Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 15 af 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
Hun rejste sig stille op dog vendte hun ham ryggen og tog armen foran sin barm i det hun tog et håndklæde og strøg om sin glinsende både krop og vendte sig så mod Lazarus og sagde"så kommer du ind og sover med mig elskede?" der var blot 5 min til sol opgang og ikke fordi solen kunne komme ind til dem men... kajika følte sig træt, hun havde jo os den der rytme med at skulle sove måske fik hun den næsten aldrig brudt, kun vis det var yderst nødvendigt men ellers elskede hun at slappe af og falde i søvn...
hun gik ind i sove værelset og tørrede sig blidt i det hun smed håndklædet i en vaskekurv og lagde sig så under det smukke blomstrede blodrøde lagn og sagde let"Mmhhh" hun lå der som lovet, helt nøgen, og det røde silke, formede sig efter hendes mindste kurve ved hendes slim krop der gjorde hende blot mere tiltrækkende, og hendes hår var let flettet i en fransk fletning så det ikke lå halv vådt og gjorde hendes krop våd igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så temmelig bekymret på ham, ville hun ende med at skubbe ham væk fordi hun ikke var så god til det med berørelse mere, alle havde jo blot taget hende når de ville have hende og hun havde næsten aldrig kunnet forsvare sig?.
Hun følte sig uren ved tanken og lagde sig med ryggen til lazarus i det hun sagde"i lige måde min elskede" hun lukkede blidt øjnene i og dette lagde virkelig en dæmper på alt, ville.... hun miste ham måske vis der ikke snart skete noget.
Kajika klemte smertefuldt sine øjne meget i, indtil hun stille faldt i søvn af sig selv... dog efter en time vågnede hun allerede og så mod Lazarus og anede ikke om han sov eller ikke?, dog... de havde altid leget med hinanden sådan hvem dominerede mest men aldrig nogen sinde kysset sådan virkelig og gået til det hede på den måde eller... sådan ladet begæret gå over bærget.
Hun satte sig stille op og tog sig til hovedet og så på klokken og sukkede i det hun stille betragtede lazarus og anede ikke hvad hun skulle gøre eller sige?. Hun vendte sig stille mod ham og tog om ham og kyssede ham blidt i nakken en gang og hviskede i hans øre vis han da var vågen?"vil du ikke nok vende dig mod mig elskede... og så kysse mig, jeg ... jeg savner allerede dine læber" hun så uuskyldigt på ham med sine dådyr øjne og vis han vendte sig om ville hun kravle helt hen til ham om hun så var nøgen og om han så var så var hun ligeglad...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lukkede øjene lettere hårdt i igen og krammede sig ind til lazarus og sagde ked"jeg vil ikke have du dør, jeg vil gør alt for du ikke dør... så hellere at jeg dør, jeg blot en pige, en der ikke er født til magt, jeg vil hellere dø og så ende med at være støv end du skal dø, jeg ved ikke om jeg kan leve uden dig Lazarus" hun så op mod ham og sagde"jeg ved ikke hvad du tænker på og hvad... hvad det er der får dig til at virke så fjern men, vis der er noget så fortæl mig det eller..." hun så lidt rundt og sagde"eller del dine tanker med mig når jeg kan høre dem os vis det er lettere?, eller find en og del dem med i stedet for at gå med det, der et eller andet der går dig utrolig meget på" hun så flovt på ham og kyssede ham blidt op af halsen egenlig ikke fordi hun følte sig tvunget, hun... kunne blot ikke lade vær, den dejlige hals var der og det var Lazarus og hun ville blot bide blidt i den og mærke hans krop op af hendes egenlig?, det var som gjorde hans usikkerhed hende mere tæt til ham.
Dog fordi hun vidste han reagerede normal nu som andre og han faktisk tænkte over noget ligeså meget som hun gjorde"Kan jeg miste dig fordi jeg virker så fjern angående.. det seksuelle" hun så op mod ham og sagde"fordi det ikke meningen at virke sådan her, jeg blot vand til andre dominere mig og vi har aldrig været rigtig alvorlige når vi var så afklædte vi har altid drillet hinanden og sådan.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg kunnet ha gået ud og lede efter ham... hele natten vis... det ikke var fordi jeg havde forelsket mig i en mit hjerte syntes var støre end Barishan..." hun så alvorligt på lazarus og mente dette skam øs død alvorligt eftersom hun virkelig var fortabt i ham"de førster uger hadet jeg dig inderligt og ja, du kan være strid men.. du viste ikke interesse i mig som de andre så jagten begyndte, jeg ville ha dig, og stadig jeg vil ha dig elskede" Kajika så flovt væk og sagde"jeg elsker dig... jeg nærmest forgabt i dig, jeg kan ikke glemme dig og jeg vidste der var et eller andet der stak under, du må aldrig tro han er mig bedre tjent" hun kyssede blidt Lazarus på læberne og i lidt lang tid dog ikke sensuelt men blidt og kærligt, hun ville blot ha ham ved sig. Dog var det heller ikke overfaldende kys men blot et kys så hun virkelig ku vise ham at hun mente dette...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så flovt på lazarus og satte sig lettere hurtigt op og sagde"jeg.. øhm" hun betragtede den flotte fyr foran sig og tænkte*gard.. sig det løgn, det så pinligt det her, hvorfor ved jeg ikke hvordan man gør, uden at blive domineret før* hun bed sig let i underlæben og lænte sig så mod Lazarus igen blidt, med silke bløde kys mens hendes silke røde lagn gled ned af hendes slim kurvede krop, kunne man se mere og mere af den bare skind af hendes smukke ydre, og langsomt kunne man os se mere af hende, samt hun fortsatte med af kysse ham ned af halsen og så end af hans dejlige brystkasse mens hendes højre hånd strøg blidt op af hans inderlår for at pirre ham let og lod læberne næsten rør et vis område dog, satte hun sig stille op og betragtede ham i det hun blidt bed ham i halsen, blot for at tirre ham nu, og få lidt blod ind i billeder, vis han da ikke healede for hurtigt. Hun lukkede øjnene stille og kyssede ham på læberne lidenskabeligt, mens hun lod sin krop blidt lægge sig vægtløs ... næsten da, oven på ham og mærke hans krop mod hendes for første gang helt tæt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede hans tunge og gav et let"mmmh" fra sig dog ikke nydende men et mere mumlende hvor hun havde lukket øjne presset sammen og hendes tænder blidt bidt mod hinanden og hendes underlæbe dirrende mens hun pressede læberne mere eller mindre sammen af denne fornemmelse. Hun mærkede hans hænder på hendes krop og hvordan han strammede grebet om hende, og pressede hende mod væggen. Hun gav små klagende mumlen fra sig i det hun mærkede han trængte op i hende, hun havde ikke regnet med han blot ... blot ville gøre sådan!? og gøre det nærmest med det samme, i det hun mærkede det skrig hun lettere højt, hun var jomfru i denne nye krop og især os fordi hun var vampyr yngle nu og var genfødt helt. Hun mærkede smerten dulme i underlivet og prøvede at skubbe sig væk fra væggen og sagde"AHhhh... de...det gør ondt" hun stammede let mens hun prøvede at holde de små piv væk fordi det gjorde faktisk helveds ondt, og hun skrig dog os over smerten der kom jagende fra siden af hendes hals, da han spiddet hende med sine syle spidse hugtænder der bordet sig ind i den fine uberørte hals af et vampyrisk child....
Det sortnede sig et øjeblik for Kajikas øjne dog mærkede hun ham bevæge sig og det gjorde så ondt at de fine blanke lettere skindende negle med en lidt dyrisk længde rev sig ind i væggen ved hjælp af overnaturlig kræft kunne man høre væggen sprække hvor hun bordet sine negle ind i og hun mærkede så hans lap igen og hun pustet let ud blot et sekundt af lettelse i det han hviskede i hendes øre mens han stødte dybt op i hende, det føltes lidt som at blive revet indvendig... "j... ahh" hun lukkede let øjnene og lod hovedet blidt bevæge sig op af i det hun sagde denne stønnende og smertende lyd"aahh!" hun bed sig selv i underlæben med sine egne hugtænder fordi de var sprunget ud og hendes sølv grå øjne var blevet den dybe blodrøde farve . "j...ja" hun var ikke vand til andet sådan rigtig, hun mærkede Lazarus trænge op i hende mere og mere.."S...st..det gør ondt aahhAhh" det var den lyd der kom lige nu, dog .. hun begyndte at kunne mærke den sitrende nydelse han gav hende og det gjorde ej så ondt mere, fordi han gjorde det delvis langsomt og forsigtigt dog .. de dybe stød var lige det værste men selv de syntes at være dejlige nu...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun følte sig som var hun fanget i en hentai der aldrig ville stoppe da han satte i overnaturlig tempo, dette var første gang hun mærket dette, den hårdhed og den måde han sådan tog hende, hun havde aldrig prøvet det i sådan et tempo som dette. Det var en helt ny oplevelse og en ny måde at mærke denne nydelse der gjorde at hun var nød til at tvinge sig op ellers ville hendes ben falde sammen under hende og hun ville slet ikke kunne styre sig men bede Lazarus om mere. Hun nød at han var sådan mod hende, han havde haft ret, dog kunne hun os li de søde sider han gemte dog.. regnede hun ikke med han ville være sådan... helt vild efter hende mere.. efter dette, hun var ikke jomfru mere, og derfor skrig hun ikke andet end nydele over disse himmelse berøringer"Årrhh!"
Man kunne se hun let rev længere revner i væggen med neglene og nærmest bordet dem ind i væggen med knas og knæk fra væggens matriale mens det smussede ned på hende og lidt mod Lazarus.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lukket øjnene i og skrig "N...nej!... j..jeg kommer" hun stønnet og hendes krop rystede allerede dog, fra nydelsen som blev sendt igennem hendes krop som ene chok bølger, dette var sex som aldrig før, elskov på en helt ny måde.
Hun mærkede dog da hun endelig kom og skrig virkelig rent og virkelig højt... i en lang tone.... Hun faldt på knæ med det samme Lazarus trådte væk fra hende og kom ud af hende og hun syntes ikke at kunne rejse sig så afkræftet følte hun sig af hans hårde bevægelser og hans fasthed mod hende og hendes ene hånd gjorde faktisk ondt at støttet hun på den venstre så ville hun pive fordi det gav et jag op i håndledet og ned af knoglen der...
Hun så mod Lazarus og smilede i det hun stille rejste sig op glinsende og forførisk i det hun blidt lod sig glide over ham dog ignorerede hun smerten i sit håndled og kyssede ham blidt op af inderlåret indtil.. hun kom til paradis hvor hendes tunge let, med spidsen af den kun og fugtigt, slikkede det hårde lem af Lazarus og mens de smukke finger lod sig glide op af hans krop og berør hans brystkasse i langsomme og berørende strøg i det hun let lod tungen glide væk på spidsen af lemmet og strøg sig så som en mis op af Lazarus krop og hun betragtede Lazarus med dette lumske og meget onde smil over hendes læber, som ville hun misbruge ham nu han var udmattet og udkørt, hun længdes efter hans krop, hans lem, hans dominans åndende hende i nakken og hans bid der lod ham suge lidt blod til tidere. Hun bed ham let på brystkassen dog kun små huller og kun 2 gange dog .. i det hun stille tog blidt om hans lem og bevægede hånden i pumpende bevægelser langsomt men dog sådan så han ville kunne mærke nydelse i det hun lod de sølviske grå øjne beskue Lazarus nu med dette sensuelle og lumske samt glimt af ondskab i hendes øjne og de blev hurtigt blodrøde og dybe i det, mystiske og farlige.. Samt hun slikkede sig let over de rosa pinke læber i det hun smilede dramatisk og lod ham skam se hendes hugtænder var fremme og der dryppede let blod af hans ned fra hendes hugtænder og langsomt dryppende ned på brystkassen af Lazarus, længere og længere jo længere hun yndefuldt og smidigt listede sig som den kat hun nu var op mod ham... op af hans krop, tæt...."Nu håber jeg ikke du helt udkørt fordi... jeg kan skam holde til mere"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og hviskede i det hendes læbe healede sig som hun nærmede sig hans hoved"ærligt du ikke har for mange kræfter til at dominere mig til et blow hva" hun blinkede og ja hun hentydet til blowjob og vis han ikke kendte den almindelig betydning lod hun blidt sine våde finger om hans lem stryge let over spidsen der hvor det meste af nydelsen ville ku mærkes, fordi kajika kunne skam et tricks ikke kendt ved de fleste overhovedet, det kunne få enhver mand til at stønne og bede om mere og mere, det var at stimulere denne følse af evig orgasme i dette tilfælde den mandelige blot.. mere pirrende, som var Lazarus kommet igen og igen og igen hver gang hun strøg de våde finger over dette visse sted i lettere glidende bevægelser og lidt hurtigt nogen gange som ville det aldrig stoppe.. den ultimative følse ved en fyr, selv fyre.. have disse orgasme punkter.. vis man blot var erfaren nok.
Hun strøg blidt med den frie hånd da hun spredte bene ud til siden med ham imellem sig og sin mis næsten over hans lem... Der sad hun og tog med den ikke beskidte og våde hånd let om sit hår og strøg det til siden i det hun så Lazarus og lænte sig ned mod ham og bed ham blidt i halsen men inden hviskede hun at han måtte bide hende så meget han ville... men hun bed igen..
Hun lod fingerne blidt men langsomt... glide væk fra hans lem for at pirre ham til at ville ha mere til at ville tvinge hende til at blive ved, når nu han tvang hende til at stønne så hun næsten ingen stemme havde mere og følsomheden i hendes underliv var ved dets maximum.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika lukket øjnene og stønnet let når han sådan trængte op i hende og hun elskede det, dog... Lazarus var virkelig stærk? og meget udholden dog.. hun tænkte et split sekundt om han mund nogen sinde var kommet!?..
Hun så flov ud og hev let Lazarus ned i det hun kyssede ham lidenskabeligt og for at være virkelig led, svang hun blidt bene om hans ryg så han blev presset mere ind i hende, og hun kyssede ham varmt og lokkende, passion var der imellem dette og tiltrækkelsen kunne nærmest se skindende ud af hendes smukke blodrøde øjne, at hun ville ha ham så meget hun kunne få ham og mærke ham som aldrig før.... at han skulle gøre denne aften uforglemmelig!..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede hvordan sengen gav efter for hans mandelige styrke og hun smilede over dette og sagde"Årh ja!" hun bed tænderne sammen og kunne nu mærke han blev hurtigere og hårde i det hun lettere skrig nu og sagde"AAhhhhh AH!" hun bed tænderne sammen og det var nu nydelse og smerte der spredte sig ved hende, eftersom hun havde været jomfru os kunne man se blod ned af hendes lår fra da han havde haft hende op af væggen det var blot for alvor kommet frem nu og var sikkert os lidt på Lemmet af Lazarus men det tænkte han vist slet ikke over nu i det han sådan tog hårde fat i hende og han nærmest virkede besat!?.
Hun skrig i det hun mærkede han kom dybt inde i hende og hun havde aldrig.... nogen sinde... mærket denne følse før i hele sit liv!?. Det føltes så uvirkeligt og så mærkeligt at hun blev helt flov og da han lagde over hende lå hun faktisk og trak efter vejret af blot refleks over dette og hun så lettere udmattet på ham, dog var det hendes stemme mest og så hendes krop stadig sitrede og stadig følsen af glæde og nydelse fyldte hende inden i af da han var kommet mærkeligt nok?.
Hun betragede sin elskede der lå over hende og hun kunne ikke lade vær med at føle sig beskidt men.. på en god måde i det hun kyssede hans kind blidt med hånden på den anden kind og sagde med en udmattet og blid stemme"Ja elskede det var det skam, og over alle forventninger" hun smilede ondt og lagde så hovedet tilbage mod puden og pustet let ud i det hun sagde"Så... nød du det os?" hun nussede ham blidt i hans dejlige hvide hår og nullerede det let, mens hun tog nogen totter og dele med fingerne og nullede ud i dem og så nussede hans hovedbund igen..
*du vidunderlig* hun smilede i det hun ikke rigtig kunne snakke dog.. smerten fra håndledet var lettere mere tydelig nu i det hun ikke fik nydelse mere og var opslugt af Lazarus så hun lukkede øjnene et lille sekundt.. det måtte være tryk smerte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 15 af 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift