Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
Hun gik op til rektoren i det hun stille lagde sin uniform og iførte sig nogen jeans og en tshirt i det hun gik ned til barsket banen og kiggede på alle i det de så helt paf ud over at se kajika i normal tøj.. hun så lidt på dem og så på Lazarus med et normalt blik.. dog inde i hendes hoved kørte ordene.. med royalitet, og ellers klare du det aldrig som.... min.... dronning.
Hun anede ikke hvad hun skulle gøre, blot blokere alt følelse i hendes krop af og bed ham bide i hende nu og her så følelsen var væk med det samme.
Hun så lidt flovt væk og sagde"jeg stopper fra med og i dag, der vil aldrig ske sådan en skandale igen" Will så helt paf ud nu og løb hen til hende i det de havde vundet og sagde"nej miss Jika... de må ikke forlade os eller mig.. hvem skal jeg så beundre" kajika så såret væk og sagde"ingen.. eller en af de andre der beundre dig.. will.." hun så mod Lazarus og sagde"Kom skal vi smutte hjem"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika rystede let over hænderne og så væk i det hun bed det i sig og så ikke mod lazarus men tog blidt Will i hånden og tog med ham til festivallen og gik rundt med ham og oplevede alle disse sjove ting.. men hun kunne ikke lade vær med at se rundt efter Lazarus.
Da festivallen var slut kunne kajika ikke skynde sig nok hen af mod Lazarus.. han havde ret vis de havde evigheden sammen, men hun ville ikke mere være svag, hun ville ikke ha han så på hende som nu, men som den gang hvor han forvandlede hende uden nogen som helst tænken på hvad der mund skulle ske eller hvad der var sket?.
Hun stoppede dog op ved kirkegården og tog sig en slapper udmattende fra løbeturen og gik stille ned i knæ ved en gravsten og lidt efter faldt hun stille hen i tåre og drømme.
Hun sov det meste af dagen væk og da månen var højt på himlen dog halv var den og klokken over midnat...
vågnede hun endelig og så stille rundt, forvirret og tog sig til hovedet*faldt jeg i søvn?* hun rejste sig stille op i det hun så på kirkegården og gik stille hen mod slottet*Måske han død bekymret.. eller være.. måske tror han Will og mig.. nej aldrig.. jeg må bare skynde mig hjem* hun sulle allerede ved 20 tiden til 22 tiden ha været hjemme.
Men var fførst hjemme ved døren og åbnede den ved 3:42 tiden ca?.
"Lazarus??"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde sig blidt i sin seng oven på og pustede let ud og så stille rundt og lukkede øjnene.. her ville hun blot lægge og rådne indtil hendes surhed og depri sind havde lagt sig.. *det så belastende at være menneske til tidere..*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så let væk i det hun ville ha han bed hende. Hun tog dog blidt fat i hans ene hånd og klemte den let som tegn på hun faktisk var bange for aldrig at vågne op igen..
hvad vis dette mærke hades havde givet hende ikke tillod noget at forvandle hende?, hvad vis det dræbte hende eller måske vis det kunne forgifte Lazarus.
Hun rystede let og var bange for hvad der ville ske bagefter..
Kun tiden kunne vise det.....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede hendes indre nærmest springe, og hun rystede over hele kroppen mens hun stak neglene ned i Lazarus i det hun bed tænderne sammen og mærkede hvordan hendes hugtænder let sprang ud og hendes hår blev helt naturligt hvidt i det, mens det lignede... hendes isblå smukke øjne fadede ud og blev ... en blodrød farve, de skindte nærmest blodrød.
Hun lukkede stille øjnene i det hendes sorte plet på håndledet gik lettere amok og man så hendes hud rør på sig i det den forsvandt.. dog da hun åbnede øjnene igen kunne man se nogen klare skindende... sølv grå øjne der betragtede Lazarus og kajikas hud var anderledes, mere bleg i det, men dog med lidt kontrast stadig.. ikke helt hvid bleg... men smuk naturlig bleg.
Hendes udseende var lettere forandret og blevet mere perfektionistisk.. disse væsner var kendt for deres skønhed og drabelige jage metoder... deres lyst til evig blod.
Kajika lukkede let øjnene i det hun blidt faldt ned i Lazarus arme af bar smerte i hele hendes krop. Hades mærke havde gået op og suget hendes isblå farve væk fra de smukke øjne, nu var hans blod nærmest i det eneste levende tilbage.. hendes øjne.
Hun havde fået sølvgrå øjne som selveste månens smukke skær når det var fuldmåne, og håret var naturligt platinsk hvid, samt hendes hud var ikke en unormal bleg farve men faktisk en smuk kulørt bleg farve, der så lettere menneskelig ud end som sådan, dog duftede hun af vampyr helt nu . Hun lå stille i sin egen lille verden i flere timer, hendes krop var revet let op ved armen hvor hades mærke havde været.. det havde prøvet at gå i oprør over forvandling og nærmest fortæret hende inde i, med smerte men hun havde overlevet, dog kun fordi Lazarus evner og blod var så stærkt nu ellers havde hun vært død...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så let på Lazarus og tog blidt om hans nakke med sine spinkle arme og hviskede i hans øre i det hun blidt nappede ham i øreflippen"Lazarus... jeg ville være yderst tilfredsstillet vis de kunne skaffe mig noget blod, eller få en af deres undersåtter til at bringe mig... noget" hun smilede lettere lumsk da hun sagde nået og lagde sig så blidt ned i den smukke seng igen med det blodrøde lagn, og hun lignede en bleg hvid gudinde ligende lidt med en engle på grund af den hvide farve på hende. Hun så let mod Lazarus med de blodrøde øjne og smilede i det hun sagde"jeg glad for du ikke brød dit løfte og sørgede for jeg ikke døde" hun smilede sødt, hun kunne nu stadig være nuttet, dog hungrede hun lettere meget efter blod allerede, blot et split sekundt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika lod sine sølv grå øjne let betage hans aura og silhuet i det hun stille sagde med en rolig og blid stemme der dog var isende for de fleste"så... sig mig?, har de ventede ved min seng i flere timer, blot på at jeg stod op my king" hun vendte let hovedet hen af mod Lazarus og mente skam det med konge dybt seriøst, hun så ham helt anderledes nu, som en leder, som en kongeplads værdig..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik stille hen af mod selveste tjeneren i det hun rørte ved hende, hun var som klar dirmandt?, kajika grinte lettere ondt og tog blidt fat i fingeren af damen og sagde"jeg så frygtelig ked af dette fru, men de er lige blevet en del af mit eksperiment" kajika klemte hårdt ned på fingeren og den splintres i tusinder stykker som dirmandt. Kajika så helt forbløffet på dette, hun havde nærmest forvandlet et levende væsen til en slags statue af ægte dirmandt, der kunne smadres, så vis hun havde en fjende og blot fik et sekundts øjenkontakt så..."Jeg har fundet min første evne min konge" hun halv råbte dette i det hun hørte kvinden skrige af smerte, i det hun tog et håndklæde om hendes finger og sagde"Her" hun tog de andre håndklæder og tog hurtigt selveste hendes morgen kåbes smukke røde bind man bandt om livet om øjnene... vis hun blot kiggede på damenen, hvad ville så ikke ske ved at betragte Lazarus..
Hun berørte sengen og satte sig så stille i den og grinte lidt*utroligt.. jeg har allerede en evne og så.. så stærk.. men.. ?. vis jeg ikke lære dette så vil det gå ud over Lazarus måske.. det må aldrig ske!*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og den dækkede lige hendes bagdel.
Hun gik neden under og tjekkede sin evne og fokuserede og fandt ud af at den virkede på engle og at vis de brugte derres vinger i mens at de ville knække af hurtigt , fordi vinger var så flyvske og ukontrollerende så de ville ikke stivne men blot knække af o splintres til gulvet. Hun smilede over det, det var som alt levende matriale eller blot ikke helt fast matriale ville stivne ligeså snart det fik kontakt via øjne, iris via iris, som inficerede hun deres kroppe ved hjælp af dette glint mellem sølv grå farve og blodlig rød ? ved hendes øjne som.. ja en kamera blitz der fast holder dets bytte... i et vis bestemt tidspunkt, dog holdte det desværre kun 10 minutter på englen...
Men uanset hvor hårde de var holdte de lige lang tid..
Kajika smilede dog blev hun lidt svimmel og gik hurtigt oven på igen for at finde lidt engleblod at mætte sig på og styrke sig skam os.
Hun gik der i den flagrende åbne kåbe med håret følgende flagrende og blidt strygende over hendes ryg og i luften, mens hun løb op af trapperne og gik så ind og fik noget blod"mmhh"
Hun smilede i det hun tænkte til lazarus*min evne virker på engle..*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 9 af 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet