Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 11 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 11 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 16:15

Ace betragtede ham og smilede over hans ordspil det virkede så åbenlyst at han gerne ville have hun tog et bad på en måde dog smilede hun blot over han ville finde en avis og nikkede forsigtigt i det hun rejste sig langsomt op og trak tøjet af sig og gik stille med faste skridt mod badeværelset da han var væk og fik sig endelig stillet under bruseren og begyndte at gøre sig ren. Hun havde taget en hvid skjorte med sig der ud, sorte stiletter smukke og meget sommerlige fordi der var rimmer over foden så foden var bar, og så var der den sorte nederdel til midt på lårene med flæser forneden så den så lidt rock agtig ud. Hun smilede og sukkede stille, den var flagrende og smuk, skjulte hendes bagdel og os når hun bukkede sig ned så det var fint. Hun så stille på sit outfit og tog det på efter bad og så sig i spejlet, hendes hår havde samme farve, hun havde fået trukket farven ud jo så den original farve var tilbage hendes cocio brune pels. Hun tog nederdelen på efter at ha fået nyt hvid silke blød undertøj på inden under, og så iførte hun sig den hvide skjorte og den sorte hængende lidt flagrende nederdel og så et bælte om hofterne i hvid med huller og så sine stiletter og kiggede lidt rundt i det David kom ind af døren og hun smilede"Hey.." hun så på avisen og sagde"tror du de snart glemmer mig så?"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 16:24

Han kiggede op på hende med et hævet øjenbryn og rystede let på hoved med et smil. Han kiggede ned på avisen. "Det ved jeg ikke, jeg er ikke politichef." Han gik hen til hende og kiggede på hendes outfit. og kløede sig lidt i håret. "Øhmm, hvad skylder æren for dette dress?" Han lage hoved på skrå, mens hans blik hvilede på bæltet der lå omkring hendes fine hofter og der efter hendes hår, som aldrig var helt det samme. Han trak hende ind til sig, og låste hende fast ved at ligge armen omrking livet på hende, og flette sine fingre sammen. Han kiggede ned på den nu højre skønhed.
Han fattede stadig ikke hvis han var den første fyr, som hun sagde. Det overraskede ham, og undrede ham. Hun var da en skønhed uden lige, så enten var hun bare kold over for andre, eller så var der da noget helt galt med de fyre hun havde mødt. Han pressede blidt sine læber mod hendes silkebløde læber. Han trak sig tilbage og kiggede ind i hendes dejlige løve øjne, som da han havde mødt hende væres isblå, som håret, men stadig den dejlige chokolade farvet hud. Han var glad for at det var ham der havde denne skønhed, denne 'pokal'.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 16:43

Ace rødmede meget og sagde"aaahhh David!? du kan ikke bare gå og kysse mig sådan uden videre.... vi...vi er jo ikke sammen og sådan" hun grinte let og rakte tunge til ham i det hun mærkede ham blidt trække sig tilbage af og hun så lidt bange ud dog så hun let væk og sagde"Øhm jeg smutter ned i lobbyen og jeg har tænkt mig at gå lidt mere sådan her fordi vejret forandre sig til det varmere, mine shorts skarver så jeg skal ha købt nogen nye og sådan" hun kunne faktisk godt tænke sig at bo i spanien lidt måske arbejde som livredder?, hun kunne godt forstille sig det, dog rødmede hun over at tænke på det David havde sagt med giftes og alt det... han vidste virkelig hvordan han skulle smooth talke til en tøs som hende og især hvordan han skulle få nerverne til at køre på højtryk nær en?.
Hun grinte let og smilede forsigtigt til ham i det hun stille bed sig let i tungen og sagde"Auv" hun grinte så lidt efter og sagde"Ses Handsom jeg tager lige en tur der ned og så ...? må vi jo se hvad der ellers sker" hun lignede ikke den Ace der var eftersøgt og hun kaldte sig Lion nu?.
Hun så stille rundt og lagde hovedet let på skrå i det hun kom der ned og der stod to piger og snakkede meget højlydt om David"Han var så lækker!?, ja hans hår var så dejligt os at se på, så gentleman agtig han så ud... årh jeg kunne godt tage ham en tur om natten det kunne jeg" hende den anden grinte og sagde hele dagen i stedet. Ace så temmelig vred ud og fnøs let i det hun gik ind hvor der var en bar og spurgte om hun ikke kunne købe et eller andet at drikke, hun fik hoved pine af de små tøser..
*jeg møder aldrig en som Matt, det kun David der viser interesse for mig? og han har alle de tøser der er omkring ham til at savle om ham... og nu har vi kendt hinanden i næsten en månede på flugt?!... og der stadig ikke sket noget lovely dovely ? mellem os... århhhh...!!! hvorfor er mit liv så hårdt!* hun sukkede stille og tog en tår af en drink og sagde"Mere..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 16:50

Han kiggede lidt forvirret på hende, men lod hende gå, han kunne jo heller ikke stoppe hende i at gøre noget så harmløst som at ... gå sig en tur? Han smilede lidt og kiggede rundt, før han selv gik neden under, forbi de fnisende piger, som han ikke hørte et klap af. Han gik en tur ud og kiggede rundt i ... by? Hvad skulle man kalde den lille flække de var kommet ti? Han gik lidt på opdagelse, men fadt dog hurtigt ud af at det var en meget ... meget ... MEGET kedelig by. Så efter en lille spasertur på femten minutter, vendte han snuden hjem til hotellet. Han gik ind i baren, hvor han næsten kunne dufte hotel shampoo'en fra Ace. Han kiggede på hende og små grinte. "Det var langt du kom." Han trak en stol ud og satte sig til at beglo hende, som var hun en abe i et bur. Han kiggede lidt på menue kortet der blev stukket ham i hånden, men det så ikke ud til at der var noget der rigtigt kunne indterresere ham. Hans blik gled rundt, og endte på tøserne, som havde travlt med at snakke, deres håndbevægelser fløj rundt i luften, de så milestalt farlige ud. Meget.
//Svare igen senere i aften//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 17:03

Ace så stille mod David og sagde"Hm? sikke hurtigt du kom tilbage, var der ingen der interesseret dig?" hun smilede lidt lumsk i det en af pigerne gik hen til David og smilede i det hun sagde"Hey!?.. øhm jeg tænkte om du måske ...ville gå ud med mig iaften?" Ace så mod pigen i det hun rejste sig op og stillede sig foran pigen og David i det Ace vendte sig om mod David og kyssede ham intenst på læberne og sendte pigen et dyrisk løve blik i det pigen undskylde og gik på afstand og begyndte at bitche om Ace og at de ville have David i stedet for at han havde sådan en farlig tøs.
Ace havde altid været den uskyldige men nu vidste hun altså tænder. Hun vendte sig mod David og rødmede meget i det hun tog sig for munden let i det tårene gled ned, hun havde måske fået lidt for meget at drikke og ikke nok med det så .... så var dette slet ikke mening det der skete nu?. Hun mærkede tårene glide i det hun sagde"Undskyld" hun ville ikke havde gjordt dette, hun ville jo ikke binde ham, men hun ville heller ikke give ham væk så let?.
Hun løb hurtigt oven på til deres hotel suite og skyndte sig nærmest at barrikadere sig der inde og med dynen om sig og hovedet nede i hovedpuden mens hun lugtede af jordbær ud af munden???.. fra alkoholden.. en sød jordbær duft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 19:48

David fik kun lige hilst med et kort nik til pigen, før Ace kom ind i hans synsfelt og pressede hendes dejlige bløde læber mod hans. Han kunne slet ikke følge efter hende, i de følelser hun viste, først rødmede hun, så græd hun og så ... flygtede hun?! Han fulgte efter hende så godt som han nu kunne. Hun var utrolig syntes han pludselig mens han løb efter hende. Han løb hen og greb fat i døren som hun havde barrinkeret inde fra. Han skukkede og prøvede igen at komme igennem, men det hjalp ikke. Han kiggede lidt rundt og måtte jo give det et forsøg, selvom der ikke var meget at trække på. Han koncentrerede sig, og samlede skyggerne omkring sig. Det tog længere tid en det plejede, men efter længere tid, var han helt indhyldet, og tonede langsomt frem inde i værelset. Da han var kommet helt, gik han hen til sengen, og ruskede blidt i den lille dyne klump der lå på sengen. "Ace? ..." Han tøvede og forstod hende ikke. "Hvad er der galt?" Han fjernede dynen fra hendes hoved, og kiggede ned på hendes dejlige øjne. Han tørrede hendes kinder helt af for tåre, og kiggede afventende på hende. Han kunne dufte den svage duft af jordbær hun pustede ud, når hun trak vejret. "Hvad er der galt?" Han lænede sig ind over hende, og holdt hende fast, så hun ikke kunne flygte ud af sengen, eller vende sig om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 20:11

Ace så på David og sagde"Hvor...hvordan kom du ind?" hun rødmede let og så på ham i det hun overfaldt ham med armen rundt om hans nakke og sig selv pressende ind mod ham i det hun græd og sagde"Undskyld!.... je..jeg vil ikke binde dig... jeg burde ikke ha været så ond mod hende, jeg burde blot ha ladt hende invitere dig ud vis du ville eller ik?... jeg burde aldrig ha kysset dig som var du min fyr..." hun græd let og holdte sig ind til David fordi hun ville have ham så inderligt, hun ville så inderligt have at folk vidste hun var hans og at de ikke skulle komme for tæt på fordi så ville hun bide fra sig fordi hun kun ville være hans og ikke ha han fik andre egenlig?.
Hun så stille ned og sagde"Jeg skammer mig sådan" hun sukkede let og sagde"Jeg skammer mig så meget David.. over at ha gjordt dette mod dig, jeg burde aldrig ha gjordt.. det" hun bed sig let i underlæben og tog blidt mere og mere om ham indtil hun ikke kunne være tættere op af ham og sagde"kan du nogen sinde tilgive mig, jeg var en dum... dum chokolade løve... virkelig dum"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 20:24

Han støj hende blidt over håret og kiggede ned på hende. Da hun var færdig og bad om tilgivelse løftede han blidt hendes hoved op, så han kunne se ind i hendes våde løve øjne. Han lænede sig ind over hende, og pressede der læber hårdt og inderligt mod hinanden mens hans hænder begravede sig i hendes hår. Han lænede sig længe ind over hende, så hun væltede tilbage mens han stadig pressede sine læber mod hendes. Han slap hende langsomt og kiggede på hende. "Jeg vil være din for evigt." Hviskede han og støj hende blidt over håret. "Ingen andre end dig, det lover jeg dig." Han støj blidt noget hår væk fra handes ansigt. "Du er en fantastisk chokolade løve." Han kyssede hende igen, lige så inderligt, men dog ikke så lang tid. "Du har lært mig meget mere end nogle andre kunne gøre, og jeg står i gæld til dig, og hvis det er sådan her jeg gør det, så gør jeg det med glæde. Fordi jeg vil, og fordi jeg elsker dig over alt på jorden." Han kyssede hende blidt på panden og sukkede. "Jeg har sagt det en gang til dig, og jeg siger det gerne igen. At jeg elsker dig, og jeg ved hvordan jeg gør nu." Han smilede og druknede i hendes dejlige løve øjne. Han tænkte tilbage på den gang hun var flippet ud på ham fordi han var blevet sur på hende, og sagt at han elskede hende, men ikke vidste hvordan. Det vidste han nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 20:45

Ace så helt overrasket ud og turde slet ikke at rør sig, dette var som at ha en sjæleven ved sin side, en man kunne betroe alt til og stadig blive set på med de samme øjne som altid, som at blive elsket forevigt, og aldrig nogen sinde miste et hjerte ved sig der kun bankede for ens glæde og lykke. Hun tog let om ham og kyssede ham tilbage da hans læber smeltede i hende og hun elskede dette øjeblik dog havde hun ikke sagt i nu at hun elskede ham sådan da... hun turde ikke rigtig dog da han sagde at han elskede hende smilede hun og sagde"Jeg elsker os dig" hun smilede inderligt glad og tog ham blidt i hånden og fik ham vendt ned mod sengen og dynen faldt ud over kanten i det hun kyssede David på læberne og strøg hånden blidt uden på hans bukser et.... vis sted blot for at mærke hans krop her og der, fordi den anden hånd da hun endelig havde spredt bene lidt om ham fik hun berørt hans brystkasse og lod den anden hånd glide op os til brystet af ham og sagde så i det hun kyssede ham"jeg elsker os dig, alt... ved dig" hun kyssede ham inderligt intenst og pirrende fordi hun havde sådan savnet at mærke hans læber i alle de dage de havde været væk fra hinanden eller 3 dage men det var længe uden nogen pause til noget. Hun smilede og tog sig så stille til hovedet og sagde"Åååhhh mit hoved gør ondt "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 20:55

Han lod sig falde ned i sengen, og bolede af lykke da hun sagde de tre ord, ikke fordi han ikke ville have gjort det for dem uden, men de blev ekstra store og lyserøde. Hendes læber kom bløde, og blide som silke mens han krop ikke kunne lade være med at reagere bare lidt på hendes berøringen. Han smilede let. Han kiggede på hende og fløj rundt helt over den syvende himmel i lykke og glæde. Dette var langt bedre end alle former for rus midler, eller lykkepiller. Hvilke han aldrig havde prøvet, men det kunne han godt gøre sig klar. Bare det at hun var der. Hun var langt hævet over alle diverse former for rusmidler og hvad der ellers kunne komme. Han lage blidt armen omkring hendes ryg, og nød hendes varme, der strømmede ud fra hendes krop. Det ellers så romantiske øjeblik krakkellerede da hun kom med hendes kommentar. Han grinede og lukkede øjne med et suk. "Er min lille chokolade blevet fuld?" Han grinede, og kyssede hende. "Jamen så skulle du ikke drikke dig helt under bordet." Han kyssede hende igen, og lod sin hånd glide op under hendes bluse, så han kunne mærke hendes dejlige chokolade hud. Jeg strakte sig ud efter hendes læber, og fangede dem. Han sukkede lavt, og nød hendes læber, de få sekunder de var der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 21:11

Ace tog sig let til panden og lod fingerne gemme det kønne ansigt af hendes i fingernes hav af et ocean mens hun tænkte få sekunder for sig selv*ååårhhhh jeg totally killed the mood lige der, hvorfor gør jeg altid det eller os gør David det ved at være sulten... nårh men ide mindste er jeg ikke sulten eller bræk agtig, blot..svimmel* hun mumlede stille i det hun mærkede hans finger op under hendes bluse og hun rødmede let men smilede dog blot til David og kyssede ham igen og tænkte et kort sekundt*måske vil han ikke lade mig slippe selv vis jeg er fuld og svimmel?* hun nød dette og strøg blidt hans tshirt op i det hun kunne se hans brystkasse ovnlig og kyssede ham så ned af halsen lidt og hviskede i hans øre"jeg din" hun strøg blidt fingerne ned af hans bare brystkasse nu og lod dem stoppe ved starten af hans bukser og knappede dem let op i det hun sagde"Læg med mig i nat, helt nøgen" hun smilede og kyssede så hans læber med sådan en varme strømmende fra hendes hjerte og krop, utrolig at når man var forelsket at ens krops temperatur kunne stige så drastisk"Jeg længes efter dig" hun trak let hans bukser af ham og kyssede nu hans brystkasse i mens hun fik hans bukser af og udforskede hans mandelige krop og hun så ham stadig ikke helt som en mand, i hendes hoved var en mand... en der dominerede, var magtfuld og kunne være temmelig dyrisk men forstående og alvorlig, David var ikke særlig meget af dette... nej han var en blanding men en dejlig blanding, han var ulven i hendes liv"Min ulv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 21:34

Han smilede og støj hende over håret. "Dejligt at have min helt egen løve." Hans krop var igen ikke sen til at reagere på hendes berøringen. Han smilede og sukkede lavt. Han smilede nikkede. "Med glæde." Han nød hendes blide berøringer og trak blidt hendes skjorte af og kiggede ned af hende, og kiggede lidt på hende BH. Han sukkede og grinede, mens han støj hende over ryggen som en løve. Han trak hende ned mod sig og kyssede hende blidt på hendes bløde mave. Han skubbede hende blidt ned at ligge, så han kunne hæve sig op over hende. Han kyssede hendes læber mens han lage en hånd på hendes bløde, varme mave. Han lod en hånd glide op af hendes mave, forbi hendes fine BH og videre op til hendes hals hvor den gled op af hendes hals, og videre om i hendes nakke, hvor han blidt lod sin hånd glide op i hendes smukke gyldne hår. Med den anden hånd, lod han en finger glide rundt i kanten af hendes nederdel hvor han lidt efter fandt åbningen og trak den blidt af hende. Han kiggede ned af hende. Hun lignede en dejlig sommerpige. Han kyssede hende blidt på kæben og slikkede hende blidt op af halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 21:46

Med blide strøg mærkede hun sin bluse ryge af og hendes åndedrat blev mere og mere dyb i det dog kunne det ikke høres, men hendes hjerte bankede vildere og vildere inde i hendes krop som havde hun fået et adrenalin kick lige med det samme? han berørte hende eller var det da han trak hendes bluse af og viste initiativ?. Hun rødmede dog ikke denne gang ikke før han vendte hende så han var øverst og den hævende over dem, i det han trak hendes nederdel af og de hvide silke trusser var nu blottet for Davids syn og den stramme Bh der så ud til at gemme nogen flotte runde formelige bryster af hendes. Hun lukkede let øjnene få sekunder ellers ville hun sikkert ha været død af flovhed over at David skulle se hendes krop igen nu, så åbenlyst?, så tydeligt han ville se hendes krop som nu, det var skam for pinlig at han så hendes krop.
Hun rødmede let i det han kyssede hende på kæben og hun lod let sit hoved bøje bagud i det hun gav et støn fra sine rosa røde læber der let blev slikket sensuelt med tungen og hun smilede over hans måde at være på. Hun berørte let hans kind med den ene hånd og så op til hans hår og legede let med hårlokkerne mellem sine finger og kyssede ham så på læberne med begge hænder på hver side af hans hoved blidt næsten ej rørende i det hun mærkede hans varme krop mod hendes og hun følte en varme inden i sig som feber skønt det var lyst der var gået helt op i hende og hun mærkede en mærkelig prikkende følelse af trang efter ham... hvorfor ville hendes krop så gerne have hans krop?, hvorfor...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 22:02

Han nød hendes læber, der blidt smeltede sammen med hans, og hendes hænder der ganske roligt lå på hver kind. Dejlige varme, og bløde. Han kyssede hende blidt igen, hvor efter han fjernede hendes hender, og trak sin bluse helt af. Hans øjne lyste af lyst efter hende, da han blidt næsten lage sig på hende med et mindre støn. "Du er fantastisk." Han stønnede lavt, og børstede noget hår væk fra panden.
Han kiggede ned på hendes bryster, men lod BH'en sidde, indtil videre. Han smilede og kyssede hende igen. Han lage sig ned ved siden af hende, og mærkede hendes dejlige varme hud mod sin. Han lukkede øjne og lod en hånd glide ned af hendes, og flette deres fingre sammen.
En ny følelse, noget han aldrig sådan på helt samme måde havde prøvet før, steg op i ham. Ikke at han ikke havde været tiltrukket af andre kvinders kroppe, men det var som om at Ace helt ubemærket trykket på et eller andet inde i ham, som fik ham til at længes vildt og inderligt efter hende. Han hævede sig lidt over hende og kiggede ned på hende. Han lod sin frie hånd glide ind under hendes ryg, og mærke varmen fra hendes ryg, der blev sendt ned i madrassen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 22:08

Ace så på David og smilede i det han kyssede hende kyssede hun skam igen og sagde"ja men du er skam mere" hun grinte let og kyssede ham igen indtil han pludselig lå ved hendes side som var han gået helt død og hun rejste sig langsomt op dog fik hun ikke chancen for det i det han pludselig lå lidt over hende igen og hånden under hendes ryg kom og hun smilede i det hun sagde"du har en lækker krop" hun kyssede blidt hans skuldre og lukkede øjnene nogen få sekunder blot for at mærke han var nær hende os når hun lukkede øjnene i det hun grinte let og smilede så sødt til ham og berørte blidt hans dejlige kind og sagde"du vildt vidunderlig" hun kyssede hans læber igen i det hun blidt trak det sidste lunds af hans tøj af til han var helt bar og hun kunne ikke lade vær med at smile i hele ansigtet over hans afklædthed og hun ikke var helt afklædt dog var det flovt at ha en nøgen mand overfor sig når man slet ikke var vand til dette her?, men han var ikke så brutal hvilket var en god ting, han tog hensyn til hende og holdte sig let mod hendes krop og var blid ved hende, sådan så hun ham ihvertfald så det med at være ond og kold passede ikke, ikke i hendes billede om hvem David var...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 22:23

Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hendes måde at være på. Ikke at den irriterede ham på nogle måde, nej, tvært imod, han elskede det, og var helt og aldeles optaget af hendes krop, som dog ikke var helt nøgen, som hun lige havde gjort hans. Han lage sig ned, og trak hende ovenpå sig mens han hænder med utrolig fingernemhed fik hendes BH op. Han var selv overrasket over det, men var da glad for at han kunne få den op, og slap for at knokle og ase med at få den op, det ville være pinligt, lige ud sagt. Han trak blidt stropperne ned og kiggede på hende velformet bryster. Igen undrede det ham at der stadig var ingen fyr der havde ... er hun jomfru?! Tanken slog ned i ham som et lyn ned slag. Han stoppede med at beglo hendes smukke velformet bryster men grinede så, før han kyssede det ene bryst blidt og kiggede op på hende. Han kiggede kort op i loftet, før han vendte tilbage til hende med et smil på læberne og kyssede hende igen og igen. Han sukkede vel tilfreds af hendes nærvær og lod blidt sin hånd glide ud ned af hendes hofte, og trak hendes trusser af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 22:31

Ace så flovt på David, hendes forældre ville hade hende inderligt vis de vidste dette her og så at David ikke var velhavende heller ikke så dette gavnede hende ikke vis hun endte med at gøre det med ham i nat, hendes mor havde altid sagt at vis hun skulle gøre det udenfor ægteskab så skulle det ide mindste gavne hende eller hendes popularitet eller omkreds af velkendte eller kontakter?, ellers var der ingen nytte i at give sin renlighed til højre og venstre så var man en sluth.
Ace så lettere nervøst på David i det hun endte ovn på ham og spredte let bene ud til siden et kort sekundt før hun mærkede sin bh komme af og hun rødmede let over kinderne, fordi noget andet var at han havde set hende sådan her helt afklædt... men at han afklædte hende!? det var noget helt HELT andet...
Hun rødmede over de bløde kinder af hendes og de løve gylden brune øjne fokuserede kun på en ting og dette var skam David mens han lod sin ene hånd stryge ned mod hendes trusser, hun lukkede let øjnene og hørte hans grin og havde mærket det kys mod hendes ene bryst. Hun vidste ikke om David var erfaren?, vis man skulle have det med en skulle det vel være en erfaren lover?, måske... en womenizer af høj klasse med glat langt smukt hår og dybe mystiske øjne og sådan... men David var anderledes, han havde langt smukt hår ja men ikke så langt og han var ikke en Womenizer... eller havde han været det en gang?...
Hun så flovt på ham og mærkede så sine trusser komme af sig og tog let hurtigt dynen op fra gulvet og dækkede sin overkrop med den og under... fordi hun var så flov og sagde"Undskyld... j..jeg kan ikke det blot så pinligt det her... jeg aner næsten intet andet end det jeg har hørt og det er altså virkelig ikke meget" hun så flovt væk.. hendes opvækst havde ikke været normal så selvfølgelig? havde hun ikke hørt for meget om dette dog vidste hun det meste men ikke alt om sex verden og ja der var vel meget... dog regnede hun med at David ville bakke ud nu igen ligesom sidst, og så ville de ende med at sove eller ligende???... så stort var hans begær og lyst til hende jo heller ikke.... skønt hendes var til ham?... stederne hvor han kyssede og rørte brændte næsten stadig, og føltes ... vidunderlige...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 9:39

Han måtte virkelig ligge og bekæmpe det brede det grin der ventede på at komme over hans læber. Han lod blidt en hånd glide ned over hendes kæbe, og vendte det blidt, så hun kiggede på ham, og han kunne opsluges af hendes dejlige øjne. "Hvad tænker du på?" Han lage hoved let på skrå. Hun så meget tænksom ud. Han kiggede ned af dem, og kunne ikke helt se hvad dynen skulle lave over dem. "Der er ikke andre her inde end os, og jeg vil da ikke mene de har overvågnings kamera her inde." Hvis hun kom fra en rig familie hvilke hun måtte gøre, ellers ville hun jo nok ikke bo på sådan et fint hotel og ... alle de bade! Han smilede og kiggede på hende. Prinsessen og tiggerdrengen. Var det ikke sådan det hed? Hans hukommelse var jo ikke den skarpeste i skuffen.
Tanken om at hun måske var jomfru var stadig inde i hoved på ham. Det var han meget muligt ikke, selvom han ikke selv kunne huske han havde haft sex, men han følte at han havde styr på det ... sådan da. Så han måtte vel? ... men hvornår og med hvem? Hvem kunne være en mugelighed? Han havde jo aldrig været den helt store pige jager, men selvfølgelig havde han været lidt, men hvad kunne han lide? Tanken var umulig at finde rundt i, da Ace straks poppede op i hans hoved. Han grinede og kiggede på hende. Han overvejede at trække dynen af dem, men alligevel ... hun fik sin vilje med dynen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 10:17

Ace rødmede let over kinderne i det hun betragtede David med denne her mine og sagde stille med dog en smule nervøsitet og fortvivl" jeg tænkte på om du ville have mig eller du... blot leger med mig og min krop lige nu indtil du bakker ud igen" hun vendte let siden til ham og så bedrøvet ud og sagde"jeg... j... jeg har aldrig været i seng med nogen før så.. dette her er nyt for mig? og nogen af dine berørelser forvirre mig fordi jeg ved ikke om du vil have mig eller ej?" hun betragtede ham med dette uskyldige blik og glimt i de gylden brune løve øjne og den glinsende manke læggende ned om hendes skuldre bølgende og fløjls bløde....
hendes underlæbe blev let slikkede af hendes lille lyserøde sensuelle tunge og hun vendte blikket ned mod dynen i det hun sagde"jeg nervøs over at vise min krop til dig nu, fordi jeg bange for din krop ej vil have min..." hun huskede tydeligt det ved badet og så let væk fra David og rødmede endnu mere over kinderne og så på ham og sagde"jeg jomfru men alligevel længes jeg efter dig skønt min familie... og dens traditioner forbyder mig at være uren og især at gøre dette men... men jeg længes sådan efter dig David ... det så ny en følelse... det gør mig næsten sindsyg" hun så stille og ømt på David og sagde"jeg ender med at smelte...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 10:39

Han tog blidt, men bestemt hendes hage mellem hænderne, og tvang hende til at kigge på sig. Han trak vejret dybt og sukkede næsten uhørlig. "Ace ... har jeg ikke sagt at jeg elsker dig? Jeg gør det gerne til at du forstår mig." Han kiggede hende ind i hendes gyldne øjne. "Jeg elsker dig mere end din krop, det er ikke den der betyder noget for mig. Det handler ikke om min krop har lyst til dig, for det har den, men det har jeg også." Han greb hårde fat i hende, uden at det gjorde ondt. "Ace, hvis du selv vil, så gør det, der er ingen der har krav på dig ud over dig selv." Han slap hende blidt, og kunne sagtens have sagt meget mere til hende, men det ville bare blive for langt og filosofisk. "Hvis du ikke vil ... og jeg har ikke sagt vi skal, så sig til." han kyssede hende blidt. "Jeg elsker dig, og vil altid gøre det." Han kyssede hende blidt igen før han slap hende, og håbede hun nu havde forstået det. Han havde ikke noget imod at forklare det hende igen, men det overraskede ham at hun ikke stolede mere på ham. Men det havde hun jo sagt, men alligevel. Han sukkede og lage sig ned, mens han betragtede hende, imens han ventede på hendes reaktion, hvis der da kom nogle. Om det så var det ene eller andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 17:48

Ace betragtede David og sagde"jamen jeg os bange for du slet ikke ville have min krop, jeg ved jo ikke om den er under din standart af kvinder eller sådan, du ved jo bedst hvad du syntes om" hun så flovt væk og hørte det med hans krop reagerede på hendes os, og han skam os lystede hende. Hun smilede sødt til ham og tog om ham i det han sagde han elskede hende og hun grinte let og sagde med glædes tåre"du behøves ikke minde mig om det David, så længe du altid viser mig det så er jeg din evige chokolade løve tihi!" hun grinte let og smilede i det hun lagde sig ned på sengen og betragtede loftet let og sagde"skal vi smutte i seng?" hun betragtede ham lidt ud i øjenkrogen og mærkede denne følse igen af tryghed og glæde mens hun fik et strejf af hyperhed dog.. var det ikke det helt alvorlige, det var jo ikke som om hun døde ligefrem vis hun ikke fik lov til at hoppe i sengen eller sådan noget nær det=?.
Hun smilede for sig selv og strøg håret bagud i det hun pustede let ud af og sagde"Mmhhh det så dejligt at lægge ved din side igen David og så os at være ren for den sags skyld" hun grinte let og tog sig så til hovedet og tog så dynen fra gulvet og tog den over sig i det hun så dvask ud og sagde"Nat nat... tihi jeg lægger mig til at sove nu" vis hun sov kunne de jo ikke gøre noget uartigt... skønt... David sikkert var vild efter hende dog var hun ligeså efter ham? men... der var intet at gøre Alkoholen fik hende til at få det mærkeligt og smide hendes hæmninger..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 18:05

Han skulle lige til at give hende end længere opsang, men holdt sin mund, da hun endelig så ud til at fatte det, og begyndte at græde ... igen! Han sukkede let, og smilede. "Det vil jeg." Han sukkede og stønnede. "Vi ligger i sengen dit fjols." Han lage sig ned og betragtede hende og smilede brød igen frem på hans læber. "Jeg er nu ligeglad med om du er ren eller ikke." Han smilede lidt over hendes ... pludselig trang til at sove, men lod hende ligge sig til at sove. Han greb den anden dyne, og trak den over sig, helt op, så det kun var næsen, de grå øjne der hvilede på Ace og det lyse hår der tittede op. Han lukkede øjne, og lyttede om hun ville ligge sig til at sove. Han vidste ikke hvad han skulle lave hvis han faldt i søvn, men hvis det var det der skulle til så lod han hende sove. Selv var han ikke træt. Han lage sin arm omkring maven på hende, og trak hende blidt ind til sig, og trak sin dyne over hende, mens han havde en mindre kamp med hendes manke, der ikke ville flytte sig. Det gav sig dog til sidst, og David kunne tilfreds kysse hendes skuldreblade og nyde hendes dejlige duft, som hun altid bar rundt på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 18:20

Hendes milde shampoo duft var spredt om hende som et slør af usynlig aura, der omkredste sig hende mens hun lå der som tornerose på sengen ved sin prins der prøvede at vække hende dog med et kys på læberne og ej et på skuldre bladet. Dog smilede hun let over dette uskyldige og meget elskelige kys han gav hende og hun åbnede let øjnene i det hun lukkede dem igen da hun var ud for hans læber og kyssede ham så svagt men med kærlige følelser strømmende ved hendes læber til hans. Hun nød denne nærhed de havde denne måde hvorpå de kunne tillade sig det meste på hinanden og blandt hinandens selvskab, det var som at have en anden sjæl med sig der blot var i kødelig form og aldrig ville forlade en, som var de lænket af noget specielt ?.
Hun grinte sødt og følte sig virkelig forelsket i David, han var vidunderlige på alle tænkelige måder, så da hun endelig lagde sig til at sove ved hans side med hans arm om sig og hans nuttethed... hun sov stille ved hans side indtil næste dag hvor hun spærrede øjnene langsomt op og betragtede stilheden omkring hende mens hun smilede og betragtede så David ved sin side og lagde sig let op af ham helt nøgen, under hans dyne, med armen over ham og brysterne mod hans overkrop og det ene ben let glidende over hans ben...
Hun smilede og faldt så i søvn igen sådan....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 18:33

Han havde ligget i flere timer efter hun var faldet i søvn, men havde ikke flyttet sig.
Han vågnede ved at mærke Ace krop helt ind mod sin, og hendes arme omkring sig, han kiggede ned på hendes rolige, sovende ansigt, og smilede. Han blev liggende og nød duften af hende, og varmen der kom ud fra hendes krop. Han sukkede, og lod sin hånd glide ned af hendes mave, om bag hendes ryg, hvor den alge sig til rette, og begyndte at tegne små cirkler omme på hendes ryg. Han ville nok ikke indrømme det, men han prøvede på den måde at vække hende, uden at gøre det for åbenlydt. Han havde for en gang skyld ikke lyst til at lade hende sove. Det kunne hun så snart de var kommet frem til deres mål. Da han ikke gad at lave cirkler mere, stod han op, og prøvede forsigtigt at fjerne hendes arme og ben der lå på ham. Han kom op, og i tøjet hvor efter han ventede på hun skulle vågne, mens han fik bestilt noget morgenmad op på værelset.
Der lød en banken på døren, og han gik hen, og fik morgenmaden ind. Han satte det lige foran Ace næse, og satte sig så til at vente, til at hun fik sig taget sammen til at vågne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 18:47

Ace gabte let og gemte sig under dynen da han rejste sig op i det hun stille lagde sig krøllet sammen som en lille hårbolle og sagde"Neeeeeeej mig ikke op nuuuuuuuu" hun grinte let og sov så stille videre i det hun ikke rigtig var til nogen nytte alligevel det med at vågne og så være vågen det var vist ikke hendes stil sådan helt?. Hun lå der og visse lule sov i mens maden blev stilt foran hende og så vågnede hun stille og betragtede den i det hun rejste sig let op og så på David og sagde"århhhh lyseslukker" hun sukkede let og gik hen til vinduet og så ud af det i det hun iførte sig undertøj og tøj, og gik så hen til sengen og tog lidt at spise mens hun stirrede mobset meget børnefornærmet på David og vis han sagde noget spillede hun høj og hellig for ikke at sige fornærmet og næsvis. Hun sad der og lukkede let øjnene og spiste videre på sit brød i det hun rakte hånden fladt mod ham vis han sagde noget og sagde"Fugle pipper... at vække mig i min mest vidunderlige drøm snøft snøft" hun strøg sig let over øjnene ren skuespil og drama i det hun pegede let på ham dog græd hun ej? kun falsk og uden tåbe. Hun smilede lidt og sagde"du ond gamle mand" hun rakte tunge til ham og legede lidt at han skulle være en gammel mand for at drille ham¨.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum