Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Done with this cold - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Done with this cold - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Done with this cold - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Done with this cold - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Done with this cold - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Done with this cold - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Done with this cold - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Done with this cold - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Done with this cold - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Done with this cold - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Done with this cold

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 16:35

Izobell greb fat i hans trøje og trak i den, i et forsøg på at få ham ned i sengen. Hun fnøs fornærmet. “Må jeg være fri. Min BMI er ganske fin”, sagde hun og stak sin tunge ud imellem tænderne. Hun var ikke rigtig blevet fornærmet, for hun vidste, at Baal bare drillede hende. Desuden var hun ikke tyk, og det vidste hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 16:47

Baal grinede af hende og lod sig blive trukket med ned i sengen, hvor han valgte at lægge sig lige ned oven på hende. Da de lå der, kunne han ikke dy sig for at kysse hende blidt og længe, mens han holdt armene omkring hende. Han begyndte så at kysse hende blidt ned ad halsen, ned på skuldrene og brystet. Derefter lod han blikket glide op mod hende, før han med en hurtig bevægelse trak ned i hendes trøje, så ned og grinede drillende tilbage.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 17:02

Izobell nåede lige at trække noget luft ind, før han kyssede hende. Helt automatisk søgte hendes fingre op til hans hår. Da han slap hendes læber, tog hun en gispende indånding. Hun lukkede nydende øjnene, da hun mærkede hans læber. Hun åbnede dem igen og kiggede på ham. “Baal”, mumlede hun, da han trak ned i hendes trøje. “Latterlige hybrid”, hun skubbede til ham, i et forsøg på at vælte ham om på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 17:08

Baal lod sig skubbe ned på ryggen og grinede til hende. "Hov, hov, hov, unge dame.. Du skal vise os gamle mennesker noget respekt!" Han kunne ikke lade være med at læne sig over hende og give hende et kys. "Nu er du vel ikke sur på mig smukke?" Han strøg hende stille over henden mens han så hende kærligt i øjnene, og endnu et kys kom ned på hendes læber.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 17:46

“Respekt min bare..”, hun blev afbrudt af hans kys, hvilket vidst var meget godt. Da han igen slap hendes læber, kiggede hun op i loftet. Et grin passerede hendes læber. “Nej”, sagde hun blidt. Havde han virkelig troet det? Hun gengældte træt hans næste kys. “Jeg er ikke sur, bare træt”, sagde hun med et lille smil. “Har du noget imod, hvis jeg lægger mig til at sove?”, hun rullede om på siden, så hun kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 18:08

Baal smilede blidt til hende, og støg hendes kind kærtligt. "Okay, blev bare lidt i tvivl. Og det er helt i orden, smukke. Må jeg godt sove her, sammen med dig i nat?" Han spurgte i et kærligt toneleje, og kyssede hendes læber. Derefter lagde han sine arme blidt om hende og trak hende ind til sig, bare for at kunne nyde varmen fra hendes krop.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 18:33

Izobell gengældte hans kys og lod ham trække hende ind til sig. “Ja, du må ikke gå”, sagde hun blidt og puttede sig længere ind til ham. Det gik op for hende, at hun ikke engang kendte hans efternavn. “Hvad er dit efternavn?”, spurgte hun stille. “Jeg hedder Hope. Izobell Justice Hope”, hendes ord blev lidt utydelige til sidst. Hun brugte al sin energi på at holde sig vågen. Hun ville virkelig gerne høre hans svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 18:37

Baal smilede kærligt til hende, da hun puttede sig ind til ham og spurgte efter hans navn. "Det er godt nok et smukt navn du har, Izobell. Mit fulde navn er Baalichi Iman." Han hostede svagt. Izobell ville nok synes, at navnet var meget mærkeligt. "Ved ikke hvad det betyder, men nogle gange kaldte mine forældre mig for 'Leder', såe.." Han hostede svagt igen og kiggede på hende. Læberne plantedes kærligt på hendes pande.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 18:49

Izobell lyttede til hans forklaring. Ja, hans navn var lidt specielt. Men det behøvede ikke at være en dårlig ting. “Gjorde de?”, spurgte hun stillede. Gad vide om hans navn betød 'Leder'? Da han havde kysset hende på panden, løftede hun hovedet. Han havde hostet to gange nu. Havde det nogen betydning? Var han ved at blive syg? Eller havde han bare et eller andet i halsen? Hendes blik var lettere undersøgende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 18:52

Baal kiggede stille på hendes undersøgende blik. "Tag det roligt.. Jeg har det okay, jeg er bare gammel." Han blinkede drillende til hende og lod sin fristelse til at kysse hendes læber være over ham igen. Efter kysset strøg han hende blidt på kinden. "Jeg synes, at du skal falde i søvn, smukke." Han lod kærligt sine hænder følge hendes ryg ned, og lod dem hvile på hendes hofter. "Skal du have hjælp med at få tøjet af?" Han blinkede legende til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 19:13

“Nej du er da ej”, sagde hun stille, “Eller jo, det er du jo”, tilføjede hun så, da hun huskede, hvor gammel han egentlig var. Hun gengældte med glæde hans kys og trykkede blidt sin krop ind imod hans. Et smil bredte sig igen på hendes læber. Hun lænede sin mund hen til hans øre. “Nej tak, jeg kan godt selv”, hviskede hun og nappede ham let i øreflippen. Derefter trak hun sig fri fra ham og forlod sengen. Hun krydsede gulvet og gik hen til sit skab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 19:31

Baal smilede lidt af hende, da hun kom i tanke om hvor gammel han rent faktisk var. Efter hun havde nappet ham i øreflippen, og var gået hen til sit skab satte han sig op og begyndte at tage sit eget tøj af langsomt, mens stoppede så da han havde knappet sin skjorte op. Derefter listede han sig hen til Izobell og lagde armene om hende. "Jeg spurgte fordi det jo kunne være at du ville forkæles af en stor, stærk mand?" Han smilede drillende og nappede hendes øreflip blidt, mens han trykkede den del af sin overkrop, der nu var nøgen ind mod hendes ryg.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 20:04

Izobell åbnede skabet og begyndte at kigge på indholdet. Efter et lille stykke tid, rakte hun hånden ind i skabet og trak en natkjole ud. Den var sort med èn grøn blomst på. Den gik cirka til midten af låret, når den kom på.
Det gav et sæt i hende, da Baal lagde armene omkring hende. Hun var lige ved at tabe natkjolen, men det lykkedes hende at beholde den i hænderne. “Nej tak”, sagde hun roligt. Et gisp undslap hende, da hun mærkede hans nøgne hud imod sin skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 20:13

Baal grinede lidt af hende. "Så så, jeg bider dig jo ikke, smukke.. I hvert fald ikke særligt meget." Han grinede drillende og bed hende i blidt i øret, som tegn på ironien. Derefter vendte han hende blidt om, tog hendes ene hånd og lagde den blidt på hans nøgne bryst. Han kiggede kærligt på hende, lænede sig forover og kyssede hendes læber blidt. "Du er meget smuk, Izo. Vil du have noget imod at klæde om, mens jeg ser på?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 20:34

Izobell fniste lidt, da han bed hende i øret. Hun havde skam godt fattet ironien, i det han sagde. Da han vendte hende om, bed hun let sig selv i læben. Han var godt nok varm. Hun prøvede ikke at tænke på følelsen af hans nøgne hud under hendes håndflade. Hun løftede sit hoved, da hun så, hvad han havde gang i. Deres læber mødtes. “Hmm... Så bliver det med ryggen til”, sagde hun lidt genert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 20:40

Baal smilede kærligt til hende og kyssede hende igen. "Jamen, hvem af os har så ryggen til, smukke?" Han kunne ikke lade være med at nusse hendes ryg. Det var lige før at hans øjne kunne sige af sig selv, hvor meget han var betaget af hende, og han lod sine læber kysse hendes skulder og hals blidt. "Jeg ville i hvert fald blive glad, hvis det ikke var mig der havde ryggen til." Han blinkede legende til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 20:49

Izobell gengældte kysset, også selvom det var kort. Hun ventede med vilje med at svare på hans spørgsmål. Det var lang tid siden, hun havde følt sig så godt tilpas i et hankønsvæsens selskab. Hans nussen og kys, fik hende til kort at lukke øjnene. Hun smilede skævt, da hun hørte, hvad han sagde. “Jeg har ryggen til dig”, sagde hun, “Og ikke noget med at pille”. Hun sendte ham et drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 20:53

Baal grinede af hendes svar og lagde panden mod hendes. "Jamen, okay så. Så er det dig, der har ryggen til mig. Men Jeg kan ikke love, at jeg ikke kan lade være med at pille." Han stak drillende sin tunge ud mellem tænderne, og blev ved med at nusse hendes ryg. Dog lod han sin ene hånd glide op i hendes nakke og begynde at nusse den.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 21:06

Hun lyttede til hans svar. “Det skal u”, sagde hun med et skævt smil. Izobell lænede sig lidt frem og satte blidt tænderne i hans skulder. “Gå hen i sengen”, sagde hun imod hans hud. Så ville han umuligt kunne 'komme til' at pille ved hende. En anspændthed hun slet ikke var klar over havde været der, forsvandt langsomt, imens han nussede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 22:23

Baal grinede til hende, kyssede hendes læber, før han gik hen til sengen og satte sig ned med fronten mod Izobell. Derefter begyndte han selv at tage tøjet af, folde det sammen og lægge det på den ene side af sengen. Han satte sig derefter op for at holde øje med Izobell, der ville klæde om til natkjole. Når hun skiftede kunne han ikke holde et langt pift tilbage.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 22:36

Da han havde sat sig ned i sengen, vendte hun ryggen til ham. Først tog hun bukserne og sokkerne af, og derefter trøjen. Hun lod være med at tænke på, at Baal holdt øje med alt det hun foretog sig. I en hurtig bevægelse endte bh'en på gulvet ved hendes fødder. Izobell ignorerede hans pift, tog natkjolen og tog den over hovedet. Den gled selv på plads. Det her var uden tvivl hendes yndlings natkjole. Stoffet var bare så behageligt imod huden. Hun vendte sig om og så så, at han også havde taget sit tøj af. Med rolige skridt bevægede hun sig hen til sengen og klappede drillende Baal på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 22:41

Baal smilede drillende til hende og nappede kærligt efter hendes hånd, da hun klappede hans hoved. Han bevægede sig langsomt ned under dynen, så hun kunne se hans senede muskler arbejde. Efter mange år som lejemorder blev man ret stærk og senet. Det var ligefør han ikke kunne lade være med at tage sig på lemmet, der havde fået rejsning, men han bed det i sig. Han ville ikke bringe hende i forlegenhed.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 23:00

Izobell grinende kort af ham og betragtede ham, da han kravlede ned under dynen. Hun fugtede kort sine læber med tungespidsen, inden hun selv kravlede ned under dynen. Et suk af velvære forlod hendes læber, da hun mærkede dynen og madrassen. Derefter puttede hun sig ind til Baal. Hun ville i hvert fald ikke komme til at fryse i nat. Hovedet lagde hun imod hans bryst. Hun bemærkede bulen, men kommenterede den ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 23:04

Baal lagde begge sine arme omkring hende, så hun ikke ville fryse i løbet af natten. Hans læber plantede sig i hendes hovedbund, inden han løftede hendes ansigt for at kysse hendes læber og nappe blidt et par gange i hendes øreflip. Derefter satte han tænderne i hendes skulder, som hun tidligere havde gjort ved ham. Men det ændrede sig dog hurtigt til et kys. "Du er fandeme dejlig." Han kunne ikke lade være med at liste sine hænder op inden under natkjolen for at lægge dem på hendes hofter.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 23:21

Izobell nød alt det, han kunne tilbyde hende. Følelsen af hans arme omkring hendes krop, gjorde hende tryg. Hun løftede hovedet og gengældte hans kys. Sukkede kort af velbehag, da han nappede hende i øreflippen. “Nå? Du går ind for gengæld”, sagde hun med et skævt smil, da han bed hende i skulderen. “Smager jeg godt?”, spurgte hun drillende. Izobell strakte sig lidt og kyssede blidt Baal på halsen. “Mmm...”, det var mere en lyd end et ord. Hun gjorde intet forsøg på at stoppe hans hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 4 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum