Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 1:29

Lazarus grinede ’’ Tro mig.. Jeg er ikke en eller anden lysten sexgalning.. Jeg er selv mere en kæmper og mit arbejde er det der kommer i første række ’’. Lazarus kyssede hende tilbage i det hun nærmede sig. Lazarus kørte en hånd gennem hans nu våde glinsende hår. Han havde jo taget overdelen af sin dragt af så han havde bar overkrop. Han smilede da hun pressede sin overkrop imod hans. Lazarus kiggede hende direkte i øjnene ’’ Jamen dog.. Jeg troede ikke du var til sådan noget hedt noget.. Var det ikke lige det du sagde ’’. Lazarus smilede drilsk og kunne ikke lade være med at kigge på hende. Hans øjne betragtede hele hendes krop langsomt. Lazarus tog en arm rundt om hende og kyssede hendes hals. Han havde dog stadigvæk sine bukser på. ’’ Jo jeg kunne da godt joine dig.. Jeg ville da være dum for ikke at gøre det ’’. Lazarus kiggede på vandet der brusede fordi Jakuzien var i gang. Han kunne ikke rigtig se under vandet og se den del af hende der var dækket af vandet. Han undrede sig over hvorfor hun talte om sådan noget her ikke var hende. Dog overfaldt hun ham næsten. Ikke fordi han havde noget imod det. Han tænkte over om hun bare havde sagt det for at spille kostbar eller for at drille ham. Han var sådan set ligeglad. Han havde respekt for hendes valgt. Underligt nok. Sådan var Lazarus ellers ikke normalt. Men sådan var han overfor Kajika nu. Dog ville han ikke tænke mere. Han ville bare nyde dette øjeblik og se hvad det var hun ville og finde ud af hvorfor hun ville have ham med her ned.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 15 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 1:37

Kajika så undrende på ham og sagde"rolig Laza du tænker for meget ved du godt det" hun kyssede ham blidt på kinden og så på læberne i det hun sagde"så rolig, og bare behold bukserne på jeg hev dig blot ned for at drille dig lidt og se hvordan du ser ud våd" hun grinte let ved det med våd og smilede for sig selv mens hun slikkede sine læber blidt med tungen igen og strøg så væk fra ham og satte sig overfor ham dog med overkroppen under vand så kun armene og skuldrene var blottet men resten var skam ikke dog var dette vel lidt synd for Laza men det kunne jo ske til tidere" Kajika sukkede let mens hun prøvede at holde sine tanker så godt for sig selv som hun overhovedet kunne?, hun anede ikke om hun nogen sinde ville ende med at mærke Lazarus seksuelt og egenlig.. i hendes hoved var det end ikke så galt at gå sex løs til kampen stod på, han ville måske alligevel forsvinde, men.. de var her nu og han gjorde alt dette her for hendes skyld det var så utrolig smukt alt sammen og hun havde aldrig set noget ligende eller den side af Lazarus. Dog grinte hun ved det med silkelagnet og det med de skulle sove, det morede hende lidt han var sådan.
Hun rejste sig stille op dog vendte hun ham ryggen og tog armen foran sin barm i det hun tog et håndklæde og strøg om sin glinsende både krop og vendte sig så mod Lazarus og sagde"så kommer du ind og sover med mig elskede?" der var blot 5 min til sol opgang og ikke fordi solen kunne komme ind til dem men... kajika følte sig træt, hun havde jo os den der rytme med at skulle sove måske fik hun den næsten aldrig brudt, kun vis det var yderst nødvendigt men ellers elskede hun at slappe af og falde i søvn...
hun gik ind i sove værelset og tørrede sig blidt i det hun smed håndklædet i en vaskekurv og lagde sig så under det smukke blomstrede blodrøde lagn og sagde let"Mmhhh" hun lå der som lovet, helt nøgen, og det røde silke, formede sig efter hendes mindste kurve ved hendes slim krop der gjorde hende blot mere tiltrækkende, og hendes hår var let flettet i en fransk fletning så det ikke lå halv vådt og gjorde hendes krop våd igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 2:00

Lazarus kiggede på Kajika da hun fjernede sig. Det var som han regnede med. Faktisk var han begyndt at tro hun slet ikke ville have ham på den måde. Det var som hver gang det blev for fysisk bakkede hun ud. Der var kun to tanker der ramte ham. Enten ar det på grund af hendes følelser for Barishan. Eller så var det fordi han havde dræbt hendes forældre. Men det kunne ikke være den anden for hun havde også været sådan før han fortalte det. Lazarus gik over og kiggede sig selv i spejlet. Han stod drivvåd. Hans bukser dryppede. Han rystede let sit hoved og kørte en hånd gennem sit hår. Han tog sine bukser af og gik ind og lagde sig under lagnet. Dog kunne han ikke slå tanken om det var Barishan ud af hans hoved. Det var den ridderlige Aspara der havde ofret alt for sit folk. Han havde reddet sin race og ført Oprørernes håb tilbage. Ikke nok med det så havde Lazarus set hans dæmon vise sig foran Barishan. Barishan havde besejret den og den var fløjet ind i ham. Ikke nok med det så havde Barishan kæmpet med hendes far. Hvad var Lazarus. Personen der dræbte hendes familie. Torturerede hendes far. Ødelagde hendes liv. Han var alt ondt i hendes liv og mere til. Dette måtte være grunden. Lazarus lå sig med ryggen til Kajika og sagde blidt ’’ sov godt min elskede ’’. Lazarus lå sig ikke til at sove. Han lå og tænkte på hvordan han var alt ondt i hendes liv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 2:08

Kajika så stille på lazarus og vendte sig mod ham og så undrende på ham og lod et suk slippe sine læber dog var det ikke til at høre for Lazarus fordi han vendte med ryggen til hende og det var så lille et suk så det var fysisk umuligt at høre andet end for ejeren det kom fra skam.
Hun så temmelig bekymret på ham, ville hun ende med at skubbe ham væk fordi hun ikke var så god til det med berørelse mere, alle havde jo blot taget hende når de ville have hende og hun havde næsten aldrig kunnet forsvare sig?.
Hun følte sig uren ved tanken og lagde sig med ryggen til lazarus i det hun sagde"i lige måde min elskede" hun lukkede blidt øjnene i og dette lagde virkelig en dæmper på alt, ville.... hun miste ham måske vis der ikke snart skete noget.
Kajika klemte smertefuldt sine øjne meget i, indtil hun stille faldt i søvn af sig selv... dog efter en time vågnede hun allerede og så mod Lazarus og anede ikke om han sov eller ikke?, dog... de havde altid leget med hinanden sådan hvem dominerede mest men aldrig nogen sinde kysset sådan virkelig og gået til det hede på den måde eller... sådan ladet begæret gå over bærget.
Hun satte sig stille op og tog sig til hovedet og så på klokken og sukkede i det hun stille betragtede lazarus og anede ikke hvad hun skulle gøre eller sige?. Hun vendte sig stille mod ham og tog om ham og kyssede ham blidt i nakken en gang og hviskede i hans øre vis han da var vågen?"vil du ikke nok vende dig mod mig elskede... og så kysse mig, jeg ... jeg savner allerede dine læber" hun så uuskyldigt på ham med sine dådyr øjne og vis han vendte sig om ville hun kravle helt hen til ham om hun så var nøgen og om han så var så var hun ligeglad...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 2:20

Lazarus lå og tænkte. Han vidste ikke hvor han skulle gøre af sig selv. Det værste var faktisk at han ikke fortrød det. Han angrede ikke at dræbe alle de Asparaer, heller ikke hendes far. Eller at han beordrede hendes mor dræbt. Han var kold, ond og ofte helt følelsesforladt. End ikke at han nu faktisk nærede følelser for Kajika påvirkede hans syn på han havde dræbt hendes familie. Han kunne aldrig blive som Barishan. Han ville aldrig bekymre sig så meget for andre. Lazarus var ond, han var et monster. Dog elskede han faktisk Kajika og han ville have hun var glad og lykkelig. Han vidste ikke om hun var det. Da hun kyssede ham i nakken stoppede hans tanker. Da hun spurgte om han ikke ville vende sig om gjorde han det langsomt. Han gav hende et svagt kys i det hun pressede sig op af ham. Lazarus lagde sine arme omkring hende ’’ Jeg ved godt jeg tænker for meget.. Men sådan er jeg bare ’’. Lazarus holdt hende tæt ind til sig. Han havde altid vidst Barishan havde haft en dyb plads i hendes hjerte. Med god grund. Han var en nobel ridder der aldrig gjorde det latterlige sukkersøde. Lazarus var det onde monster der altid gjorde det mest foragtelige og sygelige. Hvordan kunne han overgå denne ridder i hendes hjerte. Det var til at føle på hans kram at han var usikker. Som om hundrede tanker kørte gennem hans hoved. Han ville under ingen omstændigheder miste Kajika, men han kunne ikke lade være med at tænke på om hun i virkeligheden overhovedet havde været hans helt. Om hun virkelig elskede ham af hele sit hjerte som hun sagde. Eller hun holdt tilbage på grund af den latterlige sukkersøde ridder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 2:28

Kajika smilede og lagde sig trygt i favnene af Lazarus og smilede for sig selv, dog havde hun det svært ved at være nær en der kunne forsvinde når kampen endelig stod på og hvad skulle hun så gøre af sin store crush på ham?, hun ville blive utrolig deprimeret og nedlagt sig selv halvt fordi hun ej vidste hvordan hun skulle reagere, vis det skete ville hun melde sig ind i dette her blood hunt ting noget som lazarus havde snakket om, vampyr kunne nærmest kun gå sammen med vampyr for det meste jo, men hun ville sikkert aldrig finde en som Lazarus hvilket gjorde hende... utrolig bange!.
Hun lukkede øjene lettere hårdt i igen og krammede sig ind til lazarus og sagde ked"jeg vil ikke have du dør, jeg vil gør alt for du ikke dør... så hellere at jeg dør, jeg blot en pige, en der ikke er født til magt, jeg vil hellere dø og så ende med at være støv end du skal dø, jeg ved ikke om jeg kan leve uden dig Lazarus" hun så op mod ham og sagde"jeg ved ikke hvad du tænker på og hvad... hvad det er der får dig til at virke så fjern men, vis der er noget så fortæl mig det eller..." hun så lidt rundt og sagde"eller del dine tanker med mig når jeg kan høre dem os vis det er lettere?, eller find en og del dem med i stedet for at gå med det, der et eller andet der går dig utrolig meget på" hun så flovt på ham og kyssede ham blidt op af halsen egenlig ikke fordi hun følte sig tvunget, hun... kunne blot ikke lade vær, den dejlige hals var der og det var Lazarus og hun ville blot bide blidt i den og mærke hans krop op af hendes egenlig?, det var som gjorde hans usikkerhed hende mere tæt til ham.
Dog fordi hun vidste han reagerede normal nu som andre og han faktisk tænkte over noget ligeså meget som hun gjorde"Kan jeg miste dig fordi jeg virker så fjern angående.. det seksuelle" hun så op mod ham og sagde"fordi det ikke meningen at virke sådan her, jeg blot vand til andre dominere mig og vi har aldrig været rigtig alvorlige når vi var så afklædte vi har altid drillet hinanden og sådan.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 5:54

Lazarus kiggede på hende som var hun det eneste i verden lige nu. Han kunne mærke hendes krop med hende. Men det var som var der en stor afstand mellem dem. Lazarus hørte sin hånd blidt gennem hendes hår ’’ Alle skal dø på et tidspunkt.. Selv de udødelige.. Selv vi vil blive besejret på et tidspunkt.. Dog tror jeg ikke det bliver i min Kamp om at overtage Di Morga jeg vil dø… Jeg tror ikke rigtig de har hvad der skal til.. Ikke nok med det.. Så står jeg skam ikke alene.. Jeg har faktisk en del med mig efterhånden.. Blandt andet Dary og Scars.. Det skal nok ordne sig for det bedre ’’, Lazarus lå og kiggede på Kajika. Han gav hende et lille kys en gang i mellem ’’ Jeg kom bare til at tænke på.. Dig.. Og Barishan.. Hvordan jeg er alt det onde i dit liv.. Hvordan du hele tiden tager afstand fra mig hver gang det bliver for alvorligt.. Hvordan han er ridderen i dit liv.. Hvordan han kæmpede sammen med din Far.. Han er perfekt for dig.. Jeg er nok den mest forkerte til dig.. Det bliver bekræftet hver gang du trækker dig væk.. Hver gang du gør det.. føler.. Føler jeg der kommer en kløft mellem os, der bare vokser ’’. Lazarus lukkede sine øjne. Det var første gang han havde snakket om sine følelser på denne måde og ikke løjet. Dog kunne han ikke se på hende. Han vidste ikke hvad det var men det var som var hun ikke helt hans. Lazarus følte sig forsvarsløs. Som om han havde givet hende en pæl som hun kunne spide ham med hvornår det skulle være. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han lå bare og lyttede på det svar han ville få. Han havde mest af alt lyst til at flygte. Han var faktisk bange. Det var faktisk første gang i hele hans liv han var det. Følelsen gav ham kvalme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 8:53

Kajika betragtede Lazarus og hun vidste slet ikke han havde det sådan her. Hun satte sig stille op med lagnet blidt over sin krop dækkende, dog kun fordi hun var flov a natur over at vise sin krop som ingenting men hun betragtede ham i lang tid i det hun sagde"nej det overhovedet ikke derfor, jeg blot bange for at efter vil jeg ikke være dig noget vejr, som vil jeg være det dårligste dusk i hele dit liv ikke nok med det... så virker du altid som om du ikke vil ha mig men.. blot leger med mig intet andet?" hun sukkede stille og betragtede lazarus og huskede den gang hun havde lukket døren i igen efter at ha fået afvide Barishan levede...
"jeg kunnet ha gået ud og lede efter ham... hele natten vis... det ikke var fordi jeg havde forelsket mig i en mit hjerte syntes var støre end Barishan..." hun så alvorligt på lazarus og mente dette skam øs død alvorligt eftersom hun virkelig var fortabt i ham"de førster uger hadet jeg dig inderligt og ja, du kan være strid men.. du viste ikke interesse i mig som de andre så jagten begyndte, jeg ville ha dig, og stadig jeg vil ha dig elskede" Kajika så flovt væk og sagde"jeg elsker dig... jeg nærmest forgabt i dig, jeg kan ikke glemme dig og jeg vidste der var et eller andet der stak under, du må aldrig tro han er mig bedre tjent" hun kyssede blidt Lazarus på læberne og i lidt lang tid dog ikke sensuelt men blidt og kærligt, hun ville blot ha ham ved sig. Dog var det heller ikke overfaldende kys men blot et kys så hun virkelig ku vise ham at hun mente dette...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 9:06

Lazarus smilede og kyssede hende blidt tilbage. Derefter holdt han om hende. Han lå bare og holdt om hende. Han lå lidt og smilede. Dog vidste han stadigvæk ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Så han lå bare og holdt om hende. Lazarus havde aldrig prøvet forhold fyldt med kærlighed. Normalt ville han tage hvad han ville have, når han ville have det. Men sådan var det ikke med Kajika. Han havde en respekt for hende som forhindrede ham i at gøre det. Det var ikke ensbetydende med han ikke var dominerende. Han var nok en af de mest dominerende mænd der fandtes. Han lå lidt før han sagde ’’ Du har nok ret… Det er bare ikke let at føle det.. Det virker bare som om der hele tiden er noget der holder dig tilbage.. Jeg ved ikke om han skal blive sur, skuffet.. Være ligeglad eller give det meget opmærksomhed når du bliver underlig.. Jeg tror det er derfor jeg tager af stand.. Men der opstår tit denne tiltrækning til dig.. Denne dyriske trang til bare at gøre vilde ting ved dig.. Jeg holder den tilbage.. Jeg ved du ikke kan lide det.. Alt denne bygger bare til den kløft der er mellem os ’’. Lazarus grinede svagt og usikkert ’’ jeg er nok bare ikke god til sådan noget her.. Sådan noget med følelser.. Er meget nyt for mig ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 9:19

Kajika strøg Lazarus over håret og hviskede i hans øre"så giv slip vis det lettere for dig, jeg ved du... har en vis respekt for mig men du må med glæde vis du bliver så dyrisk vise mig hvad det er der lokker dig" hun hentydet til at vis han blev sådan så måtte han blot gøre hvad han ville. Hun så ham i øjnene og sagde"du ikke pervers ikke mere end jeg nok er vis jeg skal sige sandheden, jeg går hele tiden og har lyst til at flyve på dig når jeg ser den smukke overkrop af din eller når du så sensuelt stryger dit flotte hår bagud eller du sådan taler frækt til mig, vi skal vel blot lade vær med at ... sætte en barriere op mellem os og lade vores dyriskhed tag over og være alvorlige når det er, så den anden forstår det ikke blot er leg og drilleri" hun kyssede ham blidt i det hun stille lagde sig over ham med et sensuelt smil og bed ham blidt i underlæben og fik ham til at lægge ned ved blidt at kysse ham mod sengen og det fik et skjult smil frem på hendes læber i det hun stille strøg ham over det flotte hår af hans og hviskede i hans øre"du er virkelig fristende i aften elskede" hun lå blidt og silkeblødt over ham, med den nærmest glidende hud mod hans hud, og bene let på hver side af ham dog med det røde silkelagn over sig, og hendes krop tæt på hans næsten rørende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 9:34

Lazarus kiggede på hende. Hun havde vel ret. Det havde altid været noget drillende der var mellem dem. Men hvis de tog det seriøst ville det nok være en anden sag. Lazarus var altid van til at lege. Men det kunne være han skulle til at tage det mere alvorligt. Lazarus kiggede på hende og smilede tilbage ’’ Du er fantastisk min smukke Kajika ’’. Lazarus lod en hånd kører op af hendes ryg udenpå silkelagnet. Den anden hånd kørte han op af hendes bløde og perfekte lår. Han var ikke van til sådan noget blidt og kærligt noget. Men han måtte bare lade hende lede an så. Han var mest af alt van til det mere brutale og hårde. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Så mest af alt prøvede han at lade hans følelser bestemme hans bevægelser. Men det var sværere en han troede. Han vidste ikke hvordan eller hvad han nu skulle gøre. Men så slog noget ham. Ærlighed. Lazarus virkede næsten flov ’’ Jeg har ikke prøvet sådan noget ømt og blidt noget fuldt med kærlighed.. Jeg har bare taget, vildt, voldsomt. Smadret ting imens.. bidt og du ved.. Det jeg prøver at sige er.. Du bliver nok nød til at lede an.. Jeg gør bare en eller andet forkert.. Og jeg vil ikke ødelægge dette perfekte øjeblik med den perfekte og dejligste kvinde som jeg elsker ’’. Lazarus følte sig igen svag. Han kunne jo alt, han var god til alt. Dog havde han ikke prøvet sådan noget blidt og ømt. Det havde aldrig lagt til ham at agere sådan. Han var en følelsesforladt og morderisk monster normalt. Det var ikke sådan han plejede at gøre. Han plejede at smadre borde og stole, glas og gøre det sådan at pigen ville skrige så højt at det ville vække alle i nabolaget. I et skrig af nydelse og smerte. Dette var helt nyt for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 15:28

kajika betragtede med undren Lazarus nye opdagelse over at han aldrig havde haft en slags sex roligt? men vildt og dyrisk. kajika smilede sødt og hviskede i hans øre"rolig, bare slap helt af i din krop og blot lad dine følelser tage over altså.. ikke de dyriske lyster men de andre" hun blinkede til ham og sagde"ellers jeg er jo vampyr og vis du ikke kan lade vær og bliver... du ved for trængende til denne vildhed så det helt iorden, jeg vil gerne se alle sider af dig, selv den side der kan li at høre en skrige" hun kyssede blidt Lazarus på læberne i det hun stille strøg ham op af brystkassen, og havde virkelig lyst til ham dog.. Nu hun tænkte ovnlig over det var hun altid blevet domineret så hun anede heller ikke rigtig hvordan man var rolig, og elskede med en anden person sådan på den romantiske måde.
Hun så flovt på lazarus og satte sig lettere hurtigt op og sagde"jeg.. øhm" hun betragtede den flotte fyr foran sig og tænkte*gard.. sig det løgn, det så pinligt det her, hvorfor ved jeg ikke hvordan man gør, uden at blive domineret før* hun bed sig let i underlæben og lænte sig så mod Lazarus igen blidt, med silke bløde kys mens hendes silke røde lagn gled ned af hendes slim kurvede krop, kunne man se mere og mere af den bare skind af hendes smukke ydre, og langsomt kunne man os se mere af hende, samt hun fortsatte med af kysse ham ned af halsen og så end af hans dejlige brystkasse mens hendes højre hånd strøg blidt op af hans inderlår for at pirre ham let og lod læberne næsten rør et vis område dog, satte hun sig stille op og betragtede ham i det hun blidt bed ham i halsen, blot for at tirre ham nu, og få lidt blod ind i billeder, vis han da ikke healede for hurtigt. Hun lukkede øjnene stille og kyssede ham på læberne lidenskabeligt, mens hun lod sin krop blidt lægge sig vægtløs ... næsten da, oven på ham og mærke hans krop mod hendes for første gang helt tæt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 1:21

Lazarus kyssede hende tilbage. Da hun lagde sig tæt op af ham tog han blidt fat i hendes røv og pressede hende helt tæt op af ham. Han læste i hendes tanker at hun ikke var van til det heller. Lazarus overvejede hvad han så skulle gøre. Måske kunne de så lære det med tiden. Lazarus kunne mærke hvordan han fik lyst til at slippe sin mørke side fri. Når det skete var han ikke en der holdt sig tilbage. Hun gav ham faktisk direkte lov. Lazarus slikkede sig om munden og med en hurtig bevægelse rejste han sig og grab fat i Kajika og med et stod hun med ryggen mod ham og forsiden mod væggen. Lazarus slikkede hende op af halsen imens han spredte hendes ben. Han sørgede for hun kun kunne kigge ind i væggen. Lazarus trængte sig langsomt ind i hende bagfra og imens han gjorde det kom hans hugtænder frem og han bed hende i Halsen. Han holdt den ene arm på hendes hofte og pressede hende mod væggen. Den anden hånd holdt han fat i hendes hofte med. Lazarus sugede en smule blod. Imens han stødte hende så det gav brag imens hun stødte væggen. Lazarus var et dyrisk bæst når det kom til sådan nogle sager her og det var til at se han havde prøvet det før, så det ville give både smerte og nydelse. Lazarus trak sine tænder ud af halsen på Kajika og hviskede i hendes øre imens han gav hende nogle langsomme men dybe stød ’’ Er det sådan her du er van til det ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 1:36

Kajika smilede til lazarus og berørte blidt hans dejlige hår skønt hun ikke var vand til sådan en blid fyr overfor sig, Malakel... Zane... og en anden hun ikke rigtig erindrede havde voldtaget hende faktisk nogen gange, hvilket var derfor hun var blevet så drabelig en vampyr fordi så besad hun endelig magten til at slagte fyre der ville rør voldeligt ved hende og troede hendes krop blot var brug af sex og vold. Hun var dog faldet utrolig meget til op af Lazarus og hans berøringer var dejlige samt pirrende, de tirrede hende inderligt og ville gøre hendes krop elektrisk efter nydelse. Hun mærkede hans dejlige pressen og hun kyssede ham lidenskabeligt på læberne da han pressede hende op af ham helt tæt.. Pludselig ud af det blå tog han hende i hånden og smækkede hende op mod muren, det hele gik så hurtigt at hun ikke registrerede hvad der egenlig skete, dette virkede så vildt og hurtigt at hun var helt i chok, og det kunne ses i de sølv grå øjne der lignede et dådyrs..
Hun mærkede hans tunge og gav et let"mmmh" fra sig dog ikke nydende men et mere mumlende hvor hun havde lukket øjne presset sammen og hendes tænder blidt bidt mod hinanden og hendes underlæbe dirrende mens hun pressede læberne mere eller mindre sammen af denne fornemmelse. Hun mærkede hans hænder på hendes krop og hvordan han strammede grebet om hende, og pressede hende mod væggen. Hun gav små klagende mumlen fra sig i det hun mærkede han trængte op i hende, hun havde ikke regnet med han blot ... blot ville gøre sådan!? og gøre det nærmest med det samme, i det hun mærkede det skrig hun lettere højt, hun var jomfru i denne nye krop og især os fordi hun var vampyr yngle nu og var genfødt helt. Hun mærkede smerten dulme i underlivet og prøvede at skubbe sig væk fra væggen og sagde"AHhhh... de...det gør ondt" hun stammede let mens hun prøvede at holde de små piv væk fordi det gjorde faktisk helveds ondt, og hun skrig dog os over smerten der kom jagende fra siden af hendes hals, da han spiddet hende med sine syle spidse hugtænder der bordet sig ind i den fine uberørte hals af et vampyrisk child....
Det sortnede sig et øjeblik for Kajikas øjne dog mærkede hun ham bevæge sig og det gjorde så ondt at de fine blanke lettere skindende negle med en lidt dyrisk længde rev sig ind i væggen ved hjælp af overnaturlig kræft kunne man høre væggen sprække hvor hun bordet sine negle ind i og hun mærkede så hans lap igen og hun pustet let ud blot et sekundt af lettelse i det han hviskede i hendes øre mens han stødte dybt op i hende, det føltes lidt som at blive revet indvendig... "j... ahh" hun lukkede let øjnene og lod hovedet blidt bevæge sig op af i det hun sagde denne stønnende og smertende lyd"aahh!" hun bed sig selv i underlæben med sine egne hugtænder fordi de var sprunget ud og hendes sølv grå øjne var blevet den dybe blodrøde farve . "j...ja" hun var ikke vand til andet sådan rigtig, hun mærkede Lazarus trænge op i hende mere og mere.."S...st..det gør ondt aahhAhh" det var den lyd der kom lige nu, dog .. hun begyndte at kunne mærke den sitrende nydelse han gav hende og det gjorde ej så ondt mere, fordi han gjorde det delvis langsomt og forsigtigt dog .. de dybe stød var lige det værste men selv de syntes at være dejlige nu...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 1:47

Lazarus smilede over hendes reaktion. Han nød at høre hende blanding af nydelse og skrig. Dog gik han lidt langsommere til værks nu. Han bevægede sig langsomt frem og tilbage inde i hende til han kunne høre der kun var støn og ikke skrig. Da han havde gjort det i så lang tid hun ville tro at han blev ved sådan, først da pressede Lazarus igen Kajika hårdt op mod væggen igen og hviskede i hendes øre imens han bed blidt i det ’’ Vampyrer mister aldrig pusten ’’. Lazarus lod sin tunge blidt glide op af hendes hals. Så med det hurtigt grab tog han fat i hofterne på hende og begyndte langsomt at øge tempoet i hans skød. Han gjorde det langsomt hurtigere og hurtigere til han nåede hans maksimum hastighed. Denne hastighed holdt ham oppe til han kunne høre hendes nydelses støn ville blive højere. Så aktiverede han sin hurtigheds evne over overgik hvad der var muligt for et menneske. Han stødte hende meget hurtigt. Han stødte langsomt dybere og dybere imens han holdt dette tempo. Han gik efter at give hende den ultimative nydelse. Han ville gøre det som hun aldrig havde prøvet før så hun ville tigge ham om mere og blive blød i knæene hver gang han så meget som rørte hende et frækt sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 1:58

Kajika mærkede han igen presset hende op mod muren og hun lukket øjnene i og sagde"Ah" hun bed tænderne sammen i det hun mærket hans berøringer tage til og hans tempo stige i det hun ikke mere kunne lade vær men hun begyndte så småt at lade sin stønnen slippe, hun stønnede af ren nydelse over dette, over hans måde at tage hende på og hans berøringer der fik hendes krop til at sitre og hendes nipples til at blive stivere samt hendes øjne til at lukke i og nærmest forsegle sig i evig nydelse mens hendes krop nærmest sitrede(rystede) var helt ekstatisk efter mere og Kajika mærket hvor våd hun var og det nærmest dryppede...
Hun følte sig som var hun fanget i en hentai der aldrig ville stoppe da han satte i overnaturlig tempo, dette var første gang hun mærket dette, den hårdhed og den måde han sådan tog hende, hun havde aldrig prøvet det i sådan et tempo som dette. Det var en helt ny oplevelse og en ny måde at mærke denne nydelse der gjorde at hun var nød til at tvinge sig op ellers ville hendes ben falde sammen under hende og hun ville slet ikke kunne styre sig men bede Lazarus om mere. Hun nød at han var sådan mod hende, han havde haft ret, dog kunne hun os li de søde sider han gemte dog.. regnede hun ikke med han ville være sådan... helt vild efter hende mere.. efter dette, hun var ikke jomfru mere, og derfor skrig hun ikke andet end nydele over disse himmelse berøringer"Årrhh!"
Man kunne se hun let rev længere revner i væggen med neglene og nærmest bordet dem ind i væggen med knas og knæk fra væggens matriale mens det smussede ned på hende og lidt mod Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 2:12

Lazarus smilede og nød at høre hendes støn. Lazarus blev ved. Han blev ikke træt, han var jo en Vampyr. Lazarus greb om hendes hofter tog til så han kunne holde hende bedre fast i det han satte mere kræft i sine stød så han virkelig ramte dybt. Han øgede tempoet endnu mere. Hans øjne lyste nu blodrøde og han gav selv nogle små hvæs af nydelse fra sig. Imens han holdt dette overnaturlige tempo og bevægede sig dybt ind i hende, førte han denne vilde ting de havde gang i på et nyt plan med henhold til dominans. Han aktiverede sin puppetmastery evne på Kajika. Han bevægede let sine fingre på sin ene hånd imens han stadigvæk holdt dette oppe. Han brugte sin evne til at føre hendes ene hånd op til hendes mund som han åbnede med evnen så fugtede hun sine fingre og førte sin hånd ned til hendes underliv, hvor den begyndte at gnubbe hende i takt med han stødte hende. Han brugte sin evne så hendes hånd ville bevæge sig med overnaturlig hastighed og grubbe hende vildt. Lazarus holdt gang i dette til han kunne høre hun var nået toppen af sin nydelse. Han nægtede at stoppe før. Men aktiveringen af tre af hans evner på samme tid ville svække ham meget. Da han hørte hende ville Lazarus derefter sænke sit tempo og slippe sin evne og til sidst stoppe helt og sætte sig på sengen af ren udmattelse efter at have brugt sin evner så meget. Men han ville give hende en nydelse som hun aldrig havde oplevet før. På planer hun aldrig havde oplevet før. Han kiggede på hende for at se om det havde lykkes for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 2:29

Vis man kunne beskrive dette for en hver anden var det umuligt, det var som var der en ny verden der var åben en dør af evig nydelse der fik hans stive lem til at trænge op i hende mens hun mærkede hvordan han fyldte hende for hvert stød han satte op i hende med denne store hast og hurtighed som aldrig set før eller mærket for hendes vedkommende. Hun skrig nærmest af nydelse og bad ham faktisk nu om ikke at stoppe, hun ville ha han blev ved, og hun mærkede hendes ben ryste under hende i det hun var på toppen af sit climax og ville snart nå den ultimative græne i det hun pludselig mærkede hans puppet evne aktiveres da hun pludselig slap muren med den anden hånd og lod den komme ned til hendes mis hvor hun legede med sig selv, og den fugtede finger fra hendes mund. Da hun havde fugtet den kunne man se en lang slags glinsende snor af væske fra hendes mund blidt glide ned af hendes finger, dog denne var først mellem finger og de fine læber i det den slap som lettere flydende vand og lod sig stille komme ned til hendes underliv.
Hun lukket øjnene i og skrig "N...nej!... j..jeg kommer" hun stønnet og hendes krop rystede allerede dog, fra nydelsen som blev sendt igennem hendes krop som ene chok bølger, dette var sex som aldrig før, elskov på en helt ny måde.
Hun mærkede dog da hun endelig kom og skrig virkelig rent og virkelig højt... i en lang tone.... Hun faldt på knæ med det samme Lazarus trådte væk fra hende og kom ud af hende og hun syntes ikke at kunne rejse sig så afkræftet følte hun sig af hans hårde bevægelser og hans fasthed mod hende og hendes ene hånd gjorde faktisk ondt at støttet hun på den venstre så ville hun pive fordi det gav et jag op i håndledet og ned af knoglen der...
Hun så mod Lazarus og smilede i det hun stille rejste sig op glinsende og forførisk i det hun blidt lod sig glide over ham dog ignorerede hun smerten i sit håndled og kyssede ham blidt op af inderlåret indtil.. hun kom til paradis hvor hendes tunge let, med spidsen af den kun og fugtigt, slikkede det hårde lem af Lazarus og mens de smukke finger lod sig glide op af hans krop og berør hans brystkasse i langsomme og berørende strøg i det hun let lod tungen glide væk på spidsen af lemmet og strøg sig så som en mis op af Lazarus krop og hun betragtede Lazarus med dette lumske og meget onde smil over hendes læber, som ville hun misbruge ham nu han var udmattet og udkørt, hun længdes efter hans krop, hans lem, hans dominans åndende hende i nakken og hans bid der lod ham suge lidt blod til tidere. Hun bed ham let på brystkassen dog kun små huller og kun 2 gange dog .. i det hun stille tog blidt om hans lem og bevægede hånden i pumpende bevægelser langsomt men dog sådan så han ville kunne mærke nydelse i det hun lod de sølviske grå øjne beskue Lazarus nu med dette sensuelle og lumske samt glimt af ondskab i hendes øjne og de blev hurtigt blodrøde og dybe i det, mystiske og farlige.. Samt hun slikkede sig let over de rosa pinke læber i det hun smilede dramatisk og lod ham skam se hendes hugtænder var fremme og der dryppede let blod af hans ned fra hendes hugtænder og langsomt dryppende ned på brystkassen af Lazarus, længere og længere jo længere hun yndefuldt og smidigt listede sig som den kat hun nu var op mod ham... op af hans krop, tæt...."Nu håber jeg ikke du helt udkørt fordi... jeg kan skam holde til mere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 2:43

Lazarus nød det da hun slikkede på hans lem. Han var mest af alt fristet til at gribe hende i håret og proppe den ind i munden på hende. Han kunne dog mærke at det var lang tid siden han havde brugt tre evner på en gang. Han havde skam flere kræfter men ikke så mange som før overhovedet. Lazarus slikkede sig om munden. Han elskede hendes lumske smil. Det gav ham lyst hende mere en noget andet. Da hun holdt om hans lem med sin hånd smilede han og slikkede han sig om munden. Han kunne mærke hvordan blodet i hans krop brændte efter de store kræfter han havde brugt. Da hun lagde sig ovenpå ham igen, tæt. Kunne Lazarus ikke lade være. Han førte en hånd ned til hendes mis som jo nu måtte være følsom efter hun var kommet. Han begyndte langsomt at gnide hende og langsomt glide en finger ind i hende. Han ville pirre hende. Hans blik viste at han begærede hende mere end nogensinde. Lazarus lagde sit hoved tilbage og brugte svagt sin hurtigheds evne til at glide sin finger hurtigt ud og ind af hendes mis imens han smilede og hviskede ’’ Jeg bliver aldrig for træt til at give min sexede det hun har brug for ’’. Lazarus smilede sig om munden. Han kunne mærke hvordan blodet i hans arm brændte. Det var for hurtigt han havde brugt sin evne igen. Dog gik det ham ikke på, han var van til smerte. Det var dog til at se i hans øjne at han overhovedet ikke havde så mange kræfter tilbage som da de startede. Dog virkede det til begæret i hans øjne var stærkere en nogen sinde. Lazarus hugtænder kom til syne i det han let åbnede munden. Han ville se hendes ansigt når det blev fyldt med nydelse. Han kunne mærke hun var våd der nede. Det tændte ham bare endnu mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 2:53

Kajika kunne lide hans positive reaktion hans krop gav hende tilbage på berøringerne og hvordan han betragtede hende det var nok det hun mest af alt elskede lige nu, den måde han så direkte ind i hende på og holdte hendes blik fast med hans mens hendes krop reagerede som den selv ville. Kajika gav et let støn fra sig da han blot berørte hendes mis og hun mærkede hvordan han lod sin finger trænge op i hende efter lidt tid og hun bed sig let i underlæben ved et uheld så hendes blod blidt flød ned af de fyldige læber og farvede dem mørke røde for ikke at sige blodet dryppede ned nær Lazarus hals...
Hun smilede og hviskede i det hendes læbe healede sig som hun nærmede sig hans hoved"ærligt du ikke har for mange kræfter til at dominere mig til et blow hva" hun blinkede og ja hun hentydet til blowjob og vis han ikke kendte den almindelig betydning lod hun blidt sine våde finger om hans lem stryge let over spidsen der hvor det meste af nydelsen ville ku mærkes, fordi kajika kunne skam et tricks ikke kendt ved de fleste overhovedet, det kunne få enhver mand til at stønne og bede om mere og mere, det var at stimulere denne følse af evig orgasme i dette tilfælde den mandelige blot.. mere pirrende, som var Lazarus kommet igen og igen og igen hver gang hun strøg de våde finger over dette visse sted i lettere glidende bevægelser og lidt hurtigt nogen gange som ville det aldrig stoppe.. den ultimative følse ved en fyr, selv fyre.. have disse orgasme punkter.. vis man blot var erfaren nok.
Hun strøg blidt med den frie hånd da hun spredte bene ud til siden med ham imellem sig og sin mis næsten over hans lem... Der sad hun og tog med den ikke beskidte og våde hånd let om sit hår og strøg det til siden i det hun så Lazarus og lænte sig ned mod ham og bed ham blidt i halsen men inden hviskede hun at han måtte bide hende så meget han ville... men hun bed igen..
Hun lod fingerne blidt men langsomt... glide væk fra hans lem for at pirre ham til at ville ha mere til at ville tvinge hende til at blive ved, når nu han tvang hende til at stønne så hun næsten ingen stemme havde mere og følsomheden i hendes underliv var ved dets maximum.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 3:08

Lazarus smilede en smule da hun først talte. Da hun tog sin hånd om hans lem og begyndte at udføre sit trick åbnede Lazarus sin mund og lænede sit hoved ned mod puden. Det var en følelse han sent ville glemme. Da hun blev ved kom der en næsten knurrende lyd fra ham. Han nød virkelig det hun gjorde. Det var som kunne han ikke få nok af hende. Han kiggede op på hende og fangede hendes øjenkontakt så hun kunne se hans blik langsomt begyndte at glide rundt på hende hendes krop som begærede han hele hendes hvide og smukke krop mere en noget andet i verden. Da hun fjernede sin hånd og satte sig, næsten ovenpå ham, kiggede Lazarus atter i hendes øjne. Han smilede og skulle til at kysse hende da han mærkede nogle af hendes safter dryppe fra hendes mis ned på hans lem og glide ned af den. Det fik den røde glød i Lazarus øjne til at vokse igen som fik han fornyet styrke. Han greb fat i hendes skuldre og pressede hende hårdt ned over hans lem så hun ville få det meget dybt ind i sig. Han greb chancen i det han vidste hun ville nyde det så hun ikke kunne gøre det vilde modstand i det sekund eftersom hun var så følsom og det kom pludseligt. Lazarus drejede hende om så han lå ovenpå hende. Lazarus trængte helt op i hende imens han lå ovenpå hende. Han løftede hagen og kiggede lidt ned på hende med et sexede smil. Derefter bevægede hans sig frem og tilbage i sensuelle og blide, dog dybe stød for ikke at give hende nok grund til at få væltet ham rundt igen. Lazarus var nok ikke stærkere end hende som det så ud nu så han måtte gøre det her for at holde kontrollen. Han nød følelsen af hvordan hendes krop bevægede sig yndefuldt i hendes nydelse i det han blev ved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 3:18

Der spredte sig et smil uden lige over hendes ansigt af hans knurrende lyd og hun var virkelig fristet af ham og til at berør hans krop yderligere som ville hun altid kunne udforske mere og mere ved den, og gøre flere og flere uventede ting på ham hvilket hun elskede. Hun lod blidt sin mis glide ned af hans stive lem og hun smilede over så hurtigt det havde genvundet styrke til at være så stift og hårdt, dog havde hun ikke regnet med at Lazarus ligeså ville få denne samme styrke og gnist i øjnene i det han pludselig tog fat i hendes skuldre og før hun vidste af det lå hun der smidigt med bene spredt til siderne , han havde allerede fyldt henede med hans store lem og hun lukket øjnene smertefuldt i for et øjeblik i det hun var så følsom mellem bene men det blev hurtigt til nydelses støn"ååårh ja.. Mmhhh " hun bed sig let i underlæben dog ikke hul i det hun tog fat i silke lagnet de lå på og hans bevægelse fulgte hendes krop hamonisk og hendes bryster de fulgte skam os hans stødende og bevægelige bevægelser, de gik let op og ned fyldige og runde, samt dejlige store og nok lige.. lidt større end selveste det Lazarus kunne tage helt om men det... var han vel os tilfreds med?.
Kajika lukket øjnene og stønnet let når han sådan trængte op i hende og hun elskede det, dog... Lazarus var virkelig stærk? og meget udholden dog.. hun tænkte et split sekundt om han mund nogen sinde var kommet!?..
Hun så flov ud og hev let Lazarus ned i det hun kyssede ham lidenskabeligt og for at være virkelig led, svang hun blidt bene om hans ryg så han blev presset mere ind i hende, og hun kyssede ham varmt og lokkende, passion var der imellem dette og tiltrækkelsen kunne nærmest se skindende ud af hendes smukke blodrøde øjne, at hun ville ha ham så meget hun kunne få ham og mærke ham som aldrig før.... at han skulle gøre denne aften uforglemmelig!..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 3:34

Lazarus kunne se hun nød det til fulde. Det gjorde han skam også. Dette var fantastisk. Hun var slet ikke den artige og generte pige han troede. Lazarus kunne ikke lade være med at smile over dette. Det var en dejlig overraskelse. Ikke nok med hun var gudesmuk, hun kunne også sit kram. Hun passede perfekt til ham. Han vidste han måtte ligge alt i dette. Han kunne langsomt mærke hvordan hans kræfter ville slippe op inden længe. Lazarus øjne lyste en stærk blodrød farve. Han holdt hendes ben adskilt med sine hænder så han virkelig kunne ramme dybt og perfekt. Han øgede tempoet til den overnaturlige hastighed igen. Han gav alt han havde i sig. Han pressede sin evne til det fulde. Det var som han fik fornyet styrke af den glædes følelse der strømmede igennem ham. Han betragtede hendes ansigt og barm i det han også lyttede opmærksomt til hendes støn. Lazarus øgede også styrken i hans stød til overnaturlig styrke. Han blev ved i noget tid. En svag knorren voksede i hans stemme imens sengen begyndte at give efter for de stærke stød og hurtige bevægelser. Lazarus åbnede munden og lukkede øjnene og det var som blev han indnu hurtigere. Lazarus bevægede sig så hurtigt at sengen rystede så meget det virkede som var der jordskælv. I Samme sekund som Lazarus kom med et en stor knurrende lyd kom han dybt inde i hende imens sengen gav efter og brasede sammen under dem. Lazarus lå lidt tid ovenpå Kajika og knurrede før han opdagede at sengen var brast sammen under dem. Lazarus grinede en smule, han var helt udmattet efter de brug af hans evner. Han sagde svagt ’’ det var specielt.. var elskede ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 3:43

Silkelagnet var ja glat som silke, langsomt vred det sig med hendes bevægelse mens hun let hev i det og behandlede det som var det hendes eneste måde at redde sig fra denne vildmand, mens hun dog mærkede ham fylde hende mere og mere for hver stød med hans stive lem der stødte hende hårdere og hårdere, dette var ulidelig dejligt!, hun stønnet og skrig nærmest efter mere, mens hun blidt lod sine finger finde vej til hendes bevægelige bryster der bevægede sig med kroppens nærmest bølgende bevægelser, i det hun holdte sig for hver bryst og stønnet mere og sagde"Årh ja! jaa!" hun smilede af nydelse, smilede for første gang og med lukket øjne så det så egenlig nuttet ud og hun var virkelig vild med dette, og lod hovedet synke mere ned i puderne bagved hende..
Hun mærkede hvordan sengen gav efter for hans mandelige styrke og hun smilede over dette og sagde"Årh ja!" hun bed tænderne sammen og kunne nu mærke han blev hurtigere og hårde i det hun lettere skrig nu og sagde"AAhhhhh AH!" hun bed tænderne sammen og det var nu nydelse og smerte der spredte sig ved hende, eftersom hun havde været jomfru os kunne man se blod ned af hendes lår fra da han havde haft hende op af væggen det var blot for alvor kommet frem nu og var sikkert os lidt på Lemmet af Lazarus men det tænkte han vist slet ikke over nu i det han sådan tog hårde fat i hende og han nærmest virkede besat!?.
Hun skrig i det hun mærkede han kom dybt inde i hende og hun havde aldrig.... nogen sinde... mærket denne følse før i hele sit liv!?. Det føltes så uvirkeligt og så mærkeligt at hun blev helt flov og da han lagde over hende lå hun faktisk og trak efter vejret af blot refleks over dette og hun så lettere udmattet på ham, dog var det hendes stemme mest og så hendes krop stadig sitrede og stadig følsen af glæde og nydelse fyldte hende inden i af da han var kommet mærkeligt nok?.
Hun betragede sin elskede der lå over hende og hun kunne ikke lade vær med at føle sig beskidt men.. på en god måde i det hun kyssede hans kind blidt med hånden på den anden kind og sagde med en udmattet og blid stemme"Ja elskede det var det skam, og over alle forventninger" hun smilede ondt og lagde så hovedet tilbage mod puden og pustet let ud i det hun sagde"Så... nød du det os?" hun nussede ham blidt i hans dejlige hvide hår og nullerede det let, mens hun tog nogen totter og dele med fingerne og nullede ud i dem og så nussede hans hovedbund igen..
*du vidunderlig* hun smilede i det hun ikke rigtig kunne snakke dog.. smerten fra håndledet var lettere mere tydelig nu i det hun ikke fik nydelse mere og var opslugt af Lazarus så hun lukkede øjnene et lille sekundt.. det måtte være tryk smerte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 3:59

Lazarus lå. Det var muligt for ham at komme.. dog kun på grund af de Ritualer de havde i Chimera Klanen. Dette gjorde det muligt for Vampyrer at få børn. Dog var Ritualet ikke færdig. Der var ingen liv i hans. Ja udløsning. Lazarus kunne mærke han virkelig havde brug for blod nu. Det havde været så dejligt og fyldt med nydelse at han havde brugt for meget af sine evner. Han kunne mærke hvordan blodet i hans åre næsten boblede. Det var meget smertefuldt. Dog havde han prøvet denne følelse mange gange under hans hårde træning og når han havde været i hårde kampe. Men det var første gang han faktisk havde givet sig så meget. Kajika betød så meget for ham at han ville ude det bedste. Han kunne mærke hvordan sulten næsten åd ham op indefra. Han kom op på sine ben men så meget udkørt ud og mere bleg en han plejede. Han gik over til køleskabet og tog en pose blod og stak tænderne i den. Han tømte den og begyndte på nummer to som han også tømte på kort tid. Han kunne mærke hvordan han langsomt genvandt hans kræfter. Lazarus kiggede nu ned af sig selv og så blodet. Han kom i tante om hun havde været jomfru da hun havde været i live. Lazarus grinede en smule for sig selv og gik ud mod badeværelset. Han stoppede i døren og kiggede tilbage på Kajika med hans nu mørkerøde øjne igen. Han smilede til hende og betragtede hende med sine øjne en gang mere før han sagde blidt ’’ Jeg tager et bad.. Skal du med.. Elskede ’’. Lazarus gik ind og tændte for bruseren og gik ind under den. Tankerne om hvor dejligt det havde været raserede stadigvæk i hans hoved som et virvar af gode minder. Vandet ramte ham og vaskede blodet væk. Han lukkede sine øjne og lænede sit hoved ind under bruseren og mærkede vandet ramme hans ansigt. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår og slappede af, imens han smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum