Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Done with this cold - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Done with this cold - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Done with this cold - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Done with this cold - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Done with this cold - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Done with this cold - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Done with this cold - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Done with this cold - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Done with this cold - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Done with this cold - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Done with this cold

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 16 Feb 2012 - 20:38

Baal smilede kærligt til hende, da hun nussede hans ben med foden. Det gengældte han ved at gøre det samme. Da han tog den første bid, nød han det fuldt ud. "Mand, det er lækkert, smukke." Han spiste langsomt og kunne næsten ikke få sig selv til at synke, fordi det smagte så godt. Derefter lagde han kort bestikket bare for kort at se hende kærligt i øjnene, læne sig frem og kysse hendes læber. Da han slap kysset, tog han igen bestikket og spiste videre.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tors 16 Feb 2012 - 22:05

“Jeg er glad for, at du kan lide det”, svarede hun roligt. Indeni opførte hun sig helt anderledes. Hun var utrolig lettet over, at han også godt kunne lide det. Hun gengældte hans kærlige blik. Der var et eller andet over Baal, som hun var helt vild med. Helt præcist hvad det var, kunne hun ikke sætte fingeren på lige i øjeblikket. Izobell lagde sit bestik fra sig, da hun så, hvad han havde gang i. Derefter lænede hun sig lidt frem og ramte hans læber med sine egne. Han smagte af røræg. Hun brummede svagt, da han trak sig væk igen, men gjorde også selv det samme. Hun genoptog sin spisning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tors 16 Feb 2012 - 22:10

Baal smilte kærligt til hende, da hun begyndte at brumme. "Hvad brummer du over smukke?" Da han selv fortsatte med at spise kunne han ikke få øjnene fra hendes ansigt, mens hun sad og spiste sit røræg. Der var et eller andet over hendes ansigts bevægelser, der gjorde hende helt vildt dragende. Han kunne derfor ikke lade være med tumpet at spørge: "Har du en kæreste, Izo?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 6:27

“Du flytter dig for hurtigt”, mumlede hun og kiggede kort ned i sin tallerken. Nogle gange følte hun sig virkelig dum, og hver gang kunne hun ikke fordrage det. Hun fortsatte dog med at spise. Maden havde taget toppen af hendes sult, og der gik ikke lang tid før hun var helt mæt. Pludselig gik det op for hende, at Baal kiggede på hende. Havde han gjort det længe? Da hun hørte spørgsmålet, stivnede hun midt i en bevægelse. Hun var blevet overrasket. Dog fattede hun sig hurtigt. “Niks, ikke noget der ligner”, sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 10:16

Baal kunne ikke lade være med at smile af hende, og han nussede hendes arm, da hun sad og stirrede på sin mad. Dog undrede han sig kort, da hun stivnede over hans spørgsmål, men siden hun fattede sig hurtigt, tænkte han ikke mere over det. "Undskyld, jeg spurgte. Jeg var bare nysgerrig." Det var umuligt for Baal ikke at grine tumpet af sig selv. "Men hende din veninde, som du bor sammen med. Er det ofte, at hun lister afsted, uden du ved hvorhen?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 10:31

Izobell sendte ham et smil, da hun hørte hans svar. “Det gør ikke noget. Slet ikke”, sagde hun hurtigt. “Og hvis jeg havde en kæreste, ville jeg jo ikke kysse med dig, vel?”, hun smilede skævt. Hun var blevet færdig med sin mad og lagde bestikket fra sig på tallerkenen. Izobell lod ham tale færdig, inden hun svarede ham. “Hun behøver ikke fortælle mig, hvor hun tager hen”, sagde hun smilende. Zophia var ikke forpligtet til at fortælle, hvad hun skulle med hvem og hvornår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 10:39

Baal kunne ikke lade være med at grine over hendes kommentar, og nikkede stilfærdigt til hende. "Det er der noget om." Da han så, at Izobell allerede var færdig med røræggene, skyndte han at spise op, før han svarede. "Selvfølgelig, selvfølgelig. Jeg plejer bare oftest at have det bedst med at vide, hvor min sambo tager hen, hvis jeg da havde en sambo." Den sidste kommentar kom med et skævt smil. "Har du altid været single, smukke?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 10:50

“Så du bor helt alene?”, spurgte hun og tilføjede så: “Jeg vil heller ikke være belastende”. Det var sandt. Hende og Zophia havde det fedt sammen, og hun ville ikke ødelægge det, ved hele tiden at stille spørgsmål. Hun lænede sig lidt tilbage i stolen og kiggede på ham. “Om jeg altid har været singel?”, spurgte hun med et skævt smil. “Nej, jeg har da haft kærester før”.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 10:56

Baal grinte lidt af hende. "Ja, jeg bor alene, hvilket jeg har gjort i lang tid. Og det er også derfor jeg bor alene. JEg vil bare blive belastende med hele tiden at ville vide, hvor den anden ville gå hen." Han kunne ikke lade være med at kigge Izobell i øjnene. "Jamen fair, nok." Et bredt smil var på hans læber, og han nød at se på hendes ansigt og øjne. "Har jeg sagt, at du har vildt smukke øjne?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 11:21

“Tror du?”, spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Det var måske en god idè at vide, hvor den anden person var. Især hvis personen ikke kom tilbage. Udeblev fra en aftale eller noget lignende. Så ville man vide, hvor man skulle lede. Et grin undslap hende. “Bliver du aldrig træt af at komplimentere mig?”, hun førte håndenop foran sin mund, for at skjule sit grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 17:18

Baal smilte lidt af hende, og kunne ikke lade være med at give hendes pande et kys. "Siden jeg nu bliver ved med det, hvad tror du så selv, at svaret er?" Han spurgte med en drillende undertone og kyssede hendes mund, og bed hende blidt i læben. "Du ser så sød ud, når du får komplimenter.* Han kunne ikke lade være med efter denne kommentar at grine drillende til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 17:40

Izobell ventede til han var færdig med at tale. Hun fik virkelig lyst til at række tungeaf ham, men det blev lidt besværligt, da han valgte at kysse hende. Hun var ikke længe om at gengælde det. Mærkede hans tænder imod sin læbe. Et smil dukkede op på hendes læber, da han trak sig væk. Så skar hun en grimasse af ham. Han drillede hende. “Du må ikke drille mig”, mumlede hun og rejste sig op. Hun samlede hans og sin tallerken op, og gik ud i køkkenet med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 17:44

Baal fulgte stille efter hende ud i køkkenet, og da hun havde stilt tallerknerne, kunne han ikke lade være med at stille sig helt ind til hende, dreje hendes hoved, da han stod bag ved hende, for derefter at kysse hendes læber. Det var for fristende for ham blidt at stikke tungen ud og kærtegne hendes. Hans hænder lå blidt på hendes mave.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 18:00

Izobell hørte skridt bag sig og vidste derfor, at Baal var fuldt efter hende. Han kyssede hende og hun mærkede hans tunge. Et suk undslap hende og hun vendte sig om, da stillingen gav hende ondt i nakken. Izobell løftede hænderne og lagde armene rundt om hans hals. Hun kunne ikke lade være med at fortsætte kysset. Der var bare noget over Baal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 18:22

Baal lod hende gladeligt fortsætte kysset. Hun var fantastisk dejlig, og han lod sine hænder glide ned ad hendes ryg og lod dem hvile på hendes røv. Da han slap hendes læber smilede han kærligt til hende og gav hendes røv et klem. Hans ansigt begravede sig i hendes hår, og han mumlede kort. "Hvor er du smuk."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 18:42

Izobell viklede sine fingre ind i hans hår. Hun nød virkelig kysset. Hans hænder var varme og behagelige. Det virkede på ingen måde ubehageligt eller forkert. Det virkede bare rigtigt. Hun sendte ham et smil, da han fjernede sine læber. For Gud ved hvilken gang, begravede han ansigtet i hendes blonde hår. Hun smilede, da hun hørte hans mumlen. Hun måtte indrømme, at det var rart at få fortalt. Så måtte hun bare håbe, at han faktisk mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 19:32

Baal kørte langsomt hænderne op igen, mens han kiggede hende kærligt i øjnene. Han lod sine hænder kærtegne hendes ansigt og kyssede hende igen. "Det er underligt, at en fantastisk pige som dig ingen kæreste har." Efter han havde snakket færdig, bed han hende blidt i øret, som han derefter kyssede.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 21:20

Izobell nød hans kærtegn. Var hele tiden meget opmærksom på, hvor hans hænder befandt sig. Nu var de igen ved hendes ansigt. Baal virkede erfaren. Han havde sikkert prøvet det her en million gange før. Han var jo også så gammel. Det var helt underligt at tænke. Hendes tanker var et andet sted, da hun nærmest mekanisk gengældte hans kys. Da han snakkede, kom hun igen op til overfladen. “Den har jeg hørt før...”, mumlede hun. Hans nappen ved hendes øre, sendte en behagelig rislen ned langs hendes rygrad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 21:38

Baal nippede stadig lidt i hendes øreflip og lagde sine hænder på hendes skulderplader og trak sig helt ind til hende. "Du har hørt det før og jeg vil sige det til dig mange gange i løbet af denne aften." Han lod sine hænder langsomt sine hænder køre ned ad hende mens han kyssede hendes læber og hals. Da hans hænder endte ved hendes røv løftede han op i den, for at løfte hende på den måde så hun kunne, hvis hun ville, slynge benene om ham. Selvom hun måske ikke ville gøre det, kunne han ikke lade være med at kysse hende, mens han havde hende løftet.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Fre 17 Feb 2012 - 21:51

Et suk af velvære forlod hendes læber, da han trak hende ind til sig. “Mmhm”, brummede hun, som svar på det han sagde. Også selvom han garanteret ikke havde ventet på et svar. Hvor var hun egentlig træt. Søvnen havde efterhånden indhentet hende. Var Baal træt? Han virkede ikke særlig træt, men det var han måske. Hendes tanker blev igen afløst af hans hænder og læber. Da han løftede hende, føltes det helt naturligt at svinge benene omkring ham. Hun håbede bare, at det havde været hans mening, for ellers ville det nok komme lidt bag på ham. Hendes arme lå igen rundt om hans hals. Læberne mødte hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Fre 17 Feb 2012 - 22:02

Baal nød hvert et sekund af deres læbers møde. Han havde lukket øjnene, og da han åbnede dem igen, da han slap hendes læber efter et langt kys, kunne han ikke lade være med at kigge grinende op på hendes ansigt, da han havde løftet hende. "Du virker træt, smukke. Skal jeg lægge dig i seng?" Han kunne ikke lade være med at kysse hende endnu en gang, og smilede til hende. "Du må da også gerne kærtegne mig." Det var ganske simpelt umuligt ikke at grine drillende til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Lør 18 Feb 2012 - 12:32

Izobell havde den vane, at hver gang hun kyssede, lukkede hun øjnene. Selv ved hendes allerførste kys, havde hun gjort det. En af hendes ældre veninder havde fortalt hende, at man fik meget mere ud af kysset på den måde. Efter kysset åbnede hun øjnene. Kiggede ned på Baals grinende ansigt. “Jeg er ikke 5 år din odder”, sagde hun og gengældte hans kys. Hun følte sig så meget mere tilpas, nu hvor hun brugte sin britiske accent.
Hun løftede det ene øjenbryn. “Nå? Må jeg godt det? Er du sikker?”, spurgte hun drillende og bed ham let i øret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Lør 18 Feb 2012 - 22:23

Baal grinede til hende. "Nej, men det kunne godt være, at du gerne ville bæres i seng af en stor stærk mand." Det var lige før at et drillende smil havde bredt sig over hans ansigt. Han kyssede blidt hendes skulder og bryst. "Ja det må du godt, ellers ville jeg ikke sige det." Grinet var ganske tydeligt nu, og han bed hende i læben og i øreflippen. Han kunne ikke lade være med at massere hendes baller. "Er du sikker på, at du ikke vil bæres i seng?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 4:15

Et tænkende udtryk gled hen over Izobells ansigt. Måske var det en god idè. Hun var jo faktisk ret træt, og ikke specielt meget værd i den tilstand.
Hun sendte ham et skævt smil. “Okay. Bær mig i seng, James”, det lød næsten som om, hun bad sin tjener om at blive båret i seng. Hun kyssede blidt hans kindben. Ventede bare på, at han begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 10:39

Baal grinede kærligt til hende, da hun sagde det og begyndte at gå ind i soveværelset med hende. Han passede meget på, at han ikke kom til at støde hendes hoved i loftet eller ind i dørkarmene. Da de kom derind, lagde han hende blidt på sengen, og man kunne høre den knirke af hendes vægt. "Nå, er man lidt tyk, hva'?" Han smilede drillende til hende og kyssede hendes pande og næse.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 3 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum