Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 12 af 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Gæst- Gæst
//SOrriii der er så lidt ^^" snupper mig lige en lur er såååå megaa træt :S er på igen iaften ved 21-22 tiden ^^ //
Gæst- Gæst
//Hehe okay, jamen god lur så xD//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte ved tanken og satte sig ud til motorcyklen og sagde"klar?"
Gæst- Gæst
De havde kørt i et par timer, da lyden af sirener fyldte luften. Noget bag dem, men de kunne udmærket høres. David kiggede undrende på politibilerne der kom kørende i fuld fart mod dem, og der efter kort på Ace, før han vendte sig om, og kørte hurtigere. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han kunne se at Ace havde fået brugt over halvdelen af den benzin hun havde købt, og der højest vil være til en time, til to timer tilbage at køre i, og forfølgerne ville nok ikke have et problem med at køre de ekstra to timer det ville tage før de var kørt død. Han kiggede igen spørgende på Ace, uden at vide hvad de skulle gøre.
Gæst- Gæst
Men måske hendes forældre ville kunne hjælpe hende"Vis jeg bliver fanget... vis... så .. så lov mig at vent på mig, jeg skal nok komme ud, jeg er rig husk det, og der ingen der vil sige nej til penge i denne verden, jeg skal nok finde en udvej og vise min uskyldighed" hun smilede og strøg let håret bagud og så sig over skuldren på politi bilerne og krammede sig ind til David"Elsker dig David"
Politiet tog en megafon og råbte i den at vis de ikke stoppede ville de blive beskudt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun blev kørt på et stats overvåget hospital med 2 soldater udenfor døren og en læge inde ved hende med en soldat altid... Hun var jo stemplet som Terrorist...
Hendes forældre fik den forfærdelige nyhed og de måtte bukke under for presset... de havde mistet deres dejlige datter.. Ace lå stille der med slanger her og der, gips og alverdens stæng i ansigtet efter at ha syet huden ovnlig på igen efter rensning... hun lå der mens hendes hjerte næsten ikke slog... til... det stoppede brat................
//:'3//
Gæst- Gæst
David var igang med at trække alle nålene ud af armene og hvad han ellers havde fået i sig og gik ud på gangen og kiggede rundt, for at se om han kunne få et finger peg om hvor Ace var henne. Han havde igen glemt hans arm, og prøvede nu blot af alle kræfter at finde hende, men han kunne ikke mærke hende, og det gjorde ham bange.
Gæst- Gæst
Senere henne på aftenen kunne Ace mærke noget mærkeligt og før hun vidste af det var hun ude af sin egen grimme forslået meget hævede krop og betragtede den fra loftet af i det hun tog sig for munden i sin gennemsigtige form der var usynlig for de andre og ville græde vis hun kunne*nej det kan ikke være mig det ikke rigtigt!* hun så på lægerne der prøvede at få liv i hende men efter 13 min ville de ikke mere... en læge kom ind og lagde blidt noget over hendes ansigt i det hun blev kørt mod elevatoren ned til kælderen hvor kølerummet var, dog ville hun blive stillet ind til de andre, for at lægge der, det skulle hun, man måtte ikke blot lægge dem i kølerummet... De skulle være helt sikker på at hun var død helt og der ikke skete noget pludseligt?. Ace fulgte efter og gik rundt og kiggede og sagde"david.. hvor er du?" hun kiggede rundt og løb rundt på hospitalet i det hun vidste hvor hendes krop var i det hun syntes noget rev i hende og tog om hende og hev hende igennem gulvet"NEJ!!!??? jeg må finde ham!, slip mig sliiiiiiippp mig!"" hun skrig let men ingen kunne høre noget i det hun endte med et ovnlig bump for sig selv dog ej for hendes omgivelser... nej i hendes krop og i et spærrede hun øjnene hårdt op og skrig let i det hun rejste sig op og sagde"AUV!" hun så rundt og sagde"auuuuv" hun tog sig til hovedet og mærkede hvordan alt gjorde ondt.. men stille og roligt så hun... hvordan hendes hår blev lidt længere mere fyldigt, glansfuldt? hendes løve øjne mere pang brune i det og mere løve agtige mere dyriske i det, i det hendes ansigt ændret sig os og hendes krop.... langsomt men tydeligt. Hun rejste sig op og mærkede stingene falde ud af sin kind og der stod hun... ? .. hvem var hun? det kunne ses men hun så anderledes ud, mere moden i sit udtryk men alligevel ikke gammel?... hun lignede ikke en lille tøs mere men en på de 18 år ja...
hun lignede den alder hun havde nu blot mere model agtig... virkelig smuk og virkelig... ? utroligt..
"hvad sker der" hun berørte let sin kind i mens hun spejlede sig i disse kølebokse mens hun havde glemt alt om at de var døde...."Hvad skete der" hun så let på sine finger og den hud hun havde, alt lignede sig selv i sin kulørte farve? lidt mere gylden agtig men ellers...?
Hvad var der sket med hende?...
Hun så stille rundt og var intet iført...
Hun så rundt og fandt noget tøj til det man puttede døde i når de skulle ses..
Hun iførte sig en tshirt der var for stor og tog nogen bukser på og kiggede undrende rundt... de lignede sække på hende men hun var virkelig flot???..
*er jeg.. død eller... engle måske.,.. nej det kan ikke passe!?...* hun berørte sin hud let og det gjorde stadig ondt at gå meget enda... men? sårene var healet sådan da, de fleste var der let ar efter men de forsvandt som minutterne gik og hendes krop blev stærkere og stærkere...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt i det hun fik øje på David og sagde"David" dog hviskende og tog sig for munden og tænkte*omg... Daivd* hun kunne ikke bryde ud og tage om ham, vis de troede hun var død ville ingen jage hende?... hun lignede ikke helt vildt sig selv, hun var smukkere meeeeeget smukkere.. men hun brød sig ikke om dette her, hun følte sig anderledes på en dårlig måde og tænkte på at komme fri så hurtig som muligt i det lægen gik ud af rummet åbnede hun hurtigt skabet og sprang ud af det hehe lidt sjovt men hun sprang ud af det og direkte hen til David i det hun tog om ham og sagde"DAVID!" hun holdte sig let op af ham og græd lange smukke glinsende tåre i mens hun forholdte sig tæt op af ham og sagde"David!... jeg..jeg har sådan savnet dig" hun græd virkelig meget og sagde"Jeg ikke død" hun mærkede fingerne glide ind i stoffet og klamre sig fast og sagde"Jeg vil vise mig og stilles for retten, dette her skulle aldrig være sket, er du okay er du helt okay" hun tjekkede ham og så armen og strøg ham over kinden og kyssede så hans dejlige læber med sine silkebløde lidt mere rosa lyserøde læber og mærkede så hans varme igen og sagde"Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen i hele mit liv.... forlad mig aldrig igen"
Gæst- Gæst
Pludselig var der stille, der kom ikke flere ud af Ace mund, han stirrede bare på hende. Han sænkende blikket og lod det hvile på jorden et kort øjeblik.
Hans opbyggede facade krakelerede da han slog armen om hende og brød sammen. Han knugede hårdt ind til sig, trods protesterne fra hans ene arm. Han slap hende ikke, og ville ikke slippe hende. Aldrig. Han knugede hende ind til sig som om hun skulle forsvinde mens han prøvede at fortrænge sandheden men det lykkes ikke. Endelig slap han hende, meget mod sin vilje, og bene gav under, da han fladt ned på jorden, og begravede sit ansigt i hænderne og lod tårene trille ned af kinderne. Han trak vejret dybt og prøvede flere gange at få bekæmpet tårene, men de ville ikke væk. Til sidst gav han op, og lod dem trille mens han sad sammen krøllet lænet op af muren og med sandhedens siddende for tæt på sig. Alt for meget kørte rundt i hans hoved, han kunne ikke finde rundt i hans tanker mere, så han gav op, og lukkede øjne.
Gæst- Gæst
Hun gik hen til ham og smilede i det hun lagde sig op i hospitals sengen der lige var plads til dem og tog blidt om ham og sagde"Jeg elsker dig David... bare rolig, jeg forlader dig aldrig, aldrig skal vi skildes ad" hun smilede og hviskede i hans øre"vi er endelig fri... de frifandt mig.. skønt.. jeg måtte betale for de ting vi ellers havde gjordt.. men de frifandt mig... mine forældre betalte alt" hun lå let op af ham og sagde"Nu kan vi endelig være sammen"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte let og nussede sig let op af ham og sagde"Okay så snakker jeg videre" hun holdte en lille pause og begyndte så, så småt at snakke om sin familie og hvordan det var at de havde fundet ud af alt og at hun måske skulle tilbage til London men vis David ej kom med ville hun måske overveje at flytte permanent til Di Morga og så bo i en lejlighed hvor han måske kunne flytte ind eller komme og besøge hende hver dag eller når det passede ham vis dette var bedre... hun smilede ved hans kys på hendes hals og strøg ham let over kinden og nussede ham så i håret og sagde"rolig min dejlige han løve... jeg hørte hvad der skete, men eftersom de ikke aner hvad det er eller hvem ? så kan de ikke sigte dig..." hun smilede og sagde"du skabte en løve gjorde du ikke os" hun syntes det var sjovt, at han havde fået sådan en facination af løver efter han havde mødt hende... Hun nussede ham videre blidt i håret og sagde"du virkelig dejlig og suk ej så meget, jeg vil aldrig forlade dig igen, jeg har været det hele igennem nu og den eneste jeg helt tilhøre nu er min dejlige handsome David" hun strøg ham blidt over kinden og sagde"uden hukommelse af fortid men en lys fremtid i møde og nye minder undtagen dette helveds minde til sidst men bare rolig, jeg skal nok vise for dig at jeg er ved dig, jeg døde jo ikke" hun tog blidt hans ene hånd og flettede fingerne med ham og sagde"forevigt dig og mig"
Hun lagde blidt en hånd over hans dejlige arm og sagde"Er du okay? eller skal jeg heale noget?" hun havde fået en healende kræft der kunne gives over i andre os, så de ville heale men den ville forsvinde så de ej kunne bruge den.
Gæst- Gæst
Han var klar til at gære alt for hende, så længe de kunne være sammen, og gøre det for evigt! Han havde hende for evigt, og der var ingen chance for hun smeltede forløbig. Han ville heller ikke give hende lov til det, han ville heller end gerne vogte over hende rasten af livet. "Hmm ... nå, men nu har du jo sagt du bliver hos mig, eller jeg bliver hos dig ... så er der jo en lille ven der nok venter at du kommer tilbage?" Han tænkte på Matt nede fra den lille by.
//Jeg smutter i seng, jeg ved ikke om jeg kan nå at svare imorgen tidelig, men vi skal på tur, så er nok først hjemme ved aftens tid. Men er måske på imorgen tideligt//
Gæst- Gæst
//hehe det helt iorden ^^ //
Gæst- Gæst
Der var selvfølgelig flere der vidste hvad hun nu var, da selv, ikke på hospitalet var helt frit for væsner fra den 'anden' side. David rejste sig op, meget mod sin vilje. Han vente sig om mod Ace. "Nu bliver jeg ikke slået ned af dine forældre fordi at jeg ikke er rig?" De ville jo nok gerne have at deres datter skulle gifte sig med en der havde penge, og det kunne man jo som sagt langt fra sige om David, han havde ikke nogle, hvis man kiggede på Ace. Gad vide om de egentligt var taget afsted eller om de ventede på hende? Igen overraskede det ham, hvor lidt hun havde med sine forældre. De var ikke kommet styrtende, med tårene springende ud af øjne og stor tudet, nej, det var ham der blev nød til at gøre det. Han smilde lidt for sig selv, og ventede på at Ace skulle komme op fra sengen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og så på David og sagde"Sååå David ? dine vinger er sorte, men hvad tror du mine er?" hun smilede og så lidt rundt og sagde"hvordan får man dem ud egenlig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 12 af 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift