Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
Hun så spydigt på Lazarus med sine isblå dådyr øjne og sagde"Sååå må man klæde om i fred... du sagde jo jeg ikke skulle vise mig upassende og uklædt i dit nærvær " hun så let væk i det hun sagde"desuden er jeg ikke bange for dine tomme trusler angående straffe og alt muligt..." hun viftede let med hånden og sagde"tsk"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik ned af trappen i det hun var smukke sorte høje stiletter og rødmede ved tanken om at mode Cincero... igen.. hun kiggede stille rundt i det han sikkert ville hade hende efter som hun var menneske men hun ville gør alt for at hævne sig på dumme dumme Lazarus der havde såret hende hårdt i nat, hun var fyldt med jealouxi... men denne nat skulle han skam sent glemme det var krig nu...
Kajika gik stille hen mod Cincero i det hun sagde"Velkommen Cincero det er lang tid siden vi sidst sås... hva?" hun smilede sofistikeret og sødt til ham i det hun smilede med dette perle smil og hendes læber var smukke røde og forførende i det, hun lignede faktisk en vampyr en yderst dannet og smuk vampyr dog var der stadig lidt menneskelighed over hende som hendes lidt brune hud kulør...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på kjolen som Felucia bar og tænkte*er det hans ynglings farve??* hun så lidt op på sit hår der let svævede foran hende i det Cinciro havde om hende og hun rødmede i hele ansigtet da han sagde han ville ægte hende og gøre hende til sit child og på en måde gjorde det hende varm inden i, og fik et lille men dog ægte smil frem i det smilet var til Cincero for hans trøstende ord til hende og hans hengivenhed skam til hende, selv vis den mund var lumsk og falsk så elskede hun den stadig, fordi hun blev langt mærke til, hun blev berørt så det kunne mærkes næsten helt ned i hendes hjerte, det var dejligt at blive berørt igen på så blid en måde og så af en anden end hende selv og endda et mandeligt køn.
Hun smilede til Cincero og hviskede i hans øre"lad dem blot være for sig selv Cincero du er meget smukkere end din bror og en bedre danser skam også hihi, men nu har jeg heller aldrig danset med en der har to venstre fødder som din bror" hun smilede og så hånligt på Felucia og sagde"Samtidig med at man kan se igennem en hæslig hvid kjole" hun var dog lidt jaloux men det forsvandt dog da hun dansede tæt op af Cincero, hans omfavning var så dejlig og hans duft, næsten som Lazarus... dog kastet hun ikke et eneste blik hen af mod Lazarus i det hun ikke ville indrømme at hun havde et eller andet dragende mod ham og havde haft det i lang tid..
kajika sagde"så Cincero hvordan går det ellers der hjemme med din bror og søster, har de det godt?"
Man kunne se folk begyndte at kigge på Kajika og Cincero og folk begyndte så småt at snakke"""Er det virkelig et menneske, hun ligner en vampyr.. nej det skam rigtig hun er menneskelig... Cincero og hende klær hinanden hva?... er du tosset Lord Lazarus og hende klær hinanden bedre... Nej Felucia passer bedre til Lord Lazarus""" folk små diskuterede frem og tilbage... mens Kajika var i en verden af glæde for første gang i lang tid... var der endelig en der tog hende i hånden og lagde mærke til hende.. men stadig.. hvorfor kunne hun ikke glemme lazarus og hvorfor den store trang til at se hen mod ham...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik let forbi ham og lod hendes skuldre gi ham et udfordrende puf i det hun gik hen til Cincero og sagde"værsgo mr Cincero her er dit glas, det skulle stadig være yderst tilpas" hun smilede sødt og musikken begyndte småt igen for dem der ville danse mere våget og tæt samt lidt udfordrende dans. Kajika så rundt og sukkede i det hun måske var for ond mod Lazarus, men på samme tidspunkt vidste han vel os at hun blot tirrede hans indre dyriske side ved at nedgøre hans nede regioner... og hans stil af elegance blandt kvinder og omkreds.
Hun smilede til Cincero og sagde"Så hvornår tager du hjem i morgen?" ... *måske jeg kan nå at få en dans mere?... skønt jeg nu ville ønske det var Lazarus jeg dansede med blot for en stund..* hun huskede tydeligt en gang hun havde danset med ham men for tiden var de blevet mere sensuelle og mere fjendtlige samt udfordrende overfor hinanden og dramatikken hævede sig højere og højere... mellem 4 kants dramaet...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vendte sig om og sagde"vis du vil ha mig undskyldt jeg skal ned til min nye herre" hun ville springe Lazarus sidste bånd af tålmodighed og glæde i det han aldrig fik sin vilje i hendes spil ville hun sikkert blive straffet nu indtil hun sagde hun var hans ... eller os ville han blot gå eller sige han ikke gad ha hende alligevel.
hendes hjerte bankede og gjorde lidt ondt, fordi de ord hun sagde til ham var slet ikke sandhed overhovedet, og så man efter på hende kunne man se ren smerte over at hun sagde sådan til ham"hvorfor vil du ha mig..."
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Lazarus Ons 30 Mar 2011 - 4:27, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog blidt Lazarus hånd og sagde"Lord Lazarus.. vil de tilgive mig alle mine stødende ord og give mig en straf for ulydighed og disrespekt til dem... min herre" hun slap hans hånd efter blidt at ha kysset den og så lidt ned flovt med rødmen hen af kinderne i det hun så oprigtigt på Lazarus og sendte ham et faktisk lettet smil et ægte lettet smil som var en byrde lettet fra hendes skuldre ved at sige hun var hans, hans menneske ja indtil videre var det det, eneste hun var og hentydet til i aften... og hun ville sikkert blive straffet hårdt og brutalt men... det fortjente hun skam os, hun forventede intet mindre end en hård straf med masser af blod og skrig fra hende samt skarpe ting og traumer og mareridt de fleste uger efter...
Hun så mod Cincero temmelig strengt og sagde"jeg ikke dum Cincero.." hun smilede til Lazarus og sagde de gyldne ord"det ser ud til at de vinder herre" i det hun havde sagt de ord lød uret og klokken fra loftet ringede blidt... nu var vædemålet færdig og kajika havde givet sig helt hen til Lazarus... hun kendte skam Cincero alt for godt, selv vis han kunne li hende blot lidt så var det fordi hun var Lazarus og ligeså snart hun ikke var hans mere... så var hun blot et legetøj der skulle kaseres"mig nare du ikke Cincero" hun så på Lazarus og hviskede i det hun gik forbi ham"og jeg havde aldrig i sinde at forlade dig...." hun sagde det med sådan en blidhed og sensuel stemme som overhovedet mulig.
I det hun gik hen for at snakke videre med de andre vampyr inden de snart skulle hjem af...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så helt paralyseret på ham da hun endte i sengen og hendes krop rystede let af skræk mens hun knap kunne trække vejret og så blot på ham med store øjne der så yderst lammet og chokeret ud i det han sagde hun skulle sove?...
Hun hørte på de ord han sagde og satte sig stille op i det hun sagde"La... herre vent.. øhm.. tak for tideligere.. altså? dit blod" hun rødmede over hele sit ansigt og da han gik ud klædte hun om til nattøj hotpants i sort og en top i hvid i det hun lagde sig ned i sengen og tog håret løs og lod det blidt falde til sengens bløde betræk i det hun så mod døren og prøvede at lukke øjnene men hver gang hun gjorde det kom hans ansigt frem...
Hun lukkede dem ovnlig i og få minutter efter var hun i drømme land..
Hun kunne ikke fatte han havde kysset hende... dog var han voldelig stadig og det men... han kysset hende!... hendes første kys siden hendes genfødsel... det aller.., aller første kys det føltes så uvirkeligt og samtidig så guddommeligt!.
Hun vågnede få timer efter i det uret ringet og solen var stået op igen. Hun tog sin uniform frem og tog den hvide skjorte på og blaizeren der var som en jakke i kvindelig figur syning og så nederdelen og begik sig så neden under hvor alt var i mørke undtagen lysene. Hun havde håret sat op i en fletning og så virkelig vovet men dog os nuttet ud i dette outfit. Hun gik ud i køkkenet og spiste lidt morgen mad i det hun råbte"Nårh jeg tager i skole nu?? ses senere!" hun havde halskæden på i det hun ville gå ud af døren og tage i skole for at komme hjem senere på dagen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og var der hele dagen på skolen indtil skolen lukkede og det var solnedgang. Hun smilede inderligt og sagde"dejligt nu..." hun så ned af sig selv og huskede tydeligt Lazarus ord i det hun tænkte *hvad skal jeg gøre!? jeg har den stadig på og kan umuligt komme indenfor hurtigt nok til ikke at blive opdaget ved mindre..* hun smilede lumsk i det hun var hjemme lidt ved 19 tiden og der kom hun skam ikke foran men hun tog skam vejen op af rankerne igen da hun vidste hendes vindu var åben. Hun smilede i det hun endelig helt uskadt nået toppen og pustet let ud og sagde"Ååårh! man det var egenlig hårde end jeg regnede med.. det var ellers sådan en god plan i mit hoved men så når man udlever den så den virkelig forfærdelig?!... nu skal jeg bare ha skiftet tøj!" hun smilede lykkelig som om intet kunne ske og gik hen til sit skab for at finde nogen almindelige bukser og en trøje der gik ned til hofterne af hende så hun intet viste overhovedet...*gad vide hvorfor han er så sur hver gang han ser mig i min skole uniform altså?? han er jo ikke den eneste der ser mig i den alle mine klasse kamarater ser mig i den eller fyrene ved elevrådet samt de andre piger....??, kan han ikke li den eller hvad* hun grinte lidt for sig selv i det hun havde fundet tøjet frem og skulle lige til at knappe sin nederdel op da hun syntes hun hørte noget... og kiggede så mod døren... frygt..*sig det løgn han... har bare ikke flugt mig vel..*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun stoppede dog da hun hørte hvad han sagde... hun ville aldrig kunne sige de ord til ham.
Hun så helt chokeret på ham i det hun stoppede stille op men begyndte så at danse elegant igen og sagde langsomt men sensuelt hver et ord med en følelse større end noget begær nogen sinde hørt før..."Mine følelser for dig Herre... jeg føler respekt... jeg føler mig tryk, mine følser for dig er intet mere end total forgabelse.. jeg vil altid være din uanset hvad du end måtte gør eller sige, denne følse er ny for mig" hun drejede let og elegant rundt i det hun blidt lagde sig på gulvet med en lang bevægelse med foden og sagde"Mine følser for dig er kærligheden selv... jeg føler mig draget mere og mere til dig for hver dag, jeg føler min evne til at trække vejret i dit nærvær er umulig... mit hjerte har kun banket så stærk for dig..." kajika rejste sig op i det hun gik hen til Lazarus og gik på knæ foran ham og sagde"Mine følser for dig er mere end kærlighed og er kærlighed..." hun skulle lige til at sige hun elskede ham da hun gik helt i chok og kom lidt til sig selv men spillede dog med på det i det hun ville have at Lazarus troede hun lavede sjov med ham og at det hun havde sagt var løgn..
Hun sad helt stille foran ham og de isblå dådyr øjne glinsede let og man så hun var i en stace af chok...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift