Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 6 af 16 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 12:41

Kajika så helt forbløffet ud og sagde"jeg-...j...jeg undskyld jeg ville blot se hvordan du havde det og jeg ville ikke have du havde tid nok til at dække dine sår når det nu var min skyld" hun så temmelig striks på ham og sagde"og hvad så!... jeg var bekymret for dig.. fordi jeg påførte dig det ved at løbe min vej fordi jeg ikke mere kunne rumme dine dumme dumme ord der blot svier ud af din mund og brænder sig fast i mit hoved og stikker mig i mit hjerte så stop med at vær sådan!" hun så fornærmet væk og lyttede til ham i det hun så lidt på ham og rødmede over han så godt ud stadig"jeg ville se hvordan du havde det..." hun sukkede let og sagde"javel herre... jeg skal nok lade vær med at dumme mig mere" hun vidste dog ikke at senere hen efter denne dag ville hun støde ind i Barishan fordi hun hjalp en sort elver og der ville helvede sikkert bryde sammen...... hvilket drama ville mund ske..
Kajika så på Lazarus lidt i det hun sukkede og sagde"vis du blot havde haft den ring på.. dens kræfter forsvinder altså ikke lige i dette årti ved at bruge den en gang" hun så lidt væk og gik så hen til døren og sagde"godnat" hun ville intet mere sige, hendes ord var blot dumme og hendes handlinger ligeså..
Hun gik ned af gangen og hamrede let og vredt hånden ind i en af væggene i det hun åbnede sin dør og gik ind og smækkede den ikke dog kun diskret med et bang..
Hun gik hen til sin seng i det hun afklædte sig helt og lod hendes døsighed føre hende ud til bruseren hvor hun tog et afslappende og kætegnende bad... indtil hun var rigtig varm og trådte ud af det og der var duk over hele spejlet. Hun smilede over det og skrev let hen af det med fingerne inden hun gik ind i sin seng med håndklæde om sig og skiftede lagnerne... før hun lagde sig til atter at sove igen..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 6 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 19:34

Det kunne støj da hun kom ud fra badet. Det var ikke rigtigt til at gøre de var for langt væk for at et menneske kunne høre hvad de sagde. Lidt efter blev den ene stemme dog hævet. Hun kunne nemt høre det var Lazarus stemme der lød ond og næsten berusede af vrede ’’ Hvad.. Er i dummere en noget andet i verden i latterlige mider. Når i kendte hans position skulle i informere mig ikke prøve at dræbe ham ’’. De brummende stemmer forsatte lidt og så hørtes der nogle skrig og omkring fire personer der faldt hårdt til jorden. Det kunne høres at en person gik om af trapperne og snakkede med en anden. Den ene stemme var lige lydelig nok til at høre. Det var Felucia’s stemme ’’ Jeg havde ikke troet han var så stærk. Han dræbte 7 af mine Bidte uden store problemer. Det var som var han en maskine… Han var nøjagtig.. Han forudså og analyserede alle vores træk næsten lige så godt som Herren selv. Hans evner var stærke… Men det der faktisk skrammer mig mest er.. Han dræbte dem uden så meget som at der var en ændring i hans ansigt eller øjne. Der var bare en kulde. Herren snakkede om at han var blevet sådan… Men jeg troede ikke at herren mente det så Direkte ’’. Stemmerne kom nu så tætte på at Kajika kunne høre den anden også ’’ Ikke nok med det.. Herren blev så sur han dræbte resten af dit Team.. Det var næsten som Herren ville måde ham selv ’’. Felucia sukkede ’’ Jeg har hørt Herren kalde ham hans ærkefjende før.. Den eneste person Herren faktisk frygtede taktik vis ’’. De to gik forbi Kajika’s værelse og deres stemmer blev atter for lave til hun kunne høre mere. Hvem var det de snakkede om. Hvem var det der kunne få Lazarus til at blive så gal. Hvem var denne person Lazarus respekterede så meget. Det var igen spørgsmål og gåder der lå på dette slot. Der var mange uvisse ting om Lazarus. Ting som Kajika ikke vidste. Men var hun nysgerrig nok til at finde ud af dem. Det ville tiden jo vise.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 19:47

Kajika smed håndklædet og trak hurtigt skjorte over sig i det hun tog en kniv og fik fat i en af dem Lazarus havde snakket med i det hun holdte brev kniven mod et specielt sted hjertet og en finger ved halsen og hviskede"fortæl mig om denne person der har dræbt så meget, hedder han... Barishan en Aspara.. blond hår virkelig højt.." hun så undrende på ham i det hun stak selveste kniven mere ind i brystet på ham og vidste Lazarus ville skade hende for dette"jeg ber dig... fortæl mig det, jeg vil ikke leve mere i uvidenhed" hun så på fyren og hviskede"jeg har og skal være lazarus child og når jeg bliver det vis du ikke sladre til mig nu og holder kæft bagefter... vil jeg personligt finde dig og dræbe dig!" hun smilede ondt og det lille sorte plet mærke spredte sig langsomt op af hendes arm.
Hun stak kniven mere ind i hans bryst og sagde"snart rammer det dit hjerte, denne brevkniv er af ægte ren metal svøbt i hellig vand..." hun så vred ud og ville videre mere.
Hun slap ham efter han havde sagt hvad han ville og sagde"godt og hold så kæften lukket indtil" hun skyndte sig ud af døren og gik ind til Lazarus med et ovnlig brag åbnede hun døren pegende med brevkniven mod ham"Er det sandt!... lever Barishan stadig!... er det sandt du har sendt nogen efter ham... fortæl mig sandheden for en gangs skyld" hun holdte brevkniven so beskyttelse for sig selv og hun var stadig Lazarus fuldstændig royal men på hendes måder.. i det hun så undersøgende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 20:23

Fyren hun havde fat i hvæsede men da hun stak kniven dybere og sagde hun ville blive Lazarus Child svarede han ’’ Det var en Aspara ja.. Mægtigere en noget andet væsen jeg nogensinde har kæmpet imod.. Det var som var han i så dyb kontakt med sit indre at han næsten ikke ænsede os… Han dræbte mine venner som var de luft ’’. Da hun slap ham løb han sin vej. Da Kajika kom ind til Lazarus og snakkede smilede Lazarus og råbte så med en ond hvæsende stemme ’’ Har jeg ikke sagt til dig at du skal banke på.. Latterlige tøs ’’. Lazarus så ud til at køle ned. Han gjorde tegn til hun skulle sætte sig på hans stød som en artig pige ’’ Kom sæt dig her.. Så vil jeg fortælle dig noget af historien ’’. Hvis Kajika satte sig ville han fortælle ellers ikke. Lazarus kiggede på hende og startede historien ’’ Det var i vores Kamp mod Zane… Barishan og jeg gjorde klar til at bruge det ultimative angreb vi havde øvet sammen.. Men Zane havde et es i ærmet.. Han havde bundet en portal til Barishans dæmon side. Da han fangede Barishan i portalen var jeg bag ham. Jeg nåede ikke at komme væk… Lige siden har mig og ham levet på et Dæmonisk plan styret af vilde, frådende og morderiske Dæmoner. Hver dag var en kamp for overlevende. Vi kæmpede mod horder af Dæmoner.. Dog kæmpede vi ikke sammen.. Jeg bebrejder stadigvæk det svin for ikke at advare mig.. Havde han gjort det kunne jeg måske have undveget og aldrig endt der. Dog er mile kræfter og evner vokset til en højre jeg aldrig kunne drømme om.. Det samme med Barishan ved jeg. Zanes død gjorde at den portal magi han havde brugt langsomt forsvandt.. Barishan var den første der kom ud og jeg kort efter… Jeg snakkede kort med ham før jeg tog mod Di Morga.. Nu leder jeg efter ham.. Jeg har brug for ham i min plan ’’. Lazarus lænede sig ind til Kajika og hviskede i hendes øre så hans læber let rørte hendes øre ’’ Ja.. Han er tilbage ’’. Lazarus smilede og hviskede igen ’’ Men han er ikke den samme som den du kendte ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 20:31

Kajika knurrede let og sagde"forbandet ... og jeg har intet fået afvide" Kajika så vredt på Lazarus og sagde"forbandet være dig hvorfor sagde du intet til mig noget før, jeg vidste han levede det var bare et spørgsmål om tid før han var tilbage... hvorfor tog jeg ikke ud og ledte efter ham i stedet for at være ved sådan en twilight jonas brother vampyr som dig der ikke kan klare at være tæt på en?" hun så vred ud i det han gjorde tegn til hende var hun modvillig men til sidst satte hun sig ned og rødmede da han var så tæt op af hende og hun stivnede i det han sagde det. Hun rejste sig koldt op og sagde"det ligemeget hvem fanden han er nu, jeg skrider ud for at finde ham" hun så mod Lazarus og sagde"hans selvskab er sikkert tusind gange bedre end dit lige nu" hun gik hen til døren. Hun var træt af at ha givet alt til Lazarus og fået intet tilbage, det var som var de gledet fra hinanden*Sådan en forbandet skørte jæger, han må alt med andre mens jeg dømt til evig jomfruelighed samt ingen omfavningerne eller noget som helst!* hun ville blot mærke at hun ikke var nærmest som et spøgelse men faktisk et levende væsen og ikke blot vind der skulle straffes og tirres til tidere.
Hun så mod Lazarus og sagde"hyg dig med dine andre menneskelige individer, og ja jeg blind men ikke blind for hvad du i virkeligheden er!" hun fnøs let og gik så ud af døren. Hun gjorde dette for at pisse Lazarus af men os for at vise at vis han blev ved med at være så fucking fraværende ville hun ende til sidst med at forlade det løfte de havde og leve sit eget liv...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 23:31

Lazarus gik ud på gangen og hentede hende. Han samlede hende direkte op på skulderen og gik tilbage ind på sit værelse. Han låste døren og smed nøglen ned i sin lomme. Han smed hende i sengen og lagde sig over på hende. Lazarus kiggede på hende med et ondt blik. Han lå lidt og bare stirrede på hende ’’ Du forstår ikke hvor svært det er for mig.. Lige meget hvor meget jeg prøver at se dig for hvad jeg i virkeligheden ser… Så er den lugt der.. Du lugter af en måltid.. Hvordan tror du det er.. Hver gang jeg er i nærheden af dig.. Ønsker jeg at gøre ting.. Ubeskrivelige ting.. Men så kommer den lugt du bære med denne menneske krop.. Den giver mig lyst til at flå dig og spise dig… Det er ikke sådan jeg ønsker det skal være.. Jeg ønsker det skal være på den anden måde igen.. Da du var Vampyr var det en anden måde jeg havde svært ved at holde mig fra dig.. dit blik.. Din ondskab gav mig lyst.. Jeg hungrede efter dig.. Begærede dig.. Nu.. Sulter jeg når jeg ser dig.. Hvad ville du have mig til at gøre.. Jeg modstår denne trang til at spise dig.. Jeg gør hvad jeg kan.. Hvis jeg fejler og denne sult tager over.. Så gør jeg dig Vampyr før tid.. Det ville jeg ikke bude dig.. Du holder så meget af den skole.. Dit liv.. Hvordan kan jeg tage fra dig hvad jeg aldrig selv har prøvet ’’. Lazarus lænede sig langsomt ned og kyssede hende på læberne. Hans iskolde læber pressede sig imod hendes. Det var som var det et dødens kys. Et kys hvis følelse ville beskrives som længsel. Lazarus trak hovedet en smule væk og kiggede på Kajika igen ’’ Tag mig med i denne skole i morgen.. Jeg bruger ringen.. Jeg ønsker at opleve bare for en dag hvad du elsker så meget.. Vil du tage mig med ’’. Lazarus havde faktisk bedt hende om noget. Spurgt hende ikke bare tvinge hende. Det var som var det noget der vågnede i ham og ville kæmpe. Han ville kæmpe for sit fremtidige Child. Han havde allerede taget sit valg den gang han først hentede hende til huset. Han huskede hvordan de hadede det. Nu hvor hun var på vej væk. På vej til fjenden. Der indså han at han måtte kæmpe for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 16:51

Kajika skrig let i det hun endte på hans skuldre og slog ham mod ryggen dog ikke vildt hårdt men blot for at demonstrer sin utilfredshed med hele situationen han udsatte hende for i det hun sagde"slip mig så slip mig! dit uhyre slip mig!" hun endte i sengen og gav et let"ufh" fra sig i det hun så undrende på Lazarus i det han lagde sig over hende rødmede hun i hele ansigtet som en eller anden tomat og sagde med rystende stemme og skælvende krop"l...l.Lazarus..h..hvad er det du vil?" hun rømmede sig let i det hun stirrede på ham os, ind i hans øjne og sagde"nej jeg aner ikke hvor svært det virkelig er for dig" hun vendte sig fornærmet kinden til ham og rømmede sig let i det hun undrede sig over ham og sagde"Hm?" hun sukkede let og bed sig i underlæben i det han sagde dette indtil.. han kyssede hende og hun så helt lammet på ham... Kajika rødmende forsvandt svagt og hun nikkede til disse betingelser og sagde"det ville være mig en ære at tage dig med" hun så lidt væk og sagde"men lov mig at være god og ikke angribe nogen som helst okay" hun hævede et øjenbryn og holdte strengt øje med ham."så du... du vil virkelig gerne med mig?" hun smilede lidt og sagde"okay det iorden" hun kunne ikke fjerne smilet men så dog undrende på ham og sagde"Øhm... går du så af mig herre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:59

Lazarus kiggede på hende lidt før han rejste sig op. Han rettede på sin frakke. Da hun sagde han skulle lade være med at dræbe noget fnøs han ’’ Tror du jeg er så dum at jeg ville lemlæste en skole klasse uden grund ’’. Lazarus rullede med sine skuldre ’’ Men… ’’ Lazarus rømmede sig og det virkede ikke rigtigt som om han var glad for hvad han skulle til at sige ’’ Jeg har aldrig været ude i solen før.. Så hvad skal jeg…Hvordan skal jeg.. Er der noget jeg skal vide ’’. Lazarus hadede at være uvidende og han hadede når der var noget han ikke havde prøvet før. Han var efterhånden så gammel han havde prøvet det meste af det der var værd at prøve. Men han vidste jo intet om hvordan man skulle befærde sig i solen. Faktisk vidste Lazarus ikke særlig meget om normal menneske adfærd andet en det Maila havde fortalt ham om det. Lazarus kiggede over imod Kajika ’’ Vær nu ikke dum.. Hvorfor skulle jeg sige jeg ville med hvis jeg ikke gad.. hvorfor skulle jeg spilde min tid på noget jeg ikke gad.. Jeg vil prøve at sætte mig i et menneskes sted så jeg kan lære mere om hvordan jeg skal ødelægge deres psyke ’’. I virkeligheden var det fordi Lazarus altid ville prøve bare en dag som menneske og dette var det tætteste han kunne komme på det. Men han ville ikke gøre det alene. Selv om Lazarus ikke ville indrømme det så havde han brug for en til at fortælle hvordan han skulle agere for han ville ikke gøre sig selv til grin. Lazarus kiggede over mod Kajika og smilede drilsk ’’ Jeg er sikker på alle dine kvindelige klasse kammerater bliver positivt overrasket.. Sov så.. Vi mødes i morgen tidlig klokken 07.00 i forhallen. Lazarus gik ud og da han havde vendt ryggen til smilede han. Han glædede sig faktisk. Han kunne ikke huske hvor lang tid siden det var at han havde glædet sig sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:03

Kajika smilede temmelig flovt og sagde mere mumlen da han gik"så meget burde du måske heller ikke glæde dig" hun betragtede ham stille og sagde"OHHH!? øhm Laza.. jeg mener herre, og ja det gør de sikkert men?? du er ikke min kæreste der over eller noget husk det, og heller ikke min herre du blot min ven intet mere eller mindre, og du skal opføre dig normalt og komme helst i en trøje eller tshirt eller ide mindste ha dækket din overkrop det er passende og desuden må man ikke gå rundt og vise sig sådan som du gør nu" hun smilede drilsk og sagde" men... du skal blot tage ringen på, og solen kan svie meget i starten når den rammer din hud men der sker intet det lover jeg så længe ringen er i kontakt med din hud så vil der intet ske dig det forsikre jeg dig om" hun så død alvorlig ud og smilede så i det han gik sin vej. Hun fandt sin hvide skjorte frem og nederdelen og så halskæden til udgangs forbuddet, og så sine almindelige converse sko i hvid og så nogen strømper i blå. Hun kiggede stille rundt i det hun lagde sig langsomt til at sove.

Næste Morgen...

Kajika vågnede stille da hendes mobil ur rinnget 06:23 i det hun rejste sig hurtigt op og gik ned iført tshirt og et par shorts og lavede så hurtigt sig selv noget virkelig lækkert morgen mad, bacon og lidt blødkogt æg, i det hun var færdig var klokken 06:42 og hun skyndte sig op og tog det sædvalige morgen bad og tørret sit platinsk hvide hår der blev dat op i 2 fletninger der så meget lille pige agtig ud dog os meget smukke med 1 glatte løs hårlok ned på hver side af ansigtet og iførte sig så den hvide skjorte der blev knappet lige over kavalere gangen kun så det ikke var blottet, men ellers var den meget åbent foroven og så den stramme flagrende lårkorte nederdel i hvid og lyse blå tern og, hendes lyse blå strømper og hendes hvide converse gummisko i det hun tog sin skole taske over ryggen og tog så halskæden på som det sidste da hun gik ned af trapperne og klokken var lige 07:02 minutter over.
Hun stoppede dog for trappen da hun så ned af sig selv og tænkte..*Omg.. jeg.. uniform.. jeg må jo ikke ha uniform på overfor Laza..!?!!!* hun så mega flov ud men hun skulle være efter skole i dag og rydde op i klassen med will, jak og maria.. Altid 2 drenge og 2 piger.
Hun bed sig nervøs i underlæben.. Hun skulle virkelig tage Lazarus med i skole, dette var som en drøm dog håbede hun ikke der skete det helt store drama i skolen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:19

Lazarus stod og ventede. Han hadede at vente. Hun var kommet to minutter for sent. Han tappede med føden. Da hun kom ned stod han og kiggede på hende. Han havde den uniform drengene gik med. En mørkeblå Blazer med skolens symbol på. Blazeren var åben og under den havde han en hvid skjorte hvor de øverste knapper var knappet op så man svagt kunne se hans veltrænede overkrop. Hans hår var sat så det stak ud til den ende side i en faktisk moderigtig frisure. Han havde sine hænder i lommerne på Blazeren og stod halvt med siden til hende og kiggede på hende. Han havde solbriller på så man ikke kunne se hans mørkerøde øjne da dette jo ikke var en normal øjenfarve. Lazarus sagde roligt og koldt ’’ Du er for sent på den.. Jeg vil ikke komme for sent på min første skole dag ’’. Lazarus havde ringen på hans finger. Han vendte sig mod døren og tøvede en smule før han åbnede den. Han sprang væk af ren refleks da solens stråler ramte ham. Det sveg men han begyndte ikke at ryge. Lazarus satte forsigtigt sin arm ud i solen. Lidt efter trådte han selv der ud. Han kiggede rundt og blev enig med sig selv om at det var godt han havde solbriller på. Det ville svige for meget i øjnene hvis han så direkte i sollyset. Han havde trænet med ringen på og fundet en bi effekt ved den. Han kunne ikke aktivere sin puppetmastery evne hvis han havde ringen på. Det undrede ham men han kunne leve med det. Han fulgte efter Kajika op på skolen- På vejen der op sagde han ’’ Du bliver nød til at guide mig gennem det her, holde øje med mig og sige hvad jeg skal gøre hvis det virker til jeg ikke helt forstår disse menneskers adfærd ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:27

Kajika smilede lidt over hans beklædning og sagde"sikke en yndig skole dreng de er monsieur det glæder mig helt at se dem så pænt klædt på, dog behøves de dog ikke at gå til ekstremer" hun grinte let og smilede sødt til ham så han vidste at hun ikke grinte af ham men blot af ren refleks i det hun fulgte med ham udenfor og stod ved hans side og tænkte hurtigt*Wauw... første gang han er ude i sollyset... since... EVER.. og jeg den første til at overvære det* hun rødmede let og følte sig som en fan girl i det hun smilede og begyndte at gå sammen med ham hen til skolen og så, så let mod ham i det hun sagde"det skal jeg skam nok, du kommer som en af mine venner der, så det iorden at du kommer hen til skolen" hun smilede i det de gik stille ved siden af hinanden næsten indtil Will kom bagfra Kajika og tog blidt om hende og sagde"Hey! jika hva så?" Kajika rødmede i hele ansigtet og sagde"oh ikke så meget" hun grinte let og lod Will slippe hende i det hun pegede på Lazarus og sagde"dette er en af mine venner... Will dette er Laza... øhm ja blot Laza og dette er Will" hun vidste ikke om hun skulle sige hele Lazarus navn men forstummede blot i det Will smilede og lagde let en arm om Kajikas skuldre og sagde"så Jika glæder du dig ikke i dag heh, der idræts dag henne på skolen" kajika stivnede og sagde"OMG!.. det havde jeg helt glemt" hun så flovt på Lazarus.. han skulle ikke se hende iført shorts og en tshirt og så opsat hår løbende rundt med andre piger.. dog ville han sikkert nyde det.
Will smilede i det han vinkede da han smuttede hen til nogen andre drenge efter at ha hilst på Lazarus og gik så.
Kajika så lidt på Lazarus og sagde"vil du være med til idræt??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:51

Lazarus satte sine arme over kors og kiggede efter Will der løb hen til de andre. Lazarus sagde stille ’’ Fuld af energi.. Det er altid et tegn på han enten er meget uintelligent eller vild med dig.. Sødt ’’. Et svagt smil kørte over hans læber. Lazarus stod lidt så sagde han et simpelt ’’Mhm’’ og nikkede så. Han ville ikke sige at han faktisk var meget god til sport, ikke nok med det så gav hans overnaturlige evner og naturlige adrætte natur ham en kæmpe fordel. Lazarus gik hen til skolen og stod lidt og kiggede på den. De piger da kom forbi ham fniste og snakkede i det de gik forbi ham. Lazarus lænede sig over imod Kajika ’’ Jeg burde dræbe dem. Hvor vover de at fnise af mig ’’. Lazarus vidste jo ikke at dette ofte var et tegn på at de syntes godt om ham. Han virkede til at holde sig tæt på Kajika og han kiggede frem og tilbage på de mange mennesker. Han var normalt vand til at mennesker vidste han var Vampyr og opførte sig så på en anden måde foran ham. Han vidste ikke rigtigt hvordan han skulle opføre sig. Lazarus fnøs lidt og kiggede så på Kajika ’’ Laza.. Kunne du ikke have fundet på noget mere originalt.. Måske Lasse ’’. Lazarus så to drenge gå forbi den ene grinede og gav den anden en lammer på skuldren. Lazarus kiggede mod Kajika og grinede falsk ’’ Ha ha ha ’’. Han gav hende derefter en lammer. Han vidste jo ikke at det ikke var sådan man gjorde overfor kvinder. Han troede det var en slags ritual mennesker gjorde når de havde det sjovt. Det hele var nyt for Lazarus. Dog var han glad for at Kajika var der med ham. Det kunne faktisk ses på ham at han var det. Han var som et barn i en forlystelses park der ville prøve alle ting men var for genert til det. Lazarus var dog ikke genert han vidste bare ikke hvordan han skulle opføre sig. Han var jo normalt et rovdyr overfor mennesker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 23:01

Kajika rødmede let og sagde"Hmf det er ligemeget, jeg har givet mig fuldstændig hen til dig og royal til dig herre så der er intet imellem mig og Will han er blot en drengerøv intet mere eller mindre" hun roede sig lidt i håret i det hun så rundt og sagde"Hmm?" hun kiggede på laza da han stillede dig ved døren og tog let fat i ham blot for at få opmærksomheden rettet mod sig, med et blidt tag i hans blaizer og sagde"så rolig.. de gør det fordi de syntes om dig, de syntes du.. ja ser godt ud" hun så lettere jealoux ud men smilede dog halvt i det hun gav et let grin fra sig og så undrende på Lazarus og skulede let til ham i det hun bøjede sig temmelig undrende ned af og sagde"Hvaa??? hva handlede de...det lige årh!? ... det gør man altså ikke ved piger, der slår man dem ikke eller kramme eller rør, kun vis de krammer dig? og man snakker pænt til dem dog ikke som var de et og alt så forelsker de sig bare i dig okay" hun så flov ud og tog sig lidt til armen og sagde"auuuv det gjorde faktisk temmelig ondt?" hun viste ham stille rundt på skolen i det hun viste ham og snakkede med ham om hvordan man opførte sig og hvornår klasserne var og sagde"der idræt de sidste ? 3 timer i midten og så 1 almindelig time... " hun smilede og sagde"1 time idræt efter de her 2 timer, og så har vi pause og så 2 timer idræt igen og så amindelige time bagefter så ca fri ved 15-16 tiden?" hun smilede og gik stille videre i det hun os viste hvor skole lægen var og hvor der lå senge"vis folk besvimer eller kommer tilskade eller skal sunde sig ved de har det rigtig rigtig dårligt" hun smilede og gik så videre og viste hvor sports pladsen var og hallen og det hele.. sports hallen og sports pladsen lå overfor hinanden.
Hun så lidt på ham og hviskede i hans øre"vis du får lyst til blod for meget.. så kald så kan du suge fra mig men.. kun vis det bliver for meget okay" hun så død alvorlig ud og ville helst undgå at bides i det hun satte sig ind i klassen og havde fortalt læren om Laza. Hun så mod ham og han skulle blot se på i dag jo? hun havde sagt at det var en af hendes venner fra frankrig.
Hun fulgte flittigt med i opgaverne i mens Laza sikkert ville sidde ved siden af og kede sig, dog måtte han os godt gå rundt på skolen i mens.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 23:23

Lazarus satte sig på en stol og kiggede på de små stole med tilhørende bord. Han satte sig ved et. Da læren begyndte at tale om historie rakte Lazarus hånden op og svarede. Faktisk gjorde han det ved hvert spørgsmål. Nogle gange rettede han faktisk på læren. Læren kiggede en da i sine bøger for at sikre sig at Lazarus havde ret. Det havde han hver gang. Lazarus var som sagt meget intelligent ikke nok med det så havde han oplevet det meste af det læren snakkede om. han var jo næsten 3000år gammel. Da timen sluttede, sad alle i klassen og hviskede. Lazarus rejste sig og gik over til Kajika og hviskede i hendes øre ’’ Hvorfor er denne lærer så dum.. Hun kan ikke huske de små detaljer.. Det er ikke som den lære jeg havde de 300 første år af mit liv.. Det er som om hun ikke har oplevet men læst sig til det ’’. Lazarus kom i tanke om at læren faktisk ikke kunne have oplevet det. Hun var jo kun et menneske. Lazarus rømmede sig da han opdagede sin fejl. Han kiggede på Kajika og sagde med en normal stemme ’’ Hvad syntes du så om timen.. Erm.. Frøken ’’. Lazarus bukkede foran Kajika. Han vidste ikke helt hvordan han skulle begå sig blandt mennesker. Han vidste ikke at man ikke længere bukkede foran folk. Ikke nok med det så kunne han se folk holdt øje med ham hele tiden. Pigerne fordi de nok syntes han var lækker og drengene fordi han snakkede og hang ud med Kajika som jo nok var en af skolens mest populære piger. Dette resulterede også i at en af drengene.. Klassens bølle tog hans to venner med over til Lazarus og begyndte at skubbe til ham. Lederen sagde ’’ Du tror nok rigtig du er smart.. Hvad er det der for noget bukke pis.. Tror du at du lever i erm.. 1800 hvidkål ’’. Lazarus satte sit hoved på skrå og sagde koldt ’’ Rør mig igen og du vil finde ud af hvordan dine indvolde ser ud rundt om halsen på dine venner der.. Jeg kender ikke dette.. Hvidkåls år ’’ Det så ud til at bøllerne gjorde sig klar til at springe på Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 23:32

Kajika tog bestemt fat i lazarus krave i det hun hev ham udenfor døren efter at ha sagt"undskyld fru men må jeg ikke lige gå udenfor og veksle nogen ord ... med min ven her" hun hev Lazarus med hurtigt udenfor sin dør og sagde hviskende"din store... nej vent.. du vidste det jo ikke men nej hun har læst sig til det hun har ikke selv været der, os alle er ikke mere end blot ? 30 år gammel her på denne skole nogen måske nær de 60 men seriøs!... vi er ikke over 100 år gammel okay???" hun sukkede let og gik tilbage og satte sig ind med ham.... Kajika så undrende på Lazarus og sagde"hva... øhm? den var fin" hun hviskede let til lazarus"stop det der, du får mig til at blive flov foran de andre og så høflig behøves du heller ikke at være og især ikke at bukke???!" Kajika sukkede i det hun sagde"opfør dig ovnlig i mens jeg er væk okay" hun så flovt på de andre og smilede let for at dække over sin flovhed og gik så ud af klassen i det hun pludselig hørte en skubben og kom så hurtigt ind af døren efter at ha været henne med nogen bøger og så på dem i det hun stillede sig foran lazarus og så på fyrene og sagde"NEJ! VENT... Stop så dette med det samme" hun så flovt på dem og pegede på fyren i det hun sagde"dette er en af mine venner.. h..han ved ikke helt hvordan han skal begå sig på grund af sin anderledes opdragelse så tag det ikke som om han kan li mig okay.. og jeg vil ingen slåskampe se er det forstået" hun pegede strengt mod døren i det hun sagde"Mod rektoren nu eller i kan vælge at gå i fred uden jeg siger noget, men det os den eneste advarsel i får fra mig forstået" hun pustede lettet ud da de gik og så på lazarus og sagde"din.. ting?, har du allerede formået at få fjender den første dag??" kajika sukkede og sagde"Nårh men kom der spise pause og bagefter er der idræt" solen skindet højt og klart og alle fyrene var i deres sports shorts og tshirt, samt pigerne i deres sports aftræk(lidt som i anime´s).
Kajika så lidt rundt i det hun satte sig ved et bord med noget mad og kiggede undrende på Lazarus og tænkte for sig selv at han ikke kunne gøre for alt denne forvirring"så.. øhm er du slet ikke sulten?" hun hentydet til blod og så rundt på folk og smilede drilsk og kunne ikke lade chancen gå forbi sig og hviskede i hans øre"eller... er det kun mig der er som en omvandrende fristelse for dig " hun grinte sødt da hun trak sig væk og tog et bid af et æble og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 23:50

Lazarus virkede overrasket over måden hun fik de bøller til at gå på. Da gik de ud til idræts timen gik Lazarus over og hviskede i hendes øre ’’ Frækt.. Kan godt lide den måde du håndterede det på ’’. Lazarus klappede hende let i røven og gik forbi hende. I det hun sad og spiste og snakkede om blod fnøs Lazarus og rystede på hovedet. Han vidste at efter han havde lavet noget fysisk sport ville han sikkert have lyst til blod. Bøllerne fra før gik over til Lazarus og sagde ’’ Hey.. Nye dreng.. Hvad siger du til at spille noget rugby med os ’’. Lazarus rejste sig op og nikkede. Han smed sin Blazer i en hurtig bevægelse. Da han trådte ud på banen stillede der sig nogle flere fra klassen op og kiggede på. Kampen startede og en af bøllerne fik bolden. Lazarus løb over og skubbede ham. Bøllen faldt til jorden. Lazarus brugte bevist ikke for mange kræfter da dette ville virke umenneskeligt men han lå alligevel nok styrke i til at vise han var stærk, meget stærk. Han scorede den ene touchdown efter den anden. Hans adrætte og elegante bevægelser og hans mandige og hårde taklinger fik hurtigt en lille horde af tøser fra forskellige klasser til at kigge på kampen. Da kampen var slut kiggede de forståede bøller på Lazarus. Lederen gik over og rakte hånden frem ’’ respekt Dude ’’. Lazarus kiggede på hans hånd og gik forbi ham uden at ryste hans hånd ’’ Du er ikke værdig nok til at jeg skulle give dig hånden ’’. Bøllen kiggede underligt på Lazarus i det han gik forbi og sagde ’’ værdig.. Øh.. hvad ’’. Lazarus gik bare over til Kajika. Hans hvide skjorte var fyldt med jord og græs. Han lænede sig ned til hende og hviskede i hendes øre ’’ Hvad mener han med dette ord… Dude ’’. Lazarus havde aldrig rigtig forstået menneske slang. Han havde jo aldrig været i situationer hvor han kunne lære det og hvorfor skulle han også det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:08

kajika havde gyst let da han havde sagt at det var frækt og han godt kunne li den måde hun håndterede det på. Hun plejede at være streng og hård men dog retfærdig vis det da syntes at være fair i situationen... Kajika strøg let håret til den ene side og sagde med en hård tone"jeg har skam en vis respekt på denne skole og uanset om folk kan li det eller ej så vil jeg sørger for der er orden efter de regler de skal følge" hun mærkede klappet mod hendes røv og rødmede meget ... i det hun så strengt på lazarus og lod sig så flovt se den anden vej i det hun sukkede og spiste videre dog rejste hun sig op da Lazarus tog ud for at spille med de andre men det ringede dog til idræt så hun skulle hen og klæde om men før hun vidste af det var kampen færdig. Hun så på Lazarus og hviskede tilbage i det hun lænte sig lidt sidelænds i det hun jo var på vej hen til pigernes omklædnings rum"Det er et slang ord... blot noget fyre bruger for fyr eller sådan ikke noget specielt? ... det har ingen virkelig betydning.. det noget andre drenge kalder andre drenge?" hun smilede og gik så stille med de andre piger og sagde"du kan klæde om henne ved fyrene de har sikkert noget tøj til dig, og piger og fyre har sport hver for sig?, men... dog nogen gange sammen men ikke i dag, men du må hygge dig vi kan jo se over til hinanden og der forskellige pauser imellem så måske kommer jeg over og ser lidt til dig" kajika smilede sødt i det hun tog hen og skiftede til sorte hotpants og tshirt der var løs dog formelige stadig og så havde hun sat sit hår op i en hestehale. Hun så virkelig sporti ud og virkelig flot og ja... lækker for nogen mund. Pigerne havde OL dag så de skulle springe, og løbe og sprinte og sådan lidt af hvert.
Mens fyrene havde fodbold og baseball? samt tennis som nogen af pigerne dog os havde.
Kajika havde haft idræt de første 3 kvarter i det de holdte en lille pause og sammen med nogen af de andre piger gik hun med hen til fyrene for at se hvad de spillede?. Kajika tog en tår af sin drikkedunk og betragtede dem sammen med 5 andre piger og smilede let. -Maria sagde"årh! ham din ven han er så lækker det helt vildt, skal han være elev her fordi jeg vil total gerne lære ham mere at kende"... crystal så på Maria underligt og sagde"ej jeg syntes nu mere han ligner en af de der slemme fyre, altså... han ser godt ud" hun rødmede let og sagde"men jak er mere sød i det"... de andre snakkede med Kajika og spurgte alt muligt ind til lazarus så hun var helt død i spørgsmål næsten"øhm.. se de kigger her hen af piger" hun gik hurtigt et skridt bagud i mens de andre piger vinkede og skabte sig helt vildt og skrig som små fan piger i mens kajika strakte sig let og tog en tår af sin vand flaske igen og smilede... mens hun ikke anede hvad fyrene havde snakket om eller noget dog... mindet om Lazarus smækket hende i røven fik hende dog til at spytte vandet ud og rødme i hele ansigtet og pigerne så på hende og hjalp hende og sådan... med at spørge om hun var okay og kredse om hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:27

Lazarus havde spillet Fodboldt. Han mente det var bedst han holdt lav profil så han havde stået i mål. Han havde en da ladet et enkelt stud gå ind. Men han sørgede for de vandt kampen. Nok ville han gøre sig dårlig men han nægtede at tabe. Sådan var han jo. De blev hurtigere færdig med kampen en regnet med. Lazarus satte sig først alene ved en bænk. Der gik ikke lang tid før nogle af de andre drenge kom over og satte sig ved ham. En af dem klappede ham på skulderen og sagde ’’ Er du bare god til alt hvad du laver ’’. Lazarus kiggede på drengen og sagde med en kold stemme ’’ Det er jeg vel…. Dude ’’. En anden af drengene satte sig ved siden af ham og puffede til ham med armen. Lazarus kiggede på ham og sagde ondt ’’ Vil du også spille smart ’’. Drengen grinede ’’ nej.. Fed måde du gav de dumme svin en lærestreg.. Hey er du og Kajika et par eller hvad ’’. En anden dreng afbrød ham ’’ Orh ja man.. Hende Kajika er bare skolens hotteste babe.. Hva så Laza har du dusket hende ’’. Lazarus forstod ikke halvdelen af hvad de sagde. Orh ja man. Dusket hende. Han forstod ikke helt hvad de mente. Dog huskede han at Kajika havde sagt de bare skulle udgive sig for at være venner . Lazarus svarede mindre koldt en før ’’ Hun er min ven.. Hun bor sammen med mig hos min.. Erm.. Far.. Lazarus.. Det er derfra jeg har mit navn ’’. Den første dreng grinede og sagde ’’ Kan du så ikke skaffe mig en date med hende.. Eller måske tage nogle nøgen billeder af hende hvis du forstår.. Jeg betaler godt for dem ’’. Lazarus vidste ikke rigtigt hvad han skulle svare. Han vidste ikke rigtigt om dette var normalt for mennesker at bede hinanden om sådan noget men det var ikke hans stil ’’ Nej.. Jeg har ikke brug for penge ’’. En af drengede der stod bagved sagde ’’ Hey Laza.. Har du set hende nøgen ’’. Lazarus nåede ikke at svare før pigerne kom til syne. En af drengene grinede og sagde ’’ Se hvordan Kajika rødmede da hun så Laza.. Jeg tror hun har the hots for dig.. Hun er sikkert også vild i sengen ’’. Alle de andre drenge grinede. Lazarus rejste sig og gik over til Kajika. Han stod i nogle lange shorts og havde en stram T-shirt på. Han var blegere en de andre drenge. Men han var jo også Vampyr. Ham så godt ud. Knap så skrammende som når han havde sit normale tøj på. Men måden han gik på udstrålede ~bad boy~. Da han nåede over til hende stoppede han foran hende og sagde et simpelt ’’Hej’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:34

pigerne smilede og sagde"kan du ikke skaffe hans nummer!?.. nej kajika har du kysset ham?" Kajika rødmede og sagde"Øhm alle disse spørgsmål piger, de kommer så hurtigt kan jeg ikke øhm slappe lidt af"... de grinte og sagde"seriøs! har i kysset, fordi vis du har så vi total sure på dig, dog vis i ikke dater så det helt iorden.... årh han er så lækker... UH! kajika se han kommer her hen af!?" Kajika stivnede let og vendte sig flovt om i det hun smilede til Lazarus lidt og vinkede flovt i det han kom hen til hende og pludselig stod utrolig tæt overfor hende"øhm... he..hej? Laza" hun smilede lidt og kastet let et blik bagud i det pigerne fniste og grinte mens andre vinkede til Lazarus og prøvede at gøre sig lidt til overfor ham mens nogen så mega misundelig ud."hvad vil du så her?" kajika hviskede det stille til lazarus og så, så over mod drengene og vinkede sødt til dem så de næsten var fløjet på hinanden over at hvem hun havde vinket til og sådan?.
Pigerne stod og tog billeder af Lazarus med deres kamera og var helt forgabt i ham.
Kajika var dog lidt ligeglad , hun vidste ikke om Lazarus kunne ses på kamera egenlig men det var vel blot gammel vampyr skrøner???.
*hvor ser han egenlig vildt godt ud i det tøj... han ligner virkelig en..* hun rødmede mega da hun kom i tanke om han kunne læse tanker og roede sig så i håret og tænkte så yderligere over om han mund var kommet fordi han var sulten efter blod eller noget...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:57

Lazarus hviskede til Kajika ’’ jeg tror der er en bi effekt af ringen.. Jeg kan næsten ikke høre folks tanker når jeg har den på.. Det er som om den svækker mine kræfter.. Jeg kunne ikke rigtigt høre hvad du tænkte fordi der er så mange der tænker rundt omkring os ’’. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår så det igen sad godt. Det var som om han ikke engang ville ænse de andre piger et blik. Han var faktisk totalt ligeglad med dem. Han var ikke kommet for at få fans. Han var kommet for at snakke med Kajika. Dog var det ofte en problem for ham selv i Vampyr verdenen at damerne flokkes omkring ham. Så han havde lært at ignorere det. Lazarus lænede sig ind igen og hviskede ’’ Jeg forstår ikke halvdelen af hvad de siger de andre.. Men de virker venlige mod mig.. Som om de er mine allierede ’’. Lazarus havde ikke haft så mange venner så han forstod ikke at de ikke ville alliere sig med ham men være hans ven. Han forstod ikke dette skole noget helt. ’’ Men de virker alle sammen til de vil.. Duske dig.. Hvad end det så betyder.. Jeg har meget svært ved at forstå dem.. Men de spørg meget ind til ting mellem dig og mig.. Hvad skal jeg sige ’’. Lazarus kiggede over sin skulder. Han så at drengede lavede en masse tegn til ham. ~Thumbs up~, En bevægede sine hofter og grinede. Der var også en der pegede på Kajika og råbte ’’ Laza er min ven.. Vil du ikke gå ud med mig ’’ Så grinede alle drengene. Lazarus satte sit hoved på skrå og hviskede igen ’’ Jeg forstår intet af det der.. Du bliver nød til at forklare mig hvad de prøver på.. Komplotter de imod mig… For hvis de gør.. Gør de nar.. Kajika hvad sker der ’’. Lazarus virkede forvirret. Han forstod sig slet ikke på sådan en opførsel af teenage drenge og piger. Han var opdraget med manere på en gammeldags måde der ikke havde ændret sig i flere hundrede år. Han havde ingen ide om hvordan han skulle læse eller tolke deres fakter eller tilråb på. Ikke nok med det så var hans evner svækket så han kunne ikke læse i deres tanker hvad de mente. Der var ingen logik i denne opførsel mente Lazarus og det var nemt for Kajika at se han syntes det her var meget spændende. Lazarus kiggede på Kajika og regnede med hendes hjælp.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 1:11

Kajika så op mod Lazarus og åndede lettet ud i det hun smilede og sagde lettere drilsk"det var da vist en ærgelighed hva at den svækker dine kræfter men tænk du kan gå i lyset for første gang i hele dit liv er du ikke lykkelig for det og at det er så godt vejr i mens du er udenfor os" hun smilede og lod blikket vandre ned af hans krop og op med elevator blik skam og smilede i det hun slikkede sig om læberne og sagde i det hun sank noget vand"Aha?" hun smilede og sagde"tja de vil vel blot være venner med dig nu sikkert, men pigerne er jo os vilde med dig det sikkert derfor??? os lidt men du er jo god til vildt meget som jeg kan se, jeg vidste ikke du var så atletisk anlagt? eller sporty mere præcist sagt?" Kajika rødmede mega da han sagde det med duske og hostede let og noget af sit vand os ud af munden i det hun strøg sig over læberne og sagde"hm. det.. det betyder om du har haft sex med mig hvilket er et klart nej eftersom jeg sikkert er JOMFRU!" hun så temmelig strengt på Lazarus og strøg det platinsk hvide hårlokker bagud og smilede stille i det hun så mod fyrene og lagde hovedet let på skrå"de prøver at imitere dig og mig, og at jeg spørg dig på date eller omvendt så vidt jeg kan tolke ud fra deres øhm.. primitive sprog og krops sporg" hun sukkede let og sagde"duske er sex eller om du har fucket mig, og ja.. de er perverse og sådan men sådan er alle drenge... men nej? øhm.. blot sig det der falder dig ind når de spørg til os, sig det du har lyst til men husk jeg altså ikke din her, vi blot venner" hun så bestemt på ham og smilede i det hendes lære kaldte og pausen var ovre og pigerne sku i gang med at spille tennis.
Kajika smilede i det hun løb der ned og tog en ketcher og spillede mod en af de andre piger, nogen gange mod to fordi hun elskede udfordring, mens nogen gange var de 4 altså kajika med en makker og den anden med en makker...
Pigerne smilede og snakkede i mens"så hvad sagde han til dig, har i haft sex kajika???...... har du set ham nøgen... kan du ikke invitere ham over til ballet" kajika sukkede og svarede på alle spørgsmålene med ærlighed og nej hun havde ikke set ham nøgen... eller haft sex med ham.
Hun smilede lidt og bed sig i underlæben....
Hun bemærkede nogen af fyrene var kommet hen for at se på pigene spille... dog efter en halv time så Kajika lidt til siden for at se om Lazarus var der indtil"AH!" hun mærket den hårde tennis bold mod sin kindben i det hun røg ned på jorden og få minutter efter besvimede hun af den pludselig smerte i kinden...
Pigerne strømmede hen til hende og sagde"hun skal til skole lægen og slappe af til hun er klar igen" der var jo hele 3 timer til slut jo???.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 1:33

Da Kajika vendte sig om og skulle til at løbe over til sin lærer klappede Lazarus hende i røven og hviskede drilsk ’’ det må vi jo hellere få lavet om på… Ikke ’’. Lazarus ville lige se hendes reaktion før han vendte sig om og gik over til drengene igen. Da han kom der over stod de og lød som ulve. De hylede og en sagde ’’ Det så jeg godt din Plaaayer ’’. Lazarus forstod ikke helt * Player.. Hvad.. Spillede jeg en sport med pigerne.. Er det en sport for mennesker at klappe en pige i røven.. Jeg forstår virkelig ikke disse mennesker *. Lazarus nikkede og sagde ’’ Ja jeg vandt ’’. En af drengene ’’ Nice.. Skal du så duske hende efter skole ’’. Lazarus kiggede på ham ’’ Hun er min ven ’’. Drengene grinede og en af dem sagde ’’ Ja det ville jeg så ikke have sagt hvis jeg skulle duske skolens hotteste pige.. Jeg ville have sagt det til alle.. Ikke nok med det jeg ville have gemt et video kamera og fucking optaget det ’’. Nogle af drengene grinede igen. Lazarus rystede på hovedet. Han så nogle af drengene gik over for at se pigerne spille. En af dem kom løbende tilbage og løb over til Lazarus ’’ Yo, Laza, Kajika fik en boldt i hovedet.. Hun er på vej ned til skole sygeplejersken.. Skal vi løbe der ned ’’. Lazarus sagde surt ’’ Nej.. I bliver her.. Det er min ’’. Lazarus stoppede for at tænke * Hvad var det Joey kaldte hende pigen.. Det må være et slang for ven *. ’’Bitch ’’. Drengene grinede. Lazarus troede selvfølgelig han havde sagt det rigtige og gik ned mod Sygeplejersken. Kajika havde jo vist ham rundt. Lazarus havde stort set fotografisk hukommelse og kunne nemt finde der ned. Da han nåede der ned bankede han på døren og åbnede den så og sagde koldt ’’ Hvordan har hun det.. Hvordan kan hun være så dum hele tiden at komme i problemer.. Kajika er du her inde ’’. Lazarus havde en sur mine på hans ansigt men han så faktisk frem til lidt alene tid med Kajika. Han havde så mange spørgsmål. Ikke nok med det så syntes han hun havde virket anderledes overfor ham i dag. Så sød og rar. Måske var det faktisk også fordi han havde holdt sig indenfor de rammer hun havde sat. Når Lazarus havde respekt for en person fulgte han de regler de satte hvis han mente de var acceptable. Det mente han disse var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 1:40

Kajika stoppede let op igen før denne episode med tennis boldten skete og man kunne se hun så lettere chokeret ud da hun vendte sig om og gøs let med ryggen før hun satte af mod tennis banen. Hun havde sådan tænkt på de gange Lazarus havde smækket hende i røven og det havde været så pinligt hver gang, at til sidst havde hun været uopmærksom fordi hun søgte ham med blikket og var blevet ramt så pludselig at hun var gået let black out. Kajika lå der i en af sengene yndefuldt og med lukkede øjne i det hun hørte Lazarus stemme og lægen der havde sagt hun lå henne ved vinduet bagved gardinet i det hun så Lazarus åbnede hun øjnene let og sagde"Lazarus?... h..hvad laver du her?" hun satte sig stille op i det hun tog sig til kinden og sagde let"Ahhh" hun havde fået et hvidt slags vat agtig plaster på i det hun havde fået et stort blåt mærke allerede og der var lidt blot på det dog kun lidt... Hun så undrende på Lazarus og sagde"så har du haft en go dag ellers" hun roede sig flovt i håret og smilede over hele ansigtet til Lazarus og grinte let og sagde"du behøves dog ikke lyde så bekymret sir, jeg har det skam helt fint det var blot en bold jeg fik mod kinden, jeg tror chokket over at blive ramt og så smerten overvældede mig og ja... så endte jeg her hehe" hun anede ikke hvad drengene havde sagt til lazarus men vis hun vidste det ville hun være så flov men dog... lazarus ville aldrig gør sådan noget...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 2:14

Lazarus satte sig på senge kanten og grinede svagt ’’ Du må passe bedre på dig selv ’’. Et drilsk smil gled hen over hans læber kort ’’ Jeg bliver helt jaloux.. Det er jo kun mig der plejer at give dig blå mærker ’’. Lazarus kiggede sig omkring for at sikre sig de var alene før han hjalp hende op og sidde og støttede hende hvis hun var svimmel. Lazarus kiggede på hende med et forundret blik ’’ Jeg vidste slet ikke at mennesker var sådan her.. De er jo flok dyr.. Jeg jager dem jo mest når de er alene og bange.. Jeg adskiller dem.. Jeg havde regnet med du ville være i toppen af denne rang stige.. Men du er ligefrem det mest populære pige på hele skolen.. Nu hvor jeg skal udgive mig for at være et menneske ’’. Lazarus stoppede og smilede ondt ’’ Ja så vil jeg opnå alt den magt jeg kan.. Kan du gætte hvordan jeg får det Kajika ’’. Lazarus kørte blidt en hånd fra hendes læber ned på kavaler gangen af hendes skjorte. Lazarus slikkede sig om munden ’’ Det får jeg ved at gøre det alle drengene gerne vil opnå.. At ~duske~dig.. Der er to måder vi kan gøre dette på… Enten siger du jeg har gjort det uden at gøre det.. Eller.. Så gør vi det.. Du vælger selv.. Dog skal du tænke meget over dette.. Dog skal jeg jo have et svar før der kommer nogle her ind ’’. *Pis jeg kan ikke følge med i hendes tanker i øjeblikket… Det ville ellers have hjulpet mig *. Lazarus kunne ikke fordrage sex med mennesker overhovedet. Men magt vægtede højere i hans hoved. Og det var jo Kajika. Han ville opnå alt den magt han kunne lige meget hvor han var. Nu var han på en skole hvor han ikke kunne bruge sine evner. Den bedste måde at opnå magt på var popularitet. Så meget havde han regnet ud. Han havde også regnet ud han ville få det hos drengene ved at have sex med skolens mest populære pige. Pigerne så alligevel op til ham. Lazarus lagde altid planer. Det lå naturligt for ham at få alt magt. Han ville styre. Lede. Det var han kald. Faktisk var det ikke så slem en ting. Kajika var nok det menneske i verden han faktisk helst ville gøre det med hvis han skulle. Det ville også få ham til at fæle sig mere menneskelig. Det var faktisk derfor Lazarus i virkeligheden var kommet. Han ville prøve så godt han kunne at udgive sig for at være menneske for at leve sig ind i rollen som et.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 2:21

Kajika grinte sødt og sagde"jaaah det må jeg vel og ha ha... meget sjovt" hun blinkede drilsk til ham i det hun tog sig ømt til den såret kind og sagde"dog gjorde det faktisk pænt ondt skønt jeg burde være... øhm du ved? hærder??" hun betragtede ham stille og smilede i det hun lagde sig lettere svimmel op af hans skuldre og sagde lettere døsigt"mmhhmm" hun åbnede dog det ene øjenbryn i det hun sagde"hva den mest populær .. d..det ville jeg dog ikke sige??" hun smilede sødt i det hendes smil falmede hurtigt og hun trak sig forskrækket væk fra ham og sagde"HVAD!!!!" man kunne nærmest høre det ud på skole gården fra det åbne vindu i det hun sagde"det kan du godt glemme jeg... jeg siger intet om sådan noget, jeg lyver ikke og desuden så vil jeg heller ikke bare.. bare lade dig tage mig sådan... det kan godt være at alle fyrene vil... duske mig men... men det vil jeg ikke gå med til at du gør" hun stak blidt Lazarus en lussing i det hun rejste sig lettere vaklende og ude af balance op og sagde så lettere fornærmet"jeg vil ikke lade mit ansvar dale og især ikke alligevel gå rundt og sige jeg var i seng med dig og det vil aldrig ske sådan er det bare! du kan sige hvad du vil men... HA HA HA... du har ingen beviser overhovedet!" kajika tog fat i gardinet og skulle til at hive det til siden*hvor vover han dog at fornærme mig sådan, den magt begærende GRRR!!! ting.. det derfor han har slået mig i røven det fordi de andre vil se ham som populær og den højeste vis han fik mig!.... men det sker ikke næææh på denne her skole reagere jeg!...*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 16 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum