dårlig vane med at gøre det modsatte af hvad jeg beordrer ’’. Lazarus tog et greb om hendes hånd og bed hende og førte sin evne controlling poison ind i hende. Dog meget mindre en han gjorde sidste gang da han vidste hun var modtagelig overfor bivirkninger. Lazarus rejste sig og smilede ondt ’’ Du er i min magt nu. Du vil gøre som jeg siger.. Dans for mig.. så tager du kniven og skære i din hånd så jeg kan se dit blod risle ned af dig imens du danser ’’. Lazarus havde en syg form for leg. Når han legede var det ofte med ofre der endte op døde på de sygeligste og ondeste måde. Dog havde han ikke tænkt sig at dræbe hende ’’ Ahh.. Min evne virker vist også sådan.. Du skal jo svare på hvad jeg beordrer dig til.. Fortæl mig med ord alle dine følelser overfor mig og sæt dig bagefter på knæ foran mig ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 6:27

Kajika så lidt flovt på Lazarus men nu mere i frygt i det han sagde det med hendes uniform"det ikke med vilje jeg sværger jeg skal nok smide den jeg ber dig herre... gør mig ikke noget.. AH!" hun mærket sengen og så undrende på den i det hun rødmede i hele ansigtet da hun så Lazarus nærme sig, og hun kravlede hurtigt bagud så hendes ryg var mod sengen forende ved pudderne. Hun så helt chokeret på Lazarus og sagde"stop så jeg ber dig Lazarus... jeg vil ikke mærke smerte okay" Hun skrig let da han sad over hende og hun slog blidt på ham var det nok for ham men hun slog faktisk virkelig hård til ham? dog var det som puder måske for Lazarus i mens hun sagde"stop så you pervert!" hun prøvede at få ham af men pludselig"Ahh.. ah.." hun åbnede munden let og lukkede øjnene i det hun gav små lyde fra sig af smerte i det han slap hendes hånd og hun mærkede det i sig"så det din evne...." hun så væk i det hun mærkede at hun var i hans magt, helt i hans, han var så stærk og så oven i hendes følser var hun som i trance for ham, mens hendes hjerte hamrede i mod hendes bryst og han uddelede ordre til hende som hun skulle sige... Hun rejste sig op i det hun elegant begyndte at danse foran ham, elegant, balanceret, svævende næsten, yndefuldt og ballerina agtigt, hun dansede som var hun hans lille dukke han kunne bruge som han ville, dog dansen var os lettere fræk dog ikke helt vild. Hun tog kniven og skar let i hendes hånd i det hun gav et let"ah." fra sig da hun så begyndte at danse igen og blodet flød blidt ned af hendes hånd og noget ramte let hendes gulv samt hendes skuldre når hun lavede nogen forførende bevægelser med armene.
Hun stoppede dog da hun hørte hvad han sagde... hun ville aldrig kunne sige de ord til ham.
Hun så helt chokeret på ham i det hun stoppede stille op men begyndte så at danse elegant igen og sagde langsomt men sensuelt hver et ord med en følelse større end noget begær nogen sinde hørt før..."Mine følelser for dig Herre... jeg føler respekt... jeg føler mig tryk, mine følser for dig er intet mere end total forgabelse.. jeg vil altid være din uanset hvad du end måtte gør eller sige, denne følse er ny for mig" hun drejede let og elegant rundt i det hun blidt lagde sig på gulvet med en lang bevægelse med foden og sagde"Mine følser for dig er kærligheden selv... jeg føler mig draget mere og mere til dig for hver dag, jeg føler min evne til at trække vejret i dit nærvær er umulig... mit hjerte har kun banket så stærk for dig..." kajika rejste sig op i det hun gik hen til Lazarus og gik på knæ foran ham og sagde"Mine følser for dig er mere end kærlighed og er kærlighed..." hun skulle lige til at sige hun elskede ham da hun gik helt i chok og kom lidt til sig selv men spillede dog med på det i det hun ville have at Lazarus troede hun lavede sjov med ham og at det hun havde sagt var løgn..
Hun sad helt stille foran ham og de isblå dådyr øjne glinsede let og man så hun var i en stace af chok...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 6:43

Lazarus sad lidt og overvejede om han kunne have brugt for lidt gift denne gang. Han mumlede svagt for sig selv ’’ Den her evne er sværere at bruge en jeg troede ’’ Lazarus havde faktisk afsløret at dette var en af hans nye evner. Hvilket nok ikke ville komme som et chok for hende eftersom hun aldrig havde set ham bruge den før. Men det virkede faktisk som om han faldt for hendes løgn. Lazarus sad lidt og overvejede om det nu kunne passe. Efter lidt tid kiggede han på hende ’’ Det må være sandt det du siger.. For du rødmer ikke mere.. Så du føler kærlighed til mig.. Pas på med det Kajika.. Jeg er mørket selv.. Du er blot et menneske.. Du vil blive gammel og grå imens jeg vil bevare min skønhed og charme.. Du vil glemme ting som du ikke burde glemme med alderen.. Du vil derfor ikke være noget værd for mig der ’’. Igen afslørede han at han faktisk mente at hun var noget værd nu. Lazarus lavede fejl han normalt ikke ville lave. Det var fordi han selv var i chok. Han havde ikke regnet med hun havde så stærke følelser for ham. Han kunne ikke vise hende han var i chok. Hun var jo et menneske. Det ville aldrig gå. Hun kunne aldrig blive mere en hans tjener. Det var imod reglerne så længe hun var dødelig. Så længe hun ikke bar blodet fra en nobel Vampyr. Normalt ville Lazarus havde leget meget mere med hende men han var i chok. I stedet for rejste han sig om og tog hende blidt i hånden og rejste hende op og gav hende et kram. Selv om han ikke sagde det af fri vilje var det første gang han vidste at nogen nogensinde havde følt sådan overfor ham. Lazarus slap hende hurtigt og slikkede såret på hendes hals og tog så fat i hendes hånd og slikkede såret der så det også forsvandt. Det var kun meget små sår han kunne fjerne med hans slik. Lazarus fnøs ’’ Du lyver.. Det ser ikke ud til min evne virkede ’’. Han begyndte at gå. Han nægtede at tro nogen kunne føle sådan overfor ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum