Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 14 af 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dog regnede hun med at han blot var bekymret da vis han da var noget overhovedet jo?.
Hun smilede forsigtigt til ham og prøvede at virke som om alt var okay i det hun let skrig og rejste sig op og sagde"Ahh!" hun lukkede øjnene i og lyden af hud der sprækkede kunne høres... det var hendes vinger..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Beklager det ikke blev længere//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik stille med ham udenfor på balkonen og sagde"skal vi flyve her fra!?" hun så lidt rundt og sagde så nervøs"mmhhhh okay" hun lukkede øjnene og fik slået vingerne ud og prøvede at baske lidt med dem og sagde"Jeg føler mig som en GRIM KYLLING... der ikke kan flyve" hun lavede tude show for sjov og så ked og led ud til David.
Gæst- Gæst
Han fløj ind over søen, som hun havde nævn og fløj langsomt ned, men var stadig højt oppe, mens han ventede på hun ville starte med at prøve de fine brune vinger af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede stille og rødmede da hun pludselig havde taget om hende og blot kysset hende ud af det blå men hun smilede og kyssede ham blidt tilbage og smilede så over hele ansigtet og baskede så glad med vingerne og endte med at komme op til ham og tog let om ham og sagde"YAY!" hun klamrede sig faktisk til ham og sagde"Jeg klarede det her til! jeg virkelig god" hun grinte og baskede så mere og mere og slap til sidst David og endte med at kunne flyve op af selv"Hvordan drejer man!? " hun så lidt til siden og prøvede at vende sig, det var svært men hun fik det gjordt.
Gæst- Gæst
//Godnat godnat ^^//
Gæst- Gæst
Hun tog hans hånd da hun endelig kom op til hans side og sagde"vis mig spiralen igen!? jeg vil lære at gøre det samme som du gjorde, jeg vil gøre det samme..... be om vil du ikke nok vise den igen?" hun smilede og sagde"Den var så smuk og du var vildt god til det der med at dreje rundt, det vil jeg altså lære" hun grinte og smilede i det hun kyssede ham på læberne i det hun satte let af igen og fløj stille rundt i det hun ikke kunne dreje om sig selv, fløj hun i store buer om sig selv og dannede let et 8 tal og grinte i det hun sagde"YAY! jeg dannet et 8 tal!?" hun smilede og sagde"Nååårh øhm jeg tænkte om det var sådan at mine vinger er jo ikke så brede som dine, tror du jeg kan flyve rigtig du ved... hurtigt?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde sig tæt ind til ham og endte med pludselig at falde i søvn før hun egenlig vidste af det?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Vis hun var vågen ville hun nok ikke at stukket ham en flad eller snuppet sin fjer med det samme men set yderst?... undrende på ham først og så ha spurgt ham om hvorfor det lige var nødvendigt at plukke hende eller blot hendes smukke fjer fra hende hvor i dette tilfælde dette var en fjer?.
Hun nussede sig let op af David og vågnede kort tid efter og skimtede ej fjeren og sagde"kan du ikke sove dejlige?" hun smilede og kyssede ham blidt på skuldre bladet og nussede hovedet blidt mod hans brystkasse og gabte så let og lod øjnene falde blidt i igen, så løven kunne sove videre... op af sin dejlige ulv.
Gæst- Gæst
han vågnede dog kort tid efter, og kiggede rundt hvor det nu var blevet helt mørkt. Han fik sig viklet ud af hendes arme og vinger, og rejste sig op, mens han gik ned til vandet, og dykkede ned under den nu sorte overflade. Det var en utrolig stilhed der var der nede. Kun lyden af hans blod der løb i hans blodåre kunne høres. Han dykkede længere ned, før han igen brød overfladen og kiggede rundt, mens han mærkede en kølig brise der gled over den ellers spejlblanke overflade.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok blive så længe du vil have det." Han kyssede hende blidt igen, før han rejste sig op, og gik ind på land igen. Vandet drev af ham. Hans bukser var helt gennemblødte. Han vendte sig om og kiggede mod hende. "Kommer du?" Han rakte hånden ud, og ventede på hvad hun ville gøre.
Gæst- Gæst
Side 14 af 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus