Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 3:35

Kajika vendte sit blik mod Lazarus og fik sig rejst op og tog noget af blodet i det hun opdagede den store afstand mellem dem.. den hun havde skabt, for blot få sekunder siden, hvordan kunne det være alt havde gået sådan"du fortalte mig du var i militæret, min far... det sværd.. ha.." hun holdte sig tilbage og hastede ud af døren før han nået at fuldføre den sidste sætning og gik så ned til Niero og bankede hårdt på døren og åbnede den mens hun så græde klar ud og sagde så med fortrydende ansigt"fortæl mig det, det om min far sig det, sig alt... h... sig sandheden, kendte Lazarus til mig før jeg overhovedet mødte ham, har han mødt min far og... og være..... dræbte han ham" kajika så temmelig chokeret ud og betragtede Niero og ventede meget håbfuldt på at høre alt dette her mens hun så virkelig ked ud,"alt er ødelagt jeg skulle aldrig være kommet ind til dig... der sådan et kæmpe hul mellem mig og .. og din bror nu det så forfærdeligt jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.. og så det med min far jeg... " hun sukkede og satte sig henne på senge kanten af Nieros seng og tog bene op til sig og så virkelig uskyldig ud og sårbar.
Hun var halvt ødelagt nu og turde ikke rigtig rør sig ud af flækken...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 14 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 3:46

Niero lukkede døren bag dem. Niero gik over og satte sig ved siden af Kajika ’’ Noget for noget min Kajkage.. Sådan leger vi her.. Først.. fortæl mig om hvilken forhold dig og din far havde og hvornår han døde.. Så skal jeg fortælle dig historien mellem Lazarus og din fader ’’. Niero klappede hende på skulderen. Han grinede en smule ’’ bare rolig.. Livet er en stor skuffelse.. Du har ikke andet en prøvelser i dit liv Kajika.. En Aspara som du var.. Der er kun en tilbage som virkelig forstår hvordan i havde det dengang.. Det var ham der ødelagde Aspara kongeriget.. Hvordan Barishan holdt den sidste bastion.. Hvordan han var den eneste General der stoppede Lazarus frembrud.. Efter det slag.. Efter det slag forlod Lazarus hæren for alvor.. Dog var slaget mod din fader for det.. Ikke også Kajika.. Han var en af de første der faldt.. Det var også derfor det kom som sådan en stort shock for dig ikke.. Hvem ville angribe Aspara folket.. tænk over det.. Hvorfor har Lazarus aldrig fortalt dig det.. Hvorfor tror du Lazarus brænder efter at få fat i Lazarus sværd.. det er ikke kun på grund af den hemmelig samlings ritual.. Ser du.. Barishans mentor.. Det var Castius.. Siger det navn dig ikke noget ’’. Niero smilede ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 3:54

Kajika så undrende på Niero og sagde"hvorfor interessere du dig så meget for mig.. jeg blot en sølle ting, men.. min far og min mor og mig.. vi flyttede til Terra dog da krigen brød ud tog min far tilbage sammen med os og jeg husker at min far lærte mig om alt det smukke i naturen, tog mig til museumer og viste mig hvordan man dansede tæt i gamle dage, han var verdens bedste far og min mor var so vidunderlig og legede med mig når hun altså havde tid eller ikke var sur over noget jeg havde gjordt.. men.. jeg husker min far blev kaldt til krig og få uger efter... blev han meldt død"..
Kajika tog sig stille til hovedet og sagde"nej det siger mig intet.. ikke lige nu og ... jeg ved Lazarus angreb dem for de sværd de besad.. men jeg vidste dog ikke Barishan havde været en del af dette sværd..." Anti climaxs...
hun betragtede stille Niero og sagde"hvorfor skulle det da sige mig noget.." hun lagde hovedet let på skrå og sagde"men..." dog forstummede hun igen og sagde mens hun hørte klokken 4 timer caa"jeg må hellere se at komme tilbage... inden det forsent og sådan at prøve at gøre det godt igen mellem mig og laza*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 4:02

Niero grinede og rystede på hovedet ’’ Jeg troede eller du vidste at Lazarus i virkeligheden også havde vores onkels navn.. altså opkaldt efter ham.. jeg troede Fader havde kaldt ham det… Lazarus fulde navn er Lazarus Castius Chimera.. Krigen startede mod Asparaerne på grund af Castius Chimera.. Faders bror.. Castius vendte sig mod Klanen i det han tog en Aspara elev.. Denne Barishan.. Dette skabte kring mellem Chimera Klanen og det Aspara kongerige du er fra.. Men du skulle afsted.. Så du vil nok ikke høre mere ’’. Niero grinede og gik sin vej ’’ Vi ses til bryllup næste gang Kajika Chimera.. Bliver det jo så ’’. Niero smed sig i sin seng og lå og grinede. Han morede sig virkelig over dette her så det ud til ’’ Hils Lazarus Castius fra mig ’’. Niero brød ud i latter igen. Dette så virkelig ud til at more ham en del. Det var som elskede denne Vampyr at gøre alt til grin og gøre alt sjovt også når der slet ikke var noget sjovt ved det. Men sådan var Niero nu engang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 4:09

Kajika gik ned af gangen og knugede sine hænder, så dette havde været en kamp mellem dem, men ville Lazarus ha sværdet for at slippe sin onkel løs måske, det var ikke til at vide men ville han slippe ham fri?, var Lazarus virkelig med i den krig.. og i såfald kendte Lazarus til Kajikas far. Kajika smækkede døren op og gik hen og tog hårdt fat i Lazarus og nærmest skubbede ham ned på sengen og forsvandt mod døren og smækkede den i og kom tilbage og holdte Lazarus nede mod sengen igen og så ham dybt og vredt i øjnene i det hun sagde"jeg.. har aldrig nogen sinde i mit liv, afviget fra din side, men nu skal du pludselig til at holde afstand fra mig, blokere dine tanker, og være ... være sådan her" hun knyttede sin hånd og ville stikke Lazarus sådan en på hovedet blot af vrede for vis han havde slået hendes far ihjel"har du slået min far ihjel!, fortæl sandheden hans navn er William, har du slået en William De volkan ihjel under krigen!" hun var klar til at stikke Lazarus en stadig på hovedet men lod så hånden stille falme ned ved siden af Lazarus hoved i det hun stille lod sig blidt lægge over ham og tog så fat i hans tøj og ventede på svar næsten til tåre med blod, fordi hun lige havde drukket, det var ikke muligt at græde sagde man ved vampyr... måske ikke fuldblods men lige skabte vampyr der havde fået blod for blot så minutter siden havde blod som væske i kroppen i stedet for almindelig væske så det ville løbe ud som tåre af blod ja.
Hun bed tænderne sammen for at lade vær med at virke sårbar foran lazarus.. han ville sikkert smide hende af eller afskye hende nu eller noget forfærdeligt... hun knugede sig dog til ham og sagde tøvende men dog ment fuldt ud"Jeg.... je..jeg elsker os dig.. men du må fortælle mig sandheden"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 4:25

Lazarus lå og kiggede på Kajika. Han stirrede hende direkte ind i øjnene ’’ jeg har dræbt et utal af Asparaer.. Flere end jeg kan huske.. Faktisk gad jeg ikke huske nogle af dem.. De betød intet for mig.. Bare mider på min vej.. Dog var der et slag jeg husker meget godt.. Jeg husker det på grund af William De Volkan.. Jeg vil fortælle dig historien om hvorfor jeg husker ham ’’. Lazarus holdt en lille pause. Dog blev hans blik på Kajika. ’’ Det var nat.. Der regnede.. Kampen havde stået på i over en uge.. Hver eneste nat.. Deres borg var ødelagt.. Der var kun en lille gruppe af Asparaer tilbage.. Der i blandt var.. Castius også.. Det var på grund af hans mægtige taktikker at Aspara hæren havde holdt så længe.. Jeg husker hvordan vi angreb. I slagets hede stod jeg overfor Castius, William og en ung Barishan. Barishan tog sig af min højre hånd og holdt faktisk.. Felucia hen.. William og Castius var mod mig.. Jeg vil ikke gå ind i detaljer om kampen.. Men det endte med Castius var døden nær.. William ofrede sig ved at holde både mig og Felucia tilbage.. På den måde kunne Barishan og Castius slippe væk ’’. Lazarus holdt en lille pause igen for at sikre sig hun kunne følge med ’’ Din far stod ikke en chance.. Vi tog ham med.. Jeg torturerede ham i flere uger.. Han sagde intet.. Jeg tænkte jeg måtte gå til det her på en anden måde.. Det var derfor jeg samle information om William.. Jeg fandt information om dig og din mor.. Jeg sendte Felucia ud for at dræbe din mor.. Jeg sagde til William at hans elskede datter Kajika ville dø hvis ikke han afslørede alt han vidste.. Han sagde han ville sige hvor Castius og Barishan var hvis jeg lod dig være.. Da han havde afsløret alt.. dræbte jeg ham langsomt imens jeg hviskede i hans øre jeg ville tage ud og dræbe dig langsomt og pinefuldt.. Det var det sidste din far hørte før han døde.. Men da jeg fandt dig.. Kunne jeg ikke.. I starten havde jeg brug for dig.. Hvem kunne vide dig og Barishan fandt sammen.. Jeg havde brug for Castius som er i Barishans sværd.. Men du begyndte at betyde noget for mig.. Og nu.. Betyder du mere en noget andet Kajika ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 4:39

Kajika så død chokeret ud, og slap Lazarus omgående i det hun trådte bagud og så lettere forvirret ud, ikke sur eller skuffet, nej forvirret. Hun havde hørt historien fra hendes fars morders mund, den der havde dræbt hendes far pinfuldt og langsomt, samt torturerede ham på måske ja alle tænkelige måder, dette tog et helt nyt drejnings punkt i hendes måde of killing people... hun anede slet ikke hvad hun skulle sige, det var derfor Lazarus havde været så voldelig i starten indtil, han havde fundet ud af hun var sammen med Barishan der beskyttede hende og holdte hende i en slags skak? så hun faktisk forandrede sig, men så... hun huskede tydeligt den nat Lazarus havde torturerede hende dog blidere måske end andre og hun smertedes allerede ved at vide at hendes far havde lidt sådan"Jeg slår den kælling ihjel!" hun fik blodrøde øjne og i stedet for at lade vreden gå ud over Lazarus ville Kajika finde den forbandet ninja tøs og slice hende i stumper, hendes hånd blev lang og metalisk i det den lange klinge på ca en meter måske lidt længere var fremme og kajika gik vredt mod døren i det hun ville flå den op men stoppede så op... hun så på sin hånd og huskede sin fars ord... "Uanset om du føre din hævn ud i livet... bringer det dig stadig ikke de døde tilbage" kajika... lod sin evne dulme stille på plads og lod sig så falde ned på gulvet langsomt og rullede sig sammen i foster stilling og lukkede øjnene mens hendes underlæbe dirrede og rødt blod flød ned af hendes kinder..
Dette her var noget hun lige skulle ha overstået, fordi hun huskede det at hende og hendes mor havde haft det fint nok indtil kajika havde taget i skole og kommet hjem til politi og grædt sig selv halvt ihjel. I stedet for at komme på børnehjem havde hun taget hen til det hus de ejede og ikke leget... der havde hun slået sig ned i en lejlighed nærmere og boet samt skaffet alverdens arbejde fra tjener til opryder, til maid tøs i en cafe?, til almindelig kok et andet sted der ikke var fint sådan?....
ja alt muligt.
Hun lå der i en time indtil hun fik rettet sig ud og så på lazarus og sagde"så du dræbte min far.. men hvorfor.. nej jeg mener hvorfor dræbte du ikke mig på stedet eftersom Barishan forsvandt næsten" hun rejste sig stille op og gik mod Lazarus og vis han ikke lagde ned i sengen fik hun ham til det og ville så lægge sig over ham og se ham i øjnene "hvad ser du da i mig, eller så... " hun hentydet til alt det der var sket..
dog efter få minutter kunne hun ikke lade vær med blidt at kysse Lazarus på læberne blot for at føle noget andet end smerten i sit bryst, fra den forfærdelige nyhed... dog.. kyssede hun ham os fordi hun ville føle ham nær sig og glemme dette... dette der var sket, det der var fortid.. men han holdte sit løfte.. han dræbte ikke kajika... hendes far ville sikkert være glad, han døde... ikke uden et formål... følte hun nu, i det hun stille så på Lazarus og sagde"du holdte dit løfte ved du godt det... du.. dræbte og har ikke dræbt mig i nu"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 4:55

Lazarus rejste sig men da Kajika kom tilbage og skubbede ham ned i sengen. Lazarus lå og kiggede på hende. Han blev overrasket over hun kyssede ham. Lazarus kiggede underligt på hende ’’ Jeg er skyld i begge dine forældre døde.. Jeg dræbte personligt din far.. Jeg har dræbt dit folk.. Hvordan kan du kysse mig.. Ikke fordi jeg ikke vil have det.. Vil jeg gerne.. Men jeg forstår ikke.. grunden til jeg ikke dræbte dig.. Du begyndte at betyde noget for mig.. Du begyndte at ligne mere og mere en jeg ville kunne tilbringe en evighed med ’’. Lazarus rystede på hovedet. Det var som blev han langsomt sur. Hans blodrøde øjne kom frem og han hvæsede. Lidt efter blev han normal igen ’’ Tænk dig om.. Hvis du skal kunne lide mig skal du acceptere sandheden.. Jeg holdt ikke mit løfte.. Banker dit hjerte.. har du varme i kroppen.. Har du en sjæl.. Nej det har du ikke Kajika.. Jeg har taget livet fra dig.. Gjort dig til det han kæmpede for at besejre.. Jeg beordrede din mor dræbt.. Det er højst sandsynligvis min skyld dit liv blev som det blev.. stadigvæk ligger du her.. Hvordan jeg.. Jeg forstår ikke… Du burde hade mig.. Du burde prøve at dræbe mig ’’. Lazarus kiggede på hende med et undrende blik. Han kunne ikke forstå hende. Forstå hvordan hun kunne tilgive ham. Han var glad for det men hvordan. Han havde fjernet alt det vigtige i hendes liv. Hvordan kunne hun tage det så let. Han havde aldrig set Kajika så stærk før. Var hendes følelser for ham virkelig så stærke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 5:06

Kajika så på ham og sagde"Min far sagde inden han tog i krig at vis der skulle ske ham noget skulle jeg ikke søge hævn, alle har hver deres grund til at handle som de gør, skønt du handler ud fra koldhed og blodige maneger så ja, min far handlede vel for det gode kan man sige og fint men jeg ikke helt død, jeg taler stadig, føler... går, kan dufte, se og høre, jeg tænker os selv, så jeg ikke helt død, så løftet er halvt... holdt, og... min far sagde, Uanset om du føre din hævn ud i livet... bringer det dig stadig ikke de døde tilbage, og selv om du har skaffet mig denne elendighed og ja jeg" hun så lettere mopset ud og satte sig over mod stolperne ved sengen og lænte sig op af, en af dem og så lidt væk fra ham"ja jeg hader dig vel lidt men... du er mit nye lyspunkt, vis jeg skubber dig væk nu på grund af noget der skete flere år siden... så ville jeg.. ja miste alt som du sagde, men ved at skåne mig fik du mig os til at føle noget for dig, og jeg kan ikke benægte det, vis du havde sagt dette her i starten ville jeg nok ha jagtet dig men så stoppet til sidst og prøve at lægge alt bagved mig, men jeg glad for du siger det nu, og du behøves ikke sige det på den måde jeg... jeg ved de blev torturerede det skam nok at høre det er dig, den mand jeg har forelsket mig i, at det er under hans køndige hænder.. de døde samt dine beordre der udspilede dette blodbad over dem og ødelagde min fremtid for et normalt liv og opdragelse.. men.. jeg kan uanset hvor meget jeg end prøver at lede så kan jeg ikke finde en grund til at.. at hade dig inderligt, jeg kan være sur og såret.. men hade.. det så stærkt et ord og lige nu lægger det slet ikke til de ord jeg kender... nær jeg nær dig" hun så let op mod Lazarus med sine blodrøde smukke vampyriske øjne og det lange platinsk hvide hår læggende ned af hendes skuldre roligt og blødt, samt de rosa pinke læber let adskilte og let breathing fra struben, mens hun sad der og så såret og uskyldig ud som et dådyr der var fanget men så alligevel lykkelig...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 5:19

Lazarus lyttede. Han ville aldrig selv takle det på sådan en måde. Men han kunne ikke lade være med at føle hun var stærk på grund af hendes holdninger. Lazarus sad og betragtede hende lidt. Hvem kunne have vidst at ting ville udvikle sig sådan her. At hendes fars morder ville side i samme seng som hende. At de faktisk nærede positive følelser for hinanden. Lazarus kravlede hurtigt over og gav hende et kram. Han holdt hende i hans arme. Han slap hende ikke igen. Det var som havde han endelig forstået hvorfor William ville ofre hans venners position for at redde Kajika. Lazarus havde nu en større forståelse for hvad der skulle til for at kæmpe for noget man holdt af. Det havde han aldrig gjort. Han forstod nu hvor deres styrke kom fra når de gjorde det. Imens han stadigvæk holdt hende i hans arme sagde han blidt ’’Bare rolig.. Vi vil genopbygge det jeg ødelagde.. Din familie.. en gang i fremtiden.. Det er dig og mig.. Vi skal nok klare hvad end der sker.. på vores måde.. Jeg er her for dig.. Jeg er din ri.. Jeg er din dødsbringer klædt i sort ’’. Lazarus var på ingen måde en ridder på den hvide hest. Han var nok mest det modsatte. Men det lagde han jo ikke skjul på. Han havde aldrig lagt skjul på hvad han i virkeligheden var for en person. Det ville han heller aldrig gøre. Lazarus var bare glad for hun stadigvæk var der. Han følte deres bånd var stærkere en nogensinde før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 5:29

Kajika mærkede det blide kram og tog stille fat om Lazarus og lod fingerne glide ind i stoffet på det han end måtte bære over sin overkrop og lod såg hovedet blidt hvile mod hans skuldre mens hun stille lod blodet glide fra øjnene som det ville, skønt dette var en sorgernes dag så følte hun alligevel en smule glæde i denne beslutning, i de ord hun havde sagt til Lazarus der lå hende så tungt om hjertet"så det var ikke en drøm" hun smilede lidt for sig selv og havde mest af alt mumlede dette til sig selv i det hun mente det angående med hans at han elskede hende tidligere. Hun forstod ikke hvordan hun havde gjordt dette, hvordan hun var kommet så tæt på Lazarus men hun fortjente det skam, hun havde kæmpet og kæmpet i evigheder over et halvt år ca? dog med vente tid fordi han forsvandt men hun havde været ham tro og ikke haft nogen form for samleje med andre eller ladet dem rør hende for den sags skyld, dette var takket være Kajika fordi hun inderligt havde ledt og ledt efter Lazarus i håb om han ikke blot ville forlade hende sådan uden et eneste ledende spor til hvor han var blevet af og pludselig var han kommet hjem til hendes stinkende dumme lejlighed efter hun var blevet menneske og reddet hende fra at få asma fra væggenes måske allerede svampede yder og havde os blevet reddet fra fattigheden.
Kajika smilede for sig selv og sagde"Tak fordi du ikke dræbte mig, og forandrede mig liv" hun krammede sig ind til ham og hentydet til det med forandring at det var skam blevet mere spændende i det? siden hun havde mødt ham.. der var blot 15 min ca tilbage til de skulle gå og kajika rejste sig langsomt op efter det lange kram og pakkede så i det hun så på lazarus og sagde"er du klar til vi tager tilbage??... og får planlagt lidt og måske slappet af uden alle disse regler og hæmninger?" dog huskede hun tydeligt at de ikke delte værelse der hjemme hvilket på en måde skuffet hende, hun havde slet ikke nået at sove i en seng med Lazarus blot lægge op af ham og mærke hans krop ved siden af hendes.. det var lang tid siden hun havde været en nær sådan men det føltes altid godt, især disse kram.. kropslig kontakt var nu dejligt for hende, når hun så sjældent blev berørt på nogen som helst måder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 5:41

Lazarus rejste sig op og nikkede. Han vidste det var tide at vende tilbage. Dog havde han en overraskelse. Lazarus tog Kajika i hånden efter de havde pakket. Han førte hende over til flyet. Lazarus løftede hende op i hans arme og kiggede ned på hende. Han gav hende et lille kys og bar hende indenfor i flyet. Først da satte Lazarus hende ned i et sæde. Lazarus satte sig overfor. Han sagde blidt ’’ Du må hellere gå hen til dit Child.. han har nok ikke kunne høre så mange af dine tanker på den afstand men han er sikkert urolig for sin skaber.. Især fordi vi skam ikke skal til Di Morga i nu ’’. Lazarus smilede og rakte tunge af Kajika ’’ Vi skal til england.. London faktisk.. Jeg mente det ville være dejligt at komme på vores bryllups rejse før vi bliver gift.. For det skulle ikke undre mig vi ikke får mulighed for det bagefter.. Jeg ville gerne gøre det før helvede bryder løs i Di Morga ’’. Det var ikke Lazarus eneste grund. Han vidste ikke om han ville overleve slaget mod Malakel eller hvad der ville ske. Dog ville han ikke fortælle Kajika dette også var en af grundede. Men hvem kunne bebrejde ham. Han ville nyde lidt tid med hende før han blev nød til at virke kold og ligeglad med hende. For når de vendte tilbage til Di Morga måtte ingen jo tro at Lazarus nærede følelser for Kajika. Så kunne de jo bruge det som et våben imod ham. Som han selv havde brugt hende mod Barishan dengang. Lazarus smilede til Kajika ’’ Jeg glæder mig nu.. Det skal nok blive sjovt.. tror du ikke elskede ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 5:51

Kajika så undrende på Lazarus og grinte i det han bar hende ind i flyet dog var det ikke et hånlig grin eller flov men et glad grin, et der nærmest ville få en til at lyse op fordi det viste at hun var glad for dette her skønt der tog hende ved overraskelse?.
Hun så stille på lazarus og sagde"årh ja det burde jeg" dog inden han fik lov til at fortsætte fra det der med di Morga fik hun kaldt Will ind og krammede ham let og smilede i det hun tjekkede op på ham og han smilede og gjorde alt i fin stand hvor Kajika sad og bukkede ydmygt for Lazarus og gik så ind til tjeneren igen, en yderst smuk rødhåret tjener, Will havde noget lidt kørende med.
Kajika smilede og så tungen af Lazarus og lagde hovedet undrende på skrå i det hun stille sagde"Hva?" hun så pludselig helt panisk og lammet ud i det hun sagde"WWWWaaaaaahhhh....tttt!? det kan du ikke mene, seriøs england det..." hun havde aldrig været i england eller londons gader for den sags skyld"ÅRH! jeg kan slet ikke vente med at komme der til uhhhh jeg glæder mig så meget allerede!" hun smilede i det flyet stille lettede og hun så ud af vinduerne og sagde"farvel Italien og goddag ENGLAND!"
Kajika satte sig tilbage i stolen helt energisk efter denne overraskelse fra Lazarus og hun nikkede stille i det hun gik lidt i baglås....*b...bryllups rejse..* hun så lidt chokeret ud, de havde ikke haft noget intimt og nu skulle de på bryllups rejse. Kajika så flovt til siden og sagde"såååå hvad skal vi lave over i england eller nede eller oppe et eller andet men hvad skal vi lave i england?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 6:05

Lazarus smilede og grinede faktisk en smule da han så hvor glad Kajika blev. Han var glad for hun var så glad selv efter den hårde information hun lige havde fået. Lazarus kunne heller ikke lade være med at glæde sig en smule mere. Da hun spurgte om hvad de skulle lave i England smilede Lazarus stort ’’ Først skal vi besøge London Tower.. Så skal vi på dag to op i Big Ben og spise mens vi ser en komet der skulle vise sig… på dag tre skal vi se parlamentet og slutte vores bryllupsreje med at spise på en af Londons fineste steder som jeg har lejet kun for os så vi har det hele alene.. Vi vil selfølgelig få serveret blod men stadigvæk.. Hver dag skal vi være på Londons fineste hotel i deres bryllups værelse imens vi venter på det bliver nat igen.. Jeg håber det lyder som en behagelig overraskelse.. Der vil selvfølgelig være en overraskelse når vi ankommer til hotellet som jeg har sørget for.. Jeg håber du kommer til at nyde det selv om jeg havde kort tid at planlægge det i… Jeg gjorde det mens du vimsede rundt på slottet ’’. Lazarus klappede sit knæ og sagde med en drilsk dog forførende stemme’’ Kan du så komme her over og vise mig hvor glad du er for denne overraskelse ’’. Lazarus grinede en smule. Det virkede til han var meget glad. Han kiggede på hende med et blik der faktisk viste at han var lykkelig for en gangs skyld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 6:11

Kajika så helt ekstatisk ud nu for jo mere han fortalte jo tættere og tættere kom hun på vinduet indtil hun nærmest var helt i mod det og så mod skyerne og sagde"ÅÅÅRRRHHH!!! JEG KAN IKKE VENTE DET TAGER LIVET AF MIG!" hun grinte og vendte sig mod Lazarus og sagde"uh uh!? en gave til mig eller overraskelse men stadig en overraskelse uhhhh gad vide hvad det kan være, årh jeg kan slet ikke vente til at komme til england det bliver så vidunderligt!" hun grinte let og så lidt på lazarus skød og rødmede meget i det hun rejste sig op og gik elegant mod ham meget yndefuldt og smidigt i det hun satte sig blidt på hans skød og tog om hans nakke med armene og kyssede ham så blidt på munden i mere end 20 sekunder max og slap så kysset og hviskede i hans øre"Jeg kun din i de 3 dage fri for alle dine brødre og din far, alle tjenerne og ja ... alt" hun hviskede alt meget sensuelt i det hun blidt nippede med sine læber hans dejlige ørespids og slap dog igen ligeså hurtigt og blidt som hun havde nippet let til det med sine silke bløde læber.
Få minutter efter så hun på klokken og så vente hun fokus mod Lazarus og sagde"så hvornår er vi der elskede, det slet ikke til at kunne holde vente tiden ud mere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 6:24

Lazarus smilede. Hans smil voksede da hun sagde hun var hans i alle tre dage, uden tjenere, uden familie. Uden nogen som helst. Lazarus slikkede sig om munden. Da de havde siddet i noget tid landede flyet. Der stod en helikopter og ventede på de steg ind i den. Lazarus løftede atter Kajika op og bar hende ind i helikopteren. De sad og kiggede ud over de smukke lys der kom fra London by imens de fløj over imod London Tower. På vejen tog Lazarus sin ene arm rundt om Kajika og kyssede hende blidt på kinden ’’ Den første dag her er desværre ikke så lang.. Men jeg har sørget for en rundtur på Tower of London som er blevet afspærret så vi har det helt for os selv.. Der er dog en guide hvis vi får brug for det.. I morgen er den helt store nat ’’. Lazarus gav hende endnu et kys denne gang var det på hendes dejlige læber. Det var en lille yndigt kys. Endelig landede de. Der stod en guide og ventede på dem. Guiden bukkede og sagde fornemt ’’ Hr og Fru Chimera.. Det er mig en ære at vise dem rundt ’’. Rundvisning begyndte. Lazarus gik og pegede på ting og fortalte historier om hvad han havde oplevet ved nogle af disse ting. Mange af hans historier var som man kunne regne ud om drab og lemlæstelse. Guiden gik også og fortalte om ting. Når guiden gik foran Kajika og Lazarus kunne Lazarus ikke lade være emd at tage fat i hende og kysse hende. Han holdt hende i hånden under hele turen som varede lidt over en time. Da turen var slut bukkede guiden ’’ Tower of London er jeres den næste time ’’. Guiden gik. Lazarus kiggede på Kajika og smilede ’’ er der noget du ønsker at se eller noget du gerne vil høre om igen.. Eller er der andre steder du hellere vil besøge.. Fru Lazarus ’’. Lazarus grinede en smule og kyssede Kajika igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 6:38

Kajika så helt paf ud og ligende mest af alt en boldt der havde fået alt sin luft presset ud af sig skønt hun intet havde i sig jo egenlig? så hun var vel lidt af en boldt til at starte med. Men der sad hun ved siden af Lazarus i helikopteren og det blev blot mere spændende for hende da de gik rundt og fik hørt om alt og kajika hørte skam mest på lazarus i det han dog til tidere tog om hende og kyssede hende som han ville, hvilket fik hende til at blive rigtig flov og føle sig som denne her lille high school tøs hun havde været for blot under en månede siden?. Kajika holdte blidt Lazarus i hånden og havde aldrig troet i hele hendes liv hun skulle opleve dette her"jeg ville nu gerne se denne her overraskelse der er gemt ved hotellet du har arrangerede, jeg kan altså slet ikke vente be om be om Laza!!" hun tog sig let for munden og så flovt ned og sagde"jeg øhm mener.. øhm" hun anede slet ikke mere hvad hun egenlig skulle kalde ham?, konge? sin prins eller Lazarus eller herre eller elskede, skat? min egen et eller andet skulle hun vel kalde ham"øhm hva må jeg egenlig kalde dig min elskede" hun strøg blidt en finger op og ned af hans dejlige hånd hun holdte og gik så tæt på ham og kyssede ham blidt og dog hurtigt i lusket stil på hans kind og sagde"vi kan godt gå lidt rundt her i nu og sådan, fortælle mig lidt og det ene og det andet" hun smilede og sagde"jeg elsker nemlig når du virker så klog og du ved så meget mere end mig og har oplevet en hel del, det dejligt at vide mere og mere om dig for hver dag" hun krammede sig blidt ind til ham i det de så havde været der den ene time skulle de jo afsted desværre til hotellet dog kunne kajika næsten ikke sidde stille af bare spænding over hvad han havde af overraskelse til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 6:54

Lazarus løftede Kajika op igen i det de skulle tilbage til hotellet. Han bar hende ind i den bil der skulle føre den til hotellet. Da de nåede frem gav Lazarus Kajika et bind for øjnene og løftede hende op af hvad hun ville tro fra trapper. Han gik med hende i noget tid. Da han endelig nåede stedet kunne hun høre at døren blev åbnet. Lazarus trådte ind og satte hende blidt så hun kunne stå op. Lazarus kyssede hende og fjernede hendes bind for øjnene. Først og fremmest var rummet nok det mest romantiske og smukkeste rum Kajika sikkert nogensinde havde set. Blomster og stearinlys over det hele. Der var en dejlig lugt af friske roser. Man kunne også se sengen i det andet værelse med de bløde silkelagner der var dækket med rosenblade. Der var også et jazusi boblebad i stuen. Men det hun stod foran var en dragt. Det var en smuk rød og sort stram overdel og bukser som dog var lidt som en kjole alligevel. Det var klart at se dragten matchede Lazarus uniform og den var lavet specielt til Kajika. Ikke nok med det så hang der et sværd i bæltet i en sværdholder. Sværdet passede ikke til resten af dragten underligt nok dog gjorde sværdholderen så det så stadigvæk godt ud. Lazarus stillede sig ved siden af Kajika ’’ Det sværd der er gaven.. Det var Williams sværd.. Jeg har fået sat det i stand til dig.. Du er jo hans datter.. Du troede nok aldrig du skulle se det igen.. Jeg ved det ikke er det samme.. Men nu kan det være du føler han er lidt mere med dig.. Jeg håber du kan lide din bryllups gave.. Kajika.. Min elskede.. Og hvad du skal kalde mig.. Hvad end du vil ’’: Lazarus smilede svagt og glædede sig til at se hendes reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 7:04

Kajika smilede da hun fik bind om øjnene og sagde lettere nervøst dog lidt"øhm nu det intet perverst vel?" hun lod sig blive båret op og mærkede så stille jorden under sine fødder igen og da han fjernede bindet gik hun ned i knæ af chok, næsten besvimende igen, og tog sig så til munden for ikke at skrige af glæde i det hun pludselig var væk? og faret rundt i samtlige rum og alt muligt, dog rørte hun ikke den smukke seng, den skulle først røres ved senge tid. Hun smilede og stod ved siden af Lazarus nu og så på ham og sagde"elskede det" hun gik dog i stå i sin sætning da han viste hende dragten og hun gik langsomt hen til den og ... tja hun havde stadig glemt hun var iført blot Nieros tøj? skjorte og bukser.. uden noget under dog kunne det ikke ses ved den store skjorte eller de stramme bukser.
Kajika så på sværdet da han fortalte det og hun mærkede en blodig tåre ned af kinden og hun var faktisk ved at løbe tør for det blod hun havde drukket, det var gået ud af hendes egenlig uden virkning.
Hun gik stille hen til sin dragt og tog blidt sværdet ud dog ikke faretruende men blid og studerede det og holdte det let og sagde"Min... min fars sværd" hun holdte det ind til sin krop og armene om bladets smukke skær og sagde"jeg elsker dette så højt, jeg elsker denne gave min elskede prins" hun blinkede som i tegn på hun blot ville sige prins vis hun ej måtte sige konge for hans far.
hun så på sværdet og satte det forsigtigt tilbage og gik så mod Lazarus og sprang så på ham i det hun tog om ham og kyssede ham inderligt lykkeligt på hans mandige læber og lod sine silke bløde rosa pinke læber berør hans i et trykkende dog blidt kys, der blev lidt dyrisk dog slap hun inden det gik videre og så rundt og sagde"men jeg har intet at give dig, hvordan kan jeg nogen sinde give dig en gave bedre og større end dette eller blot nær så stort" hun så om mod Lazarus og rømmede let i det hun så pinlig berørt ud dog fik hun fremmanet ordene"L...Lazarus vil du sove ved mig når solen står op? til den går ned?".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Apr 2011 - 23:59

Lazarus kiggede på Kajika og smilede ’’ Før var dette sværd til at beskytte og bevare.. Nu vil det være til at erobre og ødelægge.. En sand kriger skal have et sværd der genspejler hvem man i virkeligheden er.. Jeg vil lære dig at bruge det sværd bedre en nogen anden.. Jeg vil træne dig.. Ikke kun i sværdets brug men også i dine evner.. Men nok om det.. Det er vores bryllups rejse ’’. Lazarus tog blidt fat i Kajika’s hånd og kyssede den. Lazarus kørte en hånd gennem sit hår og smilede charmerende og ondt som han plejede ’’ Det vil være mig en ære at sove sammen med dig min Kajika ’’. Lazarus sukkede drilsk ’’ Det bliver bare så svært.. Eftersom du har fortalt mig hvad du gør når du sover i silkelagner… Hvad skal jeg dog gøre ’’. Lazarus slikkede sig om munden og grinede lidt. Derefter gik han over og kiggede på hendes dragt der hang til hende ’’ Næste gang er det påkrævet du har den på.. Ikke nok med det men Fader har kommet med en udspørgelse om du ønsker at slutte dig til Blood Hunter Squard nummer 2.. Jeg afviste hans forslag.. Det er en stor ære og du ville blive vellidt af de fleste i Chimera Klanen.. Dog ville du skulle bruge de næste 100år i Italien på den ene dødbringende mission efter den anden.. Så jeg gik ud fra jeg skulle afslå ’’. Lazarus kiggede spørgende på Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 0:07

kajika så lettere overrasket ud og sagde"Wauw det.. det lyder faktisk yderst fristende det med at blive en del af det dog 100 år i italien, altså flytte til italien er det vel jeg skal så, så kommer jeg jo væk fra Di Morga og ... der vil gå så lang tid før jeg vil kunne komme tilbage til Di Morga?" hun sukkede stille og bed sig i underlæben i det hun sagde"Jeg ved det ikke jeg skal have tid til at tænke over det måske kontakter vi ham måske ikke men det fint nok du afslog i forvejen sådan så jeg ikke belaster nogen" hun betragtede ham undrende dog glad da han sagde det med silkelagnet og hun puffede rigtig blidt til ham så det næsten ikke var til at mærke, det var sådan et af disse her ' årh stop haha' agtige puf han fik blidt på skuldren i det hun stille gik ud i badeværelset og så den smukke jazusi og sagde"ÅÅÅRRHHHH må jeg ikke godt prøve!?" hun stoppede dog let i sin sætning i det hun sagde"vent.. jeg har ingen bikini eller noget, omg.. hvad skal jeg gøre, ingen bikini eller rent undertøj for at sige undertøj !?, og jeg har intet tøj sådan rigtig andet end det der skal til vask.. de andre kjoler er jo.. øhm herre, hvad skal jeg dog gøre" hun så uskyldigt på Laza og bed sig let i underlæben af fustration

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 0:48

Lazarus grinede lidt ’’ Jamen vi køber da bare en masse tøj i morgen.. Du har din dragt du kan bruge.. Så kan du også se om den passer.. hvad angår den Jakuzi.. Må du gøre det nøgen ’’. Lazarus rullede med øjnene ’’ Ja, ja jeg skal nok gå ind i soveværelset og vente.. Jeg er ikke altid så pervers som du altid går og tror ’’. Lazarus slikkede sig om munden og blinkede til Kajika. Så vendte han sig om og begyndte langsom at gå ind mod soveværelset. Han ville have sin dragt af. Den mindede ham om de mange slag han havde været i og det gav ham blod på tanden. Det var ikke det han havde brug for lige nu. Lazarus tog overdelen af og foldede den pænt sammen og lagde den på sengen. Han rettede ryggen og satte sin hænder bag ryggen og fnøs * hun tror altid jeg vil gøre perverse ting ved hende.. Hun burde se det som en kompliment.. Hvem andre han jeg da gjort det ved *. Lazarus grinede lidt for sig selv. Han huskede tilbage på tjeneren og døren. Det var faktisk sjovt. Han kom i tanke om hun kunne læse hans tanker. Han tømte hurtigt hans tanker og tænkte kun *Pis*.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 0:56

Kajika havde hørt hvert et ord men sukkede blot stille for sig selv i det hun tændte vandet og ventede på sofaen stille mens den gjorde sig klar og så stille hen af mod vinduerne? det ville vel snart være morgen så der var ikke den helt store tid til at nyde et bad, dog.. Hun følte sig aldrig udsat en eneste gang i lazarus selvskab så pervers syntes hun nu heller ikke han var, dog.. han havde sagt i huset han var trængende og han havde stadig ikke fået noget og nu var de sammen?. Hun begyndte snildt at tro hun faktisk ikke var så tiltrækkende for ham mere som før.
Hun pustede let ud og afsklædte sig i det hun gik ned i vandet og mærkede dets varme og lukkede så øjnene og endte.. ja faktisk med at falde i søvn!??..
Der lå hun stille og det eneste hun nået at tænke inden hun faldt hen i denne her mærkelige drømme verden mens hun lå uskyldigt og yndefuldt samt udsat i denne Jakuzi... tænkte hun kun* gad vide om der noget galt med mig..*
vis ikke hun blev vækket ville hun sikkert sove i vandet til næste nat og tja.. det var nok ikke det sundeste og ? Lazarus måtte da se til hende eller spørge ind til hende lidt ude ved døren af bekymring til sidst vis han ikke kom ud og sådan.... ? og hun ikke svarede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 1:08

Lazarus hørte hendes tanke. Da der var gået en halv time kunne han ikke lade være med at blive urolig. Han gik hen for at se om hum havde det godt. Lazarus stillede sig i døråbningen til stuen og så hun lå der og sov. Lazarus kunne ikke lade være med at smile. Hun så så sød ud som hun lå der. Han gik over bagved hende og kyssede hende på panden i håb om at hun ville vågne. Lazarus førte hans arme om hendes hals i et blidt kram og hviskede i hendes øre ’’ Jeg tror du gik i trance min elskede.. Der er skam ikke noget galt med dig overhovedet.. Du virker bare til at have det svært hver gang det bliver.. Hedt.. Jeg respektere dig nok til ikke at gøre noget før du selv er klar ’’. Lazarus førte langsomt en hånd gennem hendes hår. Så kyssede han hendes kind og blev ved med at kramme hende. Det var som stod tiden stille når han var så tæt på hende. Han havde en respekt for hende som ingen nogensinde ville opleve. Han nød sin Dronning. Han følte virkelig en glæde. Skænt han var et ondskabsfuldt monster havde han følelser for denne kvinde og denne kvinde alene. Det var som havde hun tæmmet det monster han var. Bare en smule. Han kunne stadigvæk være ond overfor hende, men han kunne også være blid. Vise hende en side ingen andre så. Dette var noget helt specielt for Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2011 - 1:17

De sølviske øjne fik atter noget at kigge på da hendes øjne åbnede sig langsomt og roligt næsten i slowmotion som i film hvor man blev virkelig betaget af en eller anden fyr eller kvinde? i filme altså karakterene gjorde?. Kajika betragtede Lazarus der kyssede hende på kinden og sagde med et sødt smil"hvor er du egenlig romantisk ved du godt det?, du så... anderledes for tiden, jeg troede slet ikke du var så forstående og det hele" hun tog blidt fat i hans hånd og smilede i det hun sagde"jeg nok bare ikke det helt store sex dyr, jeg mere til kamp, snak, drilleri og sådan, end at ha det hedt?" hun grinte og sagde"mærkelig tøs jeg er hva, og så da lige ved dig der er så trængende efter at få det hedt" hun smilede og vendte sig blidt mod Lazarus i det hun tog blidt fat i ham og før han ja... ville vide af det ville han skam lægge i Jakuzien med hende dog overfor hende med hende over sig. Hun så på ham og smilede i det hendes krop glinsede mens vandet gled ned af hendes kurver og kvindelige dele, samt hendes hår var vådt og smukt strøget bagud så hun så eksotisk og mere dyrisk katte agtig ud i ansigtet og mere Miauw! agtig.
Hun smilede og lod de lange smukke glas ligende negle der sad på hendes smukke smalle finger stryge op af Lazarus lår i det hun stille hviskede i hans øre"dog.. kan jeg godt nogen gange blive rigtig tændt blot ved at se på dig" hun smilede og de sølviske øjne der lignede dådyr øjne blev mere royale og blodrøde , dybe og mystiske med et glimt af tilfredshed og drilskhed.
Hun bed ham blidt i underlæben med sine tænder dog ikke hugtænder, og ikke hul men blot et love bite i underlæben og lagde sig så tæt op af ham... helt... NØGEN..
Hun smilede og lukkede øjnene stille og sagde"Mmhhh det så dejligt du ville joine mig" De rosa pinke læber blev let fugtet af den jordbær røde tunge og kajika lænte sig let op af lazarus lokkende og sensuel, med sin overkrop pressende mod hans brystkasse og nippede ham blot et sekundt i øre flippen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum