Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 26 af 40 Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 26 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:30

Phoenix sukkede lavt. "Jeg får ikke meget ud af dine halve sætninger, kunne du måske prøve at uddybe dig lidt mere ... du ved, flydende?" han forstod ikke så meget af det hun sagde når hun snakkede på den måde, og det var jo ikke første gang hun havde gjort det idag, så nu ville hans helt til bunds i denne sag.

//Skal op at se en film, men skal se om jeg kan svare senere i aften//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:38

Hun sukkede opgivende. Hun prøvede at komme fri af ham og til sidst lykkedes det, "jeg ved det ikk!" hun knyttede sine hænder. "jeg ved ikk hvad jeg føler, og det der gør mig nedtrykt er fordi jeg så godt kan li dig og ikk ved hvordan jeg kan finde ud af om du måske kan li mig på samme måde!" hun tog hænderne til hovedet. "jeg er bare så forvirret over alting, det sker så hurtigt og jeg kan ikk følge med i noget af det...!"

//Ok ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:07

Phoenix sad tydeligt overrasket og gloede på hende. Han blinkede lidt, og kiggede ned på sine hænder. "Ehm ..." Han kiggede lidt efter op i loftet. Tydeligt ikke det svar han havde forventet. *Men hvad havde jeg forventet*
Han kiggede hen på hende og vidste ikke helt hvordan han skulle komme videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:12

Hun kiggede stille på ham. Hun lagde en hånd ved sin pande og vendte ryggen til. "Nej... Bare glem det, du kan ikk forstå det og det kan jeg heller ikk..." sukkede hun lavt og bed sig i læben. Det var på en måde derfor hun også ville tie stille med det, fordi hun ikk selv kunne forstå hvad der skete i hendes hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:14

Et lavt suk slap ud mellems hans læber. "Hvordan kan du lide mig?" Spurgte han så. Han ville ikke give op, selvom hans svar kom fra en person der havde gevet op. Han lage forsigtigt en hånd på hendes skuldre og drejede hende så han kunne se på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:17

Hun kiggede ned. Hun bed sig i læben. Hun blev overrasket over han drejede hende. Hun kiggede stille op på ham før hun kiggede væk. "Jeg ved det ikk..." sagde hun. "Jeg kan bare godt li dig... Du er så anderledes og venlig." smilede hun let og gned sin pande lidt. "men jeg er bare den lille dummernik som står og intet kan finde ud af."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:22

Anderledes ... hmmm ... Et lille smil gled over hans læber. "Du er en dejlig dummernik." Han lænede sig tilbage i sofaen. "Men sig til når du ved det, jeg lytter." Han lukkede øjne og lage hoved tilbage, mens han kørte samtalen igennm for at se om han kunne finde ud af noget han ikke først avde set. En ting var sikkert. Når hun var oprørt kunne hun kun sige korte halve sætninger, som man ikke fik meget ud af. Han smilede let for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:26

Hun kiggede stille på ham. Hun knyttede sine hænder lidt, hun rystede på hovedet. "Det... Bare glem det, du forstår det stadig ikk!" sagde hun lidt vredt. Hun løb ind på sit værelse og lagde sig i sin seng. Hun lå med ryggen mod døren og havde kroppen krøllet sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:31

Han kiggede overrasket op da hun løb ind på sit værelse. Han kløede sig lidt i håret, og fulgte efter hende ind på hendes værelse. Han kiggede lidt rundt. Han havde aldrig været der inde. Han gik hen til sengen, og vidste først ikke hvad han skulle gøre. Han satte sig ned på sengen og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:32

Han kiggede sig tilbage så hun kunne skimte ham. Hun lagde sig bare mere med ryggen til da han satte sig på sengen og hun blev liggende. Hun krøllede kroppen mere sammen, hun vidste ikk hvad hun skulle eller ville sige for den sags skyld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:38

Phoenix lod blikket hvile på hende lidt endnu før han forsigtigt prøvede at vende hende om. "Vil du prøve at forklare mig det?" Spurgte han. han havde stadig ikke selv givet op, selvom hans plan ikke ligefrem så lys ud.
Gad vide hvad det i bunden handlede om? Han kunne godt tænke sig at se hendes liv, ikke det hele, men hvad det var der spillede så stor en rolle for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:42

Hun slog hans hånd lidt væk fra sig og kiggede stille ud i luften, "Hvorfor forklarer det? Du forstår det jo ikk..." mumlede hun stille og gned sin arm en smule da hun følte sig kold. "Du lyder bare som om du er fuldkommen ligeglad med at jeg sagde jeg kunne li dig..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:47

Det var det! Han sukkede lavt. "Det er jeg ikke, det ved du godt hvis du tænker dig om." Åh nej, nu kommer der en masse gammelmands vrøvl. "Jeg vil gerne have at du gør det." Han lænede sig ind over hende. "Du ved jeg elsker dig." hviskede han lavt ind i hendes øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:50

Hun kiggede stille på ham, hun sukkede. "Men hvis du bare sidder og glor når jeg siger jeg kan li dig..." mumlede hun stille og rystede lidt på hovedet. "jeg ved ikk, det var bare ikk den reaktion jeg måske havde håber på..." sukkede hun. Hun blev stille liggende med ryggen til. Hun rødmede en smule da han hviskede i hendes øre. Hun drejede blikket og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:55

han støg hende over kinden. Han kiggede på hende før han skuppe til hende så han kunne komme ned at ligge. Utrolig smal seng efter hans smag. Han elskede senge han kunne ligge at brede sig i, og det var nok også derfor han der hjemme havde en kæmpe dobbelt seng.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:58

Hun kiggede undrende da han skubbede hende lidt til side. "Det her er altså en dobbeltseng ikk en enkelt..." sagde hun opgivende og lagde sig til rette. Hun havde stadig ryggen til og blev roligt liggende. Hun havde på en måde bare ikk lyst til at se ham direkte i øjnene. Det ville være akavet for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:04

"Jeg kræber plads." Han lage sig ned med et suk, før han vendte sig om mod hende og indsnusede duften af shampoo. han lå helt perfekt nu, med masser af plads og en fantastisk tøs. Meget bedre kunne det vil ikke blive? Han smiltede let for sig selv da han inde i hoved tilføjede *jov, hvis hun da ville vende sig om*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:09

Hun kiggede stille ud i luften og lavede en smule cirkler på sengen. Hun sukkede lavt, "Du synes nok bare jeg er et lille fjols..." sagde hun opgivende. Hun følte sig dum lige nu, at hun var uretfærdig overfor ham. Hun kunne bare ikk regne ud hvad hun skulle gøre eller noget andet, for blot to minutter siden var hun vred på ham fordi han lød så ligeglad og nu havde han pludselig sagt han elskede hende. "kan ikk finde ud af noget..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:13

Du er et dejligt fjols." Mumlede han til hende og sukkede. Selvom han ikke var tænkelæser som hende, kunne han godt mærke at der var en masse der rumlede rundt i hoved på hende. Han ville gerne vide hvad, men lod hende have sine tanker for sig selv. Han lukkede øjne og lyttede til deres åndedrat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:15

Hun sukkede lavt. Hun satte sig forsigtigt op og hvilede hovedet på sine knæ. Hun sukkede lavt, "nogle gange ville jeg ønske jeg var den åbne bog, fordi så behøvede jeg ikk skulle forklarer alting..." mumlede hun opgivende og gned sine skinneben en smule

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:18

Han kiggede op på hende. "hvorfor vil du ikke forklare det?" Spurgte han. "Jeg beklager jeg er dårlig til at finde hoved og hale på dig. Han strakte sig, men blev liggende, men nu da hun fyldte mindre, fyldte han bare mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:22

Hun kiggede stille, "Fordi det er nemmere hvis man bare forstod det..." sagde hun opgivende. Hun kravlede hen og satte sig på hans skød. Hun lagde sig blidt på ham men uden at mase ham. Hun hvilede hovedet på hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:26

Han kiggede på hende, da hun kravlede op på ham. "Ja, det kan du have ret i, men jeg tror, hvis du kunne vælge, så ville du helst af dine tanker for dig selv." Han lukkede øjne og vendte hoved. "Men selvom jeg fik adgang til dine tanker, er jeg ikke sikker på jeg ville kunne finde rundt i dem, for at være ærlig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:30

Hun nussede hovedet en smule til ham og sukkede lavt. "jeg kan heller ikk følge med i dem selv, så du står ikk alene på det punkt..." mumlede hun stille og lukkede øjnene. Hun fandt det meget beroligende at han ikk ville få hende væk men lade hende ligge ved ham. "Er bare bange for mine egne følelser en smule...2

//Godnat ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 0:32

Han grinede. "Godt jeg ikke har det helt på samme måde." Han lage en arm omkring hende, ellers lå han i samme stilling. "Bange for dine følelser?" Det var noget nyt. "Det lyder underligt i mine øre."

//Godnat ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 26 af 40 Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum