Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Hun så på ham helt undrende men sagde så"Okay jeg tager med" hun anede ikke hvordan hun fik sagt disse ord med sådan en rolighed og fattethed, i det hun fik rejst sig op og sagde så"vend dig om" hun tog sit undertøj på og så nogen stramme hvidblå jeans i tyrkis og så en hvid tshirt der gik til hofterne af hende og så sin sorte jakke i det hun satte håret op i en hestehale og lavede det til en pjusket knold og pakkede lidt tøj her og der i det hun gik hen til Lazarus og berørte let hans hånd men slap den dog hurtigt da hun fik genvundet balancen fordi hun tog ikke i mod den første hånd han strakte men tog selv fat blidt om hans arm da hun var ved at miste overbalance da alt var klart.
Hun så lidt rundt og så på Lazarus og tænkte inderligt dog med virkelig lille stemme*jeg fatter ikke hvorfor jeg gør det her... men... men det føles så rigtigt* hun så skamfuldt væk og gik så ud af døren i det hun smed nøglen ind ved personen overfor og gik så ned af trapperne og ud på gaden og tog en dyb indånding, hun kunne ikke fatte hun var gået ud af selveste sit eget hjem og nu igen var på vej hjem til lazarus men frivilligt? og så som skrøbeligt MENNESKE!? det ville aldrig gå godt vis hans familie kom en dag eller han måske blev sulten så ville han da sikkert igen suge fra hende som han gjorde til tidere ved hans stol nær pejsen inde i det store bibliotekiske atmosfæriske rum.
Hun mærkede vinden kærtegne hendes ansigt og lege med hendes hår let som en slags trøst for at hun var gået udenfor, og hun vendte let de isblå glinsende øjne mod Lazarus mens hun stod badet i lyset fra gadelygten.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika stod helt dumt tilbage med hånden let på remmen på skuldertasken mens hun følte sig som i en drømme verden mellem helved og himmel, skønhed og morderisk afskyelighed...
Hun stod der lidt og hørte nærmest en title sang i baghovedet i det alle jo skal have deres tema sang når noget nyt sker, og vis dette var en film ville kajikas tema sang skam være?.
Owl City - To the sky
Kajika gik med ham oven på og så på kronen i mens hun undrede sig lidt i det hun stille sukkede og gik oven på og huskede hvor svært det havde været at skifte den dumme lorte pære en gang?, og så endelig stod hun på det værelse hun sidst havde blot smukkere, men tingene fra før var der dog lidt, men med en ny virkelig smuk! STOR SENG.
"YAY!" hun kunne ikke lade vær med at løbe mod den og smide sig i den i det hun rullede lidt rundt i det silkerøde lagn så det rullede hende sammen næsten som en lille kebab og hun kastet let et blik mod Lazarus i det han sagde noget med hans nye evne og nysgerrigheden boblede i hende, dog smilede hun og rullede lidt mere rundt og han kendte hende for godt ja?.
Hun så let op mod loftet og der var blevet malet en himmel, i smuk himmel blå med kun få skyer der lignede canadyfloss fordi skyerne var lettere lyserøde i det, og himlen var smuk stærk pang blå.
Hun smilede og lukkede øjnene let og sagde"Mmhhh" hun satte sig let op efter noget tid og så rundt i det hun hørte noget pusle på sit værelse og da hun fandt hvem det var, så hun det var den kvindelige ninja og det første kajika gjorde var at ja... fare op i en spids og springe på hende"Jeg har ikke været et ynkeligt menneske! grrr!!" den kvindelig ninja tog let fat i kajika og ja slynget hende som hun nu kunne og holdte hende mens kajika blot skabte sig og rullede rundt og prøvede at vinde så hendes hår gik ud af elastikken der holdte det og det platinsk hvide blonde hår var helt uglet nu som havde hun haft sex og hun havde en lille fænge hen af kinden på det smukke dådyriske ansigt, mens øjnene var blanke af tåre dog ikke grædendende men mere Auv dumme dig tåre i det hun havde sovet småt da hun havde lagt sig og lukket øjnene under den falske himmel ved sengen, så ninja kvinden tog hende med neden under i det kajika ikke var til at styre, hun virkede som en ja? faktisk 17 årig teenager igen og sig selv, stædig og med selvrespekt..
Kajika så på hende og sagde"Nøøøj du virkelig god til dit job va?... men jeg kan altså godt selv gå " Kajika kom indenfor ved den store stue og det første hun gjorde var at pege på ninja kvinden og sige"Det var hende der begyndte!?" hun så lidt mobset ud , dog var hun utrolig anderledes at se på, nuttet og ikke så alvorlig, men dog med et strejf stadig af den gamle kajika, og så med uglede sødt hår og de store dådyr øjne og den smukke hud, med det ikke ? fint siddende tøj fordi hun havde rullet rundt med ninja kvinden"Hun holdte øje med mig? troede det var dig hun skulle holde øje med" kajika pustede let en drillende hårlok væk fra ansigtet, og den fine rids fra en brevåbner der havde lagt på gulvet havde lavet denne smukke rift. der langsomt begyndte at bløde i en lang stribe smuk og fyldig ned af kajika kind... langsomt og fristende....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så let op mod Lazarus i det hun rejste sig og stod der og hørte på Lazarus ord og langsomt rystede hendes hænder lidt og hun knyttede dem let i det hun hørte mere af hans snak og da han sagde det med tude blev hun nærmest brændende varm af bare vrede, og en smule flovhed viste sig over kinderne af hende, ligende en rød rouge lignede det, dog var det hendes rødmen og pinlighed over at blive sagt sådan til.
Hun løftede let hånden med sådan en hurtighed og uventethed i det hun havde villet vende ryggen til Lazarus og før man kunne vide af det, stak hun ham sådan en knytnæve direkte ind på kindbenet i det hun strakte sin krop helt rank og bøjede let i det ene ben og råbte så"Din idiot som om jeg nogen sinde ville komme flæbende ned til dig, du har intet hjerte og det du så har vis du havde et banker slet ikke!, hvordan skulle du nogen sinde i hele dit liv kunne trøste en når du ingen gang kan føle!" hun så vredt på ham og små tåre strøg ned af hendes kinder som havde de været lukket inde på livstid og var endelig blevet fri nu.
Hun vendte sig strengt om og sagde"Dit egoistiske Grrr... tænker kun på dig selv... og hun skadet mig ikke det var din dumme brev åbner inde på værelset der gjorde det, så den rift over min smukke smukke kind!, som er det eneste jeg har indtil videre er faktisk din skyld dit fjols!, og for det andet så stop med at tro jeg dit menneske!, jeg gæst her i huset og jeg stadig ikke din laza!" hun satte stille i løb i det hun løb op af trapperne og hen af gangen og smækkede døren hårdt i med et brav så malerierne ned af de smukke vægge gav sig let og klappede mod væggene i det hun gik hen til sengen og smed sig i den og lod tårene få frit løb*forbandet ham... som om jeg nogen sinde bliver noget han ejer... skønt.. nej stop så!... få de tanker ud af mit hoved* hun tog sig let til kinden i det hun satte sig op og så på blodet der let flød ned af hendes pegefinger og lavede en rødlig stribe..."Auuv.. og nu mit ansigt ødelagt på grund af ham.. HMF... typisk" hun vendte sig fornærmet væk fra døren og sukkede let... mens det lange smukke hvide hår lå ned af hendes ryg, og dådyr øjnene i baby isblå var helt glinsende af vådhed fra selveste de gyldne tåre...
Mens hun sad der og lignede en forvirret skolepige i vrede og sorg... "Måske burde jeg tage et brusebad og glemme alt det der lige er sket"
//Sorriii jeg blot slår ham uden din tilladelse men er det ikke iorden, han er jo vampyr og stærk nok til at tage det, og så gør det sikkert slet ikke ondt på ham jo ^^""//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så på de spidse store ranker fra roserne og der var lidt torne her og der, men hun ville stikke af blot i noget tid, blot forsvinde så kunne Lazarus se hvor sjovt det var når hun var væk, selv om han intet hjerte havde, behøves det jo ikke at betyde andre ikke havde et hjerte*dumme ham.. tsk*..
Hun sukkede i det hun tog kniven fra gulvet den til breve den var lidt skarp over det normale en brev kniv var hvilket gjorde det godt nu fordi så kunne hun bruge den så meget hun ville!.
Hun tog den i mundvigen i det hun langsomt begyndte at kravle ud fra selveste vinduet og ned af rankerne langsomt og smertefuldt når hun overså en torn der stak i hendes hånd eller ridset hendes inderlår..
"Ah... det gjorde ondt" hun så let ned mens blodet blidt kom frem og dryppede dog kun lidt og meget utydeligt.
Hun hoppede ned de sidste 3 meter og landet på røven i det hun så rundt og løb hen til lågen og ud af den, og før hun vidste af det stod hun foran det store slot og løb så i mod skoven.. det virkede lidt Dejavu agtig men hun havde aldrig succesfuldt ? stukket af fra Lazarus før faktisk.
Hendes lange platinsk hvide hår strøg hende let hen af ryggen i det hun satte i gang med at løbe mod skoven og så mod Terre, hun ville væk fra slottet blot lidt og ind til byen og måske finde et eller andet job eller få fat i noget ved skolen måske...? måske blive skole elev igen så hun ikke skulle lægge sig op af Lazarus og hans rigdom...*undskyld Lazarus...* hun rødmede let flovt over kinderne og løb så videre mod byen og endte nær centrum og satte sig så ved spring vandet og pustet ud"årh det var hårdt..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
(title sang 1000 memories / words (den du sendte).(hør den vis du vil i mens du læser det sidste)
Hun kiggede stille rundt med de dådyriske isblå øjne der glinsede let i lyset fra gadelygternes oven, mens hun bed sig nervøst i underlæben og strøg fingerspidserne med den ene hånd let igennem det hvide hår og lod det falde langt og blidt ned af hendes ryg. Hun så stille op mod himlen og solen var så småt ved at gå ned, og mørket ville tage over og så var hun et offer for næsten alt og alle, skønt hun ikke ønsket det var det dejligt at mærke den varme i sin krop igen og føle sig så levende. Hun lukkede stille øjnene i det hun mærkede vindens blide brise mod ansigtet og igennem hårlokkerne i det hun smilede over hele ansigtet*Jo jeg burde gå tilbage* hun rejste sig beslutsomt op i det hun mærkede en hånd på hendes skuldre og der i det hun skrig tog en anden om munden på hende i det de to fyre slæbte hende ind i en gyde"jamen dog så smuk en pige har vi vist aldrig set og uh... se hvad jeg fandt en skole uniform lækkert" den anden berørte let kajika om maven og lod fingerne glide op under trøjen"Ahh... slip mig" hun spraldede let i det de sagde"du kan jo li det"... hun så vredt på dem og sagde"nej!, jeg kan ikke li det ingen skal rør mig!... ingen andre end.." de så på hende og sagde"årh har du en kæreste" hun så vredt på dem og sagde"nej men jeg har en herre" de grinte og gjorde nar af Lazarus og sagde alt muligt"Hold kæft" hun sprang på en af fyrene og helt instinktivt bed hun ham i øret så det let flækkede hvor det sad sammen inde ved ansigtet og han skrig og slog hende af, i det den anden sparkede hende indtil politiet kunne høres og de langsomt kom ind og hjalp hende op. Hun så på dem og de spurgte hende i bilen i det hun sagde"jeg vil bare hjem" hun fortalte dem hvor hun boede og hun endte ved skoven og gik hjem af mod Lazarus...
Der stod hun i døråbning til aften.. 20:12 var klokken og solen var gået ned, der stod der en pige i revet trøje, med et blåt mærke over kindbenet og blod let ned af næsen eller tegn på det, og os blå mærker ved ribbene inden under hendes trøje og et presset ribben...
Hun havde dog posen med sin nye skole uniform. Hun så stille rundt i det hun hviskede til butleren hun så godt kendte"Lazarus er her ikke vel?," hun ville snige sig oven på så han ikke opdagede hendes skader når han var så ligeglad med hende som han nu var, dog kunne hun ikke benægte sin store trang til ondskab fra ham og staf han plejede at give hende ved at bide hende eller andet, dog havde han aldrig set eller rørt hende seksuelt på nogen måde... kun hans bror havde gjordt det en gang.
Hun så stille rundt og trådte indenfor og butleren så yderst chokeret på den gennem banket Kajika...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvorfor tilbyder du mig egenlig noget af dit blod vis jeg intet betyder?" hun så undrende på ham og smilede drilsk i det hun rejste sig op og selv om hun så ilde tilrevet ud var hun faktisk nuttet på den måde hun stod og så på ham... på?."pas nu på du ikke bliver ligeså sød som din bror" hun blinkede drilsk til Lazarus i det hun sagde"måske burde jeg overveje at ringe til ham, måske han ville være værd at drikke af og som du ved så ville han jo gerne have mig og tror især han vil gøre mig til hans.... child vis han ser jeg menneske..." hun smilede lumsk og gik så ud til bruseren og fik den tændt på det lune vand...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog bagefter sorte læder ligende leggins på og så et bælte om ved ribbene og sukkede i det hun satte det platinsk hvide hår op i en hestehale med to totter ned foran ved hver side af ansigtet og lod det være lidt pjusket i det hun tog posen med sit skole tøj og gik så neden under til Lazarus og stod så i døråbningen nu dog med bare fødder og iført den hvide skjorte der var stram go figursyet til hende, der matchede hendes hår fordi skjorten var hvid og bæltet sort som legginsene, hun havde altid haft stil for det klassiske"Lazarus... jeg.. angående tidligere øhm... se? jeg kom ind på skolen og de har givet mig uniform og alt muligt" hun smilede, det var en hvid skjorte og en trøje med V skæring i konge blå mørk farve og så en mini skirt nederdel i hvid og blå tern og så en hvid blaizer eller cardigan kunne man vel kalde det? med skolens mærke på.. og så et K neden under fordi hun skulle sidde i elevrådet.
Hun smilede og sagde"vil du se eller er du helt ligeglad???"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke vente til at se den sorte kjole den ville sikkert være utrolig smuk, men...*hmm ? gad vide hvilken farve Lazarus bedst kan li ved kjoler...* hun rødmede i hele ansigtet og tog sig for munden men gav så sig selv et blidt klask mod hovedet i det hun sagde"aahh dumme dumme kajika hvorfor tænkte du lige det!? jeg håber virkelig ikke han hørte det " hun så flovt ned og kiggede så på det blodige glas igen og lukkede så øjnene i det hun satte sig ned i sengen ved dens kant så den formede sig blidt efter hende i det hun sank ned i den halvt, og tog så en tår af blodet, i det hun drak det sidste forsvandt de sidste sår på hendes kind og alt, og der stod hun igen virkelig smuk og uden nogen som helst skræmmer eller noget som helst. Hun gik hen til spejlet og så sig selv i spejlet i det hun rødmede i hele ansigtet og tænkte*WAUW!!!... hvor ser jeg egenlig smuk ud? ja smukkere end før tror jeg faktisk, og wauw det mini skirt klær mig virkelig, især når det flagre, det så sexet men samtidig virkelig nuttet!?... måske skulle Cincero se mig iført dette her i morgen inden ballet? han ville så meget blive forgabt i mig sikkert eller blot lidt få sekunder..* hun grinte og det sidste tænkte hun dog for at pirre Lazarus fordi hun regnede med han hørte hendes tanker bedre nu, og hun var jo glad men egenlig ville.... ville hun helst se hvordan Lazarus reagerede når han så hende i den nuttede skole uniform der så lidt fræk ud men dog ikke meget, kun vis hun skruede den sensuelle charme på ellers så det blot nuttet ud? og ja lidt til lokkende. Hun sukkede stille og lod tungen let glide hen over hendes læber i et fugtigt slik og sagde"mmhh... det nu lang tid siden jeg har smagt hans blod... det bringer så mange minder frem" kajika fik det lidt varmere end normal og tog sig til hovedet og knappede skjorten i hvid helt op i det hun gik hen og åbnede vinduet og satte sig i kanten af det..."måske burde jeg gå ned og sige tak men først når jeg har skiftet"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika var allerede i fuld gang med at lave planer over at bryde ind det mest sikreste sted, Abbadon, der hvor Zane have taget fat i hende og misbrugt hende mod hendes vilje skønt han elskede hende, og bagefter havde han undskyldet af hele hans hjerte og taget hende på rundtur og vist hende alle hemmelighederne i Abbadons bygningen, nu manglede hun blot at få fat i penge nok til at bestikke en af de kutteklædte til at fortælle om der var visse sensore der kunne registrer ubudne gæster og til gengæld ville personen få en slave samt så skulle kajika ha fat i Scars og lokke ham til at give hende en af hans vildt dyre dimser der ville kunne holde sensoerne væk i noget tid så hun kunne snige sig ind på den store bevogtet fæstning og så skaffe oplysningerne om snighuller og om hvor malakel holdte mest til. Det kunne være en selvmords mission men hun havde ikke gjordt sig til højt studerende elev med uniform for ingen ting, det var den der skulle gøre så hun var ubemærket.
Hun så stille rundt i det hun lagde sig i sengen og før hun vidste af det faldt hun i søvn kl. 11:21 om morgen!?... med vinduet åbent..
SÅ senere hen af mod dagen nær 16:32 vågnede hun stille og så rundt i det hun tjekkede klokken skrig hun let"omg... har jeg sovet så lang tid" hun skyndte sig at gå ned af trapperne i det hendes mave var helt vild sulten, og hun havde helt glemt hun kun var iført undertøj i hvidt, hvid åben skjorte, og en hvid blå ternet miniskirt nederdel.
Hun så rundt i det hun listede ud i køkkenet og kiggede lidt i køleskabet efter noget menneskeligt mad i det hun smilede da hun fandt noget kød hun kunne stege"lækkert" hun fandt panden frem og satte det over og ventede så og vendte kødet lidt"I dag er dagen hvor Cincero kommer og ballet skal holdes... det skal skam nok blive spændende?? gad vide om Lazarus er vågen" hun så undrende rundt i det hun sneg sig ind i stuen og tja? der var ingen at se så hun lod sig snuse lidt rundt, altså hvad kunne der dog ske?, Lazarus havde ikke straffet hende, andet end oppe ved hende selv men ellers???.. hun rodet i hans lidt private ting men ikke helt private sådan var hun ikke når det var ham men hun var så nysgerrig for at lære ham bedre at kende, der stod hun med morgen uglede hår, langt og let bølgende men glat stadig, og matte blanke isblå dådyr øjne og en spinkle flot glinsende krop af sved fra tidligere, og så åben skjorte og bh visende med en frodig barm, og let mini skirt der flagrede så snart hun gik til den ene eller anden side, dog stod hun med ryggen til døren?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ingen... ingen har givet mig tilladelse.. undskyld jeg var blot nysgerrig" hun rystede stadig og så virkelig fortrydende ud i ansigtet og lettere sårlig da han sådan hvæste af hende jo. Hun fik sig rejst op efter at ha været kulapset lidt og betagede Lazarus og så virkelig fortrydende ud i det hun tog halskæden op let i håndfladen og så på den og tog den så over hovedet og lod håret komme over den i det hun vendte blikket skamfuldt den anden vej mens hun trak vejret lidt hurtigt dog var hendes hjerte ved at falde indtil"AAAHHH!!!" hun skrig højt og det kunne høres i næsten hele slottet i det hendes stemme var høj og skinger men flydende og lokkende for enhver jæger. Hun mærkede de spidse tænder i sin hals hårdt i mens han holdte hende og hun prøvede at slippe væk før hun besvimet og landet på jorden dog vågnede hun i et næsten fordi hun var blevet stærkere dog gjorde det stadig ondt... hun lod sig støtte med armene mod gulvet mens hun sad på det med bene let læggende bagved sig i havfrue posering og så på Lazarus.
Hun så helt chokeret på ham og hørte ordet.... lege med dig..
Hun rødmede i hele ansigtet og så flovt væk i mens hun bed tænderne sammen og mærket fingerne stramme sig til knytnæver mod gulvet i det hun satte af og rejste sig og gik målrettet ud i køkkenet og gjorde bøffen færdig og spiste den i det hun så på halskæden og gik så hurtigt op oven på og råbte"IDIOT! som om jeg havde det på med vilje foran dig!" hun mumlede surt og gik ned til sit værelse og lukkede døren i med et brag igen og lagde sig let op af døren i det hun sank ned og trak bene op til sig og lod armene hvile på sine knæ mens hun så ud i det blå og tårene stille kom.. dog... noget i hende var lidt glad over han lagde mærke til hende, dog var det blot efter hende flovt og pinligt at hun var så afklædt.. det var slet ikke meningen.
Hun tog tøjet af og gik en tur i bad i det hun havde blod ned af sin hals og i håret og på nakken fra hånden af Lazarus og så lidt af sit eget. Hun iførte sig nogen almindelige jeans i mørkeblå med hvide kalkpletter her og der og lukkede den hvide skjorte og gik så neden under og satte sig ind i sofaen ved stuen og lagde sig der lidt og kiggede op i loftet og tænkte*Du sådan en... Grrr Lazarus!, jeg går mig en tur* hun rejste sig op i det hun gik hen til døren for at gå en lille tur for sig selv...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
dog stoppede hun foran døren og hendes hånd rystede.. hun ville ikke gå fra Lazarus så pludseligt og havde han mund hørt hende...?...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
og få sekunder efter stod hun igen indenfor på slottet ved Lazarus og gik helt ned i det tåre strømmede frem*jeg... jeg har virkelig givet slip for barishan... jeg... jeg elsker ikke Barishan mere* hun mærket tårene stoppe og tænkte på Lazarus og så på klokke og sagde"shit!" hun rejste sig hurtigt op i det hun løb op oven på værelset og det første hun tænkte var på Lazarus berørelse... hvor var det egenlig lang tid siden nogen overhovedet havde berørt hende, men elskede hun virkelig denne voldelige berørelse eller var det blot fordi det var Lazarus hænder...
Hun gjorde sig færdig i badet og tog håndklædet om sig i det hun tænkte*dejligt med et bad, nu skal jeg blot sætte håret og se om kjolen er der og så jeg klar til at komme neden under...* hun vidste ikke om lazarus havde en balsal faktisk? men regnede med ballet skulle være her...
Hun rødmede let i det hun gik ud fra badet og så hen af mod sengen, Lazarus ville nok ikke overraske hende?? så hun gik roligt ud til sengen iført håndklæde**... så.. vil jeg lege med dig.. hvad mente han med det*.. hun roede sig lidt i håret og sukket i det hun smilede lidt over at ha bidt Lazarus på ørespidsen det var nu lidt sjovt... dog os lidt vovet... hun håede sandelig ikke han planlagde hævn.. hun grinte lidt og vis kjolen var der havde hun iført sig den.
Gæst- Gæst
Side 2 af 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus