Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A New Beginning [Angelie] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A New Beginning [Angelie]

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

A New Beginning [Angelie] - Page 3 Empty Sv: A New Beginning [Angelie]

Indlæg af Zane Søn 3 Jul 2011 - 19:51

Han lyttede til hende. Selvfølgelig...
”Jeg forstår bare ikke at den forbindelse til Damia er så vigtig for dig...” sagde han og rejste sig op.
Han gik hen mod hende, og på vejen rakte han ned i en lille taske som sad i hans bælte, og tg en lille, sort stofpose frem.
Da han nåede over til hende, åbnede han stofposen, stak hånden ned i den og fremdrog en lille håndfuld af hvidt og blåt pulver, som så ud til at lyse og glimte helt vildt.
”Det her er et særligt ekstrakt fra en yderst sjælden plante, som kun kan gro i Har'oloth. Det har en ganske særlig evne...” sagde han, og så hende i øjnene.
”o'goth jal hery ” sagde han på elegant Sortelvisk, og det glitrende pulver i hans hånd begyndte pludselig at svæve.
Som en nysgerrig sommerfugl, fløj det rundt om Angelie, søgende, og da det nåede hendes forbrændte arm, lagde det sig blidt på hele armen.
Så begyndte det at lyse, og Angelie ville føle en behagelig, kølig lettelse i hele armen.
Mindre end to sekunder senere, forsvandt det lysende pulver, og Angelie's arm var nu fuldstendig healet. Så god som ny, og ikke så meget som en skramme... og tilmed ren!

Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 659

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Angelie Tirs 5 Jul 2011 - 12:25

"Fordi den er en del af mig" svarede hun og himlede diskret med øjnene, mens hun overvejede hvordan hun skulle stille det op på en måde som han ville kunne forstå. "Ville du måske nogensinde opgive dine sværd hvis jeg var bange for at skære mig på dem?"

Hun protesterede ikke da pulveret svævede op fra hans hånd, mens han sagde ordene, som hun ikke forstod. Hun talte ikke det sprog og kendte ikke til det ukendte land som han omtalte. Hun havde aldrig været der.
Hendes arm blev bare hængende ned langs hendes side, mens hun mærkede den kølende effekt der gled igennem hendes forbrændte hud. Egentlig kunne hun jo bare have stukket armen ned i søens vand, men hun valgte at lade sig blive helbredt af ham, selvom dette var et tegn på svaghed.

"Båndet vil ikke kunne skabe problemer der ikke allerede eksisterer.. Og hvem ved" svarede hun, og et diskret hemmelighedsfuldt smil trådte langsomt over hendes læber. "måske vil det en dag kunne komme mig til gode"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Indlæg af Zane Tirs 5 Jul 2011 - 15:01

Zane lod et lille smil komme op til overfladen, og han bøjede hovedet for Angelie.
”Tilgiv mig, min elskede. Jeg burde stole mere på dig... jeg... jeg tror bare at jeg er bange for at miste dig igen. Hvis jeg skulle miste dig endnu en gang... så ved jeg ikke hvad jeg ville gøre.” sagde han og lukkede øjnene.

”Jeg vil ikke forsøge at bryde jeres bånd.. men jeg håber at du har ret Angelie.” sagde han så og kiggede op igen.
Han var ikke glad for dette, det var tydeligt at se. Men han var villig til at stole på Angelie.
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 659

Indlæg af Angelie Fre 8 Jul 2011 - 16:13

Imens støvet udøvede sin virkning på hendes brændemærker, tog Angelie sig tiden til kort at vende blikket hen over omgivelserne bag Zane for derefter at fæstne blikket på ham, som han begyndte at tale igen.
Ordene frembragte et diskret smil på hendes læber, og hun kunne ikke lade være med at tænke, at hun havde snoet ham omkring sin egen lillefinger. Gad vide hvor langt hendes temperament og argumenter ville kunne bringe hende hver gang de var uenige om noget?
Det var en tanke der rumsterede i hendes indre over længere tid end hvad først antaget. Den formede og udvidede sig, mens smilet bredte sig en anelse længere. Hun var dog godt klar over at nu ikke var det bedste tidspunkt at afprøve det på. Hun havde vist spændt linen så kraftigt, at den ikke ville kunne holde til at blive spændt bare en anelse mere.
"Selvfølgelig mister du mig ikke.. Lad nu være med at være fjollet" svarede hun og afsluttede sætningen med et halvt opgivende suk, for derefter at bøje og strække sin før skadede arm, mærke dens bevægelsesmuligheder inden hun lod den falde ned langs siden igen.

"Tager jeg måske nogensinde fejl?" Lød kommentaren fra hende, overlegen og selvsikker. Hun skjulte dog stadig den egentlige grund til at hun ikke ville af med båndet. En grund som hun på ingen måde havde i sinde at fortælle Zane om.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum