Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What am I doing here? ~ Diego [Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: What am I doing here? ~ Diego [Privat]
"Hey, prinsesse, lad nu være med at græde ... " Han fjernede hånden igen, da hun spurgt hvorfor hun fortjente at vide det. Det havde da intet at gøre med fortjenelste ... Hun forstod det åbenbart stadig ikke, men han prøvede stadig bare at få hende til at indse, at andre også havde det frygteligt. Hans familie rørte ham ikke længere. Det var over hundrede år siden han havde set noget til nogen af dem. Det var kun den anden vampyr, da havde sat dybe spor i hans sind. Flænget hans aura og såret ham et sted, han aldrig ville kunne hele. Men han følte stadig ingen smerte. Kun vrede og hævntørst. Han skulle nok få sin hævn.
Han ignorerede hendes spørgsmål om hans familie og satte sig bare, så han kunne se hende. Han satte en finger under hendes hage og løftede hendes hoved en smule.
"Du ved, jeg er vampyr ... Du ved vel også hvor mange vampyre der hader dæmoner ... " Han smilede svagt sejrrigt. "Og som sagt før. Jeg dømmer ikke."
Gæst- Gæst
Hun bed sig stille i læben igen da han løftede hendes hoved lidt, hun nikkede stille, hun kunne godt huske at han havde sagt at han ikke dømte nogen, hun bed sig svagt i læben "Det gør jeg normalt heller ikke… undskyld" sagde hun stille og så på ham.
Yuuki- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1528
"Så lang tid i den samme overnaturlige krop ... Så mister de menneskelige ting værdi. Du skal ikke føle dig så beæret over at høre om min familie." Han vidste ikke selv hvorfor han blev ved med at kalde hende 'prinsesse.' Det måtte være hendes hår og det uskyldige ansigt. Hun mindede om en forskræmt lille prinsesse, der ikke var vant til at se virkeligheden i øjnene. Selvom hun nok allerede havde set alt for meget af den. I hvert fald ud fra, hvad hun selv sagde.
Han tvivlede ikke på hende. Hvis hun løj, havde han set det i hendes tanker ... ikke fordi han snagede i hendes sind! Han var bare ... opmærksom.
"Nå, prinsesse, har du mere familie tilbage? Der må være nogen, der venter på dig et sted."
Gæst- Gæst
"Men du har vel et hjem?" Han satte hænderne bagud og støttede sig på dem, mens han så op på stjernerne. Hun havde været så bekymret for ham, fordi han ikke havde et hjem ... Men hvis hun heller ikke havde et, så virkede det da ret tåbeligt, at være ked af det på hans vejne.
'Jeg må have noget blod før solen står op ... Jeg kan ikke blive her for længe.' Han sukkede svagt mens han også overvejede hvor han skulle gemme sig for sollysset ...
Gæst- Gæst
"Jeg må af sted," mumlede han og så væk fra hende og så ud over legepladsen mens han ledte efter et sted at være. Sidst han havde været på denne legeplads, havde han overnattet hos en elverpige, der var faldet pladask for ham ... Men hende kunne han nok ikke gå til igen.
Gæst- Gæst
"Hvis det går helt galt må jeg bare vente med at få blod til imorgen. Det er jo ikke ligefrem som om jeg vl dø af sult." Han virkede positiv, trods hans pessimistiske syn på livet.
"Men du skal vel også hjem og sove nu, ikke?" Han regnede stadig med at hun ville være ovenud ivrig efter at flygte væk fra ham og komme hjem til de vante og trygge omgivelser.
Gæst- Gæst
"Du er nød til at vente" sagde hun lidt for hurtigt, hun tog stille hans hånd og lod ham hjælpe hende op.
"Men altså... du kunne jo bare tage med hjem til mig?" sagde hun stille og så lige så stille på ham, hun regnede ikke med at han ville tage imod tilbudet, men nu havde han fået det...
"Desværre ... Dit blod ville bare friste for meget. Jeg må have blod, snart." Han håbede at hun forstod hans behov. Han slap roligt hendes hånd.
"Så medmindre du både vil tilbyde logi og kost, bør jeg takke nej." Han havde gjort sig selv til overfaldsmand før, og han skammede sig ikke. Men han var for afkraftet til at gøre hende fortræd. Selvom han egentligt virkede livlig nok.
Gæst- Gæst
"Flot ... koldt blod smager for mig, som vamt vand ville gøre for dig." Han sukkede svagt. Mente hun virkelig at hun ville forsøge at få ham til at drikke det? "Jeg vil hellere æde et egern." Han havde altid været stor modstander af at drikke dyreblod, men ind imellem havde det været nødvendigt. Han havde prøvet 'retter' der virkelig skrabede bunden.
"Men hvis du virkelig vil lade mig over'natte' hos dig, så ville det nok være dumt at takke nej til den mulighed ... Du viser vej." Han bukkede elegant og slog ud med den ene arm som en genltemand i en gammel klassisk film.
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet lidt tilbage og så op mod stjernerne, mens han fuglte hende mod hendes hjem. Han ville gerne sige noget ævl om, hvor taknemmelig han var eller et eller andet ... Men de vidste vist begge, at det ville være noget pis at lukke ud. Hvis hun ikke havde givet ham muligheden, havde han fundet et andet sted ... Gemt sig i en kælder måske ...
Gæst- Gæst
Hun så over på ham lidt men gik så ind i en opgang og op af samtlige trapper inden hun åbnede døren ind til en af lejlighederne og lod ham gå ind først, hun bed sig lidt i læben og gik over og satte flasken på et bord inden hun kiggede lidt på ham...
Han fuglte med hende op af trapperne og var egentligt glad for at være indenfor igen. Han havde på fornemmelsen at der var kortere til solopgang end han havde troet.
"Du har vel ikke nogen kæledyr eller samboer?" Hendes blod var fristende nok i forvejen. For meget blod omkring ham, og han var bange for at miste bisindelsen.
Gæst- Gæst
Hun så over på ham da han spurgte om det, hun rystede lidt på hovedet "Nej, jeg bor alene" sagde hun og åbnede en dør og lod ham gå ind først, hun gik over og smed flasken ud, hun havde jo intet at bruge den til nu, og så, så på ham...
Han var fuglt med hende ind i lejligheden og gik så ind i stuen hvor han trak gardinerne for. Han så hvordan skyerne var ved at få farve i horisonten, og selvom lyset var smukt, satte det også enærefrygt dybt i ham og han sørgede for at rummet var mørklagt.
"Jeg skal nok være ude igen så snart mørket falder på ... Undskyld jeg er sådan til besvær." Hans stemme lød svagt flirtende, men det var egentligt ikke noget han tænkte over. Sådan var han af natur.
Gæst- Gæst
Hun satte sig i en af sine sofaer og så op på ham "Du kan bare blive så længe du har lyst" sagde hun og hev benene op under sig mens hun så lidt på ham
"Jeg smutter så snart, jeg kan ... Jeg skal have fat i noget frisk blod snart ... " Han trak svagt på den ene skulder, som om det ikke rigtig betød noget. Det gjorde det nok heller ikke. Han havde klaret sig et par dage uden blod før.
"Er du træt?" Han var ikke sikker på, om hun sov om natten eller dagen, men nu burde hun da være træt efter en hel nat udenfor.
Gæst- Gæst
Han greb sig selv i at sidde og opspinde historier om hendes grund bag blodflasken, men han kunne ikke rigtig komme på noget bestemt ... Eller ... Nej, hun kunne ikke have haft en vampyrkæreste eller -ven, når hun havde haft sådan et had til vampyre for bare kort tid siden ... Han gav op. Han kunne ikke gætte det.
Gæst- Gæst
"Din far tappede blodet af en person?" I tankerne tilføjede han; 'Så var han da ikke meget anderledes fra en vampyr. Og en vampyr gør det i det mindste kun for at få føde.'
"Og du tapper også folk?" Han så en smule frastødt ud. Hvad i det hede helvede skulle en dæmon med blod? Det var absurd i hans hoved, men hendes far havde vel nok haft en god grund.
Han var faktisk glad for at hans familie aldrig havde lært denne mærkelige verden at kende. De havde været så 'normale' som mennesker kunne blive, og hvis de bare så meget som havde hørt det der, ville både hans mor og bror være besvimede.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Forbistret.. - Diego
» Forvirring. (Diego)
» VIP-Guests (Diego)
» Diego VS Tarja
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus