Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 11 af 17 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Gæst- Gæst
Han fattede stadig ikke hvis han var den første fyr, som hun sagde. Det overraskede ham, og undrede ham. Hun var da en skønhed uden lige, så enten var hun bare kold over for andre, eller så var der da noget helt galt med de fyre hun havde mødt. Han pressede blidt sine læber mod hendes silkebløde læber. Han trak sig tilbage og kiggede ind i hendes dejlige løve øjne, som da han havde mødt hende væres isblå, som håret, men stadig den dejlige chokolade farvet hud. Han var glad for at det var ham der havde denne skønhed, denne 'pokal'.
Gæst- Gæst
Hun grinte let og smilede forsigtigt til ham i det hun stille bed sig let i tungen og sagde"Auv" hun grinte så lidt efter og sagde"Ses Handsom jeg tager lige en tur der ned og så ...? må vi jo se hvad der ellers sker" hun lignede ikke den Ace der var eftersøgt og hun kaldte sig Lion nu?.
Hun så stille rundt og lagde hovedet let på skrå i det hun kom der ned og der stod to piger og snakkede meget højlydt om David"Han var så lækker!?, ja hans hår var så dejligt os at se på, så gentleman agtig han så ud... årh jeg kunne godt tage ham en tur om natten det kunne jeg" hende den anden grinte og sagde hele dagen i stedet. Ace så temmelig vred ud og fnøs let i det hun gik ind hvor der var en bar og spurgte om hun ikke kunne købe et eller andet at drikke, hun fik hoved pine af de små tøser..
*jeg møder aldrig en som Matt, det kun David der viser interesse for mig? og han har alle de tøser der er omkring ham til at savle om ham... og nu har vi kendt hinanden i næsten en månede på flugt?!... og der stadig ikke sket noget lovely dovely ? mellem os... århhhh...!!! hvorfor er mit liv så hårdt!* hun sukkede stille og tog en tår af en drink og sagde"Mere..."
Gæst- Gæst
//Svare igen senere i aften//
Gæst- Gæst
Ace havde altid været den uskyldige men nu vidste hun altså tænder. Hun vendte sig mod David og rødmede meget i det hun tog sig for munden let i det tårene gled ned, hun havde måske fået lidt for meget at drikke og ikke nok med det så .... så var dette slet ikke mening det der skete nu?. Hun mærkede tårene glide i det hun sagde"Undskyld" hun ville ikke havde gjordt dette, hun ville jo ikke binde ham, men hun ville heller ikke give ham væk så let?.
Hun løb hurtigt oven på til deres hotel suite og skyndte sig nærmest at barrikadere sig der inde og med dynen om sig og hovedet nede i hovedpuden mens hun lugtede af jordbær ud af munden???.. fra alkoholden.. en sød jordbær duft.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så stille ned og sagde"Jeg skammer mig sådan" hun sukkede let og sagde"Jeg skammer mig så meget David.. over at ha gjordt dette mod dig, jeg burde aldrig ha gjordt.. det" hun bed sig let i underlæben og tog blidt mere og mere om ham indtil hun ikke kunne være tættere op af ham og sagde"kan du nogen sinde tilgive mig, jeg var en dum... dum chokolade løve... virkelig dum"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rødmede let i det han kyssede hende på kæben og hun lod let sit hoved bøje bagud i det hun gav et støn fra sine rosa røde læber der let blev slikket sensuelt med tungen og hun smilede over hans måde at være på. Hun berørte let hans kind med den ene hånd og så op til hans hår og legede let med hårlokkerne mellem sine finger og kyssede ham så på læberne med begge hænder på hver side af hans hoved blidt næsten ej rørende i det hun mærkede hans varme krop mod hendes og hun følte en varme inden i sig som feber skønt det var lyst der var gået helt op i hende og hun mærkede en mærkelig prikkende følelse af trang efter ham... hvorfor ville hendes krop så gerne have hans krop?, hvorfor...
Gæst- Gæst
Han kiggede ned på hendes bryster, men lod BH'en sidde, indtil videre. Han smilede og kyssede hende igen. Han lage sig ned ved siden af hende, og mærkede hendes dejlige varme hud mod sin. Han lukkede øjne og lod en hånd glide ned af hendes, og flette deres fingre sammen.
En ny følelse, noget han aldrig sådan på helt samme måde havde prøvet før, steg op i ham. Ikke at han ikke havde været tiltrukket af andre kvinders kroppe, men det var som om at Ace helt ubemærket trykket på et eller andet inde i ham, som fik ham til at længes vildt og inderligt efter hende. Han hævede sig lidt over hende og kiggede ned på hende. Han lod sin frie hånd glide ind under hendes ryg, og mærke varmen fra hendes ryg, der blev sendt ned i madrassen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ace så lettere nervøst på David i det hun endte ovn på ham og spredte let bene ud til siden et kort sekundt før hun mærkede sin bh komme af og hun rødmede let over kinderne, fordi noget andet var at han havde set hende sådan her helt afklædt... men at han afklædte hende!? det var noget helt HELT andet...
Hun rødmede over de bløde kinder af hendes og de løve gylden brune øjne fokuserede kun på en ting og dette var skam David mens han lod sin ene hånd stryge ned mod hendes trusser, hun lukkede let øjnene og hørte hans grin og havde mærket det kys mod hendes ene bryst. Hun vidste ikke om David var erfaren?, vis man skulle have det med en skulle det vel være en erfaren lover?, måske... en womenizer af høj klasse med glat langt smukt hår og dybe mystiske øjne og sådan... men David var anderledes, han havde langt smukt hår ja men ikke så langt og han var ikke en Womenizer... eller havde han været det en gang?...
Hun så flovt på ham og mærkede så sine trusser komme af sig og tog let hurtigt dynen op fra gulvet og dækkede sin overkrop med den og under... fordi hun var så flov og sagde"Undskyld... j..jeg kan ikke det blot så pinligt det her... jeg aner næsten intet andet end det jeg har hørt og det er altså virkelig ikke meget" hun så flovt væk.. hendes opvækst havde ikke været normal så selvfølgelig? havde hun ikke hørt for meget om dette dog vidste hun det meste men ikke alt om sex verden og ja der var vel meget... dog regnede hun med at David ville bakke ud nu igen ligesom sidst, og så ville de ende med at sove eller ligende???... så stort var hans begær og lyst til hende jo heller ikke.... skønt hendes var til ham?... stederne hvor han kyssede og rørte brændte næsten stadig, og føltes ... vidunderlige...
Gæst- Gæst
Tanken om at hun måske var jomfru var stadig inde i hoved på ham. Det var han meget muligt ikke, selvom han ikke selv kunne huske han havde haft sex, men han følte at han havde styr på det ... sådan da. Så han måtte vel? ... men hvornår og med hvem? Hvem kunne være en mugelighed? Han havde jo aldrig været den helt store pige jager, men selvfølgelig havde han været lidt, men hvad kunne han lide? Tanken var umulig at finde rundt i, da Ace straks poppede op i hans hoved. Han grinede og kiggede på hende. Han overvejede at trække dynen af dem, men alligevel ... hun fik sin vilje med dynen.
Gæst- Gæst
hendes underlæbe blev let slikkede af hendes lille lyserøde sensuelle tunge og hun vendte blikket ned mod dynen i det hun sagde"jeg nervøs over at vise min krop til dig nu, fordi jeg bange for din krop ej vil have min..." hun huskede tydeligt det ved badet og så let væk fra David og rødmede endnu mere over kinderne og så på ham og sagde"jeg jomfru men alligevel længes jeg efter dig skønt min familie... og dens traditioner forbyder mig at være uren og især at gøre dette men... men jeg længes sådan efter dig David ... det så ny en følelse... det gør mig næsten sindsyg" hun så stille og ømt på David og sagde"jeg ender med at smelte...."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede for sig selv og strøg håret bagud i det hun pustede let ud af og sagde"Mmhhh det så dejligt at lægge ved din side igen David og så os at være ren for den sags skyld" hun grinte let og tog sig så til hovedet og tog så dynen fra gulvet og tog den over sig i det hun så dvask ud og sagde"Nat nat... tihi jeg lægger mig til at sove nu" vis hun sov kunne de jo ikke gøre noget uartigt... skønt... David sikkert var vild efter hende dog var hun ligeså efter ham? men... der var intet at gøre Alkoholen fik hende til at få det mærkeligt og smide hendes hæmninger..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte sødt og følte sig virkelig forelsket i David, han var vidunderlige på alle tænkelige måder, så da hun endelig lagde sig til at sove ved hans side med hans arm om sig og hans nuttethed... hun sov stille ved hans side indtil næste dag hvor hun spærrede øjnene langsomt op og betragtede stilheden omkring hende mens hun smilede og betragtede så David ved sin side og lagde sig let op af ham helt nøgen, under hans dyne, med armen over ham og brysterne mod hans overkrop og det ene ben let glidende over hans ben...
Hun smilede og faldt så i søvn igen sådan....
Gæst- Gæst
Han vågnede ved at mærke Ace krop helt ind mod sin, og hendes arme omkring sig, han kiggede ned på hendes rolige, sovende ansigt, og smilede. Han blev liggende og nød duften af hende, og varmen der kom ud fra hendes krop. Han sukkede, og lod sin hånd glide ned af hendes mave, om bag hendes ryg, hvor den alge sig til rette, og begyndte at tegne små cirkler omme på hendes ryg. Han ville nok ikke indrømme det, men han prøvede på den måde at vække hende, uden at gøre det for åbenlydt. Han havde for en gang skyld ikke lyst til at lade hende sove. Det kunne hun så snart de var kommet frem til deres mål. Da han ikke gad at lave cirkler mere, stod han op, og prøvede forsigtigt at fjerne hendes arme og ben der lå på ham. Han kom op, og i tøjet hvor efter han ventede på hun skulle vågne, mens han fik bestilt noget morgenmad op på værelset.
Der lød en banken på døren, og han gik hen, og fik morgenmaden ind. Han satte det lige foran Ace næse, og satte sig så til at vente, til at hun fik sig taget sammen til at vågne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 11 af 17 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift