Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 14 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 14 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 20:06

Han smilede og sukkede. Han skulle til at svare hende da hun afbrød ham. "Jeg elsker også dig ..." Igen skulle han til at svare, men hendes dejlige læber kom i vejen, hvilke langt fra var et dårligt bytte, nej, det var en gave. "Jamen hvorfor skulle jeg da ikke være det?" Han kløede sig let i håret og smilede. "Nej for du har jo vækket mig godt og grundigt." Hun så ikke ud til at reagere på det, for hun kastede sig straks igang med at putte ham godt ned under dynen. Han kiggede på hende igen og greb ud efter hende, og lukkede munden på hende. "Godt, nu vil jeg gerne tale ud!" Han kiggede kort på hende, og åbnede så munden igen. "Ja, hvis du skyder dem op i andre gør det ondt, men ikke hvis du styre dem." Han slap hende igen, og trak hende ind under dynen. "Godt, så tænder jeg dig igen, så du kan snakke alt det du vil." Han kyssede hende blidt på munden, og afventede nu noget mere, der skulle komme ud af hendes fine velformet mund, der som altid var enorm tiltrækkende, ligesom alt det andet på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 20:24

Ace betragtede stille David og rødmede af skamfuld flovhed da han sådan sagde det med at det var hans tur til at han ville tale?. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige lige nu?. Hun så stille rundt og lod ham sige hvad han ville og hun forstummede det meste af de minutter de var sammen i det hun strakte sig let og sagde"Hmmm måske jeg altså burde få fat i den nøgle inden det er forsent?" hun sukkede let og rejste sig op og iførte sig nogen shorts og en hvid skjorte og knappede den i det hun smuttede hen til døren og smilede til David uskyldigt og sagde"bare rolig jeg kommer snart tilbage fordi hvad skulle der dog ske?, at jeg ville støde ind i en stor styg ulv? der ville tage mig fra dig" hun rakte let tunge til David sødt og grinte let i det hun smuttede ud af døren og hen til elevatoren og endte neden under efter noget tid?. Hun grinte let i elevatoren, hvad kunne der ske hende siden han ikke ville have hun tog her ned?, de var lige kommet tilbage ja, men den smerte i hendes ryg var ved at drive hende til vanvid og den skulle ikke gå ud over.... David. Hun nået ned til lobbyen og fik sin nøgle og sagde"ses" hun gik oven op igen med elevatoren.,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 20:32

Han kiggede på hende, imens hun pludselig fik lukket munden. Han sukkede da hun forsvandt og stirrede op i loftet. Hvad kunne der ske hende? Argh, nu havde hun selvfølgelig gjort ham bekymret! Flot! Han satte sig op i sengen og ventede på hun ville komme op. Og som det altid gør når man er nervøs, gik tiden jo i snegle fart! Han trak bene op under sig, og sad der som en lille bekymret hund og ventede på hun skulle komme op. Han lukkede øjne, og lyttede intenst til lyden at elevatoren der ville komme op igen, lige om lidt, med Ace, i god behold. Når hun så kom op, skulle hun love aldrig at gøre ham så bekymret igen, ikke fordi han var bange for der skete hende noget ... eller jo, nu havde han jo redet hende mere end en gang, så også derfor, men han var jo heller ikke den type der gik rundt, og bekymrede sig om alle andre. Det havde han ikke gjort i mange, mange år, så det burde der da ikke være et problem i vel? Nå, men nu sad han der, og ventede på at hans lille chokolade løve skulle komme op igen, og så fik hun ikke lov til at gå andre steder uden ham!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 20:42

Ace kom endelig ind af døren og sagde"såå jeg tilbage med en nøgle til dig så du ikke smadre døren når du faktisk kommer hjem her igen og jeg ej er hjemme?" hun grinte let og havde taget lidt chokolade med op til dem dog i kanin former og sagde"her vil ulven have lidt chokolade kanin?" hun grinte let og satte sig i sengen overfor ham og sagde"Noget galt ?" hun lagde hovedet let på skrå og ventede lidt på at høre fra ham om der var et eller andet galt med ham?, det kunne jo godt være der var det egenlig?...
Dog regnede hun med at han blot var bekymret da vis han da var noget overhovedet jo?.
Hun smilede forsigtigt til ham og prøvede at virke som om alt var okay i det hun let skrig og rejste sig op og sagde"Ahh!" hun lukkede øjnene i og lyden af hud der sprækkede kunne høres... det var hendes vinger..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 20:53

Han kiggede da hun kom ind, og ånde lettet op da hun kom ind med ... chokolade? Han smilede skævt, og ventede på hun satte sig. Han kiggede lidt på chokoladen, og gav et lille "vuf" fra sig. Hun så en smugle anstrengt ud, som om der var noget der gjorde ondt på hende. Han kiggede bekymret på hende. Var der alligevel sket noget? Han skulle til at gribe ud efter hende, da hun rejste sig op og skreg. Han havde ikke forventet det fra hende, og var lige ved at vælte omkuld af forskrækkelse. Han trak vejret dybt, og kiggede på hendes vinger. Han kunne ikke få lyden ud af hoved, den lyd der kom, da hendes vinger skar sig igennem hendes ryg. Han kiggede mere eller mindre skræmt på hende. Han rejste sig op. "Er du okay?" Spurgte han forsigtigt, stadig chokeret over den måde hendes vinger bød hende velkommen. Sådan havde det ikke været på ham, der havde det været det afslappende og roligt. Eller, selvfølgelig en overraskelse, men ... det havde været til at holde ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 21:05

Ace mærkede et stik i sin skuldre og ud af hendes smukke ryg da hun smed sit overtøj og bh mærkede hun sine vinger komme ud af ryggen, hendes fjer lignede nærmest små regn bue ørrede skæld, de var smukke og dugnede men hendes fjer var cocio lyse brune og når de opfangede lysets stråler lavede de en slags bølge af regn bue skær når lyset ude fra vinduerne ramte dem, når det var almindelig belysning var der intet der forandrede dem?, så var de blot smukke cocio brune som hendes hår. Hun så helt lammet ud med blod dryppende fra vingerne og hun så helt lammet ud i det hun så stille op mod Davide og sagde"aa...auv" hun bed tænderne let sammen og prøvede at holde sine små pivende lyde tilbage og rejste sig stille op og sagde"det gør rigtig ondt" hun sukkede let og prøvede at bevæge dem lidt dog bevægede de sig ikke for meget, de var temmelig lange i det og ikke så helt vildt brede, så de var adrætte og skabt til fart og neddykning samt at foldes mod hinanden så hun kunne være mere adræt mellem ting vis hun fløj?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 21:23

Han smilede ved synet af hendes vinger. Dejlige brune. Han lænede sig ind over kende, og kyssede hende blidt på læberne. Han lod en finger glide over hendes vinger, blidt, mens blodet gled ned på hans finger. Han kiggede på blodet, næsten helt optaget af det. Han løsrev sine øjne fra blodet og kiggede på blodet. "Er du okay? Ud over at det gør ondt?" Han vendte blikket mod blodet igen, imens han ventede på et svar. Som altid fascinerede ham, måske lidt for meget? Han kiggede på hendes vinger. "De er flotte." Han stak fingeren i munden, og slikkede blodet af fingeren, mens han kiggede på blodet på hendes vinger. "Undskyld mig, jeg er bare ..." Han vidste ikke hvad han mere skulle sige. Han kiggede på hende igen, og sukkede, og lukkede øjne kort.
//Beklager det ikke blev længere//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 22:09

Hendes overkrop var blottet og hendes underdel var blot shorts der sad sensuelt og stramt på hendes smukke krop. Blodet var meget og gled blidt ned af hendes vinger og ned af ryggen på hendes samt lidt var kommet på hendes bryster her og der os ned af halsen på hende. Hun så flovt på David og sagde"ja jeg.. jeg er okay? tror jeg nok, men det gør meget ondt eller gjorde" hun tog sig let til vingerne de var meget ømme og de gav sig i et hiv vis man berørte dem, hun så flovt på David og følte sig lidt mere tændt når han berørte dem? mærkeligt nok, men det var vildt flovt skam os. Hun smilede forsigtigt og kyssede ham blidt på læberne og sagde"er du vil med blod hva?... hehe så havde jeg ret" hun lukkede blidt øjnene og åbnede så de brune smukke løve øjne og sagde"vis du vil elskede David, så må du godt slikke mig ren fra blod eller tage lidt hvor du vil her og der," hun strøg noget af sin hals lette små dråber og holdte ud mod ham og smilede sensuelt og lænte sig let over ham så hun dryppede mod blod ned på hans nøgne krop og hviskede i hans øre"Du ser lækker ud, så lækker jeg kunne tage dig lige her og nu" hun smilede lidt og lod blidt sin finger med bloddråberne strejfe hans underlæbe virkelig blidt og nænsomt i det hun smilede lumsk og sagde"smage?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 22:23

Han smilede og betragtede hendes leg med hendes blod. "Jeg burde nok være vampyr." Han smilede, og blinkede til hende, da han lænede sig ind over hende, og slikkede lidt på hendes hals. Hendes blod smagte dejligt, men havde stadig den metalliske smag, da han jo ikke var vampyr, men det var lige præcist denne smag han elskede at have i munde. Han slikkede hende blidt på brysterne og videre op af halsen, op mod hendes tillokkende læber, som han endte ved, med et lille blidt kys. "Hvem har sagt ud ikke må det, min lille sexy chokolade løve?" Han lage armene omkring livet på hende, og kyssede hende igen, mens han blidt rørte ved hendes vinger. Han smilede, kiggede på hende. "De er smukke, min lille brune løve." Han låste sine arme bedre fast omkring hende. Han begyndte at lege med hendes hår, men ville ikke trække hende med hen mod sengen, da han ikke vidste hvor ømme hendes vinger var. Han smilede, slap hende, og gik på jagt efter sit tøj. "Lad os afprøve dine små vinger." Det tog ham lidt tid, at finde tøjet, efter som Ace ikke ligefrem havde lagt det i en fin bunke da hun klædte ham af. Han stod lidt efter igen i tøjet, eller alt under bæltestedet. Han havde ikke taget noget på ved overkroppen, da han bedst kunne lide at flyve uden tøj på overkroppen, da det kunne irriteret utrolig meget. Han trak hende med ud på altanen //Jeg håber der er sådan en// og kiggede på hende med et afvende blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 23:22

Hun rødmede let og smilede da han endelig begyndte på det han så gerne ville, at slikke dette dejlige gorgeus blod i sig som var hendes heldigvis? det ville være lidt mærkeligt vis det var en andens"Hehe så du vil gerne være vampyr" hun smilede og sagde"hvorfor finder du så ikke en der kan gøre dig det, så kan du leve af blod så meget du nu vil hehe" hun prikkede ham på næsen blidt og sagde"Kidding" i det hun stille rejste sig op os og fandt en top og rev hul til sine vinger og fik trukket dem ind og tog toppen på og sagde"Okay hvor skal vi tage hen for at øve flyvning og hvad... uh hvad med søen!?" hun grinte let og sagde"der hvor vi rigtig kom tæt på hinanden"
Hun gik stille med ham udenfor på balkonen og sagde"skal vi flyve her fra!?" hun så lidt rundt og sagde så nervøs"mmhhhh okay" hun lukkede øjnene og fik slået vingerne ud og prøvede at baske lidt med dem og sagde"Jeg føler mig som en GRIM KYLLING... der ikke kan flyve" hun lavede tude show for sjov og så ked og led ud til David.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 23:32

Han stønnede, og smilede så lidt grumt. "Beklager min løve, men nu er det mig der bestemmer." Han kyssede hende blidt på kinden, før han skød sine sorte vinger ud, sprang op på gelænderet og greb hendes hånd. "Kom så, så leger vi Peter Pan." Han hev hende op i armene og satte afsted. "Du slipper bare når du tror du kan bruge dem." Han fløj højt op, og kiggede på hende. "Kom så min lille løve, din første flyvetur." Han låste hendes hænder fast om hans nakke, og lod så hænderne falde ned og kiggede på hende. "Du slipper når du kan." Han fløj længere op, mens han ventede på hun ville slippe. Da han var kommet højt nok op, efter hans mening, fløj han bare lige så stille rundt og kiggede på Ace. Han kyssede hende blidt på læberne og ventede tålmodigt på at hun ville slippe ham, men han var dog klar til at gribe hende, hvis hun ikke kunne bruge sine vinger, men det var vel som fugle, de kunne næsten bruge dem så snart de var ude af reden?
Han fløj ind over søen, som hun havde nævn og fløj langsomt ned, men var stadig højt oppe, mens han ventede på hun ville starte med at prøve de fine brune vinger af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 23:47

Ace tog let om ham i det hun mærkede de satte af og hendes vinger bevægede sig let og smidigt efter vinden så de var slet ikke klar til at være for sig selv og faste samt holde ovnlig til det hele. Hun mærkede et sug i maven og følte sig virkelig pinlig berørt i mens hun hang der om halsen på ham og mærkede så hans dejlige kys og sagde"du virkelig vidunderlig" hun grinte let og prøvede at baske med vingerne men kunne ikke rigtig?, hun fattede ikke lige helt var der var galt men da de endelig var over ved søen prøvede hun virkelig at baske med vingerne og før hun vidste af det var hun faktisk endt i søen, hun mærkede vandet om hylde hende men nået at få vingerne ind hvilket var os det der havde fået hende til at falde så hurtigt dog fra så småt højder... Hun mærkede sin vådhed og hendes hvide top klistrede sig ind til overkroppen der ikke bar en bh og viste de runde formede smukke bryster af hendes let og hendes vinger voksede stille ud igen da hun var kommet op og hendes shorts hang halvt nede af den ene hofte og blottet hende.... gstreng. Hun rødmede let og så virkelig sensuel og vådlig ud i det hun spredte vingerne majestætisk ud og sagde"okay... jeg må prøve igen uden at gå i panik" hun havde ikke nået at få fat i Davids hånd fordi da var så tæt på vandet at han ville umuligt ha kunnet gribe hende, dog vis de havde været højere oppe havde han helt klart fået fat i hende med det samme det ville hun være sikker på. Hun smilede til David og sagde"nåårh hvordan ser jeg ud" hun grinte let og prøvede at sætte af fra jorden og kom faktisk nogen få meter op men endte så nede på jorden igen"øøvvv..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 23:59

Der kom ikke en lyd fra David, da hun gik i vandet, før han smilede lidt og fløj ned og ventede på hende, da hun kom igen, enorm sexet at se på. Det var ikke kun hans hoved der mente det, for kroppen var straks med, men han lod det nu ligge, og ventede på hun kom op på land. Da hun kom helt op, og prøvede at baske som en gal, med de fine brune vinger knækkede han sammen i latter. Det var noget af det sjoveste han nogen sinde havde set. Han krummede sig sammen til en lille kugle, og grinede så tårene næsten sprang. Lidt efter kom han på bene igen, og kiggede på hende med et kæmpe smil, da hun igen var landet. Han trak hende ind, og gav hende et godt gammeldags kæmpekys, lige midt på læberne. "Du er fantastisk!" Han slog armen omkring hende, og knugede hende ind til sig, uden at mase hendes fine vinger. "Prøv igen." Han smilede, og satte af fra jorden, og fløj et par meter over hende. "Kom her op, så tager vi det som en trappe." Så kom hun da op, og svæve, og kunne så forhåbenligt flyve. Højder var jo noget bevingede væsner kunne lide. Han kiggede ned på hende, og afventede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 0:19

Hun så flovt på ham da hans krop reagerede på hendes smukke vådhed og hun stoppede pludselig op da han sådan knækket næsten sammen i sin latter og hun stod der og så helt dum ud!?. Hun så lidt stricks på ham og sagde "Hey!? det ikke pænt at grine over en retarderet gris som mig der ikke kan finde ud af at flyve?" hun så lidt væk og mumlede"jeg er virkelig en grim kylling" det mindede hende om noget hun havde set i tv da hun var lille om en alligator der troede den var en grim kylling?.
Hun sukkede stille og rødmede da hun pludselig havde taget om hende og blot kysset hende ud af det blå men hun smilede og kyssede ham blidt tilbage og smilede så over hele ansigtet og baskede så glad med vingerne og endte med at komme op til ham og tog let om ham og sagde"YAY!" hun klamrede sig faktisk til ham og sagde"Jeg klarede det her til! jeg virkelig god" hun grinte og baskede så mere og mere og slap til sidst David og endte med at kunne flyve op af selv"Hvordan drejer man!? " hun så lidt til siden og prøvede at vende sig, det var svært men hun fik det gjordt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 0:31

Han var lige ved at dratte ned igen, af hendes spørgsmål. Han fik med en heftig basken med de sorte vinger, kæmpet sig op igen, med et kæmpe grin over læberne. "Det skal du nok lære det kommer." Han trak vejret dybt, og koncentrere sig om at holde sig i luften. Han fløj op til hende og kiggede på hende. "Du klare dine flyvetimer med bravur." Han klappede let i hænderne, før han kyssede hende blidt uden at berøre hende. "Nå, men hvad vil du så? Lære at dreje?" Han fløj lidt væk fra hende, og fløj lidt omkring sig selv, i en spiral op i luften. Han fløj et par meter over hende, og kiggede på hende med et smil. "Kom her op søde." han rakte hånden ned til hende, og ventede hun ville komme op, eller hvad hun nu ville. Det var underligt at se hende selv flyve, men det gjorde ham glad, når hun gjorde dette kunststykke som kun de færreste magtede. En dans i luften, som krævede ynde og øvelse for dem der ikke var bygget til det, men snilde og elegance for dem der mestre denne dans.
//Godnat godnat ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 0:41

Hun rødmede flovt og rakte ud efter hans hånd i det hun virkelig beundrede ham endnu mere end nogen sinde før, han var så elegant og mandelig i denne luft, han vidste så meget og var så stærk og god, dette var svære end det egenlig så ud til, og hun følte sig skyldig over at ha troede det var så let som hun nu havde fundet ud af det IKKE... var.
Hun tog hans hånd da hun endelig kom op til hans side og sagde"vis mig spiralen igen!? jeg vil lære at gøre det samme som du gjorde, jeg vil gøre det samme..... be om vil du ikke nok vise den igen?" hun smilede og sagde"Den var så smuk og du var vildt god til det der med at dreje rundt, det vil jeg altså lære" hun grinte og smilede i det hun kyssede ham på læberne i det hun satte let af igen og fløj stille rundt i det hun ikke kunne dreje om sig selv, fløj hun i store buer om sig selv og dannede let et 8 tal og grinte i det hun sagde"YAY! jeg dannet et 8 tal!?" hun smilede og sagde"Nååårh øhm jeg tænkte om det var sådan at mine vinger er jo ikke så brede som dine, tror du jeg kan flyve rigtig du ved... hurtigt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 11:47

Han kiggede ned på hende og smilede. Han ventede til at hun var færdig med sit 8'tal før han fløj op i en spiral, der var flere meter lang. Han stoppede op, og kiggede ned på hende. "Kom." Han dykkede ned til hende, og greb fat omkring hende, før han så lavede en spiral op i samme højde. Han kiggede ned på hende, og kyssede hende blidt før han slap hende. "Du skal nok lære det, men først skal du lære at dreje." Han kiggede på hende. Han afventede hende. "Du er blevet engel, så du skal nok lære det." Han lage hoved let, og kiggede rundt. "Og ..." Han trak sine vinger ind, og lod sig falde ned i vandet med et plask. Han svømmede op mod overfladen og kiggede på hende. "Hvis du kan lide at springe fra vippe er det her sjovere." Han vade op på land, og skød sine vinger ud igen, og fløj op til hende. Han greb fat i hende, og slog armene omkring hende så hun blev helt våd. "Nå bette du, lad os prøve." Han blev hængende på hende og afventede hvad hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 16:21

Ace rødmede og sukkede i det hun tog sig til panden, her på det sidste havde hun haft urenheder og set virkelig messy ud? hvilket fik hende til at hade sit udseende ikke nok med det kunne hun slet ikke styre disse her mærkelige vinger!?. Hun prøvede men da han slap hende var hun nød til at lande, dette tog for hårdt på hendes kræfter at være oppe så lang tid i de få minutter hun nu havde været det og så lære alt lige i et ruf. Hun smilede lidt over sådan som David gjorde og sagde"det flot gjordt egenlig?" hun smilede og sagde"Men jeg kan slet ikke gøre det". Efter nogen minutter lod hun sig dog halvt lette igen lidt over jorden og mærkede så den våde David holde om sig og sagde så nervøst"Jeg tror det for svært for mig, jeg kan ingen gang rigtig flyve ovnlig, det er som om den ene vinge vil den anden vej og alt muligt, det er så svært at styre noget man ej er vand til" hun sukkede og bed sig let i underlæben og prøvede at baske lidt mere med dem så de ville dreje dem let rundt men kunne ikke rigtig komme til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 16:54

Han kiggede lidt på hende og smilede så. "Jeg har heller ikke sagt du skal lære det hele nu, selvom det ikke ville gøre mig noget." Han smilede og kyssede hende blidt, før han lande på jorden og satte sig på enden, mens han trak de sorte vinger ind, lænede sig tilbage og lukkede øjne kort, før han igen kiggede op på hende. Der var ingen grund til at forhaste sig efter hans mening, men selvfølgelig kunne man ikke leve uden at blive stresset. Han undrede sig lidt over disse tanker pludselig kom asende og masende ind i hoved på ham, men han smilede kort efter og kiggede på Ace. "Vi kan godt tage tilbage til hotellet og vente til imorgen, eller vi kan blive og sove under en åben himmel." han kiggede op på himlen, der snart var helt sort, kun oplyst af en fin næsten rund måne, og blikende stjerner. Ligesom en film. Han trak vejret dybt, og lukkede øjne, imens han lyttede til Ace. Om hun ville flyve eller hvad hun ville var op til hende selv. Han håbede bare ikke han faldt i søvn her, da søvnen hun før havde jaget væk, nu kom tilbage, med fornyet styrke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2011 - 22:50

Ace grinte og tog blidt om dejlige David og tog ham let ind til sit bryst med hans dejlige krop og sagde"sååårh sååårh jeg er lige her bare rolig der vil intet ske dig vis vi sover her" hun rakte drilsk tunge til den meget trætte David og sagde"vi kan bare sove her i nat vis du vil" hun lagde sig blidt ved hans side og holdte ham ind til sig og sagde"Mmmhhh dejligt" hun lukkede øjnene let i og slog den ene af sine vinger let om sin krop og om hans eftersom den lige var lang nok til det jo og nogen lunde bred. Hun lå der og betragtede de smukke hårlokker af Davids og legede lidt med hans hår mens hun tænkte på hvordan det måtte være at blot... være ham egenlig og hun virkeligede elskede ham for den han var og at han aldrig måtte lave om på sig selv?.
Hun lagde sig tæt ind til ham og endte med pludselig at falde i søvn før hun egenlig vidste af det?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Maj 2011 - 9:15

Han smilede svagt for sig selv og kiggede kort på hende. "Sove i det fri?" Han sukkede lavt. Tanken virkede ny, og overraskende på ham. "Jamen det kan vi da godt." Han smilede og lod kort en hånd glide igennem håret. Han kunne mærke hendes fingre i håret, men da det jo ikke gjorde noget, blev han liggende og nød hendes blide berøringer. Han smilede lidt da hun hørte hans lette åndedræt da hun faldt i søvn og vendte sig helt om mod hende. Han lod en finger glide over hendes kind, før han lukkede øjne, og kunne selvfølgelig ikke sove, nu hvor han endelig skulle. Han kiggede ned på hendes vinger, der lå over de. Han kiggede op på hende, da han smilede grumt, og tog fat i en fjer, og trak den af. Han kiggede fascineret på den, og vidste ikke om der pludselig kom en hånd flyvende igennem luften, så han holdt hånden oppe foran sig, for at at værge mod et eventuelt slag fra Ace. Eller ... et dask med vingen? Han smilede lidt, hånden var nok den største chance, da han ikke var sikker på hun kunne styre vingen, men han var ikke sikker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Maj 2011 - 16:28

Vingen gav et ømt bask fra sig da den mistede en fjer, som var den en følelse i sig selv der forsvandt fra de smukke vinger, der havde denne milde brune farve og de regnbue glinsende farvede fjer når solen eller månens belysning ramte dem, så forsvandt selveste den brune farve og ren regnbue reflektion kom frem som var regnbuen i hendes smukke vinger, som var det skæld fra en fisk der havde denne reflektion os. Hendes ansigt forstrak sig let i ømhed da han havde taget den men hun vågnede dog ikke, den anden vinge der lå let ned af selveste græsset baskede os blidt fra sig men lagde sig blot igen?.
Vis hun var vågen ville hun nok ikke at stukket ham en flad eller snuppet sin fjer med det samme men set yderst?... undrende på ham først og så ha spurgt ham om hvorfor det lige var nødvendigt at plukke hende eller blot hendes smukke fjer fra hende hvor i dette tilfælde dette var en fjer?.
Hun nussede sig let op af David og vågnede kort tid efter og skimtede ej fjeren og sagde"kan du ikke sove dejlige?" hun smilede og kyssede ham blidt på skuldre bladet og nussede hovedet blidt mod hans brystkasse og gabte så let og lod øjnene falde blidt i igen, så løven kunne sove videre... op af sin dejlige ulv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Maj 2011 - 16:39

Han smilede ved hendes basken med vingerne, mens han legede med den letter brunlige fjer. Han sukkede lavt, da hun vågnede. Han kiggede på hende, og smilede svagt, før han nikkede kort, og lod hende falde i svøn igen, mens han fortsat legede med hendes fjerm før han blidt satte den fast i hendes hår, og lukkede øjne, og lyttede til hendes svage åndedrat der virkede dejlig beroligende. Han fandt hendes hånd under vingen og flttede deredes fingere sammen, mens han langsomt døsede hen, og faldt lidt efter i søvn.
han vågnede dog kort tid efter, og kiggede rundt hvor det nu var blevet helt mørkt. Han fik sig viklet ud af hendes arme og vinger, og rejste sig op, mens han gik ned til vandet, og dykkede ned under den nu sorte overflade. Det var en utrolig stilhed der var der nede. Kun lyden af hans blod der løb i hans blodåre kunne høres. Han dykkede længere ned, før han igen brød overfladen og kiggede rundt, mens han mærkede en kølig brise der gled over den ellers spejlblanke overflade.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Maj 2011 - 23:42

Lidt tid efter vågnede Ace os og hun så helt forvirret rundt da David ikke var at se nogen steder eller at mærke overhovedet, så hun mærkede en tåre trillede allerede nu ned af kinden af sorg og sagde bekymret"d...david?" hun rejste sig op og så op mod himlen og så rundt og råbte"daviiiiid!? hvor er du... d...david!? ... d..david... du har vel ikke forladt mig har du" hun snøftede let og strøg tårene væk da hun vendte sig om mod selveste søen og betragtede dens ringe i vandet i det hun gik ud i den halvt og kiggede helt undersøgende ned i vandet indtil vandoverfladen blev brudt og der var David.. Ace løb ud mod ham i det hun råbte da hendes vinger slog sig ind og hun endte med at omfavne ham"DAVID!!" det lød lettet og glad da hun råbte ud hans navn og tog blidt om ham og så helt bekymret ud med disse tåren ned af øjnene og sagde"du må aldrig gøre mig så bekymret igen, troede du havde forladt mig eller sådan noget, til at lægge i denne mørke skov helt selv..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 10:40

Da han kom op fra overfladen, blev han straks overfaldt af Ace. Han kiggede undrende på hende. "Hvad?" Han var slet ikke med på hvorfor hun græd. Han støj hende blidt over kinden og kiggede ned på hende. Han smilede svagt og kyssede hende. "Det kunne jeg da aldrig finde på." Han støj hende over håret. Han lage armene omkring hende, og gav hende et lille klem, og kiggede ned på hende. "Jeg forlader dig aldrig." Han lod sig glide ned i vandet igen, så han kun havde hoved over vandet. Han greb fat i hende, og trak hende ned og lage armene omkring hende. Han låste sine ben omkring livet på hende og kiggede på hende. Han kyssede hende blidt og legede med hendes hår.
"Jeg skal nok blive så længe du vil have det." Han kyssede hende blidt igen, før han rejste sig op, og gik ind på land igen. Vandet drev af ham. Hans bukser var helt gennemblødte. Han vendte sig om og kiggede mod hende. "Kommer du?" Han rakte hånden ud, og ventede på hvad hun ville gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum