Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 14 af 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Hun var halvt ødelagt nu og turde ikke rigtig rør sig ud af flækken...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika tog sig stille til hovedet og sagde"nej det siger mig intet.. ikke lige nu og ... jeg ved Lazarus angreb dem for de sværd de besad.. men jeg vidste dog ikke Barishan havde været en del af dette sværd..." Anti climaxs...
hun betragtede stille Niero og sagde"hvorfor skulle det da sige mig noget.." hun lagde hovedet let på skrå og sagde"men..." dog forstummede hun igen og sagde mens hun hørte klokken 4 timer caa"jeg må hellere se at komme tilbage... inden det forsent og sådan at prøve at gøre det godt igen mellem mig og laza*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun bed tænderne sammen for at lade vær med at virke sårbar foran lazarus.. han ville sikkert smide hende af eller afskye hende nu eller noget forfærdeligt... hun knugede sig dog til ham og sagde tøvende men dog ment fuldt ud"Jeg.... je..jeg elsker os dig.. men du må fortælle mig sandheden"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dette her var noget hun lige skulle ha overstået, fordi hun huskede det at hende og hendes mor havde haft det fint nok indtil kajika havde taget i skole og kommet hjem til politi og grædt sig selv halvt ihjel. I stedet for at komme på børnehjem havde hun taget hen til det hus de ejede og ikke leget... der havde hun slået sig ned i en lejlighed nærmere og boet samt skaffet alverdens arbejde fra tjener til opryder, til maid tøs i en cafe?, til almindelig kok et andet sted der ikke var fint sådan?....
ja alt muligt.
Hun lå der i en time indtil hun fik rettet sig ud og så på lazarus og sagde"så du dræbte min far.. men hvorfor.. nej jeg mener hvorfor dræbte du ikke mig på stedet eftersom Barishan forsvandt næsten" hun rejste sig stille op og gik mod Lazarus og vis han ikke lagde ned i sengen fik hun ham til det og ville så lægge sig over ham og se ham i øjnene "hvad ser du da i mig, eller så... " hun hentydet til alt det der var sket..
dog efter få minutter kunne hun ikke lade vær med blidt at kysse Lazarus på læberne blot for at føle noget andet end smerten i sit bryst, fra den forfærdelige nyhed... dog.. kyssede hun ham os fordi hun ville føle ham nær sig og glemme dette... dette der var sket, det der var fortid.. men han holdte sit løfte.. han dræbte ikke kajika... hendes far ville sikkert være glad, han døde... ikke uden et formål... følte hun nu, i det hun stille så på Lazarus og sagde"du holdte dit løfte ved du godt det... du.. dræbte og har ikke dræbt mig i nu"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika smilede for sig selv og sagde"Tak fordi du ikke dræbte mig, og forandrede mig liv" hun krammede sig ind til ham og hentydet til det med forandring at det var skam blevet mere spændende i det? siden hun havde mødt ham.. der var blot 15 min ca tilbage til de skulle gå og kajika rejste sig langsomt op efter det lange kram og pakkede så i det hun så på lazarus og sagde"er du klar til vi tager tilbage??... og får planlagt lidt og måske slappet af uden alle disse regler og hæmninger?" dog huskede hun tydeligt at de ikke delte værelse der hjemme hvilket på en måde skuffet hende, hun havde slet ikke nået at sove i en seng med Lazarus blot lægge op af ham og mærke hans krop ved siden af hendes.. det var lang tid siden hun havde været en nær sådan men det føltes altid godt, især disse kram.. kropslig kontakt var nu dejligt for hende, når hun så sjældent blev berørt på nogen som helst måder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så stille på lazarus og sagde"årh ja det burde jeg" dog inden han fik lov til at fortsætte fra det der med di Morga fik hun kaldt Will ind og krammede ham let og smilede i det hun tjekkede op på ham og han smilede og gjorde alt i fin stand hvor Kajika sad og bukkede ydmygt for Lazarus og gik så ind til tjeneren igen, en yderst smuk rødhåret tjener, Will havde noget lidt kørende med.
Kajika smilede og så tungen af Lazarus og lagde hovedet undrende på skrå i det hun stille sagde"Hva?" hun så pludselig helt panisk og lammet ud i det hun sagde"WWWWaaaaaahhhh....tttt!? det kan du ikke mene, seriøs england det..." hun havde aldrig været i england eller londons gader for den sags skyld"ÅRH! jeg kan slet ikke vente med at komme der til uhhhh jeg glæder mig så meget allerede!" hun smilede i det flyet stille lettede og hun så ud af vinduerne og sagde"farvel Italien og goddag ENGLAND!"
Kajika satte sig tilbage i stolen helt energisk efter denne overraskelse fra Lazarus og hun nikkede stille i det hun gik lidt i baglås....*b...bryllups rejse..* hun så lidt chokeret ud, de havde ikke haft noget intimt og nu skulle de på bryllups rejse. Kajika så flovt til siden og sagde"såååå hvad skal vi lave over i england eller nede eller oppe et eller andet men hvad skal vi lave i england?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Få minutter efter så hun på klokken og så vente hun fokus mod Lazarus og sagde"så hvornår er vi der elskede, det slet ikke til at kunne holde vente tiden ud mere"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så på sværdet da han fortalte det og hun mærkede en blodig tåre ned af kinden og hun var faktisk ved at løbe tør for det blod hun havde drukket, det var gået ud af hendes egenlig uden virkning.
Hun gik stille hen til sin dragt og tog blidt sværdet ud dog ikke faretruende men blid og studerede det og holdte det let og sagde"Min... min fars sværd" hun holdte det ind til sin krop og armene om bladets smukke skær og sagde"jeg elsker dette så højt, jeg elsker denne gave min elskede prins" hun blinkede som i tegn på hun blot ville sige prins vis hun ej måtte sige konge for hans far.
hun så på sværdet og satte det forsigtigt tilbage og gik så mod Lazarus og sprang så på ham i det hun tog om ham og kyssede ham inderligt lykkeligt på hans mandige læber og lod sine silke bløde rosa pinke læber berør hans i et trykkende dog blidt kys, der blev lidt dyrisk dog slap hun inden det gik videre og så rundt og sagde"men jeg har intet at give dig, hvordan kan jeg nogen sinde give dig en gave bedre og større end dette eller blot nær så stort" hun så om mod Lazarus og rømmede let i det hun så pinlig berørt ud dog fik hun fremmanet ordene"L...Lazarus vil du sove ved mig når solen står op? til den går ned?".
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun pustede let ud og afsklædte sig i det hun gik ned i vandet og mærkede dets varme og lukkede så øjnene og endte.. ja faktisk med at falde i søvn!??..
Der lå hun stille og det eneste hun nået at tænke inden hun faldt hen i denne her mærkelige drømme verden mens hun lå uskyldigt og yndefuldt samt udsat i denne Jakuzi... tænkte hun kun* gad vide om der noget galt med mig..*
vis ikke hun blev vækket ville hun sikkert sove i vandet til næste nat og tja.. det var nok ikke det sundeste og ? Lazarus måtte da se til hende eller spørge ind til hende lidt ude ved døren af bekymring til sidst vis han ikke kom ud og sådan.... ? og hun ikke svarede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og lod de lange smukke glas ligende negle der sad på hendes smukke smalle finger stryge op af Lazarus lår i det hun stille hviskede i hans øre"dog.. kan jeg godt nogen gange blive rigtig tændt blot ved at se på dig" hun smilede og de sølviske øjne der lignede dådyr øjne blev mere royale og blodrøde , dybe og mystiske med et glimt af tilfredshed og drilskhed.
Hun bed ham blidt i underlæben med sine tænder dog ikke hugtænder, og ikke hul men blot et love bite i underlæben og lagde sig så tæt op af ham... helt... NØGEN..
Hun smilede og lukkede øjnene stille og sagde"Mmhhh det så dejligt du ville joine mig" De rosa pinke læber blev let fugtet af den jordbær røde tunge og kajika lænte sig let op af lazarus lokkende og sensuel, med sin overkrop pressende mod hans brystkasse og nippede ham blot et sekundt i øre flippen.
Gæst- Gæst
Side 14 af 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus