Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 7 af 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Da det endelig var ved at dulme lidt hen og de kom til et nyt hotel fik de et værelse, det var vildt billigt for blot en nat og Ace betragtede David med en undren over ansigtet... han havde været sådan hele natten så... mærkelig i det.
Hun vendte ryggen let til ham da der var to senge og så lidt ked ud, hvad skulle hun dog stille op?.
Hun sukkede let og sagde stille"hvorfor hader du mig sådan" hun vendte sig stille mod ham med tåre i øjnene og sagde vredt"Det ikke mig der er så skide fjern! hele tiden, jeg tænkte blot på hinandens bedste!? hvad ville du måske ha forslået, som om jeg ville kunne li at smide mit tøj foran dem!, men vis det skulle betyde at jeg skulle smide lidt for at kunne få nok til benzin og nyt mad til os og læ så ville jeg gøre det, gøre det for dig, men du vel ligeglad, det måske iorden at du ser mig men ikke andre mænd!?, jeg ikke din, du ikke halvt så meget som mig viser interesse!? du virker for det meste som en klippe mere og mere undtagen når der endelig sker noget så du oppe på dupperne!" hun fnøs let og lagde nogen penge foran ham og sagde så vredt mens natten var faldt blidt på"Skrid bare skrid hjem okay!, de søger ikke dig, så tag hjem, jeg skal nok selv klare alt det her og tag bare motorcyklen med dig!, i dont care" hun havde fået et ovnlig vrede udbrud og efter at ha smidt nøglerne foran ham og ikke ladt ham afbryde hende en eneste gang mens hun vrissede og viste tænder af ham smed hun tøjet da hun gik væk fra ham og smuttede ind på badeværelset og tændte bruseren hårdt i vrede og lukkede så øjnene og slog hånden direkte ind i de hvide fliser overfor hende og græd stille dog uden at hulke..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så helt chokeret ud og sagde lettere stammende da han gik"j..j..jeg" hun så mod døren og stod blot der og var helt lammet, hun fattede ikke alt det hun ligede havde hørt så hun forgav blot at overhøre det, hun regnede ikke med han ville sige jeg elsker dig!?... det var så død vigtig et ord, selv om han ikke vidste hvordan så var det stadig et vigtig meget betydnings fuld ord der indeholdte alt i et ord.
Hun rødmede mega og tog ikke håndklæde om sig, han havde jo betragtede hende inden han gik væk fra hende og hun slukkede bruseren efter lidt tid og gik så iskold fra bruseren af. Hun var som en istap at rør ved eftersom hun ville køle ned efter at David havde rørt ved hende, de steder han havde rørt, var stadig brand varme... og føltes ulidelige... de var så dejlige... de berørelser.
Hun så stille mod David og sagde flot ikke iført noget"Jeg vil ikke ses af andre... jeg. jeg gør det ikke det lover jeg, og det ikke på grund af dig men mig selv så... jeg vil ikke og vis du slet ikke vil ha det er der ingen grund til at gøre det" hun rødmede mega over kinderne og sagde"Undskyld min opførsel før"
Gæst- Gæst
Han forstod ikke det første hun havde sagt, den første sætning, så han måtte vel spøger. "Du vil ikke ses af andre end?" Han kig hen til hende og kiggede ned af hendes krop. "andre end hvem?" Han stod lidt fra hende, og undrede sig over hvorfor hun ikke var kommet ud i mere ... men nej, han skulle åbenbart have den ægte var, uden omsvøb. Han smilede lidt over hendes påklædning, som der jo ikke var der. "Få noget tøj på, du fryser, og nej, du skal ikke undskylde og diskutere det ikke." Han lod hende ikke nå at reagere men gik forbi hende, og fandt et håndklæde og lage det over hendes ryg. Han gik foran hende igen og kiggede ind i hendes løve øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte dog let da han sagde det og hun sendte ham et sødt smil og sagde lidt efter at ha berørt sin tunge da han havde rørt den, dog så hun på ham og rullede sig ind i sin pølse form igen og sagde med en sød stemme"så glæder jeg mig skam til at tilbringe heeeele natten med dig David" hun grinte sødt og rakte tunge til ham og sagde"MMMMMHHHHH" lyden af tungen der stak ud og smilede så sødt til ham og lukkede blidt øjnene og hviskede i det hun var ved at falde i søvn"Men.. Uuurrrrhhhaaaaaa... jeg tror ikke du kan holde mig vågen tihi" hun smilte sødt og slikkede sig om læberne og sagde"Intet kan få mig til at forblive vågen nu når jeg er så træt muhahah"
Hends øjne glinsede let da hun åbnede dem af søvn og hun smilede let til David og fik en arm fri og uglede hans hår let og sagde"hæhæ!" som simba i løvernes konge vis man nogen sinde havde set den?..
Hun smilede ved synet af uglede David og lukkede så blidt øjnene igen..
Gæst- Gæst
Han klemte øjne sammen da hun rode rundt i hendes hår. Han kiggede på hende da hun havde trækket sin hånd til sig. Han fnyste let men lod håret sidde som hun nu så gerne ville have. Han betragtede hendes lukkede øjne og trak sig op til hendes hoved. "Skal jeg tage det som et ja?" Han kiggede lidt på hendes læber, før han lænede sig ind over hende, og kyssede hende blidt men lidt længere tid end de havde 'plejet' at gøre. "Godnat." Han lod sig vælte om på siden, og trillede ud af hendes seng. Han kiggede rundt før han stoppede op. Kvinden var sgu gået i bad igen! Slog det ham pludselig. Han kløede sig lidt i håret og sukkede. Der var tydeligvis noget med hende og vand. Han gik over mod sin egen seng og lage sig på sengen med alt tøjet på og kiggede op i loftet. Han var ikke træt som virkelig træt, men når han nu lage sig ned, kunne han da godt mærke at de havde lavet noget.
Gad vide hvordan det gik i Di Morga? Var de blivet eftersøgt i hele Frankrig? Hvis de var, var de på spanden, de ville sikkert ikke komme over grænsen noget offentligt sted.
Gæst- Gæst
det var et ømt og nænsomt kys, varmt og fugtigt af vandet fra glasset indhold.. og hun kunne smage hans dejlige læber, han måtte måske os ha længdes efter hendes læber som hun havde længdes efter hans.
Hun så stille på ham og sagde"Hmmm tænker du på noget?" hun rødmede let over kinderne og så rigtig nuttet ud og klemte sig blidt op af ham dog... hun var jo kun iført undertøj men stadig, hun ville lægge ved David, dog.. kun vis hun måtte og så ville hun da os tage sin dyne om sig så hun lignede en pølse ombakning igen .
//Smutter i seng nu ^^ skrives senere i dag :D vis du har svaret der//
Gæst- Gæst
Han nød hendes bløde læber mod sine fuldt ud, bløde, lidt våde, og så var de der længere tid end normalt, hvilke han kun fryde sig over. Da hun slap ham kiggede han på hende. "Nej, nej, eller jov, men nej, ikke før du kom og indvaderede mig." Han satte sig op, og trak sin t-shirt af, og derefter fik han også bukserne af. "du skal ikke tro du får den for dig selv." Han fik sine ben under den smalle dyne, der slet ikke var lavet til to. "Du er velkommen til at holde mig vågen, hvis du ikke selv falder i søvn først." Han kiggede på hendes smukke løbeudseende. Han børstede noget hår væk fra hendes ansigt og satte det fast bag hendes øre. "Jeg glæder mig til nattens underholdning." Det kunne lyde enormt forkert, men han måtte jo bare krydse finger for at hun forstod den rigtigt, ellers turde han da slet ikke tænke på hvad der kunne bryde ud. Der kunne enten komme det ene eller andet. Han vidste ikke helt hvad han ville have, eller jo, han ville jo helst have hun forstod den rigtig, men ellers ...
//Lad mig da lige påminde sig om det ik er dag^^ but i know what you mean :)//
Gæst- Gæst
Hun lagde blidt hovedet mod hans skuldre og sagde med en blid hvisken"Jeg elsker os dig David, på en hengiven måde at jeg ej vil trylle binde dig af et forholds stærke ord" hun grinte let og så mod ham med sine flotte løve ligende øjne og sagde som en løve"Rraaaawww" hun grinte let igen og sagde så stille" Men vis du vil vide det" hun gabte let og smilede i det hun lagde blidt ryggen og den lille pariser strittende røv til ham"så vis jeg endelig skulle vise mig for nogen som helst fyre.... så... skulle det være dig David" hun smilede for sig selv og havde allerede her lukkede øjne i det hun stille var ved at falde i søvn allerede?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte let da hun dog endelig fik sig rejst op fra den lettere pressede sengemadrass der slet ikke var vand til så megen belastning, og den gav små knirke lyde fra sig i det hun så hurtigt mod den et kort øjeblik og lod sig så valse ind til stuen og begyndte stille at fiske i køleskabet efter mad at spise, hendes mave skrig nærmest efter noget.
Gæst- Gæst
hendes side af sengen duftede stadig lidt af hende, hvilke passede ham udemærket. Han lage sig til rette, og sov videre. Det kunne han vel lige så godt, nu hvor han havde chancen for det.
//Beklager det ... ekstremt korte svar, men vidste ikke lige hvad jeg mere skulle skrive, da han sover//
Gæst- Gæst
Hun så lidt ud mod vinduet og så at vejret var nogen lunde overskyet så skulle de blive og overnatte igen til en bedre dag eller tage chancen og køre afsted på motorcyklen...??
Gæst- Gæst
Åh, nå, men han måtte nok komme ud af dynerne. Han fik taget sig sammen, og skubbede dynen til side og skulle til at rejse sig op, men hans ben var ikke samarbejdsvillige så han væltede ud af sengen med et højt brag. "Argh!" Han kom op og stå, og kiggede olmt ned på sine ben, og sendte så Ace et kæmpe smil over hele klør fem. Han rode lidt rundt i håret, og fandt lidt efter sine bukser, som han satte sig på sengen og fik på, af skræk for at hans ben stadig ikke var samarbejdsvillige. Det var de dog, og han fik bukserne på. Han fik også t-shirten på og vidste så ikke helt hvad han skulle gøre. Han rode rundt i håret og gik hen til Ace, og lage armene omkring hendes skuldre. "Nå, men hvad byder dagen på?"
Gæst- Gæst
Hun så flovt til den ene side og sagde"Hvad vil du gerne lave idag?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvem siger det ikke må være sjovt at være på flugt?" Han lænede sig op af væggen og kiggede på hende. "Men jo, vi tager afsted imorgen."
Gæst- Gæst
Hun så stille rundt og hentede så David og sagde"nyt værelse kom" hun gik der ned og smilede og sagde"taaadaaaa du sagde jo vi skulle have det sjovt ikke? så nu er vi gift for en dag HAHA!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 7 af 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa