Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 7 af 17 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 7 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 22:13

Der havde været stille det meste af turen igennem og det eneste som Ace ikke forstod var hans stilhed og hans måde han havde set på hende i det hun havde nævnt det med strip, hun ville ikke vise sine bryster eller noget, blot smide sin skjorte og shorts og danse ikke andet, dog hadet hun strip og alt det men ... hun ville ikke have at de skulle ende uden mad eller penge vis det skulle vare så lang tid at de skulle være væk fra di Morga.
Da det endelig var ved at dulme lidt hen og de kom til et nyt hotel fik de et værelse, det var vildt billigt for blot en nat og Ace betragtede David med en undren over ansigtet... han havde været sådan hele natten så... mærkelig i det.
Hun vendte ryggen let til ham da der var to senge og så lidt ked ud, hvad skulle hun dog stille op?.
Hun sukkede let og sagde stille"hvorfor hader du mig sådan" hun vendte sig stille mod ham med tåre i øjnene og sagde vredt"Det ikke mig der er så skide fjern! hele tiden, jeg tænkte blot på hinandens bedste!? hvad ville du måske ha forslået, som om jeg ville kunne li at smide mit tøj foran dem!, men vis det skulle betyde at jeg skulle smide lidt for at kunne få nok til benzin og nyt mad til os og læ så ville jeg gøre det, gøre det for dig, men du vel ligeglad, det måske iorden at du ser mig men ikke andre mænd!?, jeg ikke din, du ikke halvt så meget som mig viser interesse!? du virker for det meste som en klippe mere og mere undtagen når der endelig sker noget så du oppe på dupperne!" hun fnøs let og lagde nogen penge foran ham og sagde så vredt mens natten var faldt blidt på"Skrid bare skrid hjem okay!, de søger ikke dig, så tag hjem, jeg skal nok selv klare alt det her og tag bare motorcyklen med dig!, i dont care" hun havde fået et ovnlig vrede udbrud og efter at ha smidt nøglerne foran ham og ikke ladt ham afbryde hende en eneste gang mens hun vrissede og viste tænder af ham smed hun tøjet da hun gik væk fra ham og smuttede ind på badeværelset og tændte bruseren hårdt i vrede og lukkede så øjnene og slog hånden direkte ind i de hvide fliser overfor hende og græd stille dog uden at hulke..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 22:37

Han fulgte efter hende ind på hotellet, stadig med den tavse mine og blev mere eller mindre chokeret over hendes vredes udbrud. Han lyttede tavst, og prøvede ikke at afbryde. Han bed sig let i læben da hun var færdig og forsvandt ind på toilettet. Han kiggede lidt rundt, og sukkede så. Han gik hen til toilettet, og bankende på, og gik så ind til hende og trak brusegardinet til side. Han gik hen til hende under bruseren og tog blidt fat i hendes hage, med den ene hånd, og slukkede for vandet med den anden. "Jeg hader dig ikke, og det har jeg aldrig gjort. Jeg gøre ingen krav på dig, du bestemmer selv hvem du viser din krop til, jeg ved du tænker på os som helhed, og jeg takker fordi at du tænker på mig. Jeg beklager at jeg virker følelses kold, og jeg vil ikke benægte det. Jeg går ikke, jeg har sagt jeg bliver ved dig, med mindre du smider mig væk og giver mig en god grund til det. Jeg betvivler ikke at du ikke kan klare dig selv, det tror jeg godt du kan." Han tænkte sig om. Han havde fået svaret på alt nu? Han trak vejret dybt, og tvang hende til at kigge sig i øjne. "Jeg elsker dig, og ved ikke på hvilke måde, men jeg kan lide dig som du er, og jeg benægter ikke at jeg er tiltrukket af din krop, for det er jeg, men det vil såre mig utrolig meget hvis du gjorde det for at få penge, da jeg heller vil have at du har det godt, end penge. Der er andre måder at få dem på. Du må vise din krop til alle de mænd, og kvinder du vil, men selvom jeg ikke har nogle ret til at bestemme over dig, vil jeg ønske du ikke gjorde det fordi du skulle have penge, mad eller andet, men fordi du vil." han trak vejret dybt og tænkte sig lidt om. "Jeg har aldrig følt det samme for andre, som jeg føler for dig, og det forvirre mig, og ... ja, irritere mig at jeg ikke kan forstå mig selv. Jeg forventer ikke at du skal have det samme for mig, men jeg vil ikke have du skal gøre noget du ikke vil, på grund af mig." Han tøvede kort og fortsatte så. "Om du tror på mig eller ej, bestemmer du selv." Han slap hende kiggede på hende et kort øjeblik før han åbnede for vandet, og gik ud af badet, trak brusegardinet for og forsvandt ud af døren til toilettet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 22:47

Ace sukkede og tænkte*jeg bliver blot her inde til evig tid indtil jeg dør af kulde fra bruseren fordi den er løbet tør af varm vand..* hun lod endnu et suk slippe ud mellem de rosa røde læber og fugtede dem stille med tungen blot for at smage på noget og tog sig et øjeblik til læberne i det hun hørte banket og skulle lige til at sige han skulle gå i det han trådte ind og hev bruseforhænget til siden, trådte ved siden af hende og stod der overfor den våde nøgne Ace!?.
Hun så helt chokeret ud og sagde lettere stammende da han gik"j..j..jeg" hun så mod døren og stod blot der og var helt lammet, hun fattede ikke alt det hun ligede havde hørt så hun forgav blot at overhøre det, hun regnede ikke med han ville sige jeg elsker dig!?... det var så død vigtig et ord, selv om han ikke vidste hvordan så var det stadig et vigtig meget betydnings fuld ord der indeholdte alt i et ord.
Hun rødmede mega og tog ikke håndklæde om sig, han havde jo betragtede hende inden han gik væk fra hende og hun slukkede bruseren efter lidt tid og gik så iskold fra bruseren af. Hun var som en istap at rør ved eftersom hun ville køle ned efter at David havde rørt ved hende, de steder han havde rørt, var stadig brand varme... og føltes ulidelige... de var så dejlige... de berørelser.
Hun så stille mod David og sagde flot ikke iført noget"Jeg vil ikke ses af andre... jeg. jeg gør det ikke det lover jeg, og det ikke på grund af dig men mig selv så... jeg vil ikke og vis du slet ikke vil ha det er der ingen grund til at gøre det" hun rødmede mega over kinderne og sagde"Undskyld min opførsel før"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 23:03

Han stod lidt stille inde i værelset, og vidsteikke helt hvad han skulle gøre af sig selv, men han hørte da bruseren blev slukket og vendte sig om, da hun kom nøgen og kold ud til ham. Han kiggede på hendes letter røde kinder, hvor farven først blev langsomt afdæmpet, men blev pludselig røde igen.
Han forstod ikke det første hun havde sagt, den første sætning, så han måtte vel spøger. "Du vil ikke ses af andre end?" Han kig hen til hende og kiggede ned af hendes krop. "andre end hvem?" Han stod lidt fra hende, og undrede sig over hvorfor hun ikke var kommet ud i mere ... men nej, han skulle åbenbart have den ægte var, uden omsvøb. Han smilede lidt over hendes påklædning, som der jo ikke var der. "Få noget tøj på, du fryser, og nej, du skal ikke undskylde og diskutere det ikke." Han lod hende ikke nå at reagere men gik forbi hende, og fandt et håndklæde og lage det over hendes ryg. Han gik foran hende igen og kiggede ind i hendes løve øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 23:13

Hun nyste let i det hun fik håndklædet over sig og så flovt på David og sukkede dybt i det hun knyttede den ene hånd og sukkede dybt igen i det hun betragtede ham og da han stillede sig foran hende bukkede hun sig let ned efter at ha gået et skridt bagud og uglede sit hår meget med håndklædet og smed det så til siden og så mobset på David og sagde"HM" hun vendte røven til ham og fandt undertøj og iførte sig det og gik så hen til sengen og lagde sig i den og sagde"godnat" hun sukkede let og så hen mod ham og sagde lidt undrende"skal du ikke sove? vi har brug for søvn syntes du ikke" hun ville undgå at tale med ham mere idag og især at gentage det hun sagde, hun skulle aldrig ha sagt det, hvor lød det egenlig dumt!?, hun var dog os mega flov over han havde set hendes krop i starten men så når hun endelig var ligeglad efter han havde set hende sådan så mange gange så bekymret han sig pludselig om hvor meget hun bar."Athuuuuu!" hun nyste let i det hun fnøs og sagde"Åååhhh man" hun tog dynen let om sig som en eller anden omsvøbt pølse og så snottet på David og sagde"aaaaahhh...aaahhh...ATHUUUU!!!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 23:27

Han kiggede lidt på hende. Prøvede hun at undgå hans spørgsmål? Han kiggede på hende mens hun ordnede sit hår, og gik i seng, og begyndte at nyse. Han gik hen til hende, og lænede sig ind over hende. "Du valgte at hoppe over mit spørgsmål, så jeg spørge dig igen: Du vil ikke ses af andre end hvem? Dig selv?" Han kiggede lidt på hendes pølse form. "Det er utroligt så hurtigt du bliver syg." Han kunne ikke holde et lille smil tilbage. "Du ser da ellers så varm ud når du rødmer ..." Hvilke du gør ofte. Ville han sige, men lod være, det var jo ikke ligefremt ... høfligt et udpege det, selvom hun så sød ud når hun gjorde det. "Men ... besvar venligst mit spørgsmål, så jeg kan få sovet som du mener er så godt." Han rejste sig op, og lod en hånd glide igennem håret. Han kiggede op i loftet, og slog blikket ned igen på hende. "Og hvorfor er du sur på mig, hvad har jeg nu gjort dig?" Kvinden var jo ikke til at forstå! Hun var et stort viavar af underlige ting. Fantastisk skøn, flot, dejlig, sød, og enorm forvirrende for Davids stakkels lille hoved som slet ikke kunne følge med hendes tempo.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 23:48

Ace nyste let og så flovt på ham og gemte sit hoved altså ... det foreste af hendes hoved nede i dynen foran hende eftersom hun sad halvt op af gærrede og hendes pude?. Hun gemte sit hoved og rystede så ned til hun ikke ville besvare hans spørgsmål og hørte så det med at hun måtte have det varm når hun rødmede eller noget i den stil. Hun så flovt op på ham og rakte let tunge af ham sødt og nuttet så det skam ud med den lille sensuelle lyserøde tunge stikkende ud på en flabet dog mobset nuttet måde og hun lod sit hoved dumpe med et PUFF lyd ned i den bløde dyne og lå der og gemte hovedet mens hun prøvede at undgå han ville sige noget til hende dog så hun hurtigt op og sagde"Jeg ikke sur på dig men jeg svare dig ikke tihi, så kan du leve uden søvn MUHAHAH!!" hun grinte let og blottet tænder som en lille løve unge og grinte så i det hun bed sig let i sin tunge og sagde"AUIIII?" hun stak let sin tunge ud og snakkede sjovt fordi hun ikke tog den ind igen"de..t gjo..rde ondt?, jeg.. be..d mig sel..v i tuuingen" hun grinte let og pustede så ud i luften foran sig mens hendes tunge blidt strittede lettere slapt ud af hendes mund mellem de fugtede læber af hendes..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 0:01

Han kiggede på hende med et afventende mine. Han sukkede og satte sig på hendes seng. Det var altid noget hun ikke var sur på ham. Han gav dig ikke op, han ville have hendes svar, og det måtte jo være pinligt, eller noget hun bestemt ikke ville sige, siden hun gjorde sådan et stort nummer ud af at hun ikke ville svare. "Det er heller ikke mig der vil have søvn, det er dig der snakker om mit helbred." Han grinede da hun bed sig i tungen. "Pas på bisserne du bette, de er jo skarpe." Han kiggede på hendes lille tunge der tittede ud mellem hendes dejlige læber. Han lage en blid finger på den, og skubbede den ind igen. "Hvorfor vil du ikke sige det? Er det pinligt?" Han smilede drilsk til hende. "Er det mig eller hvad?" Han kiggede på hende med hoved på sned, før han lage sig på sengen, på maven, med hoved hvilende i hænderne, der støttede til sengen på albuerne. Han kiggede op på hende, med sine grå øjne, og afventede krævende et svar fra hende. "Du skal ikke regne med at du kommer til at sove, hvis du ikke fortæller mig det, jeg holder dig vågen hele natten hvis du ikke fortæller mig det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 0:09

Ace så temmelig afblanket ud i hovedet da han sagde det med han ville holde hende vågen hele natten nu, årh at bruge det mod hende når det var omvendt!? at hun ville bruge det mod ham?.
Hun grinte dog let da han sagde det og hun sendte ham et sødt smil og sagde lidt efter at ha berørt sin tunge da han havde rørt den, dog så hun på ham og rullede sig ind i sin pølse form igen og sagde med en sød stemme"så glæder jeg mig skam til at tilbringe heeeele natten med dig David" hun grinte sødt og rakte tunge til ham og sagde"MMMMMHHHHH" lyden af tungen der stak ud og smilede så sødt til ham og lukkede blidt øjnene og hviskede i det hun var ved at falde i søvn"Men.. Uuurrrrhhhaaaaaa... jeg tror ikke du kan holde mig vågen tihi" hun smilte sødt og slikkede sig om læberne og sagde"Intet kan få mig til at forblive vågen nu når jeg er så træt muhahah"
Hends øjne glinsede let da hun åbnede dem af søvn og hun smilede let til David og fik en arm fri og uglede hans hår let og sagde"hæhæ!" som simba i løvernes konge vis man nogen sinde havde set den?..
Hun smilede ved synet af uglede David og lukkede så blidt øjnene igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 0:19

Han betragtede hende mens hun lå med sine blanke trætte øjne. "Hvorfor tror du ikke det?" Han kiggede på hende. "Det ser ikke ligefrem lyst ud for mig, ikke mange chancer."
Han klemte øjne sammen da hun rode rundt i hendes hår. Han kiggede på hende da hun havde trækket sin hånd til sig. Han fnyste let men lod håret sidde som hun nu så gerne ville have. Han betragtede hendes lukkede øjne og trak sig op til hendes hoved. "Skal jeg tage det som et ja?" Han kiggede lidt på hendes læber, før han lænede sig ind over hende, og kyssede hende blidt men lidt længere tid end de havde 'plejet' at gøre. "Godnat." Han lod sig vælte om på siden, og trillede ud af hendes seng. Han kiggede rundt før han stoppede op. Kvinden var sgu gået i bad igen! Slog det ham pludselig. Han kløede sig lidt i håret og sukkede. Der var tydeligvis noget med hende og vand. Han gik over mod sin egen seng og lage sig på sengen med alt tøjet på og kiggede op i loftet. Han var ikke træt som virkelig træt, men når han nu lage sig ned, kunne han da godt mærke at de havde lavet noget.
Gad vide hvordan det gik i Di Morga? Var de blivet eftersøgt i hele Frankrig? Hvis de var, var de på spanden, de ville sikkert ikke komme over grænsen noget offentligt sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 0:31

Ace var gået stille ud for at tage et glas vand og kom så stille ind og så helt lammet på ham og sagde"Hey!? tror du bare du skal lægge og sove.. og så efter at ha kysset mig sådan, du kan godt tro ned" hun satte glasset på gulvet og kravlede op under hans dyne og poppede op ved hans side og så temmelig mule mobset på ham med et nuttet udtryk af børne fornærmet på hendes ansigt i det hun sagde med en legesyg og barnlig stemme"det uretfærdiiiiiigt.... jeg vil os give dig et kys" hun så på ham med de blanke gyldne og brunelige løve øjne i det hun smilede lidt nuttet nu og kyssede ham så på læberne som hun så gerne ville. Hun holdte dog kysset lang tid som ham måske lidt længere dog.. hun pressede ikke vildt meget sine læber mod hans eller snavede ham, med et fransk kys!? med tunge det gjorde hun ikke..
det var et ømt og nænsomt kys, varmt og fugtigt af vandet fra glasset indhold.. og hun kunne smage hans dejlige læber, han måtte måske os ha længdes efter hendes læber som hun havde længdes efter hans.
Hun så stille på ham og sagde"Hmmm tænker du på noget?" hun rødmede let over kinderne og så rigtig nuttet ud og klemte sig blidt op af ham dog... hun var jo kun iført undertøj men stadig, hun ville lægge ved David, dog.. kun vis hun måtte og så ville hun da os tage sin dyne om sig så hun lignede en pølse ombakning igen .
//Smutter i seng nu ^^ skrives senere i dag :D vis du har svaret der//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 0:43

Det gav et sæt i ham, da han blev indvaderet nede fra, under dynen. Han smilede lidt af hendes udbrud. Hvis hun ville havde han ikke noget imod det. Det var noget underligt de havde kørende med hinanden, nu han tænkte over det. De kyssede hinanden som om de gav knus, og virkede begge til at lide det, men det blev aldrig mere, end et kys ... selvom et kys nu ikke bare var et kys, som man fyrede af til højre og venstre.
Han nød hendes bløde læber mod sine fuldt ud, bløde, lidt våde, og så var de der længere tid end normalt, hvilke han kun fryde sig over. Da hun slap ham kiggede han på hende. "Nej, nej, eller jov, men nej, ikke før du kom og indvaderede mig." Han satte sig op, og trak sin t-shirt af, og derefter fik han også bukserne af. "du skal ikke tro du får den for dig selv." Han fik sine ben under den smalle dyne, der slet ikke var lavet til to. "Du er velkommen til at holde mig vågen, hvis du ikke selv falder i søvn først." Han kiggede på hendes smukke løbeudseende. Han børstede noget hår væk fra hendes ansigt og satte det fast bag hendes øre. "Jeg glæder mig til nattens underholdning." Det kunne lyde enormt forkert, men han måtte jo bare krydse finger for at hun forstod den rigtigt, ellers turde han da slet ikke tænke på hvad der kunne bryde ud. Der kunne enten komme det ene eller andet. Han vidste ikke helt hvad han ville have, eller jo, han ville jo helst have hun forstod den rigtig, men ellers ...
//Lad mig da lige påminde sig om det ik er dag^^ but i know what you mean :)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 17:18

Et smil bedte sig over Aces læber og hun strøg blidt David over kinden i det han havde smidt sin tshirt og hans bukser. Hun havde aldrig regnet med at skulle lægge ved siden af sådan en guddommelig krop som hans, med sådan en smuk mave og hans dejlige stemme flydende ind i hendes øre når han snakkede så man kunne falde i søvn af densn blødhed og dens magtfulde klang der var gemt i dens undertone, mens man kunne studere de blanke øjne af hans der var så flotte at hun kunne falde helt ind i dem hver dag.
Hun lagde blidt hovedet mod hans skuldre og sagde med en blid hvisken"Jeg elsker os dig David, på en hengiven måde at jeg ej vil trylle binde dig af et forholds stærke ord" hun grinte let og så mod ham med sine flotte løve ligende øjne og sagde som en løve"Rraaaawww" hun grinte let igen og sagde så stille" Men vis du vil vide det" hun gabte let og smilede i det hun lagde blidt ryggen og den lille pariser strittende røv til ham"så vis jeg endelig skulle vise mig for nogen som helst fyre.... så... skulle det være dig David" hun smilede for sig selv og havde allerede her lukkede øjne i det hun stille var ved at falde i søvn allerede?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 17:36

Han blinkede forvirret da hun begyndte på det romantiske snak, som han ikke fattede en brik af, eller jo, han forstod det første hun sagde, men stod så af toget, smilede bare, og lod som om han forstod hende, selvom det var tydeligt han ikke gjorde. Han smilede da hun endelig svaret på hans spørgsmål. Han tøvede, men lage så blidt en arm omkring hende. Hendes hud var blød og dejlig, lidt som chokolade. Hvis han skulle beskrive hende uden at bruge for mange ord, ville han helt klart sige at hun var som et stykke chokolade der var formet som en lille løbe med dejlige brune øjne. Det kunne ikke beskrive mere en en promille af hende, men hvis han da skulle beskrive hende til fulde ville han snakke i år, om ikke et par år tusinder. Han sukkede og mærkede hendes bløde, flade mave inder sin arm. Han kiggede kort på hende, og lukkede øjne, og fandt hurtigt ud af at det krævede energi at være sur, for han faldt kort tid efter i søvn, med et veltilfreds drag om munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 18:07

Næste morgen vågnede Ace stille med øjnene blidt rettet mod sin sove partner selv om de intet havde lavet?, hvilket dog også passede hende fint fordi dette var mere dejligt end at have noget hedt og så havde det mærkeligt dagen efter fordi man ikke så hinanden som før, selv vis man forelskede sig som hun nu havde gjordt?, behøves man jo ikke lige frem at gøre noget yderligere ved dette, dette var jo et tegn på at de sagtens kunne omgås uden at dummes, dog vidste hun ikke om hun var en for stor fristelse for ham fordi?, hun var jo af kvindeligt køn, med kurvede smukke kvindelig udviklet former der aldrig var blevet berørt af en mandelig, andet end hendes læge og det var blot for tjekning af andet...
Hun grinte let da hun dog endelig fik sig rejst op fra den lettere pressede sengemadrass der slet ikke var vand til så megen belastning, og den gav små knirke lyde fra sig i det hun så hurtigt mod den et kort øjeblik og lod sig så valse ind til stuen og begyndte stille at fiske i køleskabet efter mad at spise, hendes mave skrig nærmest efter noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 18:44

Så snart Ace var ude af sengen, rykkede Davis længere ind på madrassen, og smed sine arme og ben ud til alle sider så han fyldte sengen godt ud. Han små sov, mest sov, men han havde mærket da hun rejste sig op, og straks overtaget hendes plads med arme og ben.
hendes side af sengen duftede stadig lidt af hende, hvilke passede ham udemærket. Han lage sig til rette, og sov videre. Det kunne han vel lige så godt, nu hvor han havde chancen for det.
//Beklager det ... ekstremt korte svar, men vidste ikke lige hvad jeg mere skulle skrive, da han sover//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 21:28

Ace kom stille gående tilbage og stoppede mere eller mindre overrasket op og betragtede denne fyr der havde overtaget løvindens plads og hun fik et lumsk smil på læberne men dog havde hun ikke tænkt sig at gøre andet end at gå hen til ham og sætte sig på siden af sengens kant og berør hans dejlige hår og betragte ham mens hun nulrede ham i håret og sukkede så stille og sagde"hvor er du nuttet når du sover" hun grinte sødt dog næsten lydløst i det hun stille lagde sig over ham og betragtede hans dejlige pragt og kyssede ham så blidt ned af halsen og hviskede"vågne vågne... du skal op" hun grinte og sagde"op op med dig" hun flyttede sig dog væk fra ham så han bedre ville kunne komme op i det hun gik hen til sin taske og fandt jeans bukser frem og tog en trøje over sig og smilede i det hun havde det dejligt meget faktisk iført dette her.
Hun så lidt ud mod vinduet og så at vejret var nogen lunde overskyet så skulle de blive og overnatte igen til en bedre dag eller tage chancen og køre afsted på motorcyklen...??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 21:41

Han vågnede ved lyden af Ace bløde stemme der snakkede om et eller andet, som hans øre slet ikke fik fat på, noget med når han sov. Han ville have rejst sig op, og gjorde også klar til afsæt, da han mærkede hendes vægt på sin ryg og blev liggende. Han stønnede tilfreds da hun kyssede ham, og smilede da hun begyndte at snakke om at han skulle op. Han sukkede da hun rejste sig op, og fik sig selv hevet op og kiggede rundt. Han betragtede hende imens hun fik ordnet sit tøj. Han kiggede på hende, og derefter fulgte han hendes blik ud af vinduet.
Åh, nå, men han måtte nok komme ud af dynerne. Han fik taget sig sammen, og skubbede dynen til side og skulle til at rejse sig op, men hans ben var ikke samarbejdsvillige så han væltede ud af sengen med et højt brag. "Argh!" Han kom op og stå, og kiggede olmt ned på sine ben, og sendte så Ace et kæmpe smil over hele klør fem. Han rode lidt rundt i håret, og fandt lidt efter sine bukser, som han satte sig på sengen og fik på, af skræk for at hans ben stadig ikke var samarbejdsvillige. Det var de dog, og han fik bukserne på. Han fik også t-shirten på og vidste så ikke helt hvad han skulle gøre. Han rode rundt i håret og gik hen til Ace, og lage armene omkring hendes skuldre. "Nå, men hvad byder dagen på?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 22:08

Ace så undrende mod David og sagde med et tunge ræk mod ham"Nååårh du vil vist til af op nu os hva?" hun grinte sødt og vente sig så om for at sætte det sidste prik over iet i hendes beklædning i det hun hørte det store bump og så Davids efterfølgende klagen i det hun vendte sig om og begyndte så at bukke sammen nærmest af grin over ham og holdte sig for munden mens hun grinte helt vild over at David sådan kom hurtigt op igen og nærmest så ud som om intet var sket, "Hehe ja ja, som en hurtig ninja ned og op igen hva?" hun blinkede drilsk til ham og kiggede så på sit undertøj og overvejede lidt om hun skulle lægge noget klar til når dette her hun lige havde taget på igår ikke holdte mere i det hun sagde stille men dog med en blid stemme ment hen til David"forresten jeg har lavet bacon og æg vis det var noget, der hårdkogt og blødkogt, de hårdkogt er der rugbrød til vis det skulle være noget? eller fransbrød" hun grinte let og mærkede så Daivds dejlige arme omkring hendes skuldre og grinte så i det hun sagde"Nååårh det ved jeg skam ikke, regn og slud men vi skal jo ud?...." det rimede med vilje og hun grinte let i det hun fik vendt sig om og så på David og rødmede dog let over kindbene fordi hun kunne se ham for sig igen kun iført intet andet end det... nederste...
Hun så flovt til den ene side og sagde"Hvad vil du gerne lave idag?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 22:25

Han kiggede rundt. "Ja, im a littel assassian." Han lyttede til hendes æg og brød snak, men fik ikke så meget ud af det. "Du skal da ikke beklage sig over vejret, hvis jeg ikke tager meget fejl, kommer jeg til at køre, og da jeg er højre end dig, er det mig der får det hele op i hoved, så det passer mig ubemærket at blive her til imorgen. "Så skulle det da lige passe at der kom regnskyld, og oversvømmelse." Han slap hende, og kiggede ud af de grå vindue. "Men forklar mig lige det med morgen maden igen, fandt aldrig ud af hvilke var til hvad, og hvad der var til hvilke." Han smilede og kiggede ned på hende. "Hvad jeg vil lave ide?" Han kiggede tænksomt op i luften. "Være sammen med dig!" Han kiggede ned på hende igen. "Så du bestemmer hvad vi mere skal lave." Han børstede noget hår væk fra ansigtet. "Så hvad vil min chokolade løbe lave? Ja, det var et navn jeg fandt på inat, og nu skulle det lige afprøves." Han rode lidt rundt i håret. Han kiggede op i loftet og kiggede så ned på hende igen. "Drop morgenmads snakken, og fortæl mig hvad du vil lave, så skal jeg nok holde op med mit lille small-talk." Han Han gik hen og smed sig på sengen. Der lød et brag fra sengen og den knagede fratruende under ham. "Piv." Han lå helt stille, og kiggede over på Ace. "Måske skulle vi have taget et lidt dyre værelse, og jeg håber ikke det gør noget vi sover igen sammen næste nat, ellers bytter vi seng." Han fik sig rejst op, og kiggede på sengen som han var bange for kunne gå under ved det mindste vindpust.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 22:31

Ace så temmelig chokeret påå den hyper David i det hun blidt tog om ham og sagde"Nååååååååååååårrrrrrhhhh! så jeg er blevet en chokolade løve hvaaaa" hun grinte let og prøvede at kilde ham blidt i det hun smilede sødt og varmt til ham og fik sig så rejst ovnlig op og så stille rundt og sagde"Hmm hehe" hun smilede lumsk og sagde for sjov dog?, dog lod hun ham ikke høre det var for sjov"vi kunne tage et langt og hot bad sammen vis vi bestilte et værelse med boble bad? og så en seng hvor vi begge to har plads til at være så jeg ikke skal lægge så tæt op af din lækre krop og... mærke noget forstyrrende mod mig om morgen mens du stadig sover" vis han kunne regne ud hvad hun mente i det hun rødmede i hele hovedet og let så væk fra hans blik så var det nok det alle fyre havde om morgen nemlig morgen stiv. Hun hostede let sådan øhm øhm og så stille mod David og sagde"Men der æg og bacon det morgen mad... vi kan os bestille kaviar og gå fuldstændig amok på hotel værelset dog er det synd for dem der skal rydde op efter os syntes du ikke?" hun så lidt på ham og smilede dog forsigtigt i det hun stille så ud af vinduet og sagde"vente til imorgen med at køre... Hmmmmm okay så venter vi til imorgen men så heller ikke længere, vi er jo på flugt så det ikke godt vi er det samme sted for længe husk endelig det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 22:44

Han kiggede lidt på hende, og vidste med det samme det var hun tænkte på da hun rødmede over hele hoved. "Du kunne da bare smide mig ud af sengen, så slap du da for det, og det var også dig dig ville op til mig ikke?" Han smilede og sukkede. Han rystede på hoved. "Den er jeg med på, og tænk ikke på dem der skal rydde op, er det ikke det de er ansat til? Eller er det bare mig der ikke helt har fanget meningen i at være RENGØRERINGS-kone." Han satte sig i skærredstilling på gulvet og kiggede op på hende med et smil. "Men du bestemmer, jeg har sagt hvad jeg vil." Han smilede. Han sad lige og tænkte boblebads scenen igennem et par gange på forskællige vinkler og stoppede så op i et latteranfald. Han trillede om på gulvet og var ved at dø af grin. Han prøvede at fortrænge de billeder han lige havde fået i hoved og kom gispende op at sidde igen mens han fejede det hår der var faldet ned i øjne væk. Han smilede og kom op at stå. "Sorry, jeg er bare i lidt lalleglad humør." Og mere til, kunne der godt siges. Han smilede til hende mens han stadig bekæmpede scenerne i hoved.
"Hvem siger det ikke må være sjovt at være på flugt?" Han lænede sig op af væggen og kiggede på hende. "Men jo, vi tager afsted imorgen."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 22:57

Ace grinte og rakte tunge af selveste David og rejste sig så op og tog puden over fra hendes seng og kastet tilbage mod ham og sagde"du tænker heller aldrig på deres stakkels knæ eller deres alder måske? det jo ikke fordi der kommer nogen og rasere dette her hver dag?" hun grinte og smilede i det hun smed tøjet foran David så lidt og fandt så en skjorte og tog den på i hvid og smilede da hun så sensuel ud i den og tog så bagefter bukserne på igen og tog skjorten let ned i den og lod den pose lidt og så mod David så og sagde"Nåååårh men jeg smutter lige et sekundt, du kan pakke alt vores tøj og ja vi tager afsted i morgen lalleglade lille dreng" hun rakte igen tunge til ham inden døren smækkede efter hende blidt og hun gik ned til resceptionen og så lidt rundt og sagde"Ja et værelse" Damen så igennem tingene og sagde"vi har kun bryllups suiten" Hun grinte let og fandt pengene frem og sagde lidt forstummet"Jaaaah man skal jo være gift en gang i livet så hvorfor ikke" hun gav pengene til hende og gik så ind til spise salen eftersom det var 12, i det hun stille fandt et fad og fik kaviar i sort på og rejecocktails og sådan lidt her og der og os mad og frugt. Hun smilede og gik ned til bryllups suiten og låste op. Hun så flovt rundt, rummet var virkelig lovely dovely men det havde boblebad og bruser?, og så var der ikke køkken men direkte linje til køkkenet og så var der ellers håndvask i badeværelset self og toilet, samt sengen inde i det store rum var smuk, den var hjerte formet i det men stor nok til man ikke ville stritte ud med fødderne og så havde skufferne alverdens kinky ting!? som håndjern og sådan!? og der lå roser på sengen og boble baddet var fyldt op da hun kom tilbage med sine ting til værelset. Der var levende lys ved boble badet og det duftede skønt og der var lyserød skum og vandet var dog klart, og så var der rosen blade i rød her og der oven på skummet.
Hun så stille rundt og hentede så David og sagde"nyt værelse kom" hun gik der ned og smilede og sagde"taaadaaaa du sagde jo vi skulle have det sjovt ikke? så nu er vi gift for en dag HAHA!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 23:10

Han pakkede ned som hun havde beordret og ventede så på at hun ville komme tilbage fra sit forhenværende opgave. Han tog deres taske med, da hun kom og hentede ham. Han fulgte med hende op til bryllups suiten! Han kiggede undrende på hende, da hun med et smil erklærede dem for gift for én dag! Han smilede og rystede på hoved, smed tasken en, og greb fat i Ace, og svang hende op i hans arme og og gik hen til sengen og smed hende ned i den store hjerteformet seng. "Nå, men du siger gift for en dag?" Han grinede og sukkede med et smil. "Hvad vil bruden så lave?" Han smed sig ved siden af hende, og var glad for der ikke var nogle knirkende fartruende lyde denne gang. "fik du fat i fisken?" Han kom op af sengen, og kiggede ind på badeværelset og vendte sig om mod hende. "Hun ender med at blive helt rød fra trop til tå." Mumlede han lavt, og vidste ikke helt om hun kunne høre ham, men håbede det ikke. Han vendte tilbage til sengen, og kiggede på hende. "Nå, men ... kone." Han blinkede og lænede sig ind over hende. "Hvad byder dagen på?" Han kyssede hende blidt på munden. Han betragtede hendes smukke øjne og lod sig så lande på ryggen og kiggede rundt på alle de meget, MEGET MEGET kærligheds præget værelse. Hans blik gled rundt på alle de små dimser og dutter der lå omkring, klar til brug, blanke og rene. "Det er da også deres egen skyld hvis de får ondt i knæende ved at gøre rent her, de kunne bare lade være med at proppe så meget ind u rummet."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 23:18

Hun grinte let over dette og tog om David og sagde"aaahhh david d...David! haha stop" hun grinte da hun landet i sengen med ham ved sin side og så undrende på ham og sagde"Hmmmmm tror jeg vil tage mig et forfriskende bad og det er mig der har fået dette ind faktisk altså af mad der står der henne på nat bordet til dig som morgen mad i stedet vis det er noget?" der var nogen der gjorde det andet værelse de havde været på rent nu, og hun kunne ikke lade vær med at grine da han så badeværelset og sagde så stille"Dagen byder på afslapning og skide godt mad samt tv og nusseri" hun grinte og rakte tunge til ham i det hun rejste sig op og gik så stille hen mod badeværelset og sagde"Helle for at være den første til at prøve det store boble bad mens de stadig er varmt" vandet var gennemsigtig så det kunne umuligt smitte af på ens hud dog, dette var virkelig dejligt at se at noget var gjordt så meget ud af det og før David ville vide af det efter han havde givet hende kys og det, der lå hun allerede godt boblende i boblebadet helt nøgen"Mmmmhhh det her er bare livet"der kunne være to dog regnede hun sku ikke med at David ville hoppe i eller da slet ikke komme og blot gå i det?, og vis han gjorde ville hun så meget rødme og måske gå op der fra af ren... ? skræk for at mærke hans nøgne krop under vandet eller at han så hendes krop?, dog nærede hans desire ikke så meget for hende... så han ville end med at gøre noget?. Hun så lidt på sin egen krop og sukkede let*Hm... hvorfor har jeg sådan en dum krop, den er end ikke særlig flot..* hun sukkede stille..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 17 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum